אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למה קשה לעבוד במכירות? ✔להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
למה כל כך קשה לעבוד במכירות?

אליעד כהן מסביר שהקושי העיקרי בעבודה במכירות נובע מכך שאיש המכירות צריך להתמודד באופן קבוע עם התנגדויות ועם סירובים מצד הלקוחות. רוב האנשים מתקשים לקבל "לא" מכיוון שהחוויה של דחייה יוצרת אצלם תחושה שלילית וקושי נפשי. לעומת זאת, אנשים נוטים להעדיף מצבים בהם הלקוחות פונים אליהם (שיחות נכנסות), כי אז הסיכוי לקבל סירוב נמוך יותר, אך דווקא בעבודות שדורשות שיחות יוצאות ופנייה יזומה ללקוחות, התגמול הכלכלי גבוה יותר.

אליעד מדגיש שאחת הסיבות המרכזיות לתחושת הקושי היא עצם העיסוק בשכנוע ובהתמודדות עם ההתנגדויות של הלקוחות. בניגוד למקצועות אחרים, שבהם האדם פועל מול אובייקטים דוממים או תהליכים פנימיים, במכירות האדם חייב להתמודד עם אדם נוסף שמצוי במצב של ספק, ביקורתיות והתנגדות. הוא מדגים את ההבדל בין לעבוד במוסך, שם האדם מתמודד בעיקר עם מכונות ורכבים שלא מביעים התנגדות, לבין מכירות, שבהן האדם צריך לשכנע אדם אחר שרשאי לבחור בין הצעות מתחרות, ובכך נוצר מתח תמידי וקונפליקט מתמשך.

למה אנשים מרגישים רע כאשר הם מקבלים "לא" מלקוח?

הקושי העיקרי של אנשי המכירות, על פי אליעד, נעוץ בעובדה שכל פעם שהלקוח מסרב, איש המכירות מרגיש תחושת כישלון. הסירוב נתפס אצלו כאילו לא הצליח למלא את המשימה המרכזית שלו - למכור. ככל שאיש המכירות רואה במכירה עצמה את המשימה המרכזית של חייו, כך הכישלון שלו נראה משמעותי יותר. אם התגמול תלוי בהצלחות שלו, אז כל סירוב גורם לו להרגיש תסכול וחרדה, כיוון שהמשמעות של הסירוב היא הפסד כספי ישיר.

אליעד מציע לנתח את הבעיה בצורה שיטתית: אדם לא רוצה לעסוק בדבר שהוא מאמין שיגרום לו יותר רע מאשר טוב. לכן, אם איש המכירות מרגיש רע כשהוא שומע "לא", הוא יעדיף להימנע מהעבודה הזו. הסיבה המרכזית לכך שה"לא" כואב לו במיוחד היא שהרצון העיקרי שלו - למכור - לא מתממש, וכל כישלון נתפס על ידו כהפסד של הדבר החשוב ביותר מבחינתו.

איך אפשר להקטין את התחושה הרעה מסירוב של לקוח?

אליעד כהן מציע מספר דרכים להתמודדות עם התחושה הקשה של סירוב לקוח:
  1. להגדיל את היתרונות הפוטנציאליים של המכירה - למשל, להעלות את הבונוסים או להדגיש את הרווח שצפוי לו אם יצליח למכור. כך, גם אם הוא מקבל "לא", התמריץ להמשיך ולהתמיד גדל.
  2. להקטין את המשמעות השלילית של הסירוב על ידי הבנת סטטיסטיקה - אם איש המכירות יודע מראש שהסיכוי למכור הוא נמוך (לדוגמה, אחד מתוך עשרים לקוחות), הוא לא יתאכזב מכל סירוב, כי הוא מראש מצפה לקבל הרבה "לא" בדרך להצלחה.
  3. לשנות את הגישה כלפי המכירה עצמה - אליעד מציע שאיש המכירות יחשוב על התהליך כעל תהליך למידה ושיפור, בו כל סירוב יכול ללמד אותו משהו חדש ולשפר אותו לקראת ההזדמנויות הבאות.
  4. להפוך את המטרה של איש המכירות ליותר מאשר רק מכירה - אם איש המכירות יתמקד בכך שהוא רוצה ללמוד כיצד להתמודד עם התנגדויות, להשתפר, ולהתפתח מבחינה אישית, אז כל "לא" יהפוך להזדמנות התפתחותית, ולא רק לכישלון מקצועי.
מה היתרונות שאפשר להפיק מסירובים של לקוחות?

אליעד מבהיר שאפשר למצוא יתרונות במצבים שבהם לקוחות מסרבים:
  • סירוב יכול ללמד את איש המכירות על נקודות החולשה שלו ועל דרכים לשיפור, כמו מתאמן בזירה שמקבל מכה באימון, וכך הוא לומד איך להשתפר לקרב...
לשנות תהליך למידה להתמודד להמשיך ללמוד לקבל סירוב מלקוח תחושת כישלון חוויות כישלון להיות איש מכירות להגדיל את היתרונות בעיות תחרות איך להיות איש מכירות איך להצליח לעבוד במכירות איך להתמודד עם התנגדויות איך להתמודד עם התנגדות איך לקבל לא מלקוחות איש מכירות אנשי מכירות הצלחה התמודדות התמודדות עם התנגדויות התמודדות עם התנגדות התמודדות עם התנגדות לקוח התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח להיות איש מכירות להצליח להצליח לעבוד במכירות להתמודד להתמודד עם התנגדויות להתמודד עם התנגדות להתמודד עם התנגדות לקוח ללמוד ללמוד לקבל סירוב ללמוד לקבל סירוב מלקוח למה קשה לעבוד במכירות למידה לעבוד לעבוד במכירות לקבל לקבל לא לקבל לא מלקוח לקבל לא מלקוחות לקבל סירוב לקבל סירוב מלקוח לקוח לקוחות מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות סירוב עבודה עבודה במכירות עבודה כאיש מכירות קושי קשיים שכנוע שכנוע עצמי
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
... לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים? איך לנהל משא ומתן ולנהל התנגדויות בשיווק? כאשר ננהל משא ומתן עם לקוחות או אנשים, יתכנו התנגדויות אשר יעלו במהלך השיחה. אליעד כהן מסביר שגapproaches לשם הפחתת התנגדות הלקוח אינן בהכרח מציינות פתרון מהיר, אלא מצביעות על חשיבות ההבנה ששיטת ההתמודדות עם התנגדות אינה תמיד מבוססת על מניעה מוחלטת של התנגדות. השיטה המוצגת מציעה שלב של הכלה, שבו הכוונה היא להכיר ולהבין את ההתנגדות מבלי להילחם בה ולהפוך אותה לאויב. התנגדות לא בהכרח אומרת סוף הדרך, אלא אם תתנהל בצורה חכמה, תוכל להמשיך לעסקאות נוספות. למה כדאי להמנע מלהגיב באופן מוחלט להתנגדות? העקרון המרכזי של אליעד כהן הוא שעל אף שאנשים נוטים להסתכל על התנגדות של הלקוח כמשהו שמסיים את המשא ומתן, לעיתים התמודדות נכונה עם התנגדות היא דווקא להבין את הסיבה שמאחורי הסירוב ולהכיר אותה. כאשר אדם נמצא במצב רוח חיובי ופתוח להסכמה, יש סיכוי גבוה יותר שהוא יסכים לקנות ממך גם לאחר שיתנגד למוצר הראשון. כלומר, התמודדות חכמה עם התנגדות יכולה להפוך את הסירוב להזדמנות למכירה חוזרת. כיצד ניתן להימנע מהשפעת התנגדות על מכירות עתידיות? נראה שאליעד כהן סבור שיש לבנות מראש את התשובות לשאלות הקשות או להנחות את הלקוח לחשוב על סיבה לגיטימית לסירוב שעדיין לא תסגור לו את הדלת לקניית מוצר אחר בהמשך. כהן מביא את הדוגמה של מוצר שמציעים ללקוח במחיר מסוים. אם הלקוח מצהיר שהוא לא יכול להרשות לעצמו את המחיר, כהן ממליץ לשתול מראש סיבה אחרת לסירוב, כמו הצבע לא מתאים או אין על המוצר הנחות. כך, אם הלקוח יגיד לא, הוא יחשוב שהסיבה לכך היא כי הצבע לא מתאים ולא כי המחיר יקר לו, מה שמונע ממנו לחשוב שהוא לא יכול לקנות מוצרים אחרים במחיר דומה או גבוה יותר. מה לעשות כשלא הצלחנו לשתול את סיבת ההתנגדות מראש? אם לא הצלחנו להנחות את הלקוח על הסיבה המתאימה לסירוב, אליעד כהן מציין שעדיין אפשר לשתול סיבה כזו לאחר הסירוב. אולם, השיטה הזו עשויה להיות פחות אפקטיבית מאחר שהלקוח כבר הגיב, ולפעמים הסיבה שהלקוח נתן אינה בהכרח הסיבה האמיתית לסירובו. לכן, כדאי לתכנן מראש את ההתמודדות עם התנגדויות ולשאול את עצמנו מהם הסיבות שמובילות אנשים לסרב, כך שנוכל להנחות את הלקוח לחשוב עליהן מראש. האם תמיד הסיבה האמיתית להתנגדות היא זו שהלקוח מציין? כהן מציין כי לעיתים ה
טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
... לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות למה כדאי לכל אחד ללמוד מכירות? אליעד כהן מסביר בהרצאתו מדוע חשוב שכל אדם ילמד את תחום המכירות, גם אם הוא אינו איש מכירות באופן רשמי. לדבריו, ידע במכירות הוא בעל חשיבות קריטית לחיים מכיוון שמכירה מתרחשת בכל רגע, לא רק במובן המסחרי אלא גם במובן של שכנוע עצמי ושל התמודדות עם המציאות. הוא מסביר כי איש מכירות הוא למעשה כל אדם שמנסה לשכנע אדם אחר או את עצמו במשהו. ההצלחה בחיים, ובפרט תחושת האושר של האדם, תלויה ביכולת שלו לשכנע את עצמו ברעיונות טובים כאשר עולות בו מחשבות שליליות. הוא מדגיש שזו מהות האושר - היכולת למכור לעצמך מחשבות חיוביות ולהתגבר על מחשבות שליליות. מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בהתנגדויות לקוח? אליעד כהן מסביר כי לב ליבה של מיומנות המכירה היא היכולת לזהות ולטפל בהתנגדויות של לקוחות. הוא מדגיש שהתנגדות אינה בעיה, אלא ההזדמנות המרכזית של איש המכירות להוכיח את יכולתו. טיפול בהתנגדויות לקוח מתבסס על זיהוי הנחות היסוד שמאחורי ההתנגדות של הלקוח, והיכולת להטיל בהן ספק באופן שישכנע את הלקוח. לדוגמה, כאשר לקוח אומר זה יקר לי, אליעד ממליץ לשאול שאלות שיחשפו מה עומד מאחורי הטענה הזו. חשוב לבדוק מה משמעות המילה יקר, למה בדיוק ה
מפחד ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות
מפחד ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות
... ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות מהן הסיבות לפחד במכירות, וכיצד להתמודד איתן? אליעד כהן מסביר בהרחבה על הפחד שמלווה אנשים בעבודת מכירות, במיוחד הפחד לקבל לא מהלקוח. הוא טוען שמה שעומד מאחורי פחד זה לא תמיד השיחה עצמה, אלא מחשבות ותפיסות פנימיות של אנשים לגבי מה יקרה אם הלקוח יסרב להם. התפיסות הללו עלולות להוביל לאי נוחות ולתחושת חוסר ביטחון. הפחד מקבלת תשובה של לא משדר את עצמו פעמים רבות כתוצאה מכך שהאדם מבין את החשיבות של הצלחה בשיחה. יש תחושת חוסר נוחות שמלווה אותו כאשר הוא רוצה מאוד שהלקוח יגיד כן. למעשה, ככל שאתה רוצה שהלקוח יגיד כן, כך אתה גם חושש יותר שהוא יגיד לא. אליעד מציין שהפחד הזה הוא מניע לשיפור ולהשתפרות במכירה, אך יש צורך לדעת להתמודד איתו בצורה נכונה. כיצד הפחד מגביר את היכולת להצליח במכירות? הפחד, כפי שמסביר אליעד, הוא מניע חיובי אם יודעים כיצד להשתמש בו. הפחד לגרום ללקוח להגיד לא לא צריך להיות גורם שמפחית את הביצועים, אלא דווקא ממריץ את המוכר להשתפר ולשפר את יכולת השכנוע שלו. במילים אחרות, הפחד לא אומר שאתה לא טוב במכירות, אלא שהוא יכול להוביל אותך ללמוד ולהתפתח אם תתמודד איתו נכון. הפחד יכול גם להוות מנוע להצלחה, במיוחד אם מצליחים להבין איך להתמודד איתו ולהפוך אותו למניע פנימי שמזיז אותך קדימה. אליעד מדבר על האפשרות לקחת את הפחד ולעשות איתו משחק, כלומר, להכיר בכך שהשיחה עם הלקוח אינה דבר אישי אלא תהליך של שכנוע שבו המטרה היא להגיע למטרה עסקית ולא אישית. מה עושים כשפוחדים מהפסקת השיחה או מהסירוב של הלקוח? כשאתה עומד בפני פחד מהסירוב של הלקוח, השאלה היא כיצד להתמודד עם תחושת החוסר ביטחון הזו. אליעד מציע את הכלל הפשוט: כשאתה מרגיש פחד, תזכור שמדובר במשחק. אם תחשוב שהשיחה עם הלקוח היא בסך הכל משחק שאתה שותף בו, זה יכול להפחית את העומס הנפשי. אליעד משווה את המצב למישהו שמפחד לדבר עם אדם שהוא רוצה להתחיל איתו - בשלב מסוים צריך לשחרר את הפחד ולקבל את האופציה שהלקוח לא יסכים. במהלך השיחה עם ה
איך לא לפחד להתחיל עם בחורה? מצטערת יש לי חבר, אני מרגיש מכוער, איך להתגבר על פחד גישה לנשים? איך לא לפחד לגשת לבחורה? איך לא לפחד לפנות לבחורה? איך לא לפחד לדבר עם בחורה? איך לא לפחד לפתח שיחה עם בחורה - פחד גישה לבחורות? פחד גישה פיקאפ, פחד מדחייה, פחד לשמוע לא, פחד לקבל לא, פחד מסירוב - אבל יש לי חבר - אני לא נראה טוב, אני נראה מכוער, אני מכוער, לא אוהב את איך שאני נראה - תיאור מקרה טיפולי
... איך לא לפחד לפנות לבחורה? איך לא לפחד לדבר עם בחורה? איך לא לפחד לפתח שיחה עם בחורה - פחד גישה לבחורות? פחד גישה פיקאפ, פחד מדחייה, פחד לשמוע לא, פחד לקבל לא, פחד מסירוב - אבל יש לי חבר - אני לא נראה טוב, ... שיאהבו אותי? האם זה באמת יותר טוב כשאוהבים אותי? אולי לפעמים זה אפילו רע כשאוהבים אותי? תשובה אפשרית: אני רוצה שיאהבו אותי, כי ככה יהיה לי יותר קל להצליח בחיים. ואם אהיה מכוער, לא יאהבו אותי, ולא אצליח בחיים ואז ארגיש שאני לא שווה כלום. הנחות יסוד: אם יאהבו אותי יהיה לי יותר קל להצליח בחיים, יותר מאשר אם לא יאהבו אותי אפשרי להצליח בחיים אני רוצה להצליח בחיים ולהצליח בחיים זה טוב אם לא יאהבו אותי ולא יהיה לי קל להצליח בחיים, לא אצליח בחיים אם לא אצליח בחיים, ... רוצה להרגיש שאני לא שווה כלום וזה רע אם ארגיש את זה בדיקת הנחות יסוד אמונות שגויות אמונות מוטעות, באמצעות שאלות אפשריות: אם יאהבו אותי יהיה לי יותר קל להצליח בחיים, יותר מאשר אם לא יאהבו אותי - האם אכן זאת כל האמת? האם באמת תמיד מי שאוהבים אותי יותר קל לו להצליח בחיים? או שמא לפעמים זה דווקא ההפך, שמישהו נכשל בחיים, דווקא בגלל שאהבו אותו? אפשרי להצליח בחיים - מהי הצלחה בחיים? האם באמת יש דבר כזה? מי מגדיר מהי הצלחה בחיים? מי אמר שהגדרה נכונה? אני רוצה להצליח בחיים ולהצליח בחיים זה טוב - למה אני רוצה להצליח בחיים? האם אני חייב לרצות את זה? מה זה נותן? אולי יותר טוב להיכשל? אולי לפעמים יותר טוב או מותר להיכשל? אם לא יאהבו אותי ולא יהיה לי קל להצליח בחיים, לא אצליח בחיים - האם באמת לא ניתן להצליח בחיים אם לא יהיה לי יותר קל? אז מה אם יהיה לי ...
טיפים למערכת יחסים, איך לא לקבל לא? איך לא להציע עזרה? איך לא להביע אהבה? יצירת התניה שלילית, יצירת כימיה, יצירת התניה שלילית, יצירת התניה חיובית, שתילת מחשבה שלילית, תקשורת בין אישית, NLP
טיפים למערכת יחסים, איך לא לקבל לא? איך לא להציע עזרה? איך לא להביע אהבה? יצירת התניה שלילית, יצירת כימיה, יצירת התניה שלילית, יצירת התניה חיובית, שתילת מחשבה שלילית, תקשורת בין אישית, NLP
... למערכת יחסים, איך לא לקבל לא? איך לא להציע עזרה? איך לא להביע אהבה? יצירת התניה שלילית, יצירת כימיה, יצירת ... השני לא תופס את הצעת העזרה בצורה שלילית, עצם העובדה שהעזרה לא אפקטיבית עלולה ליצור אצלו התניה שלילית ביחס אליכם. לדוגמה, אם אתם ... חושבים שזה עלול לקרות. לדוגמה, אם מנהל מבקש מהעובד שלו לבצע משימה והעובד מסרב, נוצר נזק כפול: גם העובד לא ביצע את המשימה, וגם נוצרה אצלו התניה לסרב בעתיד לבקשות אחרות של המנהל. לכן, מנהל חכם ינסה להימנע מראש מלהציג בקשות שעלולות לקבל סירוב. אליעד מציג דוגמה נוספת - הילד שצעק זאב זאב: כאשר אומרים לאנשים שאם יעשו דבר ... כזו מקטינה את הסיכוי להיווצרות קונפליקט במקרה של סירוב, ומונעת יצירת התניה שלילית, לפיה האדם מרגיש שהוא נגדכם כשאומר לא. יחד עם זאת, ... מתעקשים על הכן, זה עלול להגביר את הסיכוי שתקבלו סירוב. לכן, יש למצוא איזון עדין בין השניים. מה לעשות כשהעזרה שלכם לא באמת יכולה לעזור? ... מהי התניה שלילית ביחסים? איך להימנע מקבלת סירוב? מתי לא כדאי להביע אהבה? שתילת מחשבות חיוביות ושליליות תקשורת בין אישית אפקטיבית ... לך כזה דבר גם משהו חיובי כאילו זה לוחץ אותך להצליח. אליעד: בהנחה שהוא לא לחוץ שהוא לא נלחץ מזה שאמרת לו הוא מספר לך היה לי יום מאוד רע בעבודה ואת אומרת לו אני מבינה אותך בסדר הוא לא הלחצת אותו בסדר, מה מחויב לנו מה ... בא נאמר שיש משהו יותר מתוחכם מה שיותר מתוחכם זה עובד ככה אם מציע למישהו נגיד עזרה ומדובר במקרה שזה לא עושה לו רע שהצעת לו עזרה אבל ... ביחס אליך, מה זה אומר לדוגמה אם נגיד אתה אומר לעובד שלך סתם נמציא עובד אתה אומר לעובד שלך תעשה ככה וככה עובד שלך אתה אומר לו תעשה ככה וככה ובוא נגיד שאתה יודע מראש, בא נגיד אתה לא יודע ... את מה שאמרת אבל הפסדת עוד משהו. ש: שהוא יכול להתנגד אליך. אליעד: הפסדת שיצרת לו התניה בראש שהוא לא עושה את מה שאמרת ואז כשהוא יכול ... שמה שאני אומר זה לא נכון אוקי אז. ש: שאתה יכול לקבל לא? אליעד: לא אני בפשוט במערכת יחסים אתה רוצה שהשני תהיה לו התניה שכשאתה מבקש הוא ... קיבלת לא אתה יצרת פה גם נזק לתווך ארוך וככה זה עובד. ש: לא עד כמה זה באמת יוצר את ההתניה הזאת אם זה קרה פעם? אליעד: לא משנה זה ... קורה הרבה פעמים. אליעד: שמה? ש: שהם באים כבר בהתנגדות ממחנך קודם שלהם או משהו כזה ואני פשוט לא מבקשת מהם כלום ואז כשבטעות הם ... שהוא יגיד לך לא עדיף לך מראש שתשדר לו שאתה מוכן לקבל את הלא נגיד ואז ממילא זה כמו להגיד לו תקשיב אני מעוניין אבל אם לא זה גם בסדר ואז כאילו ... לו בראש התניה הוא אמר ובסדר מראש הוא היה מוכן לקבל את הלא. ש: תן כמה דוגמאות. אליעד: תחשוב אתה לדוגמה נגיד תביא לי כוס מים או אתה יכול ... אם לא זה גם בסדר. ש: אבל אם אתה מנהל אתה לא יכול לקבל לא. אליעד: עוד פעם לך עדיף שיגידו לך כן אבל יש מצבים שאתה מפעיל את הסמכויות שלך ... אבל איך אתה יכול לבקש בתור מנהל שאתה לא יכול לקבל לא. אליעד: מה זאת אומרת לא הבנתי את השאלה. ש: כאילו אתה אומר שצורת בקשה מסוימת זה שלגרום לבן אדם השני להבין שאתה יכול לקבל לא. אליעד: לא אמרתי לדוגמה עוד פעם יש כל מיני דרכים אני רק אמרתי שאם מראש אתה נגיד יודע שיש סיכוי שתקבל לא ובהנחה שאתה מוכן לקבל את הלא הזה אם אתה לא מוכן לקבל את הלא תאיים עליו שתהרוג אותו אבל בהנחה שאתה מוכן לקבל את הלא ואתה יודע שאתה הולך לקבל את הלא ואתה רוצה להקטין את הנזק שיגרם מכך שתקבל לא אז מראש תשים את הלא בתוך השאלה תגיד ...
איך להציע הצעות? איך לגרום למישהו להסכים איתך, איך לגרום למישהו לקבל את ההצעה שלך? איך להציע הצעות טובות? איך לא לקבל לא? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך לגרום למישהו לא להתנגד להצעה שלך? איך להציע לבחורה? איך להציע לילד? איך להציע הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן? איך להקטין את הסיכוי שתקבל לא? איך לא לקבל דחייה? איך ליצור הסכמה?
... איתך, איך לגרום למישהו לקבל את ההצעה שלך? איך להציע הצעות טובות? איך לא לקבל לא? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך לגרום למישהו לא להתנגד להצעה שלך? איך להציע לבחורה? איך להציע לילד? איך להציע הצעת מחיר? איך לנהל משא ... הוא מגיב לשאלה שלך, לפני שאתה מגדיר אותה יותר ויותר. כי אולי תזהה מראש התנגדות במילה עוגה, ואז תוכל לחסוך את ההתנגדות לעוגת שוקולד. כי התנגדות למילים עוגת שוקולד, היא יותר זמן מאשר למילה עוגה, ששם ההתנגדות מבחינת זמן וחוויה, היא יותר קצרה. דהיינו, תשאף שההתנגדות תהיה כמה שיותר קצרה. ולכן תנשום בין המילים שאתה אומר, לראות אם יש התנגדות , ולהמשיך את המשפט בהתאם. כגון אולי אפשר להציע לך עוגה ( + הפסקת נשימה. ואם אתה מזהה חוסר נוחות והתנגדות, אז להמשיך) או משהו אחר שבא לך. ובעולם יותר אידיאלי, באפשרותך לפני שאתה מציע ... אבל כמובן גרוע ביותר. ולמה? כי יש בו יותר מידי הגדרות ויותר מידי סיכוי לקבל לא. ומה ההגדרות שיש בו? 1 - יום שני. 2 - בתשע בערב. 3 - סרט X. 4 - בסינמה סיטי. ואבהיר: ... וכיוב. כאשר הרעיון הוא, להגדיר את הדברים לאט לאט. כדי להקטין את הסיכוי לקבל סירוב ודחייה. וכמובן שתמיד לשדר, שגם סירוב הוא לגיטימי מבחינתך. כדי שאם יהיה סירוב, אז שהסירוב לא יהיה כאילו נגדך, אלא הוא פחות נגדך, כי אתה מראש אמרת שאתה מקבל אותו. ... אוירה נעימה, עליך לנסות להקטין את כמות הזמן של החיכוך וחוסר ההתאמה וההתנגדות שיש ביניכם. ולכן עליך לשאוף לברר כמה שיותר מידע (ולא בתחושה של תחקירן בקטע ...
איך לנסח שאלה? איך לקבל כן? איך לא לקבל לא? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך ליצור אווירה טובה? איך לשאול שאלה? איך לבקש בקשה? שאלה יחסית, שאלה מוחלטת, איך אתה מרגיש? מרגיש יותר טוב, NLP
איך לנסח שאלה? איך לקבל כן? איך לא לקבל לא? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך ליצור אווירה טובה? איך לשאול שאלה? איך לבקש בקשה? שאלה יחסית, שאלה מוחלטת, איך אתה מרגיש? מרגיש יותר טוב, NLP
...אליעד: אז בוא ניתן לך פרספקטיבה אחרת איפה יש יותר סיכוי שמישהו יגיד לך כן אם תשאל אותו האם מצבך השתפר או אם תשאל אותו האם מצבך טוב? ש: השתפר. אליעד: השתפר נכון כי למה כי זה באופן יחסי זה לא מוחלט ולכן כשאתה שואל שאלה אתה צריך לעשות חשבון שאם אתה רוצה שהשני יאהב אותך בהנחה אתה יכול להגיד גם אני רוצה שהוא לא יאהב אותי אתה יכול להתעניין במישהו ולגרום לו להרגיש רע באופן מודע, אתה אומר הוא חולה אני אשאל אותו טוב אתה כבר בריא ועכשיו אתה אומנם התעניינת...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה קשה לעבוד במכירות?, למה העולם קיים? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למה קשה לעבוד במכירות?, איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל הוליסטי, אימון אישי להפרעות קשב וריכוז, אימון עסקי בתחום למה קשה לעבוד במכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7969 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 01:14:22 - wesi1