אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור ✔איך למכור? איך לשכנע? שכנוע מוסווה, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, מסר סמוי, מסר גלוי, שיטות מניפולציה, מניפולציות, העברת מסרים, זעקת הקוזאק הנגזל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:54איך למכור? איך לשכנע? שכנוע מוסווה, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, מסר סמוי, מסר גלוי, שיטות מניפולציה, מניפולציות, העברת מסרים, זעקת הקוזאק הנגזל, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
מה ההבדל בין שכנוע ישיר לשכנוע עקיף?

אליעד כהן מסביר כי קיימות שתי שיטות עיקריות לשכנוע: שכנוע ישיר ושכנוע עקיף. שכנוע ישיר הוא כשאומרים לאדם בצורה מפורשת וברורה את מה שרוצים ממנו או מה הוא צריך לעשות. לעומת זאת, שכנוע עקיף פועל בדרך סמויה יותר, כאשר המסר לא נאמר במפורש אלא בצורה עקיפה, כך שהאדם יסיק בעצמו את המסקנה הרצויה. לדוגמה, בשכנוע ישיר אומרים "הדירה הזו מתאימה לך" או "אתה חייב לקנות את הרכב הזה". בשכנוע עקיף אומרים "כל שאר הדירות לא מתאימות לך" או "הרכבים האחרים קטנים מדי או יקרים מדי עבורך", מה שמוביל את האדם להסיק שהדירה או הרכב שעליהם מדובר הם הטובים ביותר עבורו.

למה לבחור בשכנוע עקיף ולא בשכנוע ישיר?

לפעמים משתמשים בשכנוע עקיף כדי להימנע מלחץ ישיר או להסתיר מידע. בשכנוע עקיף האדם לא מרגיש שמופעל עליו לחץ, כי הוא חושב שהגיע להחלטה בכוחות עצמו. כך, לדוגמה, כשאומרים ללקוח "לא כדאי לך לדחות את החתימה", הוא בעצם מבין לבד שכדאי לו לחתום עכשיו, בלי להרגיש שמפעילים עליו לחץ ישיר. בנוסף, בשכנוע עקיף קל יותר להסתיר חסרונות במוצר או במידע שמנסים להציג, לעומת שכנוע ישיר בו חייבים לעמוד באופן ברור ומדויק מאחורי ההצהרות.

איך נוצרת מניפולציה על ידי הצגת חסרונות של מתחרים?

אליעד כהן מציין שיטה נפוצה של מניפולציה שבה מציגים את החסרונות של מתחרים או אפשרויות אחרות כדי לגרום למוצר או לרעיון להיראות טוב יותר בעיני הלקוח. המוכר אינו חייב לציין את היתרון של המוצר שלו בצורה ישירה, אלא פשוט אומר ש"האחרים לא מספיק טובים". לדוגמה, אם רכב מסוים הוא יקר לתחזוקה, המוכר יכול להדגיש ש"התחזוקה של כל הרכבים האחרים יקרה מאוד", ובכך לרמוז כאילו אצלו המצב טוב יותר, למרות שבפועל ייתכן שגם אצלו המצב דומה או אפילו גרוע יותר.

מהי מניפולציית "הקוזאק הנגזל" ואיך היא מתרחשת?

מניפולציית "הקוזאק הנגזל" מתארת מצב בו אדם מאשים אחרים באותם דברים שהוא בעצמו אשם בהם. אליעד כהן מסביר שזו צורה חמורה של מניפולציה, שבה האדם עושה מעשה שלילי אך מיד מאשים אחרים בכך שהם ביצעו את אותו המעשה כלפיו. לדוגמה, ילד שמתחיל לריב ולפגוע בחבר, ואז מתלונן למבוגר שהחבר הרביץ לו, כאשר למעשה הוא היה זה שהתחיל את האלימות. דוגמה נוספת, חברת מזון שמשתמשת בכמות גדולה של חומרים משמרים ומאשימה חברה מתחרה בשימוש יתר בחומרים משמרים, למרות שבמציאות המתחרה כלל לא משתמשת בהם או משתמשת בהם הרבה פחות.

איך לזהות ולהיזהר ממסרים עקיפים ומניפולציות בשכנוע?

אליעד כהן מסביר שכדי להימנע מנפילה במניפולציות, חשוב לשים לב אם המסר שמועבר הוא ישיר או עקיף. כאשר המסר ישיר, קל יותר לבדוק את האמיתות שלו כי האדם שמדבר מחויב לעמוד מאחורי דבריו. לעומת זאת, כאשר המסר עקיף, הלקוח עלול להסיק מסקנות שלא נאמרו במפורש, וייתכן שהן בכלל אינן נכונות. לדוגמה, אם נאמר "אצלם יקר", זה לא אומר בהכרח שאצל הדובר המחיר נמוך. יש לבדוק היטב את העובדות ולא להניח שהדבר שלא נאמר מפורשות הוא בהכרח נכון. אליעד מדגיש את החשיבות של לשאול שאלות ולדרוש הוכחות ברורות לפני שמקבלים החלטה, כדי לוודא שלא מגיעים למסקנות מוטעות.

כיצד מוכרים משתמשים בשכנוע עקיף כדי להסוות חסרונות?

לפעמים מוכרים אינם יכולים לומר ישירות שהמוצר שלהם טוב וזול, אולי כי זה לא נכון, ואז הם משתמשים בשכנוע עקיף. לדוגמה, הם לא אומרים "המוצר שלי זול", אלא אומרים "המוצרים האחרים יקרים ולא שווים את הכסף". הלקוח מסיק לבד שהמוצר של הדובר זול וטוב, למרות שזה לא נאמר ישירות, ולמרות שהמציאות יכולה להיות שהמוצר כלל לא זול. בצורה זו המוכר נמנע מלהציג את המוצר שלו בצורה ישירה באופן שקרי, אלא משאיר את המסקנה בידי הלקוח.

לסיכום, כיצד לבדוק אם מנסים להפעיל עליך מניפולציה?

לסיכום, אליעד כהן ממליץ להיות ערניים ולבדוק תמיד אם המידע שמועבר הוא ישיר או עקיף, אם נאמר בצורה מפורשת או אם הסקת את זה לבד. חשוב לבדוק האם ההצהרות הן נכונות עובדתית, והאם המסקנות שהסקת הן מבוססות או שהן רק פרשנות שלך. כך, כאשר מוכר אומר "התחזוקה אצל אחרים יקרה", חשוב לוודא שזה לא אומר שהתחזוקה אצלו זולה יותר, אלא אולי גם יקרה או אפילו יקרה יותר. אליעד מזהיר לא להניח הנחות ללא בדיקה עובדתית ברורה, כדי שלא יוכלו להטעות אותך בקלות באמצעות מניפולציות.
איך אפשר להבין את ההבדל בין שכנוע ישיר לשכנוע עקיף?

בשפה העברית (כמו בכל שפה) יש מילים שמתארות דברים, למשל "זול", "יקר", "מומלץ", "יפה" או "חכם". מילים כאלו רק מוסיפות תיאור או דעת על דבר מסוים בלי להגדיר אותו באופן חד משמעי. לעומת זאת, יש מילים מגדירות שמצמצמות את ההגדרה, למשל "אלו" (אלו ולא אחרים), "היום" (היום ולא מחר) או "פה" (פה ולא שם). שכנוע ישיר משתמש בביטויים מוגדרים שמכוונים בדיוק למסר שרוצים להעביר, כגון "הדירה הזו מתאימה לך" או "אתה חייב לחתום עכשיו". שכנוע עקיף לעומת זאת מעביר את אותו המסר דרך ביטויים עקיפים, כמו לומר "כל שאר הדירות לא מתאימות לך", ודרכו לגרום לאדם להבין לבד שהדירה הספציפית הזו כן מתאימה.

איך נראה שכנוע ישיר ואיפה פוגשים אותו?

בשכנוע ישיר, הרעיון הוא לומר באופן ישיר ומפורש את מה שרוצים שהצד השני יבין או יעשה. לדוגמה, אם רוצים למכור דירה ללקוח, אפשר פשוט לומר לו "הדירה הזו מתאימה לך" או "כדאי לך לחתום עכשיו". אין כאן שימוש ברמזים או בהטיות עקיפות, אלא אמירה חזיתית: "אתה חייב לקנות", "אתה חייב לחתום", וכדומה. היתרון של שכנוע ישיר הוא בבהירות שלו - האדם השני מבין בדיוק מה מנסים לגרום לו לעשות, ואין אפקט של ניחושים או השערות מצד השומע.

מהו שכנוע עקיף ולמה לפעמים בוחרים בו?

שכנוע עקיף פועל דרך הצגה עקיפה של הרעיון. לדוגמה, במקום לומר "כדאי לך לקנות את הדירה הזו", אומרים "כל שאר הדירות לא מתאימות לך". במקום להצהיר "זו המכונית הכי טובה עבורך", אומרים "כל שאר המכוניות קטנות מדי, יקרות מדי, או לא חזקות מספיק". בשכנוע עקיף, האדם המשתכנע מגיע למסקנה בכוחות עצמו, כי הוא קורא בין השורות ומסיק מה כדאי לו לעשות. לעתים מעדיפים שכנוע עקיף כדי לא להיתפס כלוחצים מדי, או כדי להסתיר מידע (ואפילו לסלף אותו, כפי שיוצג בדוגמאות של המניפולציות).

אילו דוגמאות מראות איך נוצרת מניפולציה באמצעות הצגת חסרונות אצל האחר?

יש מקרים שבהם מוכר או משכנע מסתיר את החיסרון שקיים אצלו, ופשוט מדגיש את אותו חיסרון בדיוק אצל המתחרים. כך הוא גורם לצד השני לחשוב שאצל המתחרה יש בעיה, בעוד שאצלו אין את הבעיה הזו, אף על פי שבמציאות ייתכן שדווקא אצלו היא עוד יותר חמורה.

דוגמה ראשונה היא בתחום הרכב:

- אם רכבים מסוימים יקרים לתחזוקה, המוכר עלול לומר "בכל הרכבים האחרים התחזוקה מאוד יקרה" ובכך לרמוז שלרכב שלו אין בעיית עלות תחזוקה, למרות שבפועל ייתכן שהתחזוקה אצלו יקרה אפילו יותר.

דוגמה שנייה היא בתחום המזון:

- אם חברה אחת מרבה לשים חומרים משמרים, היא יכולה להאשים חברה אחרת בשימוש מופרז בחומרים משמרים, אף על פי שבאותה חברה מאשימה יש שימוש מוגבר פי כמה וכמה.

דוגמה שלישית מתייחסת לאופן התנהגות בין אנשים או ארגונים:

- ילד שמתחיל מריבה ומכה, אך מספר למבוגר כאילו רק חברו הרביץ לו, תוך הסתרת העובדה שהוא החל באלימות.

- בגישה דומה, "הקוזאק הנגזל" מאשים אחרים בגזל, בעוד שהוא עצמו היה הגזלן מלכתחילה.

- יש גם מי שיגידו שזה מזכיר טענות הדדיות בין קבוצות גדולות יותר, לדוגמה אנשי ארגון שטוענים שפגעו בהם, מבלי לציין שהם עצמם החלו במעשי פגיעה מלכתחילה.

איך נזהרים ממסר עקיף או ממידע מטעה?

כאשר שומעים טיעון כלשהו, כדאי לשים לב אם מדובר במסר ישיר ("אצלנו זול יותר") או במסר עקיף ("אצלם יקר יותר"). מסר ישיר מאלץ את הצד השני לעמוד מאחורי דבריו, אך במסר עקיף ייתכן שאנו רק מבינים משהו שלא נאמר במפורש, ואולי זהו הבנה שלנו בלבד ולא אמת עובדתית.

חשוב לבחון אם באמת נאמר שרכב מסוים זול, או שרק נאמר "הרכבים האחרים יקרים". ייתכן שזה אומר ששניהם יקרים, ושהמשכנע מנסה להסתיר זאת. צריך גם לבדוק אם מה שנאמר בכלל נכון מבחינה עובדתית. לא כל הצהרה על "המתחרים" מעידה בהכרח על כך שלמשכנע אין את אותה בעיה או אפילו בעיה גדולה יותר.

בסיכומו של דבר, בשכנוע ישיר אומרים באופן מפורש את המסר, בעוד שבשכנוע עקיף משתמשים ברמזים, באמירות שליליות על אפשרויות אחרות או בהדגשת חסרונות של מתחרים, כדי שאדם יסיק בעצמו את המסקנה הרצויה. כך נבנית לעתים מניפולציה, במיוחד כאשר מסלפים או מסתירים מידע ממשי.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטת שכנוע ומניפולציה איך משכנעים אנשים איך מוכרים לאנשים, איך מרמים אנשים וכו' וכמובן שאני מסביר את זה מהצד של מי שרוצה לעשות את זה וגם מהצד של מי שרוצה לדעת איך הוא יכול להימנע מזה שיעשו לו את זה אוקי ואני מסביר באופן כללי איך התופעה עובדת. אז הנושא הוא כדלקמן יש נושא שנקרא שכנוע ישיר ויש דבר שנקרא שכנוע עקיף אפשר לשכנע בן אדם בצורה ישירה ואפשר לשכנע אותו בצורה עקיפה, זאת אומרת לפעמים אומרים לבן אדם "לך תעשה משהו" ולפעמים אומרים לבן אדם דברים מסוימים גורמים לו לרצות ללכת לעשות את המשהו הזה שזה כבר נקרא שכנוע עקיף.

עכשיו איך הנושא עובד וניתן כאן עוד סוג של היבט בסיפור הזה זה עובד ככה מי שישים לב יש בשפה העברית כמו בכל שפה יש מילים שהם תיאור, תיאור כללי לדוגמה "זול יקר, מומלץ צריך, יפה חכם כדאי" כל מיני מילים, אוקי עכשיו המילים האלה לא אומרות על מה זה מדובר נגיד שאומרים על משהו מסוים שהוא זול אבל לא אמרנו מה זול, עכשיו לעומת זאת יש מילים שהן בעצם מגדירות הן מגדירות הן אומרות לך זה ולא דבר אחר. לדוגמה איזה מילים נגיד מגדירות שהן יוצרות הגדרה? סתם נגיד המילה "אלו", "אלו" מה המוח מבין? אלו ולא אחרים, לדוגמה נגיד "היום" המילה "היום" מגדירה היום ולא מחר פה ולא שם, עכשיו ולא קודם ולא אחר כך בקיצור יש מילים שמתארות דברים ויש מילים שמגדירות מה הדברים.

עכשיו מה זה שכנוע ישיר? שכנוע ישיר לדוגמה נגיד רוצים לקחת דירה להגיד שהיא מתאימה, בן אדם רוצה למכור דירה ללקוח אז איך הוא יכול לעשות את זה באמצעות שכנוע ישיר? להגיד "הדירה הזו מתאימה לך", "הדירה הזו" הוא הגדיר את הדירה "מתאימה לך" הוא תיאר את הדירה הזאת "הדירה הזאת מתאימה לך" זה נקרא שכנוע ישיר. מה זה שכנוע עקיף? שכנוע עקיף זה בעצם להגיד "כל שאר הדירות לא מתאימות לך" זה בעצם שכנוע עקיף, כי אם כל שאר הדירות לא מתאימות לך אז מה זה "כל שאר הדירות"? "כל שאר הדירות" זה כאילו חוץ מהדירה הזאת "כל שאר הדירות לא מתאימות לך" משמע שהדירה הזאת כן מתאימה לך, אוקי שכנוע ישיר שכנוע עקיף.

עכשיו מי שרוצה לשכנע בצורה ישירה הוא צריך לשים לב שהוא לא מדבר ברמזים וגם לא מדבר בחידות אלא הוא אומר בדיוק את מה שהוא רוצה, לדוגמה אם אתה רוצה להגיד למישהו מסוים שהדירה הזאת מתאימה לו ושהוא צריך לחתום על החוזה היום אל תגיד לו "אתה יודע כל שאר הדירות נראה לי לא יסתדרו לך לא כדאי לך לדחות את החתימה", מה זה "לא כדאי לך לדחות את החתימה"? תגיד לו "כדאי לך לחתום עכשיו" אל תגיד לו "לא כדאי לך לדחות" כי לא כדאי לך לדחות זה כאילו מסר עקיף "לא כדאי לך לדחות" ולכן התת מודע של הבן אדם מבין "ולכן כדאי לקנות עכשיו" או "לחתום עכשיו" לא, אם אתה רוצה לשכנע בשכנוע ישיר דבר בצורה ישירה אל תדבר ברמזים אל תגיד "אני חושב שאתה תתחרט אם אתה לא תקנה" תגיד לו "אתה חייב לקנות", אוקי זה שכנוע ישיר.

עכשיו לעומת זאת יש גם שכנוע עקיף לא תמיד רוצים להגיד לבן אדם את מה שרוצים להגיד לו מהרבה מאוד סיבות זה יכול להיות, תכף תראו גם עוד סיבה ללמה לפעמים דווקא שכנוע עקיף עדיף על ישיר אני אתן עוד דוגמה תכף ואז מה שצריך לעשות לפעמים זה לעשות שכנוע עקיף, אתה לא חייב להגיד לבן אדם "תעשה את זה ואת זה" אתה יכול בעצם לגרום לו להבין שהוא לא רוצה לעשות שום דבר אחר לא חייבים להגיד לו "אתה יודע אתה חייב לקנות את הרכב הזה" אפשר פשוט להסביר לו למה כל שאר הרכבים לא מתאימים לו "אתה יודע הרכב ההוא וההוא קטן, הרכב ההוא וההוא חלש, הרכב ההוא וההוא ככה", מה הבן אדם הבין? שכנראה הרכב הזה שעליו מדברים איתו כנראה שהוא מספיק טוב לו, אוקי זה נקרא שכנוע עקיף.

עכשיו זה היה עד כאן עכשיו בא נמשיך איך בעצם זה יכול להתפתח ולהשתדרג הנושא הזה מה שקורה לפעמים כבר לקטע של מניפולציה, מה קורה לפעמים במצבים בעולם שמנסים למכור לאנשים דברים? שלפעמים לוקחים חיסרון שיש במוצר או בדבר ובעצם אומרים "הנה תסתכל שמה ושמה יש את החיסרון הזה". לדוגמה נגיד שיש רכב קטן, קטן נגיד זה המוח יכול לראות בעין שהוא קטן בא נגיד שרכב מסוים נגיד עולה להחזיק אותו התחזוקה שלו מאוד יקרה, מה המוכר יכול לעשות אם הוא שקרן? אז הוא יכול להגיד לקונה "אתה יודע כל שאר הרכבים התחזוקה שלהם מאוד יקרה", עכשיו נניח שבאמת כל שאר הרכבים התחזוקה שלהם מאוד יקרה כי יכול להיות שזה נכון ויכול להיות שזה לא נכון אבל גם אם נניח שכל שאר הרכבים התחזוקה שלהם מאוד יקרה זה לא אומר שהרכב הזה התחזוקה שלו לא יקרה.

יכול להיות כשמישהו אומר לך "אתה יודע מה חשבת לקנות?", "חשבתי לקנות את הרכב ההוא וההוא", "עזוב אותך הרכב ההוא התחזוקה שלו מאוד יקרה", "רגע ושלך התחזוקה לא יקרה גם שלך התחזוקה יקרה אז מה אתה אומר לי ששמה יקרה אולי שלך בכלל עוד יותר יקרה". אז בקיצור מה אני מנסה לומר שלפעמים בן אדם רוצה לקמבן את הלקוח, המוכר רוצה לקמבן את הלקוח לשקר אותו ואז לא תמיד הוא מדבר בצורה ישירה לא תמיד הוא אומר "הרכב שלי התחזוקה שלו זולה", הוא לא יגיד את זה למה? כי זה שקר, אז מה הוא יגיד? הוא יגיד כי לפעמים זה שקר ואז במקרה כזה הוא יעדיף להגיד "אתה יודע הרכב ההוא וההוא שרצית לקנות התחזוקה שלו מאוד יקרה" כדי לגרום למשתמע לבן אדם ששומע את המסר הזה לחשוב כאילו הרכב עצמו הוא לא יקר אבל לא נכון גם הרכב עצמו יקר.

ולכן הבן אדם צריך לשים לב לנושא הבא כאשר מנסים למכור לך משהו תנסה לבדוק "רגע הוא אמר לי את זה בצורה ישירה או שרק הבנתי את זה בצורה עקיפה?" כי הרבה פעמים בן אדם מבין איזה מסקנה ואומרים לו "רגע איך הגעת למסקנה הזאת?", "מה כי אמרו לי ככה וככה אז ברור שככה וככה", "לא ברור זה שאתה מבין מניח הנחת יסוד כזאת וכזאת זה שאתה מסיק את המסקנה מי אמר שזה נכון בכלל?" זה לא מחויב מה שנקרא. אוקי אז שימו לב אז כפי שאמרתי מההתחלה יש את המצב הבסיסי שבו רוצים להגיד לבן אדם "אתה יודע כדאי לך לקנות את הרכב הזה כי הוא זול" נגיד אבל נגיד לדוגמה שלא נעים להגיד "הרכב הזה זול" כי אולי המוח יחשוב "אם הוא זול הוא לא טוב" אז אומרים לקונה "אתה יודע הרכבים האחרים הם מאוד יקרים לא שווים את הכסף", "לא שווים את הכסף זה כאילו אומר שהם יקרים הרכב הזה זול אז הוא כנראה כן שווה את הכסף", אוקי זה מקרה רגיל.

יש את המקרה המניפולטיבי ברמת מניפולציה רמה אחת שהיא בעצם אומרת מה החיסרון הקיים כרגע בוא נאשים את המתחרים באותו חיסרון ואז השומע יניח שאם אנחנו מאשימים את המתחרים שלנו בחיסרון מסוים כנראה שלא יהיה לנו את החיסרון הזה. המניפולציה העוד יותר מרושעת היא אומרת ככה יש מצב שבן אדם יש לו איזה חיסרון ולמתחרים שלו אין את החיסרון הזה והוא כדי להסתיר שיש לו את החיסרון הזה הוא פשוט משקר ואומר שלמתחרים שלו או לדבר הנגדי יש את החיסרון כשבעצם אין למתחרים שלו את החיסרון הזה ויש את החיסרון הזה רק לעצמו ובכך הוא בעצם מנסה להעביר מסר שכאילו הוא בסדר למרות שבכלל הוא לא בסדר.

לדוגמה נגיד שיש חברה שהיא טוחנת המון חומרים משמרים בתוך המוצרים שלה ואז היא תלך על איזה חברה אחרת למתחרה שלה ששמה נגיד אין חומרים משמרים והיא תגיד "מה החברה הזאת מפטמת אותכם, המתחרים שלנו שמים לכם המון חומרים משמרים" אבל סליחה אדוני הם לא שמים חומרים משמרים בכלל ואם הם שמו זה בכלל זאת בכלל הייתה תקלה חד פעמית ואתה המומחה בלשים חומרים משמרים אז מה אתה מעמיד פנים שאתה לא שם חומרים משמרים. אוקי כמו לדוגמה נגיד ויש הרבה דוגמאות כאלה לא חסר כשמישהו כשהוא נאשם במשהו הוא ישר מאשים את השני כמו ילד נגיד שהתחיל איזה מריבה ואומר "הוא הרביץ לי" איך הוא הרביץ לך מה אתה עושה הוא בכלל התגונן הוא לא הרביץ לך.

מה שנקרה הקוזאק הנגזל אחד שהוא קוזאק שהוא שודד והוא אומר "גנבו אותי", למה הוא אומר גנבו אותי? כי הוא משחק אותה כאילו כמו נגיד שיש כאלו שיגידו שאפשר למצוא את זה נגיד בחמאס, יש כאלה שיגידו "תראה החמאס מאוד דופקים אותנו מרביצים לנו, אכלו לנו שתו לנו" אבל מה אתה עשיתם קודם למה עשו לכם את זה אז הם בעצם בודקים במה הם לא בסדר ואומרים מראש כמו בוא נאשים את השני שהוא לא בסדר בזה. בקיצור בשורה התחתונה כפי שאמרתי יש מסר ישיר יש מסר עקיף כאשר בן אדם מבין משהו מסוים הוא צריך לבדוק "האם אני מבין את זה בצורה ישירה האם אני בטוח שזה נכון או שרק הסקתי את המסקנה הזאת ממשהו שאמרו לי וגם לא בטוח שמה שאמרו לי זה נכון וגם לא בטוח שהמסקנה שהסקתי מכך היא נכונה?". אז שלא יעבדו עליכם.
המחיר גבוה מידי רצון שיווק גלוי למצוא מומחה להציג הצד השני התנהגות מה בן אדם לעמוד חסרונות במוצר איך למכור איך לשכנע העברת מסר העברת מסרים הקוזאק הנגזל השפעה גלויה השפעה סמויה זעקת הקוזאק הנגזל להעביר מסרים למכור לשכנע לשתול לשתול מחשבות מחשבות מכירה גלויה מכירה ישירה מכירה סמויה מכירה עקיפה מניפולציה מניפולציות מסר מסר גלוי מסר ישיר מסר סמוי מסר עקיף מסרים מסרים גלויים מסרים סמויים קוזאק שיווק גלוי שיווק ישיר שיווק סמוי שיווק עקיף שיטות שיטות מניפולציה שכנוע שכנוע גלוי שכנוע ישיר שכנוע מוסווה שכנוע סמוי שכנוע עקיף שתילת מחשבות
למכור מכירות, איך לא לפחד למכור? איך ליהנות למכור? איך להרגיש בנוח למכור? איך להתמודד עם חרדת מכירות? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצר יקר? איך למכור בלי אנרגיה? אומץ למכור, ביטחון עצמי למכור, לא אוהב למכור, איך לאהוב למכור?
למכור מכירות, איך לא לפחד למכור? איך ליהנות למכור? איך להרגיש בנוח למכור? איך להתמודד עם חרדת מכירות? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצר יקר? איך למכור בלי אנרגיה? אומץ למכור, ביטחון עצמי למכור, לא אוהב למכור, איך לאהוב למכור?
למכור מכירות, איך לא לפחד למכור? איך ליהנות למכור? איך להרגיש בנוח למכור? איך להתמודד עם חרדת מכירות? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצר יקר? איך למכור בלי אנרגיה? אומץ למכור, ביטחון עצמי למכור, לא אוהב למכור, איך לאהוב למכור? איך להתמודד עם פחד מהמכירה וליהנות ממנה? הרצאה זו עוסקת בשאלה כיצד להתמודד עם פחד ממכירה, כיצד להרגיש בנוח ... כשמדובר במוצר יקר. במקרים שבהם אין לך חשק למכור, זה יכול להיות כי אתה לא מרגיש מחובר למוצר או לשירות. אליעד מציע למצוא את הקשר האישי עם המוצר ולהבין איך ... התועלת שהמוצר מספק, יהיה לך הרבה יותר קל למכור אותו גם כשאין לך הרבה אנרגיה או מוטיבציה. מהם שלבי המכירה המומלצים? - בדוק אם אתה שלם עם המוצר והמחיר שאתה ... יפחתו והמכירה תתבצע בצורה טבעית. איך למכור? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצרים יקרים? איך לשכנע לקוחות? הדרכת מכירות איך לא לפחד למכור וליהנות מזה? במהלך הרצאה זו, נדונה השאלה איך להתמודד עם פחד מהמכירה ולהרגיש בנוח כשמוכר, איך להתמודד עם חרדת מכירות ואיך למכור גם כשהמוצר יקר או אין חשק למכור. התשובה לשאלה המרכזית היא שמה שמשפיע על תחושת הפחד והקושי במכירה הוא הגישה האישית שלך למוצר ולמחיר. אם אתה ... ברגע שתהיה שלם עם הערך שאתה מציע, תוכל למכור אותו בקלות רבה יותר, גם אם המחיר גבוה. בנוסף, אם אין לך חשק למכור, זה יכול להיות כי אתה לא מרגיש מחובר למוצר או לשירות שאתה מציע. חיבור אישי למוצר יכול לעזור להימנע מהתחושות ... במוצר ובתועלת שלו, יהיה לך הרבה יותר קל למכור אותו. מהם שלבי המכירה המומלצים? - בדוק אם אתה שלם עם המוצר והמחיר. - ודא שהמוצר באמת מציע תועלת ללקוח. - ... שאתה מבקש, תוכל להציג את זה בקלות. איך למכור איך למכור בלי חשק איך למכור מוצרים יקרים איך לשכנע לקוחות הדרכת מכירות ...
ליהנות למכור, למכור בכיף, פחד למכור, במה תלוי אם תהנה למכור? האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור?
ליהנות למכור, למכור בכיף, פחד למכור, במה תלוי אם תהנה למכור? האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור?
... למכור, למכור בכיף, פחד למכור, במה תלוי אם תהנה למכור? האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור? האם אפשר ליהנות למכור? אנשים בדרך כלל נהנים לתת לאחרים. הם גם ... כיוון שהוא נמצא במצב שבו הוא מרגיש סוג של קבצן שזקוק לאישור הלקוח. למה קשה לאנשים למכור? ישנם גורמים ספציפיים שמקשים על אנשים ליהנות ... שהמחיר שהוא דורש גבוה מדי, ושהוא עצמו לא היה מוכן לשלם את הסכום הזה, הוא יתקשה למכור, כיוון שבתוכו הוא מאמין שהעסקה אינה משתלמת ... ועם המחיר, ולראות בתהליך הזדמנות להעניק ערך לאחרים. איך ליהנות מתהליך המכירה? פחד למכור איך למכור מוצר יקר? איך לא לפחד למכור? איך להתמודד עם שחיקה במכירות? למה קשה לאנשים למכור? מה לעשות אם לא שלמים עם המוצר? איך לעבוד במכירות? איך ליהנות למכור? רצון לתת ורצון לקבל בתהליך מכירה, רצון לתת ללקוח, רצון לקבל מהלקוח, למכור ללקוח או לשכנע את הלקוח לקנות, לעזור ללקוח, ...
ללמוד למכור, 2 סוגים של לימוד מכירות, מה צריך ללמוד כדי למכור? 2 דברים שצריך כדי לדעת למכור, האם אפשר ללמוד למכור? האם אפשר ללמד למכור? לימוד מכירות, קורס למכירות, האם כל אחד יכול למכור? האם באמת אפשרי ללמוד למכור? ללמוד להיות תותח מכירות, להיות איש מכירות שטח, ללמוד להיות כריש מכירות, כולנו אנשי מכירות, מנטורים למכירות, עמלת מכירות של המוכר, למכור בכל מחיר, איש מכירות צריך להיאבק בלקוח, מלחמת המכירות, תהליך מכירה כמאבק, לרכוש אופי של איש מכירות
... למכור, 2 סוגים של לימוד מכירות, מה צריך ללמוד כדי למכור? 2 דברים שצריך כדי לדעת למכור, האם אפשר ללמוד למכור? האם אפשר ללמד למכור? לימוד מכירות, קורס למכירות, האם כל אחד יכול למכור? האם באמת אפשרי ללמוד למכור? ללמוד להיות תותח מכירות, להיות איש מכירות שטח, ללמוד להיות כריש מכירות, כולנו אנשי מכירות, מנטורים למכירות, עמלת מכירות של המוכר, למכור בכל מחיר, איש מכירות צריך להיאבק בלקוח, מלחמת המכירות, תהליך מכירה כמאבק, לרכוש אופי של איש מכירות וכאן נסביר, האם כל אחד יכול ללמוד למכור, האם כל אחד יכול ללמוד להיות איש מכירות? ולכאורה התשובה היא שכן, שכל אחד יכול ללמוד למכור והאינטרנט מלא במנטורים למכירות שמלמדים למכור ויש המון קורסים למכירות שמלמדים את הבן אדם למכור. והשאלה היא, מה האמת, האם באמת אפשרי ללמוד למכור, האם יש מישהו שבאמת לא מתאים לעבוד במכירות? ויש בזה כל מיני היבטים, וכאן נחדד את נקודת המבט הבאה. אז ברמת ... שמחזר אחרי בחורה, גם זה תהליך של מכירות. ואפילו בן אדם שמנסה להיגמל מעישון, גם זה תהליך של מכירות, שבו האדם מנסה למכור לעצמו את הפסקת העישון. לכן במובן מסוים כולם אנשי מכירות. אבל השאלה היא, האם כל אחד יכול ללמוד למכור מכירות אמיתיות בעולם האמיתי, ללמוד להיות תותח מכירות, להיות איש מכירות שטח, ללמוד להיות כריש מכירות, האם באמת אפשרי ללמוד ולהיות איש מכירות הכי מקצועי שיש, שיכול למכור לכל אחד כל דבר וכולי? והתשובה היא כזאת: בעיקרון תהליכי מכירה מתחלקים ל 2 חלקים. חלק 1 הוא חלק של מידע טכני וחלק ... של מאבק, בין הקונה לבין המוכר. שהמוכר צריך לשכנע את הקונה לקנות, למרות שהקונה לא תמיד רוצה לקנות. כמה לשכנע? האם למכור בכל מחיר? זה כמובן נושא אחר. וכל מוצר וכל שירות וכל לקוח, יש לו את שיטת המכירה שלו. ויש מוצרים שיותר קשה למכור ומוצרים שיותר קל למכור. וזה תלוי בהרבה גורמים. אבל ברמת העיקרון, תהליך של מכירה, יש בו סוג של תהליך של מאבק, בין הקונה לבין המוכר. המוכר רוצה למכור בכמה שיותר והקונה רוצה לקנות בכמה שפחות. והתשלום של הקונה, הוא העמלת מכירות של המוכר וכולי. ולכן הרבה מאוד אנשים לא אוהבים למכור, כי הם לא אוהבים להיות במאבק של המכירות וכולי. וכמו שאמרתי, היכולת למכור תלויה ב 2 גורמים. 1 בידע וביכולת מקצועית לגבי איך למכור. לדוגמה, מה לענות ללקוח שאומר שהמוצר יקר לי, או מה לענות ללקוח שאומר שהוא צריך לחשוב על זה, או איך להציג את ... ואפשרי לשפר אותם וכולי וכולי. אבל תהליך המכירה מורכב לא רק מידע ומיכולת מקצועית, אלא גם מיכולת רגשית. דהיינו, שכדי למכור צריך גם יכולת רגשית, של איש המכירות, שהוא לא ירגיש רע מכך שהוא מנסה למכור ללקוח. כי לא תמיד קל למכור ולא תמיד הלקוח רוצה לקנות. ואם הלקוח לא רוצה לקנות ואתה כאיש מכירות כן רוצה למכור, אז אתה סוג של צריך להיאבק ולריב עם הלקוח. איך לריב? זה נושא אחר. אבל בהחלט יש סוג של קונפליקט בין הצדדים. הלקוח ... אומר שאין לו כסף, ואתה כאיש מכירות צריך להיאבק בלקוח לשכנע אותו, שיש לו רצון, זמן, כסף ויכולת וכולי. האם אתה צריך למכור בכל מחיר? זה כמובן נושא אחר. אבל בהחלט שיש רמות שונות של מאבק עם הלקוח. גם לגרום ללקוח לנסות להבין את המוצר ... שהוא לא ירגיש רע מכך שהוא נאבק בלקוח. ויש בזה כל מיני היבטים ועניינים. כי יש אנשי מכירות רעים ונוכלים, שלא קשה להם למכור ללקוח בכל מחיר ולא קשה להם לשקר את הלקוח ולא קשה להם לרמות את הלקוח. אבל בהנחה שאתה לא בן אדם רמאי ונוכל ואתה רוצה למכור רק אם המוצר באמת מתאים ללקוח ולא רוצה לעשות רע ללקוח, אז מה תעשה אם הלקוח אומר לך שאין לו זמן או שאין לו כסף או ...
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
... מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים? האם כדאי לעסק למכור מוצרים פגומים או סוג ב? השאלה המרכזית שאליעד מציג בהרצאה היא, האם עסק שמעוניין להצליח לאורך זמן צריך למכור רק מוצרים איכותיים מסוג א, מוצרי פרימיום יוקרתיים, או שכדאי לו למכור גם מוצרים סוג ב, פגומים, או כאלה שאינם מושלמים לגמרי? תחילה אליעד מדגיש נקודה ברורה ופשוטה: אם בעל ... שלו בזכות מוצרים זולים יותר, בסופו של דבר הוא עלול להפסיד יותר ממה שהרוויח בגלל כל הטיפול בבעיות הנוצרות מהמוצר הנחות שמכר. באילו מצבים בכל זאת כדאי למכור מוצרים פחות איכותיים? אחרי שאליעד מזהיר מפני הבעייתיות שבמכירת מוצרים פגומים, הוא מסביר באילו מקרים בכל זאת כדאי וניתן למכור מוצרים סוג ב בצורה שתועיל לעסק: כאשר המוצר סוג ב מתומחר נכון מראש - כלומר, אם ברור לבעל העסק שהמוצר ... לכך אליעד מציע מספר פתרונות פרקטיים: ליצור מותג נפרד או חברה נפרדת שתשווק את המוצרים הפחות איכותיים תחת שם שונה, כך שלא תהיה פגיעה במותג הראשי. למכור תחת תת - מותג, קו מוצרים משני, או סדרה נוספת תחת אותו מותג, אך תוך בידול ברור ואמיתי בין המוצר ... הכנסות משמעותיות נוספות. סיכום והמלצות פרקטיות בסופו של דבר, אליעד מחדד כי מכירת מוצרים סוג ב יכולה להיות כדאית, אך בתנאי אחד מרכזי: לא לשקר ללקוח, ולא למכור מוצר שיגרום לך יותר נזק מתועלת. במידה ואתה מתנהל נכון, מציין מראש את טיב המוצר, מתמחר אותו בצורה חכמה ומשתמש בשיטות מיתוג נכונות, העסק שלך יוכל להרוויח יותר ולהגדיל את היקף המכירות שלו. איך לתמחר מוצרים סוג ב? האם למכור מוצרים פגומים? איך להגדיל את סל המוצרים? האם כדאי למכור מוצרים זולים? מוצר איכותי או מוצר נחות? איך להתחרות עם מתחרים עסקיים? האם למכור מוצר פרימיום בלבד? האם כדאי למכור מוצרים סוג ב? שלום חברים, האם כדאי לבעל עסק שמכבד את עצמו ורוצה להצליח לאורך זמן למכור מוצרים ירודים, נחותים, תקולים, פגומים או סוג ב? האם זה צעד חכם או לא? אז קודם כל, אם הכוונה היא לרמות אנשים ולגנוב מהם, אז ברור שכן - אתה יכול לקחת מוצר פגום, מזויף, לספר ללקוחות שזה מוצר מקורי ולמכור להם אותו במחיר של מוצר איכותי. כך בעצם רימית אותם והצלחת בטווח הקצר, אך כמובן שזה לא הנושא שעליו אנחנו מדברים. למה לא כדאי למכור מוצרים סוג ב? בהנחה שאתה לא רוצה לרמות את הלקוחות שלך אלא מחפש הצלחה לטווח הארוך, האם נכון למכור מוצרים פגומים או סוג ב? התשובה היא שאם אתה משקר ללקוחות שלך ומציג מוצר סוג ב כמוצר סוג א, זה לא ... הרווח שלך על כל מוצר נמוך יחסית, אך ההתעסקות עם התקלות גבוהה, אתה עלול להפסיד יותר ממה שהרווחת ולהגיע למצב שהעסק שלך סופג נזקים משמעותיים. מתי כן כדאי למכור מוצרים סוג ב? אם אתה לא משקר ללקוח, ואם המכירה לא תגרום לך לנזק גדול יותר מהרווח, אז בהחלט יש מצבים שבהם שווה לשקול למכור מוצרים סוג ב. למשל: אם תמחור המוצר לוקח בחשבון את עלויות ההחזרות, התקלות והשירות שאולי יידרש בהמשך. ... לו כי הוא מקבל תמורה יחסית לכספו. אם הלקוח לא יפנה אליך בתלונות לאחר הרכישה, כי הוא מראש ידע שהוא קונה מוצר סוג ב. במקרים אלו, אפשר להרוויח יותר כסף ולמכור גם מוצרים פחות איכותיים, כל עוד מתמחרים אותם נכון ומנהלים את הסיכונים בהתאם. כיצד למתג נכון מוצרים סוג ב? אם אתה חושש שהמותג שלך ייפגע מכך שאתה מוכר מוצרים סוג ב, יש לכך פתרונות: תוכל להקים מותג נפרד או שם עסק אחר שימכור את המוצרים הזולים. תוכל למכור את המוצרים תחת תת - מותג או קו מוצרים משני. תוכל להסביר ללקוחות שאתה מוכר את המוצר עם אחריות או ללא ... יש לקוחות שמחפשים את המוצר הכי טוב בלי קשר למחיר, ויש כאלה שמוגבלים בתקציב ורוצים פתרון זול. אם תתמקד רק במוצרי פרימיום, אתה למעשה מפסיד את ההזדמנות למכור ללקוחות שלא יכולים להרשות לעצמם מוצרים יקרים. אם תוכל להציע גם מוצרים יוקרתיים וגם מוצרים בסיסיים יותר, תוכל למכור לכל לקוח בהתאם לתקציב שלו. אם אתה לא תמכור להם, הם יקנו מהמתחרים שלך - ואתה תאבד לקוחות. לסיכום ... ניהול עסקים, תמחור נכון ושיטות להגדלת ההכנסות? חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא! מוצרים לא איכותיים, מיתוג עסקי? אילו מוצרים למכור, איזה מוצרים לא
איך למכור מוצר? איך למכור משהו? תחרות אנשי מכירות, איך למכור שירות? איך להתחיל למכור? איך לדעת למכור? איך מוכרים משהו? איך לבנות תהליך מכירה? איך ללמוד למכור? מה הדרך למכור משהו? הדרכת אנשי מכירות, איך ללמד אנשי מכירות למכור? איך להיות איש מכירות טוב? איך להתחיל לעבוד במכירות? שאלות הכאב של הלקוח, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות נפוצות של לקוחות, השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות, מה לקוחות שואלים? להכיר את הלקוח של המוצר, איך להצליח למכור?
... למכור מוצר? איך למכור משהו? תחרות אנשי מכירות, איך למכור שירות? איך להתחיל למכור? איך לדעת למכור? איך מוכרים משהו? איך לבנות תהליך מכירה? איך ללמוד למכור? מה הדרך למכור משהו? הדרכת אנשי מכירות, איך ללמד אנשי מכירות למכור? איך להיות איש מכירות טוב? איך להתחיל לעבוד במכירות? שאלות הכאב של הלקוח, שאלות ... שואלים? להכיר את הלקוח של המוצר, איך להצליח למכור? וכאן נסביר, איך למכור משהו כלשהו ומה צריך לעשות כדי למכור משהו כלשהו. דהיינו, נניח שנותנים לך מוצר כלשהו שאתה לא מכיר אותו ונותנים לך שעה אחת ... הזה מה שאתה רוצה. ולאחר מכן, אתה צריך להיות מסוגל למכור את המוצר כמה שיותר טוב. אז, מה כדאי לך לנסות להבין בשעה הזאת, כדי שתוכל למכור את המוצר הזה הכי טוב. ונסביר שוב, נניח שיש תחרות אנשי מכירות, שבה מציגים לכל אנשי ... על המוצר. ואחרי השעה הזאת, התחרות היא מי יצליח למכור את המוצר הזה הכי טוב וכולי. והשאלה היא, מה כדאי לאיש המכירות לנסות ללמוד בשעה הזאת על המוצר הזה, כדי להצליח למכור אותו כמה שיותר. וכמובן שאני לא מדבר על עניין של ללמוד מיומנויות מכירה כלשהן באופן ... כן מדבר על ללמוד את המוצר הספציפי שאותו אתה צריך למכור בעוד שעה. אז איך לגשת לעניין הזה. אז לצורך העניין צריכים להתחיל מהסוף. השאלה הראשונה ... הלקוחות לא שואלים לגביו, בשום שלב. לסיכום: כדי למכור מוצר, צריכים להכיר את הלקוח של המוצר. להסתכל על המוצר מנקודת המבט של הלקוח. מי הלקוח, ...
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
... למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה וכאן אבאר מספר תהליכים במכירת מוצר, בפרט בהתחלה של התהליך. כגון לדוגמה: איך להתחיל למכור מוצר שירות חדש? איזה דברים אתה צריך לדעת לפני שאתה מתחיל למכור משהו? איזה שאלות עליך לשאול את עצמך, לפני שאתה ... נמוך אצל המוצרים המתחרים שלך. ואחרי שתשאל את השאלות הנכונות, ותמצא את התשובות הנכונות, על בסיס זה, תוכל לבנות תסריט שיחה לגשת למכירה ולמכור עם ביטחון עצמי. אציין כי חלק מהשאלות להלן, יכול ... כי ישנם הרבה אנשי מכירות, שלא מכירים כל המאפיינים של המוצר שהם מוכרים. ובכל מקרה, בשלב הראשון, עליך קודם כל להכיר את המוצר שאתה רוצה למכור, כמה שיותר טוב. ולהכיר פירושו, מה המוצר יודע ... מה המוצר נותן? מהם המאפיינים הטכניים של המוצר? וכולי. שלב 2: למד להכיר את יתרונות המוצר שלך! ואחרי שאתה כבר מכיר את המוצר שאתה רוצה למכור, עכשיו בשלב השני עליך להבין, מה הטוב שהמוצר שלך ... עליו ללקוח במשך לדוגמה דקה (או יותר. וככל שיותר, יותר טוב). כאשר הרעיון הוא, להרגיל את המוח שלך, לדעת לקחת יתרון שיש במוצר שלך, ולדעת למכור אותו, להסביר אותו, להדגים אותו, להרחיב אותו ... טובים לכל אחד ואחד מהחסרונות האפשריים של המוצר. וככה תמכור יותר טוב. כי אם תמצא המון חסרונות במוצר, זה יוריד לך את הביטחון העצמי למכור. אבל אם לכל אחד מהחסרונות האלו, תמצא את התשובה האידיאלית ללקוח, ואת ההסבר, למה החיסרון הוא בכלל יתרון, ממילא יהיה לך הרבה יותר קל למכור ללקוח. דווקא בגלל שעבדת מסודר, ומצאת את החסרונות ... מראש ותרגיש יותר מראש, שאתה יותר מוכן להתמודד עם ההתנגדויות מכירה שיוצגו לך, כך ממילא תמכור יותר עם יותר ביטחון עצמי. וכך ממילא תצליח למכור יותר טוב יותר הרבה וכולי. ועליך לקחת עכשיו את ... אם לא, אז כיצד כן אפשרי להסביר ללקוח? ומהי השפה של הלקוח ועולם המושגים של הלקוח, שאולי נסביר לו את הדברים בשפה שלו? שלב 6: התחל למכור את המוצר שלך, בהצלחה! ועכשיו, אחרי שענית תשובות ...
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי?
... למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי? וכאן אבאר, איך באפשרותך למכור מוצר שאתה כאיש מכירות לא מאמין במוצר? ואיך באפשרותך, כן למכור מוצר גרוע?! כי אחת האמונות הבסיסיות בנושא מכירות אומרת, שכדי למכור מוצר, לשם כך עליך כאיש מכירות להאמין במוצר שלך. כי אם אתה לא תאמין במוצר ... אבל יש מצבים, שהמוצר גרוע בעינך כאיש מכירות. ויש מצבים שעליך למכור מוצר גרוע. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה לא היית קונה אותו מעצמך. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה חושב שהלקוח עושה טעות כשהוא קונה אותו. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה עצמך לא מאמין במוצר הזה, שאתה עצמך חושב שהוא יקר מידי, גרוע ...
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח ... יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך ... יותר יקר מאשר המתחרים שלו? כי לפעמים אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר, שבאמת הוא יותר יקר ... מכל שאר המוצרים שמתחרים בו. אז איך עושים את זה? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה שלו? ועל הדרך נסביר גם, איך למכור למינימליסט מוצרי יוקרה? ואיך לשכנע ... של המוצר שלך, הרי שבמקרה כזה עדיף לך יותר לנסות למכור את המוצר, באמצעות אמונה, שתגרום ...
איך למכור כשאתה לא במיטבך? איך למכור בלי אנרגיה? איך להגיע מוכן לפגישת מכירות? איך להרגיש מוכן? איך למכור כשאתה בלחץ? איך למכור את עצמך? איך למכור כשאתה בדיכאון? איך למכור כשאתה בחרדה? איך להיות במיטבך? איך לאפס את עצמך? ראיון עבודה, איך למכור בלי חשק? איך למכור בלי מצב רוח?
... למכור כשאתה לא במיטבך? איך למכור בלי אנרגיה? איך להגיע מוכן לפגישת מכירות? איך להרגיש מוכן? איך למכור כשאתה בלחץ? איך למכור את עצמך? איך למכור כשאתה בדיכאון? איך למכור כשאתה בחרדה? איך להיות במיטבך? איך לאפס את עצמך? ראיון עבודה, איך למכור בלי חשק? איך למכור בלי מצב רוח? וכאן אתן את הטיפ המרכזי, מה ... מרגיש חוסר אנרגיה וחוסר חשק לעבוד. והשאלה היא, איך למכור גם במצב הזה? והתשובה לכך היא די פשוטה, והיא שיש משהו אחד שאתה צריך לעשות, כדי להצליח למכור, גם אם אתה לא בפוקוס ולא במיטבך. והדבר ... הכל. וזה הדבר המרכזי והעצה המרכזית, שתיתן לך אנרגיה למכור, לא משנה מה עובר עליך. כי ברגע שאיש ... ממילא קשה לבן אדם, להיכנס לדמות של איש המכירות, כדי למכור. אבל הפתרון הוא, שעל איש המכירות להפסיק ...
שיטות מכירה, התאמת שיטת המכירה למוצר, כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת, התאמת סגנון המכירה למוצר, אופי של איש מכירות, איזה אופי צריך איש מכירות? סוגי מכירה שונים, סגנונות מכירה שונים, כישורי מכירה שונים בהתאם למוצר, האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר? להיות תותח במכירות, מה צריך כדי לדעת למכור? סוגים שונים של שיטות מכירה, תיווך דירות, מתווך דירות, ללמוד למכור, אני לא טוב במכירות, איך למכור נדלן? סוגי עסקאות שונים, סוגים של משא ומתן, איך למכור בית?
... אופי של איש מכירות, איזה אופי צריך איש מכירות? סוגי מכירה שונים, סגנונות מכירה שונים, כישורי מכירה שונים בהתאם למוצר, האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר? להיות תותח במכירות, מה צריך כדי לדעת למכור? סוגים שונים של שיטות מכירה, תיווך דירות, מתווך דירות, ללמוד למכור, אני לא טוב במכירות, איך למכור נדלן? סוגי עסקאות שונים, סוגים של משא ומתן, איך למכור בית? וכאן נשיב לשאלה, האם איש מכירות טוב, יכול למכור כל מוצר לא משנה מה המוצר? ובמידה ואתה שונא למכור וגרוע במכירות, איזה מוצרים כן אתה יכול להיות טוב בלמכור אותם? כי אולי יש משמעות למוצר שאתה מוכר, בהתאם לאופי שלך כאיש מכירות. ואם אתה לא יודע למכור מוצר אחד, אולי כן תדע למכור מוצר אחר? והאם אפשרי לומר שמי שהוא טוב במכירות ויודע למכור, הרי שזה לא משנה איזה מוצר הוא ינסה למכור. ואו שאתה יודע למכור או שלא. אבל בהנחה שאתה יודע למכור, הרי שאתה תהיה טוב במכירות של כל סוג של מוצר. ובמידה ואתה לא טוב במכירות, הרי שאתה לא תצליח למכור כל מוצר לא משנה מה? ובמהות, השאלה היא, האם נכון לומר שאתה יכול להיות טוב במכירות ברמה כלשהי, בלי קשר לסוג המוצר שאתה רוצה למכור, או שאתה יכול להיות טוב במכירות למוצר אחד ולא טוב במכירות למוצר אחר? וכמובן שאני לא מתכוון לומר, שברור שבחורה יפה יהיה לה יותר קל למכור מוצרי יופי מאשר בחורה פחות יפה, שכנראה יהיה לה יותר קשה למכור מוצרי יופי. דהיינו, ברור שיש מוצרים שכדי שתצליח למכור אותם, כדאי שיהיו לך מאפיינים כלשהם כמוכר. לדוגמה אם אתה רוצה למכור מוצרי בריאות, כדאי כנראה שאנשים יחשבו שאתה בריא. או שאם אתה רוצה למכור לאנשים אימוני כושר, אז כדאי שלא תהיה שמן. כי בהחלט יש מוצרים שכדאי שלמוכר יהיו מאפיינים כלשהם כאשר הוא מוכר. אני גם לא מדבר על העניין שכדי למכור מוצר כלשהו, אתה לפעמים צריך מידע ספציפי על המוצר. כי מי שיש לו המון מידע על מוצר מסוים, לא בטוח שהוא מכיר מוצר אחר מספיק טוב, כדי למכור את המוצר האחר. כי לפעמים צריכים מידע ספציפי על המוצר, כדי למכור את המוצר. במילים אחרות, ברור שכדי למכור מוצר מסוים, לשם כך אתה צריך להיות עם ידע מסוים ועם פרופיל מסוים. מה שכן השאלה היא, האם אתה צריך אופי מסוים וכישורי תקשורת בין אישית מסוימים, כדי להיות מסוגל למכור מוצרים שונים. האם אתה צריך כישורי מכירה שונים, כדי למכור מוצרים שונים? או שמי שמוכשר ברמת יכולת המכירה שלו למכור מוצר מסוים, הוא יוכל למכור גם מוצר אחר? והתשובה היא, שאכן למוצרים שונים יתכן שצריך שיטות מכירה שונות, בלי קשר לידע שנצרך כדי למכור את המוצר ובלי קשר לפרופיל האישי של המוכר. דהיינו, יתכן שמי שהוא איש מכירות מצוין שיכול
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור? איך לשכנע? שכנוע מוסווה, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, מסר סמוי, מסר גלוי, שיטות מניפולציה, מניפולציות, העברת מסרים, זעקת הקוזאק הנגזל, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: למכור, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למכור, איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי רוחני, אימון אישי לבני נוער, מאמן אישי להפרעות קשב בנושא למכור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 00:37:14 - wesi1