אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים /...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 5
בד"כ, הדרך הטובה ביותר לשכנע מישהו במשהו, היא אם אתה מצליח לגרום לו לחשוב, שמה שהוא חושב כרגע, זה הוכחה וסיבה לכך שהוא יחשוב את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב.

ובפועל זה אומר, שעליך לקחת את מה שאתה רוצה שהשומע יחשוב, ועליך לשאול את עצמך, כיצד מה שהוא כבר חושב כרגע, כיצד זה יכול להיות סיבה שתגרום לו לחשוב איך שאתה רוצה שהוא יחשוב.

ועליך לאתר את כל המקומות שבהם מה שאתה רוצה שהוא יחשוב, סותר ושולל את מה שהוא חושב כרגע. ועליך לנסות ליצור ברמה הרעיונית, כמה שפחות נקודות חיכוך וקונפליקט, בין מה שהוא חושב כרגע, לבין מה שאתה רוצה שהוא יחשוב.

ועליך לחפש וליצור כמה שיותר נקודות חיזוק חיבור ותמיכה, בין מה שהוא חושב כרגע, לבין מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. כך ממילא יותר קל לשומע להשתכנע. כי הוא לא צריך לשנות את דעתו, ומבחינתו הוא מרגיש שהוא דווקא מחזק את דעתו ופועל לפי דעתו.

ואעפ"כ, יש מקרים שבהם השומע מסיבות שונות, רוצה ומעדיף שתשכנע אותו שהוא טועה, ואז יש חוקיות שונה וצריך לפעול הפוך.

אלא שצריך לדעת לזהות, מתי השומע רוצה לחשוב שהוא צודק ומתי הוא רוצה לחשוב שהוא טועה. ולפעמים זה גם וגם לפי רעיונות מסוימים. שיש רעיונות שהשומע היה מעדיף לחשוב שהוא טועה בהם ויש רעיונות שהשומע היה מעדיף לחשוב שהוא צודק בהם. וצריך לדעת לזהות את הרצון של השומע, ולהתאים את המסר שלך עבורו בהתאם לרצונו.


אם אתה מבקש ממישהו לעשות משהו, ואתה רואה שהוא מביע התנגדות כלשהי, באפשרותך לצמצם את הבקשה שלך ולגרום לו להרגיש יותר קלות לעשות את מה שביקשת. ולא תמיד אתה צריך לבקש פחות. אלא לפעמים מספיק להבהיר לשומע, שלא מדובר על בקשה מחייבת באופן מוחלט, אלא על בקשה זמנית וממוקדת, שממילא השומע מרגיש פחות לחץ לעשות אותה ויותר קל לשכנע אותו לעשות אותה.


כאשר מישהו אומר לך דעה כלשהי / רעיון כלשהו, ואתה שואל אותו למה הוא חושב כך ולמה בדיוק הוא התכוון, וכאשר אתה מבקש ממנו לנמק את דעתו ולפרט טוב יותר את מה שהוא מתכוון, לדבר כזה יש 2 תוצאות אפשריות.

תוצאה אפשרית אחת היא, שזה יגרום לשומע לחזק עוד יותר את דעתו. כי הוא בעצם מסתכל על הנימוקים למה שהוא חושב. מצד שני אפשרי גם שזה יגרום לו להחליש את דעתו. כי כאשר הוא יסתכל על הנימוקים, הוא בעצם יפסיק להאמין לעצמו ויתחיל לבדוק את עצמו, ואז אולי הוא יגלה, שהנימוקים לא כל כך הכרחיים.

מה שבעצם אומר, שיש גם אפשרות שלישית, שבה זה שמישהו ינמק לך את מה שהוא חושב, זה לא יגרום לתוצאה כלשהי או לשינוי כלשהו, לגבי מידת האמון שלו במה שהוא חושב.


כאשר אתה מציג טענה כלשהי ואתה מנמק אותה, לפעמים זה מחזק אצל השומע את הטענה שלך, כי לטענה שלך יש נימוק. אבל לפעמים זה מחליש את הטענה שלך. כי לפעמים השומע לא מקבל את הנימוק. ולפעמים יש הרבה נימוקים והצגת רק אחד מהם. ולפעמים עצם הצגת הנימוק שלך, גורמת לשומע לחשוב שאתה לא בטוח כ"כ במה שאתה חושב, כי אתה מתחיל להביא נימוקים ובכך בעצם אתה מראה, שהדעה שלך לא מחויבת עבורך, אלא היא רק תלויה בנימוקים כלשהם.

ובפועל זה אומר, שלפני שאתה מנמק את דעתך / עמדתך / בקשתך (אפילו לדוגמה בסיטואציה של חינוך ילדים וכיו"ב, שבה אתה מבקש מהילד שלך לעשות משהו), לפני כן תשאל את עצמך ותתבונן, האם הבקשה / הטענה שלך + הבאת הנימוק שלה, האם היא תישמע אצל השומע, חזקה או חלשה יותר. וכמובן לפעול בהתאם.


לפעמים, כאשר אתה שואל מישהו שאלה כלשהי, ואתה חושש שהוא לא ידע איך לענות לך, באפשרותך להציג לו תשובות אפשריות לשאלה שלך, כדי שיהיה לו יותר קל לזהות את התשובה הנכונה ולבחור אותה, יותר מאשר לחשוב בעצמו על התשובה הנכונה. החיסרון של זה הוא, שלפעמים זה גורם לתשובה להיות פחות אוטנטית ופחות אמינה, כי אולי אפשרויות הבחירה שהצגת, גרמו בדרך כלשהי להשפעה על התשובה של השומע.


לפעמים אתה שואל שאלה כלשהי, ואתה חושש שהשומע לא ירצה לתת לך תשובה כלשהי, שהיא אכן האמת, אבל הוא יחשוש לומר שהיא האמת, במקרה כזה לדוגמה, באפשרותך להציג לשומע תשובות אפשריות לשאלה, ובתוכן גם את התשובה שהיא יכולה להיות אמת, ושאתה חושש שהשומע לא ירצה לומר שהיא האמת, בגלל שהוא לא מרגיש בנוח עם התשובה.

ובכך שבעצם כבר הצגת את התשובה כאפשרית, בכך בעצם אתה נותן לגיטימציה לשומע לענות לך את התשובה האמיתית, גם אם היא לא כ"כ נוחה לו. כי בעצם ברגע שאמרת שיש אפשרות להשיב בצורה כלשהי, בעצם אתה משדר, שזאת תשובה לגיטימית.

וכמובן שלפעמים באפשרותך להציג לשומע אפשרויות תשובה, ולשדר לו שתשובה כלשהי היא יותר טובה / פחות טובה עבורו, כדי להשפיע על התשובה שהוא ישיב לך.

ולכן, אם אתה חושש שלשומע לא יהיה נוח להשיב לך על שאלה כלשהי, תנסה להציג מראש תשובות אפשריות, שמתוכן הוא יבחר. וזה יקל עליו לומר לך את האמת.

ואם עדיין את חושש שהשומע לא ירצה אפילו לא לבחור את התשובה האמיתית שהצגת לו, במקרה כזה תציג כמה אפשרויות תשובה, שאחת מהן תהיה דומה במהותה לאמת, אך היא תוצג בצורה פחות מוגדרת ומחייבת. ואז לשומע יהיה כאילו יותר קל לבחור את התשובה הזאת, כי היא קרובה לאמת מבחינתו, ועדיין היא מוצגת בצורה יותר עדינה גם אם פחות מדויקת.

כי לפעמים, קל יותר לבחור תשובה דומה לאמת, מאשר את האמת עצמה שמרגישה לשומע לא מספיק בנוח.


אם אתה רואה / מרגיש שלמישהו לא נוח לדבר איתך בצורה ישירה על משהו, תעביר לו את המסר / תשדר לו שהוא יכול להרגיש בנוח לדבר בצורה עקיפה ומרומזת על מה שהוא רוצה, ושגם תשובה בצורה עקיפה ומרומזת טובה לך. כך הוא ירגיש יותר בנוח לבטא את עצמו.


אם אתה שואל מישהו שאלה מוגדרת, והוא מתקשה לענות לך, באפשרותך לשאול אותו שנית את אותה השאלה בצורה פחות מוגדרת, כדי שיהיה לו יותר קל לענות.

ולפעמים גם להיפך, שאם אתה שואל מישהו שאלה לא מוגדרת, והוא מתקשה לענות לך, באפשרותך לשאול אותו שנית את אותה השאלה בצורה יותר מוגדרת, כדי שיהיה לו יותר קל לענות.

והחוכמה היא, לדעת לזהות את המצבים השונים ולדעת לעבור ביניהם בהתאם.


לפעמים אם אתה רואה שמישהו לא מאמין לך למשהו, באפשרותך להביע הזדהות עם זה שהוא לא מאמין לך, ואעפ"כ לומר לו שזאת האמת, למרות שהוא לא מאמין לך.

ז"א שכאשר מישהו לא מאמין לך, קיימת האפשרות להגיב בצורה של התנגדות לחוסר האמון שהוא מביע כלפיך ולטעון שהוא כן צריך להאמין לך ושזה לא לגיטימי שהוא לא מאמין לך. אבל קיימת גם אפשרות לגלות אמפתיה, כלפי חוסר האמון שהוא מביע כלפיך ואפילו להביע סוג של הזדהות ביחס לחוסר האמון שלו בך. ואעפ"כ לומר את מה שאתה חושב ולומר לו שזאת האמת, למרות שהוא לא מאמין לך.

והחוכמה היא לדעת, מתי תשדר יותר אמינות אם תביע הזדהות לחוסר האמון שלו בך ומתי תשדר פחות אמינות לחוסר האמון שלו בך.


אם אתה אומר למישהו משהו, ואתה מרגיש ורואה שהוא הולך להתנגד למה שאתה אומר, באפשרותך להגיב לכך על ידי זה שתקדים תרופה למכה, ותביע אתה את ההתנגדות שלו לדבריך ותגיב על ההתנגדות שלו, עוד לפני שהוא הביע אותה. ובכך בעצם אתה חוסך ממנו לנקוט בעמדה...
לקחת מנהל מה הוא רוצה נאמנות קונפליקטים אפשרויות בחירה שיגעון צריך להאמין מראה לבקש להאמין לעצמך nlp nlp טכניקות איך לנהל איך לנהל שיחה איך לנהל שיחה משכנעת איך לתקשר עם אנשים איך לתת מחמאה איך לתת מחמאות איך מנהלים שיחה אמון אמונה דיבייט דיבייטינג העברת מסר העברת מסרים טכניקות טכניקות שכנוע יכולות יכולת יכולת רטורית יצירת אמון להחמיא להעביר מסרים לנהל לנהל שיחה לנהל שיחה משכנעת לפרגן לפתח שיחה לשכנע לתקשר לתקשר עם אנשים לתת מחמאה לתת מחמאות מחמאה מחמאות מנהל מנהלים מסרים משכנע נאמנות ניהול ניהול שיחה ניהול שיחות נלפ פיתוח שיחה רטוריקה רכישת אמון שיחה שיחה טובה שיחה משכנעת שכנוע
חלק 1
...שזה בעצם מעביר מסר ש Y יותר הכרחי. וגם יש לשים לב לדוגמה, לכך ש אם תעשה X, אז תעשה את Y, זה שונה מ אם תעשה X, אז תעשה גם את Y, וזה שונה גם מ אם תעשה X, רק אז תעשה את Y וכיוב, שלכל ניסוח יש את היתרונות והחסרונות שלו, לפי ההקשר של המשפט. ולכל ניסוח יש לדעת מה המשמעות שלו, ומתי ואיך להשתמש בו עבור השומע. ואוסיף, שיש גם אפשרות להציג את הדברים בצורה שתעביר מסר לשומע, כאילו הוא חייב להשיג את מטרת המשנה, ואחכ להבהיר לו שהוא לא חייב להשיג את המטרה הזאת,...
חלק 2
...שהוא מרגיש ביחס לעצמו בשיחה איתך. ובאופן כללי, נסה לגרום לשני להרגיש בנוח עם עצמו במחיצתך, גם באמצעות זה שתעזור לו לראות את הדברים אחרת, בצורה חיובית יותר. אך יש לזכור, כי פעולה מתבצעת רק מתוך חיסרון. ולכן תמיד צריך גם שיהיה חיסרון כלשהו, אם ברצונך שהוא יבצע פעולה כלשהי. נניח שמישהו אומר על עצמו דבר רע, תביע פליאה חוסר אמון תחושת הפתעה, כשאתה שומע את הדברים. בזה אתה מעביר מסר, של כאילו שאתה חושב, שלא יכול להיות שזה נכון. ועצם הבעת הפליאה שלך לדבר...
חלק 3
...זה שתמלא את הצורך הרגשי שלו בדרכים אחרות תגרום לו לנטרול הצורך הרגשי שלו, לחשוב בצורה כלשהי. אם אתה רוצה לגרום למישהו להאמין לך לעובדה כלשהי שאתה מציג, באפשרותך להציג אותה לא כעובדה בפני עצמה, אלא כחלק מסיפור אחר ומעובדה אחרת. כך הפוקוס של השומע, לא יהיה על העובדה שאתה מציג, אלא על שאר הסיפור שלך. וכך הוא לא הטיל ספק ולא חשב ולא בירר, האם העובדה שהצגת כחלק מהסיפור שלך, האם היא אכן נכונה. כאשר אתה מציג עובדה, כחלק מסיפור אחר, יש אפשרות להציג את העובדה...
חלק 4
...או אחרת מתנה את הערך שלו בכך שהוא יסכים איתך מנסה לשכנע אותו לעשות עליו מניפולציה וכיוב. כדי ליצור תחושת קרבה אישית לשומע, תייחד ותבדיל את עצמך לטובה, משאר האנשים. דהיינו, תעביר לשומע מסר סמוי, שכאילו רק אתה אוהב אותו ואחרים לא. או שאתה אוהב אותו יותר מאחרים. שזה בעצם לומר, שאחרים לא אוהבים אותו מספיק... לדוגמה, השומע אומר: אתה מבין אותי?! - תגובה אפשרית שלך: כן, אני מבין אותך. עם הדגשה על המילה אני. אחרים לא מבינים אותך, אבל אני מבין אותך. גם כאשר...
חלק 6
...על הסיבה שבגללה אמרת את המשפט הקודם. אם אתה רואה שהאדם השני מסתבך בדו שיח שלו מולך, זרוק לו גלגל הצלה ותעזור לו להסביר את עצמו יותר טוב מולך. זה יצור אצלו תחושה טובה מולך. מצד שני, יש לשים לב שזה לא יהיה על חשבון זה שהאדם השני גם ירגיש שהוא ביטא את עצמו בשיחה, כשיש בכך צורך. וגם לשים לב, שהוא לא יחשוב שאתה מסדר לו את המחשבות שלו, בצורה שאינה תואמת למה שהוא באמת חושב. כדי ליצור תחושה נעימה לשיחה, דבר בצורה לא מוגדרת, תשאל שאלות פתוחות שהשומע ירגיש...
חלק 7
... יש אינטרס לקחת אחריות גם על טעות, כדי לשדר סוג של אחריות אישית וכיוב. וכמובן שבדברים טובים, רצוי לקחת אחריות כלפי חוץ. אאכ מדובר על מקרים שבהם כדאי להעביר את האחריות למישהו אחר ולתת קרדיט למישהו אחר, כדי לשדר שאתה יודע לפרגן וכולי. והכל לפי ההקשר, אבל צריכים להיות מודעים לכל ...
חלק 8
...את עצמו, אולי הוא מנסה לעבוד עלי?! אולי הוא מראש תכנן לומר לי את הדברים?! ולעומת זאת, אם תשדר שאתה לא ככ בטוח בעצמך, ואעפכ תאמר את מה שאתה חושב, לפעמים זה דווקא יכול לשדר לדברים שלך יותר אותנטיות. וכמובן שיכול להיות גם להפך, שאם תשדר ספק, זה דווקא יחשיד אותך. והביטחון העצמי שתשדר, הוא דווקא יגרום לך להיראות יותר אמין. נניח לדוגמה שאתה מציג עובדה. יש אפשרות להציג אותה כעובדה מוחלטת, ובכך לשדר אמינות. אבל בכך גם אתה עלול להחשיד את עצמך. ולפעמים, אם...
חלק 9
... כאילו תוספת של עובדה אחת ליד עובדה אחרת. כי לפעמים, אתה רוצה להאשים מישהו אחר, אבל לא רוצה שיראה שאתה מאשים אותו. או שאתה רוצה חייב לתת קרדיט למישהו אחר, אבל אתה לא רוצה שהקרדיט יעבור אליו. ואז אתה יכול לציין את הסיבה, כתוספת על התוצאה, בלי להשתמש במילה של ...
איך להגיע להבנה? איך להגיע להסכמה? איך לנהל שיחה נכון? איך להבין אנשים? איך לשוחח נכון? איך לפתור קונפליקטים? איך להימנע מקונפליקט? גישור בין אנשים, לגשר בין אנשים
איך להגיע להבנה? איך להגיע להסכמה? איך לנהל שיחה נכון? איך להבין אנשים? איך לשוחח נכון? איך לפתור קונפליקטים? איך להימנע מקונפליקט? גישור בין אנשים, לגשר בין אנשים
... להגיע להסכמה? איך לנהל שיחה נכון? איך להבין אנשים? איך לשוחח נכון? איך לפתור קונפליקטים? איך להימנע מקונפליקט? גישור בין אנשים, לגשר בין אנשים איך לנהל שיחה נכונה ולהגיע להבנה בין אנשים? ההרצאה עוסקת בטכניקות ניהול שיחה, פתרון קונפליקטים והבנה בין אנשים, תוך דגש על הדרך בה ניתן לנהל דיאלוג בצורה שמובילה להסכמה והבנה הדדית. אחת השאלות המרכזיות שהועלו במהלך השיחה היא כיצד לנהל שיחה בצורה אפקטיבית, איך להימנע מקונפליקטים ולהגיע להבנה בין הצדדים. מהו הקונפליקט שבין שתי נקודות המבט? המרצה מסביר שמרבית הקונפליקטים בין אנשים ... דוגמה שניתנה היתה שיחה על קיר: אחד ראה את הקיר כקיר רגיל בעוד השני ראה אותו כמשהו שונה. המטרה בשיחה כזו היא לא לשכנע את הצד השני, אלא להבין את נקודת המבט של האחר. איך נוכל להגיע להבנה מבלי להיכנס לוויכוחים? המרצה טוען כי במקום להתעקש לשכנע את הצד השני לראות את הדברים כפי שאתה רואה אותם, כדאי להתחיל בשאלה שמבקשת להבין את המחשבות והתחושות של הצד השני. למשל, בשיחה על תחושות שונות (כגון כאב או ... לפי אליעד, בעת ניהול שיחה יש לשים דגש על הבנת המילים בהן הצדדים משתמשים. לדוגמה, אם אדם אומר שכואב לו, תפקידו של המקשיב הוא לא להניח שהבין מה הכוונה באופן אוטומטי, אלא ... את העולם, אליעד מציע טכניקה בה במהלך שיחה עם מישהו, יש לוודא ששני הצדדים מבינים את המילים והביטויים באופן זהה. לעיתים, השוני בהבנה של מילה אחת יכול להוביל לויכוחים ארוכים ומיותרים, בעוד שבדיקת ...
איך לחקור אנשים? איך לגלות מידע? איך לחשוף מידע? איך לברר מידע? איך לנהל שיחה? מיומנויות שיחה, איך לדעת משהו על מישהו? איך לגלות משהו? איך לדובב מישהו? איך לגלות שקר? איך לגלות בגידה?
איך לחקור אנשים? איך לגלות מידע? איך לחשוף מידע? איך לברר מידע? איך לנהל שיחה? מיומנויות שיחה, איך לדעת משהו על מישהו? איך לגלות משהו? איך לדובב מישהו? איך לגלות שקר? איך לגלות בגידה?
... לחקור אנשים? איך לגלות מידע? איך לחשוף מידע? איך לברר מידע? איך לנהל שיחה? מיומנויות שיחה, איך לדעת משהו על מישהו? איך לגלות ... שאלו את עצמכם איזה דברים, אם הייתם יודעים אותם עליה, היו גורמים לכם להיות בטוחים יותר שהיא בגדה. לדוגמה, אם הייתם יודעים שהיא אינה נאמנה לערכים של נאמנות או שהיא מוכנה לשקר, היה סביר יותר ... הבא הוא לנסות לברר את הדברים האלה עליה, אך לא בצורה ישירה אלא דרך שאלות עקיפות ודוגמאות כלליות. למשל, אפשר לפתוח בשיחה כללית על נאמנות, על אנשים שבוגדים במצבים של משבר, או ... לזהות דפוסי חשיבה ולהסיק מסקנות אמינות יותר גם על אחרים. איך לגלות שקרים? איך לדעת אם בוגדים בי? איך להשיג מידע מאנשים? מיומנויות שיחה וחקירה איך לדובב אדם בלי שישים לב? איך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 5
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לתת קרדיט, דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לתת קרדיט, איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן למציאת עבודה, גישור, אימון אישי למציאת זוגיות בנושאי לתת קרדיט - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.2659 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 00:56:55 - wesi1