אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור ללקוחות ✔איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
8:58איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
מהן הטעויות השכיחות במכירות וכיצד למנוע התנגדות מצד הלקוח?

במהלך הרצאה זו, אליעד כהן מתאר את אחת מהטעויות השכיחות שעושים אנשי מכירות בעת מגע עם לקוחות. אחת הטעויות המרכזיות היא יצירת התנגדות מצד הלקוח מבלי הצורך בכך. לעיתים קרובות, כאשר המוכר מנסה למכור מוצר, הוא שואף לכך שהלקוח יסכים לרכוש אותו. אך קורה לעיתים שהלקוח יגיב בהכחשה או התנגדות, דבר אשר יכול להוביל לקונפליקט מיותר.

הטעויות מתרחשות כאשר המוכר מנסה להשיג הסכמה מלאה מהלקוח על כל פרטי העסקה מבלי לשים דגש על הסכמות קטנות שיכולות להוביל להסכמה הכוללת. לדוגמה, אם אדם מעוניין לרכוש דירה, הוא עשוי להסכים לכל פרט של העסקה רק לאחר הסכמות קטנות על דברים בסיסיים כמו סוג הדירה, קומה ומיקום. אם המוכר ינסה להשיג הסכמה על כל הפרטים לפני שהלקוח הסכים להסכמות הקטנות, התוצאה תהיה לרוב התנגדות.

מהי הסכמה מלאה והסכמה חלקית?

הסכמה מלאה מתארת את מצב שבו הלקוח מסכים לכל פרט בעסקה. לדוגמה, לקוח שמעוניין לרכוש דירה מסוימת יסכים לכל פרט בנוגע לדירה הזו, כמו הקומה, המיקום, מחיר הדירה ועוד. מצד שני, הסכמה חלקית מתארת את הסכמות חלקיות של הלקוח על פרטים ספציפיים בעסקה. למשל, הלקוח עשוי להסכים לרכוש דירה בבניין מסוים, אך עדיין לא להחליט על הקומה או על המיקום המדויק של הדירה בתוך הבניין.

המוכר לעיתים מנסה להשיג הסכמה מלאה מיד עם תחילת השיחה, אך זו טעות קריטית. מה שצריך להיעשות הוא להתחיל בהשגת הסכמות חלקיות, כלומר, להתמקד קודם כל בהסכמות על פרטים קטנים כמו סוג הדירה או מיקום הבניין. לאחר מכן, אפשר להתקדם בהדרגה לעבר הסכמה מלאה, כך שהתהליך יוכל להתקדם בצורה טבעית ולמנוע התנגדות מצידו של הלקוח.

כיצד למנוע התנגדות בעסקה?

כשהלקוח מסכים על פרטים קטנים קודם כל, הדרך להגעה להסכמה מלאה הופכת לפשוטה יותר. אם, לעומת זאת, מתחילים לשאול את הלקוח על כל העסקה או מציעים לו את כל המוצר מיידית, עלול להיווצר קונפליקט ולגרום לו להימנע מלקבל את ההצעה.

אם הלקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר, חשוב להבין היכן יש חוסר הסכמה בין המוכר ללקוח. במקום לשאול "למה?" יש לבדוק אילו הסכמות קטנות הלקוח לא הסכים להן, ולוודא שהלקוח מסכים להן קודם כל. לעיתים, ההסכמות הקטנות והבסיסיות הן אלו שמונעות את ההסכמה הגדולה. אם המוכר מזהה היכן קיימת התנגדות על ההסכמות הקטנות, הוא יכול להתחיל להתמקד בהן ולהפוך את השיחה לפורה יותר.

מה עושים כאשר הלקוח לא מסכים?

אם הלקוח לא מסכים להסכמה הגדולה, יש לבדוק אם הוא מסכים עם ההסכמות הקטנות ביותר. אם כן, ניתן להתקדם בהסכמות הגדולות. אם לא, חשוב להימנע מלחץ על הלקוח ולהשאיר את הדיון פתוח יותר, כך שהלקוח יוכל לשקול את ההצעה מבלי להרגיש שהסיטואציה מאולצת.
איך למכור ללקוח ולמנוע התנגדות?

אחת מהטעויות השכיחות של אנשי מכירות היא יצירת התנגדות מצד הלקוח מבלי צורך בכך. כשמוכר מנסה למכור מוצר, בסופו של דבר הוא רוצה שהלקוח יסכים לקנות אותו, אך לעיתים נגרם קונפליקט כאשר הלקוח לא מסכים. לעיתים, המוכר מנסה להשיג הסכמה מלאה של הלקוח לפני שהוא מגיע להסכמות קטנות ובסיסיות. טעות זו גורמת להתנגדות של הלקוח, ומובילה לסיבוכים בהמשך.

מהי הסכמה מלאה והסכמה חלקית?

הסכמה מלאה היא כאשר הלקוח מסכים לכל פרט ופרט בנוגע לעסקה. לדוגמה, כאשר לקוח מעוניין לרכוש דירה, ההסכמה המלאה תהיה כאשר הוא מסכים לכל פרט: סוג הדירה, קומה, מיקום ועוד. הסכמה חלקית, מצד שני, היא כאשר הלקוח מסכים על חלק מהפרטים, אך לא על כולם. לדוגמה, הוא יכול להסכים לגור בבניין מסוים, אך לא בהכרח בקומה שצוין. הטעות הגדולה היא לנסות להשיג הסכמה מלאה לפני שנשיג הסכמות חלקיות.

מהי הדרך הנכונה למכור?

במקום לנסות להשיג הסכמה מלאה מיידית, חשוב להתחיל בהשגת הסכמות חלקיות. לדוגמה, אם אנחנו רוצים למכור חופשה לסין, תחילה עלינו לשכנע את הלקוח שהוא רוצה לצאת לחופש, ואז לשכנע אותו לבחור destination מסוים. רק לאחר שהלקוח הסכים לכל ההסכמות הקטנות, ניתן לשאול אותו האם הוא מסכים עם העסקה כולה. כך נמנע מהלקוח ליצור התנגדות כבר בשלב מוקדם.

איך למנוע התנגדות בעת מכירה?

כאשר מבקשים מהלקוח להסכים להסכמה מלאה לפני שמגיעים להסכמות קטנות, תיגרם התנגדות מיידית. זה יכול להסתיים בכך שהלקוח יגיד "לא", או שהדיון יסתבך. הדרך הנכונה היא לשאול את הלקוח קודם כל על ההסכמות הקטנות ולהתקדם מהן לעבר ההסכמה הגדולה. אם הלקוח לא מסכים להסכמות הקטנות, לא כדאי להתעקש על ההסכמה הגדולה, כי זה רק ייצור התנגדות.

מה עושים כאשר הלקוח לא מסכים?

אם הלקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר, במקום לשאול אותו "למה?", יש לבדוק אילו הסכמות קטנות הוא עדיין לא הסכים להן. חשוב להבין על אילו דברים הוא מתנגד, ולהתחיל לשאול את עצמנו מהן הנחות היסוד הבסיסיות שהלקוח צריך להסכים להן כדי שההסכמה הגדולה תהיה אפשרית. אם נוודא שהלקוח מסכים גם לפרטים הקטנים, אפשר יהיה להתקדם בהסכמה הגדולה.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות שעושים לפעמים אנשי מכירות והטעות היא כדלקמן בסופו של דבר כשמוכרים ללקוח מוצר או כשמנסים למכור ללקוח מוצר מה שבעצם רוצים זה שהוא יסכים לקנות את המוצר, דבר הכי גרוע שיכול להיות כאשר מנסים למכור ללקוח מוצר הוא שהוא פשוט יתנגד לרכישת המוצר ולכן מה שבעצם קורה זה שלפעמים יש אנשים מוכרים שיוצרים את הקונפליקט עם הלקוח בלי שהם יהיו חייבים ליצור את הקונפליקט עם הלקוח. מה הכוונה? הכוונה היא שהרבה מאוד פעמים כשבאים למכור מוצר לאיזה לקוח באים לשכנע אותו לבצע את העסקה, לסגור את העסקה מה שזה לא יהיה בעצם ניתן לקחת את הדבר שאנחנו רוצים שהלקוח יסכים עליו, אוקי וניתן לעשות את זה להפוך את זה להסכמה חלקית והסכמה מלאה.

לדוגמה נגיד שבן אדם רוצה לקנות דירה באיזה בית נגיד באיזה בניין אוקי חדש מקבלן יש את כל הדירות בבניין, עכשיו מה אנחנו רוצים בסוף מה איש המכירות רוצה? הוא רוצה שהלקוח יגיד לו "כן אני רוצה לגור בדירה הזאת והזאת, בדירה הזאת והזאת בקומה הזאת והזאת בוא נחתום עכשיו תגיד לי מתי אפשר להיכנס לדירה" זה מה שאיש המכירות רוצה. עכשיו אפשר להגדיר שההסכמה המלאה אם נגדיר את זה אז בעצם יש לנו הסכמה מלאה על מה שאנחנו רוצים בסוף שיקרה, זאת אומרת שהסכמה מלאה מתארת את מה שהמוכר רוצה שהלקוח יסכים איתו בצורה מלאה על כל מה שהמוכר רוצה שהלקוח יקנה זה נקרא הסכמה מלאה.

יחד עם זאת יש דבר שנקרא הסכמה חלקית, מה זאת אומרת הסכמה חלקית? הסכמה חלקית פירושה החלקים של ההסכמה המלאה. לדוגמה נגיד שהלקוח הסכים הסכמה מלאה לגור בבניין בקומה 6 בדירה מספר 22 נניח, אוקי אם אנחנו בעצם ניקח את ההסכמה המלאה הזאת שלו אנחנו בעצם נראה שההסכמה המלאה הזאת מורכבת מהמון הסכמות קטנות קודם כל הוא הסכים שהוא רוצה לקנות דירה הוא הסכים שהוא רוצה לקנות דירה בבניין הזה מהקבלן הזה, לגור פה לגור פה בבניין הזה לגור בדירה בגודל כזה, הסכים לעוד המון פרטים שכולם ביחד הביאו אותו להסכים להסכמה מלאה שהיא לגור פה בדירה הזאת בקומה הזאת בבניין הזה והזה וכו'.

ולכן הרבה מאוד פעמים כאשר מוכר בא למכור מוצר מה שהוא עושה, הטעות שהוא עושה היא שהוא מנסה להשיג הסכמה מלאה לפני שיש לו הסכמה חלקית, זאת אומרת הלקוח בכלל עוד לא בטוח שהסכימו איתו על כל מיני דברים בסיסיים שצריך להסכים והוא כבר אומר לו "טוב בוא נסכים עכשיו על הדירה הזאת והזאת", נניח לצורך העניין אבל הבן אדם עוד לא הסכים איתך על הדברים הבסיסיים מה אתה רוצה ממנו הסכמה מלאה ואז הוא אומר ללקוח "בוא תסכים איתי הסכמה מלאה" ואז הלקוח אומר לו "לא זה לא מתאים לי" ובזה נגמר הדיון או ובזה מסתבך הדיון. למה מסתבך הדיון? כי או שנגמר הדיון כי הלקוח אמר "לא מתאים לי" או שמסתבך הדיון כי בעצם כבר הלקוח לא הסכים איתך עכשיו אתה צריך לנסות לבדוק "טוב אז למה אתה לא מסכים איתי?", "כי ככה וככה", "אז בוא נסכים קודם על זה" וזה כמובן טעות.

למה? כי למה להגיע עם הלקוח למצב של הסכמה, למה להגיד ללקוח "תסכים איתי הסכמה מלאה ואז או שהוא לא יסכים או שאחר כך נצטרך להסכים איתו על ההסכמות החלקיות ומראש אפשר לוודא שיש הסכמות חלקיות. עכשיו לפעמים אם אנחנו רוצים למכור מוצר ללקוח ונגיד שזה מוצר שצריך להסכים הרבה הסכמות לפני שמסכימים להסכמה המלאה הזאת ולפעמים דווקא אם אנחנו כן נבוא ללקוח ונתחיל לעבור איתו דבר דבר יכול להיות שהוא יגיד "עזוב לא זה לא מתאים, אתה יודע הסעיף הזה והזה לא נראה לי לא רוצה לחתום על החוזה" ולכן לפעמים דווקא כן כדאי לקפוץ ישר להסכמה המלאה, נגיד לו "בוא תסכים איתי הסכמה מלאה" הוא יגיד "טוב בסדר" למה כי הוא לא שם לב לאיזה דבר כזה או אחר.

אבל אף על פי כן יש הרבה מאוד מקרים שבהם אי אפשר ואסור מההיבט שרוצים לשכנע ולמכור ללקוח, מההיבט הזה אסור לבקש מהלקוח להסכים הסכמה מלאה למה כי הוא עוד לא בשל בכלל להסכמה מלאה קודם כל צריך להסכים איתו על הסכמות חלקיות. כשבאים לשכנע מישהו במשהו קודם כל צריך לפני שמשכנעים אותו לטוס לסין, קודם כל בוא תשכנע אותו שהוא רוצה לטוס, בוא תשכנע אותו שהוא בכלל רוצה לצאת לחופש, בוא תשכנע אותו שהוא לא כל כך אוהב את העבודה שמגיע לו חופש הוא צריך חופש, במיוחד הוא יכול לקחת חופש באיזה בית מלון שיהיה בית מלון בחו"ל וכו' ואחר כך לשכנע אותו לטוס לסין לנופש. אי אפשר יש להגיד לו "טוב אתה רוצה לטוס לסין לנופש?", "לא אני לא רוצה לטוב לסין לנופש" למה כי הוא עוד לא הסכים על הדברים הבסיסיים.

ולכן הרבה מאוד פעמים כשרוצים לשכנע מישהו צריך לשים לב שאם יש חשש סביר שהוא לא הולך להסכים למה שאנחנו רוצים שהוא יסכים בסוף אז לא צריך ללחוץ יש להגיד לו שיסכים עם מה שאנחנו רוצים שהוא יסכים בסוף כי זה דווקא יצור את ההתנגדות, זה דווקא יצור תוצאה הפוכה אם נגיד לו "בוא תסכים" לפני שהוא התבשל לפני שהלקוח התבשל אז או שזה יגרום לו להגיד "לא מסכים" ובזה נגמר הדיון או שזה יגרום לו להביע התנגדות ואז נצטרך להתחיל מהתחלה לבדוק "למה אתה לא מסכים בא נתחיל לעבור סעיף סעיף". ולכן מראש צריך לקחת את ההסכמה המלאה גם אם הבן אדם צריך לשאול את עצמו "מה הרעיון שאני רוצה לשכנע את הבן אדם השני, מה הדבר שאני רוצה לבקש מהבן אדם השני, מה הדבר שאני רוצה לגרום לבן אדם השני לעשות?" לקחת את הדבר הזה ולפרק אותו לחלקים קטנים, "אוקי בשביל שהוא יעשה את זה ואת זה הוא צריך להסכים לזה ולזה" קודם כל בא נראה שהוא מסכים לדברים הבסיסיים.

בלי זה אין בכלל טעם להמשיך את הדיון קודם כל להשיג הסכמה קטנה, המהות של מה שאני מציע עכשיו ממליץ היא קודם כל תשיג הסכמות קטנות כאשר כל ההסכמות הקטנות הוסכמו עכשיו ההסכמה הגדולה מתבקשת מאליה, "עכשיו זה טוב אז איפה חותמים? חותמים פה" סגרנו את הדיון. אבל אם קופצים מהר מדי להסכמה הגדולה הרבה פעמים מפסידים את כל העסקה בגלל שנוצר קונפליקט, ואני אחדד כי אם מישהו אומר "אין בעיה אז אני אגיד לו בוא תחתום ואז הוא יגיד אני לא רוצה ואז אשאל אותו למה אתה לא רוצה, ואז נבדוק על מה הוא לא מסכים ואז נלך ונעבור סעיף סעיף", זאת טעות למה כי כבר נוצרה תחושה של חוסר הסכמה שהיא מקשה על סגירת העסקה.

כפי שהסברתי בפעם אחרת אם יש תחושב של חוסר הסכמה באוויר גם אם בסוף זה יתאים ללקוח יש יותר סיכוי שהוא יגיד לא כי כבר נוצרה תחושה של אי הסכמה, כבר הוא חושב שהולכים לדפוק אותו. כמובן שיש מקרים שבהם אם אנחנו יותר מדי נכנס לפרטים של ההסכמות הקטנות אנחנו בסוף נפסיד את ההסכמה הגדולה כי הלקוח בעצם יגלה מה לא מתאים לו בפרטים הקטנים, זאת אומרת אם נגיד למישהו "תראה אם אתה בטוח שככה ואתה בטוח שככה אז ככה וככה" יכול להיות שהוא יגיד "לא אני לא רוצה את זה, אני לא בטוח שככה וככה" ולעומת זאת אם אנחנו נגיד לו "טוב אז בא תעשה ככה וככה" הוא יגיד "יאללה בא נעשה ככה וככה" דווקא את הדבר הגדול. ולכן כל מקרה לגופו אבל אף על פי כן באופן יחסי ברגע שרוצים להביא בן אדם להסכמה גדולה צריך להתחיל עם הסכמות קטנות ולא לקפוץ מהר מדי להסכמה הגדולה כי אז ייווצר קונפליקט גדול מדי.

ואני אוסיף עוד דבר הקשר הזה הרבה פעמים כשמישהו לא מסכים נגיד שכבר אמרנו לבן אדם משהו והוא אמר "אני לא רוצה את זה" אז מה שצריך לעשות זה במקום לשאול למה הוא לא רוצה את זה "למה הוא לא רוצה את זה, למה הוא אמר שהוא לא רוצה?" מה שצריך לעשות זה לבדוק מה ההסכמות הקטנות שאנחנו מניחים או מבינים שהוא צריך להסכים איתם כדי שהוא יסכים להסכמה הגדולה, מה הם הדברים הקטנים הבסיסיים מה הנחות היסוד הבסיסיות שהוא צריך להסכים איתן כדי שהוא יסכים איתנו על ההסכמה הסופית ולוודא שהוא בכלל מסכים להנחות היסוד הבסיסיות, מי אמר בכלל שהוא מסכים עם זה אתה אומר לבן אדם "למה ככה וככה?", "אבל מי אמר בכלל שככה וככה" כאילו הדברים היותר בסיסיים. אז שיהיה לכולם בהצלחה.
איך להתנגד לסגור עסקה יצירת הסכמה עם לקוח איך לשאול למה התמקדות לשכנע מישהו להסכים איך להתמקד מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות איך למכור את המוצר אתה לא רוצה פירוש nlp איך לא למכור איך לא למכור ללקוח איך לגרום לאישה איך לגרום לבחור איך לגרום לבחורה איך לגרום לגבר איך לגרום למישהו להסכים איך ליצור הסכמה איך למכור איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך למנוע איך למנוע התנגדויות איך למנוע התנגדות איך לשכנע מישהו איש מכירות אנשי מכירות הסכמה הסכמה גדולה הסכמה עם לקוח הסכמה קטנה התנגדות טעויות טעויות במכירה טעויות במכירות טעויות של אנשי מכירות טעות יצירת הסכמה יצירת הסכמה עם לקוח לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום למישהו להסכים להסכים לטעות ליצור ליצור הסכמה למכור למכור ללקוח למכור ללקוחות למנוע למנוע התנגדויות למנוע התנגדות לקוח לקוחות לשכנע מישהו לשכנע מישהו להסכים מכירה מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מתי למכור ללקוח נלפ
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר ... נכון? שיווק מידע באמצעות התנסות אנשי המכירות הטובים ביותר הם הלקוחות שלך מה הכוונה? הכוונה היא שהדרך הטובה ביותר למכור ללקוחות שלך היא לגרום להם להכיר ולמכור לעצמם את המוצר. איך עושים זאת? הדרך הטובה ביותר למכור מוצר היא לאפשר ...
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
... מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של ... לדבר בשפה של הלקוח? איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? שיפור תהליכי מכירה מה זה עולם המושגים של הלקוח? איך למכור ללקוחות? איך להגדיל מכירות? צורת החשיבה של הלקוח שיפור תהליך המכירה דרך עולם המושגים של הלקוח שלום חברים, אם אתם ...
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
... נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח איך לשכנע לקוח שהרצון שלך הוא בעצם הרצון שלו? הרבה אנשי מכירות שואלים ...
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
... למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע איך לגרום ללקוח להרגיש טוב ולהגדיל מכירות? כדי להגדיל מכירות, על ...
איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
... למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? למה כדאי להשתמש במילים של הלקוח בתהליך המכירה? בתהליך מכירה נכון, חשוב מאוד ... על עוד היבט בנושא של מכירות ללקוחות ושכנוע אנשים וההיבט הוא שימוש במילים של הלקוח, בתהליך המכירה כאשר באים למכור ללקוח את המוצר את השירות את מה שלא רוצים בעצם להשתמש במילים של הלקוח ואני אסביר גם למה זה טוב ...
שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות?
שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות?
... הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות? איך עקרון הניגודיות יכול לעזור לשכנע לקוחות לקנות? אליעד כהן מסביר כי אחד העקרונות החשובים במכירות הוא עקרון הניגודיות ... האחרים של התיאוריה הזאת, בין כך ובין כך הגיעו לאיזו מסקנה שאומרת שבהנחה שצריך להראות ללקוח כמה מוצרים באים למכור ללקוח איזה מוצר ואנחנו יודעים שיש מוצר מסוים שמתאים לו שאנחנו חושבים שיכול להתאים לו ויש מוצרים שאנחנו חושבים שהם ...
איך לאהוב למכור? אופי של איש מכירות? למה קשה למכור? למה אני לא אוהב לעבוד במכירות? איזה אופי צריך כדי לעבוד במכירות? איך להצליח למכור? איך להשיג אופי של איש מכירות? קושי רגשי למכור? קושי רגשי בטיפול בהתנגדויות מכירה? למה קשה לי למכור ללקוחות?
... להצליח למכור? איך להשיג אופי של איש מכירות? קושי רגשי למכור? קושי רגשי בטיפול בהתנגדויות מכירה? למה קשה לי למכור ללקוחות? אז רוב האנשים לא אוהבים לעבוד במכירות ממגוון רחב של סיבות. וכאן נתמקד ב 2 סיבות מרכזיות, שהן משלימות ...
למכור לעצמך, למכור ללקוחות, למכור ללקוח ולא לעצמך, השתקפות עצמית בתהליך מכירה, אתה לא הלקוח של עצמך, הלקוח הוא לא אתה, בירור צרכי הלקוח, להאמין במוצר, טעויות של איש מכירות
למכור לעצמך, למכור ללקוחות, למכור ללקוח ולא לעצמך, השתקפות עצמית בתהליך מכירה, אתה לא הלקוח של עצמך, הלקוח הוא לא אתה, בירור צרכי הלקוח, להאמין במוצר, טעויות של איש מכירות אחת הטעויות של אנשי מכירות, היא שהם מנסים למכור ללקוח את המוצר, בצורה שבה הם היו מוכרים את המוצר לעצמם. והם לא מבינים, שהלקוח, הוא לא המוכר. ויתכן שהלקוח ... בצורה שונה לחלוטין מאשר היה המוכר מוכר ללקוח, אם הלקוח היה הוא עצמו. ואני אסביר, כאשר איש המכירות בא למכור ללקוח, הוא מנסה לשכנע את הלקוח לקנות. ואפילו במקרים מסוימים, איש המכירות יכול לבחור גם לוותר על המכירה ללקוח, כי איש המכירות חושב המוצר לא מתאים ללקוח. ועל בסיס מה איש המכירות בוחר איך למכור ללקוח ומה לומר ללקוח? ואיך איש המכירות מחליט האם ועד כמה להתעקש מול הלקוח? התשובה היא, שזה בדרך כלל מתבצע ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למכור ללקוחות, מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למכור ללקוחות, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מטפל בדמיון מודרך התמכרות לבחורות תגמול לפי ביצועים המאושר ביותר בחיים לשנוא את הדתיים להגיע לאחדות פחד לשאול שאלות אנשים נוטים לדיכאון לאהוב את עצמי בלי תנאים לא בטוח בעצמי בחורה יפה שלא אוהבת סקס אוהבת אותך האם יש זוגיות מאושרת עם פשרות רומנטיות? חיים מאושרים האם אפשר לשנות נטייה מינית? איך הבגדים משפיעים על החשק המיני? לקבל החלטות לפי הרגע הקודם החלטה חד משמעית להתמודד עם מאמץ ועבודה איך להתמודד עם מגפת הקורונה? להיות בטוח בדרך אל המטרה מנטור למוטיבציה איך לענות ללקוח תשובה שלילית? לא כל אחד יכול ללמוד למכור איך לגרום לילד לעשות שיעורים? התאבדות של ילדים מה מגלים בהארה רוחנית? רוחניות ואהבה למוות מקרה של סכיזופרניה אלוהים משוגע מתפלל לעצמו לכתוב מכתב לאקס געגועים לאקסית בתוך זוגיות ה 4 ראשי מאמץ הכרחי להפוך להיות אלוהים האמיתי איך לגלות אם יש אלוהים? איך לזהות הארה? כמה הגיעו להארה רוחנית? החיסרון בלהיות אלוהים להיות אלוהים דרך כל רצון ופעולה להרוויח כסף ממוזיקה לגור בשכירות או לרכוש דירה בחירת משמעות החיים מה קורה אחרי שמשיגים את מטרת החיים? ליצור עוגן חיובי הערכה עצמית שלילית אפשרות בחירה להרגיש רע אם אין בחירה חופשית אחדות עם הבורא בורא חכם עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול אישי מומלץ, מנטור, אימון אישי לירידה במשקל בנושאי למכור ללקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7031 שניות - עכשיו 15_10_2025 השעה 04:13:05 - wesi1