אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקבוע יעדי מכירות ✔יעדי מכירות, יעדי הכנסות, יעדי רווחיות, למה לא להציב יעדי מכירות? מה רע בלהציב יעדי הכנסות? מה רע בהצבת יעדי מכירות? מה רע בהצבת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעדי מכירות, יעדי הכנסות, יעדי רווחיות, למה לא להציב יעדי מכירות? מה רע בלהציב יעדי הכנסות? מה רע בהצבת יעדי מכירות? מה רע בהצבת יעדי הכנסות? איך להציב יעדי מכירות? איך להציב יעדי הכנסות? הצבת יעדים עסקיים, איך לתכנן תוכנית עסקית?
מהם היתרונות והחסרונות בהצבת יעדי מכירות ויעדים עסקיים?

במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על הצבת יעדי מכירות, הכנסות ורווחים, וההשלכות של גישה כזו לעסקים. הרבה בעלי עסקים ואנשי מכירות מציבים לעצמם יעדים כמותיים כמו "אני רוצה להרוויח סכום מסוים החודש" או "אני רוצה למכור מספר מסוים של יחידות". בעוד שזה עשוי להיראות כצעד הגיוני, אליעד מציין שזו לא בהכרח החשיבה האידיאלית לטווח ארוך. הצבת יעדים כמותיים נוקשים עשויה להקטין את הפוטנציאל לצמיחה, בעוד שחשיבה רחבה ואפתחת אפשרויות עשויה להוביל להצלחה גדולה יותר.

האם כדאי להיצמד ליעדים כספיים נוקשים?

ההגדרה של יעד מינימלי, כמו "אם אני לא מרוויח סכום מסוים עד סוף החודש אני סוגר את העסק", היא גישה שניתן להבין אותה במצבים בהם הכסף חיוני להמשך קיום העסק. לדוגמה, אם אדם אומר שהוא חייב להרוויח סכום מסוים כדי לשמור על פעילות העסק, יש היגיון לגמרי בגישה הזו. במקרה כזה, הצבת יעד כספי מינימלי הופכת להיות הכרחית, כי אחרת ייתכן שהעסק לא יוכל להמשיך לפעול. כשיש סכנה לסגירת העסק, ברור שצריך לפתח תוכנית שתסביר איך להגיע ליעד המינימלי הזה.

האם חשיבה על "כמה שיותר" עדיפה על הצבת יעד כמותי?

כאשר לא מדובר בהישרדות עסקית, אליעד מציע לחשוב באופן רחב ולא להיצמד להגדלה מינימלית של היעד, כמו "איך אני יכול למכור יותר ב - 20%". במקום זאת, כדאי לשאול את עצמך "איך אני יכול להרוויח כמה שיותר?". אם תציב לעצמך תקרה קטנה מדי, אתה עשוי לפספס את ההזדמנויות שהיו יכולות להוביל לרווחים גבוהים הרבה יותר.

ההסבר שהביא דיבר על דימוי לחדר כושר: אם אדם מתאמן ומכוון רק להרים עוד 10 קילוגרם, הוא עשוי לגלות שהוא יכול להרים הרבה יותר. התמקדות ב"מקסימום" תוביל להשגת תוצאות מרשימות יותר מאשר התמקדות בהגדלה צנועה של יעד.

מה המשמעות של המילה "מקסימום" בעסקים?

הגישה של "כמה שיותר" תרחיב את האפשרויות שלך באופן משמעותי. כשאתה שואל את עצמך איך להרוויח כמה שיותר, אתה פותח את הדלת לאופציות יצירתיות כמו העלאת מחירים, חיפוש שווקים חדשים, הרחבת קהל הלקוחות, שיווק חדש ועוד. הצבת יעד כספי נוקשה עשויה להסתיים בגבולות מוגבלים.

מהם הצעדים שעליך לנקוט אם יש סכום מינימלי שצריך להרוויח?

אם אתה באמת נמצא במצב שבו יש סכום מינימלי שאתה חייב להרוויח, המטרה הראשונה תהיה למלא את היעד הזה. לאחר שתחצה את הסכום הזה, תוכל להתחיל לחשוב על האפשרות להרוויח כמה שיותר, בלי להסתפק בהכנסה מינימלית.

למה חשיבה רחבה יכולה להוביל להצלחה?

חשיבה בהיקפים רחבים מאפשרת לך לחשוב על אסטרטגיות רבות להגדלת הרווחים. במקום להתמקד ביעדים ספציפיים ומוגבלים, שאל את עצמך: "איך אני יכול להרוויח יותר?" או "איך אני יכול למכור יותר?". גישה זו פותחת את הדלת לפוטנציאל שלא היית חושב עליו אם היית מתמקד רק בהגברת המכירות או ההכנסות בעשירית בלבד.

מהו האידיאל מבחינת הצבת יעדי מכירות?

החשיבה האידיאלית היא לא להציב יעד מוגבל או כמותי מראש, אלא לשאול את עצמך איך אפשר להרוויח כמה שיותר, בלי להסתפק בתוצאות צנועות. אם אתה מכוון למקסימום, תוכל להגיע לתוצאות שמרשימות הרבה יותר ממה שאתה מצפה.

מהו השיעור שצריך ללמוד מההרצאה?

אליעד כהן מסביר כי הצבת יעדי מכירות או הכנסות בצורה נוקשה אינה בהכרח הדרך הטובה ביותר. במקום להסתפק במכירת 20 מוצרים נוספים החודש, כדאי לחשוב איך להרוויח את הסכום המקסימלי האפשרי, ללא הגבלה מראש.
מהי משמעות הצבת יעד מכירות או הכנסות?

בעלי עסקים או אנשי מכירות רבים מציבים לעצמם יעדי מכירות, רווחים או הכנסות, כמו למשל "אני רוצה החודש להרוויח סכום מסוים" או "אני רוצה למכור מספר מסוים של יחידות". במבט ראשון, זה נראה הגיוני: אדם מבקש לתכנן מראש את היקף הפעילות שלו ומנסה להעריך כיצד להגיע לרף רצוי. עם זאת, יש להבין כי הצבת יעדים כספיים או כמותיים באופן נוקשה אינה בהכרח החשיבה האידיאלית, אלא רק פתרון אפשרי במצבים ספציפיים.

מתי זה כן הגיוני להיצמד ליעד מינימלי?

אם אדם נדרש לרווח חודשי מסוים כדי להצדיק את המשך קיומו של העסק, לדוגמה "אם עד סוף החודש אינני מגיע לרווח של 10,000 שקלים אני סוגר את העסק", הרי שיש היגיון מלא בהצבת אותו יעד כמטרה מחייבת. במצב כזה:

1. קיימת רמת רווח חיונית להישרדות העסק.

2. בלי עמידה ביעד זה, העסק אינו יכול להמשיך להתקיים.

3. לכן, נדרש לחשוב ולפעול באופן ממוקד כדי להגיע לסכום המינימלי לפחות.

במקרים הללו, יהיה זה הגיוני לגבש תוכנית מפורטת: איך להרוויח את הסכום המינימלי המדובר בזמן הקצוב, משום שאם העסק לא עומד ברף הזה, עדיף לא להפעילו כלל.

מדוע חשיבה על "כמה שיותר" עדיפה על הגבלת היעד?

כאשר העסק אינו עומד בפני סכנת סגירה מידית, ואינך נדרש לשמור על רף מינימלי נוקשה, מוטב לכוון למקסימום ולא להציב לעצמך תקרה כלשהי. לדוגמה, במקום לשאול "איך אני יכול למכור החודש בעוד 20 אחוז", אפשר לשאול "איך אני יכול להרוויח החודש כמה שיותר". הסיבה לכך:

1. אם מציבים יעד כספי או כמותי מוקטן (למשל פי 2), מפספסים את האפשרות להגדיל את הרווח למשהו גדול בהרבה (אולי פי 10).

2. התמקדות ב"כמה שיותר" פותחת יותר אפשרויות ומייצרת גישה רחבה ויצירתית, במקום לצמצם חשיבה לתוצאה נקודתית.

3. הגדרת "כמה שיותר" מקלה לחקור דרכים שונות: העלאת מחיר, גיוון מוצרים או שירותים, שיווק משופר, פנייה לשווקים חדשים, ועוד.

כיצד דוגמת חדר הכושר ממחישה את הרעיון?

אדם שמתאמן ורוצה להגדיל את המשקל שהוא מרים, יכול לחשוב "איך אני מעלה עוד עשרה קילו" או "איך אני יכול להרים כמה שיותר". אם הוא בוחר ביעד הנמוך (למשל עשרה קילו בלבד), ייתכן שבפועל הוא מסוגל להרים מאה קילו נוספים, אך לעולם לא ינסה זאת כי הוא סגר את עצמו על מספר נמוך מראש. לעומת זאת, חשיבה בלתי מוגבלת של "איך אני מרים מקסימום משקל אפשרי" פותחת את הדלת לשיפור משמעותי יותר.

כך גם בעולם המכירות או הרווחים: מי שמחפש לגדול רק בעוד 10 או 20 אחוז עלול להחמיץ אסטרטגיות שיכולות להוביל אותו לצמיחה גבוהה הרבה יותר. לכן, במקום לומר "איך למכור פי 2", כדאי לשאול "איך למכור פי כמה שאני יכול" או "איך להרוויח כמה שיותר".

יחד עם זאת, אם אכן יש סכום מסוים שחייבים להגיע אליו לפחות, או מספר לקוחות מסוים שמוכרחים לגייס, קודם צריך לעמוד ביעד המינימלי כדי לשרוד. רק לאחר מכן נשאלת השאלה כיצד חותרים אל הרווח המקסימלי האפשרי, בלי להגביל את החשיבה מראש למספר מסוים קטן מדי.
הדרכת אנשי מכירות, הדרכה להקמת עסק, אימון להקמת עסק, אימון להגדלת מכירות, איך להגדיל מכירות? איך להגדיל הכנסות? איך להגדיל רווחים? בניית יעדי מכירות, יעדים ומטרות בארגון, מטרות יעדים ומדדים, מטרות במכירות, איך לקבוע יעדי מכירות? עמידה ביעדי מכירות, ניהול מכירות, איך לקבוע יעדים? איך להציב יעדים? למה לא להציב יעדים? איך לבחור יעדים נכונים? איך להציב יעדים נכונים? איך להציב יעדי מכירה? איך לקבוע יעדי הכנסות? איך להציב יעדי הכנסות? כמה יעדי הכנסות להציב? איך להרוויח כמה שיותר? איך להיות עשיר? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל עסק? הצבעת יעדים בעסק, הצבת יעדים לעסק, הצבת יעדים לאנשים מכירות, הדרכת מאמני מכירות, איך להציב יעדים עסקיים?
דימויים לשמור יתרונות מול חסרונות הגדרה העלאת מחירים לא להציב יעדים טיפים למכירות בניית יעדי מכירות לגייס עמידה ביעדי מכירות להגדיל הכנסות איך להציב איך להציב יעדי הכנסות איך להציב יעדי מכירות איך להציב יעדים איך לתכנן איך לתכנן תוכנית איך לתכנן תוכנית עסקית האם להציב יעדי מכירות האם לתכנן תוכנית עסקית הכנסה הכנסות הצבת יעדי מכירות הצבת יעדים הצבת יעדים עסקיים יעד יעדי הכנסות יעדי מכירות יעדי רווחיות יעדים לא להציב יעדי מכירות לא להציב יעדים להציב להציב יעדי הכנסות להציב יעדי מכירות להציב יעדים למה לא להציב יעדים לתכנן לתכנן תוכנית לתכנן תוכנית עסקית מה רע בהצבת יעדי הכנסות מה רע בהצבת יעדי מכירות מה רע בלהציב יעדי הכנסות מטרות מכירות עסק עסקים רווחיות תוכנית תוכנית עסקית תכלית תכנון
סימנים בדרך, משמעות האירועים, משמעות החיים, היעד הסופי
סימנים בדרך, משמעות האירועים, משמעות החיים, היעד הסופי
... בדרך, משמעות האירועים, משמעות החיים, היעד הסופי האם כדאי לפרש סימנים בדרך ואיך עושים ... אנשים שמנסים לפענח סימנים כאלו באופן מתמיד: למשל, אם אדם רוצה להגיע למקום מסוים ונתקל בבעיה או קושי בדרך, הוא לעיתים מפרש זאת כסימן לכך שעליו לוותר על המטרה. אליעד מדגים זאת עם דוגמה של אדם רעב שניגש ... מאליו. לעומתו, אחרים שהקשיבו לסימנים נכשלו, ויש אחרים שלא הקשיבו כלל והצליחו. לפיכך, הוא מדגיש שלסימנים אין משמעות מוחלטת וחד - משמעית. האם באמת קיימת תכלית סופית שאליה מובילים הסימנים? אליעד מציין כי הבעיה המרכזית בהתייחסות לסימנים היא שהאדם מניח שקיימת נקודה או תכלית סופית שאליה הוא צריך להגיע. אלא שאם המציאות ... הוא מסביר שמי שיחפש משמעות בכל דבר יגיע לבסוף להבנה שאין בעצם שום משמעות מיוחדת לאף אירוע בנפרד, כיוון שכל האירועים הופכים לרצף אינסופי של משמעות ללא תכלית מוגדרת. מה המשמעות האמיתית של הדברים שקורים ... כי כל דבר מוביל לדבר אחר בלי נקודת סיום. מצד שני, אם יחליט שאין משמעות לשום דבר, הוא יגיע למצב שבו כל דבר הוא משמעותי בפני עצמו, דווקא כי הוא לא משרת שום תכלית אחרת. כלומר, אדם שחוקר לעומק את המשמעות יגיע ... יש משמעות מוחלטת, בלי קשר למה שיקרה אחריו. הוא מדגים זאת באירוע של אדם ששבר רגל - האירוע אינו חשוב רק בגלל מה שיקרה לאחר מכן, אלא עצם שבירת הרגל הוא התכלית של האירוע. אם אדם יחפש משמעות מוחלטת בכל ... של אותה מציאות אחת, ושבתוך האחדות הזאת טמונה החוויה האמיתית של החיים. איך לפרש סימנים? האם לכל דבר יש משמעות? מה המשמעות של אירועים בחיים? איך להגיע לתכלית החיים? האם יש משמעות מוחלטת? ...
ראיון עבודה / שיחת מכירה / ניהול משא ומתן / זיהוי צרכי הלקוח / מכירות
... עבודה שיחת מכירה ניהול משא ומתן זיהוי צרכי הלקוח מכירות לפעמים על האדם לנהל שיחת מכירה כלשהי ולנסות למכור בה מוצר כלשהו. וכאן יתבארו השלבים, כיצד לנהל שיחת מכירה בצורה נכונה? וכיצד לנהל משא ומתן בצורה נכונה? או לדוגמה בראיון עבודה, שעל האדם לנסות למכור את הכישורים ואת הזמן של עצמו. ובאופן כללי, כאשר האדם מנהל משא ומתן כלשהו, עליו לנסות לשכנע ... היא, איך לנהל משא ומתן ושיחות מכירה בצורה נכונה? ובמקרה של ראיון עבודה, כיצד בעצם למכור את הכישורים שלך בצורה נכונה? תשובה: כאשר האדם רוצה להצליח למכור למישהו משהו, בראש ובראשונה עליו לנסות להסתכל על הדברים, מנקודת מבטו של זה שרוצים לשכנע אותו, ... השני רוצה? מה באמת הוא רוצה? מהן המטרות של האדם השני? וכולי. על המוכר, לנסות להבין כמה שיותר טוב, את המטרות ואת הרצונות של האדם שאותו הוא רוצה לשכנע, שהוא הלקוח הפוטנציאלי. דהיינו, שלב ראשון, נסה להבין את המטרות ואת הרצונות של האדם שמולך. לאחר מכן ובשלב השני, עליך לנסות למצוא נקודות התאמה, בין הרצונות ... לבין הדבר שאותו אתה רוצה למכור לו. עליך לנסות להבין עם עצמך, איך בדיוק המוצר שלך, מסוגל לענות על הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, ... לבין המוצר שאותו אתה מנסה למכור לו. והעיקר שצריך לשים אליו לב, הוא כיצד לגרום ללקוח הפוטנציאלי, להבין, שהמוצר שלך, יכול לענות ... הפוטנציאלי יקנה את מה שרוצים למכור לו. ובמקרה של ראיון עבודה. שלב ראשון נסה להבין את הצרכים של המקום שבו אתה רוצה לעבוד. נסה ... ומצא נקודות התאמה, בינך, לבין המטרות שאותם הם רוצים להשיג. ולאחר מכן בשעת ראיון העבודה, בעיקר תתמקד, בלהסביר, כיצד אתה יכול לסייע לאותו מקום עבודה, להשיג את המטרות שלו באמצעות העבודה שלך. ...
מכירות - מתי משווקים את המוצר? ומתי משווקים את המוכר כדי למכור את המוצר?
מכירות - מתי משווקים את המוצר? ומתי משווקים את המוכר כדי למכור את המוצר? במאמר הזה נעסוק בעניין מכירות באופן כללי. כאשר הנמשל הוא על מכירת רעיונות שונים. וכל רעיון הוא סוג של מוצר. וכל מי שמנסה לשכנע את האחר לקבל את דעתו, הרי שהוא מנסה למכור לו את המוצר שהוא הדעה שלו. ואם נתבונן על עניין המכירות, נראה שמוצר טוב, מדבר בעד עצמו. ומוצר טוב, הוא מוצר שנותן לאדם מענה אמיתי לצרכים של האדם. וכאשר המוצר הוא באמת ... חיצונית כלשהי, שהיא תגרום ללקוח לקנות את המוצר. ומוצר שהוא באמת טוב, אפשר למכור אותו גם בלי עטיפה חיצונית בכלל. וככל שהמוצר פחות טוב, כך כדי למכור אותו , צריך להשקיע יותר בעטיפה החיצונית שלו. וגם העטיפה של המוצר יש לה משמעות. ומוצר שהעטיפה החיצונית שלו יפה, ... היפה כאילו אומרת לאדם שהמוצר הזה הוא טוב. אבל אם המוצר הוא מושלם, לא צריך למכור אותו בעטיפה צבעונית. אלא אפשר למכור אותו כפי מה שהוא. מאחר שהוא מספק מענה מדויק, לזה שצריך את המוצר. ולפעמים, המוצר הוא טוב, אבל זה שקונה את המוצר, ... למשוך את העין של הקונה, שהוא לא מספיק חכם להבין שהמוצר טוב. אבל מצד האמת, אפשר למכור את המוצר הטוב גם בלי העטיפה שלו. והנמשל של כל הנל הוא, שכאשר רעיון הוא אמיתי וטוב, הרי שזה שאומר אותו, יכול לומר ... עוזר לו ושהוא טוב. אבל, כאשר הרעיון והמוצר הרעיוני הוא לא מספיק טוב, אז כדי למכור את המוצר, לשם כך צריך לעטוף אותו בכל מיני עטיפות. ואיך מוכרי הרעיונות עוטפים את המוצר הרעיוני שלהם? על ידי זה שהם מנסים לפאר ולשבח את המוצר, על ידי זה שהם מספרים בשבחו של המוכר, דהיינו, מנסים לספר כמה הם חכמים וכולי. ומי שאין לו מה למכור, ומי שהמוצר שלו לא ממש טוב, הוא צריך לעטוף את המוצר בהרבה עטיפות יפות. והוא יספר הרבה סיפורים על כמה שהוא חכם, ... לא משהו. אז הוא מנסה ליצור אצל האדם תחושת אמון במוצר שלו, על ידי זה שהוא מנסה למכור את עצמו וכולי. והאדם עושה את זה, גם כדי לחזק את האמון שלו עצמו בדעתו שלו עצמו. כי כאשר יש לאדם ספקות האם הוא ... שלו תהיה מושלמת. וכמובן שישנם גם מצבים, שבהם הקונה לא מבין את ערך המוצר. ואז המוכר צריך לעטוף את המוצר הזה בהמון עטיפות, כדי שהאדם ידע להעריך את המוצר, וידע להתבונן בו ולהפיק ממנו תועלת וכולי. ...
פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?
... שיווק מכירות - מהו שיווק פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית? כפי שכבר ביארתי, לכל דבר בעולם, יש לו גם משמעות רוחנית. ובמאמר הזה נבאר מהו שיווק ופרסום נכון בעולם העסקים. ולאחר מכן נבאר את המשמעות הרוחנית של השיווק הנכון. ואם נתבונן על עניין השיווק, נראה כי השיווק הוא ההקדמה של המכירות. כי המטרה של השיווק, היא לצורך המכירה. והתכלית של השיווק, היא המכירה. והשיווק נועד כדי לגרום ללקוח לקנות בתהליך המכירה. וגם תהליך המכירה עצמו, גם הוא משרת מטרה אחרת, והוא את טובת הלקוח. כי הלקוח קונה את המוצר, כדי להשיג תועלת כלשהי. וכאשר הלקוח מבצע את תהליך הרכישה, הרי שהתכלית שלשמה הלקוח מבצע את הרכישה, היא התועלת שהוא חושב שהמוצר יביא לו. ונמצא אם כן, כי השיווק משרת את הרכישה, שהיא משרתת את טובת הלקוח. ושיווק טוב, הוא שיווק שיוצר מכירות. וכדי ליצור מכירות, לשם כך יש לגרום ללקוח להבין את התועלת שהמוצר יביא לו. וממילא זה אומר, כי שיווק נכון, הוא כזה שבו הלקוח מבין את התועלות ... בלשווק את הדרך אל התוצאה, במקום את התוצאה עצמה. כי המוכר, מוכר שירות כלשהו ומוצר כלשהי, שאמורה להפיק ללקוח תועלת כלשהי. ומה שמעניין את הלקוח, והסיבה שבגללה הלקוח משלם על ... אלא בגלל שהוא רוצה את התועלת שהמוצר יביא לו. וכאשר המוכר בא לשווק את המוצר שלו ללקוח, אז לפעמים בטעות הוא מתמקד בלפרט את התכונות של המוצר. והוא בעצם מצפה שהלקוח יבין בעצמו את הקשר ... עבורו תועלת כלשהי, שהיא אמורה להוביל את האדם אל המטרה הסופית והחשובה ביותר, שהיא האושר האישי שלו. והסיבה האמיתית שבגללה האדם רוכש כל מוצר, היא כדי להשיג את התועלת הרגשית ... יש לו רמת הבנה כלשהי, מדוע הוא מתעניין במוצר. ועל המוכר להבין, שגם כאשר הלקוח שואל אותו שאלות טכניות על המוצר, הרי שמה שבאמת מעניין את הלקוח, זה לא הפרטים הטכניים של המוצר, אלא ... מודע לכך שהוא מחפש אותה. כי הלקוח יש לו בראש איזו מטרה סופית שהוא רוצה להשיג אותה. והמטרה הזאת, מעניינת אותו, יותר מאשר המוצר עצמו ויותר מאשר הפרטים הטכניים של המוצר. ושיווק טוב, הוא כזה שמדבר ללקוח, על התועלת ... לפעמים יש צורך להבהיר ללקוח את הדרך שבה הוא ישיג את המטרה הסופית שלו, ואי אפשר להסתפק בכך שאמרנו לו את התועלת הסופית שהוא ישיג מהמוצר. כי אם מטרת הפרסום היא אך ורק כדי לעשות ללקוח טיזינג וכדי ליצור אצלו את הרצון לקבל מידע נוסף על המוצר, הרי שבמקרה כזה לא בהכרח שצריך לחשוף ללקוח את הדרך שבה הוא ישיג את המטרה שלו. ואפשר לגרות וליצור עניין אצל הלקוח, בכך שמציגים לו את התועלת הסופית שאותה הוא רוצה להשיג. אבל, אם מטרת הפרסום היא כדי להוביל את הלקוח לביצוע רכישה, אז למרות שהדגש של הפרסום צריך להיות על התועלת הסופית שהלקוח משיג, אף על פי ... מפרטים ללקוח את הדרך שבה הוא ישתמש במוצר, וישיג את המטרה הסופית שלו, הדבר הזה הוא סוג של דמיון מודרך עבור הלקוח, כי הוא גורם ללקוח לדמיין את עצמו משתמש במוצר, ועל ידי זה נוצר ... איזה מוצר, בשלב הראשון יש לעשות רשימה של תועלות ומטרות, שאותן המוצר משיג ללקוח. ולאחר מכן יש לעשות רשימה של הסיבות שבגללן הלקוח ירכוש את המוצר. ויש לזכור, שהלקוח לא רוכש את המוצר, ... שבו גורמים ללקוח להבין כיצד המוצר הזה, יוביל אותו למטרה הסופית הפנימית שאותה הוא רוצה להשיג. ועכשיו נבאר את המשמעות הרוחנית של העניין הזה, והיא, שכל אדם הוא נמצא כל הזמן גם בתפקיד של איש מכירות ומשווק, וגם בתפקיד של צרכן שרוכש דברים שונים. ואנחנו מדברים כאן, על האדם מול עצמו. כי האדם כל הזמן מוכר לעצמו עצות ורעיונות כלשהן. והאדם כל הזמן קונה או לא, את העצות שהוא מייעץ לעצמו. ומי שרוצה להצליח בחיים, עליו בכל דבר להסתכל ... ובוחר בחירה כלשהי, על האדם לנסות להתבונן היטב, על המטרה הסופית שאותה הוא רוצה להשיג, ועל הדרך שבה הדבר הזה ישיג לו את המטרה הסופית, שהיא האושר הפנימי. וכאשר האדם לא מתבונן על ה
רומן עם הבוס, רומן מחוץ לנישואים, לנהל רומן במקום העבודה, אסטרטגיית מכירות, זוגיות, איך לגרום למישהו לאהוב אותך, איך לגרום למישהו להתאהב בך, איך לגרום לגבר לרצות אותך
רומן עם הבוס, רומן מחוץ לנישואים, לנהל רומן במקום העבודה, אסטרטגיית מכירות, זוגיות, איך לגרום למישהו לאהוב אותך, איך לגרום למישהו להתאהב בך, איך לגרום לגבר לרצות אותך
... עם הבוס, רומן מחוץ לנישואים, לנהל רומן במקום העבודה, אסטרטגיית מכירות, זוגיות, איך לגרום למישהו ... את העבודה אם הרומן יסתיים רע, צריך להבטיח ולשכנע שאת לא תעזבי או שתעזבי באופן מסודר ולא תפגעי בעסק. לדוגמה, אם הבוס חושש שברגע ... כי כבר נוצר ביניכם קשר קרוב יותר. אליעד מסביר שצריך ליצור אצלו חיבור אסוציאטיבי בין הרומן להצלחת העסק. איך להפוך פחד של מישהו ... אליעד מדגיש נקודה חשובה מאוד: הפחד של הבוס צריך להפוך למנוף להצלחה. למשל, אם הבוס פוחד שתעזבי את העסק בגלל רומן, אפשר להשתמש בזה לטובתך על ידי כך שתשכנעי אותו שהרומן דווקא יגרום לך להיות נאמנה יותר לעסק ולהישאר בו יותר זמן. כך ... משמעותי. מהי אסטרטגיה יעילה לשכנוע? אליעד מציע שיטת פעולה ברורה: זהי מה הכי חשוב לבוס (למשל, הצלחת העסק, ביטחון כלכלי). חברי את הרומן שאת רוצה לקיים איתו למטרה החשובה הזו. שכנעי אותו שהרומן לא רק שלא יפגע במטרה הזאת, אלא גם יתרום לה בצורה משמעותית. לדוגמה, אם לבוס חשוב שהעסק יצליח, יש להדגיש שהרומן ישפר את מצב הרוח של שניכם, וכך יגדיל את התפוקה בעסק ויבטיח את ההצלחה. מה לעשות ... מסביר נקודה קריטית: את חייבת קודם כל לשכנע את עצמך. אם את בעצמך לא משוכנעת במאה אחוז שהרומן יעזור לעסק, יהיה לך קשה מאוד לשכנע את ... תחום בחיים. לדבריו, כדי להשיג כל דבר בחיים, צריך לדעת כיצד להפוך פחדים וחסרונות ליתרונות, כיצד לחבר מטרות נחשקות לדברים שהם חשובים לנו במיוחד, וכיצד לבצע היפוך מחשבתי אפקטיבי שיאפשר לנו להתקדם ולהשיג את מטרותינו. איך לדעת אם האסטרטגיה עובדת? אליעד מציע מבחן פשוט: שאלי את עצמך האם לאחר שתנהלי את הרומן תישארי בעסק לזמן ארוך יותר מאשר אם לא ... הם מרגישים שיש להם הרבה מה להפסיד. לכן, אם הבוס חושב שמראש את כבר בדרך לעזוב או שאינך נאמנה מספיק לעסק, הוא יחשוש יותר מהשינוי. ... המשימה שלך היא לגרום לו להאמין באופן ברור ונחרץ שהרומן דווקא יבטיח את יציבותך והישארותך לטווח ארוך בעסק. איך לגרום לבוס להתאהב בך? ...
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת
... מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת וכאן תתבאר האמת, לגבי שיטות שכנוע ושיטות מכירה שונות. ויתבאר, האם באמת יש שיטת מכירות מנצחת? והאם באמת יש שיטת שכנוע, שהיא הטובה ביותר? והאם באמת קיימת דרך שהיא הטובה ביותר לשכנע אנשים? ואם כן, מהי הדרך הזו? ועוד. והאמת צריכה להיאמר, והיא, שלא קיימת שום שיטת מכירות מוגדרת ושום שיטת שכנוע מוגדרת, שנחשבת לשיטה הטובה ביותר שקיימת. ובהחלט כן קיימת שיטה לא מוגדרת, שהיא השיטה המנצחת למכירות ולשכנע אנשים. אבל זאת שיטה לא מוגדרת, כפי שיתבאר להלן. והרעיון הוא, שמי שיתבונן בעין אמיתית על העניין, יראה, כי בכל שיטה ושיטה של מכירות, תמיד יש בה ויהיו בה, גם יתרונות יחסיים וגם חסרונות יחסיים אחרים. כי האדם שאותו רוצים לשכנע, הוא מורכב ... את צורת המחשבה שלו ולאמץ צורת מחשבה אחרת, לשם כך, יש המון אסטרטגיות שכנוע ואסטרטגיות מכירה שונות. ולכל שיטה ולכל אסטרטגיה מכירתית, יש את היתרונות וגם את החסרונות שלה. אבל האמת היא, שאין בעולם שלנו, ... השיטה הטובה ביותר שקיימת, כדי להצליח בתחום כלשהו באופן כללי, או כדי לשכנע אנשים ולהגדיל מכירות וכיוב, באופן פרטי. והדבר דומה, לעולם אומנויות הלחימה. שאין בעולם שלנו, שום שיטה ושום תרגיל בשום אומנות ... תוביל תמיד לניצחון על כל יריב שהוא. וכך גם בדיוק, לגבי השיטות לשכנע אנשים ולגבי שיטות מכירה ושיטות הצלחה וכיוב. שאין שום שיטה מוגדרת, שיכולה להתחייב שהיא תמיד תוביל אל הניצחון. ולשכנע מישהו, זה ... להכניע את נקודת המבט השנייה. וכל דרך חשיבה, מנסה להתגבר על דרך החשיבה הנגדית. והרצון של המוכר, מנסה להתגבר על הרצון של הלקוח. כי המוכר, רוצה להפיק מקסימום תועלת, שהיא מגיעה על חשבון המשאבים של הלקוח. והאינטרס של הלקוח, הוא מנוגד באופן חלקי, לאינטרס של המוכר. כי למרות שגם המוכר וגם הלקוח יכולים להיות מרוצים מהעסקה (win win situation). הרי שבפועל, אף אחד מהצדדים, לא יכול להיות מרוצה ב 100% מהעסקה. כי כל אחד נאלץ לוותר על משאב (כסף מוצר) כלשהו, למען השגת התועלת מהעסקה המשותפת. וכאשר המוכר מנסה למכור את המוצר ללקוח, בעצם מתנהל כאן דו קרב, בין החשיבה של המוכר, לבין החשיבה של הלקוח. כי הלקוח מנסה להקטין את ערך המוצר, כדי להקטין את העלות שלו לרכוש את המוצר. והמוכר מנסה להגדיל את ערך המוצר, כדי להגדיל את התועלת שהוא יקבל מהלקוח, על רכישת המוצר. וכיוב בכל תהליך של משא ... היחסיים ואת החסרונות היחסיים שלה, והכל לפי העניין. ואעפכ, כן קיימת שיטת שכנוע ושיטת מכירות שהיא לא מוגדרת, שהיא אכן השיטה הטובה ביותר שיש, כדי להצליח לשכנע אנשים וכדי להצליח במכירות. ובעולם אומנויות הלחימה, השיטה הזאת נקראת, אומנות לחימה משולבת (MMA - Mixed martial arts). שהיא, אומנות ... מודע ובין באופן בלתי מודע. בהקבלה לכך, שהלקוח, גם הוא מכיר ומשתמש בשיטות שכנוע, לשכנע את המוכר. בין באופן מודע, ובין באופן בלתי מודע. וכך גם לגבי העניין של שיטות מכירה ושיטות שכנוע. שמי שרוצה להיות אומן מכירות שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע אנשים, עליו להכיר כמה שיותר שיטות מכירה ושיטות שכנוע שונות. ומי שבאמת רוצה להיות המומחה הטוב ביותר לשכנוע ולמכירות, עליו לשאוף להכיר את כל שיטות ה
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
... ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק איך משפיעות המילים רק וגם על יכולת השכנוע? בהרצאה זו אליעד כהן מסביר לעומק כיצד המילים רק וגם משפיעות על יכולת השכנוע, שיווק ומכירות, NLP והשפעה על התת - מודע. ההסבר מתחיל בהבנה בסיסית של שני מושגים: יש ואין. לדבריו, המילים רק וגם הן ביטויים ... את המחויבות על ידי שימוש במילה רק. כיצד להשתמש במילים רק וגם לשכנוע? אליעד נותן דוגמאות נוספות מתחומי המכירות והשכנוע: אם רוצים לעודד אדם לאכול בריא, להגיד לו תאכל גם בריא מקל עליו כי הוא מבין שהוא לא חייב לוותר לגמרי על ... הוא הגורם לאומללות, כלומר, הופכים את הרצון לדבר הכרחי ובלתי נמנע. מהי החשיבות של הדיוק במילים בשיווק ובמכירות? אליעד מדגיש שכל מילה שנבחרת בזמן שכנוע משפיעה על המודעות והתת - מודע של האדם. הוא מסביר כיצד מילים יכולות להיות מחייבות או אפשריות. למשל, המילים צריך, חייב, מוכרח הן מחייבות, בעוד שרוצה, יכול, מאמין הן מילים שמשאירות פתח ואפשרויות. לדוגמה, כשמישהו אומר אני מאמין באלוהים, ... רעיון מסוים באמצעות שליטה מדויקת בשפה. איך לשכנע אנשים? מהן טכניקות NLP? כיצד להשפיע על התת - מודע? הצלחה במכירות ושיווק איך להפוך רעיון לאפשרות? מה ההבדל בין רק לגם בשכנוע? כיצד להשתמש בשפה ליצירת הזדהות? ...
ייעוץ לפסיכולוגים, אימון אישי, יעוץ למאמנים אישיים, ייעוץ למטפלים אישיים, טיפול אישי, איך לשכנע, שיווק ומכירות, NLP, להיות מאמן אישי, ללמוד אימון אישי, טיפול פסיכולוגי, ייעוץ פסיכולוגי
ייעוץ לפסיכולוגים, אימון אישי, יעוץ למאמנים אישיים, ייעוץ למטפלים אישיים, טיפול אישי, איך לשכנע, שיווק ומכירות, NLP, להיות מאמן אישי, ללמוד אימון אישי, טיפול פסיכולוגי, ייעוץ פסיכולוגי
... לפסיכולוגים, אימון אישי, יעוץ למאמנים אישיים, ייעוץ למטפלים אישיים, טיפול אישי, איך לשכנע, שיווק ומכירות, NLP, להיות מאמן אישי, ללמוד אימון אישי, טיפול פסיכולוגי, ייעוץ פסיכולוגי איך נוצר קיבעון מחשבתי וכיצד מטפלים בו? ... לבחור צד אחד באופן ברור, או לוותר על הצורך לבחור. אי אפשר להישאר באמצע ללא סבל. מהי האסטרטגיה הטובה ביותר להצלחה לפי אליעד כהן? אליעד כהן מסביר שהמטרה האמיתית של כל תהליכי ההצלחה היא להגיע למקסימום האפשרי, שהוא להיות אלוהים. זהו האידיאל של הצלחה מוחלטת ושלמה. אליעד טוען שהוא לוקח את כל תהליכי ההצלחה השונים ומנסה להגיע דרכם למטרה האולטימטיבית, להצלחה הגבוהה ביותר האפשרית. לטענתו, כל אדם שמנסה להצליח בעולם, למעשה שואף למצב שבו הוא יחווה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעדי מכירות, יעדי הכנסות, יעדי רווחיות, למה לא להציב יעדי מכירות? מה רע בלהציב יעדי הכנסות? מה רע בהצבת יעדי מכירות? מה רע בהצבת יעדי הכנסות? איך להציב יעדי מכירות? איך להציב יעדי הכנסות? הצבת יעדים עסקיים, איך לתכנן תוכנית עסקית?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקבוע יעדי מכירות, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקבוע יעדי מכירות, איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן משפחתי, מאמן אישי לירידה במשקל, אימון אישי לזוגיות בנושא לקבוע יעדי מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4688 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 19:59:01 - wesi1