אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור מוצרים ✔הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
איך לשכנע לקוח שהרצון שלך הוא בעצם הרצון שלו?

הרבה אנשי מכירות שואלים איך לגרום ללקוח לחשוב שהרצון שלהם הוא בעצם הרצון שלו, אבל זו טעות מהותית. אליעד מסביר כי הטעות נעוצה בשאלה עצמה. במקום לנסות לשכנע את הלקוח לרצות את מה שהמוכר רוצה, על המוכר להתמקד בלהבין מה הלקוח רוצה, ומתוך הרצון הזה ליצור התאמה למה שהמוכר מעוניין למכור. אליעד מדגיש שזה לא רק משחק מילים אלא שינוי תודעתי אמיתי. במקום להגיד "אני רוצה שהוא יקנה כי זה מה שאני רוצה", המיקוד צריך להיות ב"למה הלקוח ירצה לקנות את המוצר לעצמו".

לדוגמה, אם מישהי מוכרת מחליק שיער, היא צריכה להפסיק לחשוב איך לגרום ללקוחה לקנות רק כי היא עצמה רוצה למכור, ולשאול את עצמה למה שהלקוחה בכלל תרצה לקנות את המוצר הזה. השינוי כאן הוא לא סמנטי, אלא מהותי - במקום לחשוב על האינטרס העצמי, יש לחשוב על האינטרס של הצד השני.

למה לא צריך להתייחס לרצון האישי כשמוכרים ללקוח?

אליעד מסביר שהטעות הבסיסית במכירות היא שאיש המכירות לא מאמין שהלקוח רוצה לקנות את המוצר באמת, ולכן השאלה שלו מנוסחת בצורה לא נכונה: "איך אני משכנע אותו לרצות את מה שאני רוצה?" במקום להבין "למה שהלקוח ירצה את זה בעצמו?". כאשר מוכר חושב כך, הוא נכנס לתחושת "רמאות" ולא משדר ללקוח אמון או אמינות. במקום זאת, על המוכר לשכנע קודם את עצמו בערך המוצר.

מה עושים אם המוצר יקר יותר מאותו מוצר במקום אחר?

אם המוצר נמכר במחיר גבוה יותר מאותו מוצר בדיוק במקום אחר, אליעד מדגיש שצריך להבין מה בעצם ההבדל - וזה לא יכול להיות אותו מוצר בדיוק אם יש תוספת של שירות או אחריות. במקרה כזה, המוכר צריך להדגיש את היתרונות הנוספים הללו. לדוגמה, אם לקוח מתלונן שהמחיר גבוה, המוכר צריך להסביר שהמחיר כולל אחריות ושירות אישי שלא ניתן למצוא במקום אחר, ולכן זה כבר לא "אותו מוצר".

איך ליצור ערך אמיתי במוצר גם אם יש חסרונות?

אליעד נותן דוגמה עם מחליק לשיער. אם המוכר עצמו חושב שהמחליק שורף את השיער, הוא יעביר את התחושה הזאת ללקוח. לכן, לפני המכירה, על המוכר לבדוק היטב את האמת. אם המוצר באמת שורף את השיער, עליו למצוא את היתרון שגורם ללקוח להסכים לקחת את החיסרון הזה. לדוגמה, אם הוא שורף קצת את השיער אך הופך אותו לחלק בצורה מדהימה, אז המיקוד חייב להיות ביתרון של "השיער החלק" ולא בשריפה הקלה של השיער. במקרה של טענה מצד הלקוח שזה שורף, יש להסביר שאכן יש מעט שריפה, אבל הערך של שיער חלק עולה בהרבה על החיסרון של שריפה קלה.

איך להתמודד עם לקוח שטוען "המוצר מזיק לי"?

כשלקוח מתנגד וטוען שהמוצר גורם נזק או חיסרון מסוים, איש המכירות לא צריך להתעלם מכך או לשקר ללקוח. במקום זאת, עליו להכיר בטענה, אבל להראות ללקוח שהערך שהוא מקבל עולה בהרבה על...
ש: אוקי, איך אני מלביש את הרצון שלי על האדם שמולי שהוא יחשוב שזה הרצון שלו.

אליעד: תסבירי את זה עוד פעם.

ש: יש לי רצון.

אליעד: כן.

ש: אוקי יש לי רצון שתסגור עכשיו עסקה ב 10,000 שקל.

אליעד: שמי יסגור?

ש: אתה.

אליעד: נו.

ש: אני רוצה למכור לך משהו.

אליעד: לא לי, לו.

ש: אוקי ואני רוצה שהוא ירצה את הרצון שלי שבסופו של דבר אני אמכור לו, והוא ירצה שאני אמכור לו.

אליעד: אבל פה את מפקששת, במקום להגיד בשבילך, במקום להגיד "אני רוצה שהוא ירצה את מה שאני רוצה" תגידי "אני רוצה לגרום לו לרצות רצון שיתאים למה שאני רוצה". אם התפיסה שלך "איך אני גורמת לו לרצות את מה שאני רוצה שהוא יעשה", לא כי את מראש כאילו בראש שלך חושבת שזה לא רצון שלו, את מראש אומרת "הוא לא אמור לרצות את זה, אני רוצה שהוא ירצה את זה רק כי אני רוצה שהוא ירצה את זה, אני רוצה שהוא יקנה את המוצר כי אני רוצה". תשאלי שאלה אחרת "איך אני גורמת לו לרצות משהו שיתאים למה שאני רוצה שהוא ירצה.

ש: נו אז מה ההיגיון? אותו דבר.

אליעד: לא, מדהים מה הבנת, אני מסביר עוד פעם, בראש שלה יש לה, מה היא שאלה אותי? "איך אני גורמת לו לרצות את מה שאני רוצה שהוא ירצה, עכשיו זאת אומרת שבראש שלה היא כאילו חושבת שהיא מרמה אותו, היא לא מסתכלת מהעיניים שלו היא מסתכלת מהעיניים שלה, היא מסתכלת כרגע מהעיניים של "אוקי, אני רוצה שהוא יקנה, איך אני לוקחת את מה שאני רוצה ושמה אצלו", אבל היא לא מבינה שזה צריך להיות הרצון שלו לא רצון שלך אצלו אלא רצון שלו שמתאים למה שאת רוצה.

ש: אבל לפני שהוא פגש אותי לא היה לו כל רצון כזה.

אליעד: את הבנת מה אני אמרתי?

ש: אני הבנתי.

אליעד: אל תעברי לשאלות נוספות, אני קודם כל ספציפי זה.

ש: רגע.

אליעד: תגיד לי אתה עכשיו בהפסקה?

ש: אני שואל אותו אם הוא מסכים.

אליעד: אבל בהפסקה תשאל אותו אם הוא מסכים. אתה מסכים? אז אם אתה מסכים תסכים ואם לא תגיש התנגדות, לא אכפת לך מה איתו. אני מסביר עוד פעם, תתרכזי טוב טוב, בניסוח שאת ניסחת את השאלה את אמרת "אני רוצה שהוא יקנה את המוצר הזה ב 10,000, איך אני לוקחת את מה שאני רוצה ושמה את זה אצלו?", זאת אומרת שבתפיסה שלך את לא רואה למה שהוא ירצה את זה, את כאילו לא מעניין אותך בכלל מה שהוא רוצה זה לא מעניין, "איך מה שאני רוצה שמים אצלו כדי שהוא ימלא את מה שאני רוצה", הפוקוס לא צריך להיות שם, הפוקוס צריך להיות "איך הוא רוצה משהו שיתאים למה שאני רוצה שהוא ירצה". יש בראש שלך, תקשיבי, יש "איך אני גורמת לו לרצות את הרצון שלי" ויש את ההסתכלות מהצד שלו "איך אני גורמת שהוא ירצה את זה", כאילו "אני רוצה שהוא יקנה את זה אז איך אני גורמת לו לרצות לקנות את זה בלי קשר לשאני רוצה את זה".

ש: בלי קשר אלי, אני לא נמצאת.

אליעד: בלי קשר אליך "למה שהוא ירצה את זה", לא קשור אלייך במקרה את רוצה את זה, במקרה את עושה את כל המהלך כי את רוצה שהוא ירצה את זה אבל השאלה שצריכה להיות לך זה "איך אני גורמת לו לרצות לקנות את זה כי הוא רוצה לקנות את זה, לא כי אני רוצה שהוא יקנה את זה".

ש: למה מה ההבדל לא הבנתי.

אליעד: אני אסביר, כי היא לא מאמינה כי בצורה שהיא שאלה את השאלה היא לא מאמינה שהוא אמור לרצות לקנות את זה, בצורה שהיא שאלה את השאלה זה כאילו "מבחינתי הוא בכלל לא אמור לקנות את זה, איך אני גורמת לו לעשות את מה שאני רוצה", זאת אומרת היא בכלל לא בפוקוס של "למה שהוא ירצה בשבילו", את צריכה להיות בפוקוס "למה שהוא ירצה" לא "איך זה מתאים למה שאני רוצה", "איך אני דואגת לאינטרס שלו.

ש: ואם אין לו אינטרס, ואם היא יודעת שאין לו אינטרס לזה.

אליעד: בסדר אז היא בבעיה, זה בדיוק מה שדיברנו על הסקרים, בסקרים מה הוא אמר? "איך הוא נותן לי", לא לא, "איך אני נותן לו, מה זה נותן לו, לא מה זה נותן לי", "מה זה נותן לי, לא רוצה לתת לך", "מה זה נותן לו". טוב תתחיל את השאלה מהתחלה.

ש: איך אני גורמת לו, לא סליחה. איך אני מביאה אותו לרצות את מה שהוא רוצה.

אליעד: מה שהוא רוצה? הוא כבר רוצה, הוא רוצה את מה שהוא רוצה.

ש1: איך אני מביאה אותו לראות את מה שהוא רוצה.

ש2: הוא לא רואה את מה שהוא רוצה.

אליעד: הוא רואה את מה שהוא רוצה מה זאת אומרת.

ש: איך אני מביאה אותו.

אליעד: מי זה אותו?

ש: את הלקוח.

אליעד: איך אני גורמת ללקוח, מביאה את הלקוח למצב...

ש: למצב שהוא ירצה את מה שאני רוצה.

אליעד: על ידי שאת בודקת למה שהוא ירצה את הדבר הזה בלי קשר אלייך, את הבנת?

ש: כן.

אליעד: "את מה שאני רוצה" תורידי, תקשיבי טוב טוב תראי, מה את רוצה שהוא יקנה, את איתי?

ש: מחליק לשיער, מחליק שמחליק את השיער, אוקי אני אקח משהו שהוא יותר קל בסדר, להשאיר את זה?

אליעד: אבל תתרכזי, בלי עט, תשימי אותו פה, תקשיבי מה את רוצה לגרום ללקוחה לקנות מחליק לשיער נכון?

ש: ואני רוצה לגרום לך להבין.

אליעד: לא לי, ללקוח.

ש: לגרום ללקוח להבין שזה טוב בשבילו.

אליעד: אז תסבירי לו למה זה טוב בשבילו, אבל את לא אמרת את זה, את אמרת איך אני גורמת לו.

ש: לי דרכו, זאת אומרת לגרום לי להרגיש שזה טוב בשבילי ואז אני אהיה יכולה למכור לו את זה.

אליעד: מה את רוצה?

ש: לגרום ללקוח להבין שזה טוב בשבילו.

אליעד: את קמצנית, את אמרת "איך אני גורמת לו בהתחלה להוציא 10,000 שקל", לא "איך אני גורמת לו להבין שזה טוב בשבילו", מה זה טוב בשבילו? טוב בשבילו משמש 2 שקל.

ש: להוציא על זה 10,000 שקל.

אליעד: יפה אז מה צריך לעשות?

ש: ליצור ערך.

אליעד: אוקי, עכשיו מה בעצם מהות השאלה שלך?

ש: מהות השאלה שלי זה איך אתה יוצר ערך למוצר.

אליעד: את לא יודעת? עכשיו את תגידי לי "אני יודעת אבל רציתי לשמוע ממך" נכון?

ש: אני לא יודעת.

אליעד: את באמת לא יודעת? עד היום מכרת מוצר?

ש: מכרתי כן.

אליעד: איך מכרת? מה זאת אומרת את לא יודעת ליצור ערך ללקוח, מה זאת אומרת את מסבירה לו כמה זה טוב וכמה זה יכול לעשות לו טוב בחיים.

ש: כן אבל ברמה שהוא ירצה לשלם יותר מאשר אם הוא משלם על זה במקום אחר.

אליעד: את אותו מוצר בדיוק?

ש: את אותו מוצר בדיוק.

אליעד: אוקי, למה פה זה הרבה יותר יקר, למה אצלך זה עולה יותר יקר אם במקום אחר את אותו מוצר בדיוק עולה בחצי?

ש: אתה מקבל שירות עם המוצר.

אליעד: אז אתה מקבל שירות עם המוצר, אז תדחפי לו את העניין של השירות.

ש: שירות אחריות.

אליעד: רגע, אז זה לא אותו מוצר, אז הוא לא יכול לקנות את אותו מוצר במקום אחר ביותר זול?

ש: לא.

אליעד: אז למה את מרמה את עצמך ואת אומרת "איך אני גורמת לו לקנות את אותו מוצר שבמקום אחר הוא מקבל את זה ביותר זול?", את עצמך מרמה את עצמך, את אומרת "המוצר הזה על הפנים, אני מרמה אותו".

ש: הבנתי שכל מה שאני בעצם חושבת על המוצר את זה אני מעבירה ללקוח שנמצא מולי ואני צריכה קודם כל לעבוד עם עצמי להעלות את הערך בעיניי כדי שאני אוכל להעביר את זה למי שנמצא מולי.

אליעד: הרבה מעבר לזה, לא רק להעלות את הערך בעינייך, לחייב לו דרך בעינייך, לא רק להעלות את הערך בעינייך להגיע למצב שמבחינתך אין יותר טוב מזה בעולם כולו ורק זאת האופציה היחידה וכל השאר זה גרוע.

ש: תן לי את זה על משהו שאני ממש לא מתחברת אליו.

אליעד: תגידי לי על איזה מוצר.

ש: מחליק לשיער.

אליעד: אוקי בואו נהיה ספציפיים, מה את מוכרת?

ש: מה אני מוכרת?

אליעד: לא, מה אמרת מוצר שמחליק את השיער?

ש: כן.

אליעד: אוקי, עכשיו את לא מתחברת למוצר הזה?

ש: ממש לא.

אליעד: למה לא?

ש: כי הוא הורס את השיער.

אליעד: רק?

ש: רק.

אליעד: את רואה הנה אין לך מה להגיד.

ש: הוא לא שימושי בעיניי.

אליעד: מהתחלה, את מוכרת מחליק לשיער עכשיו את אומרת הוא הורס את השיער, האם זאת האמת?

ש: כן.

אליעד: את אומרת שהוא הורס את השיער, האם הוא, אז איך יכול להיות איך ששמו אותו זה הורס את השיער?

ש: כשאתה משתמש בו הוא שורף את השיער.

אליעד: ומי אמר ששורף זה הורס?

ש: אני.

אליעד: את, האם המוצר הזה הורס את השיער?

ש: לא.

אליעד: אז למה את בטוחה שהוא הורס את השיער?

ש: חשבתי במקרה.

אליעד: עכשיו תקשיבי, האם המוצר הזה לא הורס את השיער? עזבי את העט.

ש: אני רוצה ללכת אחריו.

אליעד: נשלח את זה בוידאו, האם המוצר הזה לא הורס את השיער?

ש: לא הוא לא הורס את השיער.

אליעד: אבל הוא שורף את שיער.

ש: הוא לא שורף את השיער.

אליעד: הוא לא שורף את השיער? את אמרת שהוא שורף את השיער לפני שניה.

ש: חשבתי.

אליעד: עובדתית הוא שורף את השיער?

ש: הוא לא שורף את השיער.

אליעד: עובדתית הוא לא שורף את השיער? אוקי, אז למה אמרת שהוא הורס, רגע אז למה לפני שניה אמרת שהוא שורף את השיער?

ש: חשבתי לפני שניה ככה.

אליעד: עובדתית הוא באמת לא שורף את השיער?

ש: הוא לא שורף את השיער.

אליעד: אוקי, אז מה הבעיה, אז מה הבעיה למכור את המוצר הזה?

ש: אין בעיה.

אליעד: אז פתרנו את הבעיה? אבל מה שכולם אמרו למה לפני רגע חשבת שהוא שורף את השיער? בואי נניח שהוא שורף את השיער ולא רק שהוא שורף את השיער הוא גם הורס את השיער, איך את מוכרת את המוצר הזה בכל מקרה?

ש: אני לא מוכרת אותו.

אליעד: לא, איך כן?

ש: לא מוכרת אותו.

אליעד: איך בכל זאת אפשר למכור אותו?

ש: איך אפשר למכור אותו?

אליעד: כן.

ש: אולי מישהו רוצה להרוס לעצמו את השיער.

אליעד: תשובה, לא ואף אחד לא רוצה להרוס לעצמו את השיער.

ש: להציג את הטיעונים בעד.

אליעד: יפה זה כל הסיפור, אם הוא היה רק הורס את השיער ורק לא יודע מה, האם עובדתית הוא מחליק את השיער?

ש: עובדתית זה מחליק.

אליעד: יפה, האם מחליק את השיער זה חשוב, האם יש מישהו שיכול לחשוב שלהחליק את השיער זה יותר חשוב מכל דבר בעולם?

ש: כן.

אליעד: יפה, זה מה שחשוב מה המוצר הזה עושה, מחליק את השיער, מה הכי חשוב בחיים?

ש: להחליק את השיער.

אליעד: לא.

ש: להיראות טוב.

אליעד: לא.

ש: מה?

אליעד: להיראות טוב זה לא חשוב, למה?

ש: למה?

אליעד: כי אם את אומרת שהכי חשוב זה להיראות טוב אז אולי יכול להיראות טוב בלי להחליק את השיער. הכי חשוב בעולם...

ש: אז אם היא תחליק את השיער אז היא תראה טוב.

אליעד: לא לא, הכי חשוב בעולם זה שהשיער שלה יהיה חלק, למה? ככה בלי סיבה בכלל, אם היא תשאל למה תבדקי מה חשוב...
איך להתלונן לגרום לאישה למחוק אותו מהראש איך להתמודד עם התנגדויות איך להתמודד לגרום לעצמך לשכנע לגרום לבחור איך לגרום ללקוח לקנות את המוצר התנגדות בשיחת מכירות איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לקנות איך לגרום ללקוח שלך איך לגרום ללקוח שלך לקנות איך להתאמן איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור את המוצר שלך איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך למכור מוצר איך למכור מוצרים איך למכור נכון איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע את הלקוח לקנות איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוח לקנות איך לשכנע לקוח לרכוש איך לשכנע לקוחות אימון אימון אנשי מכירות אימונים איש מכירות אנשי מכירות הדרכת אנשי מכירות הדרכת מכירות יצירת ערך יצירת ערך ללקוח כמה להתאמן לגרום ללקוח לגרום ללקוח לקנות לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוח שלך לקנות לגרום ללקוחות להתאמן למה לגרום ללקוח למה להתאמן למכור למכור את המוצר למכור את המוצר שלך למכור יותר למכור ללקוח למכור ללקוחות למכור מוצר למכור מוצרים לקוח לקוחות לקנות לרכוש לשכנע את הלקוח לקנות לשכנע את הלקוח לרכוש לשכנע לקוח לשכנע לקוח לקנות לשכנע לקוח לרכוש לשכנע לקוח שלך לשכנע לקוח שלך לקנות לשכנע לקוחות מוצר מחליק שיער מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מתי למכור ללקוח ערך ללקוח קורס קורס מכירות קורסים
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי מהי עלות ... 20 שקלים, הוא מפסיד את הרווח הפוטנציאלי של 50 שקלים שאפשר להרוויח על המוצר השני. זאת העלות האלטרנטיבית. איך למכור מוצר לא כדאי, למרות עלותו האלטרנטיבית? הגישה הראשונה והקלאסית להתמודד עם מוצרים כאלו היא עבודה עם קבלני משנה. ניתן להעביר ... לא אמכור מוצר זה כי יש לי אלטרנטיבה משתלמת יותר. החשיבה הנכונה היא לומר: באיזה מחיר כן ישתלם לי למכור את המוצר הזה? תמיד קיים מחיר שיהפוך את המכירה לכדאית עבורך, ולכן במקום לדחות את ההצעה מראש, שקול פשוט להעלות את ... בשל העלות האלטרנטיבית, מומלץ תמיד לבדוק מחדש כיצד לתמחר נכון את המוצר, כך שהעסקה תשתלם לך בכל מצב. איך למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו? איך למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו? איך למכור מוצרים יקרים? איך לתמחר מוצרים ושירותים? מהי עלות אלטרנטיבית? איך להגדיל רווחיות של עסקאות? איך להפוך כל עסקה לרווחית? שלום חברים, איך למכור מוצר שלא שווה למכור אותו בגלל העלות האלטרנטיבית שלו? אני אסביר למה הכוונה. כאשר אנחנו קונים מוצר ב - 100 ... עדיף להחזיק? ברור שנעדיף את המוצרים שאפשר למכור ב - 150, כי הם מניבים יותר רווח. אז למה לא למכור את המוצר הפחות רווחי? הבעיה היא לא שהמוצר נמכר בהפסד, אלא שהוא מפסיד לנו כסף דרך העלות האלטרנטיבית שלו - כי בזמן שהמדף תפוס במוצר שמרוויחים עליו פחות, הוא לא פנוי למוצר שמרוויחים עליו יותר. איך בכל זאת אפשר למכור מוצרים שלא כדאי לנו למכור בגלל העלות האלטרנטיבית? פתרון קלאסי הוא לקחת קבלני משנה - כך העבודה נעשית בלי שאנחנו ... בנושא, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולחפש מידע על עלות אלטרנטיבית, תמחור מוצרים ושיטות מכירה חכמות. שיהיה בהצלחה! איך למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו? איך למכור מוצר שלא שווה למכור אותו? איך למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו? איך למכור מוצרים יקרים? איך לא להפסיד עסקאות? עבודה עם קבלני משנה, תמחור מוצרים ושירותים, איך להפוך כל עסקה לכדאית? איך להפוך ...
איך למכור מוצרים יקרים? מחלקת המכירות מול מחלקת היצור, הדרכת אנשי מכירות, למה המוצר יקר? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח, כשלים בתהליך מכירה, למה המוצר כל כך יקר? תמחור מוצר, איך לשווק מוצר יקר? איך להדריך אנשי מכירות? יעוץ מכירות
איך למכור מוצרים יקרים? מחלקת המכירות מול מחלקת היצור, הדרכת אנשי מכירות, למה המוצר יקר? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח, כשלים בתהליך מכירה, למה המוצר כל כך יקר? תמחור מוצר, איך לשווק מוצר יקר? איך להדריך אנשי מכירות? יעוץ מכירות איך למכור מוצרים יקרים בצורה יעילה? כאשר עסק מעוניין לשפר את תהליך המכירה, במיוחד של מוצרים יקרים, חשוב מאוד לייצר קשר הדוק ... להיות גורם מכריע בהחלטת הלקוח לרכוש את הרכב. אם איש המכירות לא מודע לכך, הוא למעשה מפספס הזדמנות קריטית למכור את המוצר בקלות רבה יותר או במחיר גבוה יותר. מדוע אנשי מכירות חייבים להכיר את היתרונות לעומק? כאשר מוצר נמכר במחיר ... המכירות מבין בדיוק מה הוא מוכר, יודע בדיוק אילו יתרונות יש במוצר, ויכול להסביר אותם בבירור ובביטחון ללקוח. איך למכור מוצרים יקרים? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות למחיר גבוה? איך לתמחר מוצר בצורה נכונה? הדרכת אנשי מכירות מחלקת המכירות ...
איך למכור מוצרים יקרים? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה המוצר כל כך יקר? איך מוכרים מוצר יקר? למה מוצר יקר? מה גורם למוצר להיות יקר? מה שזול עולה ביוקר? במה תלוי המחיר של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך למכור ביוקר? איך להגדיל רווחיות?
איך למכור מוצרים יקרים? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה המוצר כל כך יקר? איך מוכרים מוצר יקר? למה מוצר יקר? ... אינה תמיד קשורה רק לחלקים או למוצר עצמו, אלא לכל המסביב: לשירות, למקצועיות, לאחריות ולתהליך המכירה עצמו. איך להצליח למכור מוצרים יקרים בקלות? אליעד מציע שכדי להצליח במכירת מוצרים יקרים, חשוב לשקף ללקוח במפורש את כל היתרונות והתועלות שהוא מקבל, ... ללקוח להבין שהמוצר שהוא קונה איכותי יותר, משום שהוא כולל בתוכו מכלול של יתרונות חשובים מעבר לחלקים הפיזיים. איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה מוצר יקר יותר טוב? איך להסביר מחיר גבוה ללקוח? מה משפיע ...
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע מה לעשות כאשר לקוח אומר יקר לי? כאשר לקוח טוען שהמוצר ...
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
... פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים? האם כדאי לעסק למכור מוצרים פגומים או סוג ב? השאלה המרכזית שאליעד מציג בהרצאה היא, האם עסק שמעוניין להצליח לאורך זמן צריך למכור רק ... הוא עלול להפסיד יותר ממה שהרוויח בגלל כל הטיפול בבעיות הנוצרות מהמוצר הנחות שמכר. באילו מצבים בכל זאת כדאי למכור מוצרים פחות איכותיים? אחרי שאליעד מזהיר מפני הבעייתיות שבמכירת מוצרים פגומים, הוא מסביר באילו מקרים בכל זאת כדאי וניתן למכור מוצרים סוג ב בצורה שתועיל לעסק: כאשר המוצר סוג ב מתומחר נכון מראש - כלומר, אם ברור לבעל העסק שהמוצר ... דבר, אליעד מחדד כי מכירת מוצרים סוג ב יכולה להיות כדאית, אך בתנאי אחד מרכזי: לא לשקר ללקוח, ולא למכור מוצר שיגרום לך יותר נזק מתועלת. במידה ואתה מתנהל נכון, מציין מראש את טיב המוצר, מתמחר אותו בצורה חכמה ומשתמש בשיטות מיתוג נכונות, העסק שלך יוכל להרוויח יותר ולהגדיל את היקף המכירות שלו. איך לתמחר מוצרים סוג ב? האם למכור מוצרים פגומים? איך להגדיל את סל המוצרים? האם כדאי למכור מוצרים זולים? מוצר איכותי או מוצר נחות? איך להתחרות עם מתחרים עסקיים? האם למכור מוצר פרימיום בלבד? האם כדאי למכור מוצרים סוג ב? שלום חברים, האם כדאי לבעל עסק שמכבד את עצמו ורוצה להצליח לאורך זמן למכור מוצרים ירודים, נחותים, תקולים, פגומים או סוג ב? האם זה צעד חכם או לא? אז קודם כל, אם הכוונה היא ... איכותי. כך בעצם רימית אותם והצלחת בטווח הקצר, אך כמובן שזה לא הנושא שעליו אנחנו מדברים. למה לא כדאי למכור מוצרים סוג ב? בהנחה שאתה לא רוצה לרמות את הלקוחות שלך אלא מחפש הצלחה לטווח הארוך, האם נכון למכור מוצרים פגומים או סוג ב? התשובה היא שאם אתה משקר ללקוחות שלך ומציג מוצר סוג ב כמוצר סוג א, זה ... עם התקלות גבוהה, אתה עלול להפסיד יותר ממה שהרווחת ולהגיע למצב שהעסק שלך סופג נזקים משמעותיים. מתי כן כדאי למכור מוצרים סוג ב? אם אתה לא משקר ללקוח, ואם המכירה לא תגרום לך לנזק גדול יותר מהרווח, אז בהחלט יש מצבים שבהם שווה לשקול למכור מוצרים סוג ב. למשל: אם תמחור המוצר לוקח בחשבון את עלויות ההחזרות, התקלות והשירות שאולי יידרש בהמשך. אם מדובר במוצר ... מוצרים סוג ב, יש לכך פתרונות: תוכל להקים מותג נפרד או שם עסק אחר שימכור את המוצרים הזולים. תוכל למכור את המוצרים תחת תת - מותג או קו מוצרים משני. תוכל להסביר ללקוחות שאתה מוכר את המוצר עם אחריות או ללא ... לקבוע מחיר למוצר? איך מתמחרים מוצר? תמחור מוצרים, מוצרים רעים, מוצרים טובים, איך להגדיל מכירות? התמודדות עם מתחרים עסקיים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, מוצרים בינוניים, מוצרים פשוטים, יקר לי, שיחת חולין של תלמיד חכם, לרדת ברמה, מוצרים ...
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר ... בצורה כזו הלקוח יכול לבחור בעצמו את המוצר שמתאים לו, ואנחנו יכולים להגדיל את המכירה והרווח. מדוע לא מספיק למכור מוצר אחד בלבד? הסיבה המרכזית לכך שלא כדאי למכור רק מוצר אחד בעסק, היא שכל מצב מוביל לפגיעה ברווחים: אם ...
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, ... המתחרים מול מוצרים זולים יותר בשוק. זו דרך מצוינת להעלות ערך ולהתמודד בהצלחה עם לקוח שמתלונן על המחיר. איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה שיטות מכירה אפקטיביות איך להתמודד עם התנגדות מחיר? הקצנה לצורך מכירה
איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים?
איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימליסטית, ... שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים? וכאן נסביר איך למכור מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה, לאנשים שמטבעם לא רוצים לרכוש מוצרי יוקרה ושמטבעם הם רואים ברכישת מותגי יוקרה סוג של בזבזנות ... בכוונה לא ירכוש מותג, כדי שהסביבה שלו לא תסמן אותו כמתנשא וכולי. ולכן השאלה הנשאלת היא, במידה ואנחנו רוצים למכור את המוצר הטוב ביותר במחיר הגבוה ביותר ואנחנו רוצים שאנשים יחשבו שזה המוצר הכי טוב שיש ושהוא באמת הכי יקר שיש. ... המוצר הכי טוב באמת כי אני צריך אותו ולא רק כי הוא נחשב וכולי. בשורה התחתונה, אם קשה לך למכור מוצר יקר, עליך להסביר ללקוחות שלך, מה באמת התועלות הממשיות שהם יקבלו מרכישת המוצר שלך? בפועל. ולא להסתפק רק באמירה ...
יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות מהם הקשיים במכירת מוצר לא ... המרכזיות שעולות היא כאשר המוכר חושב שהמוצר שהוא מציע לא מושלם. אליעד דיבר על הדילמה של אנשי מכירות שמתקשים למכור מוצרים שאינם מושלמים, גם כאשר הם מאמינים במוצר עצמו. הסיבה לכך היא שהמוכר, מתוך תפיסתו, רואה את המוצר כלא מושלם, ... תחושת מחויבות ולא היה חש כל בעיה במכירה. אליעד מסביר כי זו בעיה של פרפקציוניזם - אדם לא רוצה למכור מוצר שהוא לא שלם איתו. כיצד להתמודד עם פרפקציוניזם שמונע מכירה של מוצרים? הדבר הראשון שצריך לעשות, לפי אליעד, הוא לשאול את עצמנו מה הבעיה עם המוצר. אדם שמתקשה למכור את המוצר בגלל שהוא לא מושלם, צריך להבין שאין קשר בין המוצר לבין המוכרות עצמה. אפילו אם המוצר לא מושלם, הוא ... שהוא מציע הוא להבין שהבעיה לא בהכרח קשורה במוצר עצמו אלא בתפיסת העולם של המוכר. אם אדם לא מסוגל למכור מוצר לא מושלם, ייתכן ויש לו בעיות עם קבלת חסרונות באופן כללי. הוא לא מצליח לקבל את החסרונות במוצר, כפי ... בו חולשה או כישלון. אליעד טוען כי אם אנשים היו מבינים את החיים בצורה שונה, היה להם קל יותר למכור מוצר עם חסרונות. אדם שמסוגל לאהוב את עצמו למרות חסרונותיו, ולקבל את החסרונות במציאות, לא יחשוש ממכירת מוצר עם חסרונות. ... בעוד שהחכם, גם כשעשה עבודה טובה, סבל מייסורים כי תמיד היה מוצא חיסרון במוצר שלו. אליעד מסביר שהתם הצליח למכור את המוצר עם כל החסרונות, כי לא היו לו בעיות עם עצמיותו. החכם, לעומת זאת, לא הצליח להיות מרוצה מהמציאות כי ... החסרונות במציאות ובמוצר, יוכל למכור כל מוצר, גם אם הוא לא מושלם. איך להתמודד עם פרפקציוניזם? מה לעשות כשקשה למכור מוצר לא מושלם? מה הקשר בין חסרונות למכירות? האם אפשר למכור מוצר לא מושלם? מהו הסיפור על החכם והתם? השאלה היא כזאת אם יש בן אדם שהוא איש מכירות ואחת הסיבות שקשה לו למכור מוצרים היא בגלל, איזה סיבות יש נגיד שאנשים קשה להם למכור את המוצרים שלהם איזה סיבה נגיד יכולה להיות? ש: שהוא לא מאמין במוצר. אליעד: יפה שהוא לא מאמין במוצר אבל בא נגיד שהוא מאמין במוצר בא נלך על הצד שהוא מאמין במוצר איזה בעיה נגיד יכולה להיות לאיש מכירות למכור מוצר למרות שהוא מאמין במוצר? ש: שהוא לא ישמע אמין אולי? אליעד: לא נגיד שהוא נשמע אמין למה שהוא לא ... ש: הכוונה לאיש מכירות שהוא יודע למכור או שכאילו. אליעד: לא הוא יודע למכור אבל יש לו בעיה ספציפית למכור את המוצר בכל מקרה הבעיה הספציפית של איש המכירות למכור את המוצר שהוא חושב שהמוצר לא מושלם. ש: הוא חושב? אליעד: כן הוא פרפקציוניסט וקשה לו למכור מוצר שהמוצר לא מושלם. מה עושים במקרה כזה איך מטפלים בזה, מה זה אומר ואיך מטפלים בזה בא בן אדם ... אתה יושב לחקור אותו למה קשה לו למכור מתברר שקשה לו למכור כי המוצר שלו לא מושלם והוא מתבייש למכור מוצר לא מושלם. עכשיו מה מתברר אצל אותו בן אדם שאין לו בעיה לדוגמה נגיד לתת את המוצר הזה בחינם ... מה הפתרונות, אתה הבנת את השאלה מה השאלה? ש: השאלה איך איש מכירות ימכור מוצר לא מושלם כשהוא רוצה למכור מוצר מוכר כי לא הייתה לו בעיה למכור את המוצר הלא מושלם ללא כסף למה כי זה פוטר אותו הוא ... ואז עם ההמשך כאילו את הבאגים משלימים. אליעד: מה שאתה זה נכון אבל מה יעשה בן אדם שלא רוצה למכור מוצר לא מושלם קשה לו מה לעשות. ש: אז יש לנו שתי בעיות או שהוא לא ימכור או לשכנע אותו שאפשר למכור מוצר לא מושלם או לשכנע אותו שהמוצר מושלם. אליעד: איך לשכנע אותו? ש: יש צורה למה את לא יכול אני ... אליעד: כי הוא מתבייש לבקש תמורה על דבר לא מושלם. ש: אז הבעיה היא זה לא שיש לך בעיה למכור מוצר מושלם הבעיה שלך זה שאתה מתבייש. אליעד: נכון זה אותו דבר ואז אני מתבייש יש לי בעיה. ש: ולמה אתה מתבייש? אליעד: מרגיש עם זה רע פאדיחה למכור מוצר לא מושלם זה פאדיחה, מרגיש מחויבות אישית שהמוצר יהיה מושלם. ש: ולמה אתה חושב מהנקודה הזאת? אליעד: לא יודע ... הקשר? ש: להמציא לו סיפור ולשכנע אותו כדי שהוא יראה שזה בסדר, זה כמו שאמרת הוא מחפש, זאת הצורה למכור מוצר מושלם. אליעד: אפילו שמעו את מה ששאלת אותי סתם. ש: הוא מחפש כאילו צורה אנחנו צריכים ללכת להעביר לו ... רוצה מהות ולמצוא את הפתרון שהוא כאילו צריך למוסס את הצורה שיקבל את המהות. אליעד: איזה צורה? ש: הצורה למכור מוצר מושלם. אליעד: מה אתה לא רוצה למכור מוצר מושלם מי לא רוצה למכור מוצר מושלם, מה קשור פה מהות וצורה בכלל. ש: אנחנו קודם דיברנו יש צורה רעיון מסוים למכור מוצר מושלם. אליעד: איך אתה מוציא שהוא ירגיש שלם איתו, יש אנשים שלא מצליחים בחיים לפעמים בגלל שהם פרפקציוניסטים הם ... הפרפקציוניזם הזה נכנס לתוך מכירות, מה אתה אומר? ש: הנושא היה פרפקציוניזם? אליעד: הנושא היה בן אדם שקשה לו למכור מוצר כי המוצר שלו לא מושלם בעיניו והוא לא רוצה למכור מוצר לא מושלם, מה לעשות לדוגמה יכול להיות בחור נגיד שהוא לא יתחיל עם מישהי כי הוא אומר אני לא ... יודע את התשובה למרות שאתה לומד פה כן אבל בכל מקרה התשובה היא פשוטה בן אדם אומר קשה לי למכור מוצר לא מושלם זה בן אדם שיש לו הרבה בעיות עם עצמו בכלל, בעיות של דימוי עצמי בעיות של חוסר בעיות של ערך עצמי מלא בעיות יש לו. איך אני יודע כי מה השכל שעומד מאחורי אני לא רוצה למכור מוצר שהוא לא מושלם קושי להתמודד עם חסרונות הוא אומר אני וחיסרון לא הולך ביחד, עד הסוף תקשיב עכשיו כל בן אדם יש לו חסרונות אבל הוא אומר הוא לא מוכר שהם ייצרו אותו הוא אומר כי למכור מוצר ללקוח זה בעצם להגיד אני זה המוצר וכשהוא מוכר את המוצר הוא כאילו מוכר את עצמו ואז אם הוא ... להיות בלי חסרונות הוא אומר לא אני רוצה את החסרונות בן אדם כזה לצורך העניין לה תהיה לו בעיה למכור מוצר עם חסרונות כי מהות הטענה שבן אדם אומר תקשיב המוצר שלי לא מושלם זה בעצם להגיד אני לא יכול ... שרוצה לקנות שיקנה. אליעד: לך לא אכפת יש אנשים שאכפת להם יש אנשים מוסריים יותר יש אנשים שלא מוכנים למכור מוצר שיש בו חסרונות. תשובה מהות התשובה היא כזאת תלמד, צריך ללמד את אותו בן אדם להתמודד עם חסרונות באופן ... תן לי להמשיך בכל מקרה מה שאני אומר הוא כזה דבר הדרך לפתור את הבעיה שבן אדם קשה לו למכור מוצר כי המוצר שלו לא מושלם עוברת דרך זה שמלמדים אותו להתמודד עם קבלת חיסרון באופן כללי. עכשיו למה אמרתי ... כי כשמישהו יש לו איזה בעיה אתה ישר אמור לתמלל את זה להפשיט את השאלה מישהו אומר קשה לו למכור מוצר שהוא לא מושלם, ישר להגיד לא מושלם זה חסרונות קשה למכור מוצר שלא מושלם זה קשה לי עם משהו שהוא לא מושלם קשה לי עם חסרונות, קשה לי למכור מוצר שהוא לא מושלם זה צורה של קשה לי עם משהו שהוא לא מושלם זה צורה של קשה לי עם ... חסרונות ואני לא אוהב חסרונות זה הכל אז אם תפתור את האני לא אוהב חסרונות זה יתבטא בקשה לי למכור מוצר שהוא לא מושלם. כמה שהוא שונא חסרונות כמה שהוא מתבייש בחסרונות שלו ככה יותר קשה לו למכור מוצרים שהם לא מושלמים, זאת אומרת שבן אדם באופן כללי סובל מזה שרע לו מהחסרונות שלו מזה שרע לו מהחסרונות שיש במציאות וזה מתלבש אחת הצורות שזה בא לידי ביטוי בקשה לי למכור מוצר שהוא לא מושלם. ש: יכולה להיות עוד סיבה שהוא לא רוצה למכור את המוצר בגלל שהוא חושב שזה לא ... באופן כללי משפיעה גם על איך הוא מוכר מוצרים אם בן אדם נמצא במקום של פרפקציוניסטיות יהיה לו קשה למכור מוצרים כי שום מוצר לא מושלם, איפה זה מסופר זה מסופר בסיפורי מעשיות של רבי נחמן על הסיפור על החכם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: למכור מוצרים, מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למכור מוצרים, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל קוגניטיבי התנהגותי, הדרכה, מטפל טוב בתחום למכור מוצרים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.7969 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 21:12:32 - wesi1