אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למנהלים ✔לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף מבלי להגדיל משמעותית את השכר?

הרבה מנהלים מוצאים את עצמם במצב שבו עובד אחד עוזב או מתפטר, ונוצר צורך שעובד אחר ייקח על עצמו את התפקיד שהתפנה. השאלה המרכזית שאליעד כהן מתמודד איתה היא איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף או תוספת אחריות, מבלי לתת לו הצעה כספית גדולה או משמעותית שתכביד על הארגון.

איך לגרום לעובד להרגיש שהוא לא יכול לסרב להצעה?

אליעד כהן ממליץ להתמקד במהות ולא בהיסטוריה - לא להגיד לעובד שהקודם עזב ולכן הוא חייב לבצע את תפקידו, כי אז העובד ירגיש מנוצל. במקום זאת, יש להדגיש את האחריות והחשיבות של המחלקה, ואת העובדה שהעבודה הנוספת היא חלק אינטגרלי מהתפקיד שלו. אליעד מדגיש שחשוב להציג את המהלך בצורה חיובית, כחלק משדרוג אישי ומקצועי של העובד.

מה השלבים לשכנוע יעיל של עובד בעבודה?

השכנוע מתבצע בכמה שלבים עיקריים:
  • זיהוי רצונותיו של העובד (מה הוא רוצה ומה הוא לא רוצה).
  • לברר מדוע הוא עלול להתנגד לתפקיד החדש או לתוספת האחריות.
  • להסביר לו בבירור כיצד ביצוע התפקיד יאפשר לו להשיג את מה שהוא רוצה ולהימנע ממה שהוא חושש ממנו.
לדוגמה, אם העובד רוצה להרגיש שמעריכים אותו יותר, או רוצה ביטחון תעסוקתי, יש להדגיש כי קבלת התפקיד החדש תחזק את הערכת ההנהלה כלפיו ואת ביטחונו התעסוקתי. מנגד, אם הוא חושש מפיטורים או מאווירה שלילית, יש להבהיר שאם יסרב, מעמדו או הביטחון שלו בעבודה עלולים להיפגע.

כיצד לזהות מה העובד באמת רוצה?

הדרך הטובה ביותר היא פשוט לדבר איתו, להתעניין בחיים האישיים שלו, ולהבין לעומק את הצרכים האמיתיים שלו כאדם. לא תמיד הרצונות שלו חומריים (כסף או תנאים), אלא לעיתים מדובר ברצונות עמוקים יותר כמו כבוד, הערכה, משפחתיות, או תחושת שייכות.

אליעד מדגיש את החשיבות ביצירת קשר אישי עם העובד. מנהל צריך להציג את עצמו כחבר לעובד, לשדר לו שאכפת לו ממנו כאדם ולא רק כעובד. כך העובד יעריך יותר את הבקשה, וירצה לשמר את התחושה הטובה שנוצרה.

מה עושים אם העובד מתעקש על העלאת שכר משמעותית?

במקרה שהעובד מבקש העלאת שכר גדולה בטענה שהוא צריך לעבוד קשה יותר, אליעד ממליץ להעמיד את העובד מול האמת הפשוטה. העובד לא באמת יעבוד כפול, מאחר וברוב המקרים יש זמן מת שבו העובד אינו מנוצל במלואו. אליעד ממליץ להסביר לעובד שכבר עכשיו הוא מקבל שכר גבוה ביחס למאמץ האמיתי שהוא משקיע, ולכן לפני שיקבל תוספת משמעותית בשכר, יש לבדוק אם הוא באמת ממלא את שעות העבודה במלואן.

הגישה המומלצת היא להציג את הדברים בצורה הגיונית וברורה: לומר לעובד שכבר כיום הוא יכול לבצע את התפקיד הנוסף במסגרת שעות העבודה הקיימות, פשוט על ידי עבודה יעילה יותר. כך תימנע תחושה של ניצול מצד העובד, ומנגד העובד יידרש להתמודד עם המציאות, שבה לא באמת יידרש ממנו יותר ממה שהוא יכול לבצע בפועל.

מה הטעויות שמנהלים עושים בשכנוע עובדים?

טעות נפוצה היא להציג את הדברים בצורה שתגרום לעובד להרגיש...
כן. מה הנושא?

ש: הנושא הוא כזה, איך לשכנע עובד בעבודה מהר, לשכנע לקבל תפקיד של מישהו אחר שהתפטר

אליעד: איך לשכנע עובד לקבל תפקיד של מישהו אחר שהתפטר.

ש: שהוא מקביל לו, אוקי?

אליעד: אבל צריך לתת לו הצעה שהוא לא יכול לסרב לה.

ש: זהו, אני לא יכול לתת לו הצעה גדולה.

אליעד: למה גדולה? הצעה קטנה. איום. אתה לא מכיר את המושג הזה? הצעה שאי אפשר לסרב לה.

ש: כן מהסרטים של ההוא.

אליעד: נכון.

ש: טוב, זה לא הולך אצלנו.

אליעד: טוב מאוד שאמרת אצלי. יפה. אוקי, בא נתחיל מהתחלה. יש לך עובד שאתה רוצה שהוא יבצע תפקיד מסוים. אל תתמקד באיך אני משכנע אותו לעשות תפקיד של מישהו אחר שהיה ועזב. זה לא מעניין הסיפור. תתמקד במהות "איך אני גורם ל - X לעשות Y", זה הכל.

ש: לעשות Y הוא יקבל על עצמו תוספת של עבודה.

אליעד: אה, מקבל תוספת של עבודה. מה ההגדרה של לקבל תוספת של עבודה? מה זאת אומרת תוספת? הוא צריך לעבוד שעות נוספות? לעבוד יותר קשה? מה ההגדרה?

ש: הוא צריך לקבל על עצמו יותר אחריות וגם הוא צריך להיות כזה יעיל שהוא יוכל עוד להביא לך תוספת לזה.

אליעד: הוא צריך לעבוד יותר יעיל כדי שהוא יוכל לבצע "גם וגם"?

ש: כן.

אליעד: אוקי, עכשיו מה אנחנו עושים? הוא בעצם שאל איך אפשר לשכנע עובד לבצע תפקיד מסוים. נכון? זה השאלה. מה אנחנו עושים? שלב ראשון בודקים מה הוא רוצה. שלב שני בודקים מה הוא לא רוצה. ואז מנסים לראות איך אנחנו משכנעים אותו שאם הוא יעשה את זה אז זה יגדיל את הסיכוי של לגבי מה שהוא רוצה, וזה אם הוא לא יעשה את זה יגרום לו לקבל את מה שהוא לא רוצה.

ואם לא תצליח, אז לא, אתה לא יכול לשכנע אותו. אז בא נתחיל, מה הוא רוצה נגיד? מה אנחנו יודעים שהוא רוצה?

ש: אני לא יודע מה הוא רוצה, אני יודע מה הוא צריך.

אליעד: אני יודע מה הוא רוצה. הוא רוצה כסף.

ש: אני מעריך שהוא רוצה יותר כסף.

אליעד: הוא רוצה כסף, הוא רוצה מקום עבודה, הוא רוצה יציבות, הוא רוצה ביטחון תעסוקתי, הוא רוצה לחשוב שמעריכים אותו יותר, הוא רוצה להרגיש שאוהבים אותו יותר, הוא רוצה להרגיש יותר ערך עצמי, הוא רוצה להרגיש שיותר כיף לו בעבודה. זה דברים שהוא רוצה.

מה הדברים שהוא לא רוצה? הוא לא רוצה שיפטרו אותו, הוא לא רוצה לפחד מזה שיפטרו אותו. מה יותר גרוע שיפטרו אותו או מישהו שיחשוב שאולי יפטרו אותו, מה יותר גרוע?

ש: אולי.

אליעד: האולי יותר גרוע, בדיוק. הוא לא רוצה שיסתכלו עליו בעין רעה וכו'. עכשיו איכשהו צריך לגרום לו להבין שאם הוא יעשה את מה שרוצים שיעשה אז הוא יקבל את מה שהוא ירצה לקבל, שזה לא בהכרח חייב להיות כסף. מצד שני לגרום לו להבין שאם הוא לא יעשה את מה שרוצים שהוא יעשה אז יכול להיות שמה שהוא ירצה לא יקרה, ומה שהוא לא רוצה שיקרה יקרה.

זה שלב אחד. זה אתה מבין את השלב הזה? אוקי, עכשיו, אתה לא הבנת אותו לפני ששאלת אותי? או שזה התחדד לך, כאילו מה זה אומר? זה לא ברור כאילו? מה זה אומר מבחינתך פרקטית, נגיד אחרי שהבנת את זה. אני אתן לך גם עוד שלב נוסף אחראי מה שהבנת יש עוד שלב.

שמה השלב הבא? השלב הבא זה לבדוק למה הוא לא רוצה לעשות את זה. השלב, גם ההתנגדות. אבל בא ננסה להבין קודם כל מה הבנת עד עכשיו.

ש: אוקי, הבנתי שאני צריך להבין מה הוא רוצה.

אליעד: נכון. ומה הוא רוצה? איזה סוג רצונות?

ש: הוא יכול לרצות יותר כסף.

אליעד: אבל איזה סוג רצונות, כשאתה אומר בא נבדוק מה הוא רוצה איזה סוג רצונות אנחנו מדברים, לא דווקא רצונות חומריים, רצונות כבן אדם. לדוגמה, עכשיו תקשיב טוב מה שאני אומר. לדוגמה, נניח שעכשיו העובד הזה שלך הוא נגיד אשתו לא אוהבת אותו, בסדר? וההורים שלו לא אוהבים אותו נניח, ואתה יודע את זה. מה זה אומר? מה הוא רוצה? הוא רוצה נגיד משפחה, אהבה.

אם הוא היה יודע שאם הוא יעשה את מה שאתה רוצה אתה תחייך אליו יותר והוא ירגיש משפחתיות, ואם הוא לא יעשה את מה שאתה רוצה הוא ירגיש שהולכת לו התחושת משפחתיות שיש בעבודה הוא גם לא יעשה את מה שאתה רוצה, וזה לא קשור לכסף ולא קשור לכלום. למה? כי מולך עומד בן אדם שיש לו רצונות. הרצונות זה החוטים, אם אתה צריך לזהות איפה החוטים שזה הרצונות, איך למשוך אותם ברצונות ולנווט אותו. אתה מבין?

אז המיקוד הוא זיהוי הרצונות באופן כללי, הרצונות האנושיים שלו כבן אדם. אוקי? אוקי, יפה, אז אנחנו מזהים את הרצונות, הלאה.

ש: אוקי, השאלה היא איך מזהים את הרצונות.

אליעד: אז קודם כל יש את הרצונות, הוא שאל איך מזהים את הרצונות אז מה התשובה? קודם כל יש את הרצונות האוניברסליים. מה בדרך כלל אנשים רוצים, אוקי? כבוד, דרך, אהבה וכו'. לא, אל תלך ישר לכסף אנשים לא בהכרח רוצים יותר כסף. אחת הסיבות שאנשים רוצים כסף זה כי הם חושבים שבכסף הם יוכלו לקנות דברים אחרים שהם רוצים אותם יותר מהכסף, אתה מבין? לכן אל תלך, תחשוב שישר רוצה כסף. כי גם אם הוא יגיד לך "אני רוצה כסף" זה בגלל שבזה הוא רוצה לקנות משהו אחר. אוקי? יפה.

עכשיו, אז אנחנו מזהים, אז קודם כל מדברים איתו נגיד שואלים אותו "מה אתה מרגיש", מתעניינים בחיים האישיים שלו. מתי פעם אחרונה שהתעניינת בחיים האישיים שלו? אתה לדוגמה נגיד מתייחס אליו כאל עובד. עכשיו, דרך אגב הוא מנהל או עובד? מה הוא עושה שמה?

ש: מנהל.

אליעד: מנהל. יפה, אז אם הוא מנהל אז זה יותר הגיוני אפילו שתתעניין בו ברמה האישית, תתחיל ליצור איתו קשר אישי.

ש: בסדר, הבעיה שלי היא בעיית זמן, אני אנסה לדבר איתו מחר.

אליעד: צריך לדבר איתו מחר. אוקי אז תראה ברמה האישית אתה צריך לסמוך על מה עדיף יותר מהדברים שהם בדרך כלל נכונים. נגיד בן אדם רוצה ערך, רוצה אהבה, "רוצה פה רוצה שם". אני אומר לך דבר אחד. לפני שאתה מתחיל לדבר איתו, מה אתה רוצה ממנו, תן לו את מה אתה נותן לו.

מה אתה נותן לו? קודם כל תשדר שאתה חבר שלו לדוגמה, תגרום לו להבין שאתה חבר שלו, תגרום לו להבין שאתה רוצה שיהיה לו טוב והוא ירצה להיות חבר שלך. קודם כל תיצור איתו קשר אישי, "אנחנו חברים, אני אוהב אותך, אני מעריך אותך" ושהוא יהנה מזה, וליצור אצלו את הרצון לשמר את זה. לפני שעוברים "למה אני מבקש ממך" קודם כל תיצור אצלו את העוגן שהוא יגיד "כן כן, זה טוב, אני רוצה שישאר ככה".

ש: אוקי, אבל זו הולכת להיות שיחה שהיא יכולה להתחיל בזה אבל אני במהלך השיחה...

אליעד: כן עכשיו במהלך השיחה "רציתי לעדכן אותך ש 1,2,3 ואנחנו צריכים את העזרה שלך שיהיה ככה וככה". לדוגמה אם אתה נגיד אומר לו "אני רוצה שתעשה", נגיד "רוצה את העזרה שלך". עכשיו מה האמת אני רוצה את העזרה וצריך לעשות את זה. אתה מבין? עכשיו השאלה האמיתית, האם מצד האמת אתה עושה לו סוג של הרעת תנאים? לא באמת האמת?

ש: לא, זה יכול להיות שזה, אני נותן לו גם עובד נוסף, עובד נוסף שיעזור לו.

אליעד: יפה, הנה, אתה אומר לו לדוגמה "אני מקדם אותך לתפקיד עוד יותר ניהולי", נגיד "אני רוצה להגדיל לך את המחלקה". נגיד שאתה אומר לו "אנחנו מגדילים את המחלקה, אני רוצה לשדרג אותך, אני רוצה לעדכן אותך שאנחנו עכשיו משדרגים לך את המחלקה, אני מוסיף לך עוד עובד למחלקה ומעכשיו אתה אחראי יש לך עוד תחומי אחריות נגיד על משהו", נניח.

ש: כן אבל זה לא סתם להוסיף עובד בגלל אותו מנהל שפורש, יש לו עוזר אז העוזר עובר למנהל החדש, זאת הכוונה שלי. עכשיו אני לא יודע אם המנהל החדש יודע שההוא עומד לעזוב. יכול להיות שהוא לא ילך אבל גם יכול להיות שהוא ילך אז אני לא באמת יכול לבוא להגיד לו "אני הולך לשדרג לך את המחלקה". אני יכול להגיד לו "תשמע יש...".

אליעד: בא נשאל שאלה אחרת מה מהות הספק? למה שהוא לא ירצה לעשות את זה? מה מהות הספק?

ש: שאלה טובה, נראה לי.

אליעד: נגיד האיתור צרכי הלקוח, למה שהוא לא ירצה?

ש: נראה לי שהוא, יכול להיות שהוא הגיע לאיזה מצב סטטי, שהוא מרוויח נניח סביר והוא לא רוצה, עכשיו יש לו משפחה והוא לא נשאר הרבה שעות נוספות הוא אומר "מספיק לי מה שיש לי ומספיק לי, לא רוצה להתאמץ יותר". יכול להיות שזה המצב.

אליעד: אוקי, לא רוצה להתאמץ יותר כי הוא חושב שלא צריך להתאמץ יותר. אבל אם נגיד הייתה לו הבנה שאם הוא לא יתאמץ יותר אז תהיה בעיה אז הוא ירצה להתאמץ יותר כי אין לו ברירה. אם נגיד אתה אומר לו "תראה אנחנו צריכים ככה וככה והמחלקה שלך אחראית על זה אז המחלקה שלך צריכה ככה וככה" ואז אתה כאילו גם אומר לו שכאילו יש לו אחריות, אתה גם מגדיל אותו וגם אומר לו שצריך משהו כדי למלא את האחריות כי אם לא זה ידפוק את מה שאנחנו צריכים אז לא תוכל לתת לו את מה שהוא צריך.

אם אני הייתי אתה הייתי מתחיל "באני מעריך את זה ש 1,2,3,4,5, אני שמח שהמחלקה שלך מטפלת ב 1,2,3,4,5 ובגלל שהמחלקה שלך אחראית על זה וזה, לכן אני רוצה לעדכן אותך שתדע שמעכשיו אנחנו צריכים ככה וככה וזה יהיה במסגרת האחריות של המחלקה שלך". כמשהו שהוא חלק מהעניין. ועוד דבר אל תגיד "הוא עזב ולכן אתה צריך" תגיד "אנחנו צריכים שככה וככה", אל תדחוף את "ההוא עזב". למה? כי אם אתה אומר "הוא עזב עכשיו אנחנו צריכים שאתה" ישר קופץ לו בראש "למה שאני אעשה עבודה של שניים". זה מה שצריכים, זה התפקיד שלך.

זה שהוא לא ידע זה בסדר, אבל אתה לא צריך להגיד את זה. הוא ידע הרבה דברים אבל אתה אל תדחוף "הוא עזב ולכן אתה". "מה הוא עזב ולכן אני, מה את המשכורת שהוא עזב אתה גם נותן לי? לא נכון, אז למה שאני אעשה את העבודה שלו". "המחלקה שלך צריכה 1,2,3". לדוגמה, נגיד אתה אומר לו "הוא עזב ואתה צריך לעשות את העבודה" הוא מרגיש ניצול.

ש: לא אני לא אגיד לו בצורה הזאת.

אליעד: לא אני רק נותן דוגמה בדברים קטנים שאתה מבין, לעזור בהם.

ש: אבל בכל זאת נניח שהוא לא יודע שהוא עזב, שהוא עוזב.

אליעד: זה לא מעניין, אתה איכשהו צריך לגרום לו להבין מה הוא חושב שהוא חייב. הוא חושב שהוא חייב לבצע תפקיד מסוים, נכון? הוא חושב שהוא חייב לבצע תפקיד מסוים, אמת? זה התפקיד שלו בשביל לקבל משכורת. אתה צריך לשכנע אותו שמה שאתה רוצה שהוא יעשה זה במסגרת התפקיד שהוא חושב שהוא חייב לעשות.

ש: כן עכשיו עוד פעם הוא צריך לעשות, זה תפקיד של זה, מה התכוונתי להגיד בזה.

אליעד: הוא לא עושה את זה, הוא לא בחבר'ה...
לחשוש חומריות התמודדות עם המציאות להסביר לעובד מה מישהו חושב הלקוח איתור הצרכים של הלקוח הנחות צריך להגיד תשובה הורות nlp nlp בעבודה בעבודה טיפים טיפים למנהלים יועץ יעוץ יעוץ למנהלים לגרום לעובדים ללמוד ללמוד לשכנע ללמוד לשכנע עובדים למידה למנהלים לנהל לנהל עובד לנהל עובדים לשכנע לשכנע עובד לשכנע עובדים מנהל מנהלים משא ומתן משא ומתן בעבודה ניהול ניהול עובד ניהול עובדים נלפ עבודה עובד עובדים שיטה לשכנוע שיטות שיטות לשכנוע שיטות שכנוע שיטות שכנוע עובדים שיטת שכנוע שכנוע שכנוע בעבודה שכנוע למנהלים שכנוע עובדים
יחסי מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים
... מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים , ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים וכאן נדבר על מערכת היחסים שבין המנהל לבין העובדים שלו. ונשיב לשאלות הבאות: האם מנהל טוב אמור לשאוף לכך שהעובדים שלו יאהבו אותו ושירצו לעבוד איתו וכולי? האם מנהל טוב נמדד גם לפי כמה שהעובדים שלו אוהבים אותו? האם ואיך היחס של העובדים כלפי המנהל , מעיד על איכות הניהול של המנהל שלהם? האם הגיוני למדוד מנהל טוב, גם לפי כמה שהעובדים שתחתיו רוצים לעבוד איתו וכולי? איך מנהל טוב אמור לגרום לעובדים שלו להרגיש כלפיו? איך מנהל טוב אמור לגרום לעובדים שלו להתייחס ...
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
... בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים איך לשכנע עובדים להתייעל בלי ליצור התנגדות? כשמנהלים שואפים לשפר את היעילות של העובדים שלהם, לעיתים קרובות נוצרת התנגדות פנימית אצל העובדים עצמם. לפי אליעד כהן, אחת הסיבות המרכזיות לכך היא האופן שבו המנהל מציג את רעיון ההתייעלות לעובדים. אם המנהל יגיד לעובדיו: אתם עובדים קשה, אבל בואו נעצור לרגע כדי להתבונן ולהשתפר, הדבר עלול להתפרש אצלם כאילו הם לא עובדים מספיק טוב, ושהמאמץ הרב שלהם לא ... חווים לחץ גבוה ועומס בעבודה, ולכן כשמבקשים מהם לעצור ולהתבונן, זה נשמע להם כמו עומס נוסף, שמתווסף למאמץ הקיים. המנהל צריך להציג את רעיון ההתייעלות בצורה אחרת - לא כמאמץ נוסף, אלא כהקלה שתאפשר עבודה יעילה יותר, שבסופו של דבר תביא לפחות לחץ וליותר נינוחות. לדברי אליעד, המנהל חייב להבהיר לעובדים למה ההתייעלות חשובה קודם כל לו עצמו. לדוגמה, במקום להגיד אני רוצה שתעבדו יעיל יותר כי זה טוב לארגון, כדאי לומר: אני רוצה שהסביבה שלנו תהיה נעימה יותר, כדי שגם לי וגם לכם יהיה יותר נוח. בכך המנהל יוצר אינטרס משותף וברור, ומפחית את הסיכוי להתנגדות. מדוע חשוב להראות לעובד מה התועלת שלו בהתייעלות? כשמבקשים מהעובדים לשנות הרגלי עבודה ולהיות ... אפילו תחושת סיפוק ומשמעות, אך זה חייב להיות ברור לעובד. איך למנוע מצב שבו העובדים חשים שההתייעלות היא לטובת המנהל בלבד? אם המנהל יציג את רעיון ההתייעלות כאילו הוא המרוויח העיקרי והעובדים הם אלו שצריכים להתאמץ בשבילו, הדבר יוביל בהכרח לתחושת מרמור. אליעד מסביר שהמנהל חייב לשים את עצמו במקומם של העובדים ולהבין את תחושותיהם. אם העובדים חושבים: אני עובד מספיק קשה, והמנהל רק רוצה לסחוט אותי יותר, ברור שהם לא יתמסרו לתהליך. כדי למנוע זאת, המנהל חייב לתקשר את ההתייעלות באופן שבו העובדים מבינים שהמטרה היא לטובתם. המנהל צריך להראות לעובדים שהוא באמת רוצה בטובתם האישית והמקצועית, ושהתייעלות תביא לתחושת נינוחות, תחושת הצלחה, ואפילו להגשמה עצמית גבוהה יותר בעבודה. ... פתוחות: האם תרצו להמשיך להרגיש לחוצים, או שעדיף לכם למצוא דרך לעבוד בצורה נעימה יותר?. כך, העובדים ירגישו שהמנהל מבין אותם ולא פועל נגדם, אלא עבורם. מהי הדרך הנכונה לייצר מוטיבציה להתייעלות אצל העובדים? אליעד ממליץ למנהלים להכניס לעובדים את המחשבה על התועלת האישית שלהם. לדוגמה, אפשר להראות לעובדים איך באמצעות התייעלות, הם יכולים לא רק לעבוד פחות קשה, אלא גם ... לתחושת משמעות וסיפוק. לכן, חלק משמעותי מתהליך ההתייעלות הוא להעניק לעובד תחושה שהוא לא רק מייצר תפוקה עבור המנהל, אלא שהוא חלק ממשהו בעל משמעות גדולה יותר. למה עובדים נמנעים מלעצור ולחשוב על התייעלות? אחת הסיבות המרכזיות לכך שעובדים נמנעים מלעצור ולחשוב ... ובמרוץ היומיומי, עד שהם שוכחים את המטרה המקורית שלשמה הם בכלל החלו לעבוד מלכתחילה. כדי לשנות זאת, אליעד מציע שהמנהל יעזור לעובדים להיזכר במטרה המקורית שלהם, בכך שיראה להם שהתייעלות אינה רק דרישה ניהולית אלא דרך אמיתית להשיג את מטרותיהם האישיות והמקצועיות בצורה קלה ונוחה יותר. לסיכום, אליעד כהן מדגיש שכדי לשכנע עובדים להתייעל, המנהל חייב להציג את ההתייעלות כדרך להקל על העובדים ולהשיג את מטרותיהם האישיות, ולא כדרישה נוספת המעמיסה עליהם. כאשר העובדים יבינו שההתייעלות היא ... ללא התנגדות איך ליצור מוטיבציה אצל עובדים? כיצד לשפר יעילות בעבודה? מדוע עובדים מתנגדים לשינוי? יעוץ ארגוני למנהלים ...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים איך אפשר לדעת אם העובדים באמת הבינו את מה שהסברת להם? כאשר מנהל מסביר משהו לעובדים שלו, השלב הראשון לבדוק אם העובד הבין הוא פשוט לשאול אותו בצורה ישירה: תסביר לי מה הבנת. אליעד ... אינה נכונה בהכרח. הוא מציין כי עובד אינטליגנטי יבין מה לעשות גם אם הוא עייף או לא נכח בישיבה, בעוד עובד שאינו מחובר לצורת החשיבה של המנהל לא יבין גם אם יהיה נוכח וערני לחלוטין. לפי אליעד, הבנת העובד תלויה בראש ובראשונה ביכולת שלו להתחבר לתפיסת העולם של המנהל ולא בערנות בלבד. כיצד ניתן להעריך מראש אם העובדים יבצעו את מה שהבינו? לפי אליעד, קשה מאוד עד בלתי אפשרי להעריך ... וכך להגיע לתובנות לגבי המניעים האמיתיים שלו. מה לעשות כשהעובד אינו משתף פעולה בתחקור? אליעד מדגיש שאם העובד מגיב באי - רצון לתחקור, על המנהל להבהיר לו את קיומו של אינטרס משותף ביניהם. למשל, אם העובד אומר אין לי כוח לענות על שאלות, המנהל יכול להשיב לו אני מבין, אבל אתה מבין שזה משפיע על שנינו? וכך לחשוף את העובד לחשיבות ההדדית של העניין, ולהפוך את אי - הרצון לשיתוף פעולה מודע. איך לנהל עובדים ביעילות? איך לוודא שהעובדים מבינים? שיטות לשכנוע עובדים איך לגרום לעובדים להקשיב לך? ניהול עובדים בצורה נכונה מה לעשות כשעובד לא מקשיב? איך למנוע טעויות של עובדים? ש: אולי אני לא יודע תגיד לי אם השאלה הזאת ...
יעוץ למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון
יעוץ למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון
... למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון כיצד לנהל מנהלים בארגון בצורה נכונה? אחת הטעויות הנפוצות ביותר בארגונים היא ההתנהלות של מנהלים בכירים מול מנהלים זוטרים או מנהלים תחתיהם. כדי להבין כיצד יש לנהל מנהלים בצורה נכונה, חשוב תחילה להבחין בין שני סוגים שונים של עובדים בארגון. מה ההבדל בין עובדים רובוטיים למנהלים חכמים? אליעד כהן מסביר שבכל ארגון ישנם עובדים המבצעים פעולות פשוטות, ... בלבד. אם עובדים אלה יהיו חכמים מדי, הם עשויים להתחיל לחשוב מעבר לתפקידם הבסיסי ולעשות פעולות שיכולות לפגוע בתפקודם ובהתנהלות הארגונית התקינה. לעומתם, בארגון ישנם גם מנהלים, אשר מומלץ שיהיו בעלי יכולת חשיבה מפותחת ויכולת קבלת החלטות עצמאית. לפעמים מנהלים בכירים חוששים ממנהלים זוטרים חכמים מדי, מתוך חשש שהם יהיו לא נאמנים, יבגדו באמון הארגון, או ינסו לתפוס את מקומם. אולם, לדברי אליעד, זוהי חשיבה שגויה שמאפיינת דווקא מנהלים שאינם חכמים מספיק בעצמם. מנהל בכיר שהוא באמת חכם לא יחשוש מעובדיו החכמים, אלא להיפך - יראה בהם יתרון ארגוני, וישתמש באינטליגנציה שלהם לקידום משותף והצלחה כוללת. כיצד מנהלים הופכים בטעות את המנהלים תחתיהם לרובוטים? אחת הטעויות הנפוצות בניהול מנהלים היא להגיד למנהל באופן ישיר וחד - משמעי מה עליו לעשות, בלי להסביר לו את ההיגיון מאחורי ההחלטות. לדוגמה, כאשר מנהל זוטר עושה טעות, המנהל הבכיר פשוט אומר לו באופן קצר וישיר זו טעות, תעשה אחרת, או אתה צריך לעשות ככה ולא ככה. בשיטה זו אמנם המנהל מקבל פתרון מהיר לבעיה, אך הוא הופך בהדרגה לרובוט שמבצע פקודות בלי הבנה של הסיבה שמאחוריהן. כאשר מנהל אינו מבין את ההיגיון של ההחלטות, הוא לא באמת ילמד כיצד להימנע מהטעות בפעמים הבאות. ... למה חשוב להסביר את ההיגיון ולא רק לתת הוראות? האפשרות הנכונה והיעילה יותר, לפי אליעד, היא להשקיע זמן וסבלנות ולהסביר למנהל שמתחתיך את ההיגיון שעומד מאחורי ההחלטות. כאשר מנהל מבין את ההיגיון, הוא יכול לחשוב באופן עצמאי גם בעתיד, ולקבל החלטות טובות יותר באופן עקבי, ללא צורך בהתערבות מתמדת מצד המנהל שמעליו. אף על פי שדרך זו מצריכה השקעת זמן רב יותר בטווח הקצר, היא משתלמת מאוד ...
מוטיבציה לפיתוח עסקי, אימון עסקי, אימון לפתיחת עסק, אימון להקמת עסק, אימון למנהלים, פחד מכישלון עסקי, אימון אישי לפיתוח עסקי, יעוץ עסקי, אימון אישי עסקי, יעוץ למנהלים
מוטיבציה לפיתוח עסקי, אימון עסקי, אימון לפתיחת עסק, אימון להקמת עסק, אימון למנהלים, פחד מכישלון עסקי, אימון אישי לפיתוח עסקי, יעוץ עסקי, אימון אישי עסקי, יעוץ למנהלים
... לפיתוח עסקי, אימון עסקי, אימון לפתיחת עסק, אימון להקמת עסק, אימון למנהלים, פחד מכישלון עסקי, אימון אישי לפיתוח עסקי, יעוץ עסקי, אימון אישי עסקי, יעוץ למנהלים מהו פחד מכישלון עסקי ואיך להתמודד ... רמת האחריות שלה. אליעד מציע דרך התמודדות נוספת: האדם יכול לשלוט בכמות האחריות שהוא לוקח, ולהציב לעצמו גבולות ברורים בנוגע לניהול הזמן והמשאבים שהוא מוכן להשקיע. כיצד ניתן ... שהוא מצליח לזהות את התסריט המדויק שמפחיד אותו, הוא יכול למצוא פתרונות מעשיים להתמודד איתו. למשל, אותה אישה חוששת מהתעסקות בניהול עובדים, וברגע שהיא מזהה את הפחד הזה, היא ... לפיתוח עסקי האם כדאי להעסיק עובדים נוספים? כיצד להפוך פיתוח עסק לפשוט? מהם היתרונות והחסרונות בפיתוח עסק? אימון עסקי למנהלים אימון אישי להקמת עסק מה באמת עוצר ... מראה לה שההתנגדות שלה היא לא באמת רציונלית, אלא רגשית, והיא קשורה לחשש מכך שהיא תיאלץ לעשות דברים שאינה אוהבת לעשות, למשל ניהול עובדים נוספים. אך הוא מדגיש שאפשר להיעזר ... שממנו הוא חושש, הוא יוכל להתמודד איתו בקלות רבה יותר. לדוגמה, אותה אישה מתקשה לפתח את העסק כי היא חוששת להתעסק במשימות ניהוליות שהיא פחות אוהבת. ברגע שהיא מזהה את הפחד ... לפיתוח עסקי האם כדאי להעסיק עובדים נוספים? כיצד להפוך פיתוח עסק לפשוט? מהם היתרונות והחסרונות בפיתוח עסק? אימון עסקי למנהלים אימון אישי להקמת עסק ...
ניהול עסקים, איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? איך לעשות בעסק משימות שנואות? איך לאהוב משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? אימון למנהלים, אימון לעסקים, מנטור למנהלים
ניהול עסקים, איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? איך לעשות בעסק משימות שנואות? איך לאהוב משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? אימון למנהלים, אימון לעסקים, מנטור למנהלים
ניהול עסקים, איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? איך לעשות בעסק משימות שנואות? איך לאהוב משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? אימון למנהלים, אימון לעסקים, מנטור למנהלים איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? כאשר אדם מנהל עסק, הוא עשוי להיתקל במשימות שהוא לא אוהב או שמרגיש שאין לו עניין בהן. לפעמים, המשימות הללו נתפסות כנטל או ככאלה שהוא חייב לבצע אותן על מנת להתקדם בעסק, אך הן לא מעוררות בו תשוקה. לדוגמה, ייתכן שהוא מבין שהוא צריך לנהל את העובדים טוב יותר, אך הוא נמנע מלעשות זאת משום שהוא לא בטוח אם הוא עושה זאת בצורה נכונה. למה אנשים נמנעים ממשימות מסוימות בעסק? הסיבה ... היה מרגיש כך כלפי המשימה. כך גם בעסקים: אם אדם לא משקיע בלימוד ושיפור היכולת לנהל עובדים, למכור, לתמחר או לבצע כל משימה אחרת בעסק, הוא ירגיש שהוא מבצע אותה בצורה לא טובה. ברגע שהוא לא מוצא את המשמעות או ההנאה במשימה, הוא ... בלמידה ושיפור יכולה להפוך את המשימה לאתגר חיובי. איך להתאמן על שיפור מיומנויות ניהול? כדי לשפר את ביצוע המשימות שאתה פחות אוהב, חשוב לעבור שלב של התנסות אקטיבית במיומנויות שקשורות למשימה. אם אתה לא אוהב לנהל עובדים, אתה יכול להתחיל לקרוא על תחום הניהול ולגלות כיצד אחרים מצליחים בניהול צוותים. בנוסף, ניתן לצפות בהדרכות וללמוד טכניקות שיכולות להפוך את המשימה לקלה יותר ויעילה יותר. ככל שתתרגל את המשימה שוב ושוב, היא תיהפך ... התקדמת והשתפרת. הפוקוס יהיה על למידה וגדילה, ולא רק על סיום המשימה. בהצלחה! ניהול עסקים איך לאהוב משימות בעסק אימון למנהלים שיפור מיומנויות ניהול התמודדות עם דחיינות איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? כאשר אדם מנהל עסק, עליו לבצע משימות מסוימות כדי לקדם את העסק, אך לעיתים הוא לא מעוניין לבצע אותן. הסיבה לכך היא שהוא אינו בטוח שהוא מבצע אותן נכון או שהן פשוט אינן מעניינות אותו. לדוגמה, אם עליו לנהל עובדים אך אינו מיומן בכך, הוא עלול להימנע מכך בטענה שהוא לא יודע כיצד לעשות זאת נכון. למה אנשים נמנעים ממשימות מסוימות בעסק? הסיבה העיקרית ... ולכן התוצאה אינה מספקת. אותו הדבר קורה במשימות העסקיות - אם אדם לא מנסה להשתפר בניהול עובדים, שיווק או כל תחום אחר, הוא לא ייהנה מהמשימה, ירגיש שהוא מבצע אותה בצורה גרועה וינסה להתחמק ממנה. איך להפוך משימות משעממות למעניינות? ... מזגנים בצורה הטובה ביותר. הצב לעצמך מטרה: להיות לא רק טוב בביצוע עבודתך אלא גם בניהול, שיווק, תמחור ושאר היבטי העסק. גלה את ההיגיון מאחורי המשימה - ככל שתבין את המבנה שלה ואת הדרך לבצע אותה ביעילות, כך תמצא בה עניין. התייחס ... להתמיד, להשתפר ולמצוא עניין גם בדברים שבעבר היו נראים משעממים או בלתי נסבלים. ניהול עסקים איך לאהוב משימות בעסק אימון למנהלים שיפור מיומנויות ניהול התמודדות עם דחיינות ...
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
... עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים איך לתגמל עובדים כשהתוצאות שלהם תלויות בעובדים אחרים? בהרצאה זו מסביר אליעד כהן כיצד לתגמל עובדים כאשר תוצאות העבודה שלהם תלויות באנשים נוספים בארגון. הוא מדגיש כי אחד האתגרים הנפוצים בניהול הוא כיצד להעניק תגמול הוגן לעובד כאשר התוצאה הסופית אינה תלויה רק בו, אלא גם בעובדים אחרים, ולעיתים אף בגורמים חיצוניים. אליעד מסביר שלפני הכל, מנהל צריך להבין את אופי התפקיד של העובד. יש לנתח את הפעולות והמשימות שהעובד עושה ולברר לעומק באיזו מידה התוצאות אכן תלויות רק בו, ובאיזו מידה הן מושפעות מגורמים חיצוניים. אליעד ... אחראי עליו באופן אישי, והן על התוצאה הסופית הכוללת. בדרך זו, העובד ירגיש שיש לו אחריות אישית אבל גם יהיה לו תמריץ לדאוג שהעובדים האחרים יפעלו כראוי. כיצד להתנהל כאשר העובדים אינם משתפים פעולה בגלל אגו? אליעד מוסיף עוד הסבר ואומר שאחת הבעיות המרכזיות באי שיתוף פעולה בין עובדים נובעת מבעיות של אגו וממשחקי כוח. במקרים כאלה, הוא מציע להפעיל מנגנון ברור של פיקוח על ידי המנהל. המנהל צריך להזמין את העובדים אליו, לגרום להם לשבת יחדיו ולנהל את הדיון על הקונפליקט במשרדו. המטרה היא לא להיות שוטר, אלא לגרום לעובדים לפתור בעצמם את הקונפליקטים בנוכחות מנהל - כך שבפעם הבאה הם כבר יוכלו לפתור את הבעיות בעצמם ללא התערבות ישירה. אליעד מדגיש שאם המנהל יגרום לעובדים לשבת יחדיו ולהתמודד ישירות עם הקונפליקט, הם ילמדו לפתור בעיות באופן עצמאי. אם המנהל ימשיך רק לפתור בעיות בעצמו או להעניק תגמולים כספיים נוספים כדי לפתור קונפליקטים, הוא למעשה ייצור מצב שבו עובדים תמיד יצפו לתמריצים כספיים במקום לשתף פעולה באופן טבעי. מה עושים כשמנהל אחד מבצע הזמנות שהייצור לא יכול לעמוד בהן? דוגמה נוספת שאליעד מציג היא של מנהל השיווק שמבצע הזמנות בכמות גבוהה מיכולת הייצור של מנהל הייצור. אליעד מסביר שיש לבנות מנגנון ברור של תיאום וסנכרון בין שני המנהלים. הוא מציע כמה פתרונות: להגדיר למנהל השיווק שמותר לו להביא הזמנות רק אחרי שהוא בודק את יכולת הייצור עם מנהל הייצור. ליצור מנגנון שבו כל הזמנה חריגה מאושרת מראש על ידי המנהל שמעל שניהם. לבנות מערכת של פיקוח שתמנע מראש את חוסר הסנכרון. אליעד מסביר שהמצב הטוב ביותר הוא שכל עובד או מנהל יקח אחריות מלאה על התוצאות שלו, ויידע לתקשר באופן ברור עם מי שהוא תלוי בו. אם יש בעיות סנכרון, צריך לטפל בהן מיד ולא לאפשר למצב להימשך עד כדי קונפליקט פנימי בארגון. איך להתמודד עם מצב בו מנהל חדש לא יודע לבצע את כל משימותיו? אליעד מציע במצבים כאלה מספר דרכי התמודדות אפשריות: להגדיר תקופת חפיפה שבה המנהל החדש ילמד את כל מה שנדרש מהמנהל היוצא. לוודא שהמנהל הישן נשאר זמין להתייעצות לאורך תקופה מוגדרת, במיוחד אם מדובר במשימות מורכבות. לקבוע ישיבות קבועות בהן המנהל הישן והחדש יושבים יחדיו ודנים במשימות ובבעיות, כדי לוודא שהידע עובר בצורה ברורה. כיצד לשפר את הניהול ולהימנע מטעויות שחוזרות על עצמן? אליעד מדגיש שבמקרים רבים הבעיות נוצרות בגלל הגדרות תפקיד לא מספיק מדויקות או בגלל מנגנוני תגמול שגויים. הוא מציע לערוך ישיבות שבהן יובהר לכל ... שכל המשימות מתבצעות בהתאם להגדרות. לדעת אליעד, אם יינתן לעובדים תגמול רק עבור ביצוע התפקידים המדויקים שלהם, הם ילמדו לפתור קונפליקטים בעצמם במקום לחכות שהמנהל יפתור זאת עבורם. אליעד מסכם בכך שאסור למהר ולהציע פתרונות כספיים בלבד לכל בעיה. חשוב להבין לעומק את הסיבות לבעיות ולתקן אותן מהשורש, גם אם הדבר דורש יותר זמן ומאמץ. גישה זו מובילה לשיפור אמיתי ומתמשך בארגון. איך לתגמל עובדים? ניהול קונפליקטים בארגון ייעוץ למנהלים איך להתמודד עם אגו בעבודה? כיצד לשפר שיתוף פעולה בארגון? בעיות סנכרון בין מחלקות כיצד להגדיר נכון תפקידים בארגון? ...
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
... יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות ... להבין מה חשוב לו, מה חסר לו, כיצד הוא תופס את עצמו ומהן המטרות שלו. כך, לאחר מכן תוכל לחבר את הסיפור שלך והבקשה שלך לאינטרסים האישיים של אותו אדם. איך מנהלים עובדים בצורה יעילה? ניהול עובדים אינו עניין טכני בלבד. אליעד מסביר שכדי לנהל עובדים בצורה אפקטיבית, צריך להסתכל על העובדים כעל בני אדם עם צרכים ואינטרסים, ולא רק כעל כלי עבודה או אמצעי להשגת יעדים עסקיים. הוא נותן דוגמה ברורה לכך: אם עובד לא מבצע את העבודה כמו שצריך, מנהל שלא מבין את הנקודה האנושית ינסה לפתור את הבעיה בעזרת הכשרה טכנית נוספת או לחץ. אך הגישה הזו לא תמיד תעבוד. לעומת זאת, אם המנהל ינסה להבין לעומק מה מניע את העובד, מה ... יותר להוביל את העובד לבצע את המשימה בהצלחה. לדוגמה, אם לעובד חשוב להרגיש משמעות או שייכות, אז אפשר לספק לו את ההרגשה הזו במסגרת העבודה. עובד שירגיש שהמנהל מבין אותו ומתחשב בו, ייתן הרבה יותר ... להצלחה עסקית. הקשר בין דינמיקה אנושית להצלחה עסקית הצלחה עסקית תלויה בדינמיקה האנושית שבין אנשים בצוות. אליעד מציין כי עובדים הם לא רובוטים. כאשר מנהלים מתייחסים לעובדים בצורה טכנית בלבד - כאילו הם רק אמצעי להשגת מטרות - נוצרת בעיה. במקום זאת, צריך להבין שעובדים הם אנשים שמחפשים משמעות, שייכות, הכרה ותמיכה. אליעד ממליץ למנהלים להתמקד ביצירת קשרים חיוביים ... שאדם יהיה מוכן לעזוב עבודה שמשלמים לו בה טוב מאוד אם בנו או בתו זקוקים לו. זה מלמד אותנו שהרגש והקשר הרגשי חזקים יותר אפילו מהתגמול הכספי. לפיכך, אם מנהל יצליח לגרום לעובדים שלו לאהוב אותו ולהתחבר אליו רגשית - באופן דומה לאופן שבו הם מתחברים למשפחה שלהם - רוב הבעיות הניהוליות והמקצועיות ייעלמו מאליהן. איך לנהל משא ומתן מוצלח ולגייס משקיעים? כאשר מנהלים משא ומתן או מנסים לגייס משקיע, ... לשכנוע עובדים או לכל מצב שבו אתה צריך לשכנע אחרים לשתף איתך פעולה. ההבנה של הצרכים האנושיים של הצד השני היא זו שתאפשר לך להצליח בכל אינטראקציה. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה? מהי הדרך ... עזרה מאדם אחר, אנחנו צריכים קודם כל להבין מה האינטרס שלו. אם נשקול את היתרונות שבפניו בצורה כנה, יהיה סיכוי גבוה יותר שיקבל את עזרתנו. זהו עיקרון חשוב בניהול עובדים וביצירת קשרים עסקיים. מהו החיבור האמיתי בין ניהול עובדים והצלחה עסקית? הבהרת הבעיה האנושית היא חלק חשוב בהבנת כיצד לנהל עובדים בצורה אפקטיבית. אליעד מציין ... הייתה איך שגורם לאדם לעבוד בסביבה עסקית היא להבין מה מניע אותו - וכיצד נוכל לעזור לו להשיג את הצרכים והיעדים שלו. הדינמיקה האנושית משחקת תפקיד מרכזי בניהול עובדים. לעיתים יש צורך לראות את העובד ... אם נתמקד בהבנת הזווית האנושית של הבעיה, נוכל ליצור קשרים שמאפשרים לעובדים, ללקוחות או לשותפים לפתח אמון ולהגיב בצורה שתסייע בהתגברות על האתגרים. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה? ...
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים , אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות מהו הסוד האמיתי לניהול מוצלח? הדרך הטובה ביותר ללמוד לנהל אנשים בצורה נכונה ולהיות מנהל מוצלח היא קודם כל ללמוד לנהל את עצמך בצורה הטובה ביותר. אליעד כהן מסביר בהרצאה באופן מפורט שיכולת הניהול שלך תלויה ישירות ביכולתך לנהל את עצמך, בעיקר ביחס למטרות האישיות שלך שאינן קשורות כלל לאנשים אחרים. ככל שתהיה מסוגל להשיג את המטרות האישיות שהצבת לעצמך, במיוחד את המטרות המאתגרות ביותר, כך תהיה מסוגל לנהל טוב יותר אנשים אחרים. איך ניהול עצמי משפיע ישירות על יכולת הניהול שלך? אליעד כהן מדגיש כי אין קיצורי דרך ואין פתרונות קסם בניהול אנשים. הוא מבהיר שכל קושי שאתה נתקל בו בניהול אחרים, משקף בדיוק את הקושי שיש לך בניהול עצמי. הוא נותן הסבר מפורט ואומר שאם אתה נתקל בקושי גדול לנהל עובד מסוים או מצב ספציפי, תוכל לבדוק ולראות שהקושי הזה הוא בדיוק אותו הקושי שיש לך מול עצמך, בתחום אחר או במצב אחר. לדבריו, אין הבדל עקרוני בין הקושי בלנהל עובדים לקושי ב
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
... למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים האם כדאי לפטר עובד שמתנהג בחוצפה ולא מקשיב למנהל? אליעד כהן דן בנושא חשוב במיוחד בתחום ניהול עובדים, והוא שאלת ההתמודדות עם עובדים בעייתיים שמגלים חוסר משמעת וזלזול בהוראות המנהל. בהרצאה מוצגת דוגמה מעשית של עובד המתנהג בחוצפה גלויה, כאשר הוא מתפרץ על מנהל הייצור לעיני כל העובדים לאחר שנדרש להישאר לשעות נוספות. העובד אמר למנהל: אני בשעה 17:00 הופ הביתה, אתה רוצה תישאר אתה. המקרה מעלה מספר שאלות ניהוליות מורכבות. האם המנהל טעה כאשר פנה לעובד בנוכחות עובדים אחרים? אליעד מצביע על טעות שנעשתה מצד מנהל הייצור בכך שהוא פנה לעובד באופן פומבי ולא שוחח איתו בצד, בפרטיות. לפי אליעד, היה עדיף שהמנהל ישוחח עם העובד באופן אישי כדי לאפשר לו לקבל את הבקשה בנחת ובלי לחץ חברתי. לדבריו, כאשר המנהל מבקש מהעובד להישאר מול כולם, הוא לוקח סיכון שהעובד יגיב בשלילה, בדיוק כפי שקרה. מה צריך לעשות כשעובד מגלה חוסר משמעת קבוע? לדברי אליעד, כאשר עובד מתמיד ... מתשלום על שעות נוספות. אך אם ההתנהגות מתלווה בחוצפה או בזלזול, הדבר עלול לפגוע במורל הצוות. האם יש יתרונות אמיתיים בהשארת עובד בעייתי בעסק? אליעד מדגיש שכל החלטה ניהולית צריכה להיבחן ביחס למטרה שהוגדרה מראש. אם המטרה היא הצלחת העסק, קשה למצוא יתרון אמיתי בהשארת עובד שפוגע במשמעת ובסמכות המנהל. לדבריו, אפשר תמיד למצוא יתרונות עקיפים כמעט בכל מצב, כמו למשל, שהמצב יכול לגרום להנהלה למצוא פתרונות יצירתיים, להחליף מנהלים חלשים או אפילו להכניס טכנולוגיות חדשות כמו רובוטים. אולם, אלה אינם באמת יתרונות חיוביים לאותו רגע ספציפי ולאותה מטרה ספציפית, אלא יתרונות תאורטיים ... משפיעים על מורל הצוות? אליעד מסביר כי פיטורי עובד על רקע של חוסר משמעת יכולים לשדר מסר חיובי לכל העובדים על החשיבות של כללי המשמעת והסמכות בעסק. כאשר העובדים רואים שמנהל לא מתפשר על ענייני משמעת וכבוד, הם יכולים להפנים בצורה עמוקה יותר את הערכים החשובים למקום העבודה. לפיטורין יש מחיר, שכן העובדים האחרים עלולים לשאול שאלות על התנהלות העסק, ולכן חשוב לוודא שהצעד הזה יבוצע בצורה נכונה ובצמוד לשיקולים עסקיים רחבים. האם כדאי להחזיר עובד לאחר פיטורין? בעניין החזרת עובד שפוטר לעבודה, אליעד מזהיר שזה תלוי מאוד בסיטואציה ובתגובה הצפויה מהצוות. מצד אחד, עובד שלמד מהטעויות שלו יכול לתרום רבות לעסק, אך מצד שני, החזרתו עלולה לפגוע באמון הצוות בהנהלה ולפגוע במורל הכללי. לדעת אליעד, זה דורש בחינה מדוקדקת של הסיטואציה ושל האישיות של העובד. מהו הלקח המרכזי בניהול עובדים בעייתיים? אליעד מסכם כי כאשר עובד מראה באופן עקבי חוסר משמעת והתנהגות מזלזלת, לא תמיד שווה לשמור עליו, גם אם הוא מקצועי או בעל יכולות טובות בעבודה. הצלחת העסק והצוות לטווח הארוך מחייבת שמירה על משמעת ועל כבוד הדדי בין המנהל לעובדים. לכן, אם הנזק למשמעת גדול מהתועלת הטכנית שהעובד מביא, כדאי לפטרו. בסיכום הדברים, חשוב לזכור שכל החלטה לגבי פיטורין או השארת עובד חייבת להתחשב בהשלכות הרחבות יותר על העסק ועל הצוות, תוך הקפדה על ניהול תקין ותקשורת ברורה וישירה עם העובדים. ניהול עובדים בעסק כיצד להתמודד עם בעיות משמעת אצל עובדים פיטורין עובדים בעסק איך לשמור על צוות מאוחד ומוראל גבוה השלכות פיטורין לעסק היבטים ניהוליים בעסק איך להתמודד עם עובד חוצפן שלא מקשיב למנהל? העובד בסיפור שהוצג מציג התנהגות של חוסר משמעת בצורה עקבית, ובסופו של דבר מתפרץ כלפי מנהל הייצור מול כל הצוות. הבעיה המרכזית היא ההתנהגות הלא מכבדת של העובד והדרישה להישאר שעות נוספות, שלדבריו הוא לא מוכן להיענות לה. העובד עונה למנהל בצורה חצופה ובוטה, ומסרב להשאר מעבר לשעת הסיום, כשאמר אני בשעה 17:00 הופ הביתה, אתה רוצה תישאר אתה. האם המנהל עשה טעות בכך שפנה לעובד מול כולם? על פי אליעד, ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למנהלים, האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למנהלים, איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למתבגרים, מאמן אישי בסקייפ, מאמן אישי לקשב וריכוז בתחום למנהלים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2969 שניות - עכשיו 26_06_2025 השעה 06:00:03 - wesi1