אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הסוד של התמונה המלאה - מה *החיסרון* שיש גם בתמונה המלאה בעצמה? ✔כפי שכבר ביארתי במספר מקומות, וכפי שנתפש בעיני בני האדם, התמונה המלאה היא הייצוג...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הסוד של התמונה המלאה - מה *החיסרון* שיש גם בתמונה המלאה בעצמה?
כפי שכבר ביארתי במספר מקומות, וכפי שנתפש בעיני בני האדם, התמונה המלאה היא הייצוג של השלמות. כי בכל מקום ובכל עניין, מלמדים את האדם לנסות לראות את התמונה המלאה. כי התמונה המלאה היא הייצוג של השלמות. ובאנלוגיה אלינו, לראות את התמונה המלאה, פירושו שהאדם יצליח להבין את המציאות כפי מה שהיא באמת מנקודת מבט אובייקטיבית.

וכפי שכבר ביארתי, מבחינה לוגית האדם לא יכול וגם לעולם לא יוכל לראות את התמונה המלאה כפי מה שהיא. כי ברגע שהאדם קיים וצופה בכל דבר שהוא, ממילא לעולם הוא לא יכול לצפות בכל התמונה המלאה, משום שהוא עצמו חלק ממנה. והתודעה לא יכול להסתכל על עצמה מבחוץ. כי ברגע שהיא מסתכלת על עצמה, זה תמיד אך ורק באופן חלקי בלבד.

ועל האדם לדמיין עיגול גדול שהוא התמונה המלאה. ובתוכה הוא עצמו קיים. ובתוכה כל העולם כולו קיים. וברגע שהאדם חושב על משהו, הרי שתמיד אפשר להקיף אותו ואת המחשבה שלו בתוך תמונה עוד יותר גדולה. וגם אם האדם יצליח לצאת מהעיגול ולהסתכל על העיגול מבחוץ, תמיד יהיה ניתן להקיף אותו ואת המחשבה שלו ואת מה שהוא חושב עליו בעיגול עוד יותר גדול.

כך שמבחינה לוגית, אין אפשרות לתפוס את כל התמונה המלאה בתוך המחשבה. כי התמונה המלאה תמיד יהיו בתוכה לפחות שלושה גורמים. והם האדם עצמו שחושב את המחשבה. הדבר עצמו שחושבים עליו. והמחשבה שמקשרת את האדם שחושב לבין הדבר שעליו האדם חושב.

והתמונה המלאה היא המציאות שמקיפה את התודעה החושבת + את המחשבה עצמה + את כל הדברים שעליהם האדם חושב. והאדם לא יכול לראות את התודעה שלו + את המחשבה שלו + את מה שהוא חושב, כדבר אחד. כי תמיד ברגע שיש תהליך מחשבתי כלשהו, הרי שיש שם הפרדה בין התודעה לבין המחשבה לבין הדבר שנמצא בתוך המחשבה. ולכן אי אפשר לעולם לראות את התמונה המלאה.

וכפי שכבר ביארתי, כדי לראות את התמונה המלאה בשלמות, לשם כך על האדם להיות התמונה המלאה בעצמו. דהיינו, שעל האדם להיות גם הוא עצמו וגם המחשבה שלו וגם כל שאר הדברים, וכל זה להיות בו זמנית כישות אחת שהיא התמונה המלאה שמקיפה את הכל. וזה כמובן לא אפשרי.

אבל כאן במאמר נבאר, מדוע גם אילו היה יכול האדם לראות ולהיות התמונה המלאה, הרי שגם אז זאת לא הייתה השלמות.

והעניין הוא, כי מה שנדמה לאדם שהתמונה המלאה זאת השלמות, גם זאת טעות. משום שלכל תמונה מלאה, תמיד יש תמונה מלאה עוד יותר גדולה ממנה. כי בעיני האדם התמונה המלאה נתפשת כחיבור של כל החלקים של התמונה. כי יש פאזל שיש בו הרבה חלקים. ויש את התמונה המלאה שהיא החיבור של כל החלקים של התמונה המלאה.

ויש את שלושת הגורמים הנ"ל, שהם התודעה + המחשבה + כל מה שקיים שהוא לא התודעה / מחשבה. והתמונה המלאה היא החיבור של כל הדברים האלו.

אך לא כך הוא הדבר, כי התמונה המלאה האמיתית, היא גם התמונה המלאה הנ"ל, דהיינו, החיבור של שלושת הגורמים הנ"ל כישות אחת, אבל בנוסף על כך התמונה המלאה היא בו זמנית גם כל אחד ואחד מהחלקים שלה כישות נפרדת.

ולצורך ההמחשה, מי שיתבונן יראה כי כאשר האדם מסתכל אך ורק על אחד מהחלקים של הפאזל, וכאשר האדם מסתכל על כל החלקים של הפאזל בבת אחת דהיינו, על התמונה המלאה, הרי שבכל אחד מהמקרים, רמת העמקות שבה האדם מסתכל על כל אחד מהחלקים של הפאזל, רמת העמקות של זה שונה.

כי כאשר האדם רואה את כל הפאזל כולו כתמונה אחת, וכאשר כל התמונה כולה נכנסת בתוך מחשבה אחת של האדם, הרי שרמת הפירוט שבה מסתכל האדם באותו הרגע על כל אחד מהחלקים של הפאזל, רמת הפירוט הזו נמוכה. כי כאשר האדם מסתכל על כל אחד מהחלקים של הפאזל בפני עצמו כישות נפרדת, האדם מתבונן בו אחרת, ורואה אותו בצורה חדה יותר ועמוקה יותר, מאשר המצב שבו האדם רואה את כל התמונה המלאה כדבר אחד.

וזה אומר, שגם מי שרואה את כל התמונה המלאה כולה בבת אחת, גם הוא לא רואה באמת את כל העומק האפשרי של התמונה המלאה. כי כדי לראות את כל העומק של התמונה המלאה בבת אחת, האדם צריך להיות מסוגל להכיל בתוכו בבת אחת וברגע אחד, גם את כל התמונה המלאה כולו, דהיינו, גם לראות את כל הפאזל כולו בבת אחת, אבל בו זמנית גם לראות את כל אחד ואחד מהחלקים של הפאזל, כישות נפרדת.

כי כאשר האדם מתבונן רק בחלק אחד קטן של התמונה המלאה, גם לזה יש יתרון, שאין אותו בתמונה המלאה בעצמה. כי גם לתמונה המלאה יש חיסרון. והחיסרון של התמונה המלאה, הוא שהיא התמונה המלאה ולא רק חלק של התמונה המלאה.

כי לכל דבר יש יתרון. ומנקודת המבט של חלק מהתמונה המלאה, רואים את הדברים אחרת מאיך שרואים אותם מנקודת המבט של התמונה המלאה. ומאחר שמנקודת המבט של חלק בתוך התמונה המלאה, רואים אחרת את המציאות מכפי מה שרואים אותה מנקודת המבט של התמונה המלאה, לכן התמונה המלאה האמיתית היא, השילוב של נקודת המבט של התמונה המלאה שהיא החיבור של כל הדברים + כל נקודות המבט האפשריות שהן אינן החיבור של כל הדברים.

ואם נגדיר שאמת אובייקטיבית פירושו לראות את הדברים כפי מה שהם, דהיינו, מנקודת המבט של התמונה המלאה, הרי שגם בכך יש חיסרון. כי ברגע שאנחנו עושים הפרדה בין האמת האובייקטיבית של המציאות, לבין כל שאר האמיתות שיש בעולם, הרי שבאותו הרגע אמרנו בעצם שגם האמת של המציאות, גם היא לא מספיק אמיתית. משום שהיא חסרה את כל שאר הדברים ששונים ממנה.

והכלל הוא פשוט. ברגע שמגדירים משהו, באותו הרגע יש בו חיסרון. כי הוא חסר את כל הדברים ששונים ממנו. כי ברגע שאומרים על דבר כלשהו שהוא אמת אובייקטיבית, פירושו של דבר שאומרים שהוא שונה מכל שאר הדעות שיש בעולם. ובאותו הרגע בעצם אומרים שהוא לא מספיק אמיתי. מאחר שהוא לא מכיל בתוכו את סך כל הדעות בבת אחת.

ונניח לדוגמה שהייתה לאדם הדרך להפוך להיות התמונה המלאה בעצמו, ולראות מבחוץ בדרך כלשהי, את התודעה האנושית + את המחשבה האנושית + את כל שאר הדברים, גם אז האדם עדיין לא היה מבין את המציאות בשלמות. כי גם נקודת המבט של התמונה המלאה, גם היא לא השלמות. מאחר שלתמונה המלאה שמסתכלת על עצמה, אין את נקודת המבט הייחודית שיש לכל אחד ואחד מהחלקים שיש בתוכה.

כי התמונה המלאה היא רק התמונה המלאה והיא לא גם התמונה המלאה וגם כל אחד מהחלקים שלה כישויות נפרדות. ותמונה מלאה אמיתית, פירושו להיות גם התמונה המלאה עצמה כישות אחת, אבל בו זמנית להיות גם כל אחד ואחד מהחלקים של התמונה המלאה, כישויות נפרדות.

ומי שיתבונן היטב לעומק, יראה שיש כאן רמת עומק אין סופית. כי בעצם הגדרנו עכשיו שתמונה מלאה פירושו, להיות גם כל חלקי הפאזל כישות אחת, וגם בו זמנית להיות כל חלקי הפאזל כישויות נפרדות. והחיבור של כל הדברים האלו, הוא התמונה המלאה. אבל גם זה עצמו זה לא תמונה מלאה באמת.

כי עכשיו בעצם יצרנו עוד ישות נוספת, שגם היא עצמה לא התמונה המלאה. כי ע"פ ההגדרה האחרונה שלנו, אפשר לומר שיש תמונה מלאה גדולה עוד יותר, שהיא גם מצד אחד ישות אחת שהיא כל אחד מהחלקים של הפאזל כישויות נפרדות, וגם בבת אחת היא ישות נוספת שהיא סך כל החלקים של הפאזל כישות אחת, והיא גם בבת אחת שתי הישויות הנ"ל שזאת בעצם ישות שלישית.

דהיינו, שיש תמונה מלאה עוד יותר גדולה, שהיא החיבור של סך כל נקודות המבט האפשרויות. ובכל פעם שמגדירים אותה, בעצם יוצרים תמונה מלאה עוד יותר גדולה, שמכילה בתוכה את כל נקודות המבט האפשרויות + את נקודת המבט שכוללת אותן. ותמיד נוצרת עוד נקודת מבט חדשה גדולה עוד יותר.

וזה בעצם אומר שיש כאן סוד עמוק מאוד, והוא שגם אילו היה יכול האדם להיות התמונה המלאה בעצמה, גם אז האדם לא היה יכול לראות את התמונה המלאה האמיתית כולה. כי לראות את התמונה המלאה כולה, פירושו לראות גם את התמונה המלאה דהיינו, לראות את סך כל הדברים כישות אחת, אבל בו זמנית לראות את הדברים גם מנקודת מבט שמסתכלת על כל אחד מהחלקים של התמונה, כעל ישויות נפרדות.

ולצורך ההמחשה, להיות התמונה המלאה פירושו, להיות גם התודעה עצמה כישות עצמאית + להיות גם המחשבה עצמה כישות עצמאית + להיות גם סך כל הדברים כישויות עצמאיות + להיות גם החיבור של שלושת הדברים האלו כישות אחת + להיות גם החיבור של כל 4 הישויות האלו בבת אחת וכך הלאה...

וזהו סוד התמונה המלאה שאין לה סוף עד אין סוף. ושבכל פעם שהאדם מדמיין במחשבתו תמונה מלאה כלשהי, באותו הרגע הוא יוצר תמונה מלאה חדשה גדולה עוד יותר.

ובעצם הבנו, שכדי שהאדם יבין את המציאות בשלמות, לשם כך לא מספיק שתהיה לאדם את היכולת לראות את התמונה כולה בבת אחת, שזה כבר הסברנו שזה לא אפשרי, אלא שעל האדם גם להיות מסוגל להיות בו זמנית גם התמונה המלאה עצמה, וגם כל אחד מהחלקים שלה כישויות נפרדות.

דהיינו, היכולת להיות במספר מצבים שונים של ישות, ישויות שהן גם נפרדות זו מזו, אך בו זמנית האדם צריך להיות מסוגל להכיל את כל הישויות הנפרדות האלו כישות אחת, ואף על פי כן על הישויות האלו להיות נפרדות זו מזו.

והדבר הזה הוא עמוק ביותר. ולשום חכם בעולם אין לא את הפתרון ולא את הדרך איך יכול האדם להתגבר על שני המכשולים הנ"ל. כי המכשול הראשון הוא, שעל האדם להפוך להיות הישות של התמונה המלאה עצמה. ושום חכם בעולם לא יכול למצוא דרך איך יכול האדם להפוך את ישותו העצמית מדבר אחד לדבר אחר.

וכל שכן כאשר אנחנו מבינים שעל האדם להיות גם בו זמנית גם הוא עצמו. ז"א לא מספיק שהאדם ימצא דרך להפוך להיות התמונה המלאה בעצמה, אלא על האדם למצוא את הדרך גם איך להישאר הוא עצמו תוך כדי זה שהוא משנה את הישות העצמית שלו למשהו אחר.

כי כנ"ל, השלמות היא שהאדם יראה / יחווה את הדברים, גם מנקודת המבט של התמונה המלאה, אבל גם מנקודת המבט האישית שלו, שהיא נקודת המבט של חלק מתוך התמונה המלאה, שיש לה את היתרונות שלה, על פני נקודת המבט של התמונה המלאה עצמה.

ושום חכם בעולם לא יכול למצוא את הדרך, איך יכול האדם גם להמיר את הישות העצמית שלו, אבל גם איך יכול האדם להיות מספר ישויות שונות בו זמנית, ואף על פי כן להכיל את כולן כישות אחת וכולי.

ויש חכם מאוד גדול, שהוא החכם האמיתי, שהוא יודע ומבין את הפתרון לאיך יכול האדם להיות כמה ישויות שונות בבת אחת, וגם להמיר את הישות העצמית שלו לישות של התמונה המלאה, ועדיין להישאר הוא עצמו כישות שנפרדת ממנה.

והחכם האמיתי מבין יודע את הסוד ואת הדרך איך לעשות זאת, משום שהוא יודע את עומק הסוד של המהות של הישויות השונות. כי יש דרך ודבר שמחבר את כל הישויות השונות. והדבר הזה הוא עמוק מאוד. אך עדיין יש דרך להגיע גם אליו.

ומי שרוצה גם הוא להיות חכם אמיתי שמסוגל לראות את התמונה המלאה כפי מה שהיא, וגם בו זמנית להישאר הוא עצמו וכולי, עליו לחפש היטב היטב חכם אמיתי שכבר הצליח לגלות את הסוד של הדרך איך לעשות זאת. ועל האדם לחבר את עצמו לשכל של החכם האמיתי, ודרכו לגלות את הדרך לעשות זאת.

כי הדרך איך לעשות זאת, מסתתרת בתוך השכל של החכם האמיתי. וככל שהאדם מתבונן יותר לעומק על השכל של החכם האמיתי, כך הוא מגלה את הדרך איך לראות את התמונה המלאה כפי מה שהיא בבת אחת, ועדיין להישאר הוא עצמו כישות שנפרדת ממנה.
לשפר את השכל ישות נפרדת כל העולם כולו השכל של החכם האמיתי אמת אמיתית איך לגלות את הסוד שיפור יכולת חשיבה מחשבות אובייקטיבית כישורים שכליים פיתוח המוח בתמונה המלאה החיסרון שיש גם בתמונה המלאה בעצמה הסוד הסוד של התמונה המלאה התמונה המלאה חיסרון חסרונות סוד סודות תמונה תמונה מלאה תמונות
לחיות בסרט, דמות מצויירת או הצייר של הסרט? יש או אין בחירה חופשית לאדם? מהו סוד האושר?
לחיות בסרט, דמות מצויירת או הצייר של הסרט? יש או אין בחירה חופשית לאדם? מהו סוד האושר?
...האנשים, שמאמינים שיש להם שליטה מלאה על חייהם. שלב שני: האדם מתחיל להבין שהרצונות שלו אינם באמת שלו, אלא שיש ישות אחרת שמחליטה עבורו מה ירצה. בשלב זה האדם כבר מזהה שאין לו בחירה חופשית. שלב שלישי: האדם מבין שגם הישות שלו, התודעה והקיום שלו, הם לא דבר נפרד בפני עצמם, אלא גם הם מתהווים כל הזמן מתוך ישות אחרת גדולה יותר. כאשר האדם מגיע להבנה הזו לעומקה, הוא הופך למעשה לכלום, למצב של אין מוחלט, אינסוף, מה שנמצא לפני הזמן ולפני המקום. במילים אחרות, הוא מגלה שהוא בעצמו אלוהים, הוא הישות האינסופית שבתוכה...
אחדות המציאות / סוד הצמצום יש מאין ואחדות ההפכים - חלק 1
...מקום ובכל זמן. כי ברור לגמרי שהפוטנציאל והמקום והזמן הם אין סופיים. ועל מה ולמה נדמה לאדם שכמות התצפיות המוגבלת שלו במקום ובזמן, מתארת חוקיות אובייקטיבית כלשהי שיש בעולם?! כל שכן וקל וחומר, על מה ולמה נדמה לאדם שהחוק שנראה לו כחוק, הוא אכן חוק?! כי הרי אין שום חוק אמיתי כלל. כי בפחות מרגע אחד יכולים להשתנות כל החוקים. ואז ימציאו ויגדירו חוקים חדשים. והחוקים, רק מתארים את רצף התצפיות של האדם, שמוגבלות במקום ובזמן וביכולת התפישה שלו. כי האדם יכול בקושי, להיות בטוח במה שהוא רואה. אך ברור שהאדם לא יכול...
אחדות המהות והצורה - היש איננו והאין ישנו - למה מוכרח שאין שום דבר, ושהיש איננו? ומהו סוד האחדות?
...מהמהות של היש. ואכ, מאחר שהאין הוא המצוי הראשון, אכ היש איננו, ואז, רק האין ישנו. ואם נאמר שמהות הדבר, היא הצורה הסופית עצמה של היש, כגון לדוגמה שנאמר שמהות אחת מהצורות, היא הצורה עצמה, הרי שזה מחייב שלא יהיו שום צורות שונות מאותה הצורה האחת, שהיא עצמה מהות המציאות. כי לא אפשרי שיהיו ריבוי מהויות. ולא אפשרי שתהיה מהות של דבר, שהיא נפרדת מהמהות הראשונה של המציאות. ובסופו של דבר, קיימת מהות ראשונה אחת, כי אם יש שניים, אז יש צורה, ויש אפשרות, שאינה מחויבת, ואכ המהות הראשונה היא אחת, שקיומה מחויב. וכל...
אחדות המציאות, סוד הצמצום יש מאין, אחדות ההפכים, יש ואין כאחד, מהות המציאות, אחדות הניגודים, חלק 8
אחדות המציאות, סוד הצמצום יש מאין, אחדות ההפכים, יש ואין כאחד, מהות המציאות, אחדות הניגודים, חלק 8
...סוד הצמצום יש מאין, אחדות ההפכים, יש ואין כאחד, מהות המציאות, אחדות הניגודים, חלק 8 מה משמעות האחדות של המציאות והקשר בין יש לאין? ההבנה שמציאות האחדות היא הבנת זמן ומקום כיחידה אחת. כל מה שקשור לזמן ולמקום מתנקז לרגע ולנקודה, ומתאחדים לאחדות שלמה. הכוונה היא שבשורש הכל מתאחד, וזה בא לידי ביטוי בתודעה היומיומית. כל סיטואציה שבה אדם חווה ספק או בלבול, ואחר כך מבין שאין הבדל בין אפשרויות שונות, הוא חווה את התגלות האחדות בתוך הנפרדות. דוגמה לכך אפשר למצוא בשיחה בין קונה למוכר: כאשר הקונה שואל את המוכר...
אחדות המציאות, סוד הצמצום יש מאין, אחדות ההפכים, יש ואין כאחד, מהות המציאות, אחדות הניגודים, חלק 7
אחדות המציאות, סוד הצמצום יש מאין, אחדות ההפכים, יש ואין כאחד, מהות המציאות, אחדות הניגודים, חלק 7
...זה היבט אחד, מדוע הנפרדות היא הדבר הראשון. כי אם יש אחדות אז תמיד יש ההפך. ודבר נוסף שהסברנו, ששני המקיפים הכי גדולים הם, הזמן והמקום. שלא משנה איך תסובב את הגלגל תמיד יהיה מקום וזמן. הגענו לזה שיש שני מקיפים כך שהשורש הוא לא אחד. אז מהו סוד הצמצום. אם נתבונן קצת נראה שהמקום והזמן הם לא הכי גדולים. כי אם אתה מבין שמקום זה צורה סופית, והזמן זה גם צורה סופית, אז למעשה יש להם מהות. איך מבינים שהמקום והזמן הם לא הכי גדולים? כי המקום הוא לא סך כל הדברים, כי יש זמן. והזמן אף הוא לא סך כל הדברים, כי יש...
אחדות המציאות, סוד הצמצום יש מאין, אחדות ההפכים, יש ואין כאחד, מהות המציאות, אחדות הניגודים, חלק 6
אחדות המציאות, סוד הצמצום יש מאין, אחדות ההפכים, יש ואין כאחד, מהות המציאות, אחדות הניגודים, חלק 6
...מחויב לך, אז השולחן לא שונה מכל טווח האופציות. אפשרי שיהיו פה אין סוף דברים ומחויב שיהיה פה רק דבר אחד, אבל אם אין הבדל בין אפשרי למחויב, זה אומר, שהמחויב הוא לא יותר רציני מהאפשרי. השולחן הוא לא יותר רציני מכל סך האפשרויות שיכולות להיות. האדם אומר שהוא מסכים שיש אפשרות שיהיו עוד דברים, אבל זה שאתה אומר לי שעכשיו קיימים כל האפשרויות, זה אני לא מקבל. כי השולחן מחויב ושאר הדברים האפשריים, הם רק אפשריים. אבל אני אומר לך שאין הבדל בין מחויב לאפשרי. עכשיו אנו מדברים על חוקי הטבע, מה אמרנו? שהזמן והמקום...
אחדות המציאות, סוד הצמצום יש מאין, אחדות ההפכים, יש ואין כאחד, מהות המציאות, אחדות הניגודים, חלק 4
אחדות המציאות, סוד הצמצום יש מאין, אחדות ההפכים, יש ואין כאחד, מהות המציאות, אחדות הניגודים, חלק 4
...לאופציה שיהיו שתי ישויות. כדי שתהיה משמעות צריך לפחות שתיים, אבל גם לא יכול להיות מצב שאין שתיים. מכאן הכלום הוא לא האחד המוחלט. גם לאין יש ההפך שזה היש. אם אתה אומר שאלוהים הוא לא מוגבל, אז זה כבר לא אחד, כי הוא גם לא מוגבל. גם הרצון תופס מקום וזמן, איזה מקום ואיזה זמן הוא תופס? הרצון שונה מהאין רצון, אם לא היית יכול לחוות אין רצון, אז לא היית יכול לחוות רצון. אם לא היית יודע מה זה אין רצון, לא היית יכול לדעת מה זה רצון. אם לא היה מקום, והייתה רק נקודה אחת, אז היית יכול לחשוב רק מחשבה אחת, כמו...
אחדות המציאות, סוד הצמצום יש מאין, אחדות ההפכים, יש ואין כאחד, מהות המציאות, אחדות הניגודים, חלק 5
אחדות המציאות, סוד הצמצום יש מאין, אחדות ההפכים, יש ואין כאחד, מהות המציאות, אחדות הניגודים, חלק 5
...לאין ספר. אם יש משהו שהוא שונה מהמחויב, אז המחויב לא חייב להיות קיים. אם אין מחויב, אז אין סיבה ראשונה, אז למה קרו דברים? זה אומר שהדברים קורים בפני עצמם. אם אנחנו אומרים ששום דבר לא מחויב, כי לכל דבר יש את ההפך, אז אין דבר כזה מחויב. ואם אין דבר מחויב, אז אין דבר אפשרי, כי הכל אפשרי, אז אין משמעות לאפשרי, כי אפשרי זה ביחס למחויב. ואם המחויב הוא לא מחויב, אז אין דבר כזה אפשרי. שאלה: מה זה מחויב? אליעד: מחויב פירושו דבר שלא יכול להשתנות. מחויב פירושו דבר שתמיד חייב להיות קיים, בלי שום סיבה ובלי שום...
אחדות המציאות, סוד הצמצום יש מאין, אחדות ההפכים, יש ואין כאחד, מהות המציאות, אחדות הניגודים, חלק 3
אחדות המציאות, סוד הצמצום יש מאין, אחדות ההפכים, יש ואין כאחד, מהות המציאות, אחדות הניגודים, חלק 3
...ופעם חוויה אחרת? אתה יכול להגיד חוויית הקיום, אבל חוויית הקיום אין לה משמעות כשלעצמה, צריכה גם להיות חוויית אין קיום. אז מהו הראשון? הוא לא מוגדר. אי אפשר להגדיר אותו, ולכן קוראים לו כלום. כול דבר שהאדם חושב עליו או רוצה אותו או מרגיש אותו זה דבר מוגדר. המשמעות של הדבר נובעת מכך שהאדם יודע עוד דברים. כי אם לא היית יודע שום דבר מבלעדי הדבר, לא הייתה שום משמעות לדבר. כדי שתהיה משמעות למשהו צריך לדעת עוד דברים. למשל מה אתה יודע על השולחן? שהוא לא כסא, אבל אתה לא יודע משהו על השולחן, מלבד המרכיבים שלו...
אחדות המציאות, סוד הצמצום יש מאין, אחדות ההפכים, יש ואין כאחד, מהות המציאות, אחדות הניגודים, חלק 1
אחדות המציאות, סוד הצמצום יש מאין, אחדות ההפכים, יש ואין כאחד, מהות המציאות, אחדות הניגודים, חלק 1
...לנו שהיד שונה מהספר, במה? הם שונות במקום ובזמן. עכשיו אם אני אקח את הספר, ואשים לידו את אותו הספר, מה ההבדל ביניהם? במקום שלהם. ואם אני לוקח את הספר, במה הוא שונה מהספר הזה בעוד רגע? בזמן שלו. הספר שנמצא פה עכשיו, זה לא אותו ספר שנמצא פה בעוד רגע, יש הבדל בזמן, וכן הם שונים מבחינת הסביבה שלהם, למרות שיש תחושה של המשכיות בין הספר שהיה לפני רגע לבין הספר של עכשיו. בעיקרון מה שמפריד בין הדברים זה או מקום שונה או זמן שונה, אם הדבר מקביל לדבר אחר, והם נמצאים באותו מקום ובאותו זמן, אז אנחנו אומרים שהם...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הסוד של התמונה המלאה - מה *החיסרון* שיש גם בתמונה המלאה בעצמה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מבט אובייקטיבי, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מבט אובייקטיבי, איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול הוליסטי, מאמן אישי לקשב וריכוז, טיפול נפשי בתחום מבט אובייקטיבי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2971 שניות - עכשיו 22_08_2025 השעה 00:47:35 - wesi1