אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשווק מוצרי מידע ✔למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות הטוב ביותר שלך?

הדרך היעילה ביותר למכור מוצר או שירות היא להפוך את הלקוח עצמו לאיש המכירות שלך. הכוונה היא לגרום ללקוח למכור לעצמו את המוצר, על ידי כך שתאפשר לו להתנסות במוצר בצורה חופשית וחינמית, כדי שהוא יחווה באופן אישי את הערך והיתרונות של מה שאתה מציע. אליעד מסביר שכאשר לקוח מתנסה במוצר, הוא למעשה חווה את הערך שלו באופן ישיר, וזו הדרך הטובה ביותר לשכנע אותו לקנות. במקום להשקיע מאמצים רבים בפרסום, שיווק או הסברים, פשוט מאפשרים ללקוח להרגיש בעצמו את התועלת.

מדוע לאפשר ללקוחות להתנסות במוצר בחינם זו אסטרטגיה יעילה?

כאשר נותנים ללקוחות אפשרות להתנסות בחינם, הם לא צריכים להסתמך על הפרסומות או ההבטחות שלך. במקום זאת, הם מגלים בעצמם אם המוצר באמת עונה על הציפיות שלהם. כך הלקוחות מוכרים לעצמם את המוצר, מכיוון שהם חווים את היתרונות שלו באופן ישיר. הלקוחות מרגישים בטוחים יותר ברכישה, כי הם כבר יודעים בדיוק מה הם יקבלו, וכך אתה מפחית את ההתנגדויות והמכשולים בדרך למכירה.

למי מתאימה האסטרטגיה של מתן התנסות חינם?

אליעד מסביר שהאסטרטגיה הזאת מתאימה במיוחד למי שהמוצר שלו באמת טוב. כלומר, אם המוצר שלך איכותי מאוד, ואפילו טוב יותר מכל פרסומת שאפשר להפיק לו, אין לך בעיה לתת לאנשים להתנסות בו. במקרה כזה, ההתנסות החופשית תעבוד לטובתך, כי הלקוחות יגלו שהמוצר עולה על הציפיות שלהם.

מנגד, אם המוצר שלך הוא פחות טוב ממה שאתה מפרסם, או שהאיכות האמיתית שלו נמוכה ביחס להבטחות שלך, אז לא תהיה לך מוטיבציה לתת ללקוחות להתנסות. במצב כזה, ייתכן שתרצה להשקיע יותר מאמצים בפרסום ובהסברים, כדי שהלקוח יקנה את המוצר לפני שהוא מבין שאין לו ערך אמיתי. במקרים כאלו, המוכר יעדיף לעשות הרצאות, להבטיח הבטחות גדולות, או למכור בצורה עקיפה את המוצר, רק כדי לא לחשוף את האמת האמיתית של המוצר.

מה המשמעות של מוצר טוב ביחס לתמחור שלו?

אליעד נותן דוגמה ברורה לגבי החשיבות של תמחור נכון והקשר שלו לאפשרות לתת התנסות חינם. נניח שיש מוצר ששוויו האמיתי הוא 100 שקלים, אבל המוכר רוצה למכור אותו ב - 1,000 שקלים. אם הוא יאפשר ללקוחות להתנסות במוצר לפני הרכישה, הם יבינו מיד שהמוצר שווה רק 100 שקלים, ואז הם יסרבו לקנות במחיר המופקע שהמוכר מבקש. במצב כזה, המוכר יעדיף להוציא 500 שקלים על פרסומות והסברים, כדי לשכנע את הלקוחות שהמוצר שווה 1,000 שקלים, מאשר לחשוף את השווי האמיתי שלו בהתנסות חינמית.

לעומת זאת, אם המוצר שווה הרבה יותר מהמחיר שאתה מבקש עליו, אין שום בעיה לאפשר התנסות חינם, כי כל שימוש נוסף רק יחזק את התחושה של הלקוח שהמוצר שווה הרבה מעבר למחיר המבוקש. בצורה כזו, לא רק שהלקוח ירצה לרכוש, אלא הוא גם יהיה מרוצה מהקנייה וימליץ על המוצר לאחרים.

אילו סוגי מוצרים קיימים ואיך זה משפיע על האסטרטגיה?

אליעד מחלק את המוצרים לשני סוגים עיקריים:
  • מוצרים שככל שמשתמשים בהם יותר, כך מבינים שהם פחות איכותיים, או שהם לא שווים את המחיר המבוקש.
  • מוצרים שככל שמשתמשים בהם יותר, כך מבינים שהם בעלי ערך גבוה יותר, והלקוחות רוצים אותם עוד יותר.
לכן, כאשר אתה יוצר מוצר, חשוב להתמקד באיכות האמיתית שלו. ככל שהמוצר יהיה איכותי ובעל ערך גבוה באמת, כך תוכל בביטחון רב יותר לתת ללקוחות להתנסות בו בחינם, ובסופו של דבר להשיג מכירות גבוהות יותר.

איך לקוחות הופכים למשווקים של המוצר שלך?

כאשר לקוח מתנסה במוצר איכותי ומרגיש שהמוצר הזה משפר את חייו בצורה משמעותית, הוא באופן טבעי ימליץ עליו לאחרים. הלקוח יהפוך באופן לא מודע למשווק פעיל של המוצר, כי אנשים נוטים לספר לאחרים על חוויות טובות במיוחד. זו הדרך הטובה ביותר לשיווק - הלקוח הופך לאיש המכירות האותנטי והאמין ביותר, מכיוון שהוא לא נתפס כאיש מכירות, אלא כלקוח מרוצה שנותן המלצה אמיתית.

כיצד להשתמש בשיווק מידע באינטרנט בשיטת ההתנסות?

שיטת ההתנסות החינמית מתאימה מאוד לשיווק מוצרי מידע באינטרנט. כאשר לקוח מקבל חלק מהמידע בחינם, הוא מבין טוב יותר מה הערך של המידע המלא. אם המידע החינמי היה איכותי ומועיל באמת, הלקוח ישאף לרכוש את המידע הנוסף. לעומת זאת, אם המידע החינמי חלש או לא מועיל, הלקוח יאבד עניין ויעזוב. לכן, ככל שהמידע החינמי איכותי יותר, כך הלקוח ירצה להשלים את הרכישה ולהשיג את שאר המידע.

לסיכום, מהו העיקרון החשוב ביותר להצלחה במכירות?

העיקרון החשוב ביותר שאליעד מדגיש הוא להקפיד ליצור מוצרים שבאמת נותנים ערך משמעותי. ככל שהמוצר יהיה בעל ערך רב יותר, כך יהיה אפשר לתת ללקוחות להתנסות בו ללא חשש. ההתנסות החופשית הזאת תהפוך את הלקוחות לאנשי המכירות הכי טובים שלך, כי הם ימכרו לעצמם את המוצר וימליצו עליו לאחרים.
אנשי המכירות הטובים ביותר הם הלקוחות שלך

מה הכוונה? הכוונה היא שהדרך הטובה ביותר למכור ללקוחות שלך היא לגרום להם להכיר ולמכור לעצמם את המוצר. איך עושים זאת? הדרך הטובה ביותר למכור מוצר היא לאפשר ללקוחות להתנסות בו. אם אתה יכול להרשות לעצמך להציע את המוצר או השירות שלך בחינם להתנסות, הם ייהנו ממנו - וכך הם יהפכו ללקוחות שלך כי הם בעצם "מוכרים" לעצמם את מה שאתה מציע.

למי השיטה הזאת מתאימה ולמי לא?

השיטה הזו לא מתאימה למי שהמוצר שלו פחות טוב מהפרסום שלו. כלומר, אם מישהו מוכר מוצר ומספר עליו שהוא איכותי ומיוחד, אבל בפועל - אם הלקוח יתנסה בו, הוא יגלה שהוא לא עומד בציפיות, אז אותו מוכר יעדיף להשקיע יותר בפרסום מאשר לתת לאנשים להתנסות במוצר עצמו. אנשים כאלה ישקיעו בפרסומות, בהבטחות, בהרצאות, ובכל דרך אחרת להלהיב את הלקוח, אך לא ייתנו לו לנסות בפועל את המוצר - כי הם יודעים שאם הלקוח ינסה, הוא לא ירצה לקנות.

לעומת זאת, אם המוצר עצמו טוב יותר מכל פרסומת שניתן להציג עליו, אז ניתן לתת לאנשים להתנסות בו, כי המוצר עצמו הוא הפרסומת הכי טובה שיש. אם יש לך מוצר מצוין ואתה מספר עליו שהוא נהדר, זה לא תמיד ישמע אמין, ולכן עדיף לתת ללקוח לחוות זאת בעצמו. כשלקוח משתמש במוצר ומגלה שהוא באמת איכותי, הוא משתכנע בעצמו ומבין שהמוצר שווה את זה.

תמחור המוצר והשפעתו על חוויית הלקוח

כאן נכנס העניין של תמחור המוצר. למשל, אם יש לך מוצר ששוויו האמיתי הוא 100 שקלים, אבל אתה רוצה למכור אותו ב - 1,000 שקלים, אם תיתן לאנשים להשתמש בו בחינם, הם יבינו מיד שהוא לא שווה את הסכום שאתה מבקש. לכן, במקרה כזה, יש כאלה שמעדיפים להשקיע 500 שקלים בפרסום ולשכנע אתכם שהמוצר שווה 1,000 שקלים, כדי לגרום לכם לקנות - אך לאחר הרכישה תבינו שנפלתם בפח.

לעומת זאת, אם מוצר באמת שווה פי כמה וכמה מהמחיר שמבקשים עליו, אין שום בעיה לתת אותו להתנסות בחינם, כי ככל שהלקוח משתמש במוצר יותר - כך הוא מעריך את השווי האמיתי שלו יותר.

מה המשמעות של מוצר טוב?

יש מוצרים שככל שאתה משתמש בהם יותר, אתה מבין שהם פחות טובים ממה שחשבת, או שהם לא שווים את המחיר המבוקש עליהם. מנגד, יש מוצרים שככל שאתה משתמש בהם יותר, כך אתה אוהב אותם יותר, זקוק להם יותר ומבין שהם שווים הרבה מעבר למה ששילמת עליהם.

לסיכום

אם אתם רוצים לשווק מוצר בהצלחה, תשתדלו לייצר מוצרים שבאמת בעלי ערך. ככל שהמוצר איכותי יותר, כך תוכלו לתת לאנשים להתנסות בו ללא חשש - וזה רק יגביר את המכירות. כך הלקוח יוכל גם ליהנות מהמוצר, גם לרכוש אותו וגם להרוויח מהשימוש בו.

לפרטים נוספים חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il את המונחים: "לתת ללקוחות להתנסות במוצר בחינם", "איך לשווק ללקוחות", "המלצות של לקוחות" ועוד, ותוכלו לקבל מידע נוסף שיעזור לכם להצליח. בהצלחה!
שיווק התנגדות יתרונות לקבוע מחיר איך למכור מוצר איך למכור מוצרים לתת ללקוחות להתנסות במוצר בחינם לשכנע אותו ביטחון שירות מאיפה השכל של אליעד כהן איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח למכור לעצמו איך לגרום ללקוח שלך איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך איך למכור איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות אינטרנט איש מכירות אנשי מכירות בחינם הלקוח הלקוח כאיש מכירות המלצות המלצות של לקוחות התנסות התנסות במוצר התנסות הלקוחות במוצר חינם לגרום ללקוח לגרום ללקוח למכור לעצמו לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך להתנסות להתנסות במוצר בחינם ללקוח למכור לעצמו למה לגרום ללקוח למכור למכור ללקוח למכור ללקוחות למכור לעצמי למכור לעצמך לקוח לקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוח שלך לשכנע לקוחות לתת ללקוח לתת ללקוח להתנסות במוצר לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם לתת ללקוחות מוצר מוצר בחינם מוצרי מידע מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מתי למכור ללקוח שיווק שיווק באינטרנט שיווק המוצר שיווק מוצרי מידע שיווק מידע באינטרנט
שקרים של מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, החיסרון של הלקוח, הכאב של הלקוח, התועלת של הלקוח, להתנסות במוצר בחינם, לשווק את עצמי
שקרים של מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, החיסרון של הלקוח, הכאב של הלקוח, התועלת של הלקוח, להתנסות במוצר בחינם, לשווק את עצמי
...אתכם מהמצב, אך בלי להסביר לכם באמת מה הוא. איך עושים זאת נכון? אדם שבאמת רוצה לעזור לכם, יראה לכם פתרונות. במקום להגיד לכם אתם סובלים כי אתם שכירים או החיים שלכם קשים, הוא יאמר לכם: יש בעיה, הנה איך פותרים אותה. יש לך בעיה בניהול זמן? בא נראה מה אפשר לעשות. אתה לא יודע איך להתחיל עסק? הנה השלבים הראשונים. יש לך קושי מסוים? אלו הכלים שיכולים לעזור לך. מדוע גורואים לא נותנים פתרונות ברורים? הסיבה העיקרית היא שהמוצרים שהם מוכרים אינם איכותיים או אינם מספקים באמת פתרון אמיתי. אם המוצר שלהם היה טוב,...
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
...לו היא הכרחית. הוא הציע לעיתים להציג את התוצאה באופן ישיר, למשל על ידי הצגת תועלת ברורה כמו איך תוכל למכור את הדירה במחיר הגבוה ביותר או איך תוכל למנוע עיכובים במכירה. חשוב לדעת איך להציג את התועלת לשומע או לקורא בצורה ברורה ואטרקטיבית, תוך שימוש בטכניקות כמו הצגת בעיות ופתרונות מידיים. הניסוח צריך להתאים לאופי הלקוח - יש אנשים שזקוקים למידע מעמיק, ויש כאלו שמעדיפים מידע קצר וממוקד. מהן הדרכים לעורר עניין במודעות ובסרטונים שיווקיים? אליעד הדגיש את החשיבות של ניסוח נכון, וטכניקות שיווקיות כמו טיזרים...
2 סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט
...ליצור תכנים המון תכנים בנושא של עיצוב פנים, ולפרסם את התכנים האלו. ולגרום לכל מי שחשוב לו ושהוא מתעניין בעיצוב פנים, להכיר אותך. כדי שכאשר הוא ירצה לרכוש שירותי עיצוב פנים, הוא יפנה אליך. וזהו שיווק עקיף ולא שיווק ישיר. שאתה לא מנסה למכור כלום באופן ישיר, אבל מפרסם המון תכנים שהלקוחות שלך צורכים אותם ממך, עד שכאשר הם ירצו לרכוש את המוצר, הם יפנו אליך. והדרך העוד יותר מתוחכמת היא, לעשות שיווק עקיף עוד יותר עקיף. דהיינו, אם לדוגמה לדעתך כדאי לרכוש שירותי עיצוב פנים, בגלל שזה משפר את איכות החיים של...
שיווק עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות?
שיווק עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות?
...ללקוח פוטנציאלי שלך עוד לפני ששילם לך. הוא יחווה ממקור ראשון את הידע שלך ואת האיכות שלך, וכשהוא יזדקק לשירות חשמלאי - הוא יפנה אליך באופן טבעי, כי הוא כבר מכיר אותך מהתוכן שסיפקת לו. השיטה האולטימטיבית לשיווק אם אתה רוצה שהלקוחות יקנו ממך, עליך לוודא שהאדם שאתה משווק לו יקבל המלצה ממקור שהוא הכי מאמין לו - מעצמו. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לתת לו חוויה ישירה של השירות שלך, גם אם זה בחינם בהתחלה. נכון, זה לא מתאים לכל עסק ולא כל מוצר ניתן לתת בחינם, אבל העיקרון הזה עובד כמעט בכל תחום. ככל שתיתן...
אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
...עשוי לגרום לעצמך לנזק, פרסום שלילי, מוניטין שלילי, חשיפה שלילית, פרסום רע ועוד נזקים נוספים. לסיכום: כאשר אתה רוצה לבחון ערוץ פרסום, האם לעשות פרסום ממומן או לעשות פרסום אורגני, תנסה להבין היכן בסוף יהיו לך יותר רווחים מלקוחות משלמים, שזה כמובן תלוי גם בעלות הפרסום אבל גם באיכות הלידים שתקבל, ולא רק למדוד את הדברים ביחס לעלות הפרסום ולכמות החשיפות, שהיא אולי מביאה חשיפות זבל שיחס ההמרה שלהם ללקוחות משלמים, הוא גרוע ביותר. ולכן יהיה נכון לומר, שקריטי ביותר לדעת ולהבין מהם חומרי השיווק שכדאי לך לפרסם...
מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות גרועות ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, בלאק פריידי, יום שישי השחור, שיטות שיווק ומכירה
...של האדם בוחר אפשרות גרועה בגלל שהיא יותר טובה מאפשרויות גרועות אחרות? ואיך מחיר המבצע גורם לאדם לרצות משהו שהוא לא רוצה? ועוד. והעניין הוא, שלפעמים האדם בוחר באפשרות שרעה לו לכשעצמה, בגלל שהיא טובה בעיניו ביחס לאפשרויות רעות אחרות שיש לו. לדוגמה נניח שרוצים למכור לך מוצר שאתה לא צריך ושאפילו יגרום לך נזק, במקרה כזה כמובן שאתה לא תרצה לרכוש את המוצר, כי הוא יעשה לך רע ואתה לא צריך אותו. כי כדי שתרכוש את המוצר, אתה צריך להרגיש שהבחירה שלך טובה לך ושהיא עושה לך טוב ולא רע. אז אם יציעו לך לבחור בחירה...
למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
...של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך. אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה. כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח...
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
...שהוא סוגר עסקה או נוטש בדרך. וחלק מהתהליך של המשפך השיווקי, עובר במחלקת המכירות והופך להיות משפך מכירות. כי המשפך השיווקי מתחיל בתהליכי השיווק ואחר כך כאשר הליד מגיע למחלקת המכירות, אז הלקוח עובר את מסע הלקוח שלו בתוך מחלקת המכירות. דהיינו, החלק של המשפך השיווקי שעובר בתוך מחלקת המכירות. ובכל חלק של המשפך השיווקי, נוטשים לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תמיד יש שיעור נטישה ושיעור המרה בין השלב שבו התקבל הליד, לבין השלב שבו תואמה פגישה ראשונה וכך הלאה עד השלב שבו נסגרה עסקה באופן סופי. ומנהל המכירות אמור...
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
...ויגיד לכולם שהם ירוויחו, חלקם בוודאי ירוויחו. האם זה אומר שהוא באמת חזה את העתיד? או שמדובר בהסתברות טבעית? האם כמות הממליצים והתלונות באמת משנה? כשמדברים על מותגים או אנשי מקצוע, חשוב לבדוק את היחס בין הממליצים למתלוננים ולא רק את הכמות האבסולוטית. אם בעסק שלך 50% מהלקוחות ממליצים עליך, אך בתחום שלך הממוצע הוא 80% לקוחות מרוצים - המצב לא מזהיר. מצד שני, אם 40% מהלקוחות שלך ממליצים, אך בממוצע בענף שלך רק 30% ממליצים - אתה במצב טוב יחסית. גם במקרה של תלונות, צריך לבדוק את היחס: אם יש לך אלף תלונות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לשווק מוצרי מידע, איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשווק מוצרי מידע, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
הגמל אינו רואה את דבשתו מה זה רצון עצמי? בידוד שריר מטרה מתוך קבוצת שרירים אושר הכי גדול רצון לא מוגדר כף חובה פחד מאיבוד שליטה בחלום להיגמל מכדורים נוגדי דיכאון להתמודד עם חרדה חברתית איך לגרום למישהו לאהוב את עצמו בלי תנאים? התאהבות אסורה לגרום לילד לאהוב ללמוד אושר מלכתחילה מאושר מעצמו להצליח במערכות יחסים רגשיות האם הבן זוג מתאים לי? קבלת החלטות קשות איך לבחור החלטה? להתמודד עם מחלות להתמודד עם רוע אכזרי מטרה לא מדידה להצליח בלי השכלה הרחבת המשפך השיווקי מתי ליצור הזדהות? למה הילד מרביץ? לשכנע ילד לעשות בתוך התת מודע מודעות לעצמך אלוהים משוגע מתפלל לעצמו לעזור לסכיזופרן אקס נקמן שכנוע האקסית מתי שריר לא עובד? האם להגיע לכשל שרירי? למה לא להאמין באלוהים? פחד מעונש של אלוהים הארה רוחנית אמיתית לזהות הארה רוחנית איך להיות אלוהים? להיות אלוהים ולגלות שאני השטן אני לא מרוויח מספיק כסף בורסה באירופה איך להתמודד עם שאלות משמעות החיים? חיפוש משמעות החיים ליצור מוטיבציה חיובית איך לעשות כסף וליהנות מהעבודה? האם יש חופש בחירה? חוויית בחירה חופשית העולם נוצר מכלום עולם הצמצום עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר לזוגיות, מאמן אישי לירידה במשקל, מטפל רוחני בנושאי לשווק מוצרי מידע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 16_09_2025 השעה 10:34:35 - wesi1