אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הפרת הסכמים על ידי לקוחות, איך לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים? הפרת חוזה על ידי לקוח, איך לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הפרת הסכמים על ידי לקוחות, איך לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים? הפרת חוזה על ידי לקוח, איך לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוח שעושה בעיות, לא לסמוך על הסכמים, איך לכתוב הסכם? איך לכתוב חוזה?
איך להתמודד עם לקוח שמפר הסכמים באופן קבוע?

כאשר אנחנו עושים עסקים, קיים סיכון תמידי שלקוחות יפרו את ההסכם בינינו. הסכמים עסקיים נועדו להגן עלינו, אך מה עושים כשהלקוח אינו עומד בהם באופן עקבי? לפי אליעד, ישנן שתי דרכים מרכזיות להתמודד עם לקוח שמפר הסכמים:

האם כדאי להפסיק לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים?

האפשרות הראשונה שאליעד מציג היא הפשוטה ביותר - לא לעבוד עם לקוחות שלא עומדים בהסכמים. לפי גישה זו, אם לקוח מפר הסכם ברור ומדויק, מדוע בכלל להמשיך לעשות איתו עסקים? הרעיון כאן הוא לא לבזבז זמן ואנרגיה על לקוח שאינו אמין ושההתנהגות שלו גורמת לנו נזקים כלכליים וטרחה מיותרת. אם מדובר במצב שבו ידוע בוודאות מוחלטת שהלקוח לא ישלם, אין שום סיבה להמשיך לעבוד איתו, אלא אם כן קיים רצון מפורש לעבוד איתו בחינם מטעמים מסוימים.

איך להמשיך לעבוד עם לקוח בעייתי מבלי להסתכן יותר מדי?

במקרים רבים, לא מדובר בוודאות מוחלטת שהלקוח יפר את ההסכם, אלא רק בסיכון מוגבר לכך שהוא יעשה בעיות וינסה להתחמק מתשלום. במצב כזה, ההמלצה של אליעד היא להמשיך לעבוד איתו, אבל לעשות זאת בצורה שמקטינה את החשיפה הכלכלית שלנו מולו למינימום האפשרי. הרעיון המרכזי כאן הוא לא להסתמך על ההסכם בלבד, משום שמי שלא מתכוון לקיים הסכמים ממילא לא יתרשם ממסמך כתוב.

מדוע לא כדאי לסמוך רק על ההסכם עצמו?

אליעד מדגיש שהסכם הוא בסופו של דבר רק נייר. אם הלקוח לא רוצה לעמוד בהסכם, לא באמת משנה מה בדיוק כתוב שם, כי כדי לאכוף את ההסכם ניאלץ בדרך כלל להגיע לבית המשפט - דבר שעלול להיות יקר, ארוך ומסובך. לכן, המסקנה החשובה היא לבנות מראש את מערכת היחסים כך שלא תהיה תלויה רק בהסכם. יש להבטיח שמבחינה פרקטית, אי - עמידה של הלקוח בתנאי התשלום לא תגרום לנו נזק גדול.

איך לבנות את ההסכם בצורה שתצמצם סיכונים?

הדרך האידיאלית ביותר להתמודד עם לקוחות שמפרים הסכמים, לדברי אליעד, היא פשוט לקבל מהם את התשלום מראש. במצב כזה, אין שום משמעות לכך שהלקוח מפר את ההסכם, כי התשלום כבר נמצא אצלנו. אבל לא תמיד ניתן לקבל תשלום מראש, במיוחד כאשר מדובר בלקוחות גדולים או לקוחות עסקיים.

במצבים בהם אי אפשר לקבל את התשלום מראש, צריך לבנות את העסקה כך שהתשלומים יבוצעו בשלבים קטנים וברורים לאורך התהליך. במקום לספק סחורה או שירות בשווי מיליון שקלים ורק אז לבקש תשלום, יש לתת את המוצר או השירות במנות קטנות - לדוגמה, לספק מוצרים בשווי אלף שקלים, לקבל את התשלום, ורק לאחר מכן להמשיך לשלב הבא. בשיטה זו, אם הלקוח לא משלם בזמן או מפר את ההסכם, הסיכון מוגבל לסכום מצומצם ביותר.

איך להימנע מחשיפה גבוהה בעסקאות גדולות?

אליעד נותן דוגמה מאוד מפורטת לעניין זה. במקום לתת ללקוח סחורה בשווי מיליון שקלים ואחר כך לנסות לגבות ממנו את הכסף, אפשר לתת ללקוח סחורה בשווי נמוך כמו 10,000 או אפילו 1,000 שקלים. התשלום עבור הסחורה הזו יהיה התנאי להמשך קבלת הסחורה. כך, גם במקרה הגרוע ביותר שבו הלקוח לא ישלם, הנזק יהיה קטן משמעותית ולא יגיע למיליונים. הגישה הזו מתאימה מאוד למצבים שבהם אנו חושדים מראש באמינות הלקוח.

מדוע חשוב להימנע ממתן אשראי גבוה מדי ללקוחות בעייתיים?

הסיבה היא פשוטה: לקוחות שלא עומדים בהסכמים לא יתרגשו מכך שכתוב בחוזה שהם חייבים לשלם תוך 30 או 60 יום. כשיגיע מועד התשלום, הם עלולים להמציא תירוצים כמו "אין לי כסף", "המצב קשה", "אכלו לי, שתו לי", וכדומה. מכיוון שאנחנו לא יכולים לסמוך על כך שמה שכתוב בחוזה יגרום להם לשלם, חובה לבנות מראש תנאי תשלום מצומצמים ופרקטיים, ולספק סחורה רק לאחר שהתקבל תשלום על השלב הקודם.

מהי המסקנה החשובה ביותר לגבי כתיבת חוזה והתנהלות עם לקוחות?

המסקנה המרכזית שאליעד חוזר ומדגיש אותה היא לא לסמוך על ההסכם הכתוב. הסכם הוא כלי חשוב, אך אין לו משמעות אם הצד השני אינו מעוניין לקיים אותו. הפתרון היעיל הוא או לקבל תשלום מראש, או לחלק את העסקה לשלבים שבהם התשלום מתקבל אחרי כל שלב קטן. כך מצמצמים את הנזק והסיכון הכלכלי למינימום האפשרי.

לסיכום, כאשר מתמודדים עם לקוח שמפר הסכמים, האפשרויות הן או להפסיק לעבוד איתו לחלוטין, או לעבוד איתו בזהירות רבה תוך הגבלת החשיפה לסכומים קטנים, על ידי קבלת תשלום מראש או באמצעות חלוקת העסקה לתשלומים קטנים שמקטינים משמעותית את הסיכון.
איך לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים?

ישנם מצבים שבהם אנו יוצרים הסכם עם לקוח, אך מסיבה כלשהי אנו מוצאים את עצמנו במצב לא נוח - בין אם ההסכם עצמו נוסח באופן שגוי ובין אם הלקוח מפר את ההסכם למרות שהוא נוסח כראוי. נשאלת השאלה: מה עושים כאשר ההסכם כתוב נכון, אך הלקוח בכל זאת מפר אותו?

אפשרות ראשונה: לא לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים

הגישה הראשונה היא פשוטה: אם יש לקוח שמפר הסכמים, אין טעם לעבוד איתו. אם אנחנו משקיעים זמן ואנרגיה בניסוח הסכם ברור ומדויק, אך הלקוח לא עומד בו, למה שנמשיך לעבוד איתו? זו אפשרות הגיונית עבור מי שלא רוצה להסתכן בהפסדים ובעוגמת נפש.

אפשרות שנייה: לעבוד עם הלקוח אך לצמצם חשיפה

אם בכל זאת נבחר לעבוד עם לקוח שיש חשש שיפר את ההסכם, יש צורך לנקוט בגישה זהירה ומושכלת. אם אנו יודעים בוודאות של 100% שהוא לא יעמוד בהסכם ולא ישלם לנו, אין היגיון לעבוד איתו - אלא אם כן יש לנו סיבה מוצדקת לעבוד בחינם. אך אם הסיכון הוא בגדר אפשרות בלבד, יש דרכים לצמצם את החשיפה ולהקטין את הסיכון.

הפתרון: הקטנת החשיפה הכספית

הדרך להתמודד עם לקוח כזה היא לבנות את ההסכם כך שהוא לא ישאיר אותנו חשופים לסיכון כלכלי גבוה. בעולם האידיאלי, הלקוח היה משלם מראש - ואז לא הייתה משמעות להפרת ההסכם מצידו, שכן התשלום כבר התקבל. אך מאחר שזה לא תמיד אפשרי, יש צורך לנקוט באמצעים אחרים.

איך מקטינים חשיפה?
  • במידה והלקוח לא משלם מראש, יש לבנות את ההסכם כך שהתשלומים יתבצעו בשלבים - כלומר, לא לספק את כל השירות או הסחורה בבת אחת.
  • במקום לתת ללקוח סחורה בשווי מיליון שקלים ולחכות שישלם, ניתן לתת לו סחורה בשווי אלף שקלים, ורק לאחר שהוא משלם, לספק לו סחורה נוספת.
  • בכך, אם הוא מפר את ההסכם, הנזק מוגבל לסכום קטן יחסית ולא למיליונים.
  • במידה ומדובר על שירותים, ניתן לקבוע אבני דרך לתשלום - לדוגמה, תשלום ראשוני לפני תחילת העבודה, תשלום נוסף באמצע ותשלום סופי בסיום.
  • חשוב להימנע מהמצב שבו הלקוח מקבל את כל התמורה לפני ששילם עליה, מה שעלול להפוך את גביית החוב לאתגר משמעותי.
לא לסמוך על ההסכם בלבד

בסופו של דבר, הסכם הוא רק מסמך. אם הלקוח מחליט שלא לקיים את התחייבויותיו, אין משמעות למה שכתוב בו - אלא אם כן נלך לבית משפט, דבר שעלול להיות יקר, מסובך ולגזול זמן רב. לכן, הפתרון החכם הוא לצמצם מראש את התלות בהסכם ולדאוג לכך שהתשלום יתבצע בשלבים ובאופן שלא ישאיר אותנו חשופים.

מסקנה

אם יש לקוח שמפר הסכמים, יש שתי אפשרויות: לא לעבוד איתו כלל או לעבוד איתו בזהירות תוך צמצום החשיפה הכספית. אין טעם לסמוך על הסכמים בלבד, אלא יש לבנות מנגנון שבו כל שלב מותנה בתשלום, כך שלא נהיה בסיכון גבוה להפסד.

למידע נוסף על הסכמים, כתיבת חוזים והתמודדות עם הפרות חוזה, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולחפש מידע נוסף בנושא.

בהצלחה!
איך לעבוד עם לקוח בעייתי? איך לעבוד עם לקוח שמפר חוזה? איך לעבוד עם לקוח שעושה צרות? איך לעבוד עם חברות גדולות? תנאי תשלום, קביעת תנאי התשלום, לוחות זמנים של התשלום, בעיות עם לקוחות, לקוח שלא רוצה לשלם, לקוח שלא תמיד משלם, לקוח שעושה בעיות עם התשלום, לקוח שלא עומד בהסכמים, עמידה בהסכמים, לקוח שמפר הסכמים
איך להפסיק לעבוד הפרת הסכמים על ידי לקוחות חושש לתרץ תורת הצמצום מה זה eip יעילות למה הלקוח לא רוצה מחיר יקר למה המוצר כל כך יקר לבזבז את הזמן איך לכתוב איך לכתוב הסכם איך לכתוב חוזה איפה לעבוד במה לעבוד האם לסמוך הסכם הסכמים הפרת הסכם הפרת הסכמים הפרת הסכמים על ידי לקוחות הפרת חוזה הפרת חוזה על ידי לקוח חוזה חוזים לא לסמוך על הסכמים לא עומד בהסכמים להפר הסכם להפר חוזה לכתוב לכתוב הסכם לכתוב חוזה לסמוך לעבוד לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים לעבוד עם לקוחות בעיתיים לקוח לקוח שלא עומד בהסכמים לקוח שמפר הסכמים לקוח שעושה בעיות לקוחות לקוחות בעיתיים על מי לסמוך
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הפרת הסכמים על ידי לקוחות, איך לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים? הפרת חוזה על ידי לקוח, איך לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוח שעושה בעיות, לא לסמוך על הסכמים, איך לכתוב הסכם? איך לכתוב חוזה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוח שלא עומד בהסכמים, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקוח שלא עומד בהסכמים, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
יוצא מהארון אף פעם לא מרוצה לקרוא ללקוח בשמו הפרטי שאלות למודעות עצמית אני מרצה אנשים להכריח את עצמך לעשות משהו חרדה מודחקת ילדים עם חרדה להיות בטוח בעצמי למה יש לי חרדה חברתית? סקס גורם להתאהבות אהבה בלעדית הרגשת אושר יחסי שיא השמחה האם ניתן להשיג הנאה מינית בלי סקס? רושם ראשוני על בחורה לא לקבל החלטות תהליכים לפני קבלת החלטה התמודדות עם קושי לעבור תהליכים להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח להגדיר מטרה שיטות להצלחה לשכנע לקוח לאהוב אותך להציג ללקוח הטבת הנחה פחד לפגוע בילדים לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו רחמנות של מורה רוחני ריפוי תת מודע הפרעה דתית חבר שלי סכיזופרן להראות לאקס שהשתנתי האם אפשר לא להתגעגע לאקס? מאמץ גזירה מה גורם לכאבי גב עליון? להאמין באלוהים בלי להאמין ברבנים הוכחה שאין אלוהים כמה הגיעו להארה רוחנית? הארה רוחנית סיבתית רצון להיות אלוהים נכתב הספר להיות אלוהים לבחור מאמן לכסף להיות שלם עם כסף מטרת החיים בגן עדן הסוד של תכלית החיים זיכרון חיובי לזיכרון שלילי ליהנות ממשחקים תחושת הבחירה בחירה חופשית של תינוק עשייה יש מאין האחדות שלפני הבריאה עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי ועסקי, אימון אישי לילדים, מאמן אישי למתבגרים בנושאי לקוח שלא עומד בהסכמים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0000 שניות - עכשיו 21_10_2025 השעה 08:49:27 - wesi1