אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להיפרד בלי לפגוע, לפטר עובד, לסיים קשר בצורה יפה, איך לפטר עובד בלי לריב? איך להיפרד כידידים? איך לפטר עובד בצורה יפה? איך לפטר מנהל בכיר? איך להתגרש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להיפרד בלי לפגוע, לפטר עובד, לסיים קשר בצורה יפה, איך לפטר עובד בלי לריב? איך להיפרד כידידים? איך לפטר עובד בצורה יפה? איך לפטר מנהל בכיר? איך להתגרש כחברים? איך למנוע נקמנות של עובד? מניעת נקמנות של עובד, איך להתנתק ממישהו?
איך לפטר עובד בלי לפגוע בו?

כאשר אנחנו רוצים לפטר עובד בצורה יפה ומכובדת, בלי לגרום למריבה או נקמנות מצדו, הדבר הראשון שצריך להבין הוא מדוע בכלל עובדים כועסים כאשר מפטרים אותם. לפי אליעד, עובדים כועסים בגלל שתי סיבות מרכזיות:
  • הפיטורים פוגעים באגו שלהם.
  • הפיטורים יוצרים אצלם תחושה שהחיים שלהם עומדים להיות גרועים יותר.
כאשר עובד מפוטר, המסר שהוא עלול לקבל הוא: "אתה לא מספיק טוב". גם אם המעסיק לא מתכוון לכך באופן ישיר, עובד שמפוטר לרוב מרגיש לא מספיק מוצלח, לא מספיק ראוי, או לא מספיק מתאים לתפקיד. בדרך כלל עובד מפוטר יחפש מישהו להאשים, ויעדיף להטיל את האחריות על האדם שפיטר אותו מאשר להאשים את עצמו.

מה גורם לעובד לרצות לנקום לאחר פיטורים?

הסיבה לרצון לנקום או לפגוע במעסיק לאחר הפיטורים נעוצה בכאב האישי שהעובד מרגיש. העובד חש שפגעו בו באופן אישי, באגו שלו ובערך העצמי שלו. בנוסף, לעיתים קרובות הוא מאמין שפגעו בעתיד שלו, הרסו לו את החלום, ושכעת הוא במצב גרוע יותר משהיה קודם. לכן, את כל התסכול והכעס הוא עשוי להפנות כלפי האדם שהביא אותו למצב הזה - כלומר, המעסיק שפיטר אותו.

דוגמה ברורה לכך תהיה מקרה הפוך: אם נציע לעובד שמפוטר תפקיד חדש, בכיר יותר, עם שכר כפול ותנאים מעולים - ברור שהוא לא יכעס על הפיטורים. הסיבה לכך פשוטה: החיים שלו משתפרים בעקבות הפיטורים. אך אם הפיטורים מובילים לכך שהחיים שלו הופכים לגרועים יותר, שאין לו עבודה ואין לו פרנסה, הוא ירגיש מתוסכל וממורמר וינסה לפגוע בחזרה.

איך לפטר עובד מבלי לפגוע באגו שלו?

כדי לפטר עובד בלי לפגוע באגו, הדבר החשוב ביותר הוא לא להעביר לו את התחושה שהוא אינו מספיק טוב. במקום להגיד לו "אתה לא טוב, ולכן אתה מפוטר", יש להעביר את האשמה או האחריות אלינו. לדוגמה, ניתן לומר לעובד משהו כמו:
  • "אני מפטר אותך כי אני לא מצליח לנהל אותך נכון."
  • "אני לא יודע להסתדר איתך, זה לא בגללך אלא בגללי."
  • "יש לי בעיה לתת לך סמכויות או לסמוך עליך, זו הבעיה שלי."
  • "אני לא מספיק מתאים להיות המנהל שלך."
כך העובד לא מרגיש שהפגם או הכישלון נמצאים בו, אלא במעסיק או במערכת עצמה. בשום שלב לא נאמר לו באופן ישיר: "אתה אשם, אתה לא בסדר". להפך, נודה בפניו שהטעויות נעשו מצידנו, גם אם בפועל ברור לנו שזה לא המצב.

איך להשתמש בתלונות של העובד במהלך הפיטורים?

אם העובד התלונן בעבר שהמעסיק הוא אדם קשה, שתלטן או לא יודע לפרגן, ניתן להשתמש בדיוק בתלונות האלה כדי להצדיק את הפיטורים בצורה מכבדת. אפשר לומר לו לדוגמה:
  • "אתה זוכר שהתלוננת שאני שתלטן או לא מפרגן? חשבתי על זה והבנתי שאתה צודק. לכן, עדיף שניפרד, כי כנראה אנחנו פשוט לא מתאימים לעבוד ביחד."
  • "הבנתי שאתה צודק ואני צריך להשתפר בניהול שלי, אבל כרגע זו המציאות. אני מאמין שתמצא מנהל טוב יותר במקום אחר."
באופן כזה, העובד מקבל אישור לתחושותיו ותלונותיו, ואינו מרגיש חסר ערך או מואשם.

כיצד לגרום לעובד להרגיש שהפיטורים הם הזדמנות חיובית?

חשוב מאוד לגרום לעובד להרגיש שהחיים שלו הולכים להשתפר בעקבות הפיטורים. במקום להעביר מסר של כישלון, יש להעביר מסר של הזדמנות. ניתן לומר לו משפטים כגון:
  • "אתה אדם מוכשר מאוד ואני בטוח שתצליח במקום אחר אפילו יותר מאשר כאן."
  • "אני מאמין שיש הרבה עסקים שישמחו לקבל אותך, ושיהיה לך קל למצוא מקום שמתאים לך יותר."
  • "היכולות שלך יוכלו לבוא לידי ביטוי במקום אחר טוב יותר, אצל מנהל שידע להעריך אותך נכון."
באופן כזה, הפיטורים הופכים מהחלטה שלילית למהלך חיובי, לפחות בתפיסה שלו. במקום להרגיש שהרסו לו את העתיד, העובד מקבל תחושה שיש לו הזדמנות חדשה ומבטיחה.

איך לנהל פרידה אישית בצורה יפה?

אותם עקרונות בדיוק נכונים גם לפרידה אישית, כמו בפרידה מבני זוג. במקום לומר "אתה לא טוב", עדיף לומר:
  • "אני לא מתאים לך, את יכולה למצוא מישהו שיעריך אותך יותר."
  • "אתה אדם נהדר, אבל אני מרגיש שאני לא האדם המתאים עבורך."
  • "מישהו אחר יוכל להעניק לך את מה שאתה צריך."
גם במקרה כזה נמנעים מפגיעה ישירה באגו של הצד השני, ומציעים לו עתיד חיובי ומבטיח יותר לאחר הפרידה.

לסיכום: איך להיפרד בלי לעורר נקמנות?

כדי להימנע מנקמנות ומריבות לאחר פיטורים או סיום קשר, העקרונות החשובים ביותר הם:
  • להימנע מפגיעה ישירה באגו ובערך העצמי של הצד השני.
  • לקחת אחריות על הסיטואציה ולומר "זה לא אתה - זה אני".
  • להדגיש את הפוטנציאל וההזדמנויות שהעתיד טומן בחובו לצד השני, ולהפוך את הפרידה להזדמנות לשיפור, לא לכישלון.
כאשר העובד או האדם שנפרדים ממנו לא חש תחושת כישלון או דחייה, הסיכוי לנקמנות, מריבות או קונפליקטים יורד משמעותית, וניתן לסיים את הקשר בצורה יפה, ידידותית ומכובדת.
איך לפטר עובד בצורה יפה?

שלום חברים, איך ניתן לפטר עובד בצורה מכובדת, מבלי לגרום למריבה או משקעים? הנושא הזה רלוונטי גם לפרידות בכלל, בין אם מדובר בקשרים אישיים או מקצועיים. נסביר את העקרונות לכך, תוך מתן פרספקטיבה רחבה על העניין.

למה עובדים כועסים כאשר מפטרים אותם?

כאשר אנחנו מפטרים עובד, לעיתים מתעורר כעס מצידו. מדוע? כי אדם שרע לו, עלול לרצות לעשות רע בחזרה. אם לדוגמה היינו מפטרים עובד אבל מציעים לו עבודה חדשה, טובה יותר, בשכר כפול ובמעמד גבוה יותר, האם הוא היה כועס? כנראה שלא. הבעיה מתעוררת כאשר הוא מוצא את עצמו מחוסר עבודה, חש שלא מספיק טוב ושעתידו לוט בערפל.

הפיטורים פוגעים לו באגו - זו התחושה הראשונית והכואבת ביותר. כשהוא שומע שהוא מפוטר, המחשבה שעוברת בראשו היא: "אני לא מספיק טוב". גם אם קיימים מקרים שבהם מפטרים מישהו כי הוא יותר מדי מוכשר לתפקיד (overqualified), ברוב המקרים פיטורים משמעם "אתה לא מספיק מוכשר לתפקיד הזה". לכן, זה פוגע בתחושת הערך העצמי של העובד.

איך להפחית את הפגיעה בפיטורים?

כאשר מפטרים עובד, יש כמה עקרונות שחשוב ליישם כדי למנוע משקעים ולסיים את הפרידה בצורה טובה:
  • לא לפגוע לו באגו - במקום לומר לו "אנחנו מפטרים אותך כי אתה לא טוב", עדיף לומר "אנחנו מפטרים אותך כי אני לא מספיק יודע לנהל אותך" או "כי אני חושב שתוכל להצליח במקום שמתאים לך יותר". כלומר, להעביר את האחריות על ההחלטה אלינו.
  • להשתמש במה שהוא עצמו אמר - אם לאורך השנים הוא התלונן שהמנהל קשוח, לא מפרגן, או דורש יותר מדי, אפשר לומר לו: "אתה צודק, חשבתי על הדברים שאמרת לי ואני באמת מבין שאני לא מתאים לסגנון העבודה שלך, ולכן אולי במקום אחר תוכל להצליח יותר".
  • להציג את הפיטורים כהזדמנות - להסביר לעובד שמפטרים אותו לא כי הוא כישלון, אלא כי מחכה לו הצלחה גדולה יותר במקום אחר. לדוגמה: "אני חושב שיש עסקים שישמחו לקבל אותך, שיעריכו את היכולות שלך ושאתה תוכל להתקדם בהם".
  • ליצור תחושה של עתיד חיובי - ככל שהעובד ישתכנע שהעתיד שלו יהיה טוב יותר, כך הוא יכעס פחות. להפחית את תחושת האסון ולהדגיש שהמצב הזה יכול להוביל למשהו טוב יותר.
איך זה נכון גם לפרידות אישיות?

אותם עקרונות חלים גם על פרידה במערכות יחסים. ניתן להיפרד בצורה יפה אם במקום לומר "אני לא רוצה אותך", נגיד: "אני חושב שאת תמצאי מישהו שיעריך אותך יותר", או "מישהו שיתאים לך יותר ממני". כך נמנע מהצד השני להרגיש דחוי או פגוע.

לסיכום

בפיטורים או בפרידות, העיקרון החשוב הוא להימנע מפגיעה ישירה באגו של הצד השני ולגרום לו להרגיש שהעתיד שלו לא בהכרח גרוע יותר בעקבות ההחלטה. כך נוכל לסיים קשרים - מקצועיים ואישיים - בצורה מכובדת, מבלי ליצור כעסים מיותרים.

למידע נוסף, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולחפש "איך לפטר עובדים בצורה יפה", "איך להיפרד מאנשים בלי לריב" ועוד.
איך לשחרר עובד בצורה מכובדת? איך למנוע קונפליקט בפיטורים? איך להתמודד עם עובד ממורמר? איך להתמודד עם פרידה מקצועית? איך לפטר בצורה אתית? איך להיפרד מקולגה בעבודה? איך לפטר עובד נכון? איך לפטר עובדים? איך מפטרים עובד? איך לסיים חוזה? איך לסיים התקשרות? פחד מעובד שפוטר פחד מנקמנות של עובד פחד מעובד שינקום מפחד לפטר עובד מפחד לפטר מנהל נקמה של עובד לגרום לעובד לא לרצות לנקום איך לסיים קשר, איך להיפרד? יעוץ למנהלים נקמנות בעבודה נקמנות בתהליך פרידה נקמנות בתהליך גירושין איך למנוע מריבה בפיטורי עובדים, איך לסיים קשר בלי לפגוע? איך נפרדים בצורה יפה? איך להיפרד נכון? איך להיפרד מחבר שלי בלי לפגוע בו? איך להיפרד מבחור בלי לפגוע בו? איך לסרב לגבר בלי לפגוע בו? איך להיפרד בלי לפגוע בו? איך להתרחק מחברה בלי לפגוע בה? איך להתרחק מחבר בלי לפגוע בו? איך להיפרד מחברה בלי לפגוע בה? איך להיפרד ממישהי בלי לפגוע בה? איך להיפרד מחברה שלי בלי לפגוע בה? איך להיפרד מבחורה בלי לפגוע בה? איך לסרב לבחורה בלי לפגוע בה? איך להיפרד בלי לפגוע בה? איך להיפרד מחבר בלי לפגוע בו? נקמנות בתהליך פיטורי עובדים פחד לפטר פחד להיפרד פחד לסיים קשר פחד להתגרש איך להיפרד ממנו, איך להיפרד ממנה? נקמה של אקסים איך למנוע נקמה, איך למנוע נקמנות? מניעת נקמה מניעת נקמנות אקסית נקמנית עובד נקמן אקס נקמן עובדת נקמנית אקסים נקמנים עובדים נקמנים איך להיפרד בלי לריב, איך להיפרד בשלום? איך להיפרד כחברים? איך להיפרד יפה? איך להתגרש בצורה יפה? איך להתגרש בלי לריב? איך להתגרש בשלום? איך להתגרש כידידים? איך להתגרש יפה? מניעת מריבות איך לא לריב עם אנשים, תקשורת בין אישית איך נפרדים מבעל, איך נפרדים מבחורה? איך להיפרד בטוב? איך להיפרד באלגנטיות? איך לפטר עובד בכיר? יעוץ ארגוני למה הוא רוצה לנקום, למה מישהו רוצה לנקום בך? למה מישהו נפגע ממך? למה הוא נפגע? למה היא נפגעה? למה הוא נוקם? למה היא נוקמת? למה היא רוצה לנקום? פגיעה באגו אגו פגוע זה לא אתה זה אני זה לא אתה זו אני זו לא את זה אני זו לא את זו אני כישורי יתר Over Qualified לא מתאים למשרה איך לגרום למישהו לא להיפגע, איך לגרום למישהו לא להרגיש פגוע? איך לגרום למישהי לא להיפגע? איך לגרום למישהי לא להרגיש פגועה? איך לסיים יחסים מקצועיים? איך להיפרד משותף עסקי? איך להתמודד עם פרידה במקום העבודה? איך למנוע סכסוך בעבודה? איך להתמודד עם אקס נקמן? איך להתמודד עם עובד שמתנהג בתוקפנות? איך לשחרר עובד מבלי לפגוע בו? איך להתגרש בלי סכסוכים? איך לסיים קשר זוגי בדרך מכובדת? איך לנהל פרידה ממקום עבודה? איך להתמודד עם פרידה רגשית?
פרידות פרספקטיבה לגרום לאישה הפוטנציאל לשכנע בחורות לסיים קשר בצורה יפה להצליח ב נפרדים מאהבה לא מספיק טוב רוצה לנקום הערכה עצמית נמוכה איך להיפרד איך להיפרד כידידים איך להתגרש איך להתגרש כחברים איך להתנתק איך להתנתק ממישהו איך למנוע איך למנוע נקמנות איך למנוע נקמנות של עובד איך לפטר מנהל בכיר איך לפטר עובד איך לפטר עובד בלי לריב איך לפטר עובד בצורה יפה איך לפטר עובדים בלי לפגוע גירושים גירושין ידיד ידידות ידידים להיפרד להיפרד בלי לפגוע להיפרד כידידים להתגרש להתגרש כחברים להתנתק להתנתק ממישהו למנוע למנוע נקמנות למנוע נקמנות של עובד לנהל לסיים לסיים קשר לסיים קשר בצורה יפה לפגוע לפטר לפטר מנהל לפטר מנהל בכיר לפטר עובד לפטר עובד בלי לריב לפטר עובד בצורה יפה לפטר עובדים לריב מאבק מנהל מנהל בכיר מניעת נקמנות מניעת נקמנות של עובד ניהול נקמה נקמנות עובד עובדים פיטורים
התמודדות עם דחייה, לדעת לקבל לא, לקבל סירוב, פחד מדחייה, פגיעה מדחייה, פגיעה מסירוב, לקבל דחייה, להרגיש לא מושלם, דחייה חברתית, התמודדות עם געגוע, פרידה מהאקסית, לשכוח את האקסית
התמודדות עם דחייה, לדעת לקבל לא, לקבל סירוב, פחד מדחייה, פגיעה מדחייה, פגיעה מסירוב, לקבל דחייה, להרגיש לא מושלם, דחייה חברתית, התמודדות עם געגוע, פרידה מהאקסית, לשכוח את האקסית
... מה הוא בעצם אומר לך? אתה לא עושה לי טוב כאילו זאת מהות הדבר הוא יגיד לך תקשיב אתה עושה לי רע. ש: לא זה לא רע אבל גם לא מדובר בסוג טוב. אליעד: לא, בדרך כלל אומרים לך לא זה אתה עושה רע, תחשוב תבדוק. ש: אז למה הוא נפגע מזה כי רואה באותו רגע דבר רע. אליעד: זה לא נכון, זה לא מדויק. ש: מה שאני אמרתי? אליעד: כן. ש: לא יכול להיות שמישהו רוצה אותך ...
התנצלות פוגענית, מתי עדיף לא להתנצל? מתי התנצלות יכולה לפגוע? איך להתנצל? מתי לא להתנצל? מתי כן להתנצל? איך להתנצל בדרך הטובה ביותר? איך לגרום למישהו לסלוח לך על בגידה? איך לגרום למישהו לקבל את ההתנצלות שלך?
התנצלות פוגענית, מתי עדיף לא להתנצל? מתי התנצלות יכולה לפגוע? איך להתנצל? מתי לא להתנצל? מתי כן להתנצל? איך להתנצל בדרך הטובה ביותר? איך לגרום למישהו לסלוח לך על בגידה? איך לגרום למישהו לקבל את ההתנצלות שלך?
... שגרם לו לחשוב שהוא לא מספיק טוב, ההתנצלות צריכה להיות על ההרגשה הזו, תוך התייחסות ספציפית לסיבה מדוע הדברים גרמו לו לחוש כך, ולא סתם התנצלות כללית. עליך להסביר שאתה מבין מדוע הוא נפגע, להכיר בכאב שלו, ולהציע פתרון קונקרטי שימנע את הפגיעה בעתיד. איך לגרום למישהו לסלוח לך על בגידה? אליעד כהן מביא דוגמה נוספת ... ומתחייב לטפל בו בצורה כזו שלא יחזור שוב בעתיד. איך לגרום לאדם לקבל את ההתנצלות שלך? כאשר אתה מתנצל ומעוניין שהצד השני יקבל את ההתנצלות, עליך לוודא שהוא מבין שבאמת הבנת מדוע הוא נפגע. התנצלות שנשמעת טכנית, כמו מילים בלבד ללא תחושת הזדהות אמיתית, לא תתקבל טוב. אליעד כהן מדגיש שהצד השני צריך להרגיש שההתנצלות מגיעה ...
אמון ואמפטיה, יצירת אמון באמצעות אמפטיה, איך לגלות אמפטיה למי שנפגע ממך? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך להתנצל בצורה נכונה? איך לבקש סליחה? איך לבקש סליחה אחרי בגידה? איך לבנות אמון עם האקס? איך לבנות אמון מחדש? עשיתי שינוי
אמון ואמפטיה, יצירת אמון באמצעות אמפטיה, איך לגלות אמפטיה למי שנפגע ממך? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך להתנצל בצורה נכונה? איך לבקש סליחה? איך לבקש סליחה אחרי בגידה? איך לבנות אמון עם האקס? איך לבנות אמון מחדש? עשיתי שינוי
... לשמוע סליחה, אלא גם רוצה להרגיש שאנו באמת מבינים מדוע הוא נפגע ומה המשמעות של מעשינו עבורו. לדוגמה, אם גבר בגד בבת זוגו, והוא רוצה שהיא תסלח ... אמפתיה עם שתילת מחשבות כאשר אנו מסבירים למישהו מדוע הוא נפגע, ניתן לנצל את הרגע כדי לשתול מחשבות חיוביות. לדוגמה, אם אדם מסביר לבת זוגו ... כשמסבירים למישהו את עצמו? כאשר אנו מסבירים למישהו מדוע הוא נפגע, עלינו לוודא שאיננו משתילים לו מחשבות שליליות חדשות. לדוגמה, אם גבר מנסה ...
יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
... למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה איך לגרום לעובדים לעשות את מה שאתה רוצה מתוך הרגל? אחת השאלות המרכזיות שמעסיקות מנהלים ומעסיקים רבים היא כיצד ניתן לשכנע עובדים לפעול בצורה מסוימת, ואף לגרום להם לבצע פעולות ... מסביר לעומק את המנגנון העומד מאחורי יצירת הרגלים, ואת הדרכים הפרקטיות ליישם זאת על עובדים במקום העבודה. הרגל הוא פעולה שחוזרת על עצמה פעמים רבות, עד שהיא ... אלא פשוט מבצע את הפעולה באופן טבעי, משום שהוא כבר רגיל לעשות זאת. מה צריך לעשות כדי שעובדים יתרגלו לפעולה מסוימת? כדי ליצור הרגל אצל עובדים, אליעד מציין שני תנאים מרכזיים: העובד צריך לבצע את הפעולה מספר רב של פעמים. העובד צריך להאמין שהפעולה מועילה לו, או לפחות שאי - עשיית הפעולה תגרום לו נזק או אי - נוחות. ברגע שהעובד מבצע את הפעולה מספיק פעמים מתוך ההבנה שהיא ... שייגרם לו אם לא יצחצח, עד שהוא מתרגל לפעולה והופך אותה להרגל קבוע. כיצד מתמודדים עם עובדים שלא עושים מה שמבקשים מהם? לדוגמה, מנהל שרוצה שהעובדים יבדקו תמיד מה הם מוסרים ומה הם מקבלים, עלול להיתקל בקושי כאשר העובדים אינם מבצעים זאת. כאן אליעד מציע להבין מדוע בכלל קיימת התנגדות מצד העובד. אליעד מסביר שההתנגדות קשורה לעובדה שהעובד התרגל לקבל שכר ללא קשר ישיר ומחייב לפעולות מסוימות. כלומר, המשכורת נתפסת אצל העובד כמובנת מאליה, והפעולות הנוספות שהמנהל דורש ממנו נתפסות כלא מחויבות. מכאן נובע שהעובד יעדיף שלא להתאמץ מעבר לנדרש, משום שהוא לא רואה ... מסביר כי בעולם אידיאלי שבו אין אילוצים חיצוניים כמו חוקים סוציאליים, ניתן היה פשוט לפטר עובד שלא עושה מה שנדרש ממנו, וכך לייצר מוטיבציה טבעית אצל שאר העובדים לפעול בצורה רצויה מתוך פחד לאבד את
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
... למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים האם כדאי לפטר עובד שמתנהג בחוצפה ולא מקשיב למנהל? אליעד כהן דן בנושא חשוב במיוחד בתחום ניהול עובדים, והוא שאלת ההתמודדות עם עובדים בעייתיים שמגלים חוסר משמעת וזלזול בהוראות המנהל. בהרצאה מוצגת דוגמה מעשית של עובד המתנהג בחוצפה גלויה, כאשר הוא מתפרץ על מנהל הייצור לעיני כל העובדים לאחר שנדרש להישאר לשעות נוספות. העובד אמר למנהל: אני בשעה 17:00 הופ הביתה, אתה רוצה תישאר אתה. המקרה מעלה מספר שאלות ניהוליות מורכבות. האם המנהל טעה כאשר פנה לעובד בנוכחות עובדים אחרים? אליעד מצביע על טעות שנעשתה מצד מנהל הייצור בכך שהוא פנה לעובד באופן פומבי ולא שוחח איתו בצד, בפרטיות. לפי אליעד, היה עדיף שהמנהל ישוחח עם העובד באופן אישי כדי לאפשר לו לקבל את הבקשה בנחת ובלי לחץ חברתי. לדבריו, כאשר המנהל מבקש מהעובד להישאר מול כולם, הוא לוקח סיכון שהעובד יגיב בשלילה, בדיוק כפי שקרה. מה צריך לעשות כש
אימון למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק, לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר כסף, לנהל נכון, אימון לעסקים
אימון למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק, לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר כסף, לנהל נכון, אימון לעסקים
... למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק, לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר כסף, לנהל נכון, אימון לעסקים האם כדאי לפטר עובדים או להשקיע בהגדלת ההכנסות? אליעד כהן דן לעומק בסוגיה חשובה מאוד בניהול עסק: האם עדיף לפטר עובדים או שעדיף דווקא להשקיע בהגדלת ההכנסות? אליעד מדגיש שההחלטה הזו אינה פשוטה כפי שנדמה והיא ... גם כיצד אפשר להגדיל את ההכנסות בצורה המקסימלית. לדוגמה, אליעד מתייחס לעסק שיש בו עובדים עודפים, לכאורה נראה הגיוני לפטר אותם כדי לחסוך את עלויות השכר שלהם. אבל הוא מסביר שכדי לקבל החלטה נכונה באמת, יש להתבונן לא רק בצד ההוצאות אלא גם בצד ההכנסות העתידיות. הוא נותן דוגמה קונקרטית לכך: אם מפטרים עובד שהעלות שלו היא מאה אלף שקלים בחודש, חוסכים באופן מיידי הוצאה חודשית קבועה, אבל מצד שני חייבים לשאול האם הכסף שנחסך כתוצאה מהפיטורים באמת יוכל לשמש להשקעה שתביא הכנסה גדולה יותר. אליעד מסביר שאם הכסף שחוסכים מהפיטורים לא מושקע בדרך שתביא הכנסות גבוהות יותר בעתיד, אז בעצם העסק לא באמת התקדם, אלא רק הקטין הוצאות בלי להגדיל את הרווחיות הכוללת. מהם השיקולים הנכונים בפיטורי עובד בעייתי? אליעד גם נותן דוגמה נוספת של עובד שנתפס כבעייתי, אולי כזה שעושה רעש, צועק או מפריע לעבודה השוטפת בעסק. לכאורה, התגובה האינסטינקטיבית של מנהל היא לפטר אותו כדי להימנע מאי - נעימות וכאוס בארגון. אך אליעד ממליץ לעצור לרגע ולשאול מה האמת האובייקטיבית: האם באמת כדאי לפטר את העובד או שאולי משתלם יותר לדבר איתו, לנסות להבין מה גורם להתנהגות שלו ולמצוא פתרון יעיל יותר. לדוגמה, הוא ... יהיה משתלם יותר להשקיע כמה שעות של שיחות איתו כדי לפתור את הבעיה מהשורש, במקום לפטר אותו ולחפש עובד חדש שאולי יעלה יותר כסף ויצריך משאבים וזמן נוספים לגיוס ולהכשרה. אליעד מסביר שהטעות הגדולה ביותר של מנהלים רבים היא לפעול מתוך האגו או מתוך הרגש, במקום להתבונן על המצב בצורה אובייקטיבית. הוא נותן דוגמה נוספת לכך באמצעות משל על אנשים דתיים שלא מתגרשים בקלות, מכיוון שהם מאמינים שהכל מגיע מאלוהים, ולכן גם קונפליקטים או קשיים הם משהו שיש לקבל או לעבוד עליו. בדומה לכך, מנהל עסק צריך להבין שהשאלה החשובה היא לא איך אני מרגיש או האם העובד מציק לי, אלא מה הדרך הכי יעילה ואפקטיבית להגדיל את הרווחיות של העסק. כיצד לקבל החלטות ניהוליות בצורה אובייקטיבית ולא רגשית? אליעד מתייחס לעוד דוגמה ואומר שבכל פעם שנכנסים לעסק, חייבים לחשוב עליו ...
האם הוא אשם? האם הוא אחראי? האם לפטר את העובד? האם להיפרד ממנו? פגיעה בחפים מפשע, האם הוא מתאים לי? האם לסלוח לו? האם להיות איתו? יעוץ למנהלים, מתי לפטר עובד? האם הוא מתאים לתפקיד? חלק 2
האם הוא אשם? האם הוא אחראי? האם לפטר את העובד? האם להיפרד ממנו? פגיעה בחפים מפשע, האם הוא מתאים לי? האם לסלוח לו? האם להיות איתו? יעוץ למנהלים, מתי לפטר עובד? האם הוא מתאים לתפקיד? חלק 2
... הוא אשם? האם הוא אחראי? האם לפטר את העובד? האם להיפרד ממנו? פגיעה בחפים מפשע, האם הוא מתאים לי? האם לסלוח לו? האם להיות איתו? יעוץ למנהלים, מתי לפטר עובד? האם הוא מתאים לתפקיד? חלק 2 האם להאשים אחרים כשגם אני לא בסדר? לפעמים האדם מרגיש שהוא לא מספיק טוב בעצמו, ולכן הוא נמנע ... אליעד כהן מסביר תופעה זו בצורה מפורטת בעזרת שתי דוגמאות מרכזיות: אחת מתחום הניהול והשנייה מתחום הזוגיות. מתי מנהל צריך לפטר עובד למרות שהוא עצמו לא מושלם? אליעד מתאר מקרה שבו מנהל מתקשה לפטר עובד שלא עושה את תפקידו כמו שצריך, לא בגלל שהעובד אינו אשם, אלא כי המנהל מרגיש אשם בעצמו. למשל, המנהל חושב שאולי העובד לא מבצע את עבודתו כי הוא לא נותן לעובד הנחיות ברורות מספיק, או בגלל שהוא מתנהג אליו בצורה עצבנית ופוגעת. במצב זה, המנהל חושש לומר שהעובד לא מתאים לתפקיד, מכיוון שאמירה כזו חושפת גם את החיסרון שלו עצמו כמנהל. אליעד מסביר שזה שהעובד לא אשם במצב, לא אומר שהוא בהכרח מתאים לתפקיד. בהחלט יכול להיות מצב שבו העובד לא מתאים לתפקיד פשוט כי המנהל לא יודע לנהל אותו. אליעד מוסיף שעדיף למנהל להודות בפני עצמו ובפני אחרים שהוא עצמו אינו יודע לנהל עובד כזה, ולפטר אותו, מאשר להמשיך להעסיק את העובד רק כדי לא להודות בחסרונותיו שלו. האם להישאר בזוגיות לא טובה כי גם אני לא מושלם? אליעד מביא דוגמה נוספת מתחום הזוגיות, של אישה שנמצאת ... לשנות את ההתנהגות שלו? אליעד מבהיר שזה שאלות נפרדות שאין לערבב ביניהן. העובדה שהאישה עצמה לא מושלמת, לא מצדיקה הישארות עם בן זוג בעייתי או אלים, גם אם היא מאמינה שבאהבה גדולה יותר מצידה ההתנהגות שלו אולי הייתה ... האישי שלנו? אליעד מדגיש שהסיבה העיקרית לכך שאנשים נשארים במערכות יחסים או בעבודה לא מתאימות היא הפחד להודות בחסרונות של עצמם. להודות שאני לא יודע
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להיפרד בלי לפגוע, לפטר עובד, לסיים קשר בצורה יפה, איך לפטר עובד בלי לריב? איך להיפרד כידידים? איך לפטר עובד בצורה יפה? איך לפטר מנהל בכיר? איך להתגרש כחברים? איך למנוע נקמנות של עובד? מניעת נקמנות של עובד, איך להתנתק ממישהו?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה הוא נפגע?, אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למה הוא נפגע?, איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי טלפוני, אימון אישי להפרעות קשב וריכוז, מומלץ בתחום למה הוא נפגע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 20_07_2025 השעה 09:47:18 - wesi1