אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוצרים טובים ✔הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
האם כדאי לעסק למכור מוצרים פגומים או סוג ב'?

השאלה המרכזית שאליעד מציג בהרצאה היא, האם עסק שמעוניין להצליח לאורך זמן צריך למכור רק מוצרים איכותיים מסוג א', מוצרי פרימיום יוקרתיים, או שכדאי לו למכור גם מוצרים סוג ב', פגומים, או כאלה שאינם מושלמים לגמרי?

תחילה אליעד מדגיש נקודה ברורה ופשוטה: אם בעל העסק הוא אדם שמטרתו לרמות אנשים, הוא בוודאי יבחר במכירת מוצרים פגומים ויציג אותם כמוצרים איכותיים במחיר מלא. אולם, ברור שזה לא הכיוון הנכון לעסק שרוצה הצלחה ארוכת טווח. מכירת מוצרים מזויפים ופגומים כמוצרים סוג א' היא דרך שמובילה לכישלון בטווח הארוך, למרות שאולי בטווח הקצר ניתן להרוויח מכך כסף רב. בשלב מסוים הלקוחות יבינו שהם מרומים, המוניטין של העסק ייפגע אנושות וההצלחה תיעצר.

מה יקרה לעסק שימכור מוצרים סוג ב' ולא ירמה את לקוחותיו?

אליעד מציג מצב נוסף, שבו העסק לא מרמה את לקוחותיו כלל: בעל העסק מוכר מוצרים סוג ב', פגומים או פחות איכותיים, אך הוא מודיע מראש ללקוח שמדובר במוצר נחות, ולכן המחיר נמוך יותר בהתאם. לכאורה, זה נראה הגיוני ותקין, כי הלקוח יודע בדיוק מה הוא מקבל. אך אליעד מסביר שגם למהלך הזה עלולות להיות השלכות שליליות על העסק.

לדוגמה, כשעסק מוכר מוצרים פחות איכותיים, אלו מוצרים שנוטים להתקלקל מהר יותר. במקרה כזה, הלקוחות יחזרו עם תלונות, יבקשו תיקונים, ידרשו שירות, יגרמו לעסק כאבי ראש מתמשכים, ועלולים להביא להוצאות רבות שיגדילו את ההפסדים ויפגעו ברווחיות הכללית. למרות שהעסק הצליח להגדיל את קהל הלקוחות שלו בזכות מוצרים זולים יותר, בסופו של דבר הוא עלול להפסיד יותר ממה שהרוויח בגלל כל הטיפול בבעיות הנוצרות מהמוצר הנחות שמכר.

באילו מצבים בכל זאת כדאי למכור מוצרים פחות איכותיים?

אחרי שאליעד מזהיר מפני הבעייתיות שבמכירת מוצרים פגומים, הוא מסביר באילו מקרים בכל זאת כדאי וניתן למכור מוצרים סוג ב' בצורה שתועיל לעסק:
  • כאשר המוצר סוג ב' מתומחר נכון מראש - כלומר, אם ברור לבעל העסק שהמוצר יגרום לתקלות או לבעיות בעתיד, הוא צריך מראש לכלול במחיר המוצר את כל העלויות הנוספות שצפויות להיווצר. כך הרווח מהמכירה יישאר חיובי גם אחרי ההתמודדות עם התיקונים, התלונות והשירות.
  • כאשר המוצר סוג ב' הוא כזה שהלקוח מבין מראש מה טיבו ואינו מצפה למוצר מושלם. ישנם מוצרים שהלקוחות מבינים שלא יהיו איכותיים מאוד, אך הם עדיין רוכשים אותם בגלל המחיר האטרקטיבי. במצב כזה, הלקוחות לא יבואו בטענות לעסק, ולכן העסק מרוויח מכך ללא נזקים נוספים.
  • כאשר המוצר הנחות אינו גורם נזק ישיר לעסק. ישנם מוצרים פחות איכותיים שבהם הלקוח אמנם מקבל מוצר פחות טוב, אך לא מתלונן ולא מטריד את העסק לאחר הרכישה, פשוט כי המוצר עומד בציפיות המופחתות.
איך מוכרים מוצרים סוג ב' בלי לפגוע במוניטין של העסק?

אליעד מתייחס גם לעניין חשוב נוסף: איך יכול בעל העסק להתמודד עם האתגר של תדמית ומיתוג בעת מכירת מוצרים סוג ב'? לעיתים בעל העסק חושש שהמוניטין שלו ייפגע בגלל שהוא מוכר מוצרים פחות איכותיים. לכך אליעד מציע מספר פתרונות פרקטיים:
  • ליצור מותג נפרד או חברה נפרדת שתשווק את המוצרים הפחות איכותיים תחת שם שונה, כך שלא תהיה פגיעה במותג הראשי.
  • למכור תחת תת - מותג, קו מוצרים משני, או סדרה נוספת תחת אותו מותג, אך תוך בידול ברור ואמיתי בין המוצר האיכותי למוצר הפחות איכותי.
  • האפשרות להציע ללקוחות לקנות מוצר ללא אחריות במחיר זול במיוחד או להוסיף אחריות בתוספת תשלום, וכך העסק מגן על עצמו מהוצאות תיקונים והלקוח מודע לסיכון שהוא לוקח ברכישה.
מדוע כדאי להציע מוצרים לכל תקציב ולכל סוג לקוח?

נקודה מרכזית שאליעד מדגיש היא החשיבות של היכולת לתת מענה לכל סוגי הלקוחות בשוק. ישנם לקוחות שרוצים את המוצר הטוב ביותר ואינם רגישים למחיר. אך יש גם לקוחות שהתקציב שלהם נמוך ואין באפשרותם לקנות את מוצר הפרימיום. אם העסק לא מציע מוצרים זולים או סוג ב', אותם לקוחות פשוט ילכו למתחרים. אליעד מסביר בצורה ברורה שאם העסק יודע לנהל נכון את הסיכון (לתמחר נכון, להגדיר אחריות נכון, לשווק בצורה שקופה ללקוחות), העסק יוכל להרוויח גם מהלקוחות האלו ולא להפסיד אותם למתחרים.

אליעד מציין כי עסק שמוכר רק מוצרים יוקרתיים או רק מוצרים סוג א' בעצם מגביל את עצמו ומפסיד קהל לקוחות רחב שלמעשה יכול היה להכניס לו הכנסות משמעותיות נוספות.

סיכום והמלצות פרקטיות

בסופו של דבר, אליעד מחדד כי מכירת מוצרים סוג ב' יכולה להיות כדאית, אך בתנאי אחד מרכזי: לא לשקר ללקוח, ולא למכור מוצר שיגרום לך יותר נזק מתועלת. במידה ואתה מתנהל נכון, מציין מראש את טיב המוצר, מתמחר אותו בצורה חכמה ומשתמש בשיטות מיתוג נכונות, העסק שלך יוכל להרוויח יותר ולהגדיל את היקף המכירות שלו.
האם כדאי למכור מוצרים סוג ב'?

שלום חברים, האם כדאי לבעל עסק שמכבד את עצמו ורוצה להצליח לאורך זמן למכור מוצרים ירודים, נחותים, תקולים, פגומים או סוג ב'? האם זה צעד חכם או לא?

אז קודם כל, אם הכוונה היא לרמות אנשים ולגנוב מהם, אז ברור שכן - אתה יכול לקחת מוצר פגום, מזויף, לספר ללקוחות שזה מוצר מקורי ולמכור להם אותו במחיר של מוצר איכותי. כך בעצם רימית אותם והצלחת בטווח הקצר, אך כמובן שזה לא הנושא שעליו אנחנו מדברים.

למה לא כדאי למכור מוצרים סוג ב'?

בהנחה שאתה לא רוצה לרמות את הלקוחות שלך אלא מחפש הצלחה לטווח הארוך, האם נכון למכור מוצרים פגומים או סוג ב'? התשובה היא שאם אתה משקר ללקוחות שלך ומציג מוצר סוג ב' כמוצר סוג א', זה לא מומלץ כלל. ייתכן שתרוויח כסף בטווח הקצר, אך לאורך זמן זה יפגע במוניטין שלך ותמצא את עצמך בבעיה רצינית.

ומה אם לא מרמים, אלא מציינים שהמוצר סוג ב'?

נניח שאתה כן מציין שהמוצר הוא סוג ב', ועדיין מוכר אותו - האם זה כדאי? לכאורה, הבעיה נפתרת כי הלקוחות יודעים בדיוק מה הם רוכשים. אז מה הסיכון?

כאשר אתה מוכר מוצרים זולים ופחות איכותיים, יש לכך מחיר - אותם מוצרים נוטים להתקלקל מהר יותר, מה שגורר פניות רבות מלקוחות, תיקונים, החזרות, תלונות וכאב ראש בלתי נגמר. לכן, על אף שמכירת מוצרים סוג ב' מאפשרת לך להגדיל את היקף המכירות ולהגיע ליותר לקוחות, בטווח הארוך זה יכול להזיק לעסק שלך. אם הרווח שלך על כל מוצר נמוך יחסית, אך ההתעסקות עם התקלות גבוהה, אתה עלול להפסיד יותר ממה שהרווחת ולהגיע למצב שהעסק שלך סופג נזקים משמעותיים.

מתי כן כדאי למכור מוצרים סוג ב'?

אם אתה לא משקר ללקוח, ואם המכירה לא תגרום לך לנזק גדול יותר מהרווח, אז בהחלט יש מצבים שבהם שווה לשקול למכור מוצרים סוג ב'. למשל:
  • אם תמחור המוצר לוקח בחשבון את עלויות ההחזרות, התקלות והשירות שאולי יידרש בהמשך.
  • אם מדובר במוצר שבו הלקוח מודע לכך שמדובר במוצר נחות, אך זה עדיין מתאים לו כי הוא מקבל תמורה יחסית לכספו.
  • אם הלקוח לא יפנה אליך בתלונות לאחר הרכישה, כי הוא מראש ידע שהוא קונה מוצר סוג ב'.
במקרים אלו, אפשר להרוויח יותר כסף ולמכור גם מוצרים פחות איכותיים, כל עוד מתמחרים אותם נכון ומנהלים את הסיכונים בהתאם.

כיצד למתג נכון מוצרים סוג ב'?

אם אתה חושש שהמותג שלך ייפגע מכך שאתה מוכר מוצרים סוג ב', יש לכך פתרונות:
  • תוכל להקים מותג נפרד או שם עסק אחר שימכור את המוצרים הזולים.
  • תוכל למכור את המוצרים תחת תת - מותג או קו מוצרים משני.
  • תוכל להסביר ללקוחות שאתה מוכר את המוצר עם אחריות או ללא אחריות, וכך להציע מחיר נמוך יותר למי שמוכן לקחת את הסיכון.
למה חשוב להתאים את ההיצע לכל סוגי הלקוחות?

בכל שוק יש לקוחות שמחפשים את המוצר הכי טוב בלי קשר למחיר, ויש כאלה שמוגבלים בתקציב ורוצים פתרון זול. אם תתמקד רק במוצרי פרימיום, אתה למעשה מפסיד את ההזדמנות למכור ללקוחות שלא יכולים להרשות לעצמם מוצרים יקרים.

אם תוכל להציע גם מוצרים יוקרתיים וגם מוצרים בסיסיים יותר, תוכל למכור לכל לקוח בהתאם לתקציב שלו. אם אתה לא תמכור להם, הם יקנו מהמתחרים שלך - ואתה תאבד לקוחות.

לסיכום

מכירת מוצרים סוג ב' יכולה להיות כדאית אם היא מתבצעת נכון. אם תמכור מוצרים פגומים שיחזרו אליך שוב ושוב עם בעיות - אתה רק תסבך את עצמך. אך אם תדע לתמחר אותם נכון ולהציע אותם בצורה שתגן עליך מהפסדים - תוכל להרחיב את היקף המכירות שלך ולהרוויח יותר.

רוצים ללמוד עוד על מכירות, ניהול עסקים, תמחור נכון ושיטות להגדלת ההכנסות? חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא!
מוצרים לא איכותיים, מיתוג עסקי? אילו מוצרים למכור, איזה מוצרים לא למכור? תחרות עסקית, הגדלת המכירות, הגדלת רווחיות, הגדלת המוצרים, איזה מוצרים למכור? איך לקבוע מחיר למוצר? איך מתמחרים מוצר? תמחור מוצרים, מוצרים רעים, מוצרים טובים, איך להגדיל מכירות? התמודדות עם מתחרים עסקיים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, מוצרים בינוניים, מוצרים פשוטים, יקר לי, שיחת חולין של תלמיד חכם, לרדת ברמה, מוצרים ברמה ירודה, מוצרים ברמה גבוה, מוצר באיכות בינונית, מוצר לא איכותי, איזה מוצר למכור? איזה מוצר לא למכור? הגדלת סל המוצרים, מוצר גרוע, מוצר טוב, מוצר יקר, מוצר זול, מוצר בינוני, מוצרים באיכות בינונית, מוצר פשוט, מוצר ברמה ירודה, מוצר ברמה גבוה, מוצר יוקרתי, מוצר לכל כיס, מוצר סוג א, מוצר סוג ב, מוצר פרימיום, מוצר איכותי, מוצר פגום
קשה למכור מוצר יקר תשובה בעיות למכור את המוצר שלך השיטה של אליעד מחיר למוצר מוצרי פרימיום הנוסחה של אליעד תחרות יכולה להיות אחריות אישית איכות גרוע האם למכור רק מוצרי יוקרה האם למכור רק מוצרי פרימיום האם למכור רק מוצרים איכותיים האם למכור רק מוצרים סוג א הגדלת מכירות יוקרה להגדיל את המכירות להגדיל מכירות למכור למכור גם מוצרים גרועים למכור גם מוצרים לכל כיס למכור גם מוצרים סוג ב למכור גם מוצרים פגומים למכור רק מוצרי יוקרה למכור רק מוצרי פרימיום למכור רק מוצרים איכותיים למכור רק מוצרים סוג א מוצר מוצרי יוקרה מוצרי פרימיום מוצרים איכותיים מוצרים גרועים מוצרים לכל כיס מוצרים סוג א מוצרים סוג ב מוצרים פגומים מכירות
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
... טוב ומתי עדיף להגיד המוצר הזה הוא מוצר הכי טוב. מה החיסרון של ההכי טוב שאם אתה אומר הכי טוב אתה בעצם אומר יש עוד מוצרים טובים . אם אתה אומר הכי טוב לא שיש עוד מוצרים טובים , אם אתה אומר זה טוב מה שנשאר מהמוצרים המוצר הזה הוא מוצר ... אין דיון שאחרים לא טובים בכלל. אליעד: אז נתת תשובה נכונה, אמרת זה הכל תלוי מנקודת המבט של השומע. אם השומע חושב שכל המוצרים טובים ואתה חושב שלך קשה לשכנע אותו שהם לא טובים אז תגיד לו תקשיב ... לגבי המוצרים האחרים אז אל תגיד לו זה המוצר הכי טוב, כי אם אתה אומר לו זה הכי טוב אתה בעצם אומר לו תקשיב יש עוד מוצרים טובים. אז תגיד לו זה מוצר טוב, תקשיב שלא יעבדו עליך, המוצר הזה ...
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
... אם חשוב לך לייצר רק מוצרים איכותיים ברמה גבוהה, אתה לא יכול להציע מחירים נמוכים מספיק ללקוחות שרוצים לשלם כמה שפחות. לדוגמה, אם אתה מתעקש לייצר מוצרים טובים ויקרים, ומסרב לעשות עבודה בינונית או נמוכה, אתה תהיה חייב לפנות רק ... החליט לא לקנות את הרכב שאתה מוכר, זה לא יהיה בגלל המחיר, אלא כי המתחרה שלך מייצר רכב באיכות גבוהה יותר. בתחרות כזו, המתחרים שלך יהיו עסקים שמציעים מוצרים טובים ואיכותיים יותר משלך. לעומת זאת, בתחרות על המחיר, הלקוחות מתמקדים רק ... לפתוח מותג נוסף שיוכל להתחרות בשוק הזול, אך זו אסטרטגיה נפרדת. תחרות על איכות מול תחרות על מחיר עסקים שמתחרים על איכות, מתמודדים מול מתחרים שמציעים מוצרים טובים יותר. הלקוחות משווים את איכות המוצרים, ולא את המחיר. לקוח יכול ...
כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים
כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים
... הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים למה אנשים מעדיפים מוצרים בחינם למרות שיש מוצרים טובים יותר בתשלום? אליעד כהן מסביר תופעה מוכרת מתחום הכלכלה ההתנהגותית דרך דוגמה מעניינת: נעשה סקר שבו הציעו ...
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
... בראש, הוא יחשוב שהעניין כבר נשקל ובכל זאת הוחלט שכדאי לעשות זאת. לדוגמה, במקום להגיד תקנה את המוצר הזה, נאמר: אני יודע שאתה אולי חושב שיש מוצרים טובים יותר, אבל המוצר הזה הוא הכי טוב בשבילך. כך אנחנו מראים לאדם שהתנגדותו כבר הובאה בחשבון, וממילא מורידים את הצורך שלו ...
שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות?
שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות?
... לתפוס אותה כטובה בהרבה ממה שהיא באמת. האם תמיד יש להציג מוצרים גרועים לפני הטובים? אליעד כהן מסביר שאין כלל מוחלט לגבי הצגת מוצרים גרועים לפני מוצרים טובים, כיוון שכל מקרה לגופו. למשל, אם לקוח יודע בדיוק מה הוא מחפש ויש מוצר שמתאים בדיוק לצרכיו, עדיף להציג לו מיד ... גרועים בלי לפגוע באמון הלקוח? כאשר בכל זאת מציגים מוצרים לא מתאימים כדי להמחיש את הניגודיות, חשוב מאוד להבהיר ללקוח שזה שלב ביניים ושקיימים מוצרים טובים יותר בהמשך. לדוגמה, אם הלקוח רואה דירה לא מתאימה, יש לומר לו בצורה ברורה: אני יודע שזה לא בדיוק מה שאתה ... כהן מדגיש שהשימוש בעקרון הניגודיות אינו חוק מוחלט אלא אסטרטגיה שיש להתאים לכל מקרה בנפרד. מוכרים חכמים צריכים להבין מתי נכון להציג ללקוח את המוצרים הטובים ישר מההתחלה, ומתי יעיל יותר להמחיש תחילה את החסרונות של מוצרים אחרים. המפתח להצלחה הוא לדעת להפעיל את השיטה ... חסרונות. איך אפשר להראות מוצרים גרועים בלי לגרום ללקוח לאבד אמון? אם מוכר מציג ללקוח מוצרים שלא מתאימים לו, עליו לוודא שהלקוח מבין שיש עדיין מוצרים טובים יותר בהמשך. יש לתקשר עם הלקוח ולומר לו, לדוגמה: אני מבין שזה לא מתאים לך, תכף אראה לך משהו שמתאים בדיוק למה ...
סקס והתאהבות, לצאת עם האקס של חברה, לצאת עם האקסית של חבר, לצאת עם חבר של האקס, לצאת עם חברה של האקסית, האקסית יוצאת עם חבר שלי, האקס יוצאת עם חברה שלי, יוצאת עם חבר של האקס, יוצא עם חברה של האקסית
סקס והתאהבות, לצאת עם האקס של חברה, לצאת עם האקסית של חבר, לצאת עם חבר של האקס, לצאת עם חברה של האקסית, האקסית יוצאת עם חבר שלי, האקס יוצאת עם חברה שלי, יוצאת עם חבר של האקס, יוצא עם חברה של האקסית
... באדם האחר מתוך פחד פנימי שהוא לא מספיק טוב בעצמו. הוא מסביר שזה דומה לסיטואציה שבה חברה לא רוצה שלקוחות יכירו מוצרים אחרים מחשש שיגלו שיש מוצרים טובים יותר. זו גישה של פחד והימנעות מהתמודדות עם העובדה שיש אנשים אחרים שאולי טובים יותר ...
בלאק פריידי, יום שישי השחור, למה לא כדאי לקנות בזול? למה לא כדאי לקנות במבצע? למה לא כדאי לקנות בהנחה? מבצעים לכבוד החגים, מבצעים והנחות, איך לחסוך כסף? איך לא לבזבז כסף? סייבר מאנדיי, יום חג הרווקים הסיני
בלאק פריידי, יום שישי השחור, למה לא כדאי לקנות בזול? למה לא כדאי לקנות במבצע? למה לא כדאי לקנות בהנחה? מבצעים לכבוד החגים, מבצעים והנחות, איך לחסוך כסף? איך לא לבזבז כסף? סייבר מאנדיי, יום חג הרווקים הסיני
... מוצרים שהם לא באמת צריכים. ברגע שמתעורר פחד לא להפסיד את ההזדמנות או את המבצע, הצרכן מוצא את עצמו רוכש יותר ממה שהוא זקוק לו. תחושת ההתמכרות לשופינג וההרגשה הזמנית של רווח מוסיפות לרכישות המיותרות. האם הנחות מבטיחות מוצרים טובים ומחירים משתלמים? הרבה פעמים הנחות והמבצעים לא ניתנים על מוצרים חדשים או איכותיים, אלא על מוצרים שלא ...
ראיון עבודה / שיחת מכירה / ניהול משא ומתן / זיהוי צרכי הלקוח / מכירות
... עבודה שיחת מכירה ניהול משא ומתן זיהוי צרכי הלקוח מכירות לפעמים על האדם לנהל שיחת מכירה כלשהי ולנסות למכור בה מוצר כלשהו. וכאן יתבארו השלבים, כיצד לנהל שיחת מכירה בצורה נכונה? וכיצד לנהל משא ומתן בצורה נכונה? או לדוגמה בראיון עבודה, שעל האדם לנסות למכור את הכישורים ואת הזמן של עצמו. ובאופן כללי, כאשר האדם מנהל משא ומתן כלשהו, עליו לנסות לשכנע אנשים ברעיונות שונים. והשאלה היא, איך לנהל משא ומתן ושיחות מכירה בצורה נכונה? ובמקרה של ראיון עבודה, כיצד בעצם למכור את הכישורים שלך בצורה נכונה? תשובה: כאשר האדם רוצה להצליח למכור למישהו משהו, בראש ובראשונה עליו לנסות להסתכל על הדברים, מנקודת מבטו של זה שרוצים לשכנע אותו, שהוא זה שאמור לקנות את הרעיון מוצר. על האדם לנסות להבין, כיצד האדם שמולו חושב? מה חשוב לאדם שמולו? מה האדם השני רוצה? מה באמת הוא רוצה? מהן המטרות של האדם השני? וכולי. על המוכר, לנסות להבין כמה שיותר טוב, את המטרות ואת הרצונות של האדם שאותו הוא רוצה לשכנע, שהוא הלקוח הפוטנציאלי. דהיינו, שלב ראשון, נסה להבין את המטרות ואת הרצונות של האדם שמולך. לאחר מכן ובשלב השני, עליך לנסות למצוא נקודות התאמה, בין הרצונות והצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, לבין הדבר שאותו אתה רוצה למכור לו. עליך לנסות להבין עם עצמך, איך בדיוק המוצר שלך, מסוגל לענות על הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, ואיך בדיוק המוצר שלך, מסוגל לסייע ללקוח הפוטנציאלי וכיוב. בשלב הבא והשלישי, על האדם לנסות לחשוב, כיצד הוא גורם ללקוח הפוטנציאלי שמולו, להבין ולראות את נקודות החיבור שיש, בין הצרכים והרצונות שלו כלקוח הפוטנציאלי, לבין המוצר שאותו אתה מנסה למכור לו. והעיקר שצריך לשים אליו לב, הוא כיצד לגרום ללקוח הפוטנציאלי, להבין, שהמוצר שלך, יכול לענות על הצרכים שלו. ועל ידי זה שמצליחים, גם להבין את הצרכים של הצד השני, וגם להבין כיצד המוצר שלך עונה על הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, וגם מצליחים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין שהוא יכול להיעזר במוצר הזה, על ידי זה מגדילים את הסיכוי, לכך שהלקוח הפוטנציאלי יקנה את מה שרוצים למכור לו. ובמקרה של ראיון עבודה. שלב ראשון נסה להבין את הצרכים של המקום שבו אתה רוצה לעבוד. נסה להבין, מה הם צריכים ומה הם רוצים להשיג מכך שתעבוד איתם. לאחר מכן, בדוק ומצא ...
פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?
... שיווק מכירות - מהו שיווק פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית? ... של השיווק הנכון. ואם נתבונן על עניין השיווק, נראה כי השיווק הוא ההקדמה של המכירות. כי המטרה של השיווק, היא לצורך המכירה. והתכלית של השיווק, היא המכירה. והשיווק נועד כדי לגרום ללקוח לקנות בתהליך המכירה. וגם תהליך המכירה עצמו, גם הוא משרת מטרה אחרת, והוא את טובת הלקוח. כי הלקוח קונה את המוצר, כדי להשיג תועלת כלשהי. וכאשר הלקוח מבצע את תהליך הרכישה, הרי שהתכלית שלשמה הלקוח מבצע את הרכישה, היא התועלת שהוא חושב שהמוצר יביא לו. ונמצא אם כן, כי השיווק משרת את הרכישה, שהיא משרתת את טובת הלקוח. ושיווק טוב, הוא שיווק שיוצר מכירות. וכדי ליצור מכירות, לשם כך יש לגרום ללקוח להבין את התועלת שהמוצר יביא לו. וממילא זה אומר, כי שיווק נכון, הוא כזה שבו הלקוח מבין את התועלות שהמוצר יביא לו. והוא גם מבין, שהמוצר הזה, הוא זה שיביא לו את התועלות האלו. ואחת הטעויות הנפוצות בעולם השיווק, היא שהמשווק מפרסם את המוצר ואת השירות שהוא נותן ללקוח, יותר מאשר את התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר ומהשירות. כי הלקוח מה שמעניין אותו, זה לא המוצר, אלא התועלת שהוא ישיג ממנו. והאדם רוכש את המוצר, רק בגלל שהוא חושב שבאמצעות הרכישה הוא ישיג תועלת כלשהי. והנה, כדי שהלקוח ישיג את התועלת שלו, לשם כך עליו להשתמש במוצר. אבל, הלקוח רוכש את המוצר, לא כדי להשתמש בו, אלא כדי להפיק ממנו את התועלת שאותה הוא רוצה להשיג. ולמרות שאי אפשר להשיג את התועלת, בלי להשתמש במוצר, הרי שעדיין מה שבאמת מעניין את הלקוח, זה לא מה המוצר ומה התכונות שלו, אלא מה התועלות שהמוצר והשירות הזה יביא לו. וכאשר האדם מנסה לשווק איזה מוצר, אז לפעמים הוא מתמקד בלפרסם את המוצר שלו ולפרט את מה שהמוצר שלו נותן. והאדם מתמקד בטעות בלשווק את הדרך אל התוצאה, במקום את התוצאה עצמה. כי המוכר, מוכר שירות כלשהו ומוצר כלשהי, שאמורה להפיק ללקוח תועלת כלשהי. ומה שמעניין את הלקוח, והסיבה שבגללה הלקוח משלם על המוצר, היא לא בגלל שהמוצר מעניין אותו, אלא בגלל שהוא רוצה את התועלת שהמוצר יביא לו. וכאשר ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מוצרים טובים, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מוצרים טובים, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לילדים, מאמן פרטי, אימון אישי למנהלים בנושא מוצרים טובים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 20:42:24 - wesi1