אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע ילד לעשות שעורי בית ✔שכנוע - הקצנה לצורך ניטרול - איך לשכנע את ההורים? חינוך ילדים / איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לעשות שעורי בית? דיבייטינג...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שכנוע - הקצנה לצורך ניטרול - איך לשכנע את ההורים? חינוך ילדים / איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לעשות שעורי בית? דיבייטינג / רטוריקה / כושר שכנוע / מניפולציות / ניהול משא ומתן / מכירות / שיווק
וכאן אבאר עוד שיטת שכנוע ושינוי עמדות. ואבאר, איך באפשרותך לגרום למישהו לשנות את העמדה שלו, מעצמו ובצורה סמויה, של פסיכולוגיה הפוכה. והדרך לכך היא, על ידי הקצנה נגטיבית של הדברים של האדם השני. הקצנה לרמה כזאת, שגורמת לאדם להתכחש למה שהוא עצמו אמר, ולנקוט בעמדה ההפוכה.

הסבר: לפעמים אדם מביע רעיון כלשהו, ואתה רוצה לגרום לו לחשוב שונה ממה שהוא חושב. ואחת מהדרכים לעשות זאת, היא על ידי זה שלוקחים את מה שהאדם אומר, ומקצינים את מה שהוא אומר, ומציגים לאדם את מה שהוא אמר, בצורה מוקצנת, ובצורה שהוא עצמו לא ירצה להזדהות איתה.

כמו ילדים, שרוצים לשכנע את ההורים שלהם לקנות להם משהו. וההורים מסרבים. שאז לפעמים השיטה של הילד לשכנע את ההורים שלו לקנות לו את אותו הדבר, היא על ידי זה שהוא מקצין את מה שההורה שלו אמר לו.

כגון לדוגמה שהילד אומר להורה שלו, "אתה לא אוהב אותי / לא אכפת לך ממני", וכיו"ב משפטים שונים, שהם בעצם הקצנה של הרעיון המקורי. ואז ההורה שלא רוצה להזדהות עם מה שאמרו עליו, אז הרבה פעמים הוא נכנע והוא הולך וקונה לילד את מה שהילד ביקש.

או לדוגמה ילד שלא רוצה לאכול ארוחת ערב. שאז לפעמים ההורה מקצין את מה שהילד אמר, וההורה הופך את המשפט של "אני לא רוצה לאכול ארוחת ערב" למשפט כמו "אני מבין שאתה לא רוצה יותר לאכול ארוחות ערב" וכיו"ב. שאז הילד בד"כ מתכחש לכך, אם ההקצה היא מספיק חזקה, כדי לגרום לו לרצות להתכחש אליה, ואז הוא נוטה לצד השני, הצד הרצוי מלכתחילה.

ועכשיו אסביר את שורש השיטה ואת השכל שיש מאחורי השיטה הזאת. והעניין הוא, שכל רעיון בעולם, הוא ביטוי של שני רעיונות מנוגדים, שנפגשים בנקודת האמצע שלהם. לדוגמה "אני לא רוצה לאכול עכשיו ארוחת ערב", זה ביטוי של הרעיון שאומר "אני לא רוצה אף פעם לאכול ארוחת ערב" וגם של הרעיון שאומר "אני תמיד רוצה לאכול ארוחת ערב". והממוצע של שני הרעיונות האלו, הוא "אני לא רוצה עכשיו לאכול ארוחת ערב".

או לדוגמה שהילד אומר, אין לי חשק לעשות שיעורי בית. שהמשפט הזה הוא ממוצע של הרעיון שאומר, אני לעולם לא אעשה שעורי בית, עם המשפט שאומר אני תמיד אעשה שעורי בית.

ונניח שהילד אומר את אחד מהקצוות עצמם, כגון לדוגמה שהילד אומר "אני שונא שעורי בית ואני אף פעם לא רוצה לעשות שעורי בית". אז המשפט הזה לדוגמה, הוא האיזון והממוצע של המשפט הקיצוני יותר של "אני לא רוצה ללמוד בבית ספר", שהוא עצמו משפט ממוצע ומאוזן, ביחס למשפט של "אני לא רוצה ללמוד בכלל".

וגם המשפט אני לא רוצה ללמוד בכלל, הוא איזון של המשפט, אני לא רוצה להצליח בחיים. כי כדי להצליח צריך ללמוד, ובלי ללמוד אי אפשר להצליח. והילד לא אומר שהוא לא רוצה להצליח בחיים, אלא הוא אומר שהוא בסך הכל לא רוצה ללמוד וכיו"ב.

ובכל מקרה הרעיון הוא, שהרעיונות שבני אדם מבטאים, הם אף פעם לא רעיונות קיצוניים ב 100%. אלא תמיד כל רעיון שהוא, יכול להיות רעיון אחר טוב יותר ממנו או רע יותר ממנו. וכל משפט שכל אדם אומר, הוא תמיד ביטוי של שני רעיונות מנוגדים כלשהם.

לדוגמה "אני רוצה להצליח בחיים". זה ביטוי ממוצע של "אני רוצה תמיד להיות במצב של הצלחה ותמיד להיות במצב שבו אהיה במקסימום הצלחה" וגם של הרעיון הנגדי שאומר "לא אכפת לי תמיד להיכשל ושתמיד אני לא אצליח". כי האדם לא אמר שמבחינתו אם הוא לא יצליח אז הוא יתאבד וימות. כי מי שרוצה כ"כ להצליח, צריך לומר, אם לא אצליח אז אתאבד. והאדם שאמר שהוא רוצה להצליח בחיים, המסר שלו הוא לא מספיק קיצוני.

וגם מי שאומר "אם לא אצליח אז אתאבד". גם הוא לא מספיק קיצוני. כי מי שבאמת רוצה את ההצלחה ורוצה להצליח, אז הוא צריך להיות במצב, שהוא כ"כ רוצה להצליח, עד כדי כך שהוא לא מסוגל לדמיין את עצמו שהוא לא מצליח, ואז ממילא הוא כבר מצליח. ואם האדם מסוגל לדמיין את עצמו ככישלון וכחוסר הצלחה, הרי שהוא לא מספיק חשובה לו ההצלחה.

ובכל מקרה אחזור שוב ואסביר, שכל רעיון שהוא, תמיד אפשר להקצין אותו לכל מיני כיוונים. והאמת היא, שאכן מצד האמת, כל רעיון הוא ביטוי של רעיונות שונים. וכל רעיון כולל בתוכו רעיונות שונים.

והאדם, בד"כ הוא לא רוצה ולא מוכן ולא יודע ולא מסוגל להזדהות עם הקצנה קשה של מה שהוא אומר. והאדם בלב שלו, תמיד מרגיש חוסר שלמות וחוסר נוחות, עם כל משפט שהוא אומר. ולמה שכל אדם ירגיש תמיד חוסר נוחות עם כל משפט שהוא אומר? משום, שכל משפט מבטא תמיד הסכמה ולגיטימציה חלקית של ההקצנה של אותו המשפט.

לדוגמה, לקוח נכנס לחנות ורוצה לקנות מתנה לאשתו. ואז הלקוח מביע התנגדות לכך שהמחיר יקר עבורו. כאשר הלקוח אומר שהמחיר יקר עבורו, הוא בעצם אומר, שהוא גם לא מספיק אוהב את אשתו. כי אם הוא היה אוהב את אשתו עוד יותר, הרי שהוא היה עושה הכל, כדי לקנות עבורה את הדבר הטוב ביותר. כי הלקוח לא אמר, שהמתנה לא טובה עבור אשתו. הוא אמר שהמחיר יקר עבורו. ז"א הוא חושב שהמתנה טובה עבור אשתו, אבל הוא חושב שהמחיר יקר עבורו. דהיינו, הוא לא מוכן לשלם כל מחיר עבור אשתו.

וזה בעצם אומר, שכאשר הלקוח אומר שהמחיר יקר עבורו, אז אם ברצונך להתעקש שהוא דווקא יקנה את המוצר הספציפי שהלקוח אומר שהוא יקר עבורו, אז באפשרותך לעמת את הלקוח, עם המחשבה שהוא מדחיק בתת המודע שלו. המחשבה שאומרת שהוא לא מספיק אוהב את אשתו.

ובאפשרותך לומר לו, אתה הרי אוהב את אשתך מאוד ואתה הרי רוצה שהיא תהיה שמחה ושהיא תאהב אותך בחזרה (זה בעצם האיום של מה יקרה לו אם לא), אז בגלל שאתה כ"כ אוהב אותה, אז תקנה לה את המתנה הזאת. כי אתה הרי אוהב את אשתך.

כאשר הרעיון הוא, שהאדם בתת המודע שלו, מדחיק את ההקצנה של הרעיון שלו. ואם תציף החוצה את ההדחקה ואת ההקצנה של הרעיון שהאדם אמר, אז ממילא זה מפעיל עליו לחץ, לנקוט את העמדה ההפוכה.

או לדוגמה, מתחום הפוליטיקה, שאומרים למישהו "אתה רוצה רק מלחמה ואתה לא רוצה שלום, אלא אתה רוצה מלחמה, ואתה רוצה שכולנו נמות בגללך". שבעצם לוקחים את הדברים שהאדם אמר, שהוא כרגע לא מוכן לוותר. ומקצינים את מה שהוא אומר, ואז גורמים לו להרגיש חוסר נוחות עם מה שהוא עצמו אומר.

ונזכיר, כי כל רעיון שהוא, הוא בריחה מהרעיון שקיצוני ממנו לשני הצדדים. מצד אחד יש, לעשות שלום בכל מחיר. ומצד שני יש, לא לעשות שלום לעולם בכל מקרה. ובאמצע יש כל מיני רעיונות שונים, של לעשות שלום כאשר ולעשות שלום רק אם וכיו"ב. ואז הדרך לגרום לאדם לעבור מצד אחד לצד...
שיעורי בית להיות מסוגל לחנך לגרום לאדם להרגיש שיטה לשכנוע ילדה שינוי עמדות לשכנע אני לא רוצה למה אתה לא רוצה הקצנה לצורך ניטרול אופי קיצוני איך לגרום איך לגרום לילד איך לגרום לילד לעשות איך לגרום לילד לעשות שעורי בית איך לגרום לילדים איך לנהל משא ומתן איך לשכנע איך לשכנע את ההורים איך לשכנע את הילד איך לשכנע הורים איך לשכנע ילד איך לשכנע ילדים אישיות קיצונית דיבייט דיבייטינג הגזמה הדרכה להורים הדרכת הורים הורה הורות הורים הקצנה הקצנה לצורך ניטרול חינוך חינוך ילדים חשיבה מוקצנת חשיבה קיצונית ילד ילדה ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים כושר כושר שכנוע לגרום לגרום להורים לגרום לילד לגרום לילד לעשות לגרום לילד לעשות שעורי בית לגרום לילדים להגזים להוציא מפרופורציה להקצין לחנך לחנך ילדים לנהל לנהל משא ומתן לעשות שעורי בית לשכנע לשכנע את ההורים לשכנע את הילד לשכנע ילד לשכנע ילד לעשות לשכנע ילד לעשות שעורי בית לשכנע ילדים מחנך מחנכים מכירות מנהל מניפולציה מניפולציות משא ומתן ניהול ניהול משא ומתן ניטרול צורך קיצוניות רטוריקה שיווק שכנוע
איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו... - הכל כולל הכל על איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו - רשימת כל הנושאים
... לגרום לילד לסדר? איך לגרום לילד לסדר את איך לגרום לילד לעשות? איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? איך לגרום לילד לעשות שיעורים? איך לגרום לילד לעשות שעורי בית? איך לגרום לילד לרצות? איך לגרום לילד לרצות ללמוד? איך לגרום לילדים? איך לגרום לילדים לאכול בריא? איך לגרום לילדים לאכול פירות וירקות? איך לגרום לכך? איך לגרום לכך ש ...
בעיות בחינוך ילדים, יעוץ להורים, לחנך ילדים, ילד שלא אוכל ירקות, הילד לא מכין שיעורים, ילד לא רוצה ללכת לבית ספר, פסיכולוג ילדים, טיפול בילדים, לגרום לילד, לשכנע ילד, ילד שלא אוהב ירקות
בעיות בחינוך ילדים, יעוץ להורים, לחנך ילדים, ילד שלא אוכל ירקות, הילד לא מכין שיעורים, ילד לא רוצה ללכת לבית ספר, פסיכולוג ילדים, טיפול בילדים, לגרום לילד, לשכנע ילד, ילד שלא אוהב ירקות
... בחינוך ילדים, יעוץ להורים, לחנך ילדים, ילד שלא אוכל ירקות, הילד לא מכין שיעורים, ילד לא רוצה ללכת לבית ספר, פסיכולוג ילדים, טיפול בילדים, לגרום לילד, לשכנע ילד, ילד שלא אוהב ירקות איך לגרום לילד לאכול ירקות שהוא לא אוהב? הנושא שאליעד כהן דן בו הוא איך אפשר לגרום לילד שלא רוצה לאכול ירקות להתחיל לאכול אותם, וזאת בלי להשתמש בכפייה, באיומים או בשוחד. אליעד מדגיש תחילה שאם המטרה היא לגרום לילד לאכול ירקות בלי להשתמש בשיטות כוחניות או בשוחד, יש לחשוב על דרכים אחרות, יצירתיות יותר. דוגמה שאליעד מביא היא להפוך את האכילה למשחק ... כמו פרצופים או דמויות כדי להקל על הילד את החוויה. אבל, לדבריו, החשוב באמת הוא להבין למה הילד לא רוצה לאכול ירקות מלכתחילה. אם הילד אומר שהירקות מגעילים אותו, ההורה יכול לנסות להראות לו את היתרונות של הירקות - שהם בריאים, שהם טובים לגוף ושיעזרו לו לגדול ולהיות חזק. עם זאת, אם הילד עדיין מסרב, עולה השאלה: מה עושים הלאה? אליעד מבהיר שיש שלוש אפשרויות נפוצות: לכפות או לאיים על הילד שיאכל את הירקות (אתה לא יוצא מהחדר עד שאתה אוכל את זה). לשחד אותו שיאכל (תקבל פרס אם תאכל). לוותר לחלוטין על העניין (טוב, אל תאכל). ... לסוגיה זו. אליעד מסביר שההתנגדות של הילד נובעת מחוסר יכולתו להתמודד עם חוסר נוחות או עם מציאות שנגד רצונו. כלומר, ההורים פעמים רבות מלמדים את הילד להימנע ממצבים לא נעימים, וכך, הילד לומד לראות כל מצב לא נעים כאסון. לדוגמה, כאשר ילד נופל והאמא מיד רצה אליו ושואלת בדאגה מוגזמת מה קרה?!, הילד לומד מזה שקושי או כאב הם דברים שאסור לחוות, ובאופן אוטומטי מתייחס לכל אי - נוחות קטנה כבעיה ענקית. הדבר מתבטא גם באי רצונו לאכול ירקות: הילד מרגיש אי - נוחות מהירקות, והתגובה שלמד היא להימנע מהחוויה. אליעד מציין שהפתרון הוא לשנות את הגישה של ההורים לחוסר נוחות. ההורים צריכים להעביר ל
שיטות שכנוע, איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים? ליצור התניה במוח, לגרום לילד לאהוב משהו, לגרום למישהו לאהוב משהו, לגרום למישהו לשנוא משהו, איך המוח משתכנע? איך לשתול מחשבה? NLP
שיטות שכנוע, איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים? ליצור התניה במוח, לגרום לילד לאהוב משהו, לגרום למישהו לאהוב משהו, לגרום למישהו לשנוא משהו, איך המוח משתכנע? איך לשתול מחשבה? NLP
... שכנוע, איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים? ליצור התניה במוח, לגרום לילד לאהוב משהו, לגרום למישהו לאהוב משהו, לגרום למישהו לשנוא משהו, איך המוח משתכנע? איך לשתול מחשבה? NLP איך אפשר לגרום לילד או לאדם לאהוב משהו או לשנוא אותו? כדי לגרום לילד או לאדם לאהוב או לשנוא דבר כלשהו, צריך להבין קודם כל את מנגנון ההתניה במוח. ההתניה נוצרת ... סיטואציות שונות או בין פעולה לתוצאה שלה. לדוגמה, אם ילד אוהב ללבוש תחפושת, הוא עשוי לרצות ללבוש אותה גם מחוץ לחג פורים, בגלל שהוא כבר יצר התניה ... של עונג או סבל לבין חוויות שונות, יכול לשמש ככלי חינוכי יעיל, אך הוא איננו מוחלט אלא פועל באופן יחסי. כלומר, אדם יכול להתרגל למשהו אם הוא יחזור ... התוצאה החיובית שהיא הכסף שהוא מרוויח. איך אפשר לשכנע ילד לא לעשות משהו שלילי? אליעד מסביר שכדי לגרום לילד להפסיק לעשות פעולה שלילית (למשל, אלימות או כל התנהגות לא רצויה אחרת), אפשר להשתמש בשיטת ההתניה השלילית: בכל פעם שהילד יפעל באלימות, הוא יקבל עונש בלתי נמנע. אם הילד ישוכנע שאין לו ברירה אלא לסבול מהעונש בכל פעם שהוא אלים, המוח שלו יתחיל לקשר את ... אלים. חשוב מאוד שהעונש יהיה בלתי נמנע, כי אם הילד יחשוב שיש לו אפשרות להתחמק ממנו, השיטה לא תעבוד והוא ימשיך בהתנהגות השלילית. איך עובד מנגנון ... בלי לחשוב על התגמול, מתוך הרגל בלבד. בדיוק כך אפשר לשכנע ילד לאהוב לבצע שיעורי בית או מטלות אחרות. אם הילד יקשר בין ביצוע שיעורי הבית לבין תגמול חיובי כלשהו, אחרי מספר רב של פעמים הוא יתחיל לבצע את ... חיובית או שלילית ללא כוונה. לדוגמה, אם מאפשרים לילד להתנסות בדבר שלילי (כמו התנהגות מסוכנת) בסיטואציה מסוימת, אפילו באופן חד - פעמי או פרטי, הוא ... לדבר הזה ולהמשיך לבצע אותו גם כשהוא לבד. למשל, ילד שהוריו מרשים לו לנהוג במהירות במסלול מרוצים, עלול לפתח התניה חיובית לנהיגה במהירות ולנסות לבצע זאת ... ליצור התניה חיובית? איך להפסיק מחשבות טורדניות? איך לגרום לילד לאהוב שיעורי בית? איך לשכנע אנשים בשיטת NLP? איך להתמודד עם התנהגות שלילית אצל ילדים? ...
הענקת יתר, ילד נכה רגשית, בני זוג נכים רגשית, איך לא לגרום לילד שלך להיות נכה רגשית? מהי נכות רגשית? איך נוצרת נכות רגשית? תלות רגשית, לגרום למישהו להיות תלוי בך, לגדל ילד עצמאי, הדרכת הורים, אהבת יתר, לגדל ילד בריא נפשית
הענקת יתר, ילד נכה רגשית, בני זוג נכים רגשית, איך לא לגרום לילד שלך להיות נכה רגשית? מהי נכות רגשית? איך נוצרת נכות רגשית? תלות רגשית, לגרום למישהו להיות תלוי בך, לגדל ילד עצמאי, הדרכת הורים, אהבת יתר, לגדל ילד בריא נפשית
... יתר, ילד נכה רגשית, בני זוג נכים רגשית, איך לא לגרום לילד שלך להיות נכה רגשית? מהי נכות רגשית? איך נוצרת נכות רגשית? תלות רגשית, לגרום למישהו להיות תלוי בך, לגדל ילד עצמאי, הדרכת הורים, אהבת יתר, לגדל ילד בריא נפשית מהי נכות רגשית וכיצד היא נוצרת? ... בגלל מגבלה גופנית. בדומה לכך, אדם שנכה רגשית יתקשה לפעול עצמאית ברמה הנפשית ויזדקק תמיד לתמיכה של אחרים, בין אם מדובר בהורים, בני זוג או חברים. איך הענקת יתר יוצרת תלות רגשית? אליעד מדגיש כי אחד הגורמים המרכזיים לנכות רגשית הוא תופעת הענקת יתר. הענקת יתר היא מצב שבו הורים או בני זוג מעניקים יותר מדי עזרה, תשומת לב ופינוק, עד כדי כך שהם מונעים מהאדם השני את היכולת לפתח כישורי חיים עצמאים. הוא מסביר זאת באמצעות דוגמה פשוטה: ילד שחווה חרם בבית הספר. לכאורה, הורים טובים עשויים לרצות להקל עליו בכל מחיר, לחבק ... ואולי אפילו לקחת אותו מיד מבית הספר. אך לפי אליעד, תגובה כזו יוצרת נזק נפשי חמור יותר מהחרם עצמו, מכיוון שהיא מלמדת את הילד שהוא חסר אונים וזקוק תמיד להגנתם של ההורים. תגובה כזו הופכת את הילד בהדרגה לנכה רגשית, שאינו מסוגל להתמודד לבד עם מצבים קשים בחיים. מדוע הענקת יתר היא מזיקה גם בזוגיות? אליעד כהן מסביר שהענקת יתר אינה פוגעת רק בילדים, אלא גם ביחסים זוגיים. כאשר בן זוג או בת זוג מעניקים תמיכה מוגזמת לצד השני, הם למעשה יוצרים תלות רגשית ... לכך שהאדם המקבל את התמיכה מאבד בהדרגה את היכולת להתמודד לבד, והופך בהכרח לנכה רגשית. לדוגמה, אם אחד מבני הזוג מטפל באופן מוגזם בכל הבעיות של השני, דואג לכל צרכיו, פותר ... ומתמודד עבורו עם כל בעיה, בסופו של דבר הצד השני מאבד את הביטחון ואת האמונה שהוא מסוגל לפתור בעיות בכוחות עצמו. כיצד תמיכה מוגזמת פוגעת בעצמאות של האדם? אליעד נותן דוגמה ... שלו, האדם הבריא יהפוך עם הזמן לנכה, יאבד מסת שריר ויתקשה לעמוד וללכת שוב בעתיד. באופן דומה, כאשר אדם רגיל מקבל תמיכה מוגזמת ברמה הרגשית, הוא מפסיק לתרגל התמודדות ... היכולת להתמודד לבד והופך תלותי באחרים. כך נוצרת נכות רגשית - מוגבלות נפשית אמיתית שנגרמת בגלל חוסר עצמאות. איך אפשר למנוע מילדים ומבני זוג להפוך לנכים רגשית? אליעד מציע גישה מעשית ברורה: לעזור לאדם לעזור לעצמו. במקום לתת לילד או לבן הזוג פתרון מידי לבעיה, מומלץ ללמד אותו איך לפתור אותה בכוחות עצמו. כדוגמה, במקום לתת לילד כסף בכל פעם שהוא מתלונן, צריך לשוחח איתו, ... ובהסברים על התמודדות עצמאית. עם זאת, חשוב לזכור כי הענקת יתר יוצרת תלות שבסופו של דבר חוזרת כבומרנג ומזיקה לכולם, הן לילד, הן לבן הזוג והן לאדם שנותן את התמיכה. אליעד מסכם את דבריו ומזכיר כי מטרת החינוך הרגשי האמיתי היא להוביל את הילד או את בן הזוג לעצמאות רגשית ונפשית, שתאפשר להם להתמודד בצורה טובה ובריאה יותר עם החיים. מהי נכות רגשית? איך למנוע תלות רגשית? מהי הענקת יתר? איך לגדל ילד עצמאי? איך להימנע מתלות בזוגיות? איך לחנך ילדים להתמודדות עצמאית? ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
... במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1 וכאן יתבאר, מהו הבסיס היחיד והראשון, שעליו מבוססות כל שיטות המכירה שיטות השכנוע שיטות לניהול משא ומתן וכיוב? ויתבאר, מהי החוקיות של כל תהליכי המכירה והשכנוע שיש בעולם? ויתבאר, כיצד אפשר לשכנע כל אחד בכל דבר? ויתבאר, מהי המהות של תהליך שכנוע ושל תהליך מכירה? ועוד. כי מי שהוא איש מכירות לא מקצועי, הוא חושב בטעות, שיש המון שיטות, איך להצליח במשא ומתן ואיך להצליח למכור ואיך לשכנע אנשים לחשוב ולעשות דברים כלשהם. אבל מי שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע, הוא יודע את האמת, שבסופו של דבר, יש דבר אחד שצריך לקרות, כדי לגרום למישהו להשתכנע לחשוב ולעשות משהו, וכדי לגרום ללקוח לקנות את המוצר. וכל שיטות המכירה ושיטות השכנוע הקיימות, הן רק דרכים שונות, שמנסות לגרום לאותו הדבר שיקרה. אך בסופו של דבר, יש דבר אחד ויחיד, שהוא אמור לקרות, כדי שהלקוח ישתכנע ויקנה את המוצר. ומי שרוצה להצליח במכירות ומי שרוצה להצליח בעסקים ולהצליח למכור ללקוחות מוצר או רעיון כזה או אחר, הוא צריך לדעת, מהו החוק הבסיסי, שעליו מושתתות כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע השונות. וכאן נבאר את העניין הזה, לעומקו. ונבאר, מהו התהליך הקבוע, שחוזר על עצמו תמיד, בכל תהליך של מכירה ושל שכנוע. ושבכל פעם הוא מופיע בצורה אחרת, אבל תמיד הוא אותו ... רוכש את המוצר, היא פעולה ממשית שקורית בעולם הממשי שלנו. אבל היא ביטוי של תהליך רגשי ותהליך נפשי, שקורה בין הלקוח לבין המוכר. כי הלקוח, רוצה לקנות את המוצר, והמוכר, רוצה ל
שכנוע / שינוי עמדות - למה כדאי ללמוד את חוקי השכנוע? למה לכל אחד כדאי לדעת את סודות השכנוע? מה הדברים הטובים שיצאו לך מלדעת איך לשכנע? איך לשכנע אחרים? איך לשכנע את עצמך? איך לא לתת לאחרים לעבוד עליך? ללמוד שכנוע, ללמוד NLP, לימודי שכנוע, כושר שכנוע, ללמוד איך לשכנע אנשים, ללמוד טכניקות שכנוע
שכנוע שינוי עמדות - למה כדאי ללמוד את חוקי השכנוע? למה לכל אחד כדאי לדעת את סודות השכנוע? מה הדברים הטובים שיצאו לך מלדעת איך לשכנע? איך לשכנע אחרים? איך לשכנע את עצמך? איך לא לתת לאחרים לעבוד עליך? ללמוד שכנוע, ללמוד NLP, לימודי שכנוע, כושר שכנוע, ללמוד איך לשכנע אנשים, ללמוד טכניקות שכנוע וכאן אבאר, למה כדאי לכל אחד ללמוד את סודות השכנוע ואת חוקי השכנוע? ואפילו לדוגמה מי שחי לבד, ולא בחברת בני אדם, למה גם לו כדאי ללמוד איך לשכנע אנשים? ואסביר את ההיבטים השונים ואת התועלות השונות שיכולות לצמוח לאדם, מכך שילמד את סודות השכנוע ואת חוקי השכנוע. וגם אפילו עבור מי שחי כל חייו לבדו במדבר, בלי חברת בני אדם, גם הוא יקבל תועלת, מלימוד והבנה של חוקי השכנוע ושינוי עמדות. והמהות של שכנוע היא, שאדם שנוקט בעמדה אחת, מסכים לחשוב בצורה אחרת. כי יש בעולם שלנו אין סוף רעיונות שונים ודעות שונות. ולכל מטבע, יש לפחות שני צדדים אם לא יותר. כי את אותו ... לחשוב בצורה חדשה, הרי שזה תהליך של שכנוע. שהאדם משתכנע ומסכים לשנות את עמדתו ואת המקום שממנו הוא רואה את הדברים, ולהתחיל לראות את הדברים גם מנקודת מבט אחרת. ותהליך שכנוע עצמי, קורה אצל האדם, בכל פעם שהוא משנה את הדעה שלו לגבי דבר כלשהו. ובכל פעם שהאדם לומד דבר חדש וחושב בצורה חדשה על דבר כלשהו, הרי שזה סוג של שכנוע. ולשכנוע, יש חוקים משלו, שהם חוקי השכנוע וסודות השכנוע . דהיינו, אנשים משנים את דעתם, בצורה סיבתית של סיבה ותוצאה לפי חוקיות כלשהי. כי יש תהליך מדויק ביותר, שהוא גורם לאדם להשתכנע ולהיות משוכנע בדעה כזו או אחרת. ולכל אדם בעולם, כדאי מאוד ללמוד את חוקי השכנוע ואת סודות השכנוע . דהיינו, ללמוד כיצד עובד המנגנון של השכנוע ושל החלפת הדעות של האדם, מדעה אחת, לדעה אחרת. ומי שילמד את סודות השכנוע, יצמחו לו מכך תועלות רבות. ואחת מהתועלות שיכולות לצמוח לאדם שילמד את סודות השכנוע, היא, שהוא ידע
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
... במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2 וזה בעצם אומר, שכאשר מנסים למכור ללקוח פוטנציאלי מוצר כלשהו, הרי שבעצם מנסים לשכנע אותו, להסתכל על המציאות, מנקודת מבט שאומרת, שאם הוא יקבל את מה שאין לו, שזה בעצם המוצר, ושאם ... חושב, שהמציאות תהיה טובה יותר עבורו, הרי שממילא הוא מחויב לבצע את העסקה, כדי לעשות את החיים שלו לטובים יותר. ותהליך של מכירה בכלל ותהליך של משא ומתן בפרט, הוא בעצם דו קרב רעיוני, בין נקודות מבט שונות. שכל אחד מנסה לשכנע את הצד האחר, שהמציאות תהיה טובה יותר עבורו, אם היא תהיה בצורה כלשהי. וכל צד יוצא מנקודת הנחה ... של בני אדם שונים. או במילים אחרות, קיימת לגיטימציה לחשוב, שהעסקה טובה ושהעסקה רעה ושהעסקה מיותרת, עבור כל אחד מהצדדים שמנהלים את המשא והמתן. ועל האדם להבין, שלכל נקודת מבט אפשרית על העסקה, יש את היתרונות ואת ... שגויה. וגם נקודת המבט שאומרת, שהעסקה מיותרת עבור הלקוח, גם אותה אפשר להוכיח או לשלול. והחידוד כאן הוא להבין, שמי שרוצה לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר שלו, ומי שרוצה לשכנע מישהו אחר, לחשוב בצורה כלשהי, הוא בעצם צריך להכיר, את היתרונות ואת החסרונות שיש בכל נקודת מבט אפשרית, על אותו המוצר ועל אותו הרעיון שהוא מנסה למכור אותו. כי כנל, מכירת מוצר ממשי, היא ביטוי של מכירת רעיון מופשט. שהמוכר, משכנע את הלקוח, ברעיון שאומר, שהחיים של הלקוח יהיו טובים יותר, אם הוא ירכוש את המוצר תמורת משאבים אחרים של הלקוח. ועל המוכר להבין ולדעת, מה היתרונות ומה החסרונות הקיימים, ברעיון שאומר, שיהיה טוב יותר ללקוח, אם הוא יבצע את העסקה. וכל תהליך מכירה שקיים בעולם, הוא בעצם שכנוע רעיוני של צד אחד את השני, שהמציאות תהיה טובה יותר, אם היא תהיה בצורה אחרת. והחידוד כאן הוא, ... היא, שמנקודת מבט נייטרלית לגמרי, אי אפשר לדעת, האם באמת העסקה טובה יותר או רעה יותר, עבור כל אחד מהצדדים. וצריך להבין, שלשכנע מישהו לקנות מוצר, זה בעצם לשכנע אותו להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית, שמסתכלת על היתרונות היחסיים שיש בביצוע העסקה, יותר מאשר על החסרונות היחסיים שיש בביצוע העסקה. וכל תהליכי המכירה שיש בעולם, הם בעצם תהליך של שכנוע ושינוי עמדות, של שני הצדדים. כי יש עמדות שונות, כיצד ניתן להסתכל על המציאות. ובכל ביצוע עסקה כלשהי, יש בו תמיד גם חסרונות כלשהם, עבור שני הצדדים. וכושר שכנוע טוב של המוכר, הוא בעצם לשכנע את הלקוח, לעשות שינוי עמדות, מנקודת המבט הסובייקטיבית של הלקוח, אל נקודת המבט הסובייקטיבית של המוכר. ונבהיר את הדבר, בצורה ציורית. והדבר דומה לכדור, שהוא מכוסה ב 3 צבעים שונים. וניתן להסתכל על ... שני, מייצג את המחשבה שאומרת, שהעסקה רעה עבור הלקוח. והצבע השלישי, מייצג את המחשבה שאומרת, שהעסקה מיותרת עבור הלקוח. וכאשר המוכר מנסה למכור את המוצר ללקוח, יש כאן תהליך של שינוי עמדות. שבו, ה
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק איך משפיעות המילים רק וגם על יכולת השכנוע? בהרצאה זו אליעד כהן מסביר לעומק כיצד המילים רק וגם משפיעות על יכולת השכנוע, שיווק ומכירות, NLP והשפעה על התת - מודע. ההסבר מתחיל בהבנה בסיסית של שני מושגים: יש ואין. לדבריו, המילים רק וגם הן ביטויים שמשפיעים באופן ישיר על המחויבות הרגשית ... ניתן בהדרגה להגביר את המחויבות על ידי שימוש במילה רק. כיצד להשתמש במילים רק וגם לשכנוע? אליעד נותן דוגמאות נוספות מתחומי המכירות והשכנוע: אם רוצים לעודד אדם לאכול בריא, להגיד לו תאכל גם בריא מקל עליו כי הוא מבין שהוא לא חייב לוותר לגמרי על אוכל לא בריא. לעומת זאת, אם ... כלומר, הופכים את הרצון לדבר הכרחי ובלתי נמנע. מהי החשיבות של הדיוק במילים בשיווק ובמכירות? אליעד מדגיש שכל מילה שנבחרת בזמן שכנוע משפיעה על המודעות והתת - מודע של האדם. הוא מסביר כיצד מילים יכולות להיות מחייבות או אפשריות. למשל, המילים צריך, חייב, מוכרח הן מחייבות, בעוד שרוצה, יכול, מאמין הן מילים שמשאירות פתח ואפשרויות. לדוגמה, כשמישהו אומר אני מאמין באלוהים, ניתן לערער על ודאותו בכך שאומרים לו אתה ... אליעד מבהיר שהיכולת להבין לעומק את המשמעות של כל מילה חיונית ביותר להשפעה ושכנוע. על מנת להצליח בכך, דרוש פוקוס מקסימלי. הוא מציע להקשיב למילים בשיחות יומיומיות ולשים לב איזו מילה נאמרה, מדוע היא נאמרה, ומה השפעתה על השומע. לדוגמה, ... שימוש בשפה. כשאומרים אנחנו, נוצרת הזדהות, לעומת אתה שיוצר תחושת בידוד. לדוגמה, בשכנוע קבוצתי, עדיף לומר אנחנו רוצים משהו, במקום אתה רוצה משהו. בשיטה זו האדם ירגיש חלק מהקבוצה, וההתנגדות תפחת. מהם היתרונות של שליטה מוחלטת בשפה? אליעד ... עצמו ושל אחרים, ולהוביל את השיח בדיוק לאן שהוא רוצה. הוא מדגיש שאין כאן עניין של מניפולציה בלבד, אלא יכולת אמיתית להביא את האדם להכרה של רעיון מסוים באמצעות שליטה מדויקת בשפה. איך לשכנע אנשים? מהן טכניקות NLP? כיצד להשפיע על התת - מודע? הצלחה במכירות ושיווק איך להפוך רעיון לאפשרות? מה ההבדל בין רק לגם בשכנוע? כיצד להשתמש בשפה ליצירת הזדהות? ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... הסיבה של ההתנגדות להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע טכניקות מכירה שיטות שכנוע NLP דמיון מודרך שיטות מכירה סוגסטיה וכאן אבאר, עוד דרך ועוד שיטה איך אפשר להחליש את ההתנגדות ... אתה יכול לעשות, על ידי זה שאתה מוצא סיבה אחרת משכנעת לכך שהלקוח מתנגד למוצר. שזה יכול להיות גם על ידי זה שלוקחים את ... המודע של הלקוח, להבין את עצמו אחרת. דהיינו, שמשכנעים את תת המודע של הלקוח, שהוא מתנגד למוצר, לא מסיבה ככ חזקה, אלא מסיבה חלשה. ועל ידי זה יותר קל לשכנע את הלקוח לבצע את העסקה. והכל נעשה על ידי זה שיודעים בזמן אמת לזהות ... ואיזה מילים מחלישות את הסיבה. ועל ידי זה מפתחים כושר שכנוע ויכולות מכירה שמגדילות את המכירות ואת היכולת לשכנע אנשים. ...
NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות תוספת - הוספה הפחתה וצירוף - מילים מוכרות / התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך למכור יותר? איך לשכנע אנשים? כושר שכנוע / תת מודע
... משמעות המילים - מילות קישור - מילות תוספת - הוספה הפחתה וצירוף - מילים מוכרות התאמת מילים מילים שיווקיות - איך למכור יותר? איך לשכנע אנשים? כושר שכנוע תת מודע וכאן אתן עוד דוגמה למשמעות ... של המשמעות הייחודית והמשמעות האסוציאטיבית שיש לכל מילת קישור, מאפשרת לאדם לדעת איך להשתמש במילות הקישור בצורה הטובה ביותר לצרכי מכירות שכנוע וכיוב. ומאפשרת לאדם גם לקרוא אנשים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע - הקצנה לצורך ניטרול - איך לשכנע את ההורים? חינוך ילדים / איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לעשות שעורי בית? דיבייטינג / רטוריקה / כושר שכנוע / מניפולציות / ניהול משא ומתן / מכירות / שיווק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לשכנע ילד לעשות שעורי בית, איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשכנע ילד לעשות שעורי בית, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קריירה, קואצינג, מאמן אישי קריירה בנושאי לשכנע ילד לעשות שעורי בית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7734 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 20:13:15 - wesi1