אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשווק מוצרי מידע ✔למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות הטוב ביותר שלך?

הדרך היעילה ביותר למכור מוצר או שירות היא להפוך את הלקוח עצמו לאיש המכירות שלך. הכוונה היא לגרום ללקוח למכור לעצמו את המוצר, על ידי כך שתאפשר לו להתנסות במוצר בצורה חופשית וחינמית, כדי שהוא יחווה באופן אישי את הערך והיתרונות של מה שאתה מציע. אליעד מסביר שכאשר לקוח מתנסה במוצר, הוא למעשה חווה את הערך שלו באופן ישיר, וזו הדרך הטובה ביותר לשכנע אותו לקנות. במקום להשקיע מאמצים רבים בפרסום, שיווק או הסברים, פשוט מאפשרים ללקוח להרגיש בעצמו את התועלת.

מדוע לאפשר ללקוחות להתנסות במוצר בחינם זו אסטרטגיה יעילה?

כאשר נותנים ללקוחות אפשרות להתנסות בחינם, הם לא צריכים להסתמך על הפרסומות או ההבטחות שלך. במקום זאת, הם מגלים בעצמם אם המוצר באמת עונה על הציפיות שלהם. כך הלקוחות מוכרים לעצמם את המוצר, מכיוון שהם חווים את היתרונות שלו באופן ישיר. הלקוחות מרגישים בטוחים יותר ברכישה, כי הם כבר יודעים בדיוק מה הם יקבלו, וכך אתה מפחית את ההתנגדויות והמכשולים בדרך למכירה.

למי מתאימה האסטרטגיה של מתן התנסות חינם?

אליעד מסביר שהאסטרטגיה הזאת מתאימה במיוחד למי שהמוצר שלו באמת טוב. כלומר, אם המוצר שלך איכותי מאוד, ואפילו טוב יותר מכל פרסומת שאפשר להפיק לו, אין לך בעיה לתת לאנשים להתנסות בו. במקרה כזה, ההתנסות החופשית תעבוד לטובתך, כי הלקוחות יגלו שהמוצר עולה על הציפיות שלהם.

מנגד, אם המוצר שלך הוא פחות טוב ממה שאתה מפרסם, או שהאיכות האמיתית שלו נמוכה ביחס להבטחות שלך, אז לא תהיה לך מוטיבציה לתת ללקוחות להתנסות. במצב כזה, ייתכן שתרצה להשקיע יותר מאמצים בפרסום ובהסברים, כדי שהלקוח יקנה את המוצר לפני שהוא מבין שאין לו ערך אמיתי. במקרים כאלו, המוכר יעדיף לעשות הרצאות, להבטיח הבטחות גדולות, או למכור בצורה עקיפה את המוצר, רק כדי לא לחשוף את האמת האמיתית של המוצר.

מה המשמעות של מוצר טוב ביחס לתמחור שלו?

אליעד נותן דוגמה ברורה לגבי החשיבות של תמחור נכון והקשר שלו לאפשרות לתת התנסות חינם. נניח שיש מוצר ששוויו האמיתי הוא 100 שקלים, אבל המוכר רוצה למכור אותו ב - 1,000 שקלים. אם הוא יאפשר ללקוחות להתנסות במוצר לפני הרכישה, הם יבינו מיד שהמוצר שווה רק 100 שקלים, ואז הם יסרבו לקנות במחיר המופקע שהמוכר מבקש. במצב כזה, המוכר יעדיף להוציא 500 שקלים על פרסומות והסברים, כדי לשכנע את הלקוחות שהמוצר שווה 1,000 שקלים, מאשר לחשוף את השווי האמיתי שלו בהתנסות חינמית.

לעומת זאת, אם המוצר שווה הרבה יותר מהמחיר שאתה מבקש עליו, אין שום בעיה לאפשר התנסות חינם, כי כל שימוש נוסף רק יחזק את התחושה של הלקוח שהמוצר שווה הרבה מעבר למחיר המבוקש. בצורה כזו, לא רק שהלקוח ירצה לרכוש, אלא הוא גם יהיה מרוצה מהקנייה וימליץ על המוצר לאחרים.

אילו סוגי מוצרים קיימים ואיך זה משפיע על האסטרטגיה?

אליעד מחלק את המוצרים לשני סוגים עיקריים:
  • מוצרים שככל שמשתמשים בהם יותר, כך מבינים שהם פחות איכותיים, או שהם לא שווים את המחיר המבוקש.
  • מוצרים שככל שמשתמשים בהם יותר, כך מבינים שהם בעלי ערך גבוה יותר, והלקוחות רוצים אותם עוד יותר.
לכן, כאשר אתה יוצר מוצר, חשוב להתמקד באיכות האמיתית שלו. ככל שהמוצר יהיה איכותי ובעל ערך גבוה באמת, כך תוכל בביטחון רב יותר לתת ללקוחות להתנסות בו בחינם, ובסופו של דבר להשיג מכירות גבוהות יותר.

איך לקוחות הופכים למשווקים של המוצר שלך?

כאשר לקוח מתנסה במוצר איכותי ומרגיש שהמוצר הזה משפר את חייו בצורה משמעותית, הוא באופן טבעי ימליץ עליו לאחרים. הלקוח יהפוך באופן לא מודע למשווק פעיל של המוצר, כי אנשים נוטים לספר לאחרים על חוויות טובות במיוחד. זו הדרך הטובה ביותר לשיווק - הלקוח הופך לאיש המכירות האותנטי והאמין ביותר, מכיוון שהוא לא נתפס כאיש מכירות, אלא כלקוח מרוצה שנותן המלצה אמיתית.

כיצד להשתמש בשיווק מידע באינטרנט בשיטת ההתנסות?

שיטת ההתנסות החינמית מתאימה מאוד לשיווק מוצרי מידע באינטרנט. כאשר לקוח מקבל חלק מהמידע בחינם, הוא מבין טוב יותר מה הערך של המידע המלא. אם המידע החינמי היה איכותי ומועיל באמת, הלקוח ישאף לרכוש את המידע הנוסף. לעומת זאת, אם המידע החינמי חלש או לא מועיל, הלקוח יאבד עניין ויעזוב. לכן, ככל שהמידע החינמי איכותי יותר, כך הלקוח ירצה להשלים את הרכישה ולהשיג את שאר המידע.

לסיכום, מהו העיקרון החשוב ביותר להצלחה במכירות?

העיקרון החשוב ביותר שאליעד מדגיש הוא להקפיד ליצור מוצרים שבאמת נותנים ערך משמעותי. ככל שהמוצר יהיה בעל ערך רב יותר, כך יהיה אפשר לתת ללקוחות להתנסות בו ללא חשש. ההתנסות החופשית הזאת תהפוך את הלקוחות לאנשי המכירות הכי טובים שלך, כי הם ימכרו לעצמם את המוצר וימליצו עליו לאחרים.
אנשי המכירות הטובים ביותר הם הלקוחות שלך

מה הכוונה? הכוונה היא שהדרך הטובה ביותר למכור ללקוחות שלך היא לגרום להם להכיר ולמכור לעצמם את המוצר. איך עושים זאת? הדרך הטובה ביותר למכור מוצר היא לאפשר ללקוחות להתנסות בו. אם אתה יכול להרשות לעצמך להציע את המוצר או השירות שלך בחינם להתנסות, הם ייהנו ממנו - וכך הם יהפכו ללקוחות שלך כי הם בעצם "מוכרים" לעצמם את מה שאתה מציע.

למי השיטה הזאת מתאימה ולמי לא?

השיטה הזו לא מתאימה למי שהמוצר שלו פחות טוב מהפרסום שלו. כלומר, אם מישהו מוכר מוצר ומספר עליו שהוא איכותי ומיוחד, אבל בפועל - אם הלקוח יתנסה בו, הוא יגלה שהוא לא עומד בציפיות, אז אותו מוכר יעדיף להשקיע יותר בפרסום מאשר לתת לאנשים להתנסות במוצר עצמו. אנשים כאלה ישקיעו בפרסומות, בהבטחות, בהרצאות, ובכל דרך אחרת להלהיב את הלקוח, אך לא ייתנו לו לנסות בפועל את המוצר - כי הם יודעים שאם הלקוח ינסה, הוא לא ירצה לקנות.

לעומת זאת, אם המוצר עצמו טוב יותר מכל פרסומת שניתן להציג עליו, אז ניתן לתת לאנשים להתנסות בו, כי המוצר עצמו הוא הפרסומת הכי טובה שיש. אם יש לך מוצר מצוין ואתה מספר עליו שהוא נהדר, זה לא תמיד ישמע אמין, ולכן עדיף לתת ללקוח לחוות זאת בעצמו. כשלקוח משתמש במוצר ומגלה שהוא באמת איכותי, הוא משתכנע בעצמו ומבין שהמוצר שווה את זה.

תמחור המוצר והשפעתו על חוויית הלקוח

כאן נכנס העניין של תמחור המוצר. למשל, אם יש לך מוצר ששוויו האמיתי הוא 100 שקלים, אבל אתה רוצה למכור אותו ב - 1,000 שקלים, אם תיתן לאנשים להשתמש בו בחינם, הם יבינו מיד שהוא לא שווה את הסכום שאתה מבקש. לכן, במקרה כזה, יש כאלה שמעדיפים להשקיע 500 שקלים בפרסום ולשכנע אתכם שהמוצר שווה 1,000 שקלים, כדי לגרום לכם לקנות - אך לאחר הרכישה תבינו שנפלתם בפח.

לעומת זאת, אם מוצר באמת שווה פי כמה וכמה מהמחיר שמבקשים עליו, אין שום בעיה לתת אותו להתנסות בחינם, כי ככל שהלקוח משתמש במוצר יותר - כך הוא מעריך את השווי האמיתי שלו יותר.

מה המשמעות של מוצר טוב?

יש מוצרים שככל שאתה משתמש בהם יותר, אתה מבין שהם פחות טובים ממה שחשבת, או שהם לא שווים את המחיר המבוקש עליהם. מנגד, יש מוצרים שככל שאתה משתמש בהם יותר, כך אתה אוהב אותם יותר, זקוק להם יותר ומבין שהם שווים הרבה מעבר למה ששילמת עליהם.

לסיכום

אם אתם רוצים לשווק מוצר בהצלחה, תשתדלו לייצר מוצרים שבאמת בעלי ערך. ככל שהמוצר איכותי יותר, כך תוכלו לתת לאנשים להתנסות בו ללא חשש - וזה רק יגביר את המכירות. כך הלקוח יוכל גם ליהנות מהמוצר, גם לרכוש אותו וגם להרוויח מהשימוש בו.

לפרטים נוספים חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il את המונחים: "לתת ללקוחות להתנסות במוצר בחינם", "איך לשווק ללקוחות", "המלצות של לקוחות" ועוד, ותוכלו לקבל מידע נוסף שיעזור לכם להצליח. בהצלחה!
לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם אמת אחת לקוחות באינטרנט שיווק התנגדות שיווק באינטרנט באמצעות אותנטי אוהב קביעת מחיר החשוב ביותר איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח למכור לעצמו איך להפוך איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות אינטרנט איש מכירות אנשי מכירות באינטרנט בחינם הלקוח הלקוח כאיש מכירות הלקוח שלך המלצות המלצות של לקוחות התנסות התנסות במוצר התנסות הלקוחות במוצר חינם לאיש מכירות לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח למכור לעצמו לגרום ללקוחות להפוך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך להתנסות להתנסות במוצר להתנסות במוצר בחינם ללקוח למכור לעצמו למכור למכור ללקוח למכור ללקוחות למכור לעצמי למכור לעצמך לקוח לקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לתת לתת ללקוח לתת ללקוח להתנסות במוצר לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם לתת ללקוחות מוצר מוצר בחינם מוצרי מידע מידע מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות שיווק שיווק באינטרנט שיווק מוצרי מידע שיווק מידע באינטרנט
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
... במכירות בלי לרמות אנשים מהן השיטות השיווקיות שעובדות באמת קורסים באינטרנט, סודות השיווק באינטרנט, וובינר באינטרנט, בית ציוני אמריקה, שיטות שיווק, שיווק מוצרי מידע, איך לשווק מוצרי מידע? איך לשווק את עצמך? איך למכור את עצמך? איך למכור מוצר? איך לגרום לאנשים לרצות לקנות ממך? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור סמים? איך למכור את המספרים של הלוטו? ...
התמכרות למסכים, התמכרות למחשב, התמכרות למשחקי מחשב, התמכרות לאינטרנט, התמכרות לסלולאר, התמכרות לטלפון, התמכרות למשחקי וידאו, התמכרות למשחקי רשת, התמכרות למשחקים, איך לחנך ילדים? טיפול בהתמכרויות ילדים, טיפול בילד מכור
התמכרות למסכים, התמכרות למחשב, התמכרות למשחקי מחשב, התמכרות לאינטרנט, התמכרות לסלולאר, התמכרות לטלפון, התמכרות למשחקי וידאו, התמכרות למשחקי רשת, התמכרות למשחקים, איך לחנך ילדים? טיפול בהתמכרויות ילדים, טיפול בילד מכור
... למסכים, התמכרות למחשב, התמכרות למשחקי מחשב, התמכרות לאינטרנט, התמכרות לסלולאר, התמכרות לטלפון, התמכרות למשחקי וידאו, התמכרות למשחקי רשת, התמכרות למשחקים, איך לחנך ילדים? טיפול בהתמכרויות ילדים, טיפול בילד מכור איך להתמודד עם התמכרות למשחקי מחשב? כאשר מדובר בילד המכור למשחקי מחשב, ישנם שני גורמים עיקריים ... לספק לו את אותן תחושות בדרכים אחרות, תוך כדי הפחתת ההתמכרות למשחקי מחשב. התמכרות למסכים התמכרות למשחקי מחשב טיפול בהתמכרות איך להתמודד עם התמכרות איך לעזור לילד מכור איך להתמודד עם התמכרות למשחקי מחשב? כאשר אנחנו מדברים על ילד שמכור למשחקי מחשב, ישנם שני דברים שצריך לקחת ... בא על חשבון פעילויות אחרות כמו לימודים, סידור חדר או יציאה עם חברים. אם הוא היה משחק במשחקי מחשב, אבל לא היה זה בא על חשבון פעילויות אחרות, לא היינו אומרים שהוא מכור למשחקי מחשב. אז השאלה המרכזית היא: למה ...
עיצוב, איך לעצב באנר? איך לעצב שלט? איך לעצב פרסומת? איך לעצב חומר פרסומי? תהליך עיצוב פרסומת, עיצוב שלט חוצות, עיצוב באנר, עיצוב אתר אינטרנט, איך לעצב אתר אינטרנט? מטרת העיצוב, איך לבחור מעצב? בחירת מעצב, מה המטרה של העיצוב?
עיצוב, איך לעצב באנר? איך לעצב שלט? איך לעצב פרסומת? איך לעצב חומר פרסומי? תהליך עיצוב פרסומת, עיצוב שלט חוצות, עיצוב באנר, עיצוב אתר אינטרנט, איך לעצב אתר אינטרנט? מטרת העיצוב, איך לבחור מעצב? בחירת מעצב, מה המטרה של העיצוב?
... שלט? איך לעצב פרסומת? איך לעצב חומר פרסומי? תהליך עיצוב פרסומת, עיצוב שלט חוצות, עיצוב באנר, עיצוב אתר אינטרנט, איך לעצב אתר אינטרנט? מטרת העיצוב, איך לבחור מעצב? בחירת מעצב, מה המטרה של ... בכביש יראו את השלט, יבינו מיד מה אתה מציע וירצו לפנות אליך לקבל מידע נוסף או לרכוש את השירות או המוצר שלך. השאלות הנכונות שחובה לשאול הן: מה בדיוק המטרה של השלט ... המטרה הזאת? מה יגרום לצופה להבין מיד במה מדובר ולבצע את הפעולה הרצויה לי? לדוגמה, אם מטרת השלט היא למכור מוצר חדש, צריך להתמקד בעיצוב פשוט וברור שימחיש מיד מהו המוצר, למה הוא מועיל, ואיך ליצור איתך קשר. אם השלט מיועד ליצור ... יפה מאוד, אך אנשים שיראו את השלט לא יבינו במה מדובר, או לא ירגישו צורך להתקשר או להתעניין במה שאתה מוכר. היופי עלול לבוא על חשבון הפשטות, הבהירות והיעילות של המסר ... על פני עיצוב מורכב ויפה שקשה לפענח. איך לבחור את העיצוב הנכון ביותר? כאשר מעצבים שלט, באנר, או אתר אינטרנט, העיצוב הנכון ביותר הוא תמיד זה שמשיג את המטרה העסקית ... לסיכום, מה הכי חשוב לזכור בעיצוב פרסומי? בעיצוב פרסומי - בין אם זה שלט חוצות, באנר או פרסומת באתר אינטרנט - הכי חשוב לזכור שהמטרה הסופית היא להעביר את המסר ולהניע ... ואסתטיקה בלבד. איך לעצב פרסומת אפקטיבית? מה המטרה של שלט חוצות? איך לבחור מעצב גרפי? עיצוב באנרים לאינטרנט איך להעביר מסר שיווקי ברור? עיצוב שלטים, פרסומות ובאנרים - מה באמת חשוב? שלום ... את המסר בצורה הברורה והמשכנעת ביותר, והתמקדו בתוצאה הרצויה. לקריאה נוספת על עיצוב נכון של שלטים, שכנוע לקוחות והעברת מסרים שיווקיים, בקרו באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא. בהצלחה! ...
אין ארוחות חינם, חוק ההדדיות, שום דבר לא בחינם, מה אפשר לקבל בחינם? אושר בחינם, בשביל לקבל צריך לתת, אין דבר כזה ארוחות חינם, כסף ורוחניות, דברים טובים לא באים בחינם, רוצה בחינם, מאושר בחינם
אין ארוחות חינם, חוק ההדדיות, שום דבר לא בחינם, מה אפשר לקבל בחינם? אושר בחינם, בשביל לקבל צריך לתת, אין דבר כזה ארוחות חינם, כסף ורוחניות, דברים טובים לא באים בחינם, רוצה בחינם, מאושר בחינם
... ארוחות חינם, חוק ההדדיות, שום דבר לא בחינם, מה אפשר לקבל בחינם? אושר בחינם, בשביל לקבל צריך לתת, אין דבר כזה ארוחות חינם, כסף ורוחניות, דברים טובים לא באים בחינם, רוצה בחינם, מאושר בחינם למה אנשים רוצים לקבל דברים בחינם? אליעד כהן מסביר שאנשים רוצים לקבל דברים בחינם מתוך צורך פסיכולוגי עמוק שיאהבו אותם בלי תנאים. האדם שואף לשליטה מוחלטת, רוצה שאלוהים והמציאות ייכנעו לו ויעניקו לו את מבוקשו ללא צורך להתאמץ או לתת תמורה. הוא משתמש בדוגמה מוחשית מעולם המסחר: אף אדם לא נכנס לחנות ומבקש מוצר בחינם בטענה שהמוכר אמור להיות טוב אליו. לעומת זאת, כאשר מגיעים לתחום הרוחני, אנשים מצפים לקבל את הידע, האושר והאהבה בחינם, מתוך אמונה שזה מגיע להם ללא תמורה. האם אפשר לקבל אושר בלי לשלם עליו מחיר? אליעד כהן ... צורך בהתאמצות מסוימת כדי להשיג אותו. הוא נותן דוגמה לכך שאפילו על דבר פשוט כמו אוכל, האדם נדרש להשקיע מאמץ כלשהו: לקום, להכין אוכל, או לקנות אותו בכסף שהרוויח. אין שום דבר חינם, מלבד הדבר שכבר יש לאדם באותו רגע. הוא מציג מצב פרדוקסלי שבו אנשים רוצים שיאהבו אותם ללא תנאי, אך כשהם מתבקשים להתאמץ מעט או לשלם תמורה, הם מתמרדים וטוענים שזה צריך להיות חינם. לדבריו, אם אתה באמת אוהב את המציאות שלך ללא תנאים, אינך צריך לשנות או לקבל דבר, אך ברגע שאתה רוצה לשנות משהו, כבר נוצרת מערכת יחסים של תנאי ומחיר. מדוע אנשים מחפשים רוחניות בחינם? אליעד מסביר שהרצון לקבל רוחניות בחינם נובע מאמונה מוטעית לפיה רוחניות, בניגוד לחומריות, צריכה להינתן ללא תמורה, אחרת היא אינה אמיתית. הוא מציין שהאדם לא מבקש מוצרים גשמיים בחינם, אך כן מצפה לכך מהרוחניות. הסיבה היא שהאדם חושב שאם הוא צריך לשלם או להתאמץ, הוא כבר לא ... רוצה שמשהו ישתנה לטובתו, הוא חייב לפעול ולשלם את המחיר הנדרש, כלומר, להשקיע מאמץ. הוא מביא דוגמאות רבות של אנשים שמתלוננים על כך שהמציאות לא מתחשבת בהם ולא נותנת להם דברים בחינם, אך מסביר שאין כל טעם בתלונות, כיוון שהמציאות אינה כפופה לרצונך. מדוע אי אפשר לקבל ... דוגמה מעולם ההשקעות: ככל שהסיכון גדול יותר, כך גם הפוטנציאל לרווח גדול יותר. מי שמחפש להצליח או להיות מאושר חייב להבין שיש לזה מחיר, והוא חייב להסכים לשלם אותו. למה גם עזרה בחינם אינה באמת עוזרת לאדם? אליעד מסביר שלעיתים אפילו אם מישהו יעזור לאדם אחר ללא תמורה, זה לא באמת יפתור את הבעיה, כי בסופו של דבר האדם יידרש להתאמץ בעצמו מול המציאות. הוא אומר שאפשר לתת לאדם ייעוץ בחינם, אך עדיין הוא יצטרך להתאמץ כדי לממש אותו. האדם חייב להתאמץ בעצמו, אף אחד לא יכול באמת ... במקומו. מה ההבדל בין גשמיות לרוחניות בעניין התשלום? אליעד מצביע על העובדה שבגשמיות אנשים מבינים שהם צריכים לשלם כדי לקבל משהו, אך ברוחניות הם טועים לחשוב שזה צריך להינתן בחינם. הוא מציין שבסופו של דבר, גם התועלת הרוחנית מותנית במאמץ פנימי של האדם, ולכן אין באמת ... ביותר להגדיל את החשק והרצון להשיג את המטרה. כלומר, אם קשה לך, דווקא אז כדאי לך להתאמץ יותר, כי הקושי מעיד שאתה קרוב יותר לדבר החשוב באמת. לסיכום, האם יש משהו שאפשר לקבל בחינם? בסופו של דבר, אליעד חוזר ואומר שהדבר היחיד שאפשר לקבל בחינם הוא את מה שכבר יש לך כרגע. כל דבר מעבר לכך דורש מאמץ, מחיר או הקרבה. הוא מבהיר שאין ארוחות חינם, לא בחומריות ולא ברוחניות, ושההצלחה האמיתית מגיעה רק אחרי שהאדם מוכן להשקיע ולהתאמץ. אין ארוחות חינם איך להשיג אושר אמיתי? למה קשה להשיג מטרות? האם אפשר לקבל דברים בחינם? למה המציאות לא מתחשבת בי? מה זה חוק ההדדיות? כסף ורוחניות ...
אליעד כהן, מאה אחוז הצלחה, התחייבות למאה אחוז הצלחה, הדרך של אליעד כהן, האם אליעד כהן נוכל, אליעד כהן צודק, השיטה של אליעד כהן, ההסמכה של אליעד כהן, אליעד כהן המלצות
אליעד כהן, מאה אחוז הצלחה, התחייבות למאה אחוז הצלחה, הדרך של אליעד כהן, האם אליעד כהן נוכל, אליעד כהן צודק, השיטה של אליעד כהן, ההסמכה של אליעד כהן, אליעד כהן המלצות
... התחייבות למאה אחוז הצלחה, הדרך של אליעד כהן, האם אליעד כהן נוכל, אליעד כהן צודק, השיטה של אליעד כהן, ההסמכה של אליעד כהן, אליעד כהן המלצות מהי הדרך של אליעד כהן להבטיח מאה אחוז הצלחה? אליעד כהן מסביר בהרצאה שלו מהי הדרך להגיע למאה אחוז הצלחה בתהליך פנימי. התהליך ... והוא עצמו כבר סיים את התהליך בהצלחה. אך הוא מדגיש כי כל אדם חייב לעבור את התהליך בעצמו, ולכן אין משמעות לאמונה בו או במה שהוא אומר - רק התנסות אישית אמיתית יכולה להביא להצלחה המלאה. האם השיטה של אליעד כהן מתאימה לכל אדם? במהלך ההרצאה הועלתה השאלה אם באמת אפשר להתחייב על ... אם זה נראה מוזר או לא הגיוני, חשוב לאדם להמשיך לחפש את הדרך שתוביל אותו לפתרון אמיתי ויסודי של הבעיות שלו. האם אליעד כהן נוכל? אליעד כהן המלצות איך השיטה של אליעד כהן עובדת? האם אליעד כהן באמת מצליח לעזור? מאה אחוז הצלחה בשיטת אליעד כהן ...
אליעד כהן המלצות - המלצות על ספרים של אליעד כהן - המלצות ספרים מומלצים של אליעד כהן - הספרים הטובים ביותר עבורך! אליעד כהן המלצות על אליעד כהן
... כהן המלצות - המלצות על ספרים של אליעד כהן - המלצות ספרים מומלצים של אליעד כהן - הספרים הטובים ביותר עבורך! אליעד כהן המלצות על אליעד כהן להנאתך: אליעד כהן המלצות - המלצות על ספרים של אליעד כהן - המלצות ספרים מומלצים של אליעד כהן - הספרים הטובים ביותר עבורך! הספרים של אליעד כהן - ... החיים. הספר הצלחה אהבה וחיים טובים!. המלצות על הספר הצלחה אהבה וחיים טובים (מהדורה חדשה 2017 - 111 פרקים - 296 עמ), יביא גם לך: ... עכשיו את הספר... הספר שקט נפשי אמיתי!. המלצות על הספר שקט נפשי אמיתי (מהדורה חדשה 2017 - 119 פרקים - 304 עמ), יביא גם לך, שקט ... את הספר... הספר להיות אלוהים שבך!. המלצות על הספר להיות אלוהים (2 חלקים - מהדורה חדשה 2017 - 336 פרקים - 656 עמ), מטרתו היא, ...
כסף ורוחניות, רוחניות וכסף, רוחניות בחינם, אינטרס של מורה רוחני, מורה רוחני לוקח כסף, מורה רוחני שרלטן, גשמיות ורוחניות, רצון של מורה רוחני, להפסיק לרצות כסף
כסף ורוחניות, רוחניות וכסף, רוחניות בחינם, אינטרס של מורה רוחני, מורה רוחני לוקח כסף, מורה רוחני שרלטן, גשמיות ורוחניות, רצון של מורה רוחני, להפסיק לרצות כסף
... ורוחניות, רוחניות וכסף, רוחניות בחינם, אינטרס של מורה רוחני, ... שיכול להמשיך ללמד. האם מורה רוחני המציע שירותים בחינם יכול לעזור בצורה ... השיחה נוגעת גם בשאלה האם אדם שמציע שירותים רוחניים בחינם באמת מסוגל לעזור בצורה ... כסף משפיע על רוחניות? האם מורה רוחני יכול לעזור בחינם? האם כסף משפיע על טיפול ...
אושר בחינם, יש מתנות חינם, להיות מאושר בחינם, סודות האושר, חוקי האושר, חוק ההדדיות, להרגיש רק טוב, להיות רק מאושר, אך ורק טוב, טוב בלי רע, לרצות להיות מאושר, אין מתנות חינם
אושר בחינם, יש מתנות חינם, להיות מאושר בחינם, סודות האושר, חוקי האושר, חוק ההדדיות, להרגיש רק טוב, להיות רק מאושר, אך ורק טוב, טוב בלי רע, לרצות להיות מאושר, אין מתנות חינם
... בחינם, יש מתנות חינם, להיות מאושר בחינם, סודות האושר, חוקי האושר, חוק ההדדיות, להרגיש ... אך ורק טוב, טוב בלי רע, לרצות להיות מאושר, אין מתנות חינם מהם הסודות של האושר והאם יש מתנות בחינם? בהרצאה זו, אליעד עוסק בנושא האושר והקשר בין ... הוא מציג את הרעיון המרכזי שהאושר לא יכול להיות חינם, ושיש מחיר לכל דבר טוב שאנחנו מקבלים. ההרצאה מתחילה בהסבר על איך אנשים לעיתים קרובות אוהבים לקבל דברים בחינם, אך בפועל, כל דבר שמקבלים בחינם דורש תשלום בצורה של סבל, אכזבה או מאמץ. אליעד מציין כי כל מי שמרגיש כי הוא מקבל משהו בחינם נמצא במערכת יחסים לא מאוזנת עם החיים. הוא טוען שברגע שאתה מקבל משהו בחינם, אתה למעשה משלם עבורו בצורה אחרת - למשל, ... להתמודד עם הרגעים הפחות טובים שבה. האם באמת יש מתנות חינם? לאחר מכן, אליעד משיב על השאלה הפופולרית האם יש מתנות חינם, ומציג את רעיונו כי כל דבר שמקבלים בחינם מגיע עם מחיר. אפילו אם אנחנו מקבלים משהו בחינם, כמו אוויר או מים, תמיד יש מחיר - לא תמיד ... שמוכנים לשלם על דברים ובין כאלה שמבקשים לקבל כל דבר בחינם. הוא מדבר על איך אנשים שמבקשים דברים בחינם למעשה סובלים יותר בסופו של דבר, משום שהם לא מבינים את הצורך של תשלום כלשהו בחיים. כל דבר שאדם מקבל בחינם יהיה מלווה בתחושות של חוסר איזון, שיגרמו לו ... מהו חוק ההדדיות? האם יש אושר ללא סבל? האם מתנות באמת חינם? איך למצוא איזון בין טוב ורע בחיים? מה הקשר בין רעב ...
כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים
כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים
... התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים למה אנשים מעדיפים מוצרים בחינם למרות שיש מוצרים טובים יותר בתשלום? אליעד כהן מסביר תופעה מוכרת מתחום הכלכלה ההתנהגותית דרך דוגמה מעניינת: נעשה סקר שבו הציעו לאנשים שתי אפשרויות של ... טוב בשקל אחד בלבד. אנשים רבים הסכימו לשלם את השקל הנוסף כדי לקבל מוצר איכותי יותר, כי עבורם הערך של הקפה הטוב הצדיק את ההשקעה הכספית. בשלב הבא, הוצעו אותן האפשרויות, אך הפעם הקפה הפחות איכותי הוצע בחינם והקפה הטוב יותר במחיר של שקל אחד. באופן מפתיע, רוב האנשים בחרו דווקא בקפה החינמי הפחות איכותי, למרות שלפני כן היו מוכנים לשלם יותר עבור האיכות. אליעד מדגיש שהתוצאה ... בשווי גבוה יותר. אליעד כהן מסביר שהסיבה האמיתית לכך שאנשים מעדיפים מוצר בחינם היא לא המחיר או החיסכון בכסף בלבד, אלא משהו עמוק יותר: התחושה הרגשית של לקבל משהו בלי להתאמץ. כשאדם מקבל מוצר בחינם, הוא מקבל אקסטרה תחושה של זכייה, של ניצחון על המערכת ושל מגיע לי. לדוגמה, אדם ... ושומע כל הזמן ביקורות (אתה לא מספיק טוב, אתה לא מתאמץ מספיק) מקבל במוצר החינמי סוג של פיצוי רגשי. התחושה הזו מקזזת את תחושת המאמץ והלחץ שהוא חווה ... ערך עצמי גבוהה יותר, של מגיע לי משהו בלי מאמץ. האם תמיד אנשים יעדיפו מוצרים בחינם על פני מוצרים בתשלום? אליעד מדגיש שאין זה נכון לומר שאנשים תמיד מעדיפים מוצרים בחינם. הוא מסביר שזה תלוי מאוד בהקשר ובמשמעות שהאדם מייחס למושג בחינם. לפעמים דווקא אנשים יעדיפו מוצר שעולה יותר כסף כדי לא להיחשב כמי שאוכל חינם. למשל, אם לאדם מסוים אמרו בעבר שהוא אוכל חינם והוא לא רוצה שיתפסו אותו כך, הוא יעדיף דווקא לשלם כדי לחזק את התדמית שלו כאדם עצמאי ולא תלותי. לכן ההחלטה לקחת מוצר בחינם או בתשלום אינה אוטומטית, אלא תלויה בגורמים רגשיים, חברתיים ואישיים רבים. בנוסף, הוא מסביר שאנשים לפעמים יעדיפו לקנות מוצרים אפילו אם הם לא חינמיים, אם ההנחה נראית גדולה מספיק, כגון הנחה של 90%. במקרה כזה, התועלת הרגשית שלהם היא ... גורמים עמוקים וסיבתיים יותר. לדוגמה, אם היו שואלים למה אנשים אוהבים מוצרים בחינם, הם היו מבינים את הגורמים הרגשיים והחברתיים מאחורי ההתנהגות הזו, ולא רק את התוצאה ... ההחלטות היא המפתח להבנה אמיתית של ההתנהגות האנושית. למה אנשים אוהבים מוצרים ב
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשווק מוצרי מידע, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לשווק מוצרי מידע, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לילדים, מאמן אישי קריירה, אימון אישי קשב וריכוז בנושאי לשווק מוצרי מידע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9395 שניות - עכשיו 17_06_2025 השעה 08:33:19 - wesi1