אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח?
וכאן אבאר, איך באפשרותך לגרום למישהו לשחרר את האחיזה שלו בדעה שלו. ובמקרה של לקוח, איך אפשר לגרום ללקוח להחליש את ההתנגדות שלו, למה שאתה רוצה שהוא יעשה. והדרך לכך היא, על ידי זה שמטילים ספק בהתנגדות שלו. בין בצורה גלויה ובין בצורה סמויה.

לדוגמה: הלקוח אומר "אני לא רוצה את המוצר הזה". צריך לומר לו "למה אתה לא רוצה את המוצר הזה?". והמילה למה, היא בעצם הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. וככל שמטילים ספק גדול יותר בהתנגדות של הלקוח, כך מגדילים את הסיכוי, לכך שהלקוח ישחרר את ההתנגדות שלו, ושהוא יסכים עם דעתך.

ונחדד, כי לפעמים, אין צורך להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח. ואפשר פשוט לבדוק, איפה הלקוח כן מסכים איתך, ודרך זה לבצע את המכירה. כגון לדוגמה שהלקוח אומר "אני לא רוצה את המוצר הזה". אז אפשר פשוט לשאול אותו "איזה מוצר אתה כן רוצה". דהיינו, לא חייבים לרוץ מיד להטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. אלא אפשר לנסות ולחפש נקודות התאמה, בין דעתך, לבין דעתו של הלקוח.

אבל, לפעמים מגיעים למצב, שכבר לא מוצאים שום נקודת התאמה רצויה, בין דעתו של הלקוח, לבין דעתך. או לדוגמה, שהלקוח רוצה לרכוש איזה מוצר, אבל אתה רוצה שהוא דווקא ירכוש מוצר אחר. או שאתה רוצה לנסות לגרום לו לרכוש מוצר כלשהו, למרות שהוא כן רוצה לרכוש מוצר אחר. ובמקרה כזה, הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח, היא הדרך הטובה ביותר לשחרר את האחיזה שלו בהתנגדות שלו.

כי כאשר מטילים ספק בהתנגדות של הלקוח, מצד אחד זה חיובי. כי זה גורם ללקוח להסס, ולהיות מוכן לרכוש את המוצר. אבל מצד שני, זה גם יוצר אצל הלקוח תחושה של חוסר נעימות. שהיא דווקא יכולה לגרום ללקוח, לרצות לא לקנות ממך שום דבר. משום שאתה גורם לו להטיל ספק בעצמו, וזה לפעמים גורם לאדם להרגיש רע. וצריכים להיות מודעים לכך, כאשר גורמים ללקוח להטיל ספק בהתנגדות שלו.

ויש הטלת ספק גלויה ויש הטלת ספק סמויה. והטלת ספק גלויה, היא כאשר בצורה גלויה שואלים את הלקוח, למה הוא מתנגד לרכישת המוצר. שאז הלקוח רואה שבצורה גלויה מטילים ספק במה שהוא אומר. ויש לזה יתרון, לכך שהטלת הספק היא הטלת ספק גלויה. והיתרון הוא, שזה בעצם גורם ללקוח להחליש את הביטחון העצמי שלו בעצמו. כי הוא רואה שלא מסכימים איתו. אבל זה גם יכול להיות חיסרון, כי זה פוגע באגו של הלקוח וכולי.

ולכן, יש גם הטלת ספק סמויה. ומהות הטלת הספק, היא נתינת סיבות לאותה התנגדות. כי הצורך לתת סיבה למשהו, זה מחליש את אותו הדבר. כי יש דבר שהוא מחויב, ושהוא לא צריך סיבות. ומה שצריך סיבות, זה אומר שהוא רק אפשרי בלבד, ושהוא אינו מחויב ושהוא לא מוכרח להיות נכון. וכאשר מנסים להבין את הסיבה של איזה דבר, הרי שבעצם זה שמנסים להבין את הסיבה של הדבר, בעצם זה מחלישים את הדבר עצמו.

כי אפשר להאמין לאיזה רעיון, ובכך לחזק אותו, על ידי זה שלא מטילים בו ספק. ואפשר גם לנסות להבין את הסיבה של איזה דבר. ובכך שמבקשים סיבה לנכונות הדבר, בכך בעצם אומרים, שהדבר הוא לא מוכרח להיות נכון, ושאפשר להטיל בו ספק.

ויש גם הטלת ספק סמויה. דהיינו, שלא מראים ללקוח בצורה ברורה ומפורשת שמטילים ספק בהתנגדות שלו, אלא שואלים אותו שאלה על ההתנגדות שלו, שאלת הבהרה. כאשר בעצם בתוך שאלת ההבהרה, בתוכה יש בעצם הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח.

לדוגמה, הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. עכשיו, אם נאמר לו "למה אתה לא רוצה לקנות את המוצר", זאת הטלת ספק גלויה. ואפשר לומר לו. "אשמח שתסביר לי את מה שאמרת שאתה לא רוצה לקנות את המוצר, ואשמח להבין את זה טוב יותר". ואז הלקוח בעצם יחזור עוד פעם על ההתנגדות שלו לרכישת המוצר, אבל הוא יצטרך להוסיף מידע של הבהרה על ההתנגדות שלו לרכישת המוצר (ואז ממילא גם אפשר לגלות נקודות טורפה בהתנגדות של הלקוח - כפי שביארתי במקום אחר). ובהוספת המידע, הוא בעצם יסביר טוב יותר למה הוא מתנגד לרכישת המוצר.

ואם הלקוח לא מסביר למה הוא לא רוצה את המוצר, אז אפשר במקום לשאול אותו "למה אתה לא רוצה את המוצר", במקום זה אפשר לשאול אותו "אשמח שתסביר לי מה הסיבה שאמרת לכך שאתה לא רוצה את המוצר". ואת המילה "למה" הסתרנו אותה בתוך המילים "מה הסיבה". ובעצם הטלנו ספק בהתנגדות של הלקוח, על ידי זה שביקשנו ממנו סיבה להתנגדות שלו. והטלת הספק היא הטלת ספק סמויה באופן יחסי. כי היא בצורה עקיפה ולא בצורה ישירה.

ועוד יש לשים לב, כי לפעמים הלקוח לא באמת אמר סיבה לכך שהוא לא רוצה את המוצר. וכאשר שואלים אותו, "תזכיר לי מה הסיבה שאמרת שאתה לא רוצה את המוצר". בשאלה עצמה, יש בעצם משמעות נסתרת, שבעצם אומרת, שכאילו זה וודאי שהלקוח נתן סיבה למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר. כי הרי אין שום אפשרות בעולם שסתם לא בא לו על המוצר. ושכאילו מוכרח שהוא ייתן סיבה למה הוא לא רוצה את המוצר.

כי לפעמים סתם אין ללקוח חשק לקנות את המוצר. וכאשר שואלים אותו "תזכיר לי מה הסיבה שאמרת שבגללה אתה לא רוצה לקנות את המוצר, או "מה אמרת שהסיבה לכך שאתה לא רוצה לקנות את המוצר", בעצם בכך בעצם מעבירים לו מסר שאומר, שכאילו זה וודאי שהוא אמר סיבה למה הוא לא רוצה את המוצר. ואז בעצם הלקוח מרגיש שהוא חייב לנמק למה הוא לא רוצה את המוצר. ובכך בעצם הוא...
איך לשכנע מהות איך לטפל בהתנגדות לקוח מכירה תחושות להוריד ביטחון עצמי להיות מודע להעלות ביטחון עצמי התנגדות בשיחת מכירה בטלפון רכישת מוצר תחושת ביטחון עצמי nlp nlp שכנוע איך לגרום ללקוח איך לטפל איך לטפל בהתנגדויות איך לטפל בהתנגדות איך לטפל בהתנגדות לקוח איך לשכנע איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות האם לטפל בהתנגדות לקוח הטלת ספק הטלת ספק גלוי הטלת ספק גלויה הטלת ספק סמוי הטלת ספק סמויה הלקוח הלקוח שלך התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות לקוחות התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של הלקוח התנגדות של לקוח חוסר ודאות חוסר וודאות טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדות טיפול בהתנגדות לקוח טיפולים לגרום ללקוחות להטיל ספק להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח לטפל לטפל בהתנגדויות לטפל בהתנגדות לטפל בהתנגדות לקוח לקוח לקוחות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מטופל מטופלים מטפל מכירות נלפ סוגסטיה סוגסטיה nlp סוגסטיות ספק ספק גלוי ספק סמוי ספקות ספקנות שכנוע שכנוע מכירות
איך לפתח את השכל? איך לפתח את החשיבה? הפצה רוחנית, ללמד תלמידים, להסביר לאחרים, להתמודד עם התנגדויות, להסביר את עצמך, להבין את עצמך, לפתח את ההבנה
איך לפתח את השכל? איך לפתח את החשיבה? הפצה רוחנית, ללמד תלמידים, להסביר לאחרים, להתמודד עם התנגדויות, להסביר את עצמך, להבין את עצמך, לפתח את ההבנה
איך לפתח את השכל? איך לפתח את החשיבה? הפצה רוחנית, ללמד תלמידים, להסביר לאחרים, להתמודד עם התנגדויות, להסביר את עצמך, להבין את עצמך, לפתח את ההבנה איך לפתח את השכל באמצעות שאלת שאלות? אליעד כהן מסביר ... ולהעמיק את ההבנה בדברים שאנחנו כבר מבינים, יש לשאול שאלות נוספות. לא מדובר רק בשאלות חדשות על נושאים לא מוכרים, אלא דווקא בשאלות שעוסקות בדברים שכבר הבנת לכאורה. ככל ששואלים יותר שאלות על מה שכבר נראה מובן, מגלים רובדים ... ברורה ומפורטת לאחרים, הוא מחויב להתבונן לעומק במה שהוא יודע. אם האדם שמקשיב לא מבין, הוא יציג שאלות או התנגדויות שיכריחו את המסביר להתמודד מחדש עם התפיסות והאמונות שלו. לדוגמה, אם אתה בטוח שאתה מבין נושא מסוים, קח מישהו ... הכי הרבה, כי הם לא יוותרו לך ויכריחו אותך לחדד את ההבנה שלך יותר ויותר. מדוע חשוב להתמודד עם התנגדויות של אחרים? כאשר מסבירים רעיונות לאנשים שמתנגדים להם או לא מקבלים אותם בקלות, נוצרת הזדמנות לבדוק לעומק את ההנחות שלך. אליעד מציין שהתנגדויות הן דבר חיובי ומועיל, משום שהן מחייבות את האדם לבדוק מחדש את האמיתות שהוא מאמין בהן. למשל, אם יש לך רעיון שאתה משוכנע שהוא נכון, ואתה מנסה להסביר אותו לאחרים והם מתנגדים או לא מסכימים, אתה נאלץ לבחון מדוע אתה חושב שהרעיון ... מיטבית, כדאי לבחור דווקא את האתגרים הקשים ביותר, ולא את אלו שקל להתמודד איתם. הוא מביא דוגמה של איש מכירות שרוצה לשפר את יכולת המכירה שלו. במקום לנסות למכור לאנשים שקל לשכנע אותם, אותו איש מכירות צריך לבחור דווקא לקוחות שקשה מאוד למכור להם. התמודדות עם אתגרים קשים מאלצת אותו למצוא דרכים יצירתיות וחדשות לשכנע את הלקוח, ובכך הוא משפר מאוד את כישורי המכירה שלו. כך גם בפיתוח ההבנה - האדם צריך לחפש את האנשים שקשה לו להסביר להם, ולהתעקש להסביר להם עד ... נקי ומדויק יותר להיכנס לתוך התודעה שלך. איך לשפר את ההבנה? כיצד להסביר את עצמך לאחרים? איך להתמודד עם התנגדויות? איך לפתח את החשיבה והשכל? מדוע כדאי ללמד אחרים?
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל למה מנהל חייב להיות איש מכירות טוב? אחת מהתכונות החשובות ביותר שמנהל חייב לפתח כדי להצליח בתפקידו היא היכולת להיות איש מכירות טוב. רבים חושבים שלהיות מנהל פירושו רק להנחות צוות עובדים, לקבוע יעדים ולהשיג מטרות עסקיות. בפועל, אליעד כהן מסביר שלנהל עובדים זה תהליך של מכירה לכל דבר. מנהל טוב הוא בהכרח איש מכירות טוב - אפילו אם הוא עצמו אינו עוסק במכירה ישירה ללקוחות. מה זה אומר למכור לעובדים את התפקיד שלהם? כשאליעד מדבר על כך שמנהל צריך להיות איש מכירות טוב, הוא מתכוון לכך שהמנהל צריך למכור לעובדים את התפקידים שלהם. זהו תהליך מכירה פנימי, שבו: המוצר שאותו יש למכור הוא התפקיד או המשימה שהעובד צריך לבצע. הלקוח הוא העובד עצמו. איש המכירות בתהליך הזה הוא המנהל. התהליך הזה דורש מהמנהל לא רק להטיל משימות אלא לשכנע את העובדים לקבל את המשימות מרצונם ומתוך תחושה שזה הדבר הנכון עבורם, ושהם עושים זאת למען עצמם ולא רק כי המנהל דרש זאת. איך להתמודד עם התנגדויות של עובדים? כמו בכל מכירה, גם לעובדים יש התנגדויות לקנות את התפקיד שלהם. התנגדויות אלו יכולות להתבטא בכך שהעובד אינו מעוניין לבצע משימה, לא נהנה מתפקיד מסוים, או לא מבין למה דווקא הוא צריך לבצע את המשימה הזו. מנהל שאינו מומחה במכירות לא ידע איך להתייחס להתנגדויות אלה. התוצאה תהיה שהוא לא יצליח לגרום לעובדים לבצע את המשימות בצורה יעילה או מרצון. מנגד, מנהל שיודע למכור לעובדים את התפקיד שלהם בצורה טובה, מבין את הפסיכולוגיה של העובדים, מזהה את ההתנגדויות ומצליח לענות עליהן בצורה מדויקת ומשכנעת, יצליח להניע את העובדים לפעולה מתוך מוטיבציה אמיתית. מהן התוצאות של ניהול ללא מיומנויות מכירה? מנהל שאינו איש מכירות טוב ינהל את הצוות שלו באופן עקום. מה זאת אומרת עקום? המשמעות היא שהעובדים יבצעו את משימותיהם בחוסר חשק, ללא מוטיבציה, או באופן חלקי. הדבר יוביל לתוצאות גרועות בכל הארגון. מנגד, מנהל שהוא איש מכירות טוב יודע לתקשר היטב עם אנשים, יודע לדבר איתם בשפה שלהם, ויכול לגרום לעובדים להאמין שהמשימה שלהם חשובה, נחוצה ... יכול להצליח בלי כישורי מכירה טובים? אליעד מדגיש שאין אפשרות למנהל להיות באמת טוב בתפקידו אם הוא לא מבין במכירות או אינו בעל כישורי מכירה. גם אם למנהל יש צוות מכירות ייעודי, עדיין ניהול עובדים הוא תמיד מכירה פנימית של משימות ותפקידים. מנהל שלא מבין זאת לא יצליח לייצר שיתוף ... - לדעת למכור את התפקיד לעובדים. יכולת תקשורת טובה - לדבר בשפתם של העובדים ולהבין מה מניע אותם. הבנת התנגדויות - לזהות מדוע עובד מסוים לא רוצה לבצע משימה ולפתור את ההתנגדות שלו. יכולת ליצור מוטיבציה פנימית - לגרום לעובדים להרגיש שהתפקיד שלהם משרת את המטרות האישיות שלהם, לא רק את מטרות הארגון. לסיכום, מנהל טוב חייב להיות איש מכירות טוב. עליו לדעת כיצד למכור לעובדים את תפקידם ולהוביל אותם מתוך רצון ומוטיבציה אמיתית לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר. איך להיות מנהל ולהצליח? התנגדויות מכירה מול העובדים למכור לעובדים את התפקיד שלהם מאפיינים של מנהל מצליח איך לנהל עובדים? תכונות אופי של מנהל טוב ... או צוות, והתפקיד שלך הוא להשיג מטרות מסוימות באמצעות העובדים שלך. אחת מהתכונות החיוניות להצלחה בניהול היא להיות איש מכירות טוב. למה מנהל חייב להיות איש מכירות טוב? מנהל שלא מבין במכירות, שאין לו כישורי מכירה טובים, לא יכול להיות מנהל טוב. למה? כי להיות מנהל זה בעצם להיות איש מכירות - גם אם לא מדובר במכירות ללקוחות חיצוניים. ייתכן שמנהל יאמר: אבל אני לא עוסק במכירות, יש לי אנשי מכירות שמוכרים בשבילי. זו טעות. מנהל מוכר לעובדים שלו את התפקיד שלהם. אתה רוצה שעובד יבצע ... או ייקח על עצמו תפקיד כלשהו? עליך למכור לו את זה. במילים אחרות: המוצר - הוא התפקיד של העובד. הלקוח - הוא העובד. איש המכירות - זה אתה. העובד שלך, כמו כל לקוח, עלול להביע התנגדויות - אולי הוא לא רוצה לבצע את התפקיד, לא נהנה ממנו או לא מבין את החשיבות שלו. כאן נכנס לתמונה הכישרון שלך כאיש מכירות: עליך להבין את ההתנגדויות שלו ולדעת איך לגרום לו לקנות את התפקיד שלו - כלומר, לקבל אותו מתוך רצון אמיתי, לחשוב שזה מה ... שהוא עושה זאת למען עצמו. איך זה משפיע על ההצלחה של העסק? אם אתה לא טוב במכירות ולא יודע איך לשכנע עובדים, ייתכן שתנהל אותם בצורה לא נכונה, מה שיוביל לתפקוד לקוי של הצוות ושל הארגון כולו. לעומת זאת, אם אתה יודע למכור, מבין בבני אדם, יודע לתקשר עם אנשים ולעבוד איתם נכון - תוכל לשכנע את העובדים שלך לבצע את תפקידם במוטיבציה ובשמחה, והתוצאה תהיה הצלחה גדולה יותר של העסק כולו. לסיכום מנהל טוב ... היכנסו לאתר וחפשו מידע על תכונות אופי של מנהל, איך להצליח בתור מנהל, איך לנהל עובדים, איך למכור לאנשים, איך לשכנע עובדים ואיך להצליח במכירות. בהצלחה! איך להיות מנהל ולהצליח? התנגדויות מכירה מול העובדים, למכור לעובדים את התפקיד שלהם, מאפיינים של מנהל מצליח, איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איזה ...
להתחנחן, טעויות בתקשורת בין אישית, חנפנות, האם לתת מתנות? איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? לקנות מישהו בכסף, לקנות מישהו במתנות, כמה מתנות לתת? עודף נחמדות, נחמדות יתר, להחניף, לנסות למצוא חן, התנגדויות מוכר
להתחנחן, טעויות בתקשורת בין אישית, חנפנות, האם לתת מתנות? איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? לקנות מישהו בכסף, לקנות מישהו במתנות, כמה מתנות לתת? עודף נחמדות, נחמדות יתר, להחניף, לנסות למצוא חן, התנגדויות מוכר
... שאתה רוצה? לקנות מישהו בכסף, לקנות מישהו במתנות, כמה מתנות לתת? עודף נחמדות, נחמדות יתר, להחניף, לנסות למצוא חן, התנגדויות מוכר למה אנשים מתנגדים כשמציעים להם כסף בתמורה למשהו שהם רצו לתת? אליעד כהן מסביר לעומק מצב שבו אדם מעוניין ... נתפס בעיניך כמי שיש לו מחיר, כמו מוצר או כמו אדם חסר ערך עצמי. התגובה לכך היא פעמים רבות התנגדות מוחלטת, גם אם ההצעה שלך היא גבוהה ואפילו מפתה במיוחד. לדוגמה, אליעד כהן מתאר מצב שבו אתה מציע למישהו מיליון שקלים, והוא מסרב. בגלל חוסר הבנה אתה מציע לו שני מיליון, וההתנגדות שלו מתעצמת אפילו יותר. ככל שאתה מעלה את הסכום שאתה מציע, כך הוא מרגיש יותר ויותר מושפל, כי הוא ... כל הצעה כספית מתפרשת כניסיון להשפיל אותם, ולכן הם מתנגדים מידית לכל סוג של עסקה. מדוע מתנות עלולות ליצור התנגדות אצל האדם שמקבל אותן? בדיוק כמו הצעת כסף, כך גם מתנות יכולות לעורר התנגדות. לדוגמה, אם גבר ייתן מתנות לאישה מתוך כוונה לחזר אחריה, היא עלולה לפרש זאת כניסיון לקנות אותה. כתוצאה מכך, ... ולסרב לקבל את החיזור שלו. המתנה נתפסת כמניפולציה או כניסיון לקנות את רגשותיה, ולכן היא תדחה אותו מתוך תחושת התנגדות חזקה. למה עודף נחמדות יכול לפגוע ביחסים בין אישיים? אליעד כהן מרחיב את ההסבר ומסביר שהבעיה רחבה הרבה יותר. אפילו התנהגות נעימה, כמו חיוך או נחמדות מוגזמת, עלולה לעורר התנגדות כאשר האדם מרגיש שאתה עושה זאת מתוך אינטרס לקבל ממנו משהו. אנשים מזהים במהירות כאשר הנחמדות שלך היא מניפולטיבית ... או שאתה חושב שיש לו מחיר. ככל שהצד השני ירגיש פחות כחפץ, כך הוא ישתף פעולה באופן טבעי, ללא התנגדויות מיותרות. איך לגרום לאדם להסכים להצעה שלך? האם כדאי לתת מתנות לבת זוג? איך למנוע התנגדויות במכירה? מה לעשות כשאדם מסרב להצעת מחיר? איך לנהל תקשורת בין אישית בצורה נכונה? למה נחמדות יתר פוגעת בתקשורת? איך לשכנע בלי להישמע אינטרסנטי? לכל אחד יש מחיר, לכל אישה יש מחיר, לכל דבר יש מחיר, טעויות במשא ומתן, ניהול משא ומתן, התנגדויות מכירה, התנגדויות לקוח, למה הוא לא רוצה לקנות? למה הוא לא רוצה למכור? למה הוא לא מוכן למכור? למה הוא מתנגד למכור?
שכנוע, התנגדויות, איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להביע דעה שונה? איך להביע דעה מנוגדת? רטוריקה, איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? לחזור על השאלה, לחזור על ההתנגדות, איך לשכנע בדעה נגדית? איך ליצור הסכמה?
שכנוע, התנגדויות, איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להביע דעה שונה? איך להביע דעה מנוגדת? רטוריקה, איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? לחזור על השאלה, לחזור על ההתנגדות, איך לשכנע בדעה נגדית? איך ליצור הסכמה?
שכנוע, התנגדויות, איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להביע דעה שונה? איך להביע דעה מנוגדת? רטוריקה, איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? לחזור על השאלה, לחזור על ההתנגדות, איך לשכנע בדעה נגדית? איך ליצור הסכמה? איך לגרום למישהו להקשיב ולהסכים איתך? כאשר אתה מנסה לשכנע מישהו או לגרום לו להקשיב לדעה שונה משלו, פעמים רבות תיתקל בהתנגדות. פעמים רבות, אדם לא מקשיב לך כי הוא מרוכז בהבנה האישית שלו ולא בטוח אם הוא הצליח להעביר את ... לו מבלי להבטיח לו שהבנת אותו, הוא נשאר במחשבה שאולי לא הבנת אותו נכון. לכן, זה חשוב למנוע את ההתנגדות מראש ולהביע הבנה עמוקה לדברי הצד השני. מה החשיבות של לחזור על דברי הצד השני? החזרה על דברי הצד ... הזאת משדרת אכפתיות ומבנה את השיחה בצורה כזו שהיא מאפשרת לבן אדם להקשיב לך. כיצד להשתמש בטכניקה הזאת מול לקוחות? כשהלקוח אומר למה זה כל כך יקר?, לפני שאתה מתחיל להסביר את המחיר, כדאי לחזור על דבריו: אתה חושב שהמחיר ... מבין אותו לחלוטין. לאחר מכן תוכל להציג את דעותיך, וכתוצאה מכך, הסיכוי שהוא יקבל את עמדתך יגדל בצורה משמעותית. איך לשכנע מישהו? איך ליצור אמון בהקשבה? הסכמות בדעות מנוגדות? איך להתמודד עם התנגדויות? רטוריקה בשכנוע מדוע פעמים רבות מישהו לא מקשיב לך כשהוא מתנגד למה שאתה אומר? כשניגשים להגיד משהו למישהו, ויודעים מראש שהוא לא ירצה להקשיב או שהמסר יגרום לו להתנגד, נוצר מצב שבו הדברים לא תמיד חודרים אליו. לעתים, האדם השני מרוכז רק בעמדה שלו ולא מצליח להתפנות להקשיב ... רוצה לנצל את השבת למנוחה ולישון. במצב כזה, אם תגיב מייד בלא, אני רוצה לישון, יש סיכוי רב שתיתקל בהתנגדות ולא תהיה הקשבה. כדי למנוע זאת, כדאי קודם לומר לה: את בעצם אומרת שאת מעדיפה לצאת לטייל בשבת, נכון? ... מבהירה לה שאתה מבין את הצד שלה, ועוזרת לה להקשיב לעמדתך במקום להרגיש שלא התייחסת לרצון שלה. כיצד דוגמת הלקוח שטוען שהמחיר יקר קשורה לאותה טכניקה? אם לקוח אומר לך: למה זה כל כך יקר? אתה יכול לענות מיד בהסבר או בהצדקה למחיר, אבל קיים סיכוי שיישאר ... קודם לשקף: אוקיי, אתה מרגיש שהמחיר גבוה מדי. אתה בעצם טוען שזה אולי לא מצדיק את ההשקעה, נכון? כך הלקוח רואה שאתה מבין את עמדתו. רק אחרי שאישר שזו אכן הנקודה שלו, אפשר לעבור להסבר שלך. בצורה הזו הוא ... לך ויקבל את דבריך עולה, בין אם בסוף תסכימו ובין אם לא. תודה רבה. איך לגרום למישהו להקשיב להסבר איך לשכנע ולהסכים עם דעות מנוגדות איך ליצור אמון ולהראות הבנה איך להתמודד עם התנגדות בתקשורת
משימות לעובדים, הצפת התנגדויות משימה, קשיים בביצוע משימה, איך לתת משימות לעובדים? איזה קשיים תיתקל בביצוע המשימה? הצפת בעיות בביצוע המשימה, איך לגרום לעובדים לבצע משימות? איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, ניהול משימות
משימות לעובדים, הצפת התנגדויות משימה, קשיים בביצוע משימה, איך לתת משימות לעובדים? איזה קשיים תיתקל בביצוע המשימה? הצפת בעיות בביצוע המשימה, איך לגרום לעובדים לבצע משימות? איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, ניהול משימות
משימות לעובדים, הצפת התנגדויות משימה, קשיים בביצוע משימה, איך לתת משימות לעובדים? איזה קשיים תיתקל בביצוע המשימה? הצפת בעיות בביצוע המשימה, איך לגרום ... פתרונות אפשריים - כמו לשוחח עם אותו אדם מראש או למצוא דרך אלטרנטיבית להשיג את הנתונים. איך מתמודדים עם התנגדויות שיכולות לצוץ במהלך ביצוע המשימה? אליעד מוסיף שלא מספיק רק להציף את הקשיים - חשוב לנהל גם דיון על פתרונות אפשריים לאותם קשיים. למשל, אם העובד חושב שיכולות להיות התנגדויות מצד לקוחות או עמיתים לעבודה, צריך לשאול אותו מראש כיצד הוא מתכנן להתמודד עם אותן התנגדויות. בדרך זו, כאשר הוא ייתקל בהתנגדויות בפועל, הוא יהיה מוכן להתמודד איתן בצורה טובה יותר, ויהיה סיכוי נמוך בהרבה שהן יעכבו או יפגעו בביצוע המשימה. ... בשלב מוקדם. יצירת תוכנית מראש להתמודדות עם קשיים אפשריים. הפחתת עומס מהמנהל בטווח הארוך, משום שפחות משימות חוזרות אליו לטיפול נוסף. בשורה התחתונה, אליעד כהן מציע שיטת ניהול אפקטיבית ופשוטה: לא לתת משימה לעובד ולהיעלם, אלא להיות נוכח ולנהל ... האם יש משהו לא ברור לך?. שאלות אלו מסייעות גם להבין אם העובד מבין את המשימה וגם לצפות את ההתנגדויות או הקשיים האפשריים. ברגע שהעובד מציף את הקשיים מראש, אפשר להתמודד איתם בצורה מתוכננת ולמצוא פתרונות מראש. איך לגרום ... תבוצע בצורה הטובה ביותר. לשם כך, על המנהל להיות קשוב ולשאול שאלות מקדימות על הקשיים האפשריים בביצוע המשימה. מהן ההתנגדויות שבדרך, ואיך להתמודד איתן? העובד עשוי להיתקל בהתנגדויות או בעיות ביצוע במהלך המשימה. חשוב לא רק לשאול על הקשיים הצפויים, אלא גם לנהל שיחה על איך ניתן ...
לקוח שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום?
לקוח שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום? וכאן אסביר, איך למנוע מראש את זה שהלקוח אומר לך בסוף השיחה אני צריך לחשוב על זה וכיוב? דהיינו, איך מראש להגדיל את הסיכוי לכך, שהלקוח לא יגיד בסוף השיחה שהוא צריך לחשוב על זה? והאם יש דרך מוחלטת לגרום לכך שהלקוח לא יגיד שהוא צריך לחשוב על זה? ועוד. אז ברמת העיקרון המהות של האמירה אני צריך לחשוב על זה, היא שיש עוד משהו שעדיין לא חשבתי עליו מספיק. כי אם הלקוח כבר חשב על הכל מספיק, הרי שמה עוד יש לחשוב על זה?! במילים אחרות, כשהלקוח אומר שהוא צריך לחשוב על זה, הוא בעצם אומר לך שיש עוד משהו שעדיין הוא לא סגור עליו, משהו שהוא צריך להמשיך לחשוב עליו. עכשיו, ברמת העיקרון יתכן שהאמירה של הלקוח שהוא צריך לחשוב על זה, היא בכלל כיסוי להתנגדות אחרת שלו, שהוא לא רוצה לחשוף לך. לדוגמה, הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו מסיבה כלשהי. והוא אומר לך שהוא צריך לחשוב על זה, כדי לא לפגוע בך. כי אם הוא יגיד לך שזה לא מתאים לו, אז איש המכירות אולי יפגע ואולי יתחיל להפעיל לחץ על הלקוח. ואולי לכן הלקוח אומר שהוא צריך לחשוב על זה, ככיסוי לסיבה אחרת. אבל בהנחה שהלקוח כן מתכוון לכך שהוא צריך לחשוב על זה, הרי שזה מבטא את זה שהלקוח בעצם אומר, שהוא לא מיצה את המחשבה שלו לגבי האם הוא רוצה לרכוש את המוצר או שלא. ולכן הטיפול המרכזי בלקוח שאומר שהוא צריך לחשוב על זה, הוא יהיה לנסות להבין על מה הוא צריך לחשוב. איזה עוד ספק יש לו. אבל בעצם זה אומר, שאם איש המכירות לאורך השיחה, יעודד את הלקוח לשאול כמה שיותר שאלות ויגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות ולהביע ספקות ולהביע התנגדויות, הרי שזה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח לא יגיד בסוף שיחת המכירה, שהוא צריך לחשוב על זה. כי בעצם אם בדינאמיקה מול הלקוח, כבר אין יותר שאלות פתוחות, ואם כבר הכל ברור, אז ממילא המשפט אני צריך לחשוב על זה, פחות רלוונטי בהקשר של השיחה. שוב: אם תדע לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות, בעיקר באמצעות זה שהלקוח לא יחשוש מכך שאם הוא יטיל ספק במכירה, אז אתה תפעיל עליו לחץ. שזה עוד נושא בפני עצמו, איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח ואיך ליצור אמון עם לקוח ואיך לגרום ללקוח לסמוך עליך, בכל מקרה אם תדע לעשות את זה, הרי שאתה תגרום לכך שבדינאמיקה שלך מול הלקוח, יהיה ברור ... על כל הספקות, מכל הצדדים ומכל ההיבטים. ולכן בשורה התחתונה, אם תגרום ללקוח לשאול כמה שיותר שאלות וכמה שיותר להטיל ספק וכמה שיותר להרגיש בנוח להביע התנגדות, הרי שזה מגדיל את הסיכוי שהלקוח לא יגיד לך בסוף השיחה, שהוא צריך לחשוב על זה. בכל מקרה אוסיף, ... הרי שבסוף הלקוח יצטרך לחשוב על זה. יחד עם זאת, כנל, אם הלקוח ירגיש בנוח לשאול את כל השאלות וההתנגדויות מכירה שיש לו, הרי שזה מקטין את הסיכוי לכך שהלקוח יגיד לך בסוף, שהוא צריך לחשוב על זה. ובנוסף, זה ... על מה הוא עוד צריך לחשוב ומה הספקות שעדיין יש לו. כי הוא מולך בדינאמיקה שבה הוא מרגיש בנוח להטיל ספק בעסקה.
ברטר, איך לשכנע מישהו לעשות איתך עסקת ברטר? איך לגרום למישהו להסכים לברטר? איך להציע שירות מקצועי לעסקת ברטר? איך להציג את הערך הכלכלי בשירות שלך? איך להתכונן להתנגדויות אפשריות בעסקת ברטר? האם להציע שירותים שלא התבקשו? חשיבות המיקום בעסקאות ברטר? הבדל בין שירות חברי לשירות מקצועי? איך לגרום למישהו לרצות לעשות איתך עסקת ברטר?
ברטר, איך לשכנע מישהו לעשות איתך עסקת ברטר? איך לגרום למישהו להסכים לברטר? איך להציע שירות מקצועי לעסקת ברטר? איך להציג את הערך הכלכלי בשירות שלך? איך להתכונן להתנגדויות אפשריות בעסקת ברטר? האם להציע שירותים שלא התבקשו? חשיבות המיקום בעסקאות ברטר? הבדל בין שירות חברי לשירות מקצועי? איך ... שיקולי מיסוי / מס הכנסה - וצריכים להוציא בגינה חשבוניות מס כחוק. בתוכן הבא, יש התייחסות רק לעצם הרצון לשכנע מישהו לעשות ברטר של 2 שירותים שונים, בלי קשר לענייני מיסוי. איך לגרום למישהו לרצות לבצע איתך עסקת ברטר ... תובנות מפורטות מתוך שיחה של אליעד כהן עם איש הייטק (שאינו בעל עסק), שהתייעץ עם אליעד, כיצד הוא יכול לשכנע בעלת עסק לבצע איתו עסקת ברטר. אותו אדם ציין, שהוא יודע שאותה בעלת עסק, הייתה רוצה לעשות שינוי בקריירה ... מוצרים ושירותים בחינם, במקום שהוא ימשיך לשלם על המוצרים שהוא מקבל ממנה כרגע. האדם הבהיר כי מטרתו העיקרית היא לשכנע אותה לבצע איתו עסקת סחר חליפין יעילה ואטרקטיבית עבורה, בלי להציג זאת באופן ישיר מדי. בפרט שבפועל הוא לא מנהל כרגע עסק של שירותי יעוץ כלשהם. ולכן הוא רוצה לדעת, איך לשכנע את בעלת העסק לעשות איתו ברטר מסחרי, על שירות שכרגע בפועל הוא לא מוכר אותו לאנשים בכללי וגם היא עצמה לא יודעת שהוא מספק שירות כזה. מהן הטעויות הנפוצות בביצוע עסקת ברטר ואיך ... לך בפירוש שהיא זקוקה לייעוץ זוגי, אז אל תכניס את זה מיוזמתך, אלא אם זה עולה באופן מפורש בשיחה. איך לטפל מראש בהתנגדויות אפשריות? אליעד ציין שלושה כלים מרכזיים שצריך להשתמש בהם בעת הכנת ההצעה לעסקת הברטר: סימולציה: לנסות להיכנס לראש של הצד השני ולהבין אילו התנגדויות יכולות להיות לו מראש. שיקוף: להציג את ההצעה מנקודת המבט של הצד השני ולהראות שאתה מבין את מצבו ואת הצרכים שלו. הטלת ספק: לשאול שאלות שיגרמו לצד השני לשקול מחדש את ההתנגדויות שלו, ולהוביל אותו לראות את הערך בהצעה שלך. לדוגמה, אליעד הציע לחשוב מראש על שאלות כמו: למה שהיא תסכים לברטר ולא תבקש פשוט תשלום כספי?, כמה עולה השירות שלך בדרך כלל בשוק?, מי הלקוחות שלך?, ולהכין מראש תשובות משכנעות. חשיבות המיקום הגיאוגרפי לעסקת הברטר האדם העלה סוגיה שקשורה למיקום גיאוגרפי (הבדל בין דנמרק לאסטוניה), ואליעד הסביר שאין הכרח ... כשירות מקצועי ולא כמתנה חברית. לא לדחוף שירותים שלא התבקשו במפורש, אלא רק מה שהועלה כנחוץ. להכין מראש מענה להתנגדויות אפשריות (סימולציה, שיקוף, הטלת ספק). להעלות בעדינות אפשרות לשינוי מיקום או תנאים, בלי לכפות זאת בהתחלה. להדגיש את הערך ... הערך הכלכלי של השירות שלך. התחל בעזרה מקצועית מוגדרת וממשית. אל תציע דברים שלא עלו בשיחה מראש. השתמש בטכניקות מכירה כמו שיקוף וסימולציה. טפל מראש בהתנגדויות אפשריות. הבהר לצד השני את הגמישות במיקום וזמינות השירות. איך לגרום למישהו להסכים לברטר? איך להציע שירות מקצועי לעסקת ברטר? איך להציג את הערך הכלכלי בשירות שלך? איך להתכונן להתנגדויות אפשריות בעסקת ברטר? האם להציע שירותים שלא התבקשו? חשיבות המיקום בעסקאות ברטר? הבדל בין שירות חברי לשירות מקצועי?
מנהיגי כתות, למה אנשים מקימים כת? למה אנשים מנהלים כתות? הפסיכולוגיה של מנהיגי כתות, למה אנשים רוצים לנהל כת? הרצון להיות אלוהים, רצון לקבל אהבה, למה אנשים נכנסים לכת? נפגעי כתות, הקמת כת, להקים כת, לנהל כת, ניהול כת, אנשים סוגסטבילים
מנהיגי כתות, למה אנשים מקימים כת? למה אנשים מנהלים כתות? הפסיכולוגיה של מנהיגי כתות, למה אנשים רוצים לנהל כת? הרצון להיות אלוהים, רצון לקבל אהבה, למה אנשים נכנסים לכת? נפגעי כתות, הקמת כת, להקים כת, לנהל כת, ניהול כת, אנשים סוגסטבילים
... אלוהים, רצון לקבל אהבה, למה אנשים נכנסים לכת? נפגעי כתות, הקמת כת, להקים כת, לנהל כת, ניהול כת, אנשים סוגסטבילים למה אנשים מקימים ומנהלים כתות? אנשים מקימים ומנהלים כתות בעיקר מתוך צורך עמוק להרגיש אהובים ובעלי כוח. אליעד כהן ... במצב נפשי רעוע. כמו כן, הוא מדגים את הפגיעות הפסיכולוגית הזו באמצעות קסמי רחוב: יש אנשים כל כך פתיים וסוגסטיבילים, שאפילו קוסם יכול לגרום להם להאמין שהם אינם מסוגלים לזוז רק על ידי סוגסטיה פשוטה. כיצד מנהיגי כתות מנצלים חולשה של אחרים? מנהיגי כתות מזהים אנשים מסוגסטיבילים, פגיעים ונואשים לתחושת שייכות או הערצה, ומנצלים את החולשות שלהם כדי לצרף אותם לכת. הם מחפשים במיוחד אנשים שיש ... להסתדר בחברה, או אנשים שמשתמשים בסמים ומצויים במצוקה נפשית. אנשים אלו מהווים טרף קל עבור מנהיגי כתות, כי קל לשכנע אותם וקל לגרום להם להיות תלויים במנהיג הכת. מה המוטיבציה המרכזית של מנהיגי כתות? המוטיבציה המרכזית של מנהיגי כתות ... עצמית ועצמאות רגשית מלאה. למה אנשים נכנסים לכתות? מה מניע מנהיגי כתות? איך להימנע מלהצטרף לכת? איך לזהות אנשים סוגסטיבילים? מהי הפסיכולוגיה של מנהיגי כתות? כיצד להתמודד עם נפגעי כתות? מה המשמעות של להיות אלוהים?
לקוח שרוצה את המחיר הכי זול שיש, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאכפת לו רק מהמחיר, לקוח שרוצה הכי זול שיש, לקוח שחשוב לו רק המחיר, לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול, לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאומר יקר לי, טיפול בהתנגדות מחיר, מחיר או ערך, הכי זול לאיכות הזאת, התנגדות מחיר קשה, איכות של מוצר, עלות של מוצר, מחיר של מוצר, המוצר הכי זול, מוצר דמיוני, חשיבות האיכות עבור הלקוח, חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח, אימון מכירות
לקוח שרוצה את המחיר הכי זול שיש, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאכפת לו רק מהמחיר, לקוח שרוצה הכי זול שיש, לקוח שחשוב לו רק המחיר, לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול, לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאומר יקר לי, טיפול בהתנגדות מחיר, מחיר או ערך, הכי זול לאיכות הזאת, התנגדות מחיר קשה, איכות של מוצר, עלות של מוצר, מחיר של מוצר, המוצר הכי זול, מוצר דמיוני, חשיבות האיכות עבור הלקוח, חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח, אימון מכירות וכאן אסביר מה לענות ללקוח שאומר שהדבר היחיד שמעניין אותו, זה שהמחיר יהיה כמה שיותר זול? איך לענות ללקוח שלא רוצה לדבר על האיכות של המוצר, אלא רק על המחיר? ואסביר גם האם באמת וכמה המחיר באמת חשוב ללקוח? והאם יכול להיות שבאמת רק המחיר חשוב ללקוח? ובאיזה מובן יתכן שהלקוח גם ירצה איכות אבל גם ירצה את המחיר הכי זול שיש? ועוד. אז יש כל מיני לוגיקות לאיך להתמודד עם התנגדות מחיר ואיך להתמודד עם לקוח שאומר יקר לי. כאשר חלק מגדול מהמהות של שיטות ההתמודדות עם התנגדות המחיר, יהיו להסיט את הדיון מהמחיר אל האיכות ואל הערך המוסף שהלקוח מקבל. דהיינו, במקום לדבר על כמה זה עולה, בא נדבר על מה אתה מקבל וכולי. אבל כאן אני רוצה לדבר, על סיטואציה שהלקוח אומר לך בפירוש, שמה שמעניין אותו זה אך ורק שהמחיר יהיה כמה שיותר זול. והלקוח לא רוצה לדבר על האיכות של המוצר, אלא הלקוח רוצה לדבר רק על המחיר של המוצר בלבד. והשאלה היא, מה אפשרי לעשות במקרה הזה? אז כמו שאמרתי יש כל מיני לוגיקות איך להתמודד עם התנגדות מחיר קשה, אבל כאן אתן עוד זווית שאומרת, שלפעמים אתה יכול לענות ללקוח, שהמוצר שלך, הוא המוצר הכי זול שיש, בעבור האיכות הספציפית שלו. ואני אסביר: נניח שאתה מוכר בית במחיר X והלקוח אומר לך שהכי חשוב לו לקנות בית במחיר הזול ביותר ושאין שום דבר אחר שחשוב לו, חוץ מכך שהבית ... שעשוי מקרטון? הרי הכי חשוב לו שהמחיר יהיה כמה שיותר זול? זה הרי מה שהוא אמר? בנוסף למה שאותו לקוח לא ידמיין בחינם שיש לו בית. כי לדמיין זה בחינם. ולמה אותו לקוח לא מסתפק בבית דמיוני, שלרכוש אותו עולה רק המחיר של הדמיון? תשובה: כי שום לקוח אף פעם לא באמת רוצה רק את המחיר הכי זול בלבד. ללקוח כן תמיד חשובה גם האיכות של המוצר. כי אם ללקוח בכלל בשום צורה לא היתה חשובה האיכות של המוצר בשום דרך, אז הוא כנראה היה מסתפק במוצר דמיוני באיכות הכי גרועה שיש. אבל הלקוח כן רוצה שהמוצר שהוא רוכש יהיה באיכות מסוימת. ולכאורה זה אומר, שללקוח כן חשובה גם האיכות ואין לקוח שבאמת חשוב לו רק המחיר. אבל האם זאת האמת? אז ברמת העיקרון, יש כאן כמה דברים שצריכים לחדד. 1 - במאה אחוז מהמקרים ללקוח חשובה גם האיכות של המוצר. ובהכרח שהלקוח לא מוכן להסתפק במוצר דמיוני ולא ממשי בעלות של חינם. אלא הלקוח תמיד כן רוצה שהמוצר יהיה באיכות מינימלית מסוימת. 2 - עדיין יכול להיות, שלקוח שכן חשובה לו האיכות, וכן ... באיכות של המוצר שלך, אבל שאת המוצר הזה, הוא ירכוש במחיר הכי זול שיש. דהיינו, שאתה צריך לדעת, האם הלקוח שלך חושב שהוא יכול לרכוש מוצר זהה בדיוק למוצר שלך, בדיוק באותה איכות או באיכות גבוהה יותר מהאיכות של המוצר ... מוצר באיכות זהה, במחיר יותר זול. כי אתה הכי זול שיש, ביחס לאיכות של המוצר שלך. במילים אחרות, אם הלקוח שלך יכול לרכוש מוצר זהה בדיוק למוצר שלך, זהה במאה אחוז בכל ההיבטים, כולל אלו שאינם מדידים, כגון איכות השירות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לרכוש מוצר, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לרכוש מוצר, איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? להפסיק לפחד מהמוות איך מנתחים משפך שיווקי? התמודדות עם האמת ידיעה חלקית אין הבדל בין אחדות לבין נפרדות חרדות מפני מוות לעשות בדיקה גנטית לדיכאון אמונה עצמית משפיעה על היכולת שלך מה זה חוסר ביטחון עצמי? ליצור התאהבות בדייט איך לחזור לאהוב? שמחה חיצונית איך להיות מאושר בשלמות? אנשים שמחפשים זוגיות בגדים וחשק מיני לקבל החלטות רעות אני מקבל החלטות איך להתמודד עם סירוב של לקוח? איך להתמודד עם פחד גישה? אני לא מצליחה להימשך אליו איך להצליח בניהול? צורכי לקוח למכור את המספרים של הלוטו ילדים מתלוננים לעזור לילד בכל תחום שאלות למודעות מדריך רוחני שימוש בכדורים נגד חרדה הפרעות נפשיות אצל ילדים לצאת עם חבר של האקס שמועות על האקסים פירוק שומן להיפצע באימון כושר אלוהים בכבודו ובעצמו הצמחונות של אלוהים קרוב להארה תחושת הארה מה זה להיות אלוהים? איך זה מרגיש להיות אלוהים? לתת לכסף לעבוד בשבילך כסף טוב או רע הופך למשמעות החיים האם מטרת החיים היא העולם הבא? השפעה שלילית הנאה מינית מכאב אלוהים לא בוחר את רצונו תחושת הבחירה החופשית מי הכי חכם בעולם? איך להציל את העולם? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בתל אביב, מאמן אישי להפרעות קשב וריכוז, מאמן אישי לתזונה נכונה בתחום לרכוש מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 15_09_2025 השעה 11:47:19 - wesi1