אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לתת ✔ניהול משא ומתן, הסכם פשרה, מה הקו האדום שלך? על מה אתה לא מוכן להתפשר? האם יש לך קו אדום? לתת הנחה מראש, להציע פשרה מראש, לחשוף את הקלפים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול משא ומתן, הסכם פשרה, מה הקו האדום שלך? על מה אתה לא מוכן להתפשר? האם יש לך קו אדום? לתת הנחה מראש, להציע פשרה מראש, לחשוף את הקלפים במשא ומתן, ניהול משא ומתן בצורה יעילה, אסטרטגיות בניהול משא ומתן, יעוץ למנהלים
האם כדאי להציע מראש את ההצעה הסופית במשא ומתן?

כאשר מנהלים משא ומתן עסקי או כלכלי, אחת השאלות המרכזיות היא האם כדאי מראש להציג את ההצעה הסופית שלנו לצד השני כדי לחסוך את שלבי המשא ומתן הארוכים והמתישים. לדוגמה, נניח מצב שבו אנחנו מציעים מחיר מסוים ללקוח, והלקוח מבקש מאיתנו הנחה. לאחר מכן אנחנו נותנים לו הנחה מסוימת, אך הוא עדיין לא מרוצה ומבקש הנחה נוספת. כך מתפתח תהליך ארוך של התמקחות, עד שבסופו של דבר מגיעים לפשרה איפשהו באמצע. במקרה כזה, נשאלת השאלה: למה בכלל לבצע את כל התהליך הארוך הזה? הרי אם אנחנו יודעים מראש שבסוף נעניק את אותה ההנחה, למה שלא נקצר תהליכים ונציע מראש את המחיר הסופי אחרי ההנחה המקסימלית שאנחנו מוכנים לתת? הרי ברור שבסוף המשא ומתן נגיע בדיוק לאותו מקום.

ההיגיון בהחלטה כזאת הוא פשוט וברור: אם מראש אנחנו יודעים בדיוק מה הסכום הנמוך ביותר שנהיה מוכנים לסגור איתו עסקה, אפשר להציג זאת ללקוח כבר בהתחלה ולומר לו: "שלום אדוני, זה המחיר הסופי, וזאת ההנחה הכי גדולה שאנחנו יכולים לתת לך. קבל או דחה." באופן הזה אפשר לחסוך זמן, טרחה, אנרגיה ועצבים, ולקדם במהירות את סיום התהליך. אך יש כאן שיקולים נוספים שצריך לקחת בחשבון.

למה אנשים חוששים להציע מראש את ההנחה?

למרות ההיגיון בהצעת המחיר הסופי מראש, אנשים רבים חוששים להציע את ההנחה הסופית מההתחלה. החשש העיקרי שלהם הוא שהם יאבדו פוטנציאל לתמרן במשא ומתן. הם חושבים שאם הלקוח רואה שיש עוד מקום להנחות ולהתמקחות, אולי הוא יהיה מוכן לסגור איתם מחיר גבוה יותר. מצד שני, אם הם יחשפו מראש את המחיר הנמוך ביותר, הלקוח יבין שזה קצה הגבול, ולא תהיה אפשרות לתמרן. לכן הם נמנעים מלחשוף מראש את כל "הקלפים" שלהם, מתוך ניסיון להשאיר לעצמם מרחב תמרון.

אך חשוב להבהיר כי החשש הזה נכון רק אם יש לנו ספק לגבי המחיר הסופי שאנחנו מוכנים להציע. אם אנחנו יודעים בוודאות שאנחנו הולכים לתת ללקוח בדיוק את אותה הנחה גם אם נתמקח איתו שעות ארוכות, אז אין שום סיבה להסתיר זאת מלכתחילה.

מה המשמעות של קו אדום במשא ומתן?

המושג "קו אדום" במשא ומתן משמעותו גבול ברור וסופי שאנחנו לא מוכנים לחצות. הקו האדום מייצג נקודה שבה אנחנו יודעים בביטחון מוחלט שאם הלקוח דורש יותר מזה - העסקה לא כדאית לנו יותר ואנחנו פשוט נסרב להצעה שלו. במקרה כזה, אם אנחנו יודעים בוודאות שיש לנו קו אדום ברור וחד - משמעי, כדאי להציג אותו מיד בהתחלה. כך אנחנו יכולים לחסוך זמן יקר. פשוט לומר לצד השני: "זה המחיר הסופי אחרי ההנחה, לא נוכל לרדת מזה בשום מצב. אתה יכול לקבל או לדחות את ההצעה." הצגה כזאת של הדברים יוצרת בהירות ועוזרת לצדדים להגיע מהר יותר להבנה ברורה של גבולות העסקה.

מה קורה כאשר אין לכם קו אדום ברור?

כאן הבעיה הופכת ליותר מורכבת. אם אתם לא יודעים מהו הקו האדום שלכם, או אם אתם חושבים שיש סיכוי שבמהלך המשא ומתן תהיו מוכנים להתפשר מעבר למה שהצבתם לעצמכם בהתחלה - אז מאוד מסוכן להציג מראש את ההצעה הסופית. הסיבה לכך היא שבמצב כזה, גם אחרי שתאמרו ללקוח "זה המחיר הסופי, " יכול להיות שהוא ימשיך ללחוץ ולנסות לקבל עוד הנחה. ואם אתם באמת לא מחזיקים בקו האדום בצורה ברורה ומוחלטת, אתם עלולים למצוא את עצמכם מתפשרים פעם נוספת, מעבר למה שהצגתם מראש כ"גבול האחרון".

לדוגמה, אם אמרתם מראש ללקוח "זה המחיר הסופי", ואז הוא ממשיך ללחוץ ומבקש עוד הנחה, ואתם מוצאים את עצמכם מסכימים ונותנים לו עוד הנחה - עברתם בעצם את הגבול של עצמכם. כתוצאה מכך איבדתם את האמינות שלכם במשא ומתן, כי כעת הלקוח יודע שאין לכם באמת קו אדום ברור, ושיש אפשרות להוריד אתכם עוד. כדי להימנע מכך, אם אתם לא בטוחים בקו האדום שלכם, מומלץ מאוד להימנע מלהציג את ההצעה הסופית מראש. במקום זאת, כדאי להתחיל במחיר גבוה יותר, לשמור לעצמכם מרחב תמרון מראש, וכך תהיו בטוחים שגם אם תתפשרו, זה יהיה במסגרת סבירה ולא תעברו את הגבול בצורה משמעותית.

למה אנשים מציבים קו אדום גבוה מדי מלכתחילה?

אנשים רבים, מתוך מודעות לכך שאין להם קו אדום ברור, שמים מראש גבול מאוד גבוה. הם עושים זאת מתוך הבנה שאם במהלך המשא ומתן יגיע לחץ גדול מהצד השני, הם יוכלו להתפשר מעט ועדיין להישאר בתוך תחום העסקה המשתלמת. אם הגבול ההתחלתי היה קרוב מדי למחיר הסופי, הם היו עוברים אותו במהירות ומוצאים את עצמם מפסידים.

איך כדאי לנהל משא ומתן בצורה יעילה?

ניהול יעיל של משא ומתן דורש מודעות עצמית גבוהה. עליכם לדעת מראש:
  • מהו הגבול הסופי האמיתי שלכם.
  • האם הגבול הזה מוחלט וברור או שיש מקום לתמרון.
  • עד כמה אתם מוכנים להתפשר בפועל.
רק כאשר יש לכם תשובות ברורות לשאלות אלו, תוכלו להחליט האם להציע מראש את המחיר הסופי שלכם, או להתחיל עם מחיר גבוה יותר ולהשאיר מקום למשחק ולהתמקחות.

בשורה התחתונה, ההחלטה האם להציג מראש את ההצעה הסופית תלויה בעיקר בביטחון שלכם בקו האדום שקבעתם. אם הקו האדום שלכם מוחלט ובלתי ניתן לשינוי - כדאי לחשוף מראש. אם לא, עדיף להשאיר מרווח תמרון ולהימנע מחשיפה מוקדמת של הקלפים.
ניהול משא ומתן: האם כדאי להציע מראש את ההצעה הסופית?

כאשר מנהלים משא ומתן, עולה השאלה: האם יש היגיון בכך שאם אנחנו רוצים לקצר את התהליך ולהגיע מהר יותר לסופו, נציע מראש את ההצעה הסופית?

היגיון בהצעה סופית מההתחלה

לדוגמה, נניח שאנחנו מציעים מחיר ללקוח, והוא מבקש הנחה. לאחר מכן, אנחנו מעניקים לו הנחה, אך הוא מבקש הנחה נוספת, וכך מתנהל תהליך של משא ומתן עד שמגיעים לסגירת העסקה עם פשרה מסוימת. אם כך, האם יש היגיון בכך שנחסוך את כל השלבים הללו ונאמר ללקוח מראש: "שלום אדוני, זה המחיר הסופי אחרי ההנחה, זה מה שאני יכול להציע - כן, כן, לא, לא"?

למה לא להציע מראש את ההנחה?

רוב האנשים עשויים לומר שאין היגיון בכך, משום שאם ניתן ללקוח את ההנחה כבר בהתחלה, אנחנו עלולים להפסיד פוטנציאל להתגמשות שלו כלפינו. עם זאת, אם אנחנו יודעים מראש שבכל מקרה נעניק לו את אותה ההנחה בסוף המשא ומתן, אז מדוע לא לחסוך את התהליך? מדוע לא לומר לו מההתחלה: "זה המחיר הסופי, וזאת ההנחה שאני מוכן לתת לך - קבל או דחה"?

השאלה החשובה: האם יש לכם קו אדום?

החלטה כזו תלויה בקו האדום שלכם. אם אתם יודעים מראש מהו המחיר הסופי שאינכם מוכנים לרדת ממנו, אז יש היגיון להציג אותו כבר בתחילת המשא ומתן. כך, תוכלו לחסוך זמן ולמנוע את תהליך ההתמקחות.

אבל אם אין לכם קו אדום ברור, אתם עלולים למצוא את עצמכם נשאבים לתהליך שבו הלקוח ימשיך לבקש עוד ועוד הנחות, ולבסוף תעברו את הגבול שהצבתם לעצמכם. לכן, במקרים כאלה, כדאי להימנע מהצגת הקו האדום מההתחלה, כדי שתוכלו לשמור לעצמכם מרחב תמרון במהלך המשא ומתן.

סיכום

אם יש לכם גבול ברור שאינכם מוכנים לחצות, תוכלו להציע מראש את ההצעה הסופית ולחסוך זמן. אך אם אין לכם קו אדום מוגדר, עדיף שלא לחשוף את ההנחה המקסימלית כבר בהתחלה, כדי שלא תמצאו את עצמכם מתפשרים יותר ממה שתכננתם.

למידע נוסף על ניהול משא ומתן, הנחות ותורת המשחקים, חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il. בהצלחה!
להציע לקוח אומר שהמוצר יקר אתה יכול המוצר יקר לי מודעות עצמי במהירות נמנע למכור מוצר יקר ללקוח לשאול שאלות המחיר יקר מידי מחיר יקר מידי אסטרטגיה אסטרטגיות אסטרטגיות בניהול משא ומתן בצורה יעילה האם יש האם יש לך האם יש לך קו אדום הורדת מחירים הנחה הנחה ללקוח הסכם הסכם פשרה הסכמים הקו האדום יועץ יעוץ יעוץ למנהלים יעילות יש לך קו אדום לא מוכן לא מוכן להתפשר להוריד את המחיר להוריד מחיר להציע להציע פשרה מראש להתפשר לחשוף לחשוף את הקלפים לחשוף את הקלפים במשא ומתן למנהלים לנהל לקבוע מחיר לתמחר לתת לתת הנחה לתת הנחה מראש מה הקו האדום שלך מנהל מנהלים משא ומתן ניהול ניהול משא ומתן ניהול משא ומתן בצורה יעילה על מה אתה לא מוכן להתפשר צורה יעילה קביעת מחיר קלפים במשא ומתן תמחור
הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיטות איך לתת הנחה ללקוח, טעויות בלתת הנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוחות? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לתת סיבה להנחה ללקוח, איך למכור ללקוח את ההנחה? איך למכור בלי לתת הנחה? התנגדות מחיר, לקוח שאומר יקר לי, לקוח שמבקש הנחה, הדרכת מכירות, איך לתת הנחה בלי לתת הנחה? האם לתת הנחה ללקוח?
... ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיטות איך לתת הנחה ללקוח, טעויות בלתת הנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוחות? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לתת סיבה להנחה ללקוח, איך למכור ללקוח את ההנחה? איך למכור בלי לתת הנחה? התנגדות מחיר, לקוח שאומר יקר לי, לקוח שמבקש הנחה, הדרכת מכירות, איך לתת הנחה בלי לתת הנחה? האם לתת הנחה ללקוח? והפעם נדבר על נושא של לקוח שמבקש הנחה. ונסביר למה לקוח מבקש הנחה? ולמה לפעמים הלקוח לא רוצה שתתן לו הנחה? ולמה לפעמים אם תיתן ללקוח הנחה, הוא לא יקנה ממך? ואיך לתת הנחה ללקוח, אם החלטת לתת לו הנחה? ואיך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? ומה הדרך הכי טובה לתת ללקוח הנחה? ואיך לתת ללקוח הנחה ולהגדיל מכירות? ועוד. וניתן עוד נקודת מבט לגבי איך לתת הנחה ללקוח, דהיינו, איך להציג ללקוח את ההנחה שאתה נותן לו. ויש בזה כל מיני שיקולים והיבטים, אבל הפעם ניתן את נקודת המבט הבאה והיא, שכאשר לקוח מבקש ממך הנחה, אז במידה ואתה רוצה לתת לו את ההנחה, אז עליך לגרום ללקוח להבין שיש סיבה כלשהי שעומדת מאחורי זה שאתה ... לגרום ללקוח להבין שהמחיר שנתת לו קודם, לא היה סופי. ואז זה יכול לגרום לו לחשוב, שאולי גם עכשיו אתה יכול לתת לו עוד הנחה נוספת. ודווקא בגלל זה הוא עשוי שלא לרכוש ממך. לעומת אם לא תיתן ... לרצות לבצע את העסקה בכלל. כי זה יגרום לו לחשוב שאתה מרוויח עליו הרבה מאוד כסף, כי אחרת איך זה שאתה מוכן לתת הנחה ככ גדולה מבחינתו. ואולי גם עכשיו אחרי ההנחה, אולי אפשרי לקבל עוד הנחה מאוד גדולה. ובשורה התחתונה, כאשר לקוח מבקש ממך הנחה, אז במידה והחלטת לתת לו הנחה, אתה צריך לדעת איך לתת לו את ההנחה ואיך להציג את ההנחה ללקוח, כי חלק מהעסקה, זה הסיפור שיש ללקוח ... להרגיש רע מהצורה שנתת לו את ההנחה ואז להגיד לך שיש לו עוד ספקות ולא לבצע את העסקה. ולכן צריכים לדעת, איך לתת את ההנחה ללקוח. אז כאן נסביר, שכאשר רוצים לתת ללקוח הנחה, אז במידה והחלטנו כמה הנחה לתת ללקוח, אז לגבי השאלה של איך לתת הנחה ללקוח, צריכים לדעת, שהלקוח צריך להבין שיש סיבה לכך שאתה נותן לו את ... כי אם המחיר משתנה סתם כך בלי סיבה ברורה, אז מראש המחיר שביקשת, כנראה שהוא לא היה רציני וכולי. אז איך לתת הנחה ללקוח? תשובה: אז יכולות להיות לכך כל מיני אפשרויות וסיבות. והלקוח בכל ... בתמורה לכך שהוא רוצה הנחה. שהלקוח יתן לך משהו בתמורה לכך שהוא מקבל הנחה. והתמורה הכי טובה שהלקוח יכול לתת לך בתמורה להנחה, זה כמובן עוד כסף. דהיינו, הלקוח רוכש עוד מוצרים ועוד ... השולית של הייצור יורדת, דהיינו, העלות לייצר את יחידת הייצור האחרונה, בדרך כלל היא יורדת. ולכן הגיוני לתת הנחה על יותר יחידות, מאשר על היחידה הראשונה וכולי. ולכן הסיבה הכי טובה לתת ללקוח הנחה, היא אם הוא מגדיל את הרכישה שלו. או אפשרות נוספת לדוגמה, היא, לתת ללקוח הנחה, על הרכישות הבאות שלו. דהיינו, במקום לתת הנחה עכשיו, אז
הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה?
... ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לענות ללקוח שרוצה ... לקוח מבקש שניתן לו הנחה, יש כאן כמה נושאים שצריך להתבונן בהם וכמה שאלות שצריכים לשאול את עצמנו: 1 - האם לתת הנחה ללקוח? 2 - כמה הנחה לתת ללקוח? 3 - איך לתת את ההנחה ללקוח? דהיינו, השאלה הראשונה היא, כאשר לקוח מבקש הנחה, האם באמת אני רוצה לתת לו הנחה? האם כדאי לתת לו הנחה? מה השיקולים שאני צריך לקחת בחשבון כאשר לקוח מבקש הנחה, כדי לדעת האם בכלל לתת לו הנחה? כי האם לתת או לא לתת ללקוח הנחה כלשהי, זאת שאלה בפני עצמה. לדוגמה: איך ההנחה תשפיע על הרווחיות של העסק? איך לתת הנחה ללקוח הזה, ישפיע על עסקאות אחרות עם לקוחות אחרים? כמה אני צריך את הכסף? איך ההנחה הזאת תשפיע על התזרים העסקי שלי? מה האלטרנטיבות שיש לי? והאם באמת אני חייב לתת לו את ההנחה? אולי אפשרי לשכנע את הלקוח לא לתת לו הנחה? ולמה בכלל הלקוח מבקש הנחה, אולי הלקוח רוצה דווקא ... כדי להשתכנע שהעסקה נעשית במחיר הנמוך ביותר? וכיוב. שכל אלו ועוד שאלות שכאלו, הן שיקולים לגבי האם בכלל לתת ללקוח הנחה. ובמידה וכן אני רוצה לתת ללקוח הנחה, השאלה הבאה שצריך לשאול היא, כמה הנחה לתת ללקוח. כי יש כל מיני שיקולים כאלו ואחרים לגבי איזו הנחה לתת ללקוח ואיך גובה ההנחה ישפיע על כל מיני עניינים שונים. והשיקולים הם, פחות או יותר זהים לשאלות לגבי האם לתת ללקוח הנחה. אבל יש כאן גם את העניין של כמה הנחה הכי פחות אני יכול לתת ללקוח, כדי שהוא ירכוש? ואם אני אתן לו הנחה ואחר כך הוא יבקש ... ואיך הלקוח יפרש את גובה ההנחה? איך גובה ההנחה ישפיע על הרצון של הלקוח לרכוש? ועוד שאלות לגבי כמה הנחה לתת ללקוח. ובמידה וכבר החלטת כן לתת ללקוח הנחה וגם החלטת את גובה הסכום שאתה רוצה לתת הנחה ללקוח, עכשיו צריך לשאול איך לתת את ההנחה ללקוח. דהיינו, מה התהליך שבו נותנים את ההנחה ללקוח. האם לנהל משא ומתן עם הלקוח על ההנחה? האם לתת את ההנחה בקלות? האם
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
... ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור מתי וכיצד נכון לתת הנחה ללקוח במשא ומתן? כאשר מנהלים משא ומתן עסקי, לעיתים קרובות עולה נושא ההנחה. אליעד כהן מסביר בהרחבה את הדרך הנכונה והמדויקת לתת הנחות ללקוחות, ומדגיש שזהו תהליך מורכב שמחייב מיומנות ומחשבה. הנחה היא לא רק הורדה פשוטה במחיר - יש מאחוריה משמעות עמוקה שמשפיעה ישירות על סיכויי סגירת העסקה, על אמון הלקוח ועל המשך הקשר העסקי. מדוע חשוב לדעת כיצד לתת הנחה ללקוח? אליעד מדגיש שלא מספיק רק לדעת אם לתת הנחה או כמה לתת, אלא קריטי במיוחד לדעת כיצד להעניק את ההנחה. כאשר נותנים הנחה ללקוח, רוצים קודם כל שהלקוח יסגור את העסקה, שיהיה מרוצה, וירגיש שהוא מקבל עסקה טובה ומשתלמת. אך נתינה ... לפגוע באמינות שלך ובסופו של דבר לפגוע בסגירת העסקה עצמה. מתי לא כדאי לתת הנחה כלל ללקוח? ישנם מצבים שבהם נכון לא לתת הנחה כלל. כאשר אתה מציג את המחיר שלך כמחיר סופי ללא פשרות (זה המחיר ואין הנחות), אתה משדר אמינות, ביטחון עצמי ושקיפות. לקוחות מסוימים יעריכו זאת יותר מאשר קבלת הנחה. ... הנחה צריכה להיות הגיונית, מתאימה לשוק ולרווחיות שלך. חשוב להבין מתי לא לתת הנחה כלל, בהתאם לסוג הלקוח. יש להימנע מהנחה מוגזמת שעלולה לגרום ללקוח לחשוד בכנותך. הנחה נכונה תשמור על האמינות שלך ותעודד לקוחות לחזור שוב. כאשר הנחה ניתנת באופן ... עסקה הוגנת ומשתלמת, האמון גדל, והסיכוי שיחזור לקנות אצלך עולה משמעותית. איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח במשא ומתן? איך לנמק ללקוח את סיבת ההנחה? למה לא כדאי לתת הנחה גדולה מדי? איך לשמור על אמינות כשנותנים הנחה? מתי אסור לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח בצורה נכונה במשא ומתן? אליעד כהן מסביר לעומק את הנושא של מתן הנחות במשא ומתן עסקי - איך להעניק ללקוח הנחה בצורה חכמה, מתי לעשות זאת, מה המשמעות של הנחה, ואיך להימנע מטעויות שיפגעו באמון ובקשר עם הלקוח. למה צריך לדעת איך לתת הנחה ללקוח? כאשר נותנים הנחה ללקוח, לא מספיק להחליט רק על עצם ההנחה או על גובה ההנחה. חשוב לא פחות - לדעת כיצד לתת את ההנחה, ואיך לנמק אותה בצורה נכונה ומשכנעת. הסיבה לכך היא שמתן הנחה עלול ליצור אצל הלקוח דווקא תחושה שלילית, במיוחד אם היא נעשית בצורה לא נכונה או ללא הסבר מתאים. ... לחשוש שאתה לא רציני, או שאתה מתכנן לרמות אותו בדרך אחרת. האם תמיד נכון לתת הנחה ללקוח? יש גם מצבים שבהם הכי נכון הוא לא לתת הנחה בכלל. לדוגמה, כאשר אתה מצהיר ללקוח: זה המחיר שלי ואין הנחות, אתה משדר ביטחון ואמינות בכך שאתה עומד מאחורי המחיר שלך. לקוחות רבים מעריכים עסקים שלא משחקים עם ... ללא משחקים. בהתאם לכך, תחליט כיצד להתנהל איתו: לקוח שחייב לקבל הנחה - עדיף לתת לו מראש מחיר קצת יותר גבוה ולספק לו הנחה מוגדרת מראש, כדי שהוא ירגיש שהוא השיג עסקה טובה. לקוח שמעריך אמינות וישירות - עדיף להימנע ממתן הנחות לחלוטין, ולהסביר שהמחיר ... ירגישו שקיבלו עסקה משתלמת, האמון יתחזק, והם יחזרו לקנות מכם שוב ושוב. איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת במשא ומתן? איך לנמק ללקוח את סיבת ההנחה? מתי אסור לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לשמור על אמון הלקוח כשנותנים הנחה? מתי הנחה פוגעת באמינות? ...
לתת ולקבל, נתינה וקבלה, רצון לתת כמו מלך, רצון לתת כמו עבד, רצון לקבל כמו מלק, רצון לקבל כמו עבד, לא מרגיש בנוח לקבל, לא מרגיש בנוח לתת, רצון לתת מתוך חוזקה, רצון לתת מתוך חולשה, רצון לקבל מתוך חוזקה, רצון לקבל מתוך חולשה
לתת ולקבל, נתינה וקבלה, רצון לתת כמו מלך, רצון לתת כמו עבד, רצון לקבל כמו מלק, רצון לקבל כמו עבד, לא מרגיש בנוח לקבל, לא מרגיש בנוח לתת, רצון לתת מתוך חוזקה, רצון לתת מתוך חולשה, רצון לקבל מתוך חוזקה, רצון לקבל מתוך חולשה
לתת ולקבל, נתינה וקבלה, רצון לתת כמו מלך, רצון לתת כמו עבד, רצון לקבל כמו מלק, רצון לקבל כמו עבד, לא מרגיש בנוח לקבל, לא מרגיש בנוח לתת, רצון לתת מתוך חוזקה, רצון לתת מתוך חולשה, רצון לקבל מתוך חוזקה, ... או אנרגיה, נותן לאחרים בקלות, בלי להרגיש שחסר לו. כשהוא מעניק משהו לאחרים, הוא חש סיפוק והנאה מכך שהוא יכול להרשות לעצמו לתת. התחושה במצב הזה היא תחושת שליטה, ... יחשבו עליו דברים רעים. במצב כזה, הנתינה אינה יוצרת סיפוק, אלא תחושה של ניצול ותסכול, כאילו לוקחים ממנו בכוח או שהוא חייב לתת למרות שהדבר אינו מתאים לו. האם המלך ... הרבה, אך עושה זאת מתוך תחושת אילוץ וכפייה. הוא אינו מעניק מתוך שפע פנימי, אלא מתוך תחושה של חולשה וחוסר ברירה. העבד חייב לתת את כוחו, זמנו ומשאביו לאחרים (בעיקר למלך), ולכן הנתינה שלו נתפסת ככואבת, מתישה ומחלישה. הוא לא בוחר לתת מרצון אמיתי, אלא מחויב לעשות זאת, ... לחוות נתינה וקבלה? אליעד מדגיש שכן, כל אדם יכול, לפחות ברמה מסוימת, לבחור כיצד לחוות את פעולת הנתינה או הקבלה. ההחלטה האם לתת או לקבל מתוך חוזקה או חולשה תלויה ... מתוך שתי עמדות פנימיות שונות: עמדת חוזקה ועמדת חולשה. כאשר אדם נותן או מקבל, הוא יכול להרגיש או כמו מלך שיש לו שפע ויכולת לתת או לקבל מתוך עוצמה, או כמו עבד שמרגיש שנמצא בחסר ושהוא חייב לתת או תלוי במה שהוא מקבל. הרעיון ... לכך בקלות, כאילו יש לו שפע בלתי מוגבל. בתחושה זו, הנתינה נתפסת כהזדמנות לבטא מלכותיות וכוח. 2. נתינה כמו עבד: אדם שעשוי לתת ממקום של חסר או תלות, ומתוך כך לחוות שהנתינה נכפית עליו. הוא מרגיש שמנצלים אותו, שהוא נדרש לתת למרות שהוא אינו מרגיש חזק או בעל ... להיתפס כמי שמעניק ולא כמי שמקבל? מצד אחר, העבד עשוי להיתפס כמי שנותן בכפייה. הוא אינו בעל הרכוש או מקור השפע, אך הוא נדרש לתת למלך את זמנו, את משאביו או את רכושו. לכן הוא מרגיש חלש, כי הוא נותן מתוך חוסר ברירה. בניגוד לנתינה מתוך עוצמה שבה אדם בוחר לתת, לעבד אין ברירה אלא לתת. איך נתינה וקבלה מתקשרות לתחושת עוצמה או חולשה? בשני המקרים של נתינה וקבלה, התחושה הפנימית יכולה להשתנות: - נתינה ממקום של חוזק: יש לי שפע לתת, ואני עושה זאת בשמחה. - נתינה ממקום ... וקבלה? המסקנה היא שכל אדם יכול לבחון את החוויה הפנימית שלו. נתינה עשויה להיות חוויה נפלאה ומעצימה אם האדם מרגיש שיש לו מה לתת, ושהוא עושה זאת בשמחה ומתוך בחירה ...
לתת לו להתגעגע, לתת לו לרדוף אחריך, להיות קשה להשגה בזוגיות, לתת לה להתגעגע, לתת לה לרצות אותך, לתת לו לחזר אחריך, התרחקות לצורך התקרבות, לתת ספייס, טעויות בזוגיות, איך להצליח בזוגיות? איך ליצור משיכה? חלק 1
לתת לו להתגעגע, לתת לו לרדוף אחריך, להיות קשה להשגה בזוגיות, לתת לה להתגעגע, לתת לה לרצות אותך, לתת לו לחזר אחריך, התרחקות לצורך התקרבות, לתת ספייס, טעויות בזוגיות, איך להצליח בזוגיות? איך ליצור משיכה? חלק 1
לתת לו להתגעגע, לתת לו לרדוף אחריך, להיות קשה להשגה בזוגיות, לתת לה להתגעגע, לתת לה לרצות אותך, לתת לו לחזר אחריך, התרחקות לצורך התקרבות, לתת ספייס, טעויות בזוגיות, איך להצליח בזוגיות? איך ליצור משיכה? חלק 1 ... להשגה? להיות קשה להשגה פירושו להתרחק מעט, לא להיענות מידית לכל רצון של הצד השני, לא להראות שכל הזמן רוצים להיפגש או לדבר, אלא לתת לצד השני מרחב וספייס שבו הוא יוכל להרגיש שהוא באמת רוצה אותך, שהוא ... עצמך מספיק, כך שלא תרגיש חובה להיות תמיד זמין. אליעד מציין שככל שאדם יאהב את עצמו יותר, כך הוא יוכל להרשות לעצמו להתנתק מעט, לתת לצד השני להרגיש בחסרונו, ובכך ליצור משיכה חזקה יותר. כיצד לאהוב את ... לגמרי באהבה של הצד השני, ולא יהיה לו קשה מדי ליצור את המרחק הנדרש. רק כאשר אדם אינו תלוי רגשית באופן מלא בצד השני, הוא יכול לתת לצד השני להתגעגע ולרצות אותו יותר. כאשר אדם אוהב את עצמו, הוא כבר ... אליו יותר. סיכום והמלצות לזוגיות מוצלחת על פי אליעד כהן: חשוב למצוא את האיזון בין להיות זמין מדי לבין להיות בלתי זמין כלל. לתת לצד השני להרגיש שהוא מתגעגע אליך, שהוא רוצה להיות בקרבתך ושאתה לא ... טבעי. איך להיות קשה להשגה בזוגיות? איך לגרום לו להתגעגע אליך? איך ליצור משיכה בזוגיות? איך לאהוב את עצמך בזוגיות? למה חשוב לתת ספייס בזוגיות? איך לגרום לה לחזר אחריך? מה גורם לאדם להיות מובן מאליו? איך לתת לה לאהוב אותך? לאפשר לו לאהוב אותך? איך לתת למישהו להתגעגע אליך? איך לאפשר למישהו להתגעגע אליך? איך לאפשר למישהו להרגיש שאתה חסר לו? איך להיות קשה להשגה בזוגיות? מתי להיות קשה להשגה בזוגיות? למה לתת לה להתגעגע אליך? איך לגרום לו לחזר אחריך? מתי לתת ספייס? למה לתת לו להתגעגע אליך? איך לגרום לה לחזר אחריך? איך ליצור משיכה בזוגיות? איך לא להיות מובן מאליו? לתת לבת הזוג שלך להתגעגע אליך, לאפשר לבן הזוג שלך להתגעגע אליך, איך לגרום למישהו לא לקחת אותך כדבר ברור מאליו? איך לתת לו לאהוב אותך? לאפשר לה לאהוב אותך בהמשך לקודם עכשיו כאשר מישהו ...
לתת לו להתגעגע, לתת לו לרדוף אחריך, להיות קשה להשגה בזוגיות, לתת לה להתגעגע, לתת לה לרצות אותך, לתת לו לחזר אחריך, התרחקות לצורך התקרבות, לתת ספייס, טעויות בזוגיות, איך להצליח בזוגיות? איך ליצור משיכה? חלק 2
לתת לו להתגעגע, לתת לו לרדוף אחריך, להיות קשה להשגה בזוגיות, לתת לה להתגעגע, לתת לה לרצות אותך, לתת לו לחזר אחריך, התרחקות לצורך התקרבות, לתת ספייס, טעויות בזוגיות, איך להצליח בזוגיות? איך ליצור משיכה? חלק 2
לתת לו להתגעגע, לתת לו לרדוף אחריך, להיות קשה להשגה בזוגיות, לתת לה להתגעגע, לתת לה לרצות אותך, לתת לו לחזר אחריך, התרחקות לצורך התקרבות, לתת ספייס, טעויות בזוגיות, איך להצליח ... ערניים למצב. חשוב לא לפעול לפי נוסחה קבועה אלא להבין מה באמת מייצר משיכה ועניין באדם שמולנו, כי כל אדם הוא שונה ויכול להגיב בצורה שונה לחלוטין לאותה התנהגות. איך לתת למישהו להתגעגע אליך? למה להיות קשה להשגה? מתי לתת ספייס בזוגיות? איך לגרום לו לחזר אחריך? מדוע מפחדים להתחיל עם מישהו שמאוד רוצים? איך ליצור משיכה בזוגיות? איך לא להיות מובן מאליו בזוגיות? איך לתת לה לאהוב אותך? לאפשר לו לאהוב אותך? איך לתת למישהו להתגעגע אליך? איך לאפשר למישהו להתגעגע אליך? איך לאפשר למישהו להרגיש שאתה חסר לו? איך להיות קשה להשגה בזוגיות? מתי להיות קשה להשגה בזוגיות? למה לתת לה להתגעגע אליך? איך לגרום לו לחזר אחריך? מתי לתת ספייס? למה לתת לו להתגעגע אליך? איך לגרום לה לחזר אחריך? איך ליצור משיכה בזוגיות? איך לא להיות מובן מאליו? לתת לבת הזוג שלך להתגעגע אליך, לאפשר לבן הזוג שלך להתגעגע אליך, איך לגרום למישהו לא לקחת אותך כדבר ברור מאליו? איך לתת לו לאהוב אותך? לאפשר לה לאהוב אותך אז ...
משימות לעובדים, כמה משימות לתת לעובד? האם לתת לעובד יותר משימות ממה שהוא יכול לעשות? איך לגרום לעובדים להתייעל? איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובדים? כמות המשימות שצריך לתת לעובד, משימות עתידיות, מוטיבציה לעובדים, יעוץ ארגוני
משימות לעובדים, כמה משימות לתת לעובד? האם לתת לעובד יותר משימות ממה שהוא יכול לעשות? איך לגרום לעובדים להתייעל? איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובדים? כמות המשימות שצריך לתת לעובד, משימות עתידיות, מוטיבציה לעובדים, יעוץ ארגוני
... לעובדים, כמה משימות לתת לעובד? האם לתת לעובד יותר משימות ממה שהוא יכול לעשות? איך לגרום לעובדים להתייעל? איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובדים? כמות המשימות שצריך לתת לעובד, משימות עתידיות, מוטיבציה לעובדים, יעוץ ארגוני כמה משימות לתת לעובד? האם לתת יותר או פחות משימות, ממה שהעובד יכול לעשות? כאשר מנהלים משימות לעובדים, יש כמה שיקולים עיקריים שמעלים את השאלה - כמה משימות נכון לתת לעובד? האם עדיף להעמיס עליו הרבה מעבר ליכולת שלו, או שכדאי לתת לו בדיוק את מספר המשימות שהוא יכול לבצע? בהרצאה זו אליעד מתייחס לשאלה ומסביר לעומק את ... מהגישות, בליווי דוגמאות ברורות ומפורטות. האם נכון לתת לעובד יותר משימות ממה שהוא יכול לעשות? אליעד נותן דוגמה שמטרתה להמחיש את הסוגיה: נניח שיש ... להספיק רק שלוש משימות ביום. במצב כזה, השאלה היא האם לתת לו את כל מאה המשימות או רק את השלוש שהוא יכול להספיק. התשובה לכך לא חד - משמעית, ואליעד ... שלכל אחת מהן יש יתרונות וחסרונות. הגישה הראשונה: לתת לעובד רק את המשימות שהוא יכול להספיק? גישה אחת אומרת שאם העובד יכול לעשות רק שלוש משימות, עדיף לתת לו רק את שלוש המשימות האלו ולהתמקד בהן. ההיגיון שעומד מאחורי גישה זו הוא למנוע הצפה או ... כמו שצריך. מכאן, שלעיתים, כדי למנוע עומס מיותר, עדיף לתת לעובד רק את המשימות הספציפיות שהוא יכול לבצע כרגע. אליעד גם מציין כי בצורה מעשית, ניתן ... של מתן מספר מצומצם של משימות - למה לפעמים עדיף לתת לעובד יותר משימות? אליעד מוסיף הסבר על החיסרון בגישה המצומצמת. לדבריו, עובד שמקבל רק מספר ... למודעות למשימות העתידיות. איזו גישה לבחור? מתי כדאי לתת יותר ומתי לתת פחות משימות? אליעד מסביר שאין תשובה חד - משמעית לשאלה האם לתת יותר או פחות משימות לעובד. לדבריו, כל מקרה לגופו, וחשוב לשקול את היתרונות והחסרונות בהתאם ... העובד: אם העובד נוטה להתבלבל או לאבד את המיקוד, עדיף לתת לו משימות ספציפיות ומצומצמות שמתאימות בדיוק למה שהוא יכול לעשות בטווח הזמן המוגדר. כך הוא ... נראה רגוע מדי ולא מנצל את הפוטנציאל שלו, עדיף דווקא לתת לו תמונה רחבה יותר של המשימות, על מנת שירגיש שיש לו יותר עבודה ויפתח מוטיבציה לחפש ... או להגביל את המשימות המיידיות בלבד. כמה משימות לתת לעובד? האם לתת לעובד יותר משימות? איך לנהל נכון משימות לעובדים? כיצד להגביר מוטיבציה אצל עובדים? איך לגרום לעובדים להתייעל? יעוץ ארגוני לניהול משימות איך לתת משימות לעובדים בצורה יעילה? ניהול משימות לעובדים - איך לקבוע כמה משימות לתת? שלום חברים, כאשר יש לנו עובד, יש משימות שאנחנו רוצים שהוא יבצע היום, משימות לשבוע הקרוב, ... שהוא מבצע מעבר למה שציפינו או פחות מכך. כמה משימות לתת לעובד? השאלה העיקרית כאן היא כמה משימות לתת לעובד, בהנחה שהוא לא יכול לבצע את כל המשימות שיש לנו. לדוגמה, אם יש לנו 100 משימות שהיינו ... איך עלינו לנהוג? האם לספר לו על כל 100 המשימות, או לתת לו רק את השלוש שהוא יכול לבצע בפועל? האפשרויות האפשריות לתת לעובד רק את שלוש המשימות שהוא יכול לבצע, כדי למנוע ממנו עומס מיותר. לתת לו את כל 100 המשימות, כך שהוא יהיה מודע להיקף העבודה הכולל. לתת לו רק משימה אחת בכל פעם, כדי למקד אותו ולמנוע הצפה. היתרונות והחסרונות של כל גישה אם ניתן ... לו לאבד את העשתונות ולא לבצע דבר. במקרה כזה, עדיף לתת לו רק את המשימות שהוא מסוגל לבצע בטווח הקרוב, כלומר, משימות ליום הנוכחי, לשבוע הקרוב או ...
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר ... כוויתור, ניתן להפוך אותה לכלי לשיפור העסקה ולהרוויח יותר תוך כדי נתינתה. למשל, במקום לתת הנחה ישירות, ניתן להוסיף תנאים אשר ... איך לנהל משא ומתן על המחיר? מה אפשר לקבל בתמורה להנחה? איך לקבל הנחה? איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לשפר את תנאי התשלום? לקוח מקבל הנחה מדוע לפעמים צריך לתת הנחה במשא ומתן? במהלך ניהול משא ... נמוך יותר או תנאי עסקה שמצריכים הורדת מחיר. לעיתים, אפילו ידועה מראש גובה ההנחה שתצטרכו לתת, אך עצם מתן ההנחה לא חייב לפגוע ברווח הכולל. למה לתת הנחה לא אומר בהכרח להרוויח פחות? ... תמורה בכל מקום אפשרי, והפכו את הוויתור במחיר להשקעה שמניבה תועלת כוללת וארוכת טווח. איך לתת הנחה כמה הנחה לתת מתי לתת הנחה למה לא לתת הנחה למה כן לתת הנחה ניהול משא ומתן על המחיר איך לנהל משא ומתן איך לקבל הנחה איך לגרום למישהו לתת לך הנחה איך לשפר את תנאי התשלום לקוח ... איך לנהל משא ומתן על המחיר? מה אפשר לקבל בתמורה להנחה? איך לקבל הנחה? איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לשפר את תנאי התשלום? ...
רצון לקבל, רצון לתת, להרגיש בנוח לקבל, להרגיש בנוח לתת, לקבל מתנת חינם, לתת מתנת חינם, אלוהים כרצון לתת, אלוהים כרצון לקבל, יותר קל לקבל, יותר קל לתת, להתרגל שמגיע לי, לא מגיע לי, חלק 2
רצון לקבל, רצון לתת, להרגיש בנוח לקבל, להרגיש בנוח לתת, לקבל מתנת חינם, לתת מתנת חינם, אלוהים כרצון לתת, אלוהים כרצון לקבל, יותר קל לקבל, יותר קל לתת, להתרגל שמגיע לי, לא מגיע לי, חלק 2
... לקבל, רצון לתת, להרגיש בנוח לקבל, להרגיש בנוח לתת, לקבל מתנת חינם, לתת מתנת חינם, אלוהים כרצון לתת, אלוהים כרצון לקבל, יותר קל לקבל, יותר קל לתת, להתרגל שמגיע לי, לא מגיע לי, חלק 2 למה קשה לאדם להרגיש בנוח לקבל בחינם? אליעד כהן מסביר על הקושי של אנשים רבים להרגיש בנוח לקבל משהו מבלי לתת בתמורה. לדבריו, הקושי הזה נובע מתוך תחושה עמוקה של חוסר ערך עצמי, שבה האדם מרגיש כי אינו ראוי לקבל דברים במתנת חינם. הוא נותן דוגמה ... להרגיש חוסר נוחות, כי הוא חושב למה נותנים לי סתם? אולי אני לא שווה?. האדם עלול להיכנס לתחושת חוסר ערך ולדרוש לתת משהו בתמורה כדי להחזיר לעצמו את תחושת הערך העצמי. זו הסיבה שלעיתים אנשים מסרבים לקבל עזרה או כסף ללא תמורה - כי הם זקוקים להרגיש שהם ראויים ושיש להם מה לתת. מדוע אנשים מתקשים ליהנות בלי להתאמץ? אליעד מציג את הרעיון שאנשים מתקשים ליהנות בקלות בגלל אמונה פנימית שאם הם לא מתאמצים, לא מגיעה ... יש פתרון לקושי להרגיש בנוח לקבל ולתת? אליעד מסביר שהפתרון נעוץ בהסכמה של האדם להיות מוכן גם לקבל בחינם וגם לתת בחינם. אם האדם יוכל ליהנות מהמציאות כפי שהיא, מבלי להתאמץ לשנותה, הוא ישתחרר מהתחושה שהוא חייב להתאמץ כדי להרגיש ראוי. מצד שני, הוא גם צריך להיות מוכן לתת בלי לצפות לתמורה, כי רק כך הוא יוכל להיות חופשי באמת ליהנות מהחיים ולחיות ללא מתח. בסופו של דבר, אליעד מציג את השחרור המלא כחיבור לשני ההיבטים: היכולת לתת ללא מאמץ והיכולת לקבל ללא מאמץ. כאשר האדם מרגיש בנוח בשני הצדדים הללו, הוא חווה שלווה אמיתית ואושר פנימי עמוק, שאינם תלויים בתנאים חיצוניים. למה קשה לקבל בחינם? מה זה אומר לא מגיע לי? איך להרגיש בנוח לקבל מתנות? לקבל בלי להתאמץ לתת בלי לצפות לתמורה האם אפשר ליהנות בלי מאמץ? ...
רצון לקבל, רצון לתת, להרגיש בנוח לקבל, להרגיש בנוח לתת, לקבל מתנת חינם, לתת מתנת חינם, אלוהים כרצון לתת, אלוהים כרצון לקבל, יותר קל לקבל, יותר קל לתת, להתרגל שמגיע לי, לא מגיע לי, חלק 1
רצון לקבל, רצון לתת, להרגיש בנוח לקבל, להרגיש בנוח לתת, לקבל מתנת חינם, לתת מתנת חינם, אלוהים כרצון לתת, אלוהים כרצון לקבל, יותר קל לקבל, יותר קל לתת, להתרגל שמגיע לי, לא מגיע לי, חלק 1
... לקבל, רצון לתת, להרגיש בנוח לקבל, להרגיש בנוח לתת, לקבל מתנת חינם, לתת מתנת חינם, אלוהים כרצון לתת, אלוהים כרצון לקבל, יותר קל לקבל, יותר קל לתת, להתרגל שמגיע לי, לא מגיע לי, חלק 1 מה זה רצון לתת ומה זה רצון לקבל? אליעד כהן מסביר שישנם שני מושגים מרכזיים - רצון לתת ורצון לקבל. הוא מתייחס למונחים אלו בעיקר בהקשר של חכמת הקבלה, שבה לעיתים אלוהים מתואר כרצון לתת, בעוד שהאדם מתואר כרצון לקבל. אליעד מדגיש שאם האדם שואף ... להגשמה או לשלמות רוחנית, עליו כביכול להתחבר לרצון לתת ולהפוך דומה לאלוהים. עם זאת, אליעד כהן מבהיר שהרצון לתת הוא למעשה גם סוג של רצון לקבל, משום שבסופו של דבר, האדם ... הוא מעלה נקודה חשובה שעליה הוא מתמקד: מה יותר קשה - לתת או לקבל? למה יותר קל לקבל מלכתחילה? לדברי אליעד כהן, ... שלו לטובת אנשים אחרים. למה לעיתים דווקא יותר קל לתת? לעומת זאת, אליעד מציג גם פרספקטיבה הפוכה שאומרת שלעיתים קל יותר לתת מאשר לקבל, משום שבנתינה האדם מרגיש חזק, משפיע, ושולט ... להרגיש בנוח לקבל גם ללא תמורה. מצד שני, אנשים חוששים לתת כי אז הם מרגישים חלשים, מנוצלים או פגיעים. אליעד מציין שחשוב לפתח גם רצון לתת כדי להשתחרר מתחושת חולשה ופגיעות. האם אלוהים הוא רצון לקבל או רצון לתת? אליעד כהן מעלה שאלה מעניינת: האם אלוהים הוא במהותו רצון לקבל או רצון לתת? לטענתו, מצד אחד, אלוהים מתואר כמי שנותן שפע אינסופי, ולכן הוא נתפס כרצון לתת. אך מצד שני, אליעד מסביר שיש פרספקטיבה עמוקה יותר, לפיה ... במובן עמוק. מכאן שאלוהים הוא למעשה שילוב בין רצון לתת לרצון לקבל. איך לתת לאדם אחר בצורה נכונה? אליעד נותן עצה פרקטית לגבי נתינה וקבלה. כאשר רוצים לתת למישהו אחר, כדאי לשדר לו שהוא עושה טובה בכך שהוא מוכן ... שהמסר המרכזי הוא לפתח יכולת להרגיש בנוח גם לקבל וגם לתת. הוא מעודד להשתחרר מהאגו שמפריע לנו לקבל מתנת חינם, ... או לקבלה. למה קשה לאנשים לקבל מתנת חינם? מה יותר קל, לתת או לקבל? מה המשמעות של נהמא דכיסופא? האם אלוהים הוא רצון לקבל או רצון לתת? איך לתת לאחרים בלי להרגיש חלש? למה אנשים חושבים שהם חייבים להתאמץ כדי לקבל? מה ההבדל בין רצון לתת לרצון לקבל? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול משא ומתן, הסכם פשרה, מה הקו האדום שלך? על מה אתה לא מוכן להתפשר? האם יש לך קו אדום? לתת הנחה מראש, להציע פשרה מראש, לחשוף את הקלפים במשא ומתן, ניהול משא ומתן בצורה יעילה, אסטרטגיות בניהול משא ומתן, יעוץ למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לתת, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לתת, איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לילדים, ייעוץ נפשי מומלץ, מומחה בתחום לתת - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5137 שניות - עכשיו 28_05_2025 השעה 05:27:05 - wesi1