אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למידה ✔חידת LeetCode Solution - Strong Password Checker, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨חידת LeetCode Solution - Strong Password Checker, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב, ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? איך לנתח תהליכים?
והפעם נדבר על שאלת 420. LeetCode - Strong Password Checker הבאה:
A password is considered strong if the below conditions are all met:

It has at least 6 characters and at most 20 characters.

It contains at least one lowercase letter, at least one uppercase letter, and at least one digit.

It does not contain three repeating characters in a row (i.e: "Baaabb0" is weak, but "Baaba0" is strong).

Given a string password, return the minimum number of steps required to make password strong. if password is already strong, return 0.

In one step, you can:

Insert one character to password

Delete one character from password, or

Replace one character of password with another character.

Example 1:

Input: password = "a"

Output: 5

Example 2:

Input: password = "aA1"

Output: 3

Example 3:

Input: password = "1337C0d3"

Output: 0

Constraints:

1 <= password.length <= 50

password consists of letters, digits, dot '. ' or exclamation mark '! '.
אז קודם כל נסביר את השאלה שהולכת כך:

סיסמה חזקה, נחשבת לסיסמה חזקה כאשר היא עונה על התנאים הבאים:

1 - אורך הסיסמה הוא בין 6 לבין 20 תווים, לא יותר ולא פחות.

2 - הסיסמה חייבת להכיל לפחות: אות 1 קטנה (abc-z) + אות 1 גדולה (ABC-Z) + מספר 1 כלשהו (123-0).

3 - אסור שהסיסמה תכיל 3 תווים רצופים כלשהם. לדוגמה אסור שהסיסמה תהיה 123AAA4 כי האות A חוזרת על עצמה ברציפות 3 פעמים. כן מותר שהסיסמה תהיה 123Aaa4, או 12A3AA4 כי שום אות לא חוזרת על עצמה ברציפות 3 פעמים.


כל סיסמה שאינה סיסמה חזקה, ניתן לבצע עליה 3 פעולות כדי להפוך אותה לחזקה. ניתן להוסיף לה אותיות, ניתן להסיר ממנה אותיות, וניתן להחליף בה אותיות. דהיינו, ניתן לבצע פעולת הוספה / מחיקה / החלפה.

עכשיו השאלה היא כזאת, נותנים לנו סיסמה כלשהי, ואנחנו צריכים לומר, מהו המספר המינימלי ההכרחי של פעולות שחייבים לעשות, כדי להפוך את הסיסמה לחזקה.

לדוגמה, אם הסיסמה היא A12345, אז אנחנו צריכים לעשות לפחות פעולה 1 שתגרום לכך שהסיסמה תכיל גם אות קטנה כלשהי. אם הסיסמה היא נניח 1Aa2, עלינו לבצע 2 פעולות כדי לגרום לסיסמה להיות באורך של 6 תווים.


נתון נוסף שנותנים לנו הוא, שסיסמה יכולה להיות בין אורך של 1 לאורך של 50. וגם סיסמה יכולה יכולה להכיל נקודה "." או סימן קריאה "!" כתווים חוקיים.

אז שוב השאלה היא: אנחנו מקבלים סיסמה, ועלינו לומר מהו מינימום הפעולות ההכרחי, כדי לגרום לסיסמה להיות נחשבת לסיסמה חזקה, ע"פ ההגדרות שהגדרנו לעיל. אם אין צורך לעשות פעולות כלשהן, אז נחזיר 0.

אחדד ואומר, כי בעיקרון השאלה מנוסחת בצורה פחות ברורה ממה שהצגתי לעיל, אבל כאן העדפתי לחסוך את המאמץ של הבנת השאלה ולנסות להתמקד במאמץ של מציאת התשובה.


אז איך ניגשים לפתור את זה?

אז כמובן שעלינו לנסות לחלק את התהליך לחלקים כמה שיותר קטנים. ועלינו לנסות לשחק קצת עם כל מיני אפשרויות בצורה "ידנית", לפני שאנחנו מנסים למצוא את החוקיות של התהליך ולבנות ממנו נוסחה.

דהיינו, קודם כל ננסה להריץ "ידנית" כל מיני סימולציות, של המקרים הפשוטים ביותר, אחר כך של מקרים יותר מורכבים. אחר כך ננסה למצוא חוקיות כלשהי ובהתאם לכך, ננסה לבנות נוסחה כלשהי לפתור את השאלה.

אז בשלב הראשון, ננסה לחלק לחלקים קטנים. נתנו לנו 3 חוקים שמגדירים מהי סיסמה חזקה. עלינו לנסות להבין האם אנחנו יודעים לפתור את השאלה, בהינתן רק חוק 1. דהיינו, במקום לנסות להבין איך לפתור את השאלה כשיש 3 חוקים, נשאל את עצמנו את השאלה הבאה:

נניח שנותנים לנו סיסמה, ויש לנו רק חוק 1 שאומר, שהסיסמה צריכה להיות בין 6 לבין 20 תווים. האם היינו יודעים כמה מינימום פעולות אנחנו צריכים לבצע כדי להפוך את הסיסמה לתקינה? וכאן אפשרי להניח שרוב האנשים יגידו שכן. כי אם אורך הסיסמה קטן מ 6 תווים, אז צריך להוסיף תווים. ואם אורך הסיסמה גדול מ 20 תווים, אז צריכים למחוק תווים.

אבל מאחר שחשוב לנו ללמוד לחלק לחלקים, אז אומר בצורה ברורה, כי מצד האמת, אפשרי לנסח את השאלה בצורה עוד יותר פשוטה. דהיינו: התנאי של אורך סיסמה חייב להיות בין 6 לבין 20, הוא תנאי מורכב ולא תנאי פשוט. התנאי היותר פשוט, הוא, אורך הסיסמה חייב להיות לפחות 6 תווים בלי מגבלה על אורך מקסימאלי.

ולכן המקרה היותר פשוט שעלינו לראות שאנחנו יודעים למצוא לו פתרון, הוא, מה קורה אם יש רק חוק 1 שאומר, שסיסמה צריכה להיות לפחות 6 תווים. האם היינו יודעים לפתור את המקרה הזה?

וגם כאן אפשרי להתחיל מצורת שאלה עוד יותר פשוטה: נניח סיסמה חייבת להכיל לפחות תו 1 בלבד. האם היינו יודעים איך לפתור שאלה כזו? זה המקרה הפשוט ביותר שעלינו לנסות להתחיל לפתור ממנו.


ומאחר שמטרת המאמר היא לא ללמד את הפתרון של השאלה, אלא כן ללמד איך אפשרי למצוא את הפתרון לשאלה. ומאחר שכדי למצוא את הפתרון לשאלה, צריכים ללמוד לחלק לחלקים הכי קטנים שיש, לכן אני אציג כאן רצף של שאלות, מהקל אל הכבד, איך אמורים לגשת לנתח את השאלה הזאת:

האם אני יודע לפתור את השאלה במקרה שיש רק חוק 1 שאומר ש:

הסיסמה צריכה להיות באורך של לפחות תו 1

הסיסמה צריכה להיות באורך של לפחות 2 תווים

הסיסמה צריכה להיות באורך של לפחות 3 תווים

הסיסמה צריכה להיות באורך של לפחות X תווים

אם כן, אז האם אני יודע לפתור את השאלה במידה ו:

הסיסמה צריכה להיות באורך של לפחות 6 תווים

ועד כאן אני מניח שהתשובה ברורה, והיא שעלינו לבדוק את אורך הסיסמה (=N) ואם אורך הסיסמה קטן מ X (אורך מינימלי) תווים, הרי שזה אומר שעלינו להוסיף X-N תווים, כדי שהסיסמה תהיה תקינה. לדוגמה אם אורך הסיסמה הוא 3 דהיינו, אורך שקטן מ X=6, אז 6-3 = 3 ולכן נצטרך להוסיף 3 תווים כדי לגרום לסיסמה להיות תקינה. דהיינו, נצטרך לעשות 3 פעולות של הוספה כדי לגרום לסיסמה להיות תקינה כסיסמה חזקה.


ועכשיו ננסה להבין, האם אני יודע למצוא תשובה לשאלה, אם יש רק חוק 1 שאומר ש:

הסיסמה צריכה להיות באורך של לא יותר מ תו 1

הסיסמה צריכה להיות באורך של לא יותר מ 2 תווים

הסיסמה צריכה להיות באורך של לא יותר מ 3 תווים

הסיסמה צריכה להיות באורך של לא יותר מ X תווים

אם כן, אז האם אני יודע לפתור את השאלה במידה ו:

הסיסמה צריכה להיות באורך של לא יותר מ 20 תווים

וגם עד כאן אני מניח שהתשובה ברורה, והיא שעלינו לבדוק את אורך הסיסמה (=N) ואם אורך הסיסמה גדול מ X (אורך מקסימאלי) תווים, הרי שזה אומר שעלינו למחוק N-X תווים, כדי שהסיסמה תהיה תקינה. לדוגמה אם אורך הסיסמה הוא 33 דהיינו, אורך שגדול מ X=20, אז 33-20 = 13 ולכן נצטרך למחוק 13 תווים כדי לגרום לסיסמה להיות תקינה. דהיינו, נצטרך לעשות 13 פעולות של מחיקה כדי לגרום לסיסמה להיות תקינה כסיסמה חזקה.


ועכשיו נשאל, האם אני יודע לפתור את השאלה במידה ויש חוק 1 שאומר, שהסיסמה אסור לה להיות פחות מ X (אורך מינימלי) תווים ולא יותר מ Y (אורך מקסימאלי) תווים?

וגם כאן אפשרי להניח התשובה היא שכן, אם יש פחות מ X(אורך מינימלי), אז צריך להוסיף תווים. ואם יש יותר מ Y (אורך מקסימאלי) תווים, אז צריכים למחוק אותיות, כדי לגרום לסיסמה להיות תקינה.

ועד כאן בעצם היתה דוגמה לאיך לחלק לחלקים קטנים.


עכשיו נעבור לחוק מספר 2 שאומר שהסיסמה צריכה להכיל לפחות אות 1 קטנה + אות 1 גדולה + מספר 1. וננסה להבין איך אפשרי לחלק את זה לחלקים קטנים.

אז נשאל, האם אני יודע לפתור את השאלה במידה ויש רק חוק 1 שאומר שהסיסמה צריכה להכיל אות 1 קטנה. בלי להתייחס לאות גדולה או מספר.

ונחלק לחלק יותר קטן, איך נפתור את השאלה, במידה ויש חוק שאומר שהסיסמה צריכה להכיל את האות a הקטנה.

דהיינו, לא נשאל על חוק שאומר שהסיסמה צריכה להכיל אות אחת קטנה כלשהי, אלא כן נשאל על מקרה יותר פשוט, שהסיסמה צריכה להכיל אות אחת ספציפית, כי זה מקרה שיותר קל לפתור.

כי יותר קל לדעת אם הסיסמה מכילה אות 1 ספציפית, מאשר לדעת אם הסיסמה מכילה אות 1 קטנה כלשהי. וגם יותר קל להבין שצריכים להוסיף אות 1 ספציפית אם היא חסרה, מאשר לחשוב איזו אות קטנה עלינו להוסיף, במידה ואין שום אות קטנה כלשהי.

ולכן נשאל מה אם:

הסיסמה צריכה להכיל את האות a

הסיסמה צריכה להכיל את האות b

הסיסמה צריכה להכיל אות ספציפית כלשהי

ואם יש לנו תשובה, אז נשאל, מה אם:

הסיסמה צריכה להכיל אות אחת קטנה כלשהי?

והתשובה לכך היא, שעלינו לבדוק האם הסיסמה מכילה אות 1 קטנה כלשהי. ואם לא, אז עלינו להוסיף אות 1 קטנה כלשהי, או עלינו להחליף אות אחת קיימת, לאות 1 קטנה כלשהי.

דהיינו, במקרה כזה לדוגמה A123456, עלינו או להוסיף אות אחת לדוגמה a קטנה aA123456 או להחליף לאות 1 קטנה לדוגמה כך Aa23456 ובשני המקרים הסיסמה תהיה תקינה.

דהיינו, אם חסרה לנו אות 1 קטנה, אז עלינו לבצע פעולה 1 של הוספה של אות קטנה או פעולה 1 של החלפה של אות כלשהי, לאות קטנה, כדי שהסיסמה תהיה חוקית.


ומה אם הסיסמה צריכה להכיל אות 1 גדולה? ומה אם הסיסמה צריכה להכיל ספרה אחת כלשהי? אז אם יש לנו תשובה גם לזה, אז נשאל מה אם:

הסיסמה צריכה להכיל את האות a הקטנה ואת האות A הגדולה?

ואם הסיסמה צריכה להכיל אות 1 קטנה כלשהי ואות אחת גדולה כלשהי?

ואם הסיסמה צריכה להכיל אות אחת קטנה כלשהי אות אחת גדולה כלשהי וספרה אחת כלשהי?

וכאן דילגתי קצת על חלקים ועל שאלות יותר קטנות, אבל כמובן שהיה אפשרי לחלק את זה למקרים יותר קטנים.


אז מי שיתבונן יראה, כי חוק מספר 2 שאומר שהסיסמה צריכה להכיל אות 1 קטנה גדולה וספרה, בעצם אומר ש:

עלינו לבדוק האם חסרה אות קטנה / גדולה / מספר, ואז עלינו להוסיף או להחליף אותיות בהתאם לצורך שלנו. לדוגמה 123456 יכול להפוך להיות 123456Aa או יכול להיות 12345Aa או יכול להיות 1234Aa וכולי.


ועכשיו נעבור לחוק מספר 3 שאומר, שסיסמה לא יכולה להכיל 3 תווים או יותר רצופים. ונשאל, האם נדע לפתור מקרה לדוגמה שאסור שיהיה תו ספציפי רצוף, לדוגמה AAA?

והתשובה היא, שאם לדוגמה יש לנו AAA עלינו או למחוק A אחד וישאר רק AA או להחליף תו אחד לדוגמה A1A או 1AA או AA1 ועכשיו הסיסמה תהיה תקינה. או להוסיף תו אחד לדוגמה A1AA או AA1A, שגם כך הסיסמה הופכת להיות תקינה.

ואם יש לנו 4 תווים רצופים, לדוגמה AAAA עלינו או למחוק 2 תווים ונקבל AA. או להוסיף תו אחד לדוגמה AA1AA או להחליף תו אחד לדוגמה A1AA או AA1A ואז הסיסמה תהיה תקינה.

ואם יש לנו 5 תווים רצופים, לדוגמה AAAAA עלינו או למחוק 3 תווים, ונקבל AA או להוסיף 2 תווים לדוגמה AA1AA2A או להחליף תו אחד דהיינו, AA1AA וככה הסיסמה תהיה תקינה.

ואם יש לנו 6 תווים רצופים, לדוגמה AAAAAA אז עלינו או למחוק 4 או להוסיף 2 ל AA1AA2AA או להחליף 2 כך AA2AA1 וכיו"ב.

ואם יש לנו 7 לדוגמה AAAAAAA אז עלינו או למחוק 5 או להוסיף 3 כך: AA2AA3AA1A או להחליף 2 כך: AA1AA2A.

ואם יש לנו 8 לדוגמה AAAAAAAA אז עלינו או למחוק 6 או להוסיף 3 כך: AA2AA3AA1AA או להחליף 2 כך: AA1AA2AA

וכך עלינו להמשיך ולבדוק ידנית עוד מקרים, מבחינתי עד 20 תווים רצופים, שזה המספר המקסימאלי של התווים שהסיסמה יכולה להכיל.


ועכשיו עלינו לבצע עוד סוג של בדיקות ידניות, ולחלק לחלקים בצורה הבאה:

נניח שהיתה רק פעולה אחת אפשרית, פעולה של מחיקה בלבד. האם היינו יודעים לפתור את כל המצבים? האם היינו יכולים לפתור פעולות של סיסמה קצרה? תשובה: לא. האם היינו יודעים לפתור מצב של סיסמה ארוכה: כן. האם היינו יודעים לפתור מצב של תווים חסרים? תשובה: לא. האם היינו יודעים לפתור מצב של תווים רצופים? תשובה: כן.

ואם היתה רק פעולה אחת אפשרית של הוספה? אז היינו יכולים לפתור מצב של סיסמה קצרה, לא היינו יכולים לפתור מצב של סיסמה ארוכה מידי. כן היינו יכולים לפתור מצב של תווים חסרים או רצופים.

ואם היתה רק פעולה אחת אפשרית של החלפה? אז לא היינו יכולים לפתור בעיה של אורך. אבל כן היינו יכולים לפתור בעיה של תווים חסרים או רצופים.

ואם היו רק 2 פעולות של מחיקה והוספה? אז היינו יכולים לפתור את כל המצבים. ואם היו רק 2 פעולות של מחיקה והחלפה? לא היינו יכולים לפתור מצב של סיסמה קצרה מידי.

או במילים אחרות ננסה לבדוק את כל החוקים ואת כל המצבים, במקרה שיש רק פעולה אחת אפשרית של הוספה או מחיקה או החלפה. ובמקרה שיש רק 2 פעולות אפשריות, של הוספה + מחיקה או הוספה + החלפה או מחיקה + החלפה בלבד. וכמובן גם במקרה שיש 3 פעולות אפשריות, של מחיקה או הוספה או החלפה.


אז מה בעצם עשינו עד כה?

עד כה שיחקנו ידנית עם כל מיני מקרים שונים, וניסינו לחלק את התהליך לחלקים ולמקרים פשוטים. מה לא ניסינו לעשות, לא ניסינו למצוא חוקיות, לא ניסינו למצוא נוסחה.

או במילים אחרות, קודם כל צריכים לנסות לראות אם יודעים לפתור את השאלה, במקרה הפשוט ביותר, בלי שום חוקיות, בלי שום נוסחה, בלי שום מורכבות.

רק אחרי שאנחנו מסוגלים לפתור את השאלה ידנית, בלי חוקיות, בלי נוסחה בלי כלום, במקרה הכי פשוט. עכשיו ננסה לפתור את השאלה בצורה קצת יותר מורכבת.


אז האם אנחנו נדע לפתור את השאלה במידה ויש לנו 2 חוקים שהם:

1 - האורך חייב להיות בין X לבין Y

2 - הסיסמה חייבת להכיל אות קטנה / גדולה / מספר

במידה ואלו 2 החוקים שנותנים לנו, האם נדע לפתור את השאלה?

ומה אם היו לנו את 2 החוקים הבאים:

1 - האורך חייב להיות בין X לבין Y

2 - אסור שתו יחזור על עצמו 3 פעמים או יותר

ומה אם היו לנו את 2 החוקים הבאים:

1 - הסיסמה חייבת להכיל אות קטנה / גדולה / מספר

2 - אסור שתו יחזור על עצמו 3 פעמים או יותר


ומה אם היו לנו את 3 החוקים המלאים:

1 - האורך חייב להיות בין X לבין Y

2 - הסיסמה חייבת להכיל אות קטנה / גדולה / מספר

3 - אסור שתו יחזור על עצמו 3 פעמים או יותר

עכשיו כמובן שהעלילה מתחילה להסתבך... איך ניגשים לזה? איך פותרים את זה?

כמובן, ש... איך פותרים את זה ידנית. בלי נוסחאות ובלי סיבוכים, ננסה קודם כל להבין איך פותרים את זה ידנית.

האם קודם מתחילים מחוק מספר 1 או 2 או 3? מה קדם למה?


אז לשם כך ננסה שוב להתחיל הכל מהתחלה, וננסה להבין האם בכל האפשרויות יש משהו שהוא בטוח נכון.

אז נחזור לחוק של האורך, אם נתבונן עליו נראה שיש בו משהו שהוא בטוח נכון.

אם האורך צריך להיות 6, אז בטוח נכון שאם יש פחות מ 6 תווים, אז בטוח נכון שעלינו לבצע 6-N פעולות של הוספה. לדוגמה, אם יש לנו 3 תווים, אז בוודאות של מאה אחוז, שעלינו לבצע 3 פעולות של הוספה כדי שהסיסמה תהיה באורך של 6.

דהיינו, יש לנו וודאות של מאה אחוז

1 - גם לגבי כמות הפעולות שאנחנו צריכים לבצע, כי אנחנו בוודאות צריכים לבצע 3 פעולות.

2 - וגם יש לנו וודאות של מאה אחוז, לגבי סוג הפעולות שאנחנו צריכים לבצע, כי אנחנו צריכים לבצע בוודאות פעולות של הוספה ולא של מחיקה או של החלפה.

ואם הסיסמה ארוכה מ 20 לדוגמה היא באורך של 5, אז יש לנו וודאות של מאה אחוז שאנחנו צריכים לבצע 5 פעולות מסוג פעולה של מחיקה.

דהיינו, בדיקת החוק של האורך, נותן לנו וודאות גם לגבי כמות הפעולות שצריכים לבצע וגם לגבי סוג הפעולות שצריכים לבצע, כדי להתאים את הסיסמה לחוק של האורך.


עכשיו נבדוק את החוק של האותיות הנדרשות, אם נסתכל נראה כי נניח שאנחנו צריכים שתהיה אות אחת קטנה, הרי שאם אין אות אחת קטנה, הרי שיש לנו וודאות של מאה אחוז לגבי כמות הפעולות שעלינו לבצע, דהיינו, שעלינו לבצע פעולה 1 כלשהי. אבל יש לנו ספק לגבי סוג הפעולה שעלינו לבצע, כי אולי נצטרך לעשות הוספה של אות 1 או החלפה של אות 1.

ואם חסר לנו אות גדולה + מספר, הרי שבוודאות עלינו לבצע 2 פעולות. אבל הן יכולות להיות או 2 פעולות הוספה או 2 פעולות החלפה או 1 פעולה הוספה + 1 פעולת החלפה וכולי.

במילים אחרות, החוק השני של תווים הכרחיים, נותן לנו וודאות לגבי כמות פעולות שצריכים לבצע, אבל משאיר לנו ספק לגבי סוג הפעולות שצריכים לבצע.


ועכשיו נעבור לחוק 3 שאסור שיהיו 3 תווים רצופים. ואם נחקור אותו נראה, כי הוא משאיר לנו ספק, גם לגבי כמות הפעולות וגם לגבי סוג הפעולות.

לדוגמה במקרה של 8 תווים רצופים לדוגמה כך: AAAAAAAA, אז הרי שעלינו

או לבצע 6 פעולות של מחיקה

או לבצע 3 פעולות של הוספה

או לבצע 2 פעולות של החלפה

דהיינו, יש לנו וודאות כלשהי, אבל הכי פחות וודאות. גם לגבי כמות הפעולות וגם לגבי סוג הפעולות.


במילים אחרות אנחנו מבינים, שהחוק של האורך התקין, מספק לנו הכי הרבה וודאות. אחר כך יש לנו את החוק של התווים ההכרחיים, אחר כך החוק של האותיות הרצופות, שמספק לנו הכי פחות וודאות והכי הרבה ספקות ואפשרויות.

אז מה בעצם זה אומר לנו?

אז זה בעצם אומר לנו שכאשר אנחנו מקבלים שאלה כזאת, עלינו כמובן לנסות להתחיל מהחלק הכי קטן שבטוח נכון. דהיינו, כאשר נקבל סיסמה ונצטרך לבדוק אותה אל מול 3 החוקים הנ"ל, קודם כל נעדיף לבדוק את החוק של האורך, שהוא מספק לנו וודאות של מאה אחוז, גם לגבי כמות הפעולות וגם לגבי סוג הפעולות. אחר כך נבדוק את החוק של התווים ההכרחיים, שמספק לנו וודאות לגבי כמות ופחות לגבי סוג. ורק אחר כך נבדוק את החוק של התווים הרצופים, שמספק לנו הכי פחות וודאות לגבי כמות או סוג הפעולות שעלינו לבצע.


מהי החוקיות של הפעולות עצמן? מה היחס ביניהן?

ואם נעמיק עוד קצת לגבי הפעולות האפשריות לתקן סיסמה, וננסה לשאול את עצמנו, אם יכולנו לבחור פעולה אחת או 2 פעולות בלבד, מה היינו בוחרים? האם יש פעולה שעדיפה על פעולות אחרות? אם נחקור את הנושא נראה ש:

בשביל סיסמה שתהיה באורך לפחות 6, חייבים פעולה של הוספה ואך ורק פעולה של הוספה.

בשביל סיסמה שתהיה לא יותר מאורך של 20, חייבים פעולה של מחיקה ואך ורק פעולה של מחיקה.

בשביל שהסיסמה תהיה עם תווים הכרחיים, צריך פעולה של הוספה או של החלפה. כאשר אין יתרון לפעולה של החלפה או של הוספה. אם נבצע הוספה או החלפה של תווים, הרי שנבצע מספר זהה של פעולות. דהיינו, אם נבחר לתקן את הסיסמה באמצעות הוספה או החלפה, נבצע כמות זהה של פעולות.

דהיינו, עד כה אנחנו רואים שבמובן מסוים, עדיף לנו שתהיה לנו אפשרות של הוספה, כי היא פותרת מצבים של סיסמה קצרה ושל תווים חסרים. כי מחיקה, לא פותרת את התווים החסרים.

ואם נחקור את החוק של התווים הרצופים, אז נראה שאפשרי לתקן בהתאם לחוק באמצעות מחיקה או הוספה או החלפה. כאשר מחיקה היא בדרך כלל דורשת הכי הרבה פעולות. אחר כך פעולה של הוספה שדורשת פחות פעולות. ואחר כך פעולה של החלפה, שדורשת הכי פחות פעולות.

דהיינו, תווים רצופים, בברירת המחדל, נעדיף לפתור אותו עם פעולת החלפה, שדורשת הכי פחות פעולות.


או במילים אחרות, אם נוכל לבחור לפתור בעיה של חוק 2 של תווים חסרים, באמצעות הוספה או החלפה, אז עלינו להעדיף את הפעולה של ההחלפה. כי היא יודעת לתקן גם ביחס לחוק 3, שהחלפה פותרת בו את הבעיה בדרך הקצרה ביותר.

דהיינו, החוק של התווים הרצופים, הכי טוב לפתור אותו באמצעות החלפה. כי זה דורש הכי פחות פעולות. ולכן ננסה בברירת המחדל בלפתור את חוק 2 של תווים חסרים, ננסה להעדיף פעולה של החלפה על פני פעולה של הוספה. כי פעולה של החלפה, היא יותר יעילה עבור חוק 3 מאשר פעולה של הוספה או פעולה של מחיקה.


אז לכאורה פתרנו את השאלה. כי בעצם עלינו קודם כל לבדוק את האורך של הסיסמה. אחר כך לבדוק תווים חסרים ואחר כך לבדוק תווים רצופים. לדוגמה:

נניח שהסיסמה היא AAA אז:

מהחוק של האורך אנחנו יודעים בוודאות שאנחנו צריכים לבצע 3 פעולות של הוספה.

מהחוק של התווים החסרים, אנחנו יודעים בוודאות שאנחנו צריכים לבצע 2 פעולות של הוספה או של החלפה.

ומהחוק של התווים הרצופים, אנחנו יודעים בוודאות שאנחנו צריכים לבצע פעולה 1 של החלפה / הסרה / מחיקה.

ומאחר שבטוח נכון שאנחנו צריכים לבצע 3 פעולות של הוספה, בגלל חוק האורך, הרי שבעצם ב 3 פעולות של הוספה, נוכל גם להתאים את הסיסמה לחוק של התווים החסרים וגם של התווים הרצופים. לדוגמה כך: AaAA12.

דהיינו, ב 3 פעולות של הוספה, גם תיקנו את הסיסמה לאורך של 6 גם הוספנו אות קטנה ומספר, וגם ביטלנו את ה 3 אותיות הרצופות.

במילים אחרות, מצב של AAA נפתור אותו ב 3 פעולות.


ואם יש לנו סיסמה באורך של 25 אותיות, לדוגמה ABABABAAAAABABABABAB12345.

אז בוודאות שאנחנו צריכים לעשות 5 פעולות מחיקה בגלל האורך.

+ פעולת החלפה או הוספה 1 של אות קטנה.

+ בגלל שיש בתוך הסיסמה 5 אותיות רצופות של AAAAA אז אנחנו צריכים לעשות או 5 פעולות מחיקה או 2 פעולות הוספה או 1 פעולת החלפה.

ולכן, נעשה 5 פעולות מחיקה להתאים את האורך

+ פעולה 1 של החלפה, כדי להוסיף אות קטנה ולא פעולה של הוספה, כדי לא לפגוע באורך

+ ב 5 הפעולות מחיקה הקודמות, נוכל למחוק את כל רצף האותיות הנ"ל.

דהיינו, סה"כ נצטרך 6 פעולות בלבד. 5 של מחיקה + 1 של החלפה.


אז מהי מהות הפתרון עד כה?

במילים אחרות, ניקח את הפעולות שהן בטוח נכונות, דהיינו, שבטוח צריך לבצע אותן ובאמצעותן נפתור את כל שאר הפעולות שאולי צריך לבצע.

דהיינו, אם חובה לבצע פעולות מחיקה בגלל האורך, נוכל באמצעותן למחוק אותיות רצופות.

אם חובה לבצע פעולות הוספה בגלל האורך, נוכל באמצעות פעולות ההוספה לתקן בהתאם לתווים חסרים או רצופים.

כאשר אם ואחרי שהאורך תקין, תמיד נעדיף לבצע רק פעולות של החלפה.

כי מצד החוק של תווים חסרים, פעולת החלפה יעילה בוודאות כמו פעולת הוספה. והחלפה, לא יכולה להרוס את האורך של הסיסמה. ומצד החוק של תווים רצופים, בכל מקרה עדיף החלפה, כי זאת הפעולה הכי יעילה.

ולכן קודם כל נבדוק את האורך, ואז נשתמש בפעולת ההוספה כדי לפתור את 2 החוקים הנוספים של להוסיף אותיות חסרות או כדי לנטרל אותיות רצופות.

ונשתמש בפעולת המחיקה, כדי לתקן את האורך וגם כדי לפתור אותיות רצופות. ומכאן ואילך, נספור רק פעולות של החלפה בלבד. כדי שלא בטעות נשבש את האורך של הסיסמה וגם כי החלפה יותר יעילה עבור התיקון של אותיות...
נשמע הגיוני אפשרויות חוקיות של תהליך מחיקת היא חסרה ללמוד לחלק ללמוד לנתח אתה יכול פעולה תרחישים אפשריים תשובה leetcode leetcode solution איך לחלק לחלקים איך לכתוב איך לכתוב קוד איך ללמוד לכתוב קוד איך ללמוד תכנות מחשבים איך למצוא איך למצוא חוקיות איך לנתח איך לנתח תהליך איך לנתח תהליכים איך לפתור שאלות ב leetcode גורמים היגיון הייטק הכנה לראיון הכנה לראיון טכני חוקיות חידה חידות חידות היגיון חידת leetcode חידת היגיון חשיבה מדעית טכני כיצד לנתח לגורמים להיות מתכנת להתראיין לחלק לחלקים לחשוב ליטקוד לכתוב לכתוב קוד ללמוד ללמוד לחלק ללמוד לחלק לחלקים ללמוד לחשוב ללמוד לכתוב ללמוד לכתוב קוד ללמוד למצוא ללמוד למצוא חוקיות ללמוד לנתח ללמוד לנתח דברים ללמוד לפרק ללמוד לפרק לגורמים ללמוד לתכנת ללמוד תכנות ללמוד תכנות מחשבים למידה למצוא למצוא חוקיות לנתח לנתח דברים לנתח תהליך לנתח תהליכים לעבוד לעבוד בהייטק לפרק לפרק לגורמים לפתור לפתור שאלות לפתור שאלות ב leetcode לפתח לראיין לראיין עובד לראיין עובדים לשאול לשאול שאלות לתכנת מדע מדעי המחשב עבודה עבודה בהייטק פיתוח פיתוח תוכנה פתרון פתרון ליטקוד ראיון ראיון טכני ראיון עבודה ראיון עבודה בהייטק ראיונות שאלה שאלות שאלות ליטקוד תהליך תהליכים תכנות תכנות מחשבים
הפרעות למידה של ילדים, לקויות למידה של ילדים, ללמד ילד לכתוב, טיפול בילדים אוטיסטים, למידה באמצעות החושים, שיטות למידה מתקדמות
הפרעות למידה של ילדים, לקויות למידה של ילדים, ללמד ילד לכתוב, טיפול בילדים אוטיסטים, למידה באמצעות החושים, שיטות למידה מתקדמות
... למידה של ילדים, לקויות למידה של ילדים, ללמד ילד לכתוב, טיפול בילדים אוטיסטים, למידה באמצעות החושים, שיטות למידה מתקדמות איך מלמדים ילד לכתוב כשהוא לא מצליח ללמוד בדרכים רגילות? אליעד כהן מציג בהרצאתו גישה ללימוד ילדים הסובלים מלקויות למידה או הפרעות למידה, במיוחד במקרים בהם שיטות הלימוד הרגילות של כתיבה אינן יעילות. הדוגמה המרכזית היא ילדה שניסו ללמד אותה לכתוב אותיות באמצעות דרכים רגילות ... - אך היא לא הצליחה לקלוט את האותיות בדרך הזו. במקום זאת, היא הצליחה ללמוד רק כאשר הפעילו אצלה את החושים, ובעיקר כאשר תהליך הלמידה שולב עם הגוף והתנועה. מה המשמעות של למידה באמצעות החושים והגוף? אליעד מסביר שלמידה באמצעות החושים משמעותה שימוש בתחושות ... שאנו זוכרים את מה שמשפיע עלינו ונתפס אצלנו כמשמעותי. מדוע ילדים מסוימים לומדים טוב יותר דרך הגוף מאשר בדרכים רגילות? ... את הטענה שמדובר בעניין אקראי לחלוטין. כלומר, העובדה שילדה אחת מצליחה ללמוד באמצעות תחושה פיזית של הגוף, ואילו ילד ... גורמים לאותיות להפוך למוחשיות ומשמעותיות לילדים? אליעד מציין שהמטרה בלימוד דרך החושים והגוף היא להפוך את צורת האות ... דרך חושיה והזיכרון שלה מתבסס על החוויה המוחשית הזו. לדוגמה, אם רוצים ללמד את הילדה את האות א, במקום רק לכתוב את ... שמגלים איזו שיטה עובדת עבורו. הוא ממליץ להתנסות שוב ושוב בדרכים שונות ללמידה באמצעות החושים, כגון מגע, תנועה, שמיעה, ... האותיות בצורה טעם או ריח, כמו במקרה של שימוש בסוכר. מהו העיקרון המרכזי בלימוד ילדים עם לקויות למידה לפי אליעד כהן? אליעד מסכם ואומר שהעיקרון המרכזי הוא להפוך את החומר הנלמד למשמעותי ומוחשי עבור הילד דרך החושים. זיכרון של מידע נוצר כאשר המוח תופס את המידע כמשמעותי, וילדים עם לקויות למידה זקוקים לעיתים לשיטות יצירתיות יותר כדי ... ייתפס אצלם כמשמעותי. במקום להיצמד לדרך מסוימת ולקבוע שכל הילדים חייבים ללמוד בדרך הרגילה של אחיזת עיפרון וכתיבה ... את הדרך הייחודית שהופכת את המידע למשמעותי לילד, ודרכה הוא יצליח לזכור וללמוד. איך ללמד ילד עם לקויות למידה? שיטות ללמד ילדים לכתוב למידה באמצעות החושים טיפול בילדים עם הפרעות ...
תהליך למידה, איך המוח לומד? איך מתבצעת למידה? מהי למידה? איך ללמוד? איך המוח עובד? איך המוח חושב? איך להטיל ספק?
תהליך למידה, איך המוח לומד? איך מתבצעת למידה? מהי למידה? איך ללמוד? איך המוח עובד? איך המוח חושב? איך להטיל ספק?
... למידה, איך המוח לומד? איך מתבצעת למידה? מהי למידה? איך ללמוד? איך המוח עובד? איך המוח חושב? איך להטיל ספק? איך מתרחש תהליך הלמידה במוח? כדי להבין לעומק מהו תהליך למידה, צריך להבין תחילה את מהות השינוי. כל למידה היא בעצם מעבר ממצב של אי - ידיעה למצב של ידיעה, אך כיצד בדיוק מתרחש ... השינוי הזה התרחש? קודם הוא ישב, עכשיו הוא עומד במקום אחר - מה בדיוק קרה באמצע? באותה המידה בדיוק, גם בלמידה יש לנו מצב קודם של לא ידעתי ומצב לאחר מכן של עכשיו אני יודע. אליעד מדגיש כי כדי להבין לעומק איך תהליך הלמידה מתבצע, יש לבחון קודם את עצם ההגדרה של מה זה לא לדעת? ומה הכוונה בכלל ... מישהו אומר אני יודע שמשהו הוא ככה וככה, המשמעות היא למעשה שהוא מאמין שמשהו הוא ככה וככה. למשל, אם ילד לומד שאסור לעשות פעולה מסוימת, למעשה הוא למד להאמין שזה אסור. בכל פעם שהוא נתקל במידע חדש, הוא עובר תהליך של שכנוע עצמי. אליעד מדגיש שתהליך הלמידה ברמה העמוקה ביותר הוא בעצם תהליך של יצירת אמונה חדשה. הוא מוסיף כי בכל למידה יש אלמנט של שכנוע עצמי: האדם משכנע את עצמו שכעת יש בידיו ידיעה חדשה, למרות שבעצם מדובר באמונה שהוא סיגל לעצמו. לדוגמה, גם כשאדם לומד עובדה כמו השנה היא 2024, הוא לא יודע זאת בוודאות מוחלטת, אלא משוכנע ... הידיעה המוחלטת? אליעד מבחין בין שתי פרספקטיבות: הראשונה היא פרספקטיבה יחסית, שבה אנו מקבלים את מושג הלמידה כעובדה קיימת וברורה. השנייה היא פרספקטיבה של אמת מוחלטת, שבה אנו מטילים ספק בעצם המושגים של יודע ולא יודע. הוא מסביר כי מפרספקטיבה מוחלטת, כל מושגי הידיעה והלמידה מוטלים בספק. לכן, אם האדם מחפש תשובה מוחלטת לשאלה כיצד מתבצעת למידה, עליו להטיל ספק מוחלט בנקודות היסוד של השאלה עצמה: האם באמת היה מצב של אי - ידיעה, והאם באמת התרחש מעבר לידיעה? איך באמת אפשר לבדוק אם באמת למדת משהו חדש? אליעד מדגיש כי יש צורך לבחון היטב את הזיכרון. לדוגמה, אם ... דברים באופן שגוי? כל עוד אינך בטוח לחלוטין בעובדות, גם התהליך שתיארת אינו ודאי. לדוגמה, כאשר אדם מספר שלמד שפה מסוימת, כמו אנגלית, הוא טוען שפעם הוא לא ידע אנגלית וכעת הוא יודע. ... בטוח בכך? אולי כן ידעת ושכחת, ואולי מה שאתה זוכר זו רק תחושה או זיכרון מעוות? לכן, כל הטענות על תהליך למידה חייבות להיות מבוססות על ודאות מוחלטת, אחרת הן בעצמן סוג של אמונה. מהו הקושי האמיתי בהבנת תהליך הלמידה? אליעד מציין כי הקושי העיקרי בהבנת תהליך הלמידה הוא ההנחות שאנו עושים מראש. אם אנחנו מניחים מראש שהיה מצב של אי - ... ידיעה לאי - ידיעה. כאשר בודקים זאת לעומק, מגיעים למסקנה שאי אפשר לדעת בוודאות מה בדיוק התרחש בתהליך של למידה. הוא מוסיף כי אם האדם יבין שהוא לא יכול להיות בטוח שיש בכלל הבדל בין ... עשוי לגלות שהתהליך כולו הוא בעצם סובייקטיבי ואפילו דמיוני. בנקודה זו, תיעלם עבורו השאלה איך קרה תהליך הלמידה?, משום שהוא יבין שהתהליך עצמו מוטל בספק. כך, בסופו של דבר, השאלה מתבטלת מעצמה כאשר מבינים את ההנחות שעומדות בבסיסה. לסיכום, אליעד כהן מציע דרך התבוננות מעמיקה על מושג הלמידה, שמעודדת את האדם להטיל ספק בכל ההנחות הבסיסיות לגבי ידיעה ואי - ידיעה, ולבדוק לעומק את הוודאות שלו לגבי כל פרט בתהליך. איך המוח לומד? מהי למידה? איך להטיל ספק? מהי ידיעה? האם אפשר לדעת משהו בוודאות? האם ידיעה היא ...
ללמוד ללמוד, איך ללמוד כל דבר? 2 שיטות ללמוד כל דבר, איך ללמוד מידע חדש? איך להצליח ללמוד כל דבר? איך ללמוד נכון? 2 סוגים של מידע, שיטות איך ללמוד, אוטודידקטיות, הרגלי למידה, אסטרטגיות למידה, איך להיות אוטודידקט?
ללמוד ללמוד, איך ללמוד כל דבר? 2 שיטות ללמוד כל דבר, איך ללמוד מידע חדש? איך להצליח ללמוד כל דבר? איך ללמוד נכון? 2 סוגים של מידע, שיטות איך ללמוד, אוטודידקטיות, הרגלי למידה, אסטרטגיות למידה, איך להיות אוטודידקט?
ללמוד ללמוד, איך ללמוד כל דבר? 2 שיטות ללמוד כל דבר, איך ללמוד מידע חדש? איך להצליח ללמוד כל דבר? איך ללמוד נכון? 2 סוגים של מידע, שיטות איך ללמוד, אוטודידקטיות, הרגלי למידה, אסטרטגיות למידה, איך להיות אוטודידקט? איך ללמוד כל דבר בשתי שיטות פשוטות? כאשר רוצים ללמוד מידע חדש, הדבר החשוב ביותר הוא להבחין ... המידע שאותו רוצים ללמוד, כי קיימים שני סוגים מרכזיים של מידע, ... אחד מהם נדרשת שיטת למידה שונה לחלוטין. הסוג הראשון הוא מידע ... על זיכרון וכיצד ללמוד אותו? מידע המבוסס על זיכרון הוא מידע שאין ... דוגמה נפוצה לכך היא למידה של אוצר מילים בשפה חדשה. למשל, מדוע ... אקראית לחלוטין. כדי ללמוד מידע מסוג כזה, הדרך היחידה והיעילה ביותר ... במידע כזה, אי אפשר ללמוד שלב מתקדם בלי הבנה מלאה של השלבים ... להתקדם כראוי. כיצד ללמוד מידע המבוסס על היגיון והקדמות? כדי ללמוד מידע מסוג זה, יש לפעול לפי הכללים הבאים: ... לדוגמה, כאשר לומדים על איגרות חוב קונצרניות צמודות למדד: ... להבין? אם מנסים ללמוד מידע סיבתי רק באמצעות שינון, הזיכרון יגיע למגבלה שלו במהירות והלומד ייתקע בהמשך, כי מידע מסוג זה בנוי בצורה ... כאלה. מה ההבדל בין למידה מסודרת ללמידה לא מסודרת? למידה מסודרת היא תהליך שבו מתחילים מהיסודות ... בהדרגה, בעוד שלמידה לא מסודרת מנסה לדלג קדימה בלי הבנה ... של השלבים הקודמים. למידה מסודרת מבטיחה שלא יווצרו פערים וחוסכת ... כל מידע בעולם ניתן ללמוד בקלות אם עובדים לפי העקרונות הבאים: אם ... (מבוסס היגיון), יש ללמוד אותו בצורה הדרגתית, לפרק אותו לחלקים ... כל נושא חדש ניתן ללמידה מלאה ומוצלחת, גם המסובך ביותר. איך ל
דיסלקציה בדיבור, קושי בדיבור, גמגום, לקות בדיבור, לקות שפתית, הפרעות בדיבור, לקות שפה, אבחון דיסלקציה, לקות למידה, טיפול בדיסלקציה, לטפל בדיסלקציה, ילדים עם דיסלקציה, ליקויי למידה, לקות למידה
דיסלקציה בדיבור, קושי בדיבור, גמגום, לקות בדיבור, לקות שפתית, הפרעות בדיבור, לקות שפה, אבחון דיסלקציה, לקות למידה, טיפול בדיסלקציה, לטפל בדיסלקציה, ילדים עם דיסלקציה, ליקויי למידה, לקות למידה
... בדיבור, קושי בדיבור, גמגום, לקות בדיבור, לקות שפתית, הפרעות בדיבור, לקות שפה, אבחון דיסלקציה, לקות למידה, טיפול בדיסלקציה, לטפל בדיסלקציה, ילדים עם דיסלקציה, ליקויי למידה , לקות למידה מה עושים כשמישהו מגמגם או סובל ... מה שיוצר תחושת חוסר שליטה. הטיפול במצב כזה מתחיל בנסיעה איטית מאוד עם הוראה חד - משמעית לאדם שלא להסיר את הרגל מהגז, כך שהוא לומד שליטה הדרגתית. מגבירים את המהירות לאט - לאט, תוך שמירה על לחיצה רציפה על הגז, וכך האדם לומד להרגיש שליטה מלאה גם במהירויות ... לטיפול בפחדים ולקשיים נוספים הדומים במבנה שלהם לקושי בדיבור. איך לטפל בגמגום? דיסלקציה בדיבור קושי בדיבור אצל ילדים אבחון לקות למידה בעיות דיבור רגשיות טיפול בליקויי למידה לקויות שפה אצל ילדים ...
יעוץ למורים, ילד עם קשיי למידה, הדרכת הורים, איך לגרום לילד ללמוד? ילד שלא רוצה ללמוד, טיפול בילד עם בעיות קשב וריכוז, הדרכת מורים לילדים אוטיסטים, הדרכת הורים לילדים עם בעיות למידה, ילד עם קושי רגשי ללמוד
יעוץ למורים, ילד עם קשיי למידה, הדרכת הורים, איך לגרום לילד ללמוד? ילד שלא רוצה ללמוד, טיפול בילד עם בעיות קשב וריכוז, הדרכת מורים לילדים אוטיסטים, הדרכת הורים לילדים עם בעיות למידה, ילד עם קושי רגשי ללמוד
... למורים, ילד עם קשיי למידה, הדרכת הורים, איך לגרום לילד ללמוד? ילד שלא רוצה ללמוד, טיפול בילד עם בעיות קשב וריכוז, הדרכת מורים לילדים אוטיסטים, הדרכת הורים לילדים עם בעיות למידה, ילד עם קושי רגשי ללמוד מהם הגורמים המשפיעים על למידת ילדים עם קשיים רגשיים וקשיי למידה? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק במגוון רחב של קשיים איתם מתמודדים ילדים עם בעיות למידה. הוא מתחיל בסיפור של מורה או מדריכה שמנסה לעזור לילד ללמוד קרוא וכתוב. המורה פונה בשאלה מה היא צריכה לעשות כדי לשפר את תהליך הלמידה, וכיצד להבין את הקושי של הילד. ... לדעת לזהות את הגורמים המהותיים ולא להסתפק בהסברים שטחיים. האם שיטות למידה אחידות מתאימות לכל הילדים? לפי ... ולכן חייבים לבדוק את ההתאמה בין הילד לבין השיטה ולמצוא דרכים שונות ללמד אותו. מהו קשר רגשי ולמה הוא חשוב? אליעד מציין שלילד עם קשיים רגשיים או קוגניטיביים קשה יותר ללמוד אם אין קשר רגשי חזק עם המורה או המדריך. יש צורך במערכת יחסים שתאפשר לילד להרגיש בטוח ולהתמסר לתהליך הלמידה. לעיתים, הציפיות הרגשיות של המורה כלפי הילד יכולות להשפיע על הצלחת הלמידה. קשר רגשי חיובי הוא אחד מהמרכיבים החשובים ביותר להצלחה. האם כל ילד באמת לא רוצה ללמוד? אחת השאלות הגדולות אליעד שואל היא האם ילד שלא רוצה ללמוד, אכן לא רוצה ללמוד, או שמא יש משהו חוסם אותו מלהתעניין בלמידה . הוא מדבר על כך שלפעמים התסכול והכישלונות הקודמים יכולים להוביל לילד לחשוב שהוא לא יכול ללמוד, ואולי זו הסיבה שהוא לא מעוניין להשתתף בלמידה. אליעד טוען שצריך לחשוב גם על האופן שבו מציגים לילד את הלמידה, ולא להניח שהוא לא רוצה. מהי החשיבה הנכונה להצלחה בלמידה? בסוף, אליעד מציין שמי שמניח שכל ילד יכול ללמוד אם הוא רוצה ללמוד - טועה. לפעמים, ילדים נדרשים להתגבר על חלקים בתוכם שמונעים מהם ללמוד. הם יכולים להתפתח, גם אם זה לא מה שהם רוצים ללמוד. הוא מדגים זאת בדימוי של אימון ... בפעולה עצמה, גם אם היא קשה. אם הילד מבצע את הפעולות הדרושות, הוא יוכל ללמוד ולהתפתח. האם יש מקום לעקוב אחרי שיטות למידה שונות? אליעד מסביר כי יש מקום להתאים את השיטות למידה לפי הילד. לא תמיד יש שיטה אחת ... ולמצוא את הדרך שתעבוד עם כל ילד בנפרד. במקרה של ילד שמפגין התנגדות ללמידה, הוא ממליץ למצוא שיטה שתהיה בו ...
טיפול בלקויות למידה, בלבול בין ימין לשמאל, דיסלקציה, דיסקלקוליה, התמצאות במרחב, הפרעת קשב וריכוז, טיפול בהפרעות למידה, לא זוכר שמות, מתבלבל בשמות, בעיית זיכרון, adhd, בלבול בין שמאל לימין, דיסקלקולציה
טיפול בלקויות למידה, בלבול בין ימין לשמאל, דיסלקציה, דיסקלקוליה, התמצאות במרחב, הפרעת קשב וריכוז, טיפול בהפרעות למידה, לא זוכר שמות, מתבלבל בשמות, בעיית זיכרון, adhd, בלבול בין שמאל לימין, דיסקלקולציה
... בלקויות למידה, בלבול בין ימין לשמאל, דיסלקציה, דיסקלקוליה, התמצאות במרחב, הפרעת קשב וריכוז, טיפול בהפרעות למידה, לא זוכר שמות, מתבלבל בשמות, בעיית זיכרון, adhd, בלבול בין שמאל לימין, דיסקלקולציה מה המשמעות של בלבול בין ימין לשמאל? בהרצאה זו אליעד כהן מתאר את התופעה של ... שמות ולמנוע את ההתבלבלות. האם בעיות בלבול משקפות בעיה אמיתית במוח? אליעד מסביר שאין מדובר בהכרח בבעיה במוח, אלא בהבנה של תהליכי למידה והתנסות. הוא מציין שהמוח של כל אדם פועל בצורה דומה, כאשר הוא עובר דרך מספר שלבים של זיהוי, תיוג והבנה של המידע. לדוגמה, הוא מדבר על כך שלפעמים אנשים יכולים ... שמות של אנשים. במקרה כזה, ניתן לפתור את הבעיה על ידי תרגול ושיפור של ההתמקדות, ולא בהכרח מדובר בהפרעה מוחית. האם יש קשר בין הפרעות למידה לבין תהליכים במוח? בהמשך ההרצאה, אליעד מתאר את הקשר שבין הפרעות למידה ובין תהליכים מוחיים. הוא מסביר שמהות ההפרעות איננה טמונה בכשלים מוחיים, אלא בדרך בה התפיסה וההבנה מתבצעות. לדוגמה, אם אדם מתקשה בהבנת שמות או צדדים, יתכן ... כאלו ניתן לפתור בתרגולים ממוקדים, שיאפשרו לאדם לשפר את יכולתו להבדיל בין צדדים, לזכור שמות, ולהבין מושגים בצורה ברורה יותר. הפרעות למידה בלבול בין ימין ושמאל דיסלקסיה בעיות זיכרון ADHD תרגולים למוח הבנת מושגים ...
איזה תחום למידה מפתח את השכל? איזה תחומים ללמוד כדי לפתח את החשיבה? פיתוח החשיבה באמצעות למידה של תחומים חדשים, ללמוד משהו כדי לפתח את השכל, איך לשפר את היכולת השכלית? פיתוח החשיבה, פיתוח יכולות שכליות
איזה תחום למידה מפתח את השכל? איזה תחומים ללמוד כדי לפתח את החשיבה? פיתוח החשיבה באמצעות למידה של תחומים חדשים, ללמוד משהו כדי לפתח את השכל, איך לשפר את היכולת השכלית? פיתוח החשיבה, פיתוח יכולות שכליות
... תחום למידה מפתח את השכל? איזה תחומים ללמוד כדי לפתח את החשיבה? פיתוח החשיבה באמצעות למידה של תחומים חדשים, ללמוד משהו כדי לפתח את השכל, איך לשפר את היכולת השכלית? פיתוח החשיבה, פיתוח יכולות שכליות מהם ... ומאתגר. לא משנה אם מדובר במוזיקה, אומנות, שחמט או תחום אחר, כל תחום יכול לפתח את השכל אם תהליך הלמידה בו כולל הפעלת היגיון ומאמץ מחשבתי. הפיתוח השכלי לא נמדד רק על פי התחום שבו עוסקים, אלא על פי המאמץ המושקע בתהליך הלמידה. מה ההבדל בין זיכרון לשכל? זיכרון דורש חזרתיות בלבד, בעוד שפיתוח השכל מצריך הפעלת היגיון ויכולת לנתח סיבתיות ולהסיק מסקנות. לדוגמה, אם לומדים שפה חדשה, חזרה על מילים לא מפתחת את השכל, אך אם יש חיפוש אחרי דרכים חדשות לזכור את ... ניתן לפתח את השכל? כדי לפתח את השכל, יש להתמקד בהפעלת היגיון וחשיבה מתמשכת. זה לא משנה אם מדובר בלימוד מוזיקה, שפה חדשה, או ביצוע משימות יומיומיות. כל עוד יש בתהליך הלמידה אתגר מחשבתי, התמודדות עם בעיות וחשיבה מעמיקה, התהליך יכול לפתח את השכל. פיתוח חשיבה והיגיון איך לשפר את השכל? פיתוח זיכרון ומיומנויות למידה איך לשפר את יכולת ההסקה ללמוד תחומים חדשים ולפתח את השכל מהם התחומים שיכולים לפתח את השכל שלנו? האם לימוד מוזיקה, אומנות או שחמט מפתח את השכל? התשובה לכך היא חיובית, אך חשוב להבין שיש הבדל בין תהליך הלמידה לבין מהות הלמידה עצמה. כל תחום, לא משנה אם מדובר במוזיקה, אומנות, שחמט או תחום אחר, יכול לפתח את השכל, כל עוד נעשה בו שימוש אינטליגנטי שמאתגר את יכולת החשיבה. מה מפתח את השכל באמת? ללמוד כל דבר בעולם יכול לפתח את השכל, אך המפתח לכך הוא לא בהכרח בתחום הלמידה, אלא במאמץ השכלי המושקע בתהליך הלמידה. לדוגמה, ללמוד מוזיקה יכול לפתח את השכל, אך אם הלימוד נעשה על בסיס חזרתיות בלבד, ללא הפעלת היגיון, התהליך לא בהכרח יוביל לפיתוח השכל. לעומת זאת, אם במהלך הלמידה יש חיפוש אחר דרכים חדשות לפתרון בעיות, כמו למשל ללמוד שפה חדשה ולהתמודד עם קשיים בלמידת מילים, תהליך החשיבה וההיגיון מעורבים והם שמפתחים את השכל. ... אינה בהכרח מפתחת את השכל, אך כאשר יש התמודדות עם בעיות של זיכרון תוך חיפוש אחרי דרכים יעילות ללמוד ולזכור, זה כבר תהליך שכלי. האם כל תחום יכול לפתח את השכל? למעשה, כל תחום יכול לפתח את השכל, ... השכל? לסיכום, כל תחום יכול לפתח את השכל, כל עוד הוא כרוך בהפעלת היגיון ומאמץ מחשבתי. בין אם אתה לומד מוזיקה, שפה חדשה, או אפילו מסיים משימות יומיומיות כמו ניקיון, כל עוד אתה מתמודד עם אתגרים ומחפש דרכים לשיפור באמצעות מחשבה, תהליך הלמידה עשוי לפתח את השכל שלך. פיתוח חשיבה והיגיון איך לשפר את השכל? פיתוח זיכרון ומיומנויות למידה איך לשפר את יכולת ההסקה ללמוד תחומים חדשים ולפתח את השכל ...
ילד משחק בבובות, הפרעות קשב וריכוז, ילד לא אוהב ללמוד, קשיי למידה, בעיות למידה, איך ללמד ילדים? איך לחנך ילדים? איך לטפל במשוגעים, בעיות נפשיות, הפרעות נפשיות, טיפול בילדים
ילד משחק בבובות, הפרעות קשב וריכוז, ילד לא אוהב ללמוד, קשיי למידה, בעיות למידה, איך ללמד ילדים? איך לחנך ילדים? איך לטפל במשוגעים, בעיות נפשיות, הפרעות נפשיות, טיפול בילדים
... משחק בבובות, הפרעות קשב וריכוז, ילד לא אוהב ללמוד, קשיי למידה, בעיות למידה, איך ללמד ילדים? איך לחנך ילדים? איך לטפל במשוגעים, בעיות נפשיות, הפרעות נפשיות, טיפול בילדים איך להתמודד עם ילד שלא אוהב ללמוד? אליעד כהן מציג בעיה נפוצה בהורים ומחנכים: מה לעשות עם ילד שלא אוהב ללמוד או לא מתעניין בבית הספר, במיוחד אם הילד סובל מהפרעות קשב וריכוז או קשיי למידה. לפי אליעד, בעיית קשב וריכוז אצל ילדים לא נובעת מחוסר יכולת להתרכז בכלל, אלא מכך שהילד לא מוצא עניין ספציפית במה שמנסים ללמד אותו. למשל, ילד יכול להתרכז מצוין באיסוף שוקולדים או בצפייה בטלוויזיה, אבל כשהוא מגיע ללימודים - הוא מאבד עניין. ההיגיון כאן הוא פשוט: אנשים מתרכזים במה שהם חושבים שיעשה להם טוב, ואם הלימודים לא נתפסים כטובים, הילד לא יתרכז. איך לגרום לילד להתרכז בלימודים בלי איומים ובלי שוחד? לפי אליעד, קיימות שתי דרכים מרכזיות לגרום לילד להתרכז בדבר שהוא לא אוהב: או ליצור מצב שבו הלימודים יביאו לילד תועלת שהוא מאוד רוצה, או ליצור מצב שבו אם הוא לא ילמד, יקרה לו משהו רע שהוא מאוד לא רוצה. אך אליעד מבהיר ששתי האפשרויות הללו ... יותר, כמו בית או מכונית, או אפילו מטוס. ואם נאיים עליו, באיזשהו שלב האיום יאבד את האפקטיביות שלו. האלטרנטיבה שאליעד מציע היא ללמד את הילד לחשוב ולהפעיל את השכל בתוך הדברים שהוא כבר אוהב לעשות. לדוגמה, אם הילד מתעניין בבובות, במקום להגיד לו עזוב את הבובות, בוא תלמד, אפשר להמשיך לשחק איתו בבובות אבל להעלות את רמת הקושי במשחק, כך שהילד ... להמציא שמות לבובות, להחליף ביניהן שמות, לכתוב שלטים ואותיות שיחייבו את הילד לקרוא ולכתוב כדי להמשיך ליהנות מהמשחק. כך הילד ירצה ללמוד מיוזמתו כי הלמידה הפכה להיות חלק בלתי נפרד ממה שהוא אוהב. איך לגרום לילד לחשוב באופן מעמיק דרך תחומי העניין שלו? אליעד מדגים גם כיצד להפעיל שכל דרך משחק כדורגל. אם ילד אומר שהוא לא אוהב ללמוד אבל כן אוהב לשחק כדורגל, אפשר להפוך את המשחק למקום שבו הוא מפעיל את ... אותו, ולא לברוח מהם או להתעלם מהם. כיצד לפתח את השכל ואת ההיגיון בכל תחום? לבסוף אליעד מציין עיקרון כללי: לא משנה מה האדם רוצה ללמוד או במה הוא מתעניין, הדרך היחידה להגיע להישגים גדולים באמת, כמו להארה ... לעומק. דרך השימוש בשכל והחקירה המתמדת, המוח מתפתח, וכך גם מתפתחת היכולת של האדם לראות את האמת ולהגיע למטרות גבוהות יותר. איך ללמד ילד שלא רוצה ללמוד? טיפול בהפרעות קשב וריכוז אצל ילדים איך לפתח את השכל של הילד? כיצד לטפל בהפרעות נפשיות? איך לגרום לילד להתרכז בלימודים? האם יש סתירה בין משחק ללימודים? עכשיו השאלה היא כזאת נגיד לדוגמה ילד שלא מעניין אותו הלימודים או בית הספר, אז בא נניח שאנחנו רוצים שהילד ילמד נגיד שאנחנו רוצים שהוא יחכים ככה אנחנו רוצים, ואנחנו רוצים שהוא יחכים ולכן נגיד שולחים אותו לבית הספר ונגיד שהלימודים בבית הספר לא מעניינים אותו נגיד שיש לו הפרעת קשב וריכוז, למה יש לו הפרעת קשב וריכוז? כי הלימודים פשוט לא מעניינים אותו, איך יודעים שכל מי שיש לו הפרעת קשב וריכוז זה בגלל שהלימודים לא מעניינים אותו? פשוט בודקים האם הוא לא יכול להתרכז בשום דבר אחר. ... יש לו בעיית ריכוז במה שלא מעניין אותו. עכשיו השאלה היא זה באמת אז מה הפתרון באמת אז מה הפתרון? אז בהנחה שאנחנו לא נכריח אותו ללמוד מה שהוא לא רוצה בהנחה נגיד שאומרים אין בעיה יש יד חופשית, אפשרות אחת ... בעיית קשב וריכוז אצל ילד או אצל בן אדם, במה בן אדם מתרכז? במה שהוא חושב שעושה לו טוב ולכן ניקח את מה שהוא לא רוצה לעשות כגון ללמוד ואז או שניצור לו התניה שה
כישלון והצלחה, איך ללמוד מכישלון? איך להפוך כישלון להצלחה? איך ללמוד מטעויות? איך ללמוד מניסיון? איך לא להיכשל שוב? למידה מניסיון, למידה מניסיון אישי, התמודדות עם כישלון, מכישלון להצלחה, איך ללמוד מהכישלון? איך ללמוד להצליח?
כישלון והצלחה, איך ללמוד מכישלון? איך להפוך כישלון להצלחה? איך ללמוד מטעויות? איך ללמוד מניסיון? איך לא להיכשל שוב? למידה מניסיון, למידה מניסיון אישי, התמודדות עם כישלון, מכישלון להצלחה, איך ללמוד מהכישלון? איך ללמוד להצליח?
... והצלחה, איך ללמוד מכישלון? איך להפוך כישלון להצלחה? איך ללמוד מטעויות? איך ללמוד מניסיון? איך לא להיכשל שוב? למידה מניסיון, למידה מניסיון אישי, התמודדות עם כישלון, מכישלון להצלחה, איך ללמוד מהכישלון? איך ללמוד להצליח? איך ללמוד מכישלון ולהפוך אותו להצלחה? כיצד אפשר ללמוד מכישלון ולהפוך אותו להזדמנות לצמיחה? אליעד כהן מדבר על כך שהכישלון הוא לא דבר שנשאר רק כזיכרון רע, אלא הוא מקור ללמידה ולשיפור. השאלה המרכזית היא איך לומדים מהכישלון ומה ניתן לעשות כדי למנוע את הכישלון הבא. כאן הוא מציע כלים לשיפור והתמודדות עם כישלון. מהו כישלון? כישלון הוא מצב שבו אדם מנסה להשיג מטרה מסוימת, אך ... ככישלון. מה זה אומר ללמוד מכישלון? ללמוד מכישלון פירושו להבין את הסיבות שהובילו לכישלון ולמצוא דרכים לשפר את ההתנהגות או ההחלטות בעתיד. הדרך לעשות זאת היא לשאול את השאלות הנכונות ולהסתכל על הדברים ... מכונת זמן: איך ללמוד מטעויות שעשינו בעבר? השלב הראשון בלמידה מכישלון הוא דמיון של מכונת זמן: איך היינו פועלים אחרת אם היינו יכולים לחזור לעבר? למשל, אם אדם עובר את הכביש ולא בודק אם יש מכוניות, מה היה קורה אם היה בודק קודם ... גם במקרה כזה ניתן ללמוד משהו חשוב: אנו מבינים שיכלנו להיכשל. הידיעה שאנחנו יכולים להיכשל עוזרת לנו להיות זהירים יותר בעתיד. גם אם לא יכולנו לפעול אחרת בעבר, הרי שכעת יש לנו את הידע הזה ... המעשיים על מנת ללמוד מטעויות? זהה את הכישלון: שים לב למרחק בין מה שרצית להשיג לבין מה שבאמת קרה. השתמש במכונת זמן: שאל את עצמך אם היית יכול לפעול אחרת במצב. מצא את הסיבה האמיתית: חפש ... כישלון אישי איך ללמוד מכישלונות? איך ללמוד מכישלון ולהפוך אותו להצלחה? כיצד אפשר ללמוד מכישלון ולהפוך אותו להזדמנות לצמיחה? הכישלון הוא לא דבר שנשאר רק כזיכרון רע, אלא הוא מקור ללמידה ולשיפור. השאלה המרכזית היא איך לומדים מהכישלון ומה ניתן לעשות כדי למנוע את הכישלון הבא. מהו כישלון ואיך אנחנו מגדירים אותו? כישלון הוא מצב שבו אנחנו מנסים להשיג מטרה מסוימת, אך במקום להשיג את המטרה ... ככישלון. מה זה אומר ללמוד מכישלון? ללמוד מכישלון פירושו להבין את הסיבות שהובילו לכישלון ולמצוא דרכים לשפר את ההתנהגות או ההחלטות בעתיד. הדרך לעשות זאת היא לשאול את השאלות הנכונות ולהסתכל על הדברים ... מכונת זמן: איך ללמוד מטעויות שעשינו בעבר? השלב הראשון בלמידה מכישלון הוא דמיון של מכונת זמן: איך היינו פועלים אחרת אם היינו יכולים לחזור לעבר? למשל, אם אדם עובר את הכביש ולא בודק אם יש מכוניות, מה היה קורה אם היה בודק קודם ... גם במקרה כזה ניתן ללמוד משהו חשוב: אנו מבינים שיכלנו להיכשל. הידיעה שאנחנו יכולים להיכשל עוזרת לנו להיות זהירים יותר בעתיד. גם אם לא יכולנו לפעול אחרת בעבר, הרי שכעת יש לנו את הידע הזה ... המעשיים על מנת ללמוד מטעויות? 1. זהה את הכישלון: שים לב למרחק בין מה שרצית להשיג לבין מה שבאמת קרה. 2. השתמש במכונת זמן: שאל את עצמך אם היית יכול לפעול אחרת במצב. 3. מצא את הסיבה ... להתנהגותנו. איך ללמוד מכישלון? מהי למידה מניסיון? איך למנוע כישלון בעתיד? מה עושים אחרי כישלון? מהם דפוסי חשיבה שמובילים לכישלון? כישלונות ואכזבות, כישלון בדרך להצלחה, סיבות לכישלון, ניתוח כישלון, ...
אין חכם כבעל ניסיון, מי יותר חכם מבעל הניסיון? היגיון או ניסיון מעשי, למידה דרך ניסוי וטעייה, ללמוד מניסיונם של אחרים, מחקר מדעי, הסקת מסקנות, לא לסמוך על הניסיון, האם אין חכם כבעל הניסיון? תהליכי למידה, תצפיות מדעיות
אין חכם כבעל ניסיון, מי יותר חכם מבעל הניסיון? היגיון או ניסיון מעשי, למידה דרך ניסוי וטעייה, ללמוד מניסיונם של אחרים, מחקר מדעי, הסקת מסקנות, לא לסמוך על הניסיון, האם אין חכם כבעל הניסיון? תהליכי למידה, תצפיות מדעיות
... חכם כבעל ניסיון, מי יותר חכם מבעל הניסיון? היגיון או ניסיון מעשי, למידה דרך ניסוי וטעייה, ללמוד מניסיונם של אחרים, מחקר מדעי, הסקת מסקנות, לא לסמוך על הניסיון, האם אין חכם כבעל הניסיון? תהליכי למידה, תצפיות מדעיות האם באמת אין חכם כבעל הניסיון? אליעד כהן מציג את האמירה הידועה אין חכם כבעל הניסיון, ובוחן אותה לעומק. לפי התפיסה המקובלת, אדם שהתנסה בדבר מסוים, ... יותר. חשוב להדגיש שהלוגיקה עצמה חייבת להיות תקינה, כי גם בה אפשר לטעות. מהו הסיפור על איינשטיין ומה הוא מלמד אותנו על ניסיון? אליעד מתאר סיפור על אלברט איינשטיין, שבו מדענים עשו ניסוי ואישרו את התחזית התיאורטית שלו. המדענים התלהבו שהניסוי הוכיח שאיינשטיין צדק, וציפו שהוא ... השומעים להפעיל את השכל וההיגיון ולא להסתמך רק על הניסיון של עצמם או של אחרים. האם באמת אין חכם כבעל הניסיון? למידה מניסוי וטעייה כיצד להסיק מסקנות נכונות? האם ניסיון אישי תמיד נכון? מחקרים מדעיים וניסיון מעשי מתי לסמוך על היגיון ולא על ניסיון? איך להבין את ההיגיון שמאחורי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חידת LeetCode Solution - Strong Password Checker, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב, ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? איך לנתח תהליכים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: למידה, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למידה, איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לעסקים, מאמן אישי לחיים, פסיכותרפיסט בתחום למידה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2959 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 01:14:03 - wesi1