אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לעשות טעויות ✔איתור צרכי הלקוח, 2 סוגים של צרכים של הלקוח, 2 סוגים של איתור צרכים, איזה איתור צרכים לא לעשות? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איתור צרכי הלקוח, 2 סוגים של צרכים של הלקוח, 2 סוגים של איתור צרכים, איזה איתור צרכים לא לעשות? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח לפני רכישה, איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה, סוגים של צרכי הלקוח, למה לאתר את צרכי הלקוח? איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר? טעויות של אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, מילוי צרכי הלקוח, איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר?
וכאן אסביר, איזה צרכי לקוח צריך לא לאתר לפני הרכישה של הלקוח ואיזה צרכים של הלקוח כן צריך לאתר. או במילים אחרות, אסביר את העניין של איתור צרכי הלקוח, מה מהותו? מה תכליתו? מה לעשות ומה לא לעשות? איזה צרכי לקוח לאתר? איזה צרכי לקוח לא לאתר? ועוד.

אז בעיקרון את צרכי הלקוח צריכים לאתר מ 2 סיבות ובשני שלבים שונים. נתחיל מהשלב השני. השלב השני הוא, אחרי שהלקוח כבר רכש את המוצר / שירות שלנו. במקרה כזה, אנחנו צריכים לאתר את צרכי הלקוח, כדי לספק ללקוח בדיוק את מה שהוא צריך.

לדוגמה, לקוח שרכש מוצר מקרר, נצטרך לדעת להיכן הלקוח רוצה שהמוצר שלו יגיע. או לדוגמה לקוח שרכש שירותי יעוץ אישי, נצטרך לדעת מה בדיוק הוא רוצה וצריך לדעת כדי לתת לו יעוץ. או לדוגמה לקוח שרוכש שירותי עורך דין פלילי, במקרה כזה נצטרך לדעת מה בדיוק הלקוח צריך, כדי שנוכל לספק לו בדיוק את מה שהוא צריך בהתאם לצורך שלו.

אחזור שוב: אחרי שהלקוח כבר רכש את השירות / מוצר, אז במידה ונרצה לגרום ללקוח להיות מרוצה ולספק לו את השירות הכי טוב עבורו, לשם כך נצטרך לאתר את הצרכים של הלקוח, כדי שנוכל לספק לו את השירות הטוב ביותר בהתאם לצרכים שלו.

אבל יש עוד סוג של איתור צרכים, והוא איתור צרכים שמתרחש לפני שהלקוח רוכש את המוצר ולפני שהוא מתחיל להיות לקוח משלם. גם בשלב הזה, שהלקוח הוא עדיין רק לקוח פוטנציאלי, גם כאן צריכים לעשות איתור צרכים של הלקוח. למה? מכמה סיבות, שהמטרה שלהן, היא לגרום ללקוח לרכוש את המוצר.

דהיינו, אם לדוגמה לא נדע בכלל מה הלקוח צריך, האם נוכל לסגור איתו עסקה? כנראה שלא. כי לא נדע אם בכלל אנחנו יכולים לספק ללקוח את השירות, לא נדע להציע ללקוח מחיר על מה שהוא רוצה וכולי. ולכן צריכים לעשות איתור צרכים כלשהו, לפני שהלקוח רוכש מאיתנו משהו, כדי להיעזר באיתור הצרכים הזה, כדי לסגור עסקה עם הלקוח, או כדי לסנן את הלקוח החוצה, אם הוא לא מתאים להיות לקוח שלנו ממגוון סיבות.

לדוגמה הלקוח צריך שהמוצר יעלה עד X, והשירות שלנו עולה 2X, אז נסנן את הלקוח החוצה. דהיינו, המחיר שהלקוח מוכן לשלם, הוא אחד מהצרכים של הלקוח וכולי.

בכל מקרה, צריכים לעשות איתור צרכי הלקוח, גם לפני שהלקוח רוכש משהו, כדי לגרום ללקוח לקנות. והעניין של איתור צרכים, הוא עולם שלם בפני עצמו וכולי.


וכאן אני רוצה לחדד את הנקודה הבאה והיא, שללקוח יש המון צרכים. ויש המון צרכים של הלקוח, שאנחנו בוודאות נצטרך לדעת אותם, אחרי שהלקוח יהיה לקוח משלם, אחרי שהלקוח יסגור עסקה וכולי. שנצטרך לדעת אותם, כדי לספק את השירות ללקוח.

אבל זה שבעתיד בוודאות נצטרך לדעת אותם, זה לא אומר שאנחנו צריכים לעשות איתור צרכים של הצרכים האלו לפני שהלקוח הוא לקוח משלם.

לדוגמה, נניח שלקוח רוצה לרכוש שירותי כתיבת הסכם ממון. במקרה כזה לדוגמה, הגיוני לעשות איתור צרכים של הלקוח, בכל צורך שיש ללקוח, כדי להחליט שהוא רוצה לרכוש את השירות הזה, ודווקא מאיתנו בסכום שאנחנו רוצים. אבל לא צריך לעשות איתור צרכים ספציפי ברמת המיקרו, של מה בדיוק הלקוח רוצה שיהיה כתוב בהסכם הממון שהוא רוצה לערוך.

דהיינו, שיש שאלות שהלקוח שואל, על הצרכים שלו, שקשורות לקבלת ההחלטה שלו, האם בכלל הוא רוצה לרכוש את המוצר הזה באופן כללי. יש גם שאלות וצרכים של הלקוח, שאמורים לגרום לו לרצות לרכוש מאיתנו ולא ממישהו אחר. אבל יש צרכים של הלקוח, שקשורים לשאלה, של מה יהיה כתוב בהסכם ברמה הפרטנית, במידה והוא ירכוש מאיתנו את השירות.

עכשיו, את הצרכים האלו נרצה לדעת, בוודאות, אחרי שהוא יהיה לקוח משלם, אחרי שהוא יחתום על הסכם שכר טרחה. אבל לפני כן, אנחנו לא רוצים להיכנס עם הלקוח לסוג הזה של איתור הצרכים. ולמה אנחנו לא רוצים לפני שהלקוח משלם, להיכנס איתו לאיתור צרכים הזה?

תשובה: זה ממגוון סיבות, לדוגמה: עלות של זמן ביחס לתועלת. כאשר בעולם אידיאלי, היינו עושים איתור צרכים מלא, מייצרים ללקוח את המוצר, מציעים לו לרכוש אותו אחרי שהוא ישתמש בו ויהיה מרוצה. אבל פרקטית זה לא אפשרי.

כמו כן צריכים לזכור, שהלקוח משלם עבור מילוי הצרכים שלו. אם נעשה איתור צרכים מלא במלואו לפני הרכישה ונראה ללקוח באופן מלא שאנחנו יכולים למלא לו את כל הצרכים, אולי כבר לא יהיה ללקוח צורך ואז לא תהיה עסקה.

או לדוגמה: הלקוח רוצה לקבל יעוץ עסקי. אם נשאל אותו לפני רכישת השירות, מה בדיוק הוא רוצה לדעת לפרטי פרטים ונגרום ללקוח להבין שיש לנו את התשובה לפרטי פרטים, אז הלקוח יהיה בטוח שאנחנו יכולים לעזור לו ביקום מקביל במכונת זמן. אבל ביקום הזה הוא כבר לא צריך עזרה. כי כבר עשינו לו, איתור צרכים ומילוי צרכים. וכמובן שכל מקרה לגופו.

בכל מקרה במהות, כל שאלה שיש ללקוח, כל צורך שיש ללקוח, צריכים לעשות הפרדה, האם זאת שאלה שאמורה לסייע ללקוח להפוך להיות לקוח משלם ולרכוש את המוצר, או שזאת שאלה שקשורה לאספקת השירות והמוצר אחרי שהלקוח ישלם.

נניח שאנחנו מוכרים דירה ללקוח. הגיוני לפני שהלקוח יחתום על בקשת רכישה, שנדע כמה חדרים הוא צריך, מה התקציב של הלקוח, מה חשוב לו בבית, למה בכלל הוא רוצה לעבור דירה וכולי. אבל לא חשוב לדוגמה, שנדע איזה ריצוף הלקוח רוצה. כי זה משהו שאפשרי ושצריך לדעת אותו אחרי הרכישה. במילים אחרות, יש דברים שצריך לדעת לפני הרכישה, כדי לסגור עסקה עם הלקוח. אבל יש שאלות שמיותר להיכנס אליהן לפני שהלקוח הוא לקוח משלם.


באותו הקשר, בשיחת מכירה, מי אמור לדבר יותר, הלקוח או איש המכירות? תשובה: כל מקרה לגופו. אבל בעיקרון בהתחלת השיחה, אמור להיות איתור צרכים, שבו איש המכירות שואל שאלות את הלקוח והלקוח עונה תשובות. לאחר מכן, איש המכירות צריך לקחת שליטה על השיחה ולא לתת ללקוח לנהל אותו.

דהיינו, יש נקודה בשיחה, שהגיוני שאחרי איתור הצרכים עם הלקוח, שאיש המכירות ייקח פיקוד על השיחה, ושיעשה סוג של סיכום צרכי הלקוח, כדי שהלקוח יבין שהמוכר מבין אותו. ועכשיו אחרי שיש הבנה מהם צרכי הלקוח, עכשיו איש המכירות, צריך להציע ללקוח את ההצעה לרכוש את השירות X, שעובד בתהליך מסוים, ושאפשרי לרכוש אותו במחיר מסוים, בתנאי תשלום כלשהם.

לדוגמה, במקרה של מכירת שירותי כתיבת הסכם ממון, איש המכירות עושה סיכום: אני מבין שאתם צריכים הסכם ממון, שיתעסק ב 1,2,3. הסכם כזה ייקח בחשבון גם את 1,2,3 כמו שביקשתם. באפשרותנו להכין לכם הסכם כזה. בשביל להכין הסכם כזה, נצטרך מכם מידע כזה וכזה. התהליך הוא כזה וכזה. לוחות הזמנים הם כך וכך. העלות של כל זה, היא X, בתנאי תשלום Y.

כמובן שכל מקרה לגופו. ואיתור צרכים נעשה לאורך כל השיחה. לדוגמה שבכל שלב, ללקוח יכולות להיות שאלות, לדוגמה בשלב שמדברים על המחיר, איש המכירות עושה איתור צרכים עם הלקוח, על התזרים הכספי ויכולת המימון של הלקוח וכולי.

וכמובן שהכל דינאמי, אבל במהות, יש את שלב איתור הצרכים, שבו הלקוח יותר מדבר. ויש את השלב של הצעת המחיר, שבו איש המכירות מדבר ומסביר ללקוח, מה ההצעה שמציעים לו וכולי, בהתאם לאיתור הצרכים שנעשה קודם לכן.


לסיכום: איתור צרכים שמתרחש לפני שהלקוח הוא לקוח משלם, כאשר הלקוח עדיין רק לקוח פוטנציאלי, בשלב הזה צריכים לדעת לעשות אותו בחוכמה. צריכים לדעת לזהות, איזה צרכים הגיוני לשאול את הלקוח ומה לא? איזה צריכים אנחנו צריכים ליצור אצל הלקוח ואיזה לא? איזה צרכים אנחנו צריכים להתחמק מהם ואיזה אנחנו צריכים להציף אותם? איך לענות על הצרכים של הלקוח, באיזו שיטה? אלו כמובן עניינים שלמים, ראה כאן כאב של לקוח וגם כאן צרכים של לקוח. אבל צריכים לעשות הפרדה, בין הצרכים שצריכים לדבר עליהם לבין הצרכים שצריכים לא לדבר עליהם. וכמובן, שכל מקרה לגופו.
ניהול 2 סוגים של צרכים של הלקוח לגרום לאישה תקציב של לקוח הלקוח רוצה לקבל מכירות לגרום לו לתת ללקוחות כמה שהלקוח מוכן לשלם כסף עיקרון 2 סוגים של איתור צרכים 2 סוגים של צרכים של הלקוח איזה איתור צרכים לא לעשות איזה איתור צרכים לעשות ללקוח איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר איך לא לעשות טעויות איך לא לעשות טעות איך לאתר את צרכי הלקוח איך לעשות איתור צרכי הלקוח איש מכירות איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה איתור צרכי הלקוח לפני רכישה איתור צרכי לקוח איתור צרכים איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח אנשי מכירות אפיון צרכים בירור צרכים הדרכת הדרכת אנשי מכירות הלקוח הלקוח שלך זיהוי צרכים טעויות טעויות באיתור צרכי הלקוח טעויות של אנשי מכירות טעות כמה לאתר את צרכי הלקוח לא לעשות איתור צרכי הלקוח לא לעשות טעויות לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לטעות למה לאתר את צרכי הלקוח לעשות איתור צרכי לקוח לעשות טעויות לקוח לקוחות מילוי צרכי הלקוח מילוי צרכים מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח סוגים סוגים של איתור צרכים סוגים של צרכי הלקוח סוגים של צרכים של הלקוח צורך של לקוח צרכי הלקוח צרכי הלקוח אחרי רכישה צרכי הלקוח לפני רכישה צרכי לקוח צרכים של הלקוח צרכים של לקוח
איך להתמודד עם פחד? דימוי דבר לדבר, איך לא לפחד? טיפול בחשיפה, פחד גדול, פחד קטן, איך המוח חושב? איך לא לפחד? איך לא לעשות טעויות? איך לרמות את המוח? איך לא להתפתות? איך לשכנע אנשים?
איך להתמודד עם פחד? דימוי דבר לדבר, איך לא לפחד? טיפול בחשיפה, פחד גדול, פחד קטן, איך המוח חושב? איך לא לפחד? איך לא לעשות טעויות? איך לרמות את המוח? איך לא להתפתות? איך לשכנע אנשים?
... להתמודד עם פחד? דימוי דבר לדבר, איך לא לפחד? טיפול בחשיפה, פחד גדול, פחד קטן, איך המוח חושב? איך לא לפחד? איך לא לעשות טעויות? איך לרמות את המוח? איך לא להתפתות? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם פחד באמצעות פעולות דומות? אליעד כהן מסביר כיצד אדם שרוצה להתמודד עם פחד, צריך לקחת את ... לרכיבים שונים ולהתרגל אליהם בהדרגה. לאחר חזרות רבות על הפעולות הללו, הפחד מהגוקים החי פוחת משמעותית, כי המוח כבר רגיל לתבניות דומות וקל לו יותר להסתגל. איך לא לעשות טעויות ולא להתפתות? לפי אליעד, אם אדם רוצה להימנע מפעולה לא רצויה, עליו להימנע גם מפעולות שדומות לפעולה זו. ההתניה של המוח פועלת גם לכיוון השני. לדוגמה: אם האדם לא ... והתאמה איטית של המוח לתבניות חדשות או שונות. איך להתמודד עם פחד? איך להפסיק לעשן? איך להתגבר על פחד מגוקים? מהי התניה מוחית? איך לשכנע אנשים בקלות? איך לא לעשות טעויות? איך לשנות הרגלים? איך להתמודד עם פחד על ידי שימוש בדברים דומים? אליעד כהן מסביר שכאשר אדם רוצה להתגבר על פחד מפעולה מסוימת, הדרך לעשות זאת היא באמצעות יצירת ... דומות ומקבילות לפעולות הרצויות או הלא - רצויות. איך להתמודד עם פחד? איך להפסיק לעשן? איך להתגבר על פחד מגוקים? מהי התניה מוחית? איך לשכנע אנשים בקלות? איך לא לעשות טעויות? איך לשנות הרגלים? איך להתמודד עם פחד באמצעות דברים דומים? אליעד מסביר שכאשר אדם מפחד לעשות פעולה מסוימת ורוצה להתגבר על הפחד, הוא צריך לחפש פעולות דומות ... אחרי חזרה מרובה על הדברים הללו, הפחד מהגוקים פוחת, כיוון שהמוח כבר רגיל לתבניות דומות, וכך הוא לא מייחס לגוק החי את אותה משמעות מאיימת שהייתה בהתחלה. איך לא לעשות טעויות ולא להתפתות לדברים לא רצויים? אליעד מדגיש שניתן להשתמש באותה שיטה בצורה הפוכה. אם אדם לא רוצה לעשות פעולה מסוימת, עליו להיזהר שלא לבצע אפילו דברים שדומים לאותה ... הרגלים לא רצויים, או לשכנע אנשים בקלות רבה יותר. איך להתמודד עם פחד? איך להפסיק לעשן? איך להתגבר על פחד מגוקים? מהי התניה מוחית? איך לשכנע אנשים בקלות? איך לא לעשות טעויות? איך לשנות הרגלים? עכשיו אם יש מישהו שרוצה לא לפחד לעשות משהו או אם יש מישהו שרוצה, בא נסביר את העצה ואחר כך נראה מה אפשר לגזור ממנה אז בקיצור הרעיון אומר שאם ...
חכם או משוגע, למה מישהו חכם חושב כמו משוגע? מי המשוגע ומי החכם? גאון או משוגע, האם המציאות משוגעת? האם אתה משוגע? איך חכם יכול לטעות? האם גאון יכול לטעות? ביקורת על אליעד כהן, שאלות על אליעד כהן, טעויות של אליעד כהן
חכם או משוגע, למה מישהו חכם חושב כמו משוגע? מי המשוגע ומי החכם? גאון או משוגע, האם המציאות משוגעת? האם אתה משוגע? איך חכם יכול לטעות? האם גאון יכול לטעות? ביקורת על אליעד כהן, שאלות על אליעד כהן, טעויות של אליעד כהן
... על אליעד כהן, שאלות על אליעד כהן, טעויות של אליעד כהן איך יכול להיות שאדם חכם עושה טעויות גדולות לאורך זמן? אנשים רבים תוהים כיצד אדם חכם, כזה שהם מכירים ומעריכים כאינטליגנט, גאון או משכיל, יכול לעשות טעויות גדולות ומתמשכות. אליעד כהן מסביר את הנושא לעומק ומביא לכך מספר הסברים ודוגמאות. תחילה הוא מבהיר כי לא מדובר בטעויות פשוטות או חד פעמיות, אלא טעויות מתמשכות שחוזרות על ... כזה: האפשרות הראשונה היא שהאדם הזה, שלכאורה נחשב לחכם, הוא בעצם לא כל כך חכם כמו שחושבים. הוא אמנם חכם, אבל רק בצורה מוגבלת, ולכן הוא יכול לחזור על אותה טעות פעם אחר פעם. כלומר, חכם באמת לא אמור לעשות טעויות גדולות בצורה מתמשכת. האפשרות השנייה היא שהאדם הזה הוא אכן חכם מאוד, אפילו חכם הרבה יותר ממה שאתה חושב, עד כדי כך שאתה עצמך, ביחס אליו, נתפס כמשוגע. לפי אפשרות זו, האדם ...
מלחמת התשה / להתיש את היריב / פסיכולוגיה הפוכה - מהי מהותם?
... את כל כוחו לשווא. וכאשר היריב מתחיל לגלות סמני חולשה ושבירה, דהיינו, כאשר היריב מתחיל לעשות טעויות שנובעות מחוסר ריכוז, אז האדם החזק, אוזר את כוחותיו, ומכה את היריב מכה אחת אפיים ומנצח אותו. ...
משה רבנו, התורה, יהדות, אלוהים, אמונה - על מה הכל מבוסס?
משה רבנו, התורה, יהדות, אלוהים, אמונה - על מה הכל מבוסס?
... כי אילו משה היה באמת מבין את אלוהים, הוא לא היה צריך לשאול שאלות כאלה, משום שהיה מבין שכל מעשה של אלוהים הוא צודק לחלוטין. מי ששואל שאלות על הצדק של אלוהים, בעצם מניח שהאל יכול לעשות טעויות או לבצע פעולות לא צודקות, ...
עצבות ושמחה, שנובעים מהתקרבות אל האמת - עד הרפואה השלמה
... צריך למסור את נפשו, להבין את השכל של החכם האמיתי. וזה בסדר גמור שהאדם ימשיך לשקר וימשיך לעשות טעויות, ואין שום צורך להילחם ברע. כי זה בסדר גמור מלכתחילה, שהאדם משקר את עצמו וסובל וכולי. אבל האדם מוכרח להבין באמת, את פנימיות השכל של החכם האמיתי. ...
הכל טוב מוחלט, גם לטעות זה טוב ומושלם, גם לא לטעות זה מושלם, גם לא טוב זה טוב, גם לשאול זה טוב
הכל טוב מוחלט, גם לטעות זה טוב ומושלם, גם לא לטעות זה מושלם, גם לא טוב זה טוב, גם לשאול זה טוב
... הכל טוב מושלם כפי שהוא. מה זה טוב מוחלט? האם הכל טוב באותה מידה? האם לשאול שאלות זה טוב? מה המשמעות של לעשות טעויות? איך לחוות שלמות מוחלטת? ...
פיתוח יצירתיות / חשיבה יצירתית / ללמוד מטעויות - איך לחשוב בצורה יצירתית? איך לחשוב מחוץ לקופסא? איך להמציא רעיונות חדשים? איך להמציא המצאות? תרגילי חשיבה יצירתית
... נתפס כפעולה שלא לפי צורת החשיבה הקיימת שלו. אלא כחשיבה חדשה בצורת חשיבה חדשה. והאדם לא צריך לחכות לעשות טעויות וללמוד מטעויות שהוא עלול לעשות. אלא האדם יכול מראש לחשוב עם עצמו, בצורת מחשבה שהוא מרשה לעצמו לטעות בצורת החשיבה שלו. והוא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איתור צרכי הלקוח, 2 סוגים של צרכים של הלקוח, 2 סוגים של איתור צרכים, איזה איתור צרכים לא לעשות? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח לפני רכישה, איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה, סוגים של צרכי הלקוח, למה לאתר את צרכי הלקוח? איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר? טעויות של אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, מילוי צרכי הלקוח, איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לעשות טעויות, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לעשות טעויות, איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לבני נוער, מאמן אישי בתל אביב, מאמן אישי רוחני בתחום לעשות טעויות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7656 שניות - עכשיו 14_06_2025 השעה 12:58:53 - wesi1