אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה לשאול ומה לא לשאול? ✔פודקאסטים, מה הופך פודקאסט למוצלח? איך לתכנן פודקאסט מוצלח? איך להתכונן לראיון בפודקאסט? איך לראיין אנשים לפודקאסט? מה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨פודקאסטים, מה הופך פודקאסט למוצלח? איך לתכנן פודקאסט מוצלח? איך להתכונן לראיון בפודקאסט? איך לראיין אנשים לפודקאסט? מה לשאול בפודקאסט? מה לעשות בראיון בפודקאסט? איך להתכונן לפודקאסט? למה עושים פודקאסט? איך להפוך ראיון למעניין? מה לענות בפודקאסט? יעוץ יחסי ציבור, יעוץ פוליטי, יעוץ תקשורתי, פודקאסט כחומר שיווקי, חומרי שיווק מפודקאסט, הכנה לראיון בתקשורת, איך עושים פודקאסט? איך ליצור פודקאסט? איך לגרום לאנשים לרצות להתראיין אצלך לפודקאסט?
והפעם אתן נקודת מבט, על איך לראיין אנשים בצורה נכונה? איך להתכונן כאשר מראיינים מישהו לפודקאסט? איך להפוך ראיון למוצלח? איך לדעת מה לשאול ומה לא לשאול? ואיך לעשות את זה בצורה נכונה? איזה סוגים של פודקאסט יש? מה הופך פודקאסט למוצלח? איך לגרום לאנשים לרצות להתראיין אצלך בפודקאסט? איך לקדם מטרות עסקיות באמצעות פודקאסט? איך להפוך פודקאסט למעניין? ועוד.

2 סוגים של ראיונות

אז קודם אקדים ואומר, כי בעיקרון צריכים לעשות הפרדה, בין ראיון שמטרתו תחקיר לדוגמה תחקיר עיתונאי, שבו מראיינים לדוגמה איזה פוליטיקאי שלא בהכרח רוצים "להוציא טוב" את המרואיין, לבין לדוגמה מצב שבו מראיינים מישהו לפודקאסט וכן רוצים להוציא טוב את האדם שאותו מראיינים.

במילים אחרות, לפעמים יש מצבים של ניגוד אינטרסים, שבו המראיין רוצה להראות שהוא יודע לחקור את המרואיין ויודע לשאול שאלות קשות ויודע לכתוש כשצריך את הפוליטיקאי המושחת שמולו, ולפעמים יש מצבים של אינטרס משותף בין המראיין למרואיין, שבו המראיין רוצה שהמרואיין יצא כמה שיותר טוב.

ראיון כאילו מקצועי

כאשר גם בהקשר הזה, בדרך כלל רוצים שמצד אחד הראיון יראה כאילו מקצועי במובן של שאלות שלא מרחמות על המרואיין ושגם בו זמנית המרואיין יצא טוב. כמו שלפעמים מנסים לעשות כל מיני "עיתונאים", שהם חפצים ביקרו של המרואיין ואז הם כאילו שואלים אותו שאלות קשות, אבל באמת אלו שאלות שנועדו לעזור למרואיין.

ובכל מקרה, כאן אני לא אדבר על שיטות איך לחקור אנשים ואיך להוציא את האמת ממישהו בלי לרחם עליו, אלא כאן אני אדבר על איך לראיין מישהו שכן רוצים להוציא אותו טוב. לא בהקשר של פוליטיקאי וכיו"ב, אלא לדוגמה ראיון מקצועי בפודקאסט וכיו"ב.

את מי רוצים לקדם: את - המרואיין / מראיין / ראיון?

אז בעיקרון יכולות להיות 3 אפשרויות ויכולים להיות כל מיני שיקולים וכל מיני מטרות כאשר רוצים לראיין מישהו בקטע טוב.

1 - להוציא את המרואיין כמה שיותר טוב. דהיינו, לקדם את האינטרסים של המרואיין. לדוגמה: אם מראיינים עורך דין שרוצה להשיג לקוחות, אז המטרה היא לגרום לעורך הדין לגייס כמה שיותר לקוחות כמה שיותר טובים בעקבות הראיון.

2 - להוציא את המראיין כמה שיותר טוב. דהיינו, לקדם את האינטרסים של המראיין. לדוגמה: המראיין רוצה לגרום לכך שכמה שיותר אנשים ירצו להתראיין אצלו, כי הם יחשבו שהוא מראיין מקצועי, או שכמה שיותר אנשים יחשבו שהוא איש מקצוע בפני עצמו ולא רק כמראיין אנשי מקצוע וכל מיני מטרות שונות שיכולות להיות למראיין, לתועלת שהמראיין מפיק מכך שהוא מראיין.

3 - להוציא את הראיון כמה שיותר טוב. דהיינו, לגרום לראיון להיות כמה שיותר מעניין ושיקבל כמה שיותר צפיות וחשיפה, בלי קשר למה שאנשים יחשבו על המראיין ועל המרואיין. לדוגמה, לעשות פרובוקציה בראיון, שתגרום לחשיפה של הראיון, בלי קשר למה שאנשים יחשבו שהמראיין או המרואיין.

ובזמן אמת, צריכים לדעת שיש תכנים ושאלות ותשובות שיקדמו יותר את המרואיין / את המראיין / את הראיון. ובעולם אידיאלי, כמובן לשלב בין 3 האפשרויות האלו.

איך לקדם את המרואיין?

אז אם נחשוב לרגע אחד אך ורק על טובת המרואיין בלבד, אז אם רוצים לעזור לאדם שמתראיין בפודקאסט, לשם כך צריכים להתייחס לכל התהליך של הראיון, בדיוק כמו שמתייחסים לכל תהליך אחר של הפקת חומר שיווקי ויצירת חומר שיווקי, כגון לדוגמה פרסומת וכיו"ב. רק שכאן הראיון / התכנים שיהיו בראיון, הם יהיו הפרסומת השיווקית של אותו מתראיין.

וכאשר באים להפיק חומר שיווקי עבור מישהו, מה שנכון לעשות, זה קודם כל איתור צרכי הלקוח. כאשר הלקוח הוא האדם שאותו הולכים לראיין. דהיינו, שקודם כל צריכים להבין מהמרואיין, מה המטרות העסקיות / האישיות שלו שהוא רוצה להשיג מהראיון? מי הוא רוצה שייחשף לראיון? איך הצופים / השומעים של הפודקאסט ייחשפו לתוכן? איך הם יגיעו אליו? מי קהל היעד של התוכן? מה אנחנו יודעים על קהל היעד הזה? איזה קהלי יעד היינו רוצים שהתוכן ימשוך? איך היינו רוצים שהתוכן ישפיע על השומעים / צופים של הפודקאסט? מה ייחשב להצלחה מבחינת הפודקאסט? אולי אפילו יש דרך למדוד את ההצלחה של הפודקאסט?

במילים אחרות, צריכים לחשוב טוב, על המטרות של הראיון שהמרואיין מתראיין לפודקאסט, ובהתאם לזה לגבש אסטרטגיה שיווקית, לחשוב, מה הגיוני לשאול בראיון, ומה הגיוני לענות, כדי להעביר את המסרים בצורה נכונה. המתקדמים, גם יעשו סימולציות לפני הראיון, או יחשבו גם על באיזה מילים בדיוק להשתמש כדי להעביר מסרים ספציפיים וכיו"ב. בדיוק כמו שמפיקים כל פרסומת וכל תוכן שיווקי אחר.

ושוב, כאן בסך הכל מדובר בחומר שיווקי, בצורה של ראיון לפודקאסט. אבל צריכים לדעת לעשות ניתוח שיווקי והתאמה שיווקית של הפודקאסט, בהתאמה אישית לצרכים של האדם שאותו רוצים לראיין.

אוסיף ואומר, שבדרך כלל רוב ככל אלו שמתראיינים וגם רוב אלו שמראיינים, לא באמת יודעים לעשות את הדברים האלו לעומק. כי המרואיינים, בדרך כלל הם טובים בתחומם המקצועי, אבל לא בשיווק באופן כללי. ואלו שמראיינים, הם אולי יודעים לראיין בצורה חביבה וטובה ונחמדה, אבל גם הם לא מומחים בשיווק. ואני לא אומר שאף אחד לא מבין בזה כלום. אני כן אומר, שרוב המראיינים, גם אלו שנחשבים למראיינים טובים, (שצריך בכלל להבין איך זה נמדד שמישהו מראיין טוב), גם הם לא באמת מומחים בהבנה עסקית של האדם שאותו הם מראיינים.

שאל את עצמך: האם היית לוקח את אותו מראיין להפיק לך פרסומת שיווקית לעסק שלך, או שלדעתך אותו מראיין מומחה בלראיין אבל לא בהפקת חומרי שיווק? אם התשובה שלך היא, שהמראיין שמראיין אותך, לא היית נותן לו לנהל את השיווק שלך, או שאתה לא רואה בו מומחה שיווק, אז כנראה שהוא לא יהיה מומחה בלראיין אותך. כי הראיון, הוא הפקת חומר שיווקי לכל דבר ועניין.

מה שאומר, שאו שצריכים להתראיין אצל איש שיווק, או שצריכים איש שיווק שיגיד לך איך להתראיין ולמרואיין איך לראיין אותך. ושוב, הכל מתוך הבנה, שמדובר על הפקת חומר שיווקי לכל דבר ועניין.

איך לקדם את המראיין?

ואם נחשוב רק על התועלת של המראיין, נצטרך לשאול, מה בעצם המטרה של המראיין בכך שהוא עושה את הפודקאסט? האם הוא מוכר שירותי ראיון שהוא מראיין אנשים? האם הוא רוצה כמה שיותר צפיות בתכנים שלו, גם בלי קשר לאיך ולמה שיחשבו על היכולת שלו לראיין? האם הוא מנסה לקדם את עצמו בתור מראיין מקצועי? האם ואולי הוא בעצמו איש מקצוע, שמראיין אנשי מקצוע אחרים. ואולי הוא רוצה שיחשבו שהוא איש מקצוע, בזכות זה שהוא מראיין אנשי מקצוע? ואולי הוא מנסה למכור מוצר לצופים, בזכות זה שהוא יוצר את הפודקאסט?

בקיצור, קודם כל ננסה להבין מה המטרות של המראיין. לאחר מכן, בדיוק כמו קודם, ננסה להבין, מי קהל היעד שאמור לרכוש את השירות שאותו רוצה למכור המראיין. ומה אמור לחשוב אותו קהל יעד, כדי שהוא ירצה לרכוש את אותו השירות מהמראיין.

אם לדוגמה המראיין רוצה להיתפס כאיש מקצוע בתחום ספציפי, לדוגמה איש נדלן שמראיין אנשי נדלן אחרים, במקרה כזה ננסה להבין מי קהל היעד של אותו מראיין ומה הוא רוצה שהם יקנו ממנו, לדוגמה נניח שהוא רוצה למכור להם שירותים של ליווי מקצועי כלשהו. בהתאם לכך ננסה להבין מה צריך לקרות כדי שאותם מאזינים של הפודקאסט, יצרו קשר עם אותו מראיין וירצו ויסמכו עליו לבצע איתו עסקאות כאלו ואחרות. בהתאם לכך נצטרך לעשות התאמה של הראיון, כדי שהמראיין ישדר לקהל היעד את מה שהוא רוצה לשדר.

במילים אחרות, לפעמים הפודקאסט הוא סוג של חומר שיווקי שנועד לקדם גם את המראיין עצמו. ולא רק כשירות שנותנים לאותו אדם שמראיינים אותו.

יתכן גם שהמראיין רוצה שעוד אנשים ירצו להתראיין אצלו. ואז צריכים להבין, מי בדיוק הוא רוצה שירצה להתראיין אצלו. למה ומה יכול לגרום להם לרצות להתראיין אצלו. ובהתאם לזה להתאים ולדייק את הצורה של הראיון, כדי שעוד אנשים ירצו להתראיין אצלו.

במילים אחרות, אם חושבים על התועלת של המראיין, ננסה לחשוב מה התוצאות שהיה רוצה להשיג המראיין מהראיון, ובהתאם לכך נתאים את צורת הראיון.

איך לקדם את הראיון?

יתכן גם שמטרת העל המוצהרת היא להשיג כמה שיותר חשיפות וכמה שיותר צפיות בראיון. ואז אולי ירצו ליצור באז שיווקי על ידי יצירת פרובוקציה כזו או אחרת, בלי קשר למה שיחשבו על המראיין או אפילו על המרואיין. וגם אז נגדיר, מה בדיוק המטרה, מי קהל היעד שהיינו רוצים שייחשף כמה שיותר לסרטון ומכאן נגזור לגבי מה ואיך הגיוני לעשות בראיון כדי "לשבור את האינטרנט" ולהשיג כמה שיותר צפיות.

מה המטרה שלך?

ולכן מה שצריך לעשות, זה לחשוב מה המטרות שהיית רוצה לקדם בזכות הראיון. בהתאם למטרות האלו צריכים להגדיר את תוכן הראיון, את מבנה הראיון, את הסדר של השאלות והתשובות של הראיון. לצד זה אפשרי גם להתאים את המיקום הפיזי של הראיון, את התאורה של הראיון, את האווירה של הראיון, את זווית הצילום וכולי, את כל מה שמכיל הראיון, מעבר למלל עצמו, דהיינו, כל מה שרואים וששומעים וכולי, לאו דווקא המילים שנאמרות. את כל הדברים האלו, אפשרי להתאים לפי המטרות השונות.

כאשר כמובן האידיאל הוא, שיהיה תסריט ראיון, שיקדם גם את המרואיין גם את המראיין וגם את הראיון עצמו, שזה בעצם שילוב של אפשרויות שונות בהתאם למטרות השונות.

מבנים שונים של ראיון - נקודות למחשבה

ועכשיו אתן נקודות למחשבה לגבי צורות ושיטות ראיון שונות. לאו דווקא לפי סדר חשיבות מסוים.

את מי מעניין תוכן השיחה של הפודקאסט?

אחת האפשרויות לבחון את התוכן של הראיון בפודקאסט, היא לשאול, האם ועד כמה התוכן של השיחה מעניין את המראיין / את המרואיין / את הצרכנים של הפודקאסט.

האם המראיין שואל שאלות שמעניינות אותו כאדם? אם לא היו מצלמות והוא היה מדבר עם אותו אדם, האם זה מה שהוא היה שואל אותו? נניח שאתה כמראיין היית פוגש את המרואיין לקפה, או לשיחה שבה אתה יכול לשאול כל מה שבא לך, בלי שום מטרה ספציפית, האם זה מה שהיית שואל? האם זה מה שהכי מעניין אותך לגבי המרואיין?

ומאותה נקודת מבט, אם המרואיין היה יכול לבחור לדבר על מה שבא לו, על מה שמעניין אותו, האם זה התוכן שהוא היה מדבר עליו? האם באמת המרואיין נהנה לדבר על מה שמדברים איתו? על מה המרואיין נהנה לספר? מה הוא נהנה לבטא? על מה הוא רוצה לדבר? האם המרואיין עונה על השאלות מתוך נימוס או מתוך מטרה עסקית, או שאולי הראיון באמת מעניין את המרואיין שמתראיין.

ומאותה נקודה בדיוק, האם המאזינים של הפודקאסט, באמת מעניין אותם לשמוע את התוכן של הפודקאסט. מעבר לכך שאולי הפודקאסט הוא תוכן שיווקי שמעביר להם מסרים לתת מודע, האם התוכן עצמו תורם להם? האם הוא מעניין אותם? אם המאזינים היו צריכים לבחור את השאלות, האם אלו השאלות שהם היו בוחרים לשאול? מה המאזינים היו רוצים לשאול ולדעת מהמרואיין? עד כמה הראיון עונה ליצר הסקרנות של הצופים של הפודקאסט?

איזה תחושות יוצר התוכן?

נקודת התבוננות נוספת, היא לגבי התחושות והרגשות שהשאלות והתשובות והשיח, יוצר אצל המראיין, מרואיין, שומעים של הראיון. איך התוכן גורם להם להרגיש.

לדוגמה, יש שאלות שעשויות לעורר תחושות רעות אצל המרואיין, לדוגמה: על מה אתה מתחרט? מה היית עושה שונה? איזה טעויות עשית? במבט לאחור מה היית משנה? או אפילו שאלות נוסטלגיות של, מה היית אומר לעצמך לפני הרבה שנים, או איך התחלת את הכל, כל מיני שאלות שעוסקות בעבר, שאולי מעלות זיכרונות פחות נעימים. כך גם שאלות לגבי העתיד, איפה אתה רואה את עצמך בעתיד, מה אתה חושב שיקרה בעתיד, כל מיני שאלות שעשויות ליצור תחושות רעות או טובות כמובן אצל המרואיין.

כמו כן, מהצד של המראיין והשומעים, האם הם נהנים לשמוע את המידע שהם שומעים? אולי המידע שהם שומעים עושה להם רע, בדרך כזו או אחרת?

במילים אחרות, בהתאם למטרות של הראיון, אפשרי לבחון איך נושאי שיחה מסויימים ישפיעו על הרגשות של הצדדים השונים. לפעמים לדוגמה יהיה בסדר שהמרואיין ירגיש רע, למען קידום מטרה עסקית. ואולי גם טוב שהמאזינים ירגישו רע, כדי לקדם מטרה עסקית וכיו"ב. את הכל אפשרי לקחת בחשבון ולתכנן מראש.

מה ההתחדשות ומה חדש?

נקודה נוספת להתבוננות, היא, האם וכמה כמה התוכן של הראיון הוא חדש והוא מחדש משהו, לכל הצדדים. דהיינו, שיש ראיונות שהשאלות והתשובות חוזרות על עצמן מאנשים שונים, פחות או יותר אותם התכנים. וזה עשוי לשעמם את המראיין ואת השומעים. או שיש ראיונות שאותו מרואיין תמיד מקבל את אותן השאלות ועונה את אותן התשובות, בפודקאסטים שונים.

ולכן אפשרי לבחון את הראיון גם מנקודת המבט של התחדשות. אולי נשאל את המרואיין שאלות שעוד לא שאלו אותו? אולי נרצה לדבר איתו על משהו שעוד לא דיברו איתו? אולי נרצה לדבר איתו על משהו שעוד לא דיברנו עם אף אחד אחר בפודקאסט הזה? ואולי ואיך השומעים יחוו התחדשות כלשהי מלצרוך את התוכן של הפודקאסט?

מה התכלית? האם זרימה או מתוכנן מראש?

נקודת מבט נוספת שכדאי להתבונן בה, היא האם הראיון אמור להיות יותר "זורם" במובן של בלי שום תכנון מראש אלא הכל בצורה אסוציאטיבית ומה שבא ברוך הבא, או שרוצים שכן יהיה מבנה מסוים? שכן תהיה תכלית ומטרה מסוימת? מה בדיוק המטרה של הפודקאסט? האם לשרוף את הזמן מתוך שעמום או אולי גם עוד משהו מעבר?

לסיכום:

יצירת תוכן של פודקאסט, ניתן להתבונן בה מכל מיני נקודות מבט. כדאי להגדיר מה מטרת הפודקאסט. בדרך כלל התשובה תהיה שמנסים לקדם מטרה כלשהי של מישהו. בהתאם לכך כדאי לאפיין את הצרכים ביחס למטרה, קהלי יעד, מסרים ספציפיים, אפשרויות לשאלות ותשובות ספציפיות, מתוך זה שלוקחים בחשבון את כל השיקולים השונים.

התהליך הזה לא חייב להיות ארוך ומסורבל, ובדרך כלל כדאי לעשות אותו, כדי להגדיל את הסיכוי לכך שהראיון יצא טוב מכל הבחינות.

אוסיף, כי כאשר לדוגמה ראש הממשלה מתראיין, במקרים כאלו כמעט שום דבר לא ספונטאני. ועושים חזרות על המילים המדויקות של השאלות ושל התשובות. עושים סימולציות ותרחישי שיחה שונים. הכל נלקח בחשבון, גם קצב הנשימות והקצב של בליעת הרוק של המרואיין. לוקחים בחשבון כמובן את כל עניין התפאורה, תאורה, זוויות צילום, שמע, משב הרוח, קצב הדיבור, הכל נלקח בחשבון.

במילים אחרות, יש עולם שלם מאחורי תכנון של ראיון מוצלח, ואפשרי להשקיע בזה, בדיוק כמו בהשקעה בכל חומר שיווקי / יחסי ציבור אחר.
מטרות תסריט איך ליצור פודקאסט פרסומות ליצור חוויה תוצאות פודקאסט כחומר שיווקי צרכי הלקוח איך למכור מוצר עיקרון איך להפוך ראיון למוצלח איזה חומרי שיווק איך להפוך ראיון למעניין איך להתכונן איך להתכונן לפודקאסט איך להתכונן לראיון איך להתכונן לראיון בפודקאסט איך להתכונן לראיונות איך להתראיין איך ליצור פודקאסט איך לראיין איך לראיין אנשים איך לראיין אנשים לפודקאסט איך לשאול שאלות איך לשכנע אנשים איך לתכנן איך לתכנן פודקאסט מוצלח איך עושים פודקאסט אימון לפוליטיקאים בשביל מה לשאול שאלות הכנה לראיון הכנה לראיון בתקשורת הצלחה חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרי שיווק מפודקאסט חומרים שיווקיים יועץ יועץ אסטרטגי יועץ אסטרטגי פוליטי יועץ פוליטי יועץ תקשורת יועץ תקשורת פוליטי יחסי ציבור יעוץ יעוץ יחסי ציבור יעוץ פוליטי יעוץ תקשורתי יעוץ תקשורתי פוליטי להתכונן להתכונן לראיון להתכונן לראיונות להתראיין ליצור למה עושים פודקאסט לענות לראיין לראיין אנשים לרצות להתראיין לשאול שאלות לשכנע אנשים לשכנע אנשים לרצות לתכנן מה הופך פודקאסט למוצלח מה לענות בפודקאסט מה לשאול בפודקאסט מוצלח פודקאסט פודקאסט כחומר שיווקי פוליטי פוליטיקה ראיון ראיון בפודקאסט ראיון בתקשורת ראיונות רצון שיווק תכנון תקשורת תקשורתיות
אמנות השיחה, איך מנהלים שיחה? לפתח שיחה, איך לדבר עם אנשים? איך מנהלים שיחת חולין? לנהל שיחה מעניינת, שיחה עם בחורה, שיחה עם גבר, נושאי שיחה בדייט, כישורי ניהול שיחה, סמול טוק
אמנות השיחה, איך מנהלים שיחה? לפתח שיחה, איך לדבר עם אנשים? איך מנהלים שיחת חולין? לנהל שיחה מעניינת, שיחה עם בחורה, שיחה עם גבר, נושאי שיחה בדייט, כישורי ניהול שיחה, סמול טוק
... עובד ממש אחרי שסיימת את העבודה לא היית עייף מהעבודה בוא נפתח בהקשר למה שהוא אמר. ואיך יודעים מה לשאול ומה לא לשאול אז עוד פעם בהנחה שהמטרה היא לפתח שיחה אז זה לא משנה מה תשאל תשאל שאלות כמה שיותר שאלות ...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 4
... ולא רק בגלל היתרונות שלה. ולכן בשורה התחתונה, תהליך של איתור צרכי הלקוח, הוא תהליך מורכב. שצריכים לדעת מה לשאול ומה לא לשאול. וגם המידע שמתקבל מהלקוח, צריכים לדעת האם ועד כמה לסמוך או לא לסמוך עליו. וצריכים לדעת איך לאתר באמת ...
איך לראיין אנשים? איך לשאול שאלות בראיון עבודה? איך להכין שאלות לראיון עבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך להתכונן לראיון? לא להרשים את הנשאל, מראיין ומרואיין, איך לראיין עובדים? איך לראיין איש מקצוע?
איך לראיין אנשים? איך לשאול שאלות בראיון עבודה? איך להכין שאלות לראיון עבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך להתכונן לראיון? לא להרשים את הנשאל, מראיין ומרואיין, איך לראיין עובדים? איך לראיין איש מקצוע?
...להבין מה הוא באמת יודע. שאלות כאלה יכולות לכלול: - איך היית עושה ככה וככה? - מה דעתך על נושא מסוים? כך המרואיין יוכל להציג את עמדתו בצורה חופשית, ותוך כדי כך תבינו אם הוא באמת מבין את הנושא או לא. שאלות פתוחות מול שאלות ממוקדות - איך לשלב ביניהם? עליכם להבין את ההבדל בין שאלות פתוחות ושאלות ממוקדות: - שאלות פתוחות מאפשרות למרואיין להציג את מחשבותיו בצורה חופשית ולהסביר איך הוא רואה את המצב או את הנושא. - שאלות ממוקדות עוזרות לכם לקבל תשובות מדויקות יותר על נושא ספציפי שחשוב לכם לדעת אם המרואיין...
מה לענות בראיון עבודה על שאלה מקצועית שאין לך תשובה? איך להתמודד עם שאלות מקצועיות בראיון עבודה שאין לך תשובה? איך למכור את עצמך בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה, איך להתכונן לראיון עבודה? איך להראות שאתה מקצועי בראיון עבודה?
מה לענות בראיון עבודה על שאלה מקצועית שאין לך תשובה? איך להתמודד עם שאלות מקצועיות בראיון עבודה שאין לך תשובה? איך למכור את עצמך בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה, איך להתכונן לראיון עבודה? איך להראות שאתה מקצועי בראיון עבודה?
...עבודה? אם אינך יודע את התשובה לשאלה מקצועית בראיון עבודה, אל תילחץ. תזכור שזו ההזדמנות להדגים למראיין כיצד אתה מתמודד עם אתגרים חדשים. במקום לומר אני לא יודע, הצג לו את תהליך החשיבה שלך בפירוט: איך היית מנתח את הבעיה? מה היית בודק תחילה, ולאחר מכן? אילו אפשרויות נוספות היית שוקל אם הראשונות לא היו מצליחות? באילו כלים או מקורות מידע היית משתמש כדי להגיע לפתרון? כיצד אתה מוודא שהפתרון שלך נכון גם כשאינך בטוח במאה אחוז? כאשר אתה משתף את המראיין בתהליך החשיבה הזה, אתה מוכיח לו שאתה מקצועי, יצירתי, ויודע...
ראיון עבודה, הכנה לראיון עבודה, חרדה מראיון עבודה, פחד מראיון עבודה, איך להצליח בראיון עבודה, לעבור ראיון עבודה בהצלחה, להתכונן לראיון עבודה, לפני ראיון עבודה
ראיון עבודה, הכנה לראיון עבודה, חרדה מראיון עבודה, פחד מראיון עבודה, איך להצליח בראיון עבודה, לעבור ראיון עבודה בהצלחה, להתכונן לראיון עבודה, לפני ראיון עבודה
...אני מודע אליהם ופועל להשתפר בהם, יהיה אמין יותר ממי שמציג עצמו כמושלם. עוד דוגמה שאליעד נותן היא מראיין שבודק אם אדם מסוגל להתמודד עם לחץ ורגישות. הוא ישאל שאלה רגישה כדי לראות כיצד המועמד מגיב. התגובה צריכה להיות שקולה, ולא מתוך פגיעות. אם האדם מתעצבן או מתרגש מדי, הוא למעשה משדר למראיין שהוא עצמו זקוק לטיפול, וזו תהיה הסיבה שלא יתקבל. אליעד ממליץ להכיר בחסרונות באופן מודע, ולבטא אותם בשלווה ובכנות, תוך כדי הדגשה של היכולת להתמודד איתם ועם האתגרים שבתפקיד. איך לשנות את היחס לפחד מכישלון? כדי להתמודד...
ראיון עבודה, הכנה לראיון עבודה, להתכונן לראיון עבודה, לעבור ראיון עבודה בהצלחה, לפני ראיון עבודה, שאלות בראיון עבודה, לשאול בראיון עבודה, לענות בראיון עבודה, איך להתראיין? קריירה
...וכולי. מדובר כאן על מערכת הדדית לחלוטין. שגם אתה צד בעניין. ועכשיו נדבר על ראיון העבודה עצמו. לגבי, מה לענות בראיון העבודה לשאלות ששואלים אותך? הדבר הטוב ביותר, הוא לענות את האמת. ככל שתהיה יותר, מי שאתה באמת, כך הסיכוי שמערכת היחסים שאתה הולך ליצור עם הארגון, תצליח יותר. אם בראיון העבודה תהיה מי שאתה לא, זה רק יגרור אי נעימויות בעתיד. אם מישהו לא מעוניין במי שאתה כפי שאתה, עליך לשקול האם אתה עצמך מעוניין בו. להיות מי שאתה, זה הדבר הטוב ביותר. ואם אתה לא ממש מתאים לתפקיד ובכל זאת רוצה את התפקיד...
הצגת חסרונות בראיון עבודה, הכנה לראיון, להתכונן לראיון, מה לענות בראיון עבודה? חסרונות שאומרים בראיון עבודה, תכונה שלילית בראיון עבודה, תכונות שליליות בראיון, NLP, חסרונות להגיד בראיון עבודה
הצגת חסרונות בראיון עבודה, הכנה לראיון, להתכונן לראיון, מה לענות בראיון עבודה? חסרונות שאומרים בראיון עבודה, תכונה שלילית בראיון עבודה, תכונות שליליות בראיון, NLP, חסרונות להגיד בראיון עבודה
...עדינה, וכאלו שניתן לפרש אותם כיתרון. מטרת התשובה היא להשאיר את הרושם החיובי ביותר האפשרי על האדם שמולך, תוך שמירה על אמינות יחסית. מה לומר בראיון עבודה על חסרונות? איך להציג חסרונות חיוביים בראיון עבודה? האם להגיד את האמת בראיון עבודה? תכונות שליליות ויתרונות בראיון עבודה מהם חסרונות יחסיים בראיון עבודה? בראיון עבודה שואלים אותך מה החסרונות שלך. מה אתה אומר? ש: פרפקציוניזם. אליעד: או במילים אחרות. אומרים לך איזה חסרונות נוספים יש לך חוץ מפרפקציוניזם. עכשיו תקשיב, נניח שאתה תגיד אוקי כדי לצאת מהלופ...
ליטקוד, LeetCode Solution, איך לפתור שאלות ב LeetCode? ראיונות קוד, תרגול ליטקוד, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ראיון טכני, שאלות חשיבה, איך לפתור בעיות מורכבות? איך לפתח את המוח? איך להתכונן לראיון עבודה בהייטק? תרגול שאלות ליטקוד כהכנה לראיון, איך להיות מתכנת מחשבים? לעבוד בפיתוח תוכנה, איך למצוא מה בטוח נכון? ללמוד לנתח תהליכים, איך ללמוד לתכנת? איך ללמוד לכתוב קוד? כתיבת קוד, לפתור חידות היגיון, איך להבין חוקיות? איך למצוא חוקיות?
...תסביר לו את השאלה, ואת הפעולות שהוא צריך לעשות כדי לפתור את השאלה. הילד לא יודע לחשוב על מה שלא הסברת לו, אבל בהנחה שהוא יעשה בדיוק את מה שתסביר לו, האם הוא יצליח לפתור את הבעיה? ועכשיו נסביר יותר לעומק על תהליכים בפתרון שאלות ליטקוד לחלק לחלקים אז יש כאן כמה עקרונות, העיקרון המרכזי הוא, לדעת לחלק לחלקים כל חלק מהשאלה שמוצגת לך. דהיינו, נניח שאומרים לך למצוא בחדר חתול לבן. אז יש כאן כמה תהליכים, 1 - לדעת לזהות חתול. 2 - לדעת לזהות צבע לבן. 3 - לדעת לזהות חתול לבן. אם תנסה למצוא חתול לבן, בלי שאתה...
חידת LeetCode Solution - Candy, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, איך לפתור שאלות ב LeetCode? איך לפתור חידת LeetCode? מדעי המחשב, תכנות מחשבים, איך להתקבל לעבוד בהייטק? איך ללמוד תכנות מחשבים? איך להיות מתכנת? איך לעבור ראיון טכני? איך להתכונן לראיון עבודה בהייטק? תרגול שאלות ליטקוד כהכנה לראיון, איך להיות מתכנת מחשבים? איך לעבוד בפיתוח תוכנה? איך להתכונן לראיונות כתיבת קוד? איך לפתור חידת היגיון? חידות היגיון, איך לעבור ראיון עבודה טכני?
...הראשון ובמקרה הוא גם התהליך הקשה יותר בחישובים, ולכן נתחיל ממנו. אז איך נדע כמה מינימום סוכריות צריך לקבל כל ילד שנמצא ברשימה? אז ננסה לחלק את זה לחלקים. במקום לשאול את השאלה של כמה מינימום סוכריות צריך לקבל כל ילד שנמצא ברשימה? במקום זה ננסה לשאול בצורה יותר פשוטה, כמה מינימום סוכריות צריך לקבל ילד 1 מסוים שעומד ברשימה? ולכאורה זה אולי נראה אותה השאלה, ואפילו אפשרי לומר שזאת כמעט אותה השאלה. אבל באמת אלו 2 צורות שונות לפקס את המוח. ובמקום לחשוב על: איך אני מוצא כמה סוכריות צריך לקבל כל ילד, צריך...
חידת LeetCode Solution - Trapping Rain Water, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, איך לפתור שאלות ב LeetCode? איך לפתור חידת LeetCode? מדעי המחשב, תכנות מחשבים, איך להתקבל לעבוד בהייטק? איך ללמוד תכנות מחשבים? איך להיות מתכנת? איך לעבור ראיון טכני? איך להתכונן לראיון עבודה בהייטק? תרגול שאלות ליטקוד כהכנה לראיון, איך להיות מתכנת מחשבים? איך לעבוד בפיתוח תוכנה? איך להתכונן לראיונות כתיבת קוד? איך לפתור חידת היגיון? חידות היגיון
...של 1? [0,0,1,0,0,0] כמה מים יכול העמוד הזה להחזיק? תשובה: 0. כי עמוד 1 לא יכול לאגור בתוכו מים. ואיך נדע אם זה נכון? אולי אנחנו מפספסים משהו? אולי זה שהעמוד לא אוגר מים זה בגלל הגובה שלו? תשובה: ננסה לבדוק מקרה שיש עמוד 1 בגובה של 100 או של 1000. [0,0,100,0,0,0] [0,0,1000,0,0,0] מה יקרה במקרה כזה? כמה מים ייאגרו? תשובה: 0. או במילים אחרות, אנחנו יודעים בוודאות, שכל עמוד בודד בכל גובה, לא יאגור בתוכו מים. שזה גם נשמע הגיוני. כי כדי לאגור מים צריך 2 עמודים שיחזיקו ביניהם את המים. עכשיו כדי לנסות להבין...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פודקאסטים, מה הופך פודקאסט למוצלח? איך לתכנן פודקאסט מוצלח? איך להתכונן לראיון בפודקאסט? איך לראיין אנשים לפודקאסט? מה לשאול בפודקאסט? מה לעשות בראיון בפודקאסט? איך להתכונן לפודקאסט? למה עושים פודקאסט? איך להפוך ראיון למעניין? מה לענות בפודקאסט? יעוץ יחסי ציבור, יעוץ פוליטי, יעוץ תקשורתי, פודקאסט כחומר שיווקי, חומרי שיווק מפודקאסט, הכנה לראיון בתקשורת, איך עושים פודקאסט? איך ליצור פודקאסט? איך לגרום לאנשים לרצות להתראיין אצלך לפודקאסט?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מה לשאול ומה לא לשאול?, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מה לשאול ומה לא לשאול?, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לא להפסיד עסקה? עסקת חבילה רגשית זוגיות טיפול אובדן דחף מיני איך עובד המוח? מחירי הדירות דיכאון חזק לשכנע מישהו לא לפחד איך להתמודד עם ביישנות? שיפור עצמית מתוך אהבה עצמית להחזיר אהבה לתת מתנה למי שאוהבים להיות מאושר תמיד סבל או אושר רצון לזוגיות האם בגידה זאת חוסר אהבה? איך להחליט החלטות מורכבות? אלגוריתם לקבלת החלטה התמודדות עם מחלה כרונית התמודדות עם דברים מה המטרה שלך? איך להצליח בזוגיות? איזה אופי צריך איש מכירות? איך לשכנע דתי? למה הילד מסרב? התקף חרדה אצל ילדים הרוחניים בעולם לזהות מורה רוחני אמיתי ידידה שלי שומעת קולות הפרעות קשב וריכוז זה תורשתי לזכור את האקסים תהליך החזרת אקסית איזה תרגילים לא לעשות? השריר ממוקם ביחס למפרק שאותו הוא מזיז לפני רצונו של אלוהים להתחלף עם אלוהים האם הארה קורית באופן אקראי? סוגים של הארה רוחנית המלצה על הספר להיות אלוהים להיות אלוהים עצמו איך להתעשר ולהיות מיליונר? כסף בעובר ושב משמעות החיים כמשחק מטרת החיים של אלוהים ליצור אווירה חיובית מה גורם לבן אדם ליהנות ממשהו? הרגשת בחירה בוחר כך ולא אחרת מהות וצורה בבריאת העולם תכלית לבריאה עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הכוונה אישית, קואצ'ר לזוגיות, אימון אישי לזוגיות בתחום מה לשאול ומה לא לשאול - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.4531 שניות - עכשיו 14_09_2025 השעה 05:46:34 - wesi1