אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לפרסם ללקוחות ✔שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
וכאן ניתן את נקודת המבט הבאה, לגבי התהליך של הכנת חומרי שיווק. כדי לדעת איזה חומרי שיווק להכין? איך לתעדף את הכנת חומרי השיווק? איך לתכנן את הכנת חומרי השיווק? ועוד.

אז ברמת העיקרון, את כל חומרי השיווק, ניתן לחלק ל 2 קטגוריות. 1 - חומרי שיווק שמטרתם להביא לקוחות לעסק ולהגדיל חשיפה של המוצר ללקוחות. לדוגמה, פרסומת שאומרת "בית למכירה". 2 - חומרי שיווק שמטרתם לגרום ללקוח לקנות את המוצר דווקא ממך. לדוגמה "הבית הזה, הוא נגד רעידות אדמה".

דהיינו, יש חומרי שיווק שהתכלית שלהם, היא לפרסם ללקוחות פוטנציאלים, את עצם הקיום של המוצר שלך, לחשוף את המוצר שלך לקהלי יעד חדשים. זה סוג אחד של חומרי שיווק. אבל יש גם את חומרי השיווק, שתכליתם לגרום ללקוח שכבר מכיר אותך, לרצות לקנות ממך, באמצעות הסברים כאלו ואחרים, למה כדאי לקנות ממך ולא ממישהו אחר.

וכאשר מתבוננים על העניין, צריכים להבין כי כאשר אתה מכין תוכנית להכנת חומרי שיווק, עליך לשאול את עצמך את השאלה הבאה. והיא: מה לדעתך יגרום לעסק שלך להרוויח יותר כסף, האם זה שיותר לקוחות יכירו את העסק שלך, או זה שהלקוחות שמכירים את העסק שלך, יסגרו איתך יותר עסקאות, או כמובן גם וגם.

דהיינו, האם לדעתך נקודת התורפה שלך, היא שלא מספיק לקוחות מכירים אותך, או שנקודת התורפה שלך היא, שהלקוחות שמכירים אותך, לא סוגרים איתך עסקה?

במידה ולדעתך נקודת התורפה שלך, שאתה לא מוכר מספיק, היא בגלל שלא מספיק מכירים אותך, הרי שעליך להתמקד ביצירת חומרי שיווק, שיגדילו חשיפה שלך ללקוחות. דהיינו, חומרי שיווק שתכליתם והמסר שלהם, הוא בשורה לאנשים, שידעו על קיום המוצר שלך.

אבל במידה ונקודת התורפה שלך היא, שקשה לך למכור לאלו שכן מכירים אותך, הרי שבעצם אתה צריך ליצור חומרי שיווק, שיעסקו בהסברה, למה לקנות ממך, עבור מי שכבר כן מכיר אותך.

ובמידה ואתה רוצה להגדיל את החשיפה שלך ללקוחות, מה הכי כדאי לפרסם ללקוחות? זו שאלה אחרת, שצריך להעמיק בה בפני עצמה (מסר שיווקי וגם כאן לקוחות פוטנציאלים).

ובמידה ואתה רוצה ליצור חומרי שיווק שמטרתם היא לגרום ללקוחות שכן מכירים אותך לרכוש ממך, מה צריך להיות התוכן של חומרי השיווק האלו? תשובה: גם זה נושא בפני עצמו. ובמהות, צריכים להבין מה התנגדויות המכירה של הלקוחות ובמה תלוי שהלקוח ירכוש ובהתאם לזה ליצור את חומרי השיווק המתאימים. ושוב, גם זה עוד נושא בפני עצמו.

אבל בטוח נכון, שצריכים להבין, האם לדעתך נקודת השיפור שלך, היא לקבל חשיפה לעוד לקוחות, או לגרום ללקוחות שמכירים אותך, להתגבר על התנגדויות המכירה שלהם ולרכוש ממך את המוצר שלך.
יעד התנגדויות בתהליך מכירות להרוויח איך לעשות כסף מה צריך להיות התוכן של חומרי השיווק קמפיין שיווקי למה כדאי לקנות ממך ולא ממישהו אחר התנגדות של לקוח מה לפרסם בקמפיין לקנות את המוצר שלך התנגדות במכירה בטלפון איזה חומר שיווקי ליצור איזה חומרי שיווק איזה חומרי שיווק להכין איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות איך להגדיל איך להגדיל מכירות איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק איך להכין איך להכין חומרי שיווק איך להצליח למכור איך לכתוב איך למכור איך לנהל איך לפרסם איך לתכנן איך לתכנן פרסומת איש שיווק אני לא מצליח אני לא מצליח למכור אנשי שיווק בניית משפך שיווקי בפרסום האם להכין חומרי שיווק הגדלת מכירות הכנת חומר שיווקי הכנת חומרי שיווק הכנת חומרים שיווקיים המטרה של השיווק הצלחה חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרים שיווקיים יועץ יעוץ יעוץ שיווקי כמה חומרי שיווק להכין לא מצליח למכור להגדיל להגדיל מכירות להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון להכין להכין חומרי שיווק להצליח למכור ליצור לכתוב למה אני לא מצליח למה אני לא מצליח למכור למכור לנהל לפרסם לקוח לקוחות לתכנן לתכנן פרסומת מה המטרה של השיווק מה לומר בפרסומת מה לכתוב בפרסומת מה לפרסם בקמפיין מטרה מטרות מכירות מכירות באמצעות שיווק מנהל מנהל שיווק מנהלי שיווק משפך שיווקי מתי להכין חומרי שיווק ניהול ניתוח משפך שיווקי סוגים סוגים של חומרי שיווק פרסומות פרסומת קמפיין קמפיין שיווקי קמפיינים שיווקיים שיווק שיווק ללקוחות שיווק נכון תיעדוף תיעדוף הכנת חומרי שיווק תכנון תכנון הכנת חומר שיווק תכנון קמפיין שיווקי תעדוף
מניפולציות בפרסום, טכניקות מניפולציה, מניפולציות במסחר במטח, טכניקות שכנוע, חוסר אמת בפרסום, מצג שווא בפרסום, לסחור במטח, forex, דרך מהירה להתעשר, פרסום שקרי, פרסום אמיתי
...קצר. ומה האמת לגבי המסחר במטח וחברות הforex? האמת היא, שאכן במסחר במטח קיימת האפשרות להתעשר בזמן מאוד מהיר. אבל בדיוק באותה המידה ממש, קיימת גם האפשרות להפסיד את כל כספי השקעתך בזמן מאוד קצר. ותוך כמה דקות, האדם יכול להפסיד כספים, כמעט באותה המהירות שלוקח לכסף להישרף באש... ואכן כל העובדות שמוצגות בפרסומות של חברות הforex, הן אכן אמת ברמה העובדתית, על אנשים שאכן התעשרו דרך המסחר במטח. אבל המניפולציה בפרסום שנעשית כאן, היא שיש הטעיה שמערבבת את רמת הפוטנציאל עם רמת המימוש בפועל. דהיינו, שברמת הפוטנציאל...
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
...בלבד. כך נוצרת תחושה כוזבת של שירות בינלאומי, כאשר בפועל הוא מוגבל למדינה אחת. אדם שלא שם לב לפרטים הקטנים יתפוס את השירות כמשהו בינלאומי, למרות שזה כלל לא כך. מה החשיבות של סדר המשפטים בפרסומת? אליעד מסביר כי יש משמעות לסדר של המשפטים ולמבנה הלוגי שלהם. כאשר האדם מסכים מראש עם המשפט הראשון (הכללי), הוא ייטה להסכים עם המשפט השני, גם אם במציאות המשפט השני אינו מחויב להיות נכון באותה מידה כמו הראשון. המניפולציה נוצרת משום שהמשפט הכללי (בכל העולם) מייצר תחושת אמת, שמועברת אוטומטית למשפט השני (גם אצלנו)...
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
...לכל מה שקורה כשאתה רואה משהו ואתה מרגיש משהו אתה יודע למה הרגשת את זה. ש: לא אבל זה שהושפעתי מצורת אותיות בגלל זה קניתי מוצר? אליעד: כן ברור לא אז למה קנית את המוצר לא בגלל צורת האותיות צורת האותיות השפיעה על רכישת המוצר, לפעמים נגיד יש מוצר נגיד שהאותיות הם בצורה עגולה לפעמים בצורה חדה לפעמים בצורה בולטת צורה כזאת כי כל דבר יש לו איזה משמעות יש איזה משהו. השאלה איזה תחושה אתה רוצה לתת לבן אדם כי המוח לוקח את הצורה של האות מתחיל לנתח אותה היא כזאת והיא כזאת מתחיל לנתח אותה לפי זה הוא מביא לך בסוף...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 2
...שלו לילדים שלו, מתערבבת אצלו עם החוויה שלו כלפי המוצר שלך. או לדוגמה משימוש בנשים בפרסומות בטלוויזיה. שבה מציגים לאדם מוצר כלשהו, שלא בטוח שהוא בכלל רוצה אותו. ואז מכניסים את האדם למצב רגשי שבו הוא ירגיש תחושה של אני רוצה, על ידי זה שמציגים בפניו איזו בחורה יפה וכיוב. שאז המוח של האדם כאשר הוא רואה את הבחורה, הוא נכנס למצב רגשי של אני רוצה. ואז התחושה הזאת, משתייכת אצלו גם למוצר, שאותו הוא לא בהכרח רוצה. וזה סוג של עסקת חבילה רגשית, שעובדת על בסיס הזיכרון הרגשי של האדם. שיוצרים לאדם חוויה כלשהי...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1
...הבהרה מהדובר, לאיזו משמעות הוא התכוון, במידה והמוח לא יצליח להבין את המשפט עפ סימנים אחרים. והרעיון הוא, שיש במוח של האדם את האפשרות לחשוב בהמון צורות שונות ומנוגדות. ובכל רגע ורגע, המוח של האדם, חושב בצורה אחת, יותר מאשר בצורה אחרת. וברגע שהמוח של האדם מגיע למצב של ספק, אז המוח של האדם בדכ נוטה לחשוב ולפרש את המידע שמונח בפניו, לפי צורת המחשבה שפעילה אצלו באותו הרגע. כגון לדוגמה אדם שמעבירים עליו ביקורת, ושבאמצע הביקורת אומרים לו מחמאה שהיא יכולה להתפרש גם כביקורת. שבדכ האדם יבין שהמחמאה היא המשך...
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
...יותר מאשר אם המפרסם היה איש לא מוכר. דוגמה נוספת לכך היא השפעת הדמויות המפורסמות על ילדים: כאשר ילד רואה את הדמות שהוא אוהב מפרסמת מוצר, הוא נוטה לרצות את המוצר ולהגביר את הסיכוי שיבקש מהוריו לרכוש אותו. מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות? אליעד מדגיש כי יש הבדל משמעותי בין שימוש בדמות סלבריטי לבין שימוש בדמות לא מוכרת. כאשר בוחרים דמות לא מפורסמת, היעד הוא בדרך כלל להוסיף אמינות למסר, אך לעיתים הוספת אישיות מוכרת יכולה להקפיץ את היעילות של הפרסומת. השימוש בסלבריטי בפרסומות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לפרסם ללקוחות, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לפרסם ללקוחות, איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך להיכנס לתת מודע? אוהב אותה אבל שאלות להתבוננות עצמית במהלך אימון תקשורת מילולית נכנסים לחובות למה כדאי לפחד? פחד מכישלון במבחן אהבה עצמית יוצרת שנאה עצמית איך לבנות ביטחון עצמי אצל ילדים? למה אתה לא מספיק אוהב אותי? להתגבר על אהבה חד צדדית אושר הוא פנימי לרדת במשקל ולהיות מאושר בקלות זוגיות בלי משיכה מינית פחד לגשת לבחורה מודל לקבלת החלטות הנחה משפיעה על החלטת הלקוח איך להתמודד עם פוביות? התמודדות רגשית עם שכן שעושה רעש איך להצליח בדייט ראשון? מוטיבציה לאיש מכירות מה זה עיזים במשא ומתן? מתי להעלות מחיר ללקוחות? גבולות בחינוך ילדים איך למנוע קשיי ויסות רגשי אצל ילדים? איך להשפיע על התת מודע? מהות רוחנית להיגמל מכדורים פסיכיאטרים איך אפשר לרפא מחלת נפש? אקס בעיות לגרום לאקסית לסלוח יציבה נכונה מצגת כושר למתחילים העולם נברא על ידי אלוהים אלוהים רומז לך הארה רוחנית קורית מעצמה הארה קורית באופן אקראי להיות אלוהים עצמו איך להפוך להיות אלוהים? לעשות הכנסה פסיבית למה לא לעשות כסף בלי להתאמץ? בעקבות אובדן משמעות החיים מהות החיים ליהנות מהחיים תשובה חיובית בכל מחיר להפסיק התמכרות בלי בחירה חופשית בחירה חופשית בתהליך טיפולי טוב בעולם יקומים עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג מומלץ, ייעוץ אישי מומלץ, טיפול רגשי בנושאי לפרסם ללקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4688 שניות - עכשיו 10_10_2025 השעה 17:42:07 - wesi1