אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לתת ✔ניהול עובדים, איך לתת משימות לעובדים? איך לנהל עובדים? עובדים או רובוטים, ניהול עובד כמו רובוט, למה לנמק את המשימה לעובדים? למה להסביר את...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול עובדים, איך לתת משימות לעובדים? איך לנהל עובדים? עובדים או רובוטים, ניהול עובד כמו רובוט, למה לנמק את המשימה לעובדים? למה להסביר את מטרת המשימה לעובדים? מהי מטרת המשימה לעובדים? איך לנהל מנהלים? יעוץ ארגוני, אימון למנהלים
למה כדאי להסביר לעובדים את מטרת המשימה?

כאשר נותנים משימה לעובד, קיימות שתי אפשרויות עיקריות: הראשונה היא פשוט להגיד לעובד מה עליו לעשות, והשנייה היא להסביר לעובד לא רק מה הוא צריך לעשות, אלא גם למה הוא צריך לעשות זאת, כלומר, מהי מטרת המשימה. לדוגמה, אם יש צורך לנקות את המשרד, אפשר להגיד לעובד: "תנקה את המשרד", ואפשר גם להגיד לו: "תנקה את המשרד כי בעוד שעה יגיעו אורחים". האפשרות השנייה, שמכילה את ההסבר, עדיפה בדרך כלל מכיוון שהיא נותנת לעובד את ההבנה העמוקה יותר לגבי התכלית.

מה יותר חשוב - המשימה או המטרה שלשמה היא מבוצעת?

כאשר נותנים משימה, חשוב להבין שהמשימה עצמה אינה המטרה. כל משימה מבוצעת כדי להשיג תכלית מסוימת. לדוגמה, מה יותר חשוב: לבשל אוכל או לאכול אותו? כמובן שהאכילה חשובה יותר מהבישול עצמו. אם האוכל יתבשל אבל לא יאכלו אותו, אז כל הבישול היה לשווא. באותה מידה, משימות בעבודה תמיד נועדו להשיג מטרות מוגדרות, ולכן חשוב יותר להתמקד במטרה הסופית מאשר רק בביצוע המשימה עצמה.

מה קורה כאשר העובד לא מבין את מטרת המשימה?

כאשר נותנים לעובד משימה בלי להסביר לו את המטרה שלה, נוצרות בעיות רבות:
  • העובד עלול לא להבין את המשימה באופן ברור ומדויק.
  • לעובד קשה לבחור את הדרך הטובה ביותר לבצע את המשימה, מאחר שהוא אינו יודע לאן בדיוק הוא אמור להגיע.
  • במקרה שהנסיבות משתנות, העובד לא ידע כיצד לשנות את הביצוע בהתאם.
  • אם נוצרת אי ודאות או דילמה, העובד לא ידע כיצד להחליט נכון, מכיוון שאין לו את ההקשר הרחב.
לעומת זאת, כשמסבירים לעובד לא רק מה המשימה אלא גם למה צריך לבצע אותה, העובד יודע כיצד להתאים את הפעולות שלו למטרה הסופית, וכך נמנעות טעויות רבות.

האם העובדים שלך הם רובוטים או אנשים חושבים?

כאשר מתייחסים לעובדים כרובוטים, מסבירים להם בדיוק מה לעשות, איך לעשות ומתי לעשות, אבל לא מסבירים להם למה לעשות זאת. לרובוטים יש יתרון ברור - הם מבצעים במדויק את מה שמגדירים להם, ללא צורך בהסברים או בהבנת המטרה. אך רובוטים גם מוגבלים מאוד: הם אינם יכולים להתאים את עצמם לשינויים, אינם יכולים לתקן טעויות, ואינם יכולים לחשוב באופן עצמאי.

בני אדם, לעומת זאת, אינם רובוטים. הם יכולים לחשוב, לנתח ולהבין את הסיבות לפעולותיהם. כאשר מתייחסים לעובדים כמו לרובוטים, נוצרות בעיות רבות, כי לא תמיד ברור להם איך בדיוק לבצע את המשימה. לפעמים העובדים לא מבינים בדיוק מה רצית, לפעמים הם לא יבינו את ההסבר באופן מדויק, ולפעמים הנסיבות ישתנו והעובד לא ידע איך להתאים את עצמו.

אם אתה בטוח לחלוטין שהעובד שלך יבין בדיוק את ההנחיות ושלא יהיו שינויים בנסיבות - אז אתה יכול להתייחס אליו כמו לרובוט, אבל במציאות זה כמעט אף פעם לא אפשרי. לכן, עדיף תמיד להסביר לעובד מהי מטרת המשימה, וכך לאפשר לו להשתמש בשיקול הדעת האנושי שלו כדי להשיג את התוצאות הרצויות.

איך נכון לתת משימות לעובדים בצורה אידיאלית?

במצב אידיאלי, הדרך הטובה ביותר לתת משימות לעובדים היא בכלל להתחיל מהסוף. במקום לומר לעובד "תעשה את זה וזה", עדיף לומר לו מה המטרה הסופית שאליה החברה או הארגון רוצים להגיע, ואז לשאול את העובד: "איך אתה מציע להשיג את זה?". כך העובד מתמקד במטרה הסופית ולא רק במשימה המיידית.

לדוגמה, במקום להגיד לעובד "תנקה את המשרד", עדיף לומר לו: "אנחנו צריכים שהמשרד יהיה מוכן לקבלת אורחים בעוד שעה, מה לדעתך צריך לעשות?". כך העובד יכול להציע פתרונות בעצמו ולבחור את הדרך הטובה ביותר להגיע למטרה.

למה עדיף להעסיק עובדים חכמים ולתת להם להבין את המטרה?

כאשר אתה מעסיק עובדים חכמים ומסביר להם לא רק את המשימה, אלא גם את המטרה שמאחוריה, הם מסוגלים לשקלל את כל הגורמים ולהגיע להחלטות טובות יותר. בכל פעם שהם נתקלם בדילמה, הם יזכרו מה המטרה הסופית, ויכוונו את הפעולות שלהם להשגת המטרה הזו. ככל שהעובד חכם יותר, כך נכון יותר להסתמך על הבנתו ולא על הנחיות טכניות מוגבלות.

מה לעשות כאשר מנהלים מנהלים?

כאשר מנהלים מנהלים אחרים בארגון, חשוב אף יותר להגדיר להם את המטרות ופחות את הדרך. לדוגמה, יש להגיד למנהל הכפוף לך: "אנחנו רוצים להגיע למטרה מסוימת - איך לדעתך כדאי להגיע אליה?". כך המנהל יכול להשתמש בשיקול דעתו ולהציע את הדרכים הטובות ביותר. זה נותן לו מוטיבציה ותחושת אחריות גדולה יותר כלפי התוצאה הסופית.

שאלות לחשיבה בניהול עובדים

אליעד מציע לחשוב על הנקודה הזו לעומק: כאשר אתם נותנים הנחיה לעובד, עד כמה אתם מדברים איתו על "מה צריך לעשות", ועד כמה אתם מדברים איתו על "למה לעשות זאת"? עד כמה אתם מסבירים לעובדים את מטרת המשימות שאתם נותנים? שינוי קל באופן שבו אתם מציגים משימות יכול להפוך את כל הארגון ליעיל ואפקטיבי יותר.
איך לתת משימות לעובדים בצורה אפקטיבית?

כאשר נותנים משימה לעובד, אפשר פשוט להגיד לו מה לעשות, ואפשר גם להסביר לו למה הוא צריך לעשות זאת. לדוגמה, אפשר לומר לעובד: "צריך לנקות את המשרד." אבל ניתן גם להוסיף: "צריך לנקות את המשרד כי בעוד שעה יגיעו אורחים."

כלומר, ניתן לתת משימה בפני עצמה, וניתן גם לפרט את הסיבה לביצועה. אמנם לא תמיד זה אפשרי, הכרחי או מתאים להסביר את הסיבה, אך באופן כללי, עדיף לפרט למה מבצעים את המשימה.

למה חשוב להסביר את מטרת המשימה?

כשאנחנו נותנים משימה לעובד, אנחנו בעצם רוצים שהוא יבצע פעולה מסוימת על מנת להשיג תכלית מסוימת. ולכן, מה חשוב יותר - המשימה עצמה, או התכלית שאליה היא מכוונת?

למשל, מה חשוב יותר - לבשל אוכל או לאכול אותו? ברור שחשוב יותר לאכול. אם האוכל יתבשל ולא ייאכל, הרי שהבישול לא היה מועיל. כך גם עם משימות בעבודה - אם המשימה מתבצעת אך לא משיגה את התוצאה הרצויה, אזי העבודה הייתה לחינם.

הבעיות שעלולות להיווצר כאשר לא מסבירים את מטרת המשימה

כאשר נותנים לעובד משימה ללא הסבר על מטרתה, עלולות להיווצר טעויות רבות:
  • העובד עלול לא להבין את המשימה בצורה מדויקת.
  • ייתכן שיש מספר דרכים לבצע את המשימה, אך העובד לא ידע איזו מהן מתאימה ביותר.
  • במצבי חוסר ודאות, העובד לא ידע כיצד לקבל החלטה נכונה.
  • אם משתנות הנסיבות, העובד לא ידע כיצד להסתגל למצב החדש.
לעומת זאת, כאשר מסבירים לעובד מהי המשימה ומה מטרתה, קל לו יותר לכוון את הביצוע בהתאם ליעד הסופי. בכל מצב של דילמה, הוא יכול להתאים את ביצוע המשימה למטרה הגדולה יותר.

האם עדיף לתת משימה או להגדיר יעד?

במצב אידיאלי, כדאי אפילו להפוך את הגישה ולומר לעובד קודם כל מה המטרה הסופית, ורק לאחר מכן מה המשימה שנגזרת ממנה. השאלה היא מה עומד לנגד עיניו של העובד - האם הוא מתמקד בביצוע המשימה עצמה, או בהשגת התוצאה הסופית?

למשל, האם הוא רואה את עצמו כמי שצריך "לנקות את המשרד", או כמי שצריך "להכין את המשרד לקראת הגעת האורחים"? הבדל קטן בגישה, אך משמעותי מאוד באפקטיביות העבודה.

עובדים הם לא רובוטים

ככל שהעובד פחות חושב, כך הוא מתפקד יותר כרובוט. לרובוט אומרים בדיוק מה לעשות, והוא מבצע זאת ללא הבנה של המטרה. אבל בני אדם אינם רובוטים - הם חושבים, מתלבטים, ופועלים בהיגיון. וכאשר מתייחסים אליהם כרובוטים, מתעוררות בעיות רבות:
  • לא בטוח שהמשימה הוסברה להם נכון.
  • לא בטוח שהמשימה שהוגדרה היא אכן הפתרון הטוב ביותר.
  • לא בטוח שהמצב יישאר זהה לאורך זמן - נסיבות עשויות להשתנות.
לכן, עדיף להסביר לעובד מהי המטרה הסופית, כדי שיוכל להתאים את הביצוע בהתאם לנסיבות המשתנות ולשיקול דעתו.

ניהול נכון - התמקדות במטרה הסופית

כאשר מנהלים עובדים, עדיף להציג בפניהם קודם כל את המטרה, ורק לאחר מכן לדון בדרכים האפשריות להשגתה. כלומר, במקום לומר: "תעשה את זה וזה", עדיף לומר: "אנחנו רוצים להגיע לתוצאה הזאת - איך לדעתך ניתן להשיג אותה?"

המטרה הסופית תמיד חשובה יותר מהדרך שמובילה אליה. לכן, בפעם הבאה שאתם נותנים הנחיות למישהו, נסו לבדוק: כמה אתם מתמקדים במשימה עצמה, וכמה אתם מסבירים את הסיבה לביצועה? כמה זמן אתם מקדישים למה שצריך לעשות, וכמה זמן מוקדש ללמה עושים את זה?

לסיכום

אם אתם רוצים שעובדים יבצעו משימות בצורה חכמה ויעילה, כדאי להסביר להם גם את התכלית שמאחורי המשימה. באופן אידיאלי, עדיף להגדיר להם קודם כל את היעד, ורק לאחר מכן את הצעדים להגשמתו.

למידע נוסף על ניהול עובדים, איך לתת משימות בצורה נכונה ואיך לגרום לעובדים להקשיב לך, ניתן להיכנס לאתר ולחפש נושאים כמו: "איך לתת משימות", "ניהול עובדים", "אימון מנהלים" ועוד.

בהצלחה!
להקשיב הבדלים מבצע עבודה חסרונות יתרונות להסביר לעובדים להקשיב לך משימה טכני הסרת אחריות יתרון מול חיסרון איך לנהל איך לנהל מנהל איך לנהל מנהלים איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לתת משימות איך לתת משימות לעובד איך לתת משימות לעובדים אימון אימון למנהלים אימונים ארגון הסבר הסברים יועץ יעוץ יעוץ ארגוני כיצד לנהל כיצד לנהל עובדים להסביר להסביר את מטרת המשימה לעובדים להתאמן למה להסביר את מטרת המשימה לעובדים למה לנמק את המשימה לעובדים למנהלים לנהל לנהל מנהל לנהל מנהלים לנהל עובד לנהל עובדים לנמק לנמק את המשימה לעובדים לתת לתת משימות לתת משימות לעובד לתת משימות לעובדים מהי מטרת מהי מטרת המשימה לעובדים מטרות מטרת המשימה לעובדים מנהל מנהלים משימה משימות משימות לעובדים ניהול ניהול מנהלים ניהול עובד ניהול עובד כמו רובוט ניהול עובדים עובד עובדים עובדים או רובוטים רובוט רובוטים תכלית
הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיטות איך לתת הנחה ללקוח, טעויות בלתת הנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוחות? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לתת סיבה להנחה ללקוח, איך למכור ללקוח את ההנחה? איך למכור בלי לתת הנחה? התנגדות מחיר, לקוח שאומר יקר לי, לקוח שמבקש הנחה, הדרכת מכירות, איך לתת הנחה בלי לתת הנחה? האם לתת הנחה ללקוח?
... ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיטות איך לתת הנחה ללקוח, טעויות בלתת הנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוחות? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לתת סיבה להנחה ללקוח, איך למכור ללקוח את ההנחה? איך למכור בלי לתת הנחה? התנגדות מחיר, לקוח שאומר יקר לי, לקוח שמבקש הנחה, הדרכת מכירות, איך לתת הנחה בלי לתת הנחה? האם לתת הנחה ללקוח? והפעם נדבר על נושא של לקוח שמבקש הנחה. ונסביר למה לקוח מבקש הנחה? ולמה לפעמים הלקוח לא רוצה שתתן לו הנחה? ולמה לפעמים אם תיתן ללקוח הנחה, הוא לא יקנה ממך? ואיך לתת הנחה ללקוח, אם החלטת לתת לו הנחה? ואיך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? ומה הדרך הכי טובה לתת ללקוח הנחה? ואיך לתת ללקוח הנחה ולהגדיל מכירות? ועוד. וניתן עוד נקודת מבט לגבי איך לתת הנחה ללקוח, דהיינו, איך להציג ללקוח את ההנחה שאתה נותן לו. ויש בזה כל מיני שיקולים והיבטים, אבל הפעם ניתן את נקודת המבט הבאה והיא, שכאשר לקוח מבקש ממך הנחה, אז במידה ואתה רוצה לתת לו את ההנחה, אז עליך לגרום ללקוח להבין שיש סיבה כלשהי שעומדת מאחורי זה שאתה נותן לו את ההנחה. כי אם אתה נותן ללקוח הנחה סתם כך והלקוח לא מבין ... ואדרבה, אם תיתן ללקוח הנחה, זה יכול לגרום ללקוח להבין שהמחיר שנתת לו קודם, לא היה סופי. ואז זה יכול לגרום לו לחשוב, שאולי גם עכשיו אתה יכול לתת לו עוד הנחה נוספת. ודווקא בגלל זה הוא עשוי שלא לרכוש ממך. לעומת אם לא תיתן לו שום הנחה, שזה יכול לגרום לו להבין שזה המחיר האמיתי של המוצר. כי ... גדולה מידי, זה עלול לגרום ללקוח לא לרצות לבצע את העסקה בכלל. כי זה יגרום לו לחשוב שאתה מרוויח עליו הרבה מאוד כסף, כי אחרת איך זה שאתה מוכן לתת הנחה ככ גדולה מבחינתו. ואולי גם עכשיו אחרי ההנחה, אולי אפשרי לקבל עוד הנחה מאוד גדולה. ובשורה התחתונה, כאשר לקוח מבקש ממך הנחה, אז במידה והחלטת לתת לו הנחה, אתה צריך לדעת איך לתת לו את ההנחה ואיך להציג את ההנחה ללקוח, כי חלק מהעסקה, זה הסיפור שיש ללקוח בראש שלו, לגבי ההנחה שאתה נותן לו. והצורה שאתה נותן הנחה ללקוח, יכולה ... ללקוח את ההנחה שהוא ביקש, הוא יכול להרגיש רע מהצורה שנתת לו את ההנחה ואז להגיד לך שיש לו עוד ספקות ולא לבצע את העסקה. ולכן צריכים לדעת, איך לתת את ההנחה ללקוח. אז כאן נסביר, שכאשר רוצים לתת ללקוח הנחה, אז במידה והחלטנו כמה הנחה לתת ללקוח, אז לגבי השאלה של איך לתת הנחה ללקוח, צריכים לדעת, שהלקוח צריך להבין שיש סיבה לכך שאתה נותן לו את ההנחה ושההנחה לא ניתנת לו סתם כך. כי הנחה בלי סיבה, גורמת לתמחור שלך, להיראות אקראי ולא רציני. כי אם המחיר משתנה סתם כך בלי סיבה ברורה, אז מראש המחיר שביקשת, כנראה שהוא לא היה רציני וכולי. אז איך לתת הנחה ללקוח? תשובה: אז יכולות להיות לכך כל מיני אפשרויות וסיבות. והלקוח בכל מקרה יספר לעצמו בראש שלו, כל מיני סיפורים למה אתה נתת לו הנחה. אבל ... וכיוב? דהיינו, תנסה לבקש מהלקוח משהו, בתמורה לכך שהוא רוצה הנחה. שהלקוח יתן לך משהו בתמורה לכך שהוא מקבל הנחה. והתמורה הכי טובה שהלקוח יכול לתת לך בתמורה להנחה, זה כמובן עוד כסף. דהיינו, הלקוח רוכש עוד מוצרים ועוד שירותים ועליהם הוא מקבל הנחה. כי ככה ההנחה הכי הגיונית ללקוח מבחינה ... שהרכישה יותר גדולה, אז בדרך כלל העלות השולית של הייצור יורדת, דהיינו, העלות לייצר את יחידת הייצור האחרונה, בדרך כלל היא יורדת. ולכן הגיוני לתת הנחה על יותר יחידות, מאשר על היחידה הראשונה וכולי. ולכן הסיבה הכי טובה לתת ללקוח הנחה, היא אם הוא מגדיל את הרכישה שלו. או אפשרות נוספת לדוגמה, היא, לתת ללקוח הנחה, על הרכישות הבאות שלו. דהיינו, במקום לתת הנחה עכשיו, אז
הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה?
... ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? והפעם נדבר לגבי עניין של נתינת הנחה ללקוח. ונסביר, שכאשר לקוח מבקש שניתן לו הנחה, יש כאן כמה נושאים שצריך להתבונן בהם וכמה שאלות שצריכים לשאול את עצמנו: 1 - האם לתת הנחה ללקוח? 2 - כמה הנחה לתת ללקוח? 3 - איך לתת את ההנחה ללקוח? דהיינו, השאלה הראשונה היא, כאשר לקוח מבקש הנחה, האם באמת אני רוצה לתת לו הנחה? האם כדאי לתת לו הנחה? מה השיקולים שאני צריך לקחת בחשבון כאשר לקוח מבקש הנחה, כדי לדעת האם בכלל לתת לו הנחה? כי האם לתת או לא לתת ללקוח הנחה כלשהי, זאת שאלה בפני עצמה. לדוגמה: איך ההנחה תשפיע על הרווחיות של העסק? איך לתת הנחה ללקוח הזה, ישפיע על עסקאות אחרות עם לקוחות אחרים? כמה אני צריך את הכסף? איך ההנחה הזאת תשפיע על התזרים העסקי שלי? מה האלטרנטיבות שיש לי? והאם באמת אני חייב לתת לו את ההנחה? אולי אפשרי לשכנע את הלקוח לא לתת לו הנחה? ולמה בכלל הלקוח מבקש הנחה, אולי הלקוח רוצה דווקא לשמוע שאין הנחה, כדי להשתכנע שהעסקה נעשית במחיר הנמוך ביותר? וכיוב. שכל אלו ועוד שאלות שכאלו, הן שיקולים לגבי האם בכלל לתת ללקוח הנחה. ובמידה וכן אני רוצה לתת ללקוח הנחה, השאלה הבאה שצריך לשאול היא, כמה הנחה לתת ללקוח. כי יש כל מיני שיקולים כאלו ואחרים לגבי איזו הנחה לתת ללקוח ואיך גובה ההנחה ישפיע על כל מיני עניינים שונים. והשיקולים הם, פחות או יותר זהים לשאלות לגבי האם לתת ללקוח הנחה. אבל יש כאן גם את העניין של כמה הנחה הכי פחות אני יכול לתת ללקוח, כדי שהוא ירכוש? ואם אני אתן לו הנחה ואחר כך הוא יבקש עוד הנחה, מה יקרה? ואיך גובה ההנחה עכשיו ישפיע על המשך המשא ומתן עם הלקוח? וכמה הנחה תיראה הגיונית ללקוח ולא מוזרה מידי? ואיך הלקוח יפרש את גובה ההנחה? איך גובה ההנחה ישפיע על הרצון של הלקוח לרכוש? ועוד שאלות לגבי כמה הנחה לתת ללקוח. ובמידה וכבר החלטת כן לתת ללקוח הנחה וגם החלטת את גובה הסכום שאתה רוצה לתת הנחה ללקוח, עכשיו צריך לשאול איך לתת את ההנחה ללקוח. דהיינו, מה התהליך שבו נותנים את ההנחה ללקוח. האם לנהל משא ומתן עם הלקוח על ההנחה? האם לתת את ההנחה בקלות? האם
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
... ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור מתי וכיצד נכון לתת הנחה ללקוח במשא ומתן? כאשר מנהלים משא ומתן עסקי, לעיתים קרובות עולה נושא ההנחה. אליעד כהן מסביר בהרחבה את הדרך הנכונה והמדויקת לתת הנחות ללקוחות, ומדגיש שזהו תהליך מורכב שמחייב מיומנות ומחשבה. הנחה היא לא רק הורדה פשוטה במחיר - יש מאחוריה משמעות עמוקה שמשפיעה ישירות על סיכויי סגירת העסקה, על אמון הלקוח ועל המשך הקשר העסקי. מדוע חשוב לדעת כיצד לתת הנחה ללקוח? אליעד מדגיש שלא מספיק רק לדעת אם לתת הנחה או כמה לתת, אלא קריטי במיוחד לדעת כיצד להעניק את ההנחה. כאשר נותנים הנחה ללקוח, רוצים קודם כל שהלקוח יסגור את ... מראש. מתן הנחה לא הגיונית עלול לגרום לחשדנות, לפגוע באמינות שלך ובסופו של דבר לפגוע בסגירת העסקה עצמה. מתי לא כדאי לתת הנחה כלל ללקוח? ישנם מצבים שבהם נכון לא לתת הנחה כלל. כאשר אתה מציג את המחיר שלך כמחיר סופי ללא פשרות (זה המחיר ואין הנחות), אתה משדר אמינות, ... הנחות: הנחה חייבת להיות מנומקת וברורה ללקוח. הנחה צריכה להיות הגיונית, מתאימה לשוק ולרווחיות שלך. חשוב להבין מתי לא לתת הנחה כלל, בהתאם לסוג הלקוח. יש להימנע מהנחה מוגזמת שעלולה לגרום ללקוח לחשוד בכנותך. הנחה נכונה ... באופן חכם ונכון, הלקוח מרגיש שהוא השיג עסקה הוגנת ומשתלמת, האמון גדל, והסיכוי שיחזור לקנות אצלך עולה משמעותית. איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח במשא ומתן? איך לנמק ללקוח את סיבת ההנחה? למה לא כדאי לתת הנחה גדולה מדי? איך לשמור על אמינות כשנותנים הנחה? מתי אסור לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח בצורה נכונה במשא ומתן? אליעד כהן מסביר לעומק את הנושא של מתן הנחות במשא ומתן עסקי - איך ... בצורה חכמה, מתי לעשות זאת, מה המשמעות של הנחה, ואיך להימנע מטעויות שיפגעו באמון ובקשר עם הלקוח. למה צריך לדעת איך לתת הנחה ללקוח? כאשר נותנים הנחה ללקוח, לא מספיק להחליט רק על עצם ההנחה או על גובה ההנחה. חשוב לא פחות - לדעת כיצד לתת את ההנחה, ואיך לנמק אותה בצורה נכונה ומשכנעת. הסיבה לכך היא שמתן הנחה עלול ליצור אצל הלקוח דווקא ... ההנחה מוגזמת או לא סבירה, זה יכול לגרום ללקוח לחשוש שאתה לא רציני, או שאתה מתכנן לרמות אותו בדרך אחרת. האם תמיד נכון לתת הנחה ללקוח? יש גם מצבים שבהם הכי נכון הוא לא לתת הנחה בכלל. לדוגמה, כאשר אתה מצהיר ללקוח: זה המחיר שלי ואין הנחות, אתה משדר ביטחון ואמינות בכך שאתה ... לקבל הנחה, או שהוא מעדיף מחיר קבוע ואמין ללא משחקים. בהתאם לכך, תחליט כיצד להתנהל איתו: לקוח שחייב לקבל הנחה - עדיף לתת לו מראש מחיר קצת יותר גבוה ולספק לו הנחה מוגדרת מראש, כדי שהוא ירגיש שהוא השיג עסקה טובה. לקוח ... אם תנהלו את ההנחות בצורה נכונה, הלקוחות ירגישו שקיבלו עסקה משתלמת, האמון יתחזק, והם יחזרו לקנות מכם שוב ושוב. איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת במשא ומתן? איך לנמק ללקוח את סיבת ההנחה? מתי אסור לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לשמור על אמון הלקוח כשנותנים הנחה? מתי הנחה פוגעת ...
לתת ולקבל, נתינה וקבלה, רצון לתת כמו מלך, רצון לתת כמו עבד, רצון לקבל כמו מלק, רצון לקבל כמו עבד, לא מרגיש בנוח לקבל, לא מרגיש בנוח לתת, רצון לתת מתוך חוזקה, רצון לתת מתוך חולשה, רצון לקבל מתוך חוזקה, רצון לקבל מתוך חולשה
לתת ולקבל, נתינה וקבלה, רצון לתת כמו מלך, רצון לתת כמו עבד, רצון לקבל כמו מלק, רצון לקבל כמו עבד, לא מרגיש בנוח לקבל, לא מרגיש בנוח לתת, רצון לתת מתוך חוזקה, רצון לתת מתוך חולשה, רצון לקבל מתוך חוזקה, רצון לקבל מתוך חולשה
לתת ולקבל, נתינה וקבלה, רצון לתת כמו מלך, רצון לתת כמו עבד, רצון לקבל כמו מלק, רצון לקבל כמו עבד, לא מרגיש בנוח לקבל, לא מרגיש בנוח לתת, רצון לתת מתוך חוזקה, רצון לתת מתוך חולשה, רצון לקבל מתוך חוזקה, רצון לקבל מתוך חולשה מה ההבדל בין נתינה וקבלה מתוך חוזקה לבין נתינה וקבלה מתוך חולשה? אליעד כהן מסביר שהפעולות ... משהו לאחרים, הוא חש סיפוק והנאה מכך שהוא יכול להרשות לעצמו לתת . התחושה במצב הזה היא תחושת שליטה, שפע ועצמאות. האדם מרגיש כמו מלך שמחלק אוצרות לנתיניו, מתוך ידיעה ברורה שהנתינה לא תפגע בו ולא תחסר ממנו דבר. ... תחושה של ניצול ותסכול, כאילו לוקחים ממנו בכוח או שהוא חייב לתת למרות שהדבר אינו מתאים לו. האם המלך הוא בעיקר נותן או מקבל? אליעד מציג שתי פרספקטיבות הפוכות לגבי תפקיד המלך. מצד אחד, המלך מתואר כמי שיש לו שפע ... שפע פנימי, אלא מתוך תחושה של חולשה וחוסר ברירה. העבד חייב לתת את כוחו, זמנו ומשאביו לאחרים (בעיקר למלך), ולכן הנתינה שלו נתפסת ככואבת, מתישה ומחלישה. הוא לא בוחר לתת מרצון אמיתי, אלא מחויב לעשות זאת, ולכן הוא חווה את הנתינה כחולשה וכעבדות. כיצד קבלה יכולה להיחוות כתחושת חוזק או חולשה? קבלה מתוך חוזקה מתבטאת ... לבחור כיצד לחוות את פעולת הנתינה או הקבלה. ההחלטה האם לתת או לקבל מתוך חוזקה או חולשה תלויה בעיקר בתודעה ובהרגשה הפנימית של האדם. אם האדם שם לב לתחושה הפנימית שלו, הוא יכול לזהות האם הוא מעניק בשמחה ... נותן או מקבל, הוא יכול להרגיש או כמו מלך שיש לו שפע ויכולת לתת או לקבל מתוך עוצמה, או כמו עבד שמרגיש שנמצא בחסר ושהוא חייב לתת או תלוי במה שהוא מקבל. הרעיון המרכזי הוא שהחוויה הרגשית בעת נתינה או קבלה אינה תלויה רק בפעולה עצמה, אלא גם בתחושה הפנימית של האדם - האם הוא חש ... כהזדמנות לבטא מלכותיות וכוח. 2. נתינה כמו עבד: אדם שעשוי לתת ממקום של חסר או תלות, ומתוך כך לחוות שהנתינה נכפית עליו. הוא מרגיש שמנצלים אותו, שהוא נדרש לתת למרות שהוא אינו מרגיש חזק או בעל שפע. במקום שהנתינה תחזק אותו, היא יוצרת אצלו תחושה של חולשה, ואולי אף מועקה, כאילו שודדים אותו או משתמשים בו. ... שנותן בכפייה. הוא אינו בעל הרכוש או מקור השפע, אך הוא נדרש לתת למלך את זמנו, את משאביו או את רכושו. לכן הוא מרגיש חלש, כי הוא נותן מתוך חוסר ברירה. בניגוד לנתינה מתוך עוצמה שבה אדם בוחר לתת, לעבד אין ברירה אלא לתת. איך נתינה וקבלה מתקשרות לתחושת עוצמה או חולשה? בשני המקרים של נתינה וקבלה, התחושה הפנימית יכולה להשתנות: - נתינה ממקום של חוזק: יש לי שפע לתת, ואני עושה זאת בשמחה. - נתינה ממקום של חולשה: מנצלים אותי, לוקחים ממני בכוח או מחוסר ברירה. - קבלה ממקום של חוזק: אני מקבל כי אני מלך, מגיע לי, ... עשויה להיות חוויה נפלאה ומעצימה אם האדם מרגיש שיש לו מה לתת, ושהוא עושה זאת בשמחה ומתוך בחירה חופשית. לעומת זאת, אותה פעולה יכולה להרגיש כמו הקרבה או ניצול אם האדם רואה בה חובה או חולשה. גם קבלה יכולה ...
לתת לו להתגעגע, לתת לו לרדוף אחריך, להיות קשה להשגה בזוגיות, לתת לה להתגעגע, לתת לה לרצות אותך, לתת לו לחזר אחריך, התרחקות לצורך התקרבות, לתת ספייס, טעויות בזוגיות, איך להצליח בזוגיות? איך ליצור משיכה? חלק 1
לתת לו להתגעגע, לתת לו לרדוף אחריך, להיות קשה להשגה בזוגיות, לתת לה להתגעגע, לתת לה לרצות אותך, לתת לו לחזר אחריך, התרחקות לצורך התקרבות, לתת ספייס, טעויות בזוגיות, איך להצליח בזוגיות? איך ליצור משיכה? חלק 1
לתת לו להתגעגע, לתת לו לרדוף אחריך, להיות קשה להשגה בזוגיות, לתת לה להתגעגע, לתת לה לרצות אותך, לתת לו לחזר אחריך, התרחקות לצורך התקרבות, לתת ספייס, טעויות בזוגיות, איך להצליח ... של להיות קשה להשגה? להיות קשה להשגה פירושו להתרחק מעט, לא להיענות מידית לכל רצון של הצד השני, לא להראות שכל הזמן רוצים להיפגש או לדבר, אלא לתת לצד השני מרחב וספייס שבו הוא יוכל ... הדרך לאהוב את עצמך מספיק, כך שלא תרגיש חובה להיות תמיד זמין. אליעד מציין שככל שאדם יאהב את עצמו יותר, כך הוא יוכל להרשות לעצמו להתנתק מעט, לתת לצד השני להרגיש בחסרונו, ובכך ליצור ... לא יהיה תלוי לגמרי באהבה של הצד השני, ולא יהיה לו קשה מדי ליצור את המרחק הנדרש. רק כאשר אדם אינו תלוי רגשית באופן מלא בצד השני, הוא יכול לתת לצד השני להתגעגע ולרצות אותו יותר. כאשר ... לצד השני להתקרב אליו יותר. סיכום והמלצות לזוגיות מוצלחת על פי אליעד כהן: חשוב למצוא את האיזון בין להיות זמין מדי לבין להיות בלתי זמין כלל. לתת לצד השני להרגיש שהוא מתגעגע אליך, שהוא ... שלו אליך באופן טבעי. איך להיות קשה להשגה בזוגיות? איך לגרום לו להתגעגע אליך? איך ליצור משיכה בזוגיות? איך לאהוב את עצמך בזוגיות? למה חשוב לתת ספייס בזוגיות? איך לגרום לה לחזר אחריך? מה גורם לאדם להיות מובן מאליו? איך לתת לה לאהוב אותך? לאפשר לו לאהוב אותך? איך לתת למישהו להתגעגע אליך? איך לאפשר למישהו להתגעגע אליך? איך לאפשר למישהו להרגיש שאתה חסר לו? איך להיות קשה להשגה בזוגיות? מתי להיות קשה להשגה בזוגיות? למה לתת לה להתגעגע אליך? איך לגרום לו לחזר אחריך? מתי לתת ספייס? למה לתת לו להתגעגע אליך? איך לגרום לה לחזר אחריך? איך ליצור משיכה בזוגיות? איך לא להיות מובן מאליו? לתת לבת הזוג שלך להתגעגע אליך, לאפשר לבן הזוג שלך להתגעגע אליך, איך לגרום למישהו לא לקחת אותך כדבר ברור מאליו? איך לתת לו לאהוב אותך? לאפשר לה לאהוב אותך ...
לתת לו להתגעגע, לתת לו לרדוף אחריך, להיות קשה להשגה בזוגיות, לתת לה להתגעגע, לתת לה לרצות אותך, לתת לו לחזר אחריך, התרחקות לצורך התקרבות, לתת ספייס, טעויות בזוגיות, איך להצליח בזוגיות? איך ליצור משיכה? חלק 2
לתת לו להתגעגע, לתת לו לרדוף אחריך, להיות קשה להשגה בזוגיות, לתת לה להתגעגע, לתת לה לרצות אותך, לתת לו לחזר אחריך, התרחקות לצורך התקרבות, לתת ספייס, טעויות בזוגיות, איך להצליח בזוגיות? איך ליצור משיכה? חלק 2
לתת לו להתגעגע, לתת לו לרדוף אחריך, להיות קשה להשגה בזוגיות, לתת לה להתגעגע, לתת לה לרצות אותך, לתת לו לחזר אחריך, התרחקות לצורך התקרבות, לתת ספייס, טעויות בזוגיות, איך להצליח בזוגיות? איך ... ערניים למצב. חשוב לא לפעול לפי נוסחה קבועה אלא להבין מה באמת מייצר משיכה ועניין באדם שמולנו, כי כל אדם הוא שונה ויכול להגיב בצורה שונה לחלוטין לאותה התנהגות. איך לתת למישהו להתגעגע אליך? למה להיות קשה להשגה? מתי לתת ספייס בזוגיות? איך לגרום לו לחזר אחריך? מדוע מפחדים להתחיל עם מישהו שמאוד רוצים? איך ליצור משיכה בזוגיות? איך לא להיות מובן מאליו בזוגיות? איך לתת לה לאהוב אותך? לאפשר לו לאהוב אותך? איך לתת למישהו להתגעגע אליך? איך לאפשר למישהו להתגעגע אליך? איך לאפשר למישהו להרגיש שאתה חסר לו? איך להיות קשה להשגה בזוגיות? מתי להיות קשה להשגה בזוגיות? למה לתת לה להתגעגע אליך? איך לגרום לו לחזר אחריך? מתי לתת ספייס? למה לתת לו להתגעגע אליך? איך לגרום לה לחזר אחריך? איך ליצור משיכה בזוגיות? איך לא להיות מובן מאליו? לתת לבת הזוג שלך להתגעגע אליך, לאפשר לבן הזוג שלך להתגעגע אליך, איך לגרום למישהו לא לקחת אותך כדבר ברור מאליו? איך לתת לו לאהוב אותך? לאפשר לה לאהוב אותך אז מה אתה שואל ...
משימות לעובדים, כמה משימות לתת לעובד? האם לתת לעובד יותר משימות ממה שהוא יכול לעשות? איך לגרום לעובדים להתייעל? איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובדים? כמות המשימות שצריך לתת לעובד, משימות עתידיות, מוטיבציה לעובדים, יעוץ ארגוני
משימות לעובדים, כמה משימות לתת לעובד? האם לתת לעובד יותר משימות ממה שהוא יכול לעשות? איך לגרום לעובדים להתייעל? איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובדים? כמות המשימות שצריך לתת לעובד, משימות עתידיות, מוטיבציה לעובדים, יעוץ ארגוני
... לעובדים, כמה משימות לתת לעובד? האם לתת לעובד יותר משימות ממה שהוא יכול לעשות? איך לגרום לעובדים להתייעל? איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובדים? כמות המשימות שצריך לתת לעובד, משימות עתידיות, מוטיבציה לעובדים, יעוץ ארגוני כמה משימות לתת לעובד? האם לתת יותר או פחות משימות, ממה שהעובד יכול לעשות? כאשר מנהלים משימות לעובדים, יש כמה שיקולים עיקריים שמעלים את השאלה - כמה משימות נכון לתת לעובד? האם עדיף להעמיס עליו הרבה מעבר ליכולת שלו, או שכדאי לתת לו בדיוק את מספר המשימות שהוא יכול לבצע? בהרצאה זו אליעד מתייחס לשאלה ומסביר לעומק את היתרונות והחסרונות בכל אחת מהגישות, בליווי דוגמאות ברורות ומפורטות. האם נכון לתת לעובד יותר משימות ממה שהוא יכול לעשות? אליעד נותן דוגמה שמטרתה להמחיש את הסוגיה: נניח שיש לעובד לבצע מאה משימות, אבל בפועל הוא יכול להספיק רק שלוש משימות ביום. במצב כזה, השאלה היא האם לתת לו את כל מאה המשימות או רק את השלוש שהוא יכול להספיק. התשובה לכך לא חד - משמעית, ואליעד מסביר שיש גישות שונות לנושא, שלכל אחת מהן יש יתרונות וחסרונות. הגישה הראשונה: לתת לעובד רק את המשימות שהוא יכול להספיק? גישה אחת אומרת שאם העובד יכול לעשות רק שלוש משימות, עדיף לתת לו רק את שלוש המשימות האלו ... ויאבד מיקוד. לפעמים, עודף מידע עלול לגרום לו לנסות להתחיל משימות רבות במקביל, ובסופו של דבר לא לעשות אף משימה כמו שצריך. מכאן, שלעיתים, כדי למנוע עומס מיותר, עדיף לתת לעובד רק את המשימות הספציפיות ... ניתן ליישם זאת על ידי מתן משימות רק ליום הקרוב, לשבוע הקרוב או לחודש הקרוב, כדי לשמור את העובד ממוקד ויעיל. החסרונות של מתן מספר מצומצם של משימות - למה לפעמים עדיף לתת לעובד יותר משימות? אליעד ... או להשתמש בכלים שונים שיסייעו לו לנהל את המשימות טוב יותר. כלומר, העובד יתחיל לפתח כישורים של ניהול ויעילות, כתגובה למודעות למשימות העתידיות. איזו גישה לבחור? מתי כדאי לתת יותר ומתי לתת פחות משימות? אליעד מסביר שאין תשובה חד - משמעית לשאלה האם לתת יותר או פחות משימות לעובד. לדבריו, כל מקרה לגופו, וחשוב לשקול את היתרונות והחסרונות בהתאם למצב העובד המסוים. יש לשים לב לסיטואציה ולתפקוד של העובד: אם העובד נוטה להתבלבל או לאבד את המיקוד, עדיף לתת לו משימות ספציפיות ומצומצמות ... שהוא יכול לעשות בטווח הזמן המוגדר. כך הוא יוכל לשמור על יעילות גבוהה ולהשלים את המשימות כראוי. לעומת זאת, אם העובד נראה רגוע מדי ולא מנצל את הפוטנציאל שלו, עדיף דווקא לתת לו תמונה רחבה יותר של ... היא להבין איך העובד שלכם מגיב למשימות מרובות או מועטות. בהתאם לכך, אפשר לקבוע אם להציג לעובד תמונה רחבה יותר של המשימות או להגביל את המשימות המיידיות בלבד. כמה משימות לתת לעובד? האם לתת לעובד יותר משימות? איך לנהל נכון משימות לעובדים? כיצד להגביר מוטיבציה אצל עובדים? איך לגרום לעובדים להתייעל? יעוץ ארגוני לניהול משימות איך לתת משימות לעובדים בצורה יעילה? ניהול משימות לעובדים - איך לקבוע כמה משימות לתת? שלום חברים, כאשר יש לנו ... היום, משימות לשבוע הקרוב, משימות ארוכות טווח, משימות שהוא יכול לבצע בפועל, משימות שהוא רוצה לבצע, ולעיתים גם משימות שהוא מבצע מעבר למה שציפינו או פחות מכך. כמה משימות לתת לעובד? השאלה העיקרית כאן היא כמה משימות לתת לעובד, בהנחה שהוא לא יכול לבצע את כל המשימות שיש לנו. לדוגמה, אם יש לנו 100 משימות שהיינו רוצים שהוא יבצע, אבל בפועל הוא יכול לבצע רק שלוש, איך עלינו לנהוג? האם לספר לו על כל 100 המשימות, או לתת לו רק את השלוש שהוא יכול לבצע בפועל? האפשרויות האפשריות לתת לעובד רק את שלוש המשימות שהוא יכול לבצע, כדי למנוע ממנו עומס מיותר. לתת לו את כל 100 המשימות, כך שהוא יהיה מודע להיקף העבודה הכולל. לתת לו רק משימה אחת בכל פעם, כדי ... הצפה. היתרונות והחסרונות של כל גישה אם ניתן לעובד כמות גדולה של משימות, ייתכן שהוא ירגיש עומס ובלבול, דבר שעלול לגרום לו לאבד את העשתונות ולא לבצע דבר. במקרה כזה, עדיף לתת לו רק את המשימות שהוא מסוגל ...
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר איך ניתן להרוויח ממתן הנחה? ... ניתן להפוך אותה לכלי לשיפור העסקה ולהרוויח יותר תוך כדי נתינתה. למשל, במקום לתת הנחה ישירות, ניתן להוסיף תנאים אשר יועילו גם למוכר. איך למקסם ... משא ומתן על המחיר? מה אפשר לקבל בתמורה להנחה? איך לקבל הנחה? איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לשפר את תנאי התשלום? לקוח מקבל הנחה מדוע לפעמים צריך לתת הנחה במשא ומתן? במהלך ניהול משא ומתן, יש מצבים שבהם ידוע מראש ... או תנאי עסקה שמצריכים הורדת מחיר. לעיתים, אפילו ידועה מראש גובה ההנחה שתצטרכו לתת, אך עצם מתן ההנחה לא חייב לפגוע ברווח הכולל. למה לתת הנחה לא אומר בהכרח להרוויח פחות? הנחה אינה חייבת להיתפס ... מקום אפשרי, והפכו את הוויתור במחיר להשקעה שמניבה תועלת כוללת וארוכת טווח. איך לתת הנחה כמה הנחה לתת מתי לתת הנחה למה לא לתת הנחה למה כן לתת הנחה ניהול משא ומתן על המחיר איך לנהל משא ומתן איך לקבל הנחה איך לגרום למישהו לתת לך הנחה איך לשפר את תנאי התשלום לקוח מקבל הנחה איך לנהל משא ומתן על המחיר? מה אפשר לקבל בתמורה להנחה? איך לקבל הנחה? איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לשפר את תנאי התשלום? לקוח מקבל הנחה ...
רצון לקבל, רצון לתת, להרגיש בנוח לקבל, להרגיש בנוח לתת, לקבל מתנת חינם, לתת מתנת חינם, אלוהים כרצון לתת, אלוהים כרצון לקבל, יותר קל לקבל, יותר קל לתת, להתרגל שמגיע לי, לא מגיע לי, חלק 2
רצון לקבל, רצון לתת, להרגיש בנוח לקבל, להרגיש בנוח לתת, לקבל מתנת חינם, לתת מתנת חינם, אלוהים כרצון לתת, אלוהים כרצון לקבל, יותר קל לקבל, יותר קל לתת, להתרגל שמגיע לי, לא מגיע לי, חלק 2
... לקבל, רצון לתת, להרגיש בנוח לקבל, להרגיש בנוח לתת, לקבל מתנת חינם, לתת מתנת חינם, אלוהים כרצון לתת, אלוהים כרצון לקבל, יותר קל לקבל, יותר קל לתת, להתרגל שמגיע לי, לא מגיע לי, חלק 2 למה קשה לאדם להרגיש בנוח לקבל בחינם? אליעד כהן מסביר על הקושי של אנשים רבים להרגיש בנוח לקבל משהו מבלי לתת בתמורה. לדבריו, הקושי הזה נובע מתוך תחושה עמוקה של חוסר ערך עצמי, שבה האדם מרגיש כי אינו ראוי לקבל דברים במתנת חינם. הוא נותן דוגמה של אדם שמרגיש לא בנוח בזוגיות, כי הוא ... אולי אני לא שווה?. האדם עלול להיכנס לתחושת חוסר ערך ולדרוש לתת משהו בתמורה כדי להחזיר לעצמו את תחושת הערך העצמי. זו הסיבה שלעיתים אנשים מסרבים לקבל עזרה או כסף ללא תמורה - כי הם זקוקים להרגיש שהם ראויים ושיש להם מה לתת . מדוע אנשים מתקשים ליהנות בלי להתאמץ? אליעד מציג את הרעיון שאנשים מתקשים ליהנות בקלות בגלל אמונה פנימית שאם הם לא מתאמצים, לא מגיעה להם תועלת. הוא נותן דוגמה של אדם שמכין ... מסביר שהפתרון נעוץ בהסכמה של האדם להיות מוכן גם לקבל בחינם וגם לתת בחינם. אם האדם יוכל ליהנות מהמציאות כפי שהיא, מבלי להתאמץ לשנותה, הוא ישתחרר מהתחושה שהוא חייב להתאמץ כדי להרגיש ראוי. מצד שני, הוא גם צריך להיות מוכן לתת בלי לצפות לתמורה, כי רק כך הוא יוכל להיות חופשי באמת ליהנות מהחיים ולחיות ללא מתח. בסופו של דבר, אליעד מציג את השחרור המלא כחיבור לשני ההיבטים: היכולת לתת ללא מאמץ והיכולת לקבל ללא מאמץ. כאשר האדם מרגיש בנוח בשני הצדדים הללו, הוא חווה שלווה אמיתית ואושר פנימי עמוק, שאינם תלויים בתנאים חיצוניים. למה קשה לקבל בחינם? מה זה אומר לא מגיע לי? איך להרגיש בנוח לקבל מתנות? לקבל בלי להתאמץ לתת בלי לצפות לתמורה האם אפשר ליהנות בלי מאמץ? ...
רצון לקבל, רצון לתת, להרגיש בנוח לקבל, להרגיש בנוח לתת, לקבל מתנת חינם, לתת מתנת חינם, אלוהים כרצון לתת, אלוהים כרצון לקבל, יותר קל לקבל, יותר קל לתת, להתרגל שמגיע לי, לא מגיע לי, חלק 1
רצון לקבל, רצון לתת, להרגיש בנוח לקבל, להרגיש בנוח לתת, לקבל מתנת חינם, לתת מתנת חינם, אלוהים כרצון לתת, אלוהים כרצון לקבל, יותר קל לקבל, יותר קל לתת, להתרגל שמגיע לי, לא מגיע לי, חלק 1
... לקבל, רצון לתת, להרגיש בנוח לקבל, להרגיש בנוח לתת, לקבל מתנת חינם, לתת מתנת חינם, אלוהים כרצון לתת, אלוהים כרצון לקבל, יותר קל לקבל, יותר קל לתת, להתרגל שמגיע לי, לא מגיע לי, חלק 1 מה זה רצון לתת ומה זה רצון לקבל? אליעד כהן מסביר שישנם שני מושגים מרכזיים - רצון לתת ורצון לקבל. הוא מתייחס למונחים אלו בעיקר בהקשר של חכמת הקבלה, שבה לעיתים אלוהים מתואר כרצון לתת, בעוד שהאדם מתואר כרצון לקבל. אליעד מדגיש שאם האדם שואף להגיע להגשמה או לשלמות רוחנית, עליו כביכול להתחבר לרצון לתת ולהפוך דומה לאלוהים. עם זאת, אליעד כהן מבהיר שהרצון לתת הוא למעשה גם סוג של רצון לקבל, משום שבסופו של דבר, האדם שנותן נהנה מכך בעצמו. הוא מעלה נקודה חשובה שעליה הוא מתמקד: מה יותר קשה - לתת או לקבל? למה יותר קל לקבל מלכתחילה? לדברי אליעד כהן, לקבל נראה קל ... זה קשה כי זה דורש מהאדם לוותר על ההנאה האישית שלו לטובת אנשים אחרים. למה לעיתים דווקא יותר קל לתת? לעומת זאת, אליעד מציג גם פרספקטיבה הפוכה שאומרת שלעיתים קל יותר לתת מאשר לקבל, משום שבנתינה האדם מרגיש חזק, משפיע, ושולט במצב. הוא ... להם. כדי ליהנות משפע באמת, יש לפתח את היכולת להרגיש בנוח לקבל גם ללא תמורה. מצד שני, אנשים חוששים לתת כי אז הם מרגישים חלשים, מנוצלים או פגיעים. אליעד מציין שחשוב לפתח גם רצון לתת כדי להשתחרר מתחושת חולשה ופגיעות. האם אלוהים הוא רצון לקבל או רצון לתת? אליעד כהן מעלה שאלה מעניינת: האם אלוהים הוא במהותו רצון לקבל או רצון לתת? לטענתו, מצד אחד, אלוהים מתואר כמי שנותן שפע אינסופי, ולכן הוא נתפס כרצון לתת. אך מצד שני, אליעד מסביר שיש פרספקטיבה עמוקה יותר, לפיה אלוהים, ... שלו מהצורות שהוא ברא, ולכן הוא גם רצון לקבל במובן עמוק. מכאן שאלוהים הוא למעשה שילוב בין רצון לתת לרצון לקבל. איך לתת לאדם אחר בצורה נכונה? אליעד נותן עצה פרקטית לגבי נתינה וקבלה. כאשר רוצים לתת למישהו אחר, כדאי לשדר לו שהוא עושה טובה בכך שהוא מוכן לקבל, וכך ... והקבלה. מה המסר המרכזי של ההרצאה? אליעד מדגיש שהמסר המרכזי הוא לפתח יכולת להרגיש בנוח גם לקבל וגם לתת. הוא מעודד להשתחרר מהאגו שמפריע לנו לקבל מתנת חינם, ולפתח מודעות ... חופשי מרגשות של אשמה או גאווה בנוגע לנתינה או לקבלה. למה קשה לאנשים לקבל מתנת חינם? מה יותר קל, לתת או לקבל? מה המשמעות של נהמא דכיסופא? האם אלוהים הוא רצון לקבל או רצון לתת? איך לתת לאחרים בלי להרגיש חלש? למה אנשים חושבים שהם חייבים להתאמץ כדי לקבל? מה ההבדל בין רצון לתת לרצון לקבל? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול עובדים, איך לתת משימות לעובדים? איך לנהל עובדים? עובדים או רובוטים, ניהול עובד כמו רובוט, למה לנמק את המשימה לעובדים? למה להסביר את מטרת המשימה לעובדים? מהי מטרת המשימה לעובדים? איך לנהל מנהלים? יעוץ ארגוני, אימון למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לתת, האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לתת, כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קואצ'ינג, מאמן אישי לילדים, קאוצינג בתחום לתת - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.0625 שניות - עכשיו 18_06_2025 השעה 19:51:11 - wesi1