אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התמונה המלאה ✔הסוד של התמונה המלאה - מה *החיסרון* שיש גם בתמונה המלאה בעצמה? ✔כפי שכבר ביארתי במספר מקומות, וכפי שנתפש בעיני בני האדם, התמונה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הסוד של התמונה המלאה - מה *החיסרון* שיש גם בתמונה המלאה בעצמה?
כפי שכבר ביארתי במספר מקומות, וכפי שנתפש בעיני בני האדם, התמונה המלאה היא הייצוג של השלמות. כי בכל מקום ובכל עניין, מלמדים את האדם לנסות לראות את התמונה המלאה. כי התמונה המלאה היא הייצוג של השלמות. ובאנלוגיה אלינו, לראות את התמונה המלאה, פירושו שהאדם יצליח להבין את המציאות כפי מה שהיא באמת מנקודת מבט אובייקטיבית.

וכפי שכבר ביארתי, מבחינה לוגית האדם לא יכול וגם לעולם לא יוכל לראות את התמונה המלאה כפי מה שהיא. כי ברגע שהאדם קיים וצופה בכל דבר שהוא, ממילא לעולם הוא לא יכול לצפות בכל התמונה המלאה, משום שהוא עצמו חלק ממנה. והתודעה לא יכול להסתכל על עצמה מבחוץ. כי ברגע שהיא מסתכלת על עצמה, זה תמיד אך ורק באופן חלקי בלבד.

ועל האדם לדמיין עיגול גדול שהוא התמונה המלאה. ובתוכה הוא עצמו קיים. ובתוכה כל העולם כולו קיים. וברגע שהאדם חושב על משהו, הרי שתמיד אפשר להקיף אותו ואת המחשבה שלו בתוך תמונה עוד יותר גדולה. וגם אם האדם יצליח לצאת מהעיגול ולהסתכל על העיגול מבחוץ, תמיד יהיה ניתן להקיף אותו ואת המחשבה שלו ואת מה שהוא חושב עליו בעיגול עוד יותר גדול.

כך שמבחינה לוגית, אין אפשרות לתפוס את כל התמונה המלאה בתוך המחשבה. כי התמונה המלאה תמיד יהיו בתוכה לפחות שלושה גורמים. והם האדם עצמו שחושב את המחשבה. הדבר עצמו שחושבים עליו. והמחשבה שמקשרת את האדם שחושב לבין הדבר שעליו האדם חושב.

והתמונה המלאה היא המציאות שמקיפה את התודעה החושבת + את המחשבה עצמה + את כל הדברים שעליהם האדם חושב. והאדם לא יכול לראות את התודעה שלו + את המחשבה שלו + את מה שהוא חושב, כדבר אחד. כי תמיד ברגע שיש תהליך מחשבתי כלשהו, הרי שיש שם הפרדה בין התודעה לבין המחשבה לבין הדבר שנמצא בתוך המחשבה. ולכן אי אפשר לעולם לראות את התמונה המלאה.

וכפי שכבר ביארתי, כדי לראות את התמונה המלאה בשלמות, לשם כך על האדם להיות התמונה המלאה בעצמו. דהיינו, שעל האדם להיות גם הוא עצמו וגם המחשבה שלו וגם כל שאר הדברים, וכל זה להיות בו זמנית כישות אחת שהיא התמונה המלאה שמקיפה את הכל. וזה כמובן לא אפשרי.

אבל כאן במאמר נבאר, מדוע גם אילו היה יכול האדם לראות ולהיות התמונה המלאה, הרי שגם אז זאת לא הייתה השלמות.

והעניין הוא, כי מה שנדמה לאדם שהתמונה המלאה זאת השלמות, גם זאת טעות. משום שלכל תמונה מלאה, תמיד יש תמונה מלאה עוד יותר גדולה ממנה. כי בעיני האדם התמונה המלאה נתפשת כחיבור של כל החלקים של התמונה. כי יש פאזל שיש בו הרבה חלקים. ויש את התמונה המלאה שהיא החיבור של כל החלקים של התמונה המלאה.

ויש את שלושת הגורמים הנ"ל, שהם התודעה + המחשבה + כל מה שקיים שהוא לא התודעה / מחשבה. והתמונה המלאה היא החיבור של כל הדברים האלו.

אך לא כך הוא הדבר, כי התמונה המלאה האמיתית, היא גם התמונה המלאה הנ"ל, דהיינו, החיבור של שלושת הגורמים הנ"ל כישות אחת, אבל בנוסף על כך התמונה המלאה היא בו זמנית גם כל אחד ואחד מהחלקים שלה כישות נפרדת.

ולצורך ההמחשה, מי שיתבונן יראה כי כאשר האדם מסתכל אך ורק על אחד מהחלקים של הפאזל, וכאשר האדם מסתכל על כל החלקים של הפאזל בבת אחת דהיינו, על התמונה המלאה, הרי שבכל אחד מהמקרים, רמת העמקות שבה האדם מסתכל על כל אחד מהחלקים של הפאזל, רמת העמקות של זה שונה.

כי כאשר האדם רואה את כל הפאזל כולו כתמונה אחת, וכאשר כל התמונה כולה נכנסת בתוך מחשבה אחת של האדם, הרי שרמת הפירוט שבה מסתכל האדם באותו הרגע על כל אחד מהחלקים של הפאזל, רמת הפירוט הזו נמוכה. כי כאשר האדם מסתכל על כל אחד מהחלקים של הפאזל בפני עצמו כישות נפרדת, האדם מתבונן בו אחרת, ורואה אותו בצורה חדה יותר ועמוקה יותר, מאשר המצב שבו האדם רואה את כל התמונה המלאה כדבר אחד.

וזה אומר, שגם מי שרואה את כל התמונה המלאה כולה בבת אחת, גם הוא לא רואה באמת את כל העומק האפשרי של התמונה המלאה. כי כדי לראות את כל העומק של התמונה המלאה בבת אחת, האדם צריך להיות מסוגל להכיל בתוכו בבת אחת וברגע אחד, גם את כל התמונה המלאה כולו, דהיינו, גם לראות את כל הפאזל כולו בבת אחת, אבל בו זמנית גם לראות את כל אחד ואחד מהחלקים של הפאזל, כישות נפרדת.

כי כאשר האדם מתבונן רק בחלק אחד קטן של התמונה המלאה, גם לזה יש יתרון, שאין אותו בתמונה המלאה בעצמה. כי גם לתמונה המלאה יש חיסרון. והחיסרון של התמונה המלאה, הוא שהיא התמונה המלאה ולא רק חלק של התמונה המלאה.

כי לכל דבר יש יתרון. ומנקודת המבט של חלק מהתמונה המלאה, רואים את הדברים אחרת מאיך שרואים אותם מנקודת המבט של התמונה המלאה. ומאחר שמנקודת המבט של חלק בתוך התמונה המלאה, רואים אחרת את המציאות מכפי מה שרואים אותה מנקודת המבט של התמונה המלאה, לכן התמונה המלאה האמיתית היא, השילוב של נקודת המבט של התמונה המלאה שהיא החיבור של כל הדברים + כל נקודות המבט האפשריות שהן אינן החיבור של כל הדברים.

ואם נגדיר שאמת אובייקטיבית פירושו לראות את הדברים כפי מה שהם, דהיינו, מנקודת המבט של התמונה המלאה, הרי שגם בכך יש חיסרון. כי ברגע שאנחנו עושים הפרדה בין האמת האובייקטיבית של המציאות, לבין כל שאר האמיתות שיש בעולם, הרי שבאותו הרגע אמרנו בעצם שגם האמת של המציאות, גם היא לא מספיק אמיתית. משום שהיא חסרה את כל שאר הדברים ששונים ממנה.

והכלל הוא פשוט. ברגע שמגדירים משהו, באותו הרגע יש בו חיסרון. כי הוא חסר את כל הדברים ששונים ממנו. כי ברגע שאומרים על דבר כלשהו שהוא אמת אובייקטיבית, פירושו של דבר שאומרים שהוא שונה מכל שאר הדעות שיש בעולם. ובאותו הרגע בעצם אומרים שהוא לא מספיק אמיתי. מאחר שהוא לא מכיל בתוכו את סך כל הדעות בבת אחת.

ונניח לדוגמה שהייתה לאדם הדרך להפוך להיות התמונה המלאה בעצמו, ולראות מבחוץ בדרך כלשהי, את התודעה האנושית + את המחשבה האנושית + את כל שאר הדברים, גם אז האדם עדיין לא היה מבין את המציאות בשלמות. כי גם נקודת המבט של התמונה המלאה, גם היא לא השלמות. מאחר שלתמונה המלאה שמסתכלת על עצמה, אין את נקודת המבט הייחודית שיש לכל אחד ואחד מהחלקים שיש בתוכה.

כי התמונה המלאה היא רק התמונה המלאה והיא לא גם התמונה המלאה וגם כל אחד מהחלקים שלה כישויות נפרדות. ותמונה מלאה אמיתית, פירושו להיות גם התמונה המלאה עצמה כישות אחת, אבל בו זמנית להיות גם כל אחד ואחד מהחלקים של התמונה המלאה, כישויות נפרדות.

ומי שיתבונן היטב לעומק, יראה שיש כאן רמת עומק אין סופית. כי בעצם הגדרנו עכשיו שתמונה מלאה פירושו, להיות גם כל חלקי הפאזל כישות אחת, וגם בו זמנית להיות כל חלקי הפאזל כישויות נפרדות. והחיבור של כל הדברים האלו, הוא התמונה המלאה. אבל גם זה עצמו זה לא תמונה מלאה באמת.

כי עכשיו בעצם יצרנו עוד ישות נוספת, שגם היא עצמה לא התמונה המלאה. כי ע"פ ההגדרה האחרונה שלנו, אפשר לומר שיש תמונה מלאה גדולה עוד יותר, שהיא גם מצד אחד ישות אחת שהיא כל אחד מהחלקים של הפאזל כישויות נפרדות, וגם בבת אחת היא ישות נוספת שהיא סך כל החלקים של הפאזל כישות אחת, והיא גם בבת אחת שתי הישויות הנ"ל שזאת בעצם ישות שלישית.

דהיינו, שיש תמונה מלאה עוד יותר גדולה, שהיא החיבור של סך כל נקודות המבט האפשרויות. ובכל פעם שמגדירים אותה, בעצם יוצרים תמונה מלאה עוד יותר גדולה, שמכילה בתוכה את כל נקודות המבט האפשרויות + את נקודת המבט שכוללת אותן. ותמיד נוצרת עוד נקודת מבט חדשה גדולה עוד יותר.

וזה בעצם אומר שיש כאן סוד עמוק מאוד, והוא שגם אילו היה יכול האדם להיות התמונה המלאה בעצמה, גם אז האדם לא היה יכול לראות את התמונה המלאה האמיתית כולה. כי לראות את התמונה המלאה כולה, פירושו לראות גם את התמונה המלאה דהיינו, לראות את סך כל הדברים כישות אחת, אבל בו זמנית לראות את הדברים גם מנקודת מבט שמסתכלת על כל אחד מהחלקים של התמונה, כעל ישויות נפרדות.

ולצורך ההמחשה, להיות התמונה המלאה פירושו, להיות גם התודעה עצמה כישות עצמאית + להיות גם המחשבה עצמה כישות עצמאית + להיות גם סך כל הדברים כישויות עצמאיות + להיות גם החיבור של שלושת הדברים האלו כישות אחת + להיות גם החיבור של כל 4 הישויות האלו בבת אחת וכך הלאה...

וזהו סוד התמונה המלאה שאין לה סוף עד אין סוף. ושבכל פעם שהאדם מדמיין במחשבתו תמונה מלאה כלשהי, באותו הרגע הוא יוצר תמונה מלאה חדשה גדולה עוד יותר.

ובעצם הבנו, שכדי שהאדם יבין את המציאות בשלמות, לשם כך לא מספיק שתהיה לאדם את היכולת לראות את התמונה כולה בבת אחת, שזה כבר הסברנו שזה לא אפשרי, אלא שעל האדם גם להיות מסוגל להיות בו זמנית גם התמונה המלאה עצמה, וגם כל אחד מהחלקים שלה כישויות נפרדות.

דהיינו, היכולת להיות במספר מצבים שונים של ישות, ישויות שהן גם נפרדות זו מזו, אך בו זמנית האדם צריך להיות מסוגל להכיל את כל הישויות הנפרדות האלו כישות אחת, ואף על פי כן על הישויות האלו להיות נפרדות זו מזו.

והדבר הזה הוא עמוק ביותר. ולשום חכם בעולם אין לא את הפתרון ולא את הדרך איך יכול האדם להתגבר על שני המכשולים הנ"ל. כי המכשול הראשון הוא, שעל האדם להפוך להיות הישות של התמונה המלאה עצמה. ושום חכם בעולם לא יכול למצוא דרך איך יכול האדם להפוך את ישותו העצמית מדבר אחד לדבר אחר.

וכל שכן כאשר אנחנו מבינים שעל האדם להיות גם בו זמנית גם הוא עצמו. ז"א לא מספיק שהאדם ימצא דרך להפוך להיות התמונה המלאה בעצמה, אלא על האדם למצוא את הדרך גם איך להישאר הוא עצמו תוך כדי זה שהוא משנה את הישות העצמית שלו למשהו אחר.

כי כנ"ל, השלמות היא שהאדם יראה / יחווה את הדברים, גם מנקודת המבט של התמונה המלאה, אבל גם מנקודת המבט האישית שלו, שהיא נקודת המבט של חלק מתוך התמונה המלאה, שיש לה את היתרונות שלה, על פני נקודת המבט של התמונה המלאה עצמה.

ושום חכם בעולם לא יכול למצוא את הדרך, איך יכול האדם גם להמיר את הישות העצמית שלו, אבל גם איך יכול האדם להיות מספר ישויות שונות בו זמנית, ואף על פי כן להכיל את כולן כישות אחת וכולי.

ויש חכם מאוד גדול, שהוא החכם האמיתי, שהוא יודע ומבין את הפתרון לאיך יכול האדם להיות כמה ישויות שונות בבת אחת, וגם להמיר את הישות העצמית שלו לישות של התמונה המלאה, ועדיין להישאר הוא עצמו כישות שנפרדת ממנה.

והחכם האמיתי מבין יודע את הסוד ואת הדרך איך לעשות זאת, משום שהוא יודע את עומק הסוד של המהות של הישויות השונות. כי יש דרך ודבר שמחבר את כל הישויות השונות. והדבר הזה הוא עמוק מאוד. אך עדיין יש דרך להגיע גם אליו.

ומי שרוצה גם הוא להיות חכם אמיתי שמסוגל לראות את התמונה המלאה כפי מה שהיא, וגם בו זמנית להישאר הוא עצמו וכולי, עליו לחפש היטב היטב חכם אמיתי שכבר הצליח לגלות את הסוד של הדרך איך לעשות זאת. ועל האדם לחבר את עצמו לשכל של החכם האמיתי, ודרכו לגלות את הדרך לעשות זאת.

כי הדרך איך לעשות זאת, מסתתרת בתוך השכל של החכם האמיתי. וככל שהאדם מתבונן יותר לעומק על השכל של החכם האמיתי, כך הוא מגלה את הדרך איך לראות את התמונה המלאה כפי מה שהיא בבת אחת, ועדיין להישאר הוא עצמו כישות שנפרדת ממנה.
אפשרות ייחודיות צריך להיות השכל של החכם האמיתי פתרון איך להבין את המציאות בתמונה המלאה אדם צריך סוד רצון יכולת בתמונה המלאה החיסרון שיש גם בתמונה המלאה בעצמה הסוד הסוד של התמונה המלאה התמונה המלאה חיסרון חסרונות סוד סודות תמונה תמונה מלאה תמונות
התמונה המלאה - מהי התמונה המלאה? איך לראות את התמונה המלאה?
התמונה המלאה - מהי התמונה המלאה? איך לראות את התמונה המלאה? אמת. ביטחון עצמי. ידיעות. על האדם לזכור כי אין שום דבר במציאות שאינו קשור בצורה מלאה לכל שאר הדברים שבמציאות. כל הדברים כולם קיימים בתוך אותה המציאות האחת שמאחדת את הכל. המציאות כולה היא התמונה המלאה שבתוכה נמצאים כל הפרטים השונים. מהצד של התמונה המלאה, כל הדברים כולם קשורים אחד לשני וזה בזה ללא שום הפרדה. המשמעות של זה היא, כי כל זמן שהאדם עדיין ... כל זמן שיש לאדם ספק כלשהו אפילו קל שבקלים לגבי דבר כלשהו במציאות, הרי שהוא עדיין לא רואה את התמונה המלאה. ומאחר שהוא אינו רואה את התמונה המלאה כולה, הרי שהוא עדיין לא מבין שום דבר בשלמות באמת. אין לך שום דבר שהוא אינו חלק מהתמונה המלאה. כדי להבין אפילו דבר אחד בשלמות, יש צורך להבין את התמונה המלאה שבתוכה הוא נמצא. התמונה המלאה היא המהות של כל דבר. התמונה המלאה היא זו שמהווה את כל הדברים כולה. המהות של התמונה המלאה נמצאת בכל דבר. כל זמן שהאדם אינו יודע מהי התמונה המלאה , הרי שהוא אינו יכול להיות עדיין בטוח בשום דבר. כל זמן שיש לאדם ספק האם הוא רואה את התמונה המלאה, הרי שהוא עדיין לא רואה את התמונה המלאה. כאשר האדם רואה את כל התמונה המלאה של המציאות, באותו הרגע הוא פתאום מבין את הכל וכל השאלות ספקות נעלמים לו. כאשר האדם מצליח להסתכל ... של המחשבה. להסתכל על המציאות מבחוץ = להבין ולדעת את הכל על הכל. כל זמן שהאדם אינו רואה עדיין את התמונה המלאה, עדיין הוא אינו יודע שום דבר באמת אמיתית. לכן צריך לחפש ולחפש את האמת בכל דבר, עד שמגיעים אל ...
התמונה המלאה / שני הצדדים של המטבע - איך לראות את כל התמונה המלאה?
התמונה המלאה שני הצדדים של המטבע - איך לראות את כל התמונה המלאה? החיים הם כמו פאזל. המציאות גם היא כמו פאזל. כל דבר מורכב מהרבה פרטים. הדבר דומה לתמונה שמצויר בה ציור מאוד יפה. ומי שרואה רק חלק מהתמונה ולא רואה את כל התמונה המלאה, על ידי זה הוא לא ממש מבין את הציור, לא מבין את כוונת הצייר, ולא ממש מתחבר לציור. ולצורך ההגינות נאמר, כי ... אך כרגע אנחנו לא עוסקים במה טוב יותר, האם כל התמונה או חלק ממנה. אך אנחנו כן עוסקים, באיך לראות את התמונה המלאה. המציאות היא גדולה, מאוד גדולה. לא בהכרח שאפשר לראות את כל התמונה כולה בבת אחת. יחד עם זאת, באפשרותו של האדם לפעול בצורה כלשהי, שתאפשר לו לראות את התמונה השלמה והמלאה, בצורה כמה שיותר קרובה אל האמת. ואיך בדיוק עושים זאת? תשובה: באמצעות כוח הדמיון ובאמצעות דימוי דבר ... על פי אותם החוקים, והרבה דברים, כן דומים זה לזה, כאילו הם היו ישות אחת. לא תמיד יכול האדם לראות את התמונה המלאה. לדוגמה: אדם נכנס למקום עבודה חדש. הוא לא תמיד יכול לראות את התמונה המלאה ולהבין בדיוק מי נגד מי. המצב האידיאלי של לראות את התמונה המלאה, הוא לראות את האירוע כולו מנקודת ההתחלה שלו ועד נקודת הסיום שלו. אך לא תמיד יכול האדם לראות את כל התהליך כולו מההתחלה. אך יחד עם זאת, לפעמים האדם כן רוצה לראות את התמונה המלאה של המצב. אז איך עושים זאת? תשובה: באמצעות לימוד מהגלוי על הנסתר. ככל שהאדם מצליח להבין טוב יותר את מה ... המוח של האדם מסוגל להשלים עבורו גם את שאר חלקי התמונה. מה בעצם הבנו? הבנו כי לא תמיד אפשר לראות את התמונה המלאה, אך גם אם אי אפשר לראות את התמונה המלאה כולה, עדיין ישנם דברים שבאפשרותו של האדם לעשות, כדי לנסות ולראות בדמיון שלו את כל שאר חלקי התמונה ואת ... בכל החלקים שאותם כן אפשר לראות, ומנסים להבין אותם כמה שיותר, ועל ידי זה בסופו של דבר, אפשר לראות את התמונה המלאה, גם בלי לראות אותה ממש. וניתן עוד דוגמה. למטבע יש שני צדדים. אי אפשר בבת אחת לראות את שני הצדדים של ... את קווי הדמיון שיש בין הדברים שאותם הוא כבר יודע. ועל ידי זה בסופו של דבר, האדם יכול לראות את כל התמונה המלאה באמצעות הדמיון, גם אם הוא לא יכול לראות אותה ממש. ...
הסוד של רצון אין סופי - איך *לראות* את התמונה המלאה? איך להבין את *כל* המציאות?
... של רצון אין סופי - איך לראות את התמונה המלאה? איך להבין את כל המציאות? כפי שכבר ביארתי, מי שרוצה להיות מאושר עליו בראש ... משום שתמיד יכולות התפישה של האדם מוגבלות, ותמיד האדם מוגבל להבין אך ורק אמת סובייקטיבית בלבד. ועוד ביארתי מספר פרדוקסים, שמונעים מהאדם לראות את כל התמונה המלאה. כגון לדוגמה שהאדם לא יכול לתפוס במחשבתו את הסיבה הראשונה של כל הסיבות, משום שהיא נמצאת במרחק אין סופי מהאדם. או שהאדם לא יכול לראות את התמונה המלאה כל זמן שהוא קיים, כי התמונה היא אין סופית. ואם האדם קיים, אז כל דבר שהוא תופס ... וכיוב ביארתי מגבלות שונות שמגבילות את האדם להבין את כל המציאות. אבל כפי שכבר ביארתי, לכל בעיה בעולם יש פתרון ולכל שאלה יש תשובה. ויש גם דרך איך לראות את התמונה המלאה, ואיך האדם יכול להגיע אל האמת האובייקטיבית של המציאות, ואיך האדם יכול לתפוס במחשבתו את הסיבה הראשונה ואת המהות ואת השכל של המציאות וכולי. וכאן נגלה את הסוד, מהו הדבר היחיד שבו תלוי האם האדם יוכל או לא יוכל לראות את התמונה המלאה של המציאות, דהיינו, להבין את הכל וכולי, ולפצח את משמעות החיים וממילא להיות מאושר. והסוד הוא כי כדי שהאדם יהיה מסוגל להכיל את התמונה המלאה, לשם כך על האדם ליצור כלי קיבול שיהיה מסוגל להכיל את האין סוף. והכלי קיבול ... הקושי להשיג את הדבר שאותו האדם רוצה להשיג. ואם ניקח את כל הרצונות האפשריים ונדרג אותם עפ רמת הקושי להשיג אותם, בראש הרשימה יהיה הרצון של האדם לראות את התמונה המלאה ולהבין את המציאות בשלמות. וכפי שאמרנו, כדי להיות מאושר באמת, מוכרח האדם להבין ... את המציאות בשלמות. כי מי שרוצה להשיג נחשק ומטרה שהקושי להשיג אותה הוא אין סופי, עליו גם לרצות להשיג אותה ברצון אין סופי. פירוש: כי מי שרוצה לראות את כל התמונה המלאה, ולהבין את המציאות בשלמות, ולגלות את הסוד מהי הסיבה הראשונה ומהי התכלית של ... שיש לאדם רצון כלשהו נוסף מלבד לפצח את הסוד של מהי הסיבה הראשונה, הרי שעדיין אין לאדם את כלי הקיבול איך לגלות את הסיבה הראשונה של כל הסיבות ואיך לראות את התמונה המלאה. ולראות את התמונה המלאה, פירושו לראות את האמת האובייקטיבית של המציאות. והתנאי היחיד לגלות את האמת ... דהיינו, שאז האדם מקבל שכל חדש שגורם לו להבין את המציאות ולקבל תשובות לכל השאלות שיש לו. ונסכם: הסוד של הדרך איך לפצח את הסוד של המציאות ואיך לראות את כל התמונה המלאה בשלמות, הוא הרצון האין סופי. כי מי שירצה באמת את כל האמת ואך ורק את האמת להבין את הסיבה הראשונה של המציאות, ולהבין את המהות של המציאות וכולי, על ידי זה הוא יבין פתאום את התמונה המלאה כולה ויגיע לאושר אמיתי. ויש בזה עוד רמות עומק שונות. ואחרי שהאדם יראה את התמונה המלאה , אז האדם יגלה את רמות העומק הנוספות שיש בעצה של הרצון האין סופי. כי יש כאן עוד סוד עמוק נוסף. ואחרי שהאדם יגיע לרצון אין סופי שכזה ויראה את התמונה המלאה של המציאות בשלמות, אז הוא יבין את עומק הסיבה מדוע האדם חייב רצון אין סופי, ...
הסוד של חוסר השכל - מהו הסוד שעצר את *כל* חכמי החכמים / מורים רוחניים?
... העצירה של כל אנשי הרוח למיניהם. ומי שיתבונן היטב על מהות הפרדוקס שנציג, הוא יראה שהפרדוקס הזה הוצג על ידי אנשי רוח שונים בצורות שונות. והפרדוקס הוא, פרדוקס התמונה המלאה. והעניין הוא, כי מצד אחד האדם מבין שכדי להבין את כל המציאות, לשם כך צריך האדם לראות את כל התמונה המלאה. אבל יש כאן בעיה לוגית רצינית, שהיא גבול יכולת ההבנה האנושית. והבעיה היא, שאם נניח לדוגמה שהאדם יהיה בקצה של העולם ויסתכל מהקצה של העולם על התמונה המלאה, הרי שעדיין זאת לא התמונה המלאה. משום שהתמונה המלאה, היא התמונה שמכילה בתוכה גם את האדם הצופה בתמונה המלאה של היקום, וגם את היקום עצמו שבו האדם צופה. והתמונה המלאה מכילה בתוכה גם את הצופה וגם את הדבר שבו האדם צופה. ונמצא אם כן, כי האדם לעולם לא יכול לראות את התמונה המלאה. משום שאם האדם רואה את התמונה המלאה, הרי שזו לא התמונה המלאה. כי התמונה המלאה אמורה להכיל גם את הצופה עצמו. והאדם לא יכול להסתכל על עצמו מבחוץ. ונניח לדוגמה שהאדם מסתכל על עצמו במראה. האם אז הוא רואה את עצמו מבחוץ? תשובה: לא באופן מלא. משום שהתמונה המלאה היא של מישהו אחר שמנקודת המבט שלו מהצד, הוא רואה אדם שמסתכל במראה. והתמונה המלאה היא של אדם שמסתכל במראה. וכאשר האדם רואה את ההשתקפות שלו במראה, הרי שהוא בעצם עדיין לא רואה את זה שהוא מסתכל במראה. אאכ יש מראה ... שאז האדם רואה את הראייה של עצמו וכולי. אבל לעולם זה לא יהיה באופן מלא כמו מי שמסתכל מבחוץ. ונמצא אם כן כי יש כאן בעיה רצינית מאוד. כי מצד אחד האדם רוצה לראות את התמונה המלאה, אבל מהצד השני אם תראה את התמונה, היא לעולם לא תהיה מלאה, כי הצופה לא רואה את עצמו כחלק מהתמונה. ומבחינה לוגית, אי אפשר לראות את התמונה המלאה בשום אופן. ובפרדוקס הזה ובגבול היכולת התפישה האנושית הזו, נתקעו כל חכמי החכמים למיניהם. כי לבעיה הזאת אין פתרון. כי ברמה הטכנית אי אפשר להסתכל על עצמך מבחוץ באופן שלם. כי הצופה לעולם הוא נפרד מהדבר שעליו הוא צופה. ואכ זו לעולם לא תהיה התמונה המלאה. וכל החכמים הגדולים בעולם לא מצאו פתרון לבעיה הזאת. וככל שחכמי הרוח העמיקו את מחשבתם יותר בעולם הרוחני, כך הם התקרבו יותר לשאלות ... להן תשובה, הוא משום מגבלת יכולת התפישה האנושית הזו. כי כל השאלות שיש לאדם בעולם בכל נושא שהוא, בצורה כלשהי הן ביטוי של השאלה הזאת, של הקושי של האדם לראות את התמונה המלאה. וכל השאלות הקיומיות שהיו מאז ומעולם ושיהיו לעתיד לבוא, כולן שורשן במגבלה הזאת של האדם לראות את עצמו בתוך התמונה המלאה. ומי שיקרא היטב את כל סוגי הספרים הרוחניים, הוא יראה כיצד כולם נתקעו ונעצרו בבעיה הזאת. כי בכל ספר רוחני יש שאלות אחרות. ומי שיתבונן היטב על מהות השאלות שבהן הסתבכו גדולי חכמי החכמים, הוא יראה שכל השאלות כולן הן שאלות מקבילות וצורות שונות של הפרדוקס של התמונה המלאה. שהיא הדבר שאותו השכל לא יכול להבין. ואפשר להסביר כאן את הבעיה הזאת בעוד מאה צורות נוספות. אך לא נפרט אותן כאן, כדי לא לסבך את הקורא. אך נאמר רק, כי גם הפרדוקס הזה של חוסר היכולת של התודעה לחשוב על עצמה בשלמות, דהיינו, בעיית ראיית את התמונה המלאה, גם היא לא השאלה הקשה ביותר. כי יש שאלות אחרות קשות עוד יותר. ויש שאלה אחת קשה מכולן. והבעיה הטכנית הקטנה הזו של חוסר היכולת של האדם לראות את התמונה המלאה, היא רק הקדמה קטנה לשאלות הרבה יותר קשות, שאליהן מגיע רק מי שמגיע. ונחדד עוד מעט את העניין, והוא שפרדוקס התמונה המלאה, משמעותו היא, שרק התמונה המלאה עצמה, יכולה לראות את עצמה. וכל זמן שהאדם הוא לא התמונה המלאה עצמה, ממילא הוא לעולם לא יוכל לראות את כל התמונה המלאה כולה, כולל את עצמו בתוכה, כדבר אחד. ובן כך ובין כך, כל חכמי החכמים למיניהם, כולם נעצרו בנקודה הזו. אבל, לכל בעיה בעולם יש פתרון. ... את התשובה, אאכ הוא יצר כלי קיבול להכיל בתוכו את השכל הגדול של התשובה. אבל כן נסביר את הדרך למצוא תשובה לשאלה הנל. והעניין הוא, כי מי שרוצה למצוא תשובה גם לבעיית התמונה המלאה הנל, עליו ליצור אצל עצמו כלי קיבול שכלי מאוד גדול. ככ גדול עד שהוא יוכל להכיל בתוכו את השכל של התמונה המלאה. וכאן נסביר איך בעצם האדם יכול להגדיל את כלי הקיבול השכלי שלו. ונחדד רק, כי כאשר אנחנו מדברים על כלי קיבול שכלי, זה כולל בתוכו גם ... יותר ויותר. וכך האדם יוצר אצלו עצמו כלי קיבול ויכולת הכלה גדולה יותר ויותר. עד שבסופו של דבר האדם פתאום קולט את השכל האחד, שבו הוא מקבל תשובה גם לשאלה של בעיית התמונה המלאה שהוזכרה לעיל. ואחרי שהאדם מצליח לעבור את המשוכה השכלית האחרונה, אז הוא נחשב למי שניצח את המלחמה בשלמות. כי אז הכל מתהפך אצל האדם. ...
הסוד של כל הסודות - מהו הסוד שאותו *לא* יודעים גם לא חכמי החכמים? - חלק 8
... שאותו לא יודעים גם לא חכמי החכמים? - חלק 8 ומי שחושב לנסות למצוא איזו תחבולה לוגית ושכלית כדי להתגבר על בעיית הפרדוקס של התמונה המלאה, דהיינו, על הקושי לראות את התמונה המלאה , עליו לדעת שלא משנה כמה שהוא ינסה להיות יצירתי, הוא יכשל. כי מבחינה לוגית, אין דרך שהאדם גם יהיה הוא עצמו, וגם בו זמנית הוא ... לאחרים את הפתרון, אלא רק להראות להם את הדרך בלבד. ומעניין לעניין באותו עניין נוסיף, כי יש כאלו שהם טוענים שהם ראו את התמונה המלאה (אלוהים המציאות וכיוב). והם אינם אלא טועים. כי אם הם ראו, הרי שזאת לא התמונה המלאה. כי הרואה נפרד מהדבר שאותו הוא רואה. ולכן אם האדם אומר שהוא ראה את התמונה המלאה (ראה את אלוהים כל המציאות כולה וכיוב), הוא אינו אלא טועה ומטעה גם אחרים. כי ברגע שהאדם רואה איזה דבר, ממילא יש במציאות 3 ישויות. שהן 1 - האדם שרואה. 2 - הדבר שאותו האדם רואה. 3 - המחשבה שמקשרת בין האדם לבין הדבר שאותו הוא רואה. ולראות את התמונה המלאה, פירושו לראות את 3 הישויות האלו כדבר אחד. וזה כמובן לא אפשרי. כי לא משנה מה יראה האדם, לעולם הוא יהיה נפרד בצורה כלשהי מהדבר ... שבעצם האדם מצייר לעצמו איזו דמות נפרדת ממנו, ועליה הוא מתבונן. אך תמיד הדבר שעליו חושב האדם, הוא נפרד מהאדם. ולראות את התמונה המלאה, פירושו לראות גם את הצופה בתמונה וגם את התמונה עצמה בו זמנית. וזה כמובן לא אפשרי. כי ברגע שהאדם צופה בתמונה כלשהי, הרי שזה תמיד יוצר תמונה אחרת גדולה יותר וכולי כנל. ולכן, כל מי שאומר שהוא ראה את התמונה המלאה, הרי שהוא אינו אלא טועה ומטעה אחרים. כי בעצם זה שהאדם ראה איזה דבר, ממילא הדבר הוא כבר לא תמונה מלאה, מאחר שהוא לא מכיל את האדם ... מכילה את הדבר שנמצא בתוכה. ואם הדבר נמצא בתוך דבר אחר, הרי שהוא לא יכול להיות אין סופי. ולכן האדם לעולם לא יכול לראות את התמונה המלאה. כי התמונה המלאה מטבעה, נוגדת את האפשרות להכיל אותה בתוך מחשבה. כי המחשבה עושה סוף. והתמונה המלאה היא כולה אין סוף. ואי אפשר להכיל אין סוף בתוך סוף, ושעדיין הוא יישאר אין סוף. ומשום כך, כל האומר שהוא ראה את כל המציאות כולה, את התמונה המלאה וכל כיוב, הוא אינו אלא טועה ומטעה את עצמו ואת האחרים שמאמינים לו, ושהם לא מבינים את דקות העניינים האלו. וגם משום כל זה, אין ... משום סוג שהוא, לאם התודעה נפרדת או לא מהגוף. ואף על פי כן, כדי להיות מאושר, על האדם להבין את כל המציאות כולה וכן לראות את התמונה המלאה. אך מה יעשה האדם שהוא לא יכול לראות את התמונה המלאה? וכפי שאמרנו, אכן יש כאן סוד. כי יש שכל מיוחד כלשהו, שהוא מאפשר לאדם להכיל בתוכו מחשבה אין סופית. ולמרות שזה נשמע כדבר והיפוכו, ... הוא כן יודע מהי הדרך. וכל הסבל שיש לאדם בחיים מכל סוג שהוא, הוא רק משום שהאדם בתוך תוכו מדוכדך מכך שהוא לא יכול לראות את התמונה המלאה. כי זה ברור מאליו, שאילו היה יכול האדם לראות את התמונה המלאה של המציאות, ממילא הוא היה מבין את המציאות, והוא היה חי איתה בשלום. אך האדם מוגבל לראות את התמונה המלאה, ולכן האדם מדוכדך ככ כל החיים שלו, ולכן האדם לא מאושר בחיים שלו. והכל בגלל חוסר היכולת האנושית של האדם לראות את התמונה המלאה בשלמות. וכפי שאמרנו, הסוד הראשון הוא להבין שיש סוד שבו תלוי הכל. והסוד השני הוא להבין שאכן יש דרך לראות את כל התמונה המלאה. והדרך היא על ידי זה שהאדם מחדד את השכל שלו בכל דבר אפשרי וכפי שכבר ביארתי לעיל. והסוד הנוסף הוא, שאחרי שהאדם מחדד את שכלו בכל ... כנל, דהיינו, אחרי שהוא כבר הבין את כל שאר הדברים שיש בעולם, עכשיו האדם מגלה גם את התשובה של כל השאלות, ואז הוא רואה את התמונה המלאה ומגיע לאושר אמיתי. ...
הסוד של הרצון האמיתי - מהו רצון אמיתי בשלמות אין סופית, לדעת את האמת?
... ונחדד: אין הכוונה לומר שידיעת האמת היא רעה. או שידיעת האמת מעלימה את התודעה של האדם. כי האדם יכול לדעת את האמת המלאה ולראות את התמונה המלאה כולה, ועדיין להמשיך להיות מודע לעצמו וגם להרגיש טוב וכולי. ואדרבה, אחרי שהאדם רואה את התמונה המלאה, אז ורק אז האדם באמת רואה את עצמו, ורק אז האדם באמת מבין מהו האני שלו. כי האני של האדם במהותו הוא השלם שהאני של האדם הוא רק חלק ממנו. ומי שרוצה להבין את מהותו העצמית באמת, לשם כך עליו להבין את מהותה של התמונה המלאה שהאני של האדם הוא חלק ממנה. וכל זמן שהאדם לא מבין את התמונה המלאה, הוא גם לא יכול להבין בשלמות את המהות של עצמו. וכל זמן שהאדם לא מבין את המהות של התמונה המלאה, הרי שהאדם לא באמת מבין שום דבר בשלמות. כי כל הדברים שיש בעולם, הם חלקים של התמונה המלאה. ויש בהם משהו בלתי נפרד מהתמונה המלאה. ואם האדם לא מסוגל לתפוש במחשבתו את התמונה המלאה , אז ממילא הוא גם לא יכול להבין שום דבר בעולם בשלמות. ואדרבה, רק אחרי שהאדם מבין את התמונה המלאה ורואה אותה בשלמות, רק אז כאשר האדם אומר אני, רק אז האדם באמת מבין מהו האני שלו. כי האדם מבין בשכלו את מהותו של האני שלו, שהיא התמונה המלאה עצמה. וכפי שכבר ביארתי, מי שרוצה לראות את התמונה המלאה, לשם כך עליו להיות התמונה המלאה עצמה. אבל במקביל עליו גם להישאר הוא עצמו. וכדי שהדבר הזה יתרחש, לשם כך על האדם להיות מוכן לוותר גם על הקיום העצמי שלו. ונחזור ונחדד, גם אחרי שהאדם רואה את התמונה המלאה, גם אז הוא ממשיך להיות קיים. ואדרבה, אז הוא מרגיש שהוא באמת קיים. כי אז האדם מבין את מהות קיומו באמת. ואחרי שהאדם רואה את התמונה המלאה ומבין את סיבת כל הסיבות, אז הוא גם מתחיל ליהנות מהחיים ולהרגיש טוב אמיתי. אבל כדי שהאדם יגיע לכל זה, הוא חייב לעבור על גשר צר מאוד ... ויש רצון אחר פנימי עוד יותר, רצון אין סופי, שחלק ממנו הוא הרצון לדעת את האמת. ואחרי שהאדם משיג את האין סוף בשכלו, אז הוא רואה את התמונה המלאה, ומגלה גם את שורש הרצון של עצמו. ולכל דבר ודבר בעולם, יש את הדרך להשיג אותו. ויש גם דרך להשיג את האמת. והדרך האחת והאמיתית לידיעת האמת, ... שבו האדם מוכן לוותר על הכל כולל הכל, כולל אפילו על קיומו העצמי. וכאשר יש לאדם רצון אמיתי בשלמות, אז ורק אז האדם מצליח לראות את התמונה המלאה של המציאות. וכדי להגיע לכל זה, על האדם לחפש תמיד את שורש ואת סיבת הרצון שלו. והפיקח, בנוסף על כל אלו, הוא גם מתקרב אל החכם האמיתי, ...
הראש כמרכז האדם, פרדוקס התמונה המלאה, להבין את עצמך, איך להבין את השאלה? לחקור הנחות יסוד, גוף האדם, האם הראש חושב? תפקידו של המוח, הראש ביחס לגוף האדם, המוח האנושי
הראש כמרכז האדם, פרדוקס התמונה המלאה, להבין את עצמך, איך להבין את השאלה? לחקור הנחות יסוד, גוף האדם, האם הראש חושב? תפקידו של המוח, הראש ביחס לגוף האדם, המוח האנושי
... כמרכז האדם, פרדוקס התמונה המלאה, להבין את עצמך, איך להבין את השאלה? לחקור ... ישירות. מהו פרדוקס התמונה המלאה? פרדוקס התמונה המלאה עוסק בהבנה של התמונה הכוללת . הבעיה היא שלא ניתן להבין את התמונה המלאה כאשר אנו מצויים בתוך המערכת. כשאנחנו מנסים ... את המוח? מהו פרדוקס התמונה המלאה?
תפישת העצמי, איך אני חושב על עצמי? איך המוח חושב על עצמו? מה זה אני? מה זה לא אני? מה זה עצמי? אהבה עצמית, מודעות עצמית, פרדוקס התמונה המלאה, להיות מודע לעצמך
תפישת העצמי, איך אני חושב על עצמי? איך המוח חושב על עצמו? מה זה אני? מה זה לא אני? מה זה עצמי? אהבה עצמית, מודעות עצמית, פרדוקס התמונה המלאה, להיות מודע לעצמך
... זה עצמי? אהבה עצמית, מודעות עצמית, פרדוקס התמונה המלאה , להיות מודע לעצמך איך המוח חושב על עצמו ומהי תפישת העצמי? השאלה המרכזית שאליעד כהן עוסק בה היא: איך האדם חושב על עצמו? כיצד נוצר האני? אליעד מסביר שבכל ... האחת שיוצרת את המציאות. מהו פרדוקס התמונה המלאה? אליעד מסביר גם את פרדוקס התמונה המלאה : האדם לא יכול לעולם לתפוס את המציאות במלואה, כי עצם התפיסה דורשת להסתכל על משהו מבחוץ. כדי לתפוס משהו בשלמותו, צריך לצאת ממנו ולראות אותו מבחוץ, אך אם ... מה זה אני? אהבה עצמית מודעות עצמית פרדוקס התמונה המלאה האם יש הבדל בין אני ללא אני? איך המוח חושב על עצמו? מי אני באמת? ...
לראות את התמונה המלאה / אפקט הפרפר - איך להסתכל על המציאות מבחוץ?
... את התמונה המלאה אפקט הפרפר - איך להסתכל על המציאות מבחוץ? לראות את התמונה המלאה . לדעת את האמת האובייקטיבית של המציאות כפי מה שהיא באמת. איך אפשר להסתכל על המציאות מבחוץ? הסבר: המציאות היא אין סופית. המחשבה של האדם היא סופית. ... בתמונה, לבסוף הוא רואה ומבין את התמונה המלאה . כל אחת ממערכות היחסים שיש במציאות, משקפת היבט מסוים של מערכת היחסים של האדם אל מול התת מודע שלו, דהיינו, שורש המציאות. לדוגמה: באמצעות ניתוח ...
לראות את התמונה המלאה כולה בבת אחת, להבין את הכל בבת אחת
לראות את התמונה המלאה כולה בבת אחת, להבין את הכל בבת אחת
... את התמונה המלאה כולה בבת אחת, להבין את הכל בבת אחת איך אפשר לראות את התמונה המלאה כולה בבת אחת? כדי להבין את המציאות בשלמותה, מסביר אליעד כהן, נדרש לראות את התמונה המלאה של כל מה שקיים, וזאת לא בצורה ... בדיוק. רק כאשר מספיק חלקים מתחברים זה לזה, מתחילה להצטייר תמונה כללית. עם זאת, כל עוד האדם לא רואה את כל חלקי הפאזל בבת אחת - עדיין לא מתקבלת התמונה השלמה. היכולת להבין באמת מגיעה רק ... קורים כפי שהם קורים? או מהי מהות החיים? מאפשרות הסתכלות כללית יותר, שמובילה את האדם בהדרגה להבנה כוללת ושלמה של המציאות. מה מונע מאנשים לראות את התמונה השלמה של המציאות? אחת הסיבות העיקריות לכך שאנשים מתקשים לראות את התמונה הכוללת היא הרגל החשיבה שלהם. אנשים ... קשורים ומחוברים ביניהם באופן בלתי נפרד, ולכן יש לראותם ביחד. כיצד אדם יכול לאמן את עצמו לראות הכל בבת אחת? אליעד מציע מספר דרכים להתאמן בראיית התמונה השלמה : להתחיל משאלות כלליות וגדולות ... נושא או תחום מסוים. במצב כזה של מודעות מלאה, האדם מבין את כל מה שקיים, וכך משיג הבנה שלמה, מוחלטת, ואמיתית של המציאות. איך להבין את המציאות? ראיית התמונה השלמה אליעד כהן הרצאות הבנה כוללת של ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הסוד של התמונה המלאה - מה *החיסרון* שיש גם בתמונה המלאה בעצמה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: התמונה המלאה, האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: התמונה המלאה, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מורה רוחני מומלץ, מטפל רגשי, פסיכותרפיסט בנושאי התמונה המלאה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2520 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 07:07:28 - wesi1