אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
למה חשוב שמנהל ירד לשטח ויבצע את עבודת הפועלים?

מנהלים רבים שואלים את עצמם איך לנהל עובדים בצורה הטובה ביותר, כיצד לוודא שההיררכיה בארגון שלהם מתפקדת היטב, וכיצד לוודא שהמנהלים שתחתם עושים את עבודתם כראוי. אליעד כהן מסביר את החשיבות של יציאת המנהל לשטח, לביצוע ממשי של העבודה הפשוטה, עבודת הפועלים עצמם. לדבריו, מנהל טוב חייב מדי פעם "ללכלך את הידיים" ולרדת מהקומה הניהולית אל קומת הייצור או הביצוע. הסיבה לכך היא שיש דברים שניתן להבין רק דרך ניסיון ישיר ולא דרך דיווחים של מנהלים אחרים.

איך ירידה לשטח עוזרת להבין את המציאות בארגון?

ככל שהמנהל רחוק יותר מהפועל הפשוט ומהשטח, כך גדלה הסבירות שפרטים משמעותיים יתפספסו בדרך. בארגונים גדולים, ישנה היררכיה המורכבת ממנהלים בכירים, מנהלי ביניים, ראשי צוותים, סגנים, ועד לפועלים פשוטים. אליעד מדגיש כי התפיסה ש"יש דברים שרואים משם ולא רואים מכאן" נכונה במיוחד בניהול ארגוני. מנהל שנשען על דיווחים בלבד מסתכן בכך שהדיווחים לא יהיו מדויקים או יסתירו בעיות ממשיות בשטח.

מה המשמעות הפרקטית של "ללכלך את הידיים" בניהול עובדים?

אליעד מסביר שעל מנהל לבצע בפועל, מעת לעת, את העבודה של העובדים הכי פשוטים בארגון. הוא נותן מספר דוגמאות מפורטות:
  • אם אתה קבלן בניין בכיר שמנהל עובדים רבים, צא לשטח ועבוד בפועל עם פועלי הבניין. אל תסתפק בביקור קצר, לך ותערבב איתם את המלט, תטיח קירות ותעשה את הפעולות שהם עושים.
  • אם אתה מנהל מחלקת רכב, שב עם עובדי המחלקה שעושים הזמנות טלפוניות מספקים, תתקשר בעצמך לספקים, וכך תבין את המציאות שהם מתמודדים איתה מדי יום.
  • אם אתה מנהל ייצור, עמוד בקו הייצור ועבוד לצד העובדים כדי להבין את התהליך באופן מעמיק.
המטרה של פעולות אלה היא לא רק לבדוק מה קורה בשטח, אלא לחוות בעצמך את האתגרים שהעובדים מתמודדים איתם.

מדוע חשוב שמנהל לא יסמוך בעיניים עצומות על מנהלים שמתחתיו?

אליעד מסביר את הסיכון שבהסתמכות יתר על מנהלים שתחתיך. בארגון גדול קיימת סכנה שתסמוך על מנהל, שסומך על מנהל אחר, שסומך על עובד, וכך עלול להיווצר מצב שבו דברים חשובים "נופלים בין הכיסאות". הדגש של אליעד הוא על הצורך לוודא בעיניים ובידיים שלך שהמשימות מתבצעות באופן אופטימלי, ולא רק לקבל דיווחים מהמנהל תחתיך.

מה קורה כשמנהל מגלה שהעבודה בשטח לא מבוצעת היטב?

כאשר מנהל מבצע את העבודה של העובדים בשטח, הוא עשוי לגלות שהעבודה נעשית באופן לא יעיל. לדוגמה, כשהמנהל מערבב בעצמו את המלט, הוא יכול לגלות שהעובדים עושים זאת בצורה שגורמת לבזבוז משאבים וזמן. ברגע שהוא מזהה זאת, לא רק שהוא יכול ללמד את העובדים לבצע את העבודה באופן טוב יותר, אלא שהוא יכול לבדוק למה המנהלים שתחתיו לא הצליחו לזהות ולתקן את הליקוי בעצמם.

העניין החשוב ביותר הוא להבין את מקור התקלה, החל מהעובד הפשוט ועד למנהל הגבוה יותר. המטרה היא לא רק לתקן נקודתית, אלא לשפר את כל השרשרת הניהולית, שתהיה אחראית באופן טוב יותר על התפקוד של העובדים.

מה ההבדל בין העולם האידיאלי למציאות הניהולית?

אליעד כהן מציין שבמצב אידיאלי, המנהל היה מסוגל לדעת בעצמו בדיוק מה כל עובד בארגון עושה, ולוודא שהכל מתבצע בצורה מושלמת. עם זאת, המציאות שונה. מנהל לא יכול לבצע לבד את העבודה של כל העובדים שמתחתיו. לכן יש צורך במנהלים נוספים שינהלו תחתיו, אך גם כאן, מנהל אחראי חייב לשמור על ערנות, לבקר בשטח בעצמו, ולבצע בפועל את משימות העובדים מפעם לפעם, כדי לשפר באופן מתמשך את ניהול השרשרת בארגון.

לסיכום, מה המסר המרכזי של אליעד כהן בניהול עובדים ומנהלים בארגון?

אליעד מסכם שהדרך הטובה ביותר לשפר ביצועים בארגון היא לא רק לשבת במשרד ולנהל מרחוק, אלא לצאת לשטח, "ללכלך את הידיים", לבצע את העבודה של העובדים בעצמך, וכך להבין לעומק מה עובד נכון ומה לא. רק כך ניתן לשפר לא רק את העבודה בשטח, אלא גם את כל מערכת הניהול שנמצאת מעל העובדים, עד לרמות הניהול הגבוהות ביותר.
דברים שרואים מכאן לא רואים משם, איך לנהל המון עובדים? איך לנהל היררכיה של עובדים תחתיך? איך לנהל שרשרת של מנהלים? איך לנהל מנהלים תחתיך? איך לנהל מנהלי פרויקטים? איך לנהל ראשי צוותים? איך לנהל סגני מנהלים? איך לנהל מנהלים בכירים? דברים שרואים משם לא רואים מכאן, למה חשוב למנהל לרדת אל העם? למה חשוב למנהל לעבוד עם העובדים? למה חשוב למנהל להיות פועל פשוט? אסטרטגיות ניהוליות, טיפים למנהלים בכירים, שיטות לניהול עובדים, ניהול מקרוב, ניהול מרחוק, לסמוך על המנהלים, לסמוך על העובדים, גיוס מנהלים לארגון, גיוס סגן מנהל, תפקיד המנהל בארגון, לרדת לפשוטי העם, עבודה של פועלים, ניהול קרוב, ניהול רחוק, שיפור ביצועים בארגון, יעוץ למנהלים בכירים
ספקי שירותים להבין לנהל מנהלים צורך ללמד את העובד דברים שרואים מכאן לא רואים משם משימה לנהל המון עובדים חשוב למנהל להיות פועל פשוט בזבוז משאבים לשפר ביצועים איך לנהל איך לנהל את המנהל איך לנהל את המנהלים שתחתיך איך לנהל מנהל איך לנהל מנהלי משנה איך לנהל מנהלים איך לנהל סגני מנהל איך לנהל סגני מנהלים איך לנהל שרשרת ניהולית ארגון חשוב למנהל להיות גם פועל חשוב למנהל ללכלך את הידיים חשוב למנהל לרדת לשטח ללכלך ללכלך את הידיים למה חשוב למנהל להיות גם פועל למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים למה חשוב למנהל לרדת לשטח לנהל לנהל את המנהל לנהל את המנהלים שתחתיך לנהל את העובד לנהל מנהל לנהל מנהלי משנה לנהל מנהלים לנהל סגני מנהל לנהל סגני מנהלים לנהל עובד לנהל עובדים לנהל שרשרת ניהולית לרדת לשטח מנהל מנהלי משנה מנהלים מנהלים שתחתיך מתי לנהל את העובד ניהול ניהול מנהלים ניהול עובד ניהול עובדים ניהול עובדים בארגון סגני מנהל סגני מנהלים עובד עובדים עובדים בארגון שרשרת ניהולית
ניהול זמן - מהו ניהול זמן נכון? איך לנהל את הזמן בצורה נכונה?
ניהול זמן - מהו ניהול זמן נכון? איך לנהל את הזמן בצורה נכונה? ניהול זמן = הפקת המיטב מהזמן = הפקת הפוטנציאל הטוב ... האדם במשך חייו, מתרחשים לאורך ציר הזמן. הדבר החשוב ביותר בחיים הוא החוויה של האדם את החיים עצמם. ניהול זמן נכון = חוויית האירועים השונים שמתרחשים ... לזכור, כי יותר מאשר חשוב מה האדם עושה בזמנו, חשוב יותר כיצד הוא חווה את מה שהוא עושה בזמן שלרשותו. ניהול זמן נכון = הגדלת כמות האירועים שבהם האדם מרגיש טוב לגבי מה שהוא חווה. הדרך הטובה והיעילה ביותר לנהל את הזמן נכון, היא חשיבה חיובית. ככל ... האמיתי = תחושה של טוב שנובעת מעצמה ושהיא בלתי תלויה בשום צורה של האירועים שמתרחשים לאורך ציר הזמן. ניהול זמן נכון באמת = התחברות לנקודה של הטוב האמיתי ... הטוב שיש בכל רגע, אינו תלוי בדבר. כאשר האדם מגיע אל הטוב הזה, הזמן שלו הופך לחוויה טובה רציפה. ניהול זמן נכון = הפקת המיטב מהזמן. טוב אמיתי = טוב ...
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
... או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע איך לשדר שאתה חזק במשא ומתן? בתהליך של ניהול משא ומתן, מערכת היחסים תמיד בנויה מדינמיקה של חזק וחלש. בטבע קיים העיקרון של החזק שולט, והחלש נכנע. אליעד כהן ... לי בשתיים, בא נעשה את זה בשתיים וחצי, ללא תחושת התנצלות או בקשה, הוא משדר כוח, כי הוא בעצם קובע עובדה שהאחר נאלץ להסכים לה. מה ההבדל בין לבקש לבין לקבוע עובדה במשא ומתן? כאשר אתה מבקש רשות או טובה, אתה באופן אוטומטי מסומן כחלש, משום שאתה זקוק לאישורו של האחר. לעומת זאת, כאשר אתה קובע עובדה או משנה תנאים בצורה אסרטיבית, אתה משדר שאתה החזק. לדוגמה, אליעד כהן מתאר מצב בו שני אנשים מתיישבים ליד שולחן. אם ... את החיסרון ליתרון שלך. איך להגיב כשאתה רוצה לשדר חולשה במכוון? אם בכוונתך לשדר חולשה, תדגיש את העובדה שאתה מקבל את ההחלטה בלית ברירה, שזה לא נוח לך ואתה עושה את זה אך ורק בשביל הצד השני. דגש על אין לי ברירה, או אני ... בשבילך מחזק את התדמית החלשה שלך. איך לדעת מה באמת קרה במשא ומתן? אליעד מדגיש שחשוב להפריד בין עובדות לפירושים. לפעמים אדם יראה כאילו הוא בחר, אבל בפועל הוא היה חייב לעשות זאת בלית ברירה. לפעמים הוא יציג את עצמו כחלש למרות שהוא בחר מרצונו החופשי. לכן, צריך לנתח היטב את העובדות מול הפירושים ולברר את המניעים הפורמליים והלא פורמאליים של כל הצדדים. לסיכום, אליעד מדגיש שהמהות של חלש וחזק ... איך להפוך חיסרון ליתרון? איך להצליח במשא ומתן? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של ניהול משא ומתן ובנושא של מערכות יחסים כאלה ואחרות, אוקי והטיפ מתעסק בנושא של חלש וחזק. מה זאת אומרת חלש וחזק? בטבע שלנו ... ככה בעיקרון כפי שאמרתי בטבע החלש נכנע לחזק החזק מנצח החזק שורד, אוקי ולכן כאשר לדוגמה נגיד מנהלים משא ומתן עם מישהו ואותו בן אדם, אני אתן את הדוגמה הכי כאילו שנראית טריוויאלית כביכול אין לה שום משמעות ... צריך לשים לב שהוא לא עושה את זה בקטע של תעשה לי טובה או בקטע של אני צריך אותך אלא בקטע של תקבע עובדה ושהוא יסכים איתך ותזהר לא להיכנס לעימות כי אז אתה עלול לצאת עוד יותר חלש לכן צריך לעשות את זה בחוכמה. עכשיו אם ... אתה רוצה לחתום איתו על החוזה היום הוא אומר לך לא אני מתאים לי, אבל אני רוצה שהתאריך שנתחיל לעבוד ביחד רק בעוד חודש תוכל להיכנס לנכס רק בעוד חודש, עכשיו אם אתה ישר תגיד לו טוב תראה אז בסדר אז אתה החלש אתה הסכמת ... כי בכל מיני סיטואציות כאלה ואחרות צריך לבדוק מה האמת כשמישהו אומר אני מסכים אני רוצה וכו יש פה עובדה ופירוש, מה העובדה ומה הפירוש. שני אנשים חתמו הסכם אמרו בוא נסכם שהחוזה מתחיל בתאריך 1.1 ואז אחד מהם אמר לא אני רוצה ב - 15.1 והשני נגיד יסכים איתו, עכשיו שימו לב העובדה היא שהוא הסכים איתו, למה הוא הסכים איתו הוא הסכים איתו כחלש או כחזק? עכשיו ניתן להציג את הסיפור הזה כאילו החזק ... לחזק והסכים איתו וניתן לומר בכלל החזק החליט לחלש מה לעשות, ניתן לראות את זה בהרבה דרכים אבל העובדה היא אחת העובדה היא שבסוף הוא הסכים איתו, למה הוא הסכים איתו זה כבר פירוש ולכן כשרואים איזו סיטואציה ומנתחים אותה צריך לשים טוב ... משהו בלית ברירה ובכלל הוא יכול לבחור לעשות אחרת יכולים להיות המון פירושים ולכן צריך לבודד את העובדה ואת הפירוש, מה קרה כאן עובדתית והאם באמת זה אומר שהוא יותר חלש האם באמת זה אומר שהוא הבין שהוא חלש, האם באמת זה אומר שהוא חושב שהוא חזק וכו. ...
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים? איך לנהל משא ומתן ולנהל התנגדויות בשיווק? כאשר ננהל משא ומתן עם לקוחות או אנשים, יתכנו התנגדויות אשר יעלו במהלך השיחה. אליעד כהן מסביר שגapproaches לשם הפחתת התנגדות הלקוח אינן בהכרח ... בה ולהפוך אותה לאויב. התנגדות לא בהכרח אומרת סוף הדרך, אלא אם תתנהל בצורה חכמה, תוכל להמשיך לעסקאות נוספות. למה כדאי להמנע מלהגיב באופן מוחלט להתנגדות? העקרון המרכזי של אליעד כהן הוא שעל אף שאנשים ... על הלקוח להרגיש נוח יותר עם סירובו, ועדיין לא להפסיק את המשא ומתן. איך לנהל משא ומתן? הכלה של התנגדות בשיווק? ניהול משא ומתן עם התנגדויות כיצד להפוך סירוב להזדמנות מכירה? תכנון מראש להתמודדויות עם התנגדויות איך כדאי לגשת לטיפול בהתנגדויות של לקוחות ... העסקה לגמרי, וחשוב לדעת להכיל את ההתנגדות ולהבין שהמטרה היא להמשיך ולנהל משא ומתן על מנת למכור מוצרים נוספים או להציע אפשרויות אחרות. מדוע לעיתים חשוב להכיל את ההתנגדות ולהמשיך במכירה? כאשר לקוח אומר לא ... שעלולה להשפיע לרעה על הצעות עתידיות. איך למנוע התנגדויות בשלב מוקדם ניהול משא ומתן יעיל גישה חיובית לשכנוע לקוחות טקטיקות לשכנוע בסיטואציות מורכבות שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטה ועוד דרך איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות, התנגדויות של אנשים. מנהלים משא ומתן עם מישהו ורואים שהולכת לבוא התנגדות. מה צריך לעשות במקרה כזה? אז בטיפול בהתנגדויות יש בעצם את הרעיון של איך למנוע את ...
איך להגיע להבנה? איך להגיע להסכמה? איך לנהל שיחה נכון? איך להבין אנשים? איך לשוחח נכון? איך לפתור קונפליקטים? איך להימנע מקונפליקט? גישור בין אנשים, לגשר בין אנשים
איך להגיע להבנה? איך להגיע להסכמה? איך לנהל שיחה נכון? איך להבין אנשים? איך לשוחח נכון? איך לפתור קונפליקטים? איך להימנע מקונפליקט? גישור בין אנשים, לגשר בין אנשים
... להגיע להבנה? איך להגיע להסכמה? איך לנהל שיחה נכון? איך להבין אנשים? איך לשוחח נכון? איך לפתור קונפליקטים? איך להימנע מקונפליקט? גישור בין אנשים, לגשר בין אנשים איך לנהל שיחה נכונה ולהגיע להבנה בין אנשים? ההרצאה עוסקת בטכניקות ניהול שיחה, פתרון קונפליקטים והבנה בין אנשים, תוך דגש על הדרך בה ניתן לנהל דיאלוג בצורה שמובילה להסכמה והבנה הדדית. אחת השאלות המרכזיות שהועלו במהלך השיחה היא כיצד לנהל שיחה בצורה אפקטיבית, איך להימנע מקונפליקטים ולהגיע להבנה בין הצדדים. מהו הקונפליקט שבין שתי נקודות ... אינה בהכרח טובה או רעה - תחושות הן פשוט תחושות, והפרשנות שלהן ניתנת על ידי כל אחד לפי עולמו הפנימי. כיצד נוכל לשוחח בצורה שתמנע חיכוכים? לפי אליעד, בעת ניהול שיחה יש לשים דגש על הבנת המילים בהן הצדדים משתמשים. לדוגמה, אם אדם אומר שכואב לו, תפקידו של המקשיב הוא לא ... חווה כאב, האם אפשר לשנות את תחושת הכאב כך שתהפוך למשהו חיובי? כאן אליעד מציין שלעתים יש לנו את היכולת לשנות את הדרך בה אנו חווים תחושות, אך השינוי הזה דורש עבודה פנימית והתבוננות מחודשת על האופן בו אנו מגדירים את התחושות שלנו. איך אפשר להימנע מקונפליקטים על ידי ...
איך לחקור אנשים? איך לגלות מידע? איך לחשוף מידע? איך לברר מידע? איך לנהל שיחה? מיומנויות שיחה, איך לדעת משהו על מישהו? איך לגלות משהו? איך לדובב מישהו? איך לגלות שקר? איך לגלות בגידה?
איך לחקור אנשים? איך לגלות מידע? איך לחשוף מידע? איך לברר מידע? איך לנהל שיחה? מיומנויות שיחה, איך לדעת משהו על מישהו? איך לגלות משהו? איך לדובב מישהו? איך לגלות שקר? איך לגלות בגידה?
... לחקור אנשים? איך לגלות מידע? איך לחשוף מידע? איך לברר מידע? איך לנהל שיחה? מיומנויות שיחה, איך לדעת משהו על מישהו? איך לגלות משהו? איך לדובב מישהו? איך לגלות שקר? איך לגלות בגידה? איך לגלות ... את השאלה שרוצים לדעת? בדרך כלל, כשאנו רוצים לברר משהו, הדרך הישירה היא פשוט לשאול את האדם. אך ישנם מצבים רבים בהם איננו יכולים או רוצים לשאול ישירות. לדוגמה, עובד שנחשד בגניבה - אי אפשר לשאול אותו באופן גלוי אם הוא גנב, כי הוא יכחיש או ייזהר יותר, וגם השאלה עלולה לגרום נזק ליחסים. אותו ... בגדה, נשאל על דעתה בנושא בגידות באופן כללי. אם היא מראה גמישות מוסרית לגבי בגידות, אפשר להסיק שיש סיכוי גדול יותר שהיא בעצמה תבגוד במצבי משבר. כיצד לגלות אם עובד גנב מהעסק? אליעד נותן דוגמה נוספת: אם רוצים לגלות אם עובד גנב, קודם שואלים אילו דפוסי חשיבה והתנהגות אופייניים לאנשים שגונבים, כמו חוסר בכסף, רצון לעוד כסף בכל מחיר, או דפוסים של שקרים. לאחר מכן, מנסים להבין את מצבו הכלכלי של העובד לא באופן ישיר (כמה כסף יש לך?), אלא דרך שאלות על סגנון החיים שלו, הרגלים כלכליים או עמדות כלליות לגבי חשיבות הכסף. מתוך ...
תקשורת בין אישית, תקשורת חיובית, תקשורת בונה, טיפים למערכות יחסים, לשדר קרבה, לדבר נכון, איך לנהל שיחה? איך נכון להגיב? איך לנהל שיחה נעימה? מה לעשות כשאין תשובה? לא יודע מה לענות
תקשורת בין אישית, תקשורת חיובית, תקשורת בונה, טיפים למערכות יחסים, לשדר קרבה, לדבר נכון, איך לנהל שיחה? איך נכון להגיב? איך לנהל שיחה נעימה? מה לעשות כשאין תשובה? לא יודע מה לענות
... בין אישית, תקשורת חיובית, תקשורת בונה, טיפים למערכות יחסים, לשדר קרבה, לדבר נכון, איך לנהל שיחה? איך נכון להגיב? איך לנהל שיחה נעימה? מה לעשות כשאין תשובה? לא יודע מה לענות איך לנהל שיחה בצורה נכונה ולא לפגוע באדם שאתה מייעץ לו? שיחה עם אדם שמבקש ממך עצה או חוות דעת מצריכה חשיבה על הדרך בה תוכל להעביר את ... מה הצרכים שלו. גישה כזו לא רק מספקת עזרה, אלא גם מראה לך כמי שמתעניין בשאלתו ושמח לעזור, אפילו אם אין לך את הפתרון המיידי. איך לנהל שיחה מבלי לפגוע ולהזדהות עם השואל? לפני הכל, אליעד מסביר שחשוב תמיד לתת תשובה לשאלה, גם אם זה קשה. אם מישהו מתייעץ איתך בנושא ... לא נזרקה לפח ושהוא יכול לסמוך עליך. איך לשדר קרבה בשיחה? איך להעביר תשובה נכונה מבלי לפגוע? מה לעשות כשאתה לא יודע את התשובה? איך לנהל שיחה עם חברים? איך להימנע מלהעליב בשיחה? ומה נעשה ונראה תוך כמה זמן יביאו לי תשובה ואז זה יהיה פשוט מדי אולי אני אהיה בהלם כמו ...
מה שלומך? איך אתה מרגיש? איך לענות לאנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית, פיתוח שיחה, איך לדבר עם אנשים? יצירת הרמוניה, איך לשוחח עם מישהו? איך לנהל שיחה? כישורי שיחה, מיומנויות שיחה
מה שלומך? איך אתה מרגיש? איך לענות לאנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית, פיתוח שיחה, איך לדבר עם אנשים? יצירת הרמוניה, איך לשוחח עם מישהו? איך לנהל שיחה? כישורי שיחה, מיומנויות שיחה
... שלומך? איך אתה מרגיש? איך לענות לאנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית, פיתוח שיחה, איך לדבר עם אנשים? יצירת הרמוניה, איך לשוחח עם מישהו? איך לנהל שיחה? כישורי שיחה, מיומנויות שיחה איך לענות נכון כששואלים אותך מה ... במה לומר תלויה תמיד במה שאתה רוצה להשיג ובמה שאתה מעריך שהאדם השני רוצה או לא רוצה לשמוע ממך. איך לענות לשאלה מה שלומך? כישורי שיחה בינאישיים איך לנהל שיחה בצורה חכמה? איך לדבר עם אנשים בצורה אפקטיבית? איך ליצור הרמוניה ...
איך לפתח שיחה? איך מפתחים שיחה? איך לדעת מה לשאול? פיתוח שיחה, מיומנות שיחה, איך ליצור שיחה? תקשורת בין אישית, איך לדעת לדבר? איך לנהל שיחה?
איך לפתח שיחה? איך מפתחים שיחה? איך לדעת מה לשאול? פיתוח שיחה, מיומנות שיחה, איך ליצור שיחה? תקשורת בין אישית, איך לדעת לדבר? איך לנהל שיחה?
... שיחה, מיומנות שיחה, איך ליצור שיחה? תקשורת בין אישית, איך לדעת לדבר? איך לנהל שיחה? כיצד ניתן לפתח שיחה בצורה טבעית ופשוטה? פיתוח שיחה הוא מיומנות שרבים מתקשים ... שיחה הוא להבין שכל משפט שאנחנו שומעים מורכב משני אלמנטים עיקריים: העובדה עצמה, והפירוש שאנחנו נותנים לה. לדוגמה, אם אדם אומר לנו הלכתי אתמול לטייל, המילים הלכתי לטייל הן העובדה בלבד, אבל מיד המוח שלנו מייצר סיפור שלם מסביב: איפה הוא טייל, למה טייל, עם מי טייל, ומה ... הלכת?, מה שתית שם?, וכך השיחה מתפתחת בקלות ובטבעיות. איך ההבדל בין עובדה לפירוש עוזר בפיתוח שיחה? אליעד מחדד את ההבדל בין עובדה לפירוש דרך דוגמה נוספת: אם מישהו אומר אני בבית, זו עובדה פשוטה וברורה. אבל בראש שלנו מיד קופצים פרטים נוספים כמו היא בטח חזרה מהלימודים, היא כנראה ... על הספה או עושה משהו בבית. הפירושים האלה, שהם למעשה רק הנחות ולא עובדות, הם המקום שממנו אנו יכולים לשאוב שאלות להמשך השיחה. במקום להניח, שואלים: ממתי את בבית?, ... לשיחה להמשיך באופן חלק ומעניין. כיצד האסוציאציות במוח מסייעות בניהול שיחה? אליעד מדגים כיצד אפילו מילה פשוטה כמו מיץ תפוזים מייצרת אצלנו סיפור שלם: אנחנו מיד ... מציע נוסחה מעשית ופשוטה לפיתוח שיחה: קח את המשפט שאמרו לך ושים לב לעובדות הברורות שבו. זהה את הסיפורים והאסוציאציות שהמוח שלך מוסיף אוטומטית סביב העובדות. הפוך את הפירושים והאסוציאציות האלו לשאלות ברורות ופשוטות. בכל תשובה שקיבלת, חזור על ... מורגל ביצירת שיחות, לפתח תקשורת בין - אישית טובה וזורמת בקלות יחסית. איך לנהל תקשורת בין - אישית בצורה טובה? מדוע המוח שלנו נוטה להשלים סיפורים? כיצד להתגבר על ... ואינטואיטיבי יותר. אליעד מסביר שכאשר אדם אומר הלכתי אתמול לטייל, יש עובדה (הלכתי לטייל) ופירוש (למה הלך, איך הלך, עם מי הלך, באיזו שעה ועוד). כדי לפתח שיחה, אפשר לחפש בראש את מה שנוסף לנו אוטומטית סביב העובדה. לדוגמה, אם הוא הלך לים, אנחנו יכולים לדמיין שהוא ישב על החוף, התלבט מה לקחת, אולי שמשייה ... אולי כוס קרה, ואפילו מרגיש טעם מסוים. מדוע חשוב לזהות את ההבדל בין עובדה לפירוש? לדברי אליעד, הדרך לפתח שיחה קשורה ביכולת לראות מה נאמר (העובדה) ומה אנחנו מפרשים או מוסיפים (הפירוש). אם לדוגמה הילדה שלך אומרת אני בבית, אתה אולי מפרש ... שאלות חדשות. אליעד מסכם שהנוסחה הפשוטה היא: קבל את מה שאמרו לך (העובדה), בדוק מה אתה מפרש מזה (הסיפור הנלווה שיצר לך בראש), והפוך את אותו פירוש לשאלות. כך אפשר ללמד אדם לפתח שיחה, גם אם אינו מורגל בכך. איך לנהל תקשורת בין - אישית בצורה טובה מדוע המוח שלנו נוטה להשלים סיפורים כיצד להתגבר על ... את עצמך מה הוא אמר לך? הוא אמר לך הלכתי לטייל, עכשיו שימו לב יש עובדה ופירוש העובדה היא שהוא אמר הלכתי לטייל עכשיו תפרש מה נראה לך שהוא אמר, מה לדעתך הוא אמר שהוא אמר הלכתי ... לך הייתי בים עכשיו אני אומר לך קח דף ונייר ותצייר תכתוב על זה סיפור עבודה או חיבור בזה תכתוב סיפור, מה אתה יכול לספר לי על מה שהוא אמר קח איזה משפט שהוא אמר ותהפוך ... אתה מפתח שיחה זה לראות מה המשמעות של זה עבורך ובסך הכל להבדיל בין העובדה לפירוש ולהפוך את זה לשאלה. נגיד שמישהו אומר לך הייתי בים מה מצטייר לך בראש ציור? ש: איזה ... עושה משהו מסוים עכשיו אם אתה בראש שלך כבן אדם רגיל, לדעת לבודד את העובדה והפירוש ואתה יודע לשאול את עצמך רגע מי אמר שהיא בבית הרי היא רק אמרה אני בבית, מה אבל היא ...
איך לקרוא אנשים? איך לקרוא בין השורות? איך להרגיש אנשים? איך לנתח אנשים? איך להבין אנשים? איך לשתול מחשבות? מיומנות שיחה, כישורי שיחה, איך לנהל משא ומתן? משמעות המילים, NLP
איך לקרוא אנשים? איך לקרוא בין השורות? איך להרגיש אנשים? איך לנתח אנשים? איך להבין אנשים? איך לשתול מחשבות? מיומנות שיחה, כישורי שיחה, איך לנהל משא ומתן? משמעות המילים, NLP
... אנשים? איך להבין אנשים? איך לשתול מחשבות? מיומנות שיחה, כישורי שיחה, איך לנהל משא ומתן? משמעות ... איך לקרוא בין השורות? הבנת משמעות המילים כישורי שיחה ניתוח אנשים כיצד לנהל משא ומתן? מה זה NLP? ההרצאה ... על משהו שמתרחש כעת, כמו באני חושב. כיצד ניתוח של מילים יכול לסייע בניהול משא ומתן? במהלך ההרצאה, אליעד ... איך לקרוא בין השורות? הבנת משמעות המילים כישורי שיחה ניתוח אנשים כיצד לנהל משא ומתן? מה זה NLP? ...
טיפים לניהול שיחה, איך לנהל שיחה חיובית? איך ליצור אווירה חיובית? תקשורת בין אישית, פיתוח שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לעזור למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו?
... לניהול שיחה, איך לנהל שיחה חיובית? איך ליצור אווירה חיובית? תקשורת בין אישית, פיתוח שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לעזור למישהו? איך לגרום למישהו ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לנהל היררכיה של עובדים תחתיך, איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לנהל היררכיה של עובדים תחתיך, כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לקריירה, מטפל אישי, מאמן אישי לילדים בתחום לנהל היררכיה של עובדים תחתיך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 28_07_2025 השעה 08:59:35 - wesi1