אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מכירה ✔איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
8:58איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
מהן הטעויות השכיחות במכירות וכיצד למנוע התנגדות מצד הלקוח?

במהלך הרצאה זו, אליעד כהן מתאר את אחת מהטעויות השכיחות שעושים אנשי מכירות בעת מגע עם לקוחות. אחת הטעויות המרכזיות היא יצירת התנגדות מצד הלקוח מבלי הצורך בכך. לעיתים קרובות, כאשר המוכר מנסה למכור מוצר, הוא שואף לכך שהלקוח יסכים לרכוש אותו. אך קורה לעיתים שהלקוח יגיב בהכחשה או התנגדות, דבר אשר יכול להוביל לקונפליקט מיותר.

הטעויות מתרחשות כאשר המוכר מנסה להשיג הסכמה מלאה מהלקוח על כל פרטי העסקה מבלי לשים דגש על הסכמות קטנות שיכולות להוביל להסכמה הכוללת. לדוגמה, אם אדם מעוניין לרכוש דירה, הוא עשוי להסכים לכל פרט של העסקה רק לאחר הסכמות קטנות על דברים בסיסיים כמו סוג הדירה, קומה ומיקום. אם המוכר ינסה להשיג הסכמה על כל הפרטים לפני שהלקוח הסכים להסכמות הקטנות, התוצאה תהיה לרוב התנגדות.

מהי הסכמה מלאה והסכמה חלקית?

הסכמה מלאה מתארת את מצב שבו הלקוח מסכים לכל פרט בעסקה. לדוגמה, לקוח שמעוניין לרכוש דירה מסוימת יסכים לכל פרט בנוגע לדירה הזו, כמו הקומה, המיקום, מחיר הדירה ועוד. מצד שני, הסכמה חלקית מתארת את הסכמות חלקיות של הלקוח על פרטים ספציפיים בעסקה. למשל, הלקוח עשוי להסכים לרכוש דירה בבניין מסוים, אך עדיין לא להחליט על הקומה או על המיקום המדויק של הדירה בתוך הבניין.

המוכר לעיתים מנסה להשיג הסכמה מלאה מיד עם תחילת השיחה, אך זו טעות קריטית. מה שצריך להיעשות הוא להתחיל בהשגת הסכמות חלקיות, כלומר, להתמקד קודם כל בהסכמות על פרטים קטנים כמו סוג הדירה או מיקום הבניין. לאחר מכן, אפשר להתקדם בהדרגה לעבר הסכמה מלאה, כך שהתהליך יוכל להתקדם בצורה טבעית ולמנוע התנגדות מצידו של הלקוח.

כיצד למנוע התנגדות בעסקה?

כשהלקוח מסכים על פרטים קטנים קודם כל, הדרך להגעה להסכמה מלאה הופכת לפשוטה יותר. אם, לעומת זאת, מתחילים לשאול את הלקוח על כל העסקה או מציעים לו את כל המוצר מיידית, עלול להיווצר קונפליקט ולגרום לו להימנע מלקבל את ההצעה.

אם הלקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר, חשוב להבין היכן יש חוסר הסכמה בין המוכר ללקוח. במקום לשאול "למה?" יש לבדוק אילו הסכמות קטנות הלקוח לא הסכים להן, ולוודא שהלקוח מסכים להן קודם כל. לעיתים, ההסכמות הקטנות והבסיסיות הן אלו שמונעות את ההסכמה הגדולה. אם המוכר מזהה היכן קיימת התנגדות על ההסכמות הקטנות, הוא יכול להתחיל להתמקד בהן ולהפוך את השיחה לפורה יותר.

מה עושים כאשר הלקוח לא מסכים?

אם הלקוח לא מסכים להסכמה הגדולה, יש לבדוק אם הוא מסכים עם ההסכמות הקטנות ביותר. אם כן, ניתן להתקדם בהסכמות הגדולות. אם לא, חשוב להימנע מלחץ על הלקוח ולהשאיר את הדיון פתוח יותר, כך שהלקוח יוכל לשקול את ההצעה מבלי להרגיש שהסיטואציה מאולצת.
איך למכור ללקוח ולמנוע התנגדות?

אחת מהטעויות השכיחות של אנשי מכירות היא יצירת התנגדות מצד הלקוח מבלי צורך בכך. כשמוכר מנסה למכור מוצר, בסופו של דבר הוא רוצה שהלקוח יסכים לקנות אותו, אך לעיתים נגרם קונפליקט כאשר הלקוח לא מסכים. לעיתים, המוכר מנסה להשיג הסכמה מלאה של הלקוח לפני שהוא מגיע להסכמות קטנות ובסיסיות. טעות זו גורמת להתנגדות של הלקוח, ומובילה לסיבוכים בהמשך.

מהי הסכמה מלאה והסכמה חלקית?

הסכמה מלאה היא כאשר הלקוח מסכים לכל פרט ופרט בנוגע לעסקה. לדוגמה, כאשר לקוח מעוניין לרכוש דירה, ההסכמה המלאה תהיה כאשר הוא מסכים לכל פרט: סוג הדירה, קומה, מיקום ועוד. הסכמה חלקית, מצד שני, היא כאשר הלקוח מסכים על חלק מהפרטים, אך לא על כולם. לדוגמה, הוא יכול להסכים לגור בבניין מסוים, אך לא בהכרח בקומה שצוין. הטעות הגדולה היא לנסות להשיג הסכמה מלאה לפני שנשיג הסכמות חלקיות.

מהי הדרך הנכונה למכור?

במקום לנסות להשיג הסכמה מלאה מיידית, חשוב להתחיל בהשגת הסכמות חלקיות. לדוגמה, אם אנחנו רוצים למכור חופשה לסין, תחילה עלינו לשכנע את הלקוח שהוא רוצה לצאת לחופש, ואז לשכנע אותו לבחור destination מסוים. רק לאחר שהלקוח הסכים לכל ההסכמות הקטנות, ניתן לשאול אותו האם הוא מסכים עם העסקה כולה. כך נמנע מהלקוח ליצור התנגדות כבר בשלב מוקדם.

איך למנוע התנגדות בעת מכירה?

כאשר מבקשים מהלקוח להסכים להסכמה מלאה לפני שמגיעים להסכמות קטנות, תיגרם התנגדות מיידית. זה יכול להסתיים בכך שהלקוח יגיד "לא", או שהדיון יסתבך. הדרך הנכונה היא לשאול את הלקוח קודם כל על ההסכמות הקטנות ולהתקדם מהן לעבר ההסכמה הגדולה. אם הלקוח לא מסכים להסכמות הקטנות, לא כדאי להתעקש על ההסכמה הגדולה, כי זה רק ייצור התנגדות.

מה עושים כאשר הלקוח לא מסכים?

אם הלקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר, במקום לשאול אותו "למה?", יש לבדוק אילו הסכמות קטנות הוא עדיין לא הסכים להן. חשוב להבין על אילו דברים הוא מתנגד, ולהתחיל לשאול את עצמנו מהן הנחות היסוד הבסיסיות שהלקוח צריך להסכים להן כדי שההסכמה הגדולה תהיה אפשרית. אם נוודא שהלקוח מסכים גם לפרטים הקטנים, אפשר יהיה להתקדם בהסכמה הגדולה.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות שעושים לפעמים אנשי מכירות והטעות היא כדלקמן בסופו של דבר כשמוכרים ללקוח מוצר או כשמנסים למכור ללקוח מוצר מה שבעצם רוצים זה שהוא יסכים לקנות את המוצר, דבר הכי גרוע שיכול להיות כאשר מנסים למכור ללקוח מוצר הוא שהוא פשוט יתנגד לרכישת המוצר ולכן מה שבעצם קורה זה שלפעמים יש אנשים מוכרים שיוצרים את הקונפליקט עם הלקוח בלי שהם יהיו חייבים ליצור את הקונפליקט עם הלקוח. מה הכוונה? הכוונה היא שהרבה מאוד פעמים כשבאים למכור מוצר לאיזה לקוח באים לשכנע אותו לבצע את העסקה, לסגור את העסקה מה שזה לא יהיה בעצם ניתן לקחת את הדבר שאנחנו רוצים שהלקוח יסכים עליו, אוקי וניתן לעשות את זה להפוך את זה להסכמה חלקית והסכמה מלאה.

לדוגמה נגיד שבן אדם רוצה לקנות דירה באיזה בית נגיד באיזה בניין אוקי חדש מקבלן יש את כל הדירות בבניין, עכשיו מה אנחנו רוצים בסוף מה איש המכירות רוצה? הוא רוצה שהלקוח יגיד לו "כן אני רוצה לגור בדירה הזאת והזאת, בדירה הזאת והזאת בקומה הזאת והזאת בוא נחתום עכשיו תגיד לי מתי אפשר להיכנס לדירה" זה מה שאיש המכירות רוצה. עכשיו אפשר להגדיר שההסכמה המלאה אם נגדיר את זה אז בעצם יש לנו הסכמה מלאה על מה שאנחנו רוצים בסוף שיקרה, זאת אומרת שהסכמה מלאה מתארת את מה שהמוכר רוצה שהלקוח יסכים איתו בצורה מלאה על כל מה שהמוכר רוצה שהלקוח יקנה זה נקרא הסכמה מלאה.

יחד עם זאת יש דבר שנקרא הסכמה חלקית, מה זאת אומרת הסכמה חלקית? הסכמה חלקית פירושה החלקים של ההסכמה המלאה. לדוגמה נגיד שהלקוח הסכים הסכמה מלאה לגור בבניין בקומה 6 בדירה מספר 22 נניח, אוקי אם אנחנו בעצם ניקח את ההסכמה המלאה הזאת שלו אנחנו בעצם נראה שההסכמה המלאה הזאת מורכבת מהמון הסכמות קטנות קודם כל הוא הסכים שהוא רוצה לקנות דירה הוא הסכים שהוא רוצה לקנות דירה בבניין הזה מהקבלן הזה, לגור פה לגור פה בבניין הזה לגור בדירה בגודל כזה, הסכים לעוד המון פרטים שכולם ביחד הביאו אותו להסכים להסכמה מלאה שהיא לגור פה בדירה הזאת בקומה הזאת בבניין הזה והזה וכו'.

ולכן הרבה מאוד פעמים כאשר מוכר בא למכור מוצר מה שהוא עושה, הטעות שהוא עושה היא שהוא מנסה להשיג הסכמה מלאה לפני שיש לו הסכמה חלקית, זאת אומרת הלקוח בכלל עוד לא בטוח שהסכימו איתו על כל מיני דברים בסיסיים שצריך להסכים והוא כבר אומר לו "טוב בוא נסכים עכשיו על הדירה הזאת והזאת", נניח לצורך העניין אבל הבן אדם עוד לא הסכים איתך על הדברים הבסיסיים מה אתה רוצה ממנו הסכמה מלאה ואז הוא אומר ללקוח "בוא תסכים איתי הסכמה מלאה" ואז הלקוח אומר לו "לא זה לא מתאים לי" ובזה נגמר הדיון או ובזה מסתבך הדיון. למה מסתבך הדיון? כי או שנגמר הדיון כי הלקוח אמר "לא מתאים לי" או שמסתבך הדיון כי בעצם כבר הלקוח לא הסכים איתך עכשיו אתה צריך לנסות לבדוק "טוב אז למה אתה לא מסכים איתי?", "כי ככה וככה", "אז בוא נסכים קודם על זה" וזה כמובן טעות.

למה? כי למה להגיע עם הלקוח למצב של הסכמה, למה להגיד ללקוח "תסכים איתי הסכמה מלאה ואז או שהוא לא יסכים או שאחר כך נצטרך להסכים איתו על ההסכמות החלקיות ומראש אפשר לוודא שיש הסכמות חלקיות. עכשיו לפעמים אם אנחנו רוצים למכור מוצר ללקוח ונגיד שזה מוצר שצריך להסכים הרבה הסכמות לפני שמסכימים להסכמה המלאה הזאת ולפעמים דווקא אם אנחנו כן נבוא ללקוח ונתחיל לעבור איתו דבר דבר יכול להיות שהוא יגיד "עזוב לא זה לא מתאים, אתה יודע הסעיף הזה והזה לא נראה לי לא רוצה לחתום על החוזה" ולכן לפעמים דווקא כן כדאי לקפוץ ישר להסכמה המלאה, נגיד לו "בוא תסכים איתי הסכמה מלאה" הוא יגיד "טוב בסדר" למה כי הוא לא שם לב לאיזה דבר כזה או אחר.

אבל אף על פי כן יש הרבה מאוד מקרים שבהם אי אפשר ואסור מההיבט שרוצים לשכנע ולמכור ללקוח, מההיבט הזה אסור לבקש מהלקוח להסכים הסכמה מלאה למה כי הוא עוד לא בשל בכלל להסכמה מלאה קודם כל צריך להסכים איתו על הסכמות חלקיות. כשבאים לשכנע מישהו במשהו קודם כל צריך לפני שמשכנעים אותו לטוס לסין, קודם כל בוא תשכנע אותו שהוא רוצה לטוס, בוא תשכנע אותו שהוא בכלל רוצה לצאת לחופש, בוא תשכנע אותו שהוא לא כל כך אוהב את העבודה שמגיע לו חופש הוא צריך חופש, במיוחד הוא יכול לקחת חופש באיזה בית מלון שיהיה בית מלון בחו"ל וכו' ואחר כך לשכנע אותו לטוס לסין לנופש. אי אפשר יש להגיד לו "טוב אתה רוצה לטוס לסין לנופש?", "לא אני לא רוצה לטוב לסין לנופש" למה כי הוא עוד לא הסכים על הדברים הבסיסיים.

ולכן הרבה מאוד פעמים כשרוצים לשכנע מישהו צריך לשים לב שאם יש חשש סביר שהוא לא הולך להסכים למה שאנחנו רוצים שהוא יסכים בסוף אז לא צריך ללחוץ יש להגיד לו שיסכים עם מה שאנחנו רוצים שהוא יסכים בסוף כי זה דווקא יצור את ההתנגדות, זה דווקא יצור תוצאה הפוכה אם נגיד לו "בוא תסכים" לפני שהוא התבשל לפני שהלקוח התבשל אז או שזה יגרום לו להגיד "לא מסכים" ובזה נגמר הדיון או שזה יגרום לו להביע התנגדות ואז נצטרך להתחיל מהתחלה לבדוק "למה אתה לא מסכים בא נתחיל לעבור סעיף סעיף". ולכן מראש צריך לקחת את ההסכמה המלאה גם אם הבן אדם צריך לשאול את עצמו "מה הרעיון שאני רוצה לשכנע את הבן אדם השני, מה הדבר שאני רוצה לבקש מהבן אדם השני, מה הדבר שאני רוצה לגרום לבן אדם השני לעשות?" לקחת את הדבר הזה ולפרק אותו לחלקים קטנים, "אוקי בשביל שהוא יעשה את זה ואת זה הוא צריך להסכים לזה ולזה" קודם כל בא נראה שהוא מסכים לדברים הבסיסיים.

בלי זה אין בכלל טעם להמשיך את הדיון קודם כל להשיג הסכמה קטנה, המהות של מה שאני מציע עכשיו ממליץ היא קודם כל תשיג הסכמות קטנות כאשר כל ההסכמות הקטנות הוסכמו עכשיו ההסכמה הגדולה מתבקשת מאליה, "עכשיו זה טוב אז איפה חותמים? חותמים פה" סגרנו את הדיון. אבל אם קופצים מהר מדי להסכמה הגדולה הרבה פעמים מפסידים את כל העסקה בגלל שנוצר קונפליקט, ואני אחדד כי אם מישהו אומר "אין בעיה אז אני אגיד לו בוא תחתום ואז הוא יגיד אני לא רוצה ואז אשאל אותו למה אתה לא רוצה, ואז נבדוק על מה הוא לא מסכים ואז נלך ונעבור סעיף סעיף", זאת טעות למה כי כבר נוצרה תחושה של חוסר הסכמה שהיא מקשה על סגירת העסקה.

כפי שהסברתי בפעם אחרת אם יש תחושב של חוסר הסכמה באוויר גם אם בסוף זה יתאים ללקוח יש יותר סיכוי שהוא יגיד לא כי כבר נוצרה תחושה של אי הסכמה, כבר הוא חושב שהולכים לדפוק אותו. כמובן שיש מקרים שבהם אם אנחנו יותר מדי נכנס לפרטים של ההסכמות הקטנות אנחנו בסוף נפסיד את ההסכמה הגדולה כי הלקוח בעצם יגלה מה לא מתאים לו בפרטים הקטנים, זאת אומרת אם נגיד למישהו "תראה אם אתה בטוח שככה ואתה בטוח שככה אז ככה וככה" יכול להיות שהוא יגיד "לא אני לא רוצה את זה, אני לא בטוח שככה וככה" ולעומת זאת אם אנחנו נגיד לו "טוב אז בא תעשה ככה וככה" הוא יגיד "יאללה בא נעשה ככה וככה" דווקא את הדבר הגדול. ולכן כל מקרה לגופו אבל אף על פי כן באופן יחסי ברגע שרוצים להביא בן אדם להסכמה גדולה צריך להתחיל עם הסכמות קטנות ולא לקפוץ מהר מדי להסכמה הגדולה כי אז ייווצר קונפליקט גדול מדי.

ואני אוסיף עוד דבר הקשר הזה הרבה פעמים כשמישהו לא מסכים נגיד שכבר אמרנו לבן אדם משהו והוא אמר "אני לא רוצה את זה" אז מה שצריך לעשות זה במקום לשאול למה הוא לא רוצה את זה "למה הוא לא רוצה את זה, למה הוא אמר שהוא לא רוצה?" מה שצריך לעשות זה לבדוק מה ההסכמות הקטנות שאנחנו מניחים או מבינים שהוא צריך להסכים איתם כדי שהוא יסכים להסכמה הגדולה, מה הם הדברים הקטנים הבסיסיים מה הנחות היסוד הבסיסיות שהוא צריך להסכים איתן כדי שהוא יסכים איתנו על ההסכמה הסופית ולוודא שהוא בכלל מסכים להנחות היסוד הבסיסיות, מי אמר בכלל שהוא מסכים עם זה אתה אומר לבן אדם "למה ככה וככה?", "אבל מי אמר בכלל שככה וככה" כאילו הדברים היותר בסיסיים. אז שיהיה לכולם בהצלחה.
איך לשאול שאלות לקנות את הבית לחץ על לקוח תהליכים אי הסכמה עסק אהבה הסכמה גדולה איך לא למכור למנוע לקוחות nlp איך לא למכור איך לא למכור ללקוח איך לגרום לאישה איך לגרום לבחור איך לגרום לבחורה איך לגרום לגבר איך לגרום למישהו להסכים איך ליצור הסכמה איך למכור איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך למנוע איך למנוע התנגדויות איך למנוע התנגדות איך לשכנע מישהו איש מכירות אנשי מכירות הסכמה הסכמה גדולה הסכמה עם לקוח הסכמה קטנה התנגדות טעויות טעויות במכירה טעויות במכירות טעויות של אנשי מכירות טעות יצירת הסכמה יצירת הסכמה עם לקוח לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום למישהו להסכים להסכים לטעות ליצור ליצור הסכמה למכור למכור ללקוח למכור ללקוחות למנוע למנוע התנגדויות למנוע התנגדות לקוח לקוחות לשכנע מישהו לשכנע מישהו להסכים מכירה מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מתי למכור ללקוח נלפ
שיטות מכירה, התאמת שיטת המכירה למוצר, כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת, התאמת סגנון המכירה למוצר, אופי של איש מכירות, איזה אופי צריך איש מכירות? סוגי מכירה שונים, סגנונות מכירה שונים, כישורי מכירה שונים בהתאם למוצר, האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר? להיות תותח במכירות, מה צריך כדי לדעת למכור? סוגים שונים של שיטות מכירה, תיווך דירות, מתווך דירות, ללמוד למכור, אני לא טוב במכירות, איך למכור נדלן? סוגי עסקאות שונים, סוגים של משא ומתן, איך למכור בית?
שיטות מכירה, התאמת שיטת המכירה למוצר, כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת, התאמת סגנון המכירה למוצר, אופי של איש מכירות, איזה אופי צריך איש מכירות? סוגי מכירה שונים, סגנונות מכירה שונים, כישורי מכירה שונים בהתאם למוצר, האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר? להיות תותח במכירות, מה צריך כדי לדעת למכור? סוגים שונים של שיטות מכירה, תיווך דירות, מתווך דירות, ללמוד למכור, אני לא טוב במכירות, איך למכור נדלן? סוגי עסקאות שונים, סוגים של משא ... אתה צריך אופי מסוים וכישורי תקשורת בין אישית מסוימים, כדי להיות מסוגל למכור מוצרים שונים. האם אתה צריך כישורי מכירה שונים, כדי למכור מוצרים שונים? או שמי שמוכשר ברמת יכולת המכירה שלו למכור מוצר מסוים, הוא יוכל למכור גם מוצר אחר? והתשובה היא, שאכן למוצרים שונים יתכן שצריך שיטות מכירה שונות, בלי קשר לידע שנצרך כדי למכור את המוצר ובלי קשר לפרופיל האישי של המוכר. דהיינו, יתכן שמי שהוא ... למכור מוצר אחר בסיטואציה אחרת, כמו שתכף אסביר. אז מי שיתבונן יראה, כי לכל איש מכירות, יש את סגנון המכירה ואת שיטת המכירה שלו. לדוגמה יש איש מכירות שעובד על שיטת ההחמצה, דהיינו, יוצר אצל הלקוח תחושת החמצה ומנסה באמצעותה למכור את המוצר. או סגנון אחר של מכירה, של מה יש לך להפסיד, דהיינו, להקטין את העלות של המוצר בעיני הרוכש. או שיטת מכירה של לשקר קצת את הלקוח, כדי למכור לו את המוצר. במילים אחרות, אם ניקח את אנשי המכירות הכי טובים בתחומם, נראה כי יש להם שיטות מסוימות שבאמצעותן הם סוגרים עסקאות. ולכל איש מכירות יש את סגנון המכירה שלו או את שיטות המכירה שלו וכולי. אבל צריכים לדעת, שיתכן מאוד ששיטת מכירה שעובדת מצוין במוצר אחד, היא לא תעבוד לחלוטין בלמכור מוצר אחר. ואיך זה יכול להיות? כי מוצרים שונים, צריכים ... אחרים, מאשר המוכר בשוק שבא למכור עגבניות במבצע. וכדי למכור בית, צריך כישורים אחרים, מאשר הכישורים שצריך כדי למכור מכירה שנסגרת יותר מהר במקום כאן ועכשיו. כי במכירת דירות, יש תהליך של כמה חודשים, מהרגע שפוגשים את הלקוח, עד שסוגרים את העסקה. במילים אחרות, עסקאות ותהליכי מכירה שונים, עשויים להיות שונים זה מזה, במשך זמן התקשורת עם הלקוח, האם זו עסקה קצרה כאן ועכשיו, או שצריכים ... מוצר מאוד יקר שהלקוח הולך לקחת משכנתא והלוואה עבור המוצר. עסקאות יכולות להיות שונות גם, בכמות האנשים שמעורבים בתהליך המכירה. האם המכירה מתבצעת מול בן אדם אחד, או שיש הרבה אנשים שמעורבים בעסקה. לדוגמה מכירת בית ללקוח, שבה מעורבים הרבה אנשים, ... שבהן הרוכשים הם ברמת אינטליגנציה גבוהה. ואז ממילא אנשים אינטליגנטים רואים את העולם שונה, במקרים מסוימים והם יצפו לסגנון מכירה שונה וכיוב. יש עסקאות שמתבצעות עם אנשים שלא שמים לב שעושים עליהם מניפולציות. ויש עסקאות שמתבצעות עם אנשים חכמים, ... להפעיל עליהם מניפולציות רגשיות כאלו ואחרות. בקיצור בשורה התחתונה, ניתן להבין כי מצד אחד, אנשי מכירות יש להם סגנונות מכירה שונים זה מזה. אבל לא רק שסגנונות המכירה של איש המכירות שונה אחד מהשני, אלא שלמוצרים שונים נדרשת התאמה של שיטת המכירה ונדרשת אולי שיטת מכירה שונה ממוצר אחד למוצר אחר. וזה כמובן חוץ מכך שלכל מוצר יש את המידע שצריכים לדעת עליו, כדי למכור ... תותח במוצר מסוים ואיש המכירות הכי טוב בתחומו, אבל הוא יהיה איש מכירות גרוע בתחומים אחרים, שבהם נדרשים כישורי מכירה אחרים, סגנון מכירה אחר, תרבות מכירה אחרת, סגנון מכירה שונה וכולי. יש שיטות מכירה שיעבדו מצוין במקרים מסוימים עבור אנשים מסוימים במוצרים מסוימים, אבל לא יעבדו במקרים אחרים. ולכן גם ניתן לומר, שגם אם אתה גרוע במכירות בתחום מסוים, אולי כן תצליח למכור מוצר אחר, שדורש סגנון מכירה אחר ושיטת מכירה אחרת, שהיא יותר מותאמת לאופי שלך. והחוכמה כמובן, היא להבין לכל מוצר מה שיטת המכירה שהכי טובה לאותו מוצר. ולהתאים את האופי של איש המכירות ואת סגנון המכירה שלו, למוצר המסוים וכולי.
טיפול בהתנגדויות מכירה - מהן 2 האפשרויות לטיפול בהתנגדויות מכירה? ניתוח סיבתיות של התנגדויות מכירה. איך לבצע ניתוח סיבתיות בהתנגדות מכירה? איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה?
טיפול בהתנגדויות מכירה - מהן 2 האפשרויות לטיפול בהתנגדויות מכירה? ניתוח סיבתיות של התנגדויות מכירה. איך לבצע ניתוח סיבתיות בהתנגדות מכירה? איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? אז מהי התנגדות מכירה? מה המבנה של התנגדות המכירה מבחינת ניתוח סיבתיות של סיבה ותוצאה? התנגדות מכירה, היא סיבה ללמה לא לרכוש את המוצר. ההתנגדות היא הסיבה, לכך שלא לרכוש את המוצר שזו התוצאה. אני לא ... לא רוצה לרכוש. המוצר יקר, זו הסיבה, התוצאה היא, אני לא רוצה לרכוש. וכאשר מבצעים ניתוח סיבתיות על התנגדות מכירה, באפשרותנו להבין שיש לנו מספר דרכים לתקוף את התנגדות המכירה. 1 - להטיל ספק בסיבה. 2 - להטיל ספק בכך שהסיבה מחייבת את התוצאה. אוסיף ואומר, שבניתוח סיבתיות באופן ... להעמיק בו באמצעות לימוד הנושא של ניתוח סיבתיות. אבל יש כאן 2 מצבים של ניתוח סיבתיות בהקשר של התנגדויות מכירה. יש את ניתוח ההתנגדות באופן כללי ויש את ניתוח ההתנגדות הספציפית באופן ספציפי. ואני אסביר. נניח שלקוח לא רוצה ... לחיסרון X, אולי צריך לתת יותר משקל ליתרונות אחרים שיש במוצר. זאת בעצם הלוגיקה של ניתוח סיבתיות בטיפול בהתנגדות מכירה. וכמובן כנל שיש לנו גם את האפשרות הרחבה יותר של לבדוק? האם באמת זאת הסיבה היחידה? אולי יש גם ...
התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח?
התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של ... התנגדות הלקוח כמו שכבר הסברתי במקומות שונים. ויש גם לוגיקה של מתי ובאיזה שלב לדבר עם הלקוח על התנגדויות המכירה שלו. באיזה שלב בשיחה כדאי לדבר עם הלקוח על ההתנגדויות שלו. ויש בזה המון היבטים והמון עניינים. אבל יש מצב שבו איש המכירות קולט שהלקוח הולך לדבר על נושא של התנגדות מכירה, שלאיש המכירות אין שום מענה להתנגדות המכירה הזאת. ונניח שלאיש המכירות יש את אפשרות הבחירה, האם לנסות להעביר נושא ולהתעלם מהשאלה של הלקוח בצורה חכמה או ... שאין לה פתרון, עדיין לדעתך כדאי שהוא ירכוש את המוצר, למרות שהוא כמובן לא מבין את התשובה שלך להתנגדות המכירה שלו. כי באמת אין לך פתרון. אסביר שוב: בתהליך המכירה יש נקודת מבט שבה הלקוח מאמין לאיש המכירות למה שהוא אומר. ואם איש המכירות אומר שללקוח כדאי לרכוש את ... הלקוח שואל את עצמו, האם דעתך כאיש מכירות שכדאי לו לרכוש את המוצר, האם היא לוקחת בחשבון את התנגדות המכירה שאין לך פתרון אליה, הרי שביחס לשאלה הזאת, עדיף שתגיד ללקוח שכדאי לו לרכוש את המוצר, אחרי שתקשיב גם ... הולך לדבר על נושאים שאתה לא רוצה להיכנס אליהם, נושאים שאולי אין לך שום תשובה אליהם, נושאים בעיתיים, התנגדויות מכירה שאין לך שום פתרון אליהם. במקרה כזה, יש המון שיקולים מה לעשות ואיך לעשות. אבל כדאי לקחת בחשבון, שיש ... על הבעיה שלו, זה דווקא מגדיל את הסיכוי שהוא ירכוש את המוצר, למרות שאתה לא נותן שום מענה להתנגדות המכירה שלו וכולי.
להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה, הפחדה בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה? חוויית הלקוח בתהליך המכירה, FOMO בתהליך מכירה, פחד מהחמצה בתהליך מכירה, פחד מהחמצה כשיטת מכירה, FOMO של לקוחות, איך לא לשכנע לקוח? בקשת רכישה, ניהול משא ומתן בחוסר תום לב, עסקה טובה עושים באהבה או שלא עושים בכלל, איך לסגור עסקה טובה? win win situation, פחד של לקוח, לסגור עסקה מתוך פחד, לגרום ללקוח לאהוב אותך, הפחדה כשיטת מכירה
להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה, הפחדה בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה? חוויית הלקוח בתהליך המכירה, FOMO בתהליך מכירה, פחד מהחמצה בתהליך מכירה, פחד מהחמצה כשיטת מכירה, FOMO של לקוחות, איך לא לשכנע לקוח? בקשת רכישה, ניהול משא ומתן בחוסר תום לב, עסקה טובה עושים באהבה ... לסגור עסקה טובה? win win situation, פחד של לקוח, לסגור עסקה מתוך פחד, לגרום ללקוח לאהוב אותך, הפחדה כשיטת מכירה והפעם נסביר, כי כאשר מנהלים משא ומתן ורוצים לגרום ללקוח לסגור עסקה, אז צריכים לזכור כי ברמת העיקרון אנשים ... של אהבה ולא של פחד. וזה בעצם אומר, שכאשר מנסים למכור למישהו משהו, צריכים לחשוב על חוויית הלקוח בתהליך המכירה. דהיינו, האם הלקוח מקבל מאיתנו דרייב חיובי לסגור עסקה, כי ככה יהיה לו יותר טוב, או שכדאי לו לסגור ...
תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה וכאן נסביר על תהליך של תיאום פגישות מכירה ואיך לתאם פגישת מכירה עם לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תהליך שבו איש המכירות מנסה לתאם פגישה פיזית עם הלקוח, כדי למכור ללקוח את המוצר. ... איך להביא את הלקוח לפגישה פיזית ולהתמודד עם התנגדות של מכירת הפגישה ללקוח. אז כמובן שיש לנו כאן תהליך מכירה בפני עצמו, שהוא חלק מתהליך מכירה גדול יותר. דהיינו, בתהליך המכירה הגדול, אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר כלשהו, לדוגמה בית, שמצריך את איש המכירות, לפגוש בפועל את הלקוח, כדי למכור לו את הבית. אבל בתוך תהליך המכירה הראשי, יש גם תהליך מכירה משני, שבו על איש המכירות למכור ללקוח את הפגישה הפיזית. דהיינו, לשכנע את הלקוח להגיע לפגישה פיזית. וכמובן שאנחנו ...
תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים
תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים וכאן אסביר איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? ואיך להתחיל שיחה יוצאת עם לקוח? ואיך להתמודד ... יוצאות? ואיך לגרום ללקוח להישאר על הקו? ואיך לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה? ואיך למכור ללקוח את שיחת המכירה? ועוד. ואתחיל בלדבר על טעות של אנשי מכירות בטלפון, במצב של שיחות יוצאות (ולא במצב של שיחות נכנסות), שכאשר ... שלו עם הלקוח. שלכאורה זה הגיוני. אבל זה לא הכרחי. כי יש אפשרות טובה יותר. והיא, שבמקום להתחיל שיחת מכירה טלפונית, בלמכור ללקוח את השיחה עצמה, אפשרי להתחיל למכור ללקוח את המוצר עצמו ודרך זה למכור לו את השיחה. ... הרי שהוא יגיד לך שזה היה בטעות / שהוא לא זוכר שהוא השאיר פרטים וכיוב. ככה שחבל להתחיל שיחת מכירה בלדבר על הסיבה שבגללה עושים את שיחת המכירה. וחבל להתחיל שיחת מכירה בלהצדיק את שיחת המכירה, בכך שהלקוח השאיר פרטים. כי זה לא באמת מעניין וזה עשוי לגרום לנזק. כן הגיוני, להתחיל את השיחה בלדבר ...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1 וכאן אבאר נוסחה, איך עליך לחקור ולהבין תהליכים באופן כללי ותהליכי מכירה באופן ספציפי. וממילא לדעת בין השאר, איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, באמצעות הצבת ההתנגדות של הלקוח בנוסחה הבאה, והסקת ... של תהליכים, שמי שמתרגל לחשוב ככה בחיי היום יום, ממילא הוא יוכל לנתח יותר מהר את האמת בהתנגדות בתהליך מכירה, וממילא יוכל יותר טוב לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר. ועכשיו נעמיק עוד יותר בנוסחה הזאת, וננתח לדוגמה טיפול ...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2 וכאן אתן מספר שאלות שעליך כאיש מכירות ללמוד לשאול את עצמך, כאשר אתה שומע התנגדות מהלקוח, שהוא לא רוצה לקנות את המוצר אז ראשית, להלן רשימה של התנגדויות מכירה נפוצות אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את המוצר ממך, משום שלטענתו של הלקוח: המוצר יקר לי, המוצר לא ... כללי ולזהות הנחות יסוד באופן כללי, כך ממילא תדע יותר טוב בזמן אמת, כיצד לבדוק את הקושי שלך לסגור מכירה, ואיך להצליח למכור יותר טוב הרבה יותר.
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות מה המבנה הנכון של שיחת מכירה בטלפון? שיחת מכירה בטלפון מורכבת משני חלקים מרכזיים: החלק הראשון הוא מכירת השיחה עצמה, והחלק השני הוא מכירת המוצר או השירות במהלך ... מחבר בדרך כלל מבזבזות זמן ומחלישות את ההתעניינות הראשונית של הלקוח. האם נכון ליצור קרבה או סמכות בתחילת שיחת המכירה? יש שתי גישות מנוגדות לגבי איך להתחיל את שיחת המכירה. הראשונה ממליצה ליצור קרבה על מנת שהלקוח יקשיב לך יותר בנוחות. לעומת זאת, הגישה השנייה ממליצה דווקא ליצור סמכות ... עניין אמיתי שימנע ממנו לנתק. איך אפשר ליצור עניין בתחילת השיחה? יש מגוון דרכים אפשריות ליצור עניין בתחילת שיחת מכירה. אפשר למשל להציג מיד את התועלת המרכזית של המוצר, לדוגמה לומר משפט כגון: יש לי משהו שיכול לשנות את ... קצרה וממוקדת, כאשר רוב תשומת הלב של הלקוח צריכה להיות נתונה לעניין ולתועלת שתציעו בהמשך. מה הדמיון בין שיחת מכירה להתחלה עם בחורה? אליעד כהן מסביר שיש דמיון בין התחלה עם בחורה לבין שיחת מכירה בטלפון, כיוון שבשני המקרים המשפטים הראשונים צריכים לעורר עניין וסקרנות כדי שהשיחה תמשיך. כמו שבטלפון הלקוח יכול לנתק, כך ... לחסוך כסף באופן משמעותי כבר מהחודש הבא וכך להבטיח שהלקוח יהיה מעוניין להמשיך להקשיב. לסיכום, מהם השלבים הנכונים בשיחת מכירה טלפונית? שלב ראשון: למכור ללקוח את השיחה עצמה וליצור אצלו עניין בסיסי וסקרנות להקשיב. שלב שני: לאחר שהצלחתם לעורר ... כדי שהלקוח ירצה להקשיב לי לפחות למשך שתי דקות? איך למכור בטלפון? איך להכין תסריט שיחת טלמרקטינג? טיפים לשיחת מכירה בטלפון איך ליצור עניין בשיחה טלפונית? מה חשוב בתחילת שיחת מכירה? מה המבנה הנכון לשיחת מכירה בטלפון? כאשר ניגשים לבצע שיחת מכירה טלפונית, הדבר הראשון שחשוב להבין הוא שלשיחת מכירה יש שני חלקים עיקריים: החלק הראשון - מכירת השיחה עצמה. החלק השני - מכירת המוצר או השירות במהלך השיחה. הרבה אנשי מכירות מתחילים את שיחת המכירה בהצגה עצמית ארוכה או בהסבר מיותר כיצד הגיעו למספר הטלפון של הלקוח הפוטנציאלי. למשל, שאלות כמו הגעתי למשה? או ... קשר להצגה עצמית או הסבר מקדים. המטרה היא תמיד קודם כל לעורר עניין והקשבה. איך ליצור עניין בתחילת שיחת מכירה? יש הרבה דרכים ליצור עניין בתחילת השיחה. אפשר למשל להציג מיד את התועלת המרכזית מהמוצר, כגון יש לי משהו ... כדאי להציג את עצמך בתחילת השיחה? למרות שהצגה עצמית מקובלת מאוד, אליעד מציג את ההצגה העצמית כפעולה משנית בשיחת מכירה. הצגה עצמית קצרה יכולה לעזור ביצירת אמון, אך לא מומלץ להאריך בה. עיקר הזמן בתחילת השיחה צריך להיות מוקדש ליצירת עניין וסקרנות מצד הלקוח. מה הקשר בין שיחת מכירה להתחלה עם בחורה? קיים דמיון רב בין התחלה עם בחורה לבין שיחת מכירה בטלפון. בשני המקרים, המשפטים הראשונים מיועדים לעורר עניין כדי שהשיחה תוכל להמשיך. כמו שבטלפון הלקוח יכול פשוט לנתק, כך ... המצבים הוא הצורך להקפיד שהמשפטים הראשונים יהיו מספיק מושכים ומעניינים כדי שהשיחה תמשיך ותעמיק. לסיכום: מהם השלבים הנכונים לשיחת מכירה בטלפון? שלב ראשון: לגרום ללקוח לרצות להקשיב לשיחה. (מכירת השיחה עצמה) שלב שני: רק אחרי שתפסת את תשומת הלב ... שיגרום לו לרצות להקשיב לי במשך שתי דקות לפחות? איך למכור בטלפון? איך להכין תסריט שיחת טלמרקטינג? טיפים לשיחת מכירה בטלפון איך ליצור עניין בשיחה טלפונית? מה חשוב בתחילת שיחת מכירה? עכשיו בן אדם צריך למכור למישהו משהו בטלפון, מה אתה רוצה למכור נגיד בטלפון שירות ל...? ש: אנטנה לאוטו ... את השיחה וזה יגרום לך לאיזה משהו טוב יותר בעתיד. אליעד: בדיוק אז בא נסביר את זה ככה שיחת מכירה יש בה שני חלקים יש בה את החלק שאתה מנסה למכור את המוצר ויש בה את החלק שאתה מנסה למכור את שיחת המכירה עצמה, כששיחת מכירה מתחילה בטלפון כי במציאות בן אדם פחות בורח אבל נגיד בטלפון שהוא מנתק את הטלפון או מה שזה לא יהיה בשיחת מכירה קודם כל אתה צריך למכור את שיחת המכירה עצמה. אתה צריך ליצור לו עניין לרצות להקשיב לך, המהות היא איך אני גורם לו לרצות להקשיב לי שתי ... אליעד: את מתכוונת להגיד שאת בורחת פנימית. ש: אבל בעיקרון הטקטיקה היא אותה טקטיקה זה סוג של טקטיקה של מכירה. אליעד: אוקי הבנו. עכשיו אתה יכול למכור את השיחה בהרבה דרכים נכון אתה יכול להגיד לו אם תקשיב לי ...
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות מהי הטעות הגדולה ביותר בתהליך מכירה? הטעות הגדולה ביותר בתהליך מכירה היא שימוש במונחים מקצועיים שהלקוח לא מבין. כאשר אתה מציג מוצר ללקוח, חשוב מאוד להשתמש בשפה שהוא מבין, אחרת ... את המונחים עשוי לסמוך עליך יותר, מתוך הנחה שאתה מבין יותר ממנו. מה עליך לעשות כדי להימנע מטעויות בתהליך מכירה? בסופו של דבר, השאלה המרכזית היא מה אתה רוצה להשיג: 1. אם אתה רוצה שהלקוח יבין אותך - השתמש ... הלקוח? איך לגרום ללקוח להבין אותך? איך לדבר עם לקוחות? איך לעשות פרזנטציה בצורה נכונה? שימוש בשפה מקצועית בתהליכי מכירה הטעות הגדולה במכירות: שימוש במושגים שהלקוח לא מבין אחת הטעויות הנפוצות ביותר שאנשים עושים במכירות היא שימוש במונחים מקצועיים ... שלו? איך לדבר עם לקוח בצורה נכונה? איך להכיר את שפת הלקוח? מהי השפה של הלקוח? מושג מקצועי בתהליך מכירה, מונח מקצועי בתהליך מכירה, שפה מקצועית בתהליכי מכירה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מכירה, כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מכירה, איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לילדים, אימון אישי לדיאטה, מאמן אישי להפרעות קשב וריכוז בנושאי מכירה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.5313 שניות - עכשיו 01_09_2025 השעה 16:50:54 - wesi1