אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למה דווקא ככה? ✔ליקוטי מוהרן ח"א ל, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן? להבין ליקוטי מוהרן,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ליקוטי מוהרן ח"א ל, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן? להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 1
איך ללמוד ליקוטי מוהרן בצורה נכונה ומעמיקה?

כדי ללמוד בצורה נכונה ומדויקת את הספר ליקוטי מוהרן של רבי נחמן מברסלב, אליעד כהן מסביר שיש להיכנס לעומקו של תהליך הלימוד על ידי הבנה של מושג חשוב מאוד - הצמצומים. אליעד מסביר בהרחבה שמדובר בשיטת לימוד שבה האדם לומד ומבין בהדרגה את השכל הגדול והאינסופי על ידי כך שהוא מתחיל משכל קטן ופשוט יותר. לפי רבי נחמן, לא ניתן לגשת מיד אל המורכב והגדול בלי להיכנס קודם כל אל המובן הקטן יותר, אל הפרטים וההקדמות.

מה משמעות הצמצומים בלימוד ליקוטי מוהרן?

הצמצום הוא תהליך שבו רעיון גדול ומורכב מועבר בצורה מצומצמת וקטנה, כדי שניתן יהיה להבינו בהדרגה. כמו שאי אפשר ללמד תלמיד מתחיל שכל מורכב מאוד בלי להתחיל משכל פשוט יותר, כך האדם צריך ללמוד רעיונות גדולים על ידי הבנה הדרגתית של רעיונות קטנים ומצומצמים יותר. אליעד מביא דוגמה לכך שכשמורה רוצה להסביר שכל גדול מאוד לתלמידיו, הוא חייב להתחיל מדברים פשוטים. התלמיד חייב קודם כל להבין את הבסיס, ורק אחר כך אפשר יהיה לחשוף אותו לרעיונות גדולים ומורכבים יותר.

כיצד הדוגמה של "ארוגת סכינים" מסבירה את הצמצומים?

אליעד מציג דימוי שנקרא "משרד סכינה" - מעין ארוגה מלאה סכינים. השאלה היא איך ניתן לגזור או לגעת בכלל בארוגה כזו שמלאה בסכינים חדות, ומה המשמעות של התעסקות במשהו כל כך קשה ומסוכן? אליעד מסביר שההתמודדות עם שכל גבוה ועמוק דומה להתעסקות בסכינים. כדי להצליח להתמודד עם סכינים, חייבים לעשות זאת בדרך זהירה ומדודה מאוד. אי אפשר להתמודד עם הכל בבת אחת, צריך לגשת בזהירות ובשלבים, וזו בדיוק המשמעות של צמצום. ככל שאתה מתמודד עם שכל גדול יותר ועמוק יותר, עליך לעשות זאת בצורה מדורגת, עם הקדמות והכנות מתאימות.

איך למצוא את המורה הנכון ללימוד ליקוטי מוהרן?

אליעד כהן מסביר שעל מנת להצליח להבין שכל מאוד גבוה כמו זה של ליקוטי מוהרן, חייבים למצוא רבי גדול מאוד, כי רק רבי בעל דרגת הבנה גבוהה ביותר יוכל לעזור ללומדים לעבור דרך כל הצמצומים וההדרכות המדויקות הנדרשות להבנת התכנים העמוקים. הוא מדגיש שלא כל מי שמלמד יכול להעביר את הרעיונות האלה, משום שיש צורך בכוח מיוחד לצמצם את האין - סוף אל תוך המוח של הלומד.

מה המשמעות של המושג "שערות" בליקוטי מוהרן?

אליעד מדגים את מושג הצמצומים דרך דוגמת העין והשערות. כמו שההר הגדול, למרות גודלו העצום, נכנס כולו לתוך העין הקטנה כאשר מסתכלים עליו ממרחק, כך גם כשמורה מלמד שכל עמוק וגדול, הוא מצמצם אותו כך שיוכל להיכנס לתוך מוחו של התלמיד. ה"שערות" הם צמצומים קטנים שמאפשרים לשכל גבוה וגדול להצטמצם כדי להיכנס למוח הלומד, בדומה לדרך שבה ההר העצום נכנס דרך העין הקטנה בגלל הצמצום המרחקי.

מדוע חייבים לחפש את השכל הגדול ביותר ולא להסתפק בקטן?

נקודה מרכזית נוספת שאליעד מדגיש היא שאסור להסתפק בשכלים קטנים, מכיוון שהמטרה הסופית של האדם היא להגיע להבנה העמוקה ביותר. הוא מציין שדווקא כאשר האדם נמצא במצב קשה מאוד, כמו חולה במצב חמור בבית חולים, עליו לחפש דווקא את הרופא הטוב ביותר, כי ככל שהמצב גרוע יותר כך...
רוצה להתקרב ללמוד ליקוטי מוהרן ניהול חשוב מאוד יהדות תורה מצוות אלוהים להסביר לשאוף מטרה מושגים מצווה הסבר איך לומדים איך לומדים ליקוטי מוהרן איך ללמוד איך ללמוד ליקוטי מוהרן ברסלב להבין להבין ליקוטי מוהרן לימוד לימוד ליקוטי מוהרן ליקוטי מוהרן ליקוטי מוהרן חא ליקוטי מוהרן חא ל ללמוד ללמוד ליקוטי מוהרן למידה נחמן פירוש פירוש לליקוטי מוהרן רבי נחמן רבי נחמן מברסלב שיעור בליקוטי מוהרן
מתבייש לרקוד ליד אנשים, אימון אישי לביטחון עצמי, חסימה רגשית, דימוי עצמי, חסם רגשי, הערכה עצמית, פחד מכישלון, ביישנות, חיזוק הביטחון העצמי, העלאת הביטחון העצמי, חלק 2
מתבייש לרקוד ליד אנשים, אימון אישי לביטחון עצמי, חסימה רגשית, דימוי עצמי, חסם רגשי, הערכה עצמית, פחד מכישלון, ביישנות, חיזוק הביטחון העצמי, העלאת הביטחון העצמי, חלק 2
... מסוים גורם לפחד או לביישנות, ולכל סיבה יכולה להיות עוד סיבה קודמת לה, וכך הלאה ללא סוף. הוא מדגיש שלא ניתן להגיע לתשובה מוחלטת בנושא הזה, כיוון שתמיד יישארו עוד שאלות: למה דווקא ככה?, למה דווקא עכשיו?, למה דווקא הרגשתי ככה?. לכן, חשוב ... זה הכל תיאוריות, אבסולוטי אין תשובות מוחלטות כן אמרתי לך אי אפשר למצוא תשובה מוחלטת לשאלה למה זה מתבטא, אי אפשר למצוא תשובה מוחלטת למה כל תשובה תשלח אותך לעוד שאלה אז למה דווקא ככה ולמה הוא חשב ככה, ולמה הוא הבין ככה ולמה הוא זכר ככה ...
לקרוא אנשים, ללמוד לשכנע, אומן פיתוי, החיסרון של אומנות הפיתוי, להתחיל עם בחורות, ניתוח משמעות מילים, ניתוח שפת אם, להשיג בחורות, ללמוד שכנוע, טיפים לשכנוע, כושר שכנוע, שיטות שכנוע
לקרוא אנשים, ללמוד לשכנע, אומן פיתוי, החיסרון של אומנות הפיתוי, להתחיל עם בחורות, ניתוח משמעות מילים, ניתוח שפת אם, להשיג בחורות, ללמוד שכנוע, טיפים לשכנוע, כושר שכנוע, שיטות שכנוע
... מישהו שאמר משהו, הכתב בטלויזיה הביא את החדשות באיזושהי צורה ואז אתה מנתח למה הוא הביא את זה דווקא ככה, למה דווקא ככה, מה המשמעות של זה, מה מסתתר. ואז פתאום אתה מתחיל לראות דברים, פתאום אתה רואה עוד דברים, זה כמו שיש לך מיקרוסקופ שאתה פתאום רואה את הדברים זזים, אז אותו דבר כי פתאום ...
שקר ואמת - איך לזהות שקרנים ושקרים?
שקר ואמת - איך לזהות שקרנים ושקרים?
... השאלה המרכזית והחזקה ביותר היא למה?. כאשר שואלים למה?, מכריחים את השקרן לספק סיבה או הסבר. ככל ששואלים יותר שאלות ומעמיקים בשאלה למה דווקא ככה ולא אחרת?, כך השקר הופך להיות ברור יותר. השקרנים מפחדים משאלות מכיוון שהם לא יכולים לתת תשובות כנות ...
לשאול שאלות - איך להתפתח רוחנית - מה לשאול?
לשאול שאלות - איך להתפתח רוחנית - מה לשאול?
... לקחת כל דבר שכבר יודעים ולהפוך אותו לשאלות ותשובות. לדוגמה, האדם יודע שהוא קיים, או שהשמש זורחת - ועל זה אפשר לשאול: למה דווקא ככה ולא אחרת? מה בדיוק גורם לכך? מה בדיוק שונה ממצב אחר אפשרי? חקירה פנימית כזאת תוביל לשאלות חדשות ולרעיונות חדשים שאולי לא היו ידועים לאדם ...
משמעות פרטית, משמעות כללית, להבין את המשמעות הפרטית אחרי הכללית
משמעות פרטית, משמעות כללית, להבין את המשמעות הפרטית אחרי הכללית
... הכללית. מהם צמצומים ואיך הם מקשים על הבנת המשמעות? אליעד כהן משתמש במושג צמצומים כדי לתאר את האופן שבו המציאות הכללית מתגלה בצורה ספציפית, מוגבלת ופרטית. הצמצום יוצר שאלות: למה דווקא ככה ולא אחרת?. לדוגמה, אם הכל ...
נימוסים והליכות, למה לשמוע לחוקים? להיות מנומס, להתנהג בנימוס, חוקים חברתיים, קוד התנהגות חברתי, ברומא התנהג כרומאי, ברומא תהיה רומאי, בית משוגעים, הינדיק, נורמות התנהגותיות, חוסר טאקט
נימוסים והליכות, למה לשמוע לחוקים? להיות מנומס, להתנהג בנימוס, חוקים חברתיים, קוד התנהגות חברתי, ברומא התנהג כרומאי, ברומא תהיה רומאי, בית משוגעים, הינדיק, נורמות התנהגותיות, חוסר טאקט
... כפייה, אלא מתוך הבנה. מדוע להתנהג לפי החוקים גם כשאין הסבר הגיוני ברור? ישנם חוקים חברתיים שלעיתים לא ניתן להסבירם באופן הגיוני, בדיוק כפי שישנם חוקים במשחקים, למשל בשש - בש. למה דווקא ככה ולא אחרת? כי אלה חוקי המשחק. מי שרוצה להשתתף במשחק, חייב לכבד את החוקים. ...
סיבה ותוצאה, סיבתיות, האם הרגע הזה הוא תוצאה של הרגע הקודם? האם כל רגע הוא בפני עצמו? האם מה שקרה ברגע הקודם, מחייב את מה שקורה ברגע הזה? ואיך זה קשור לבריאת העולם יש מאין? מהי חוויית הזמן? למה הרגע הנוכחי הוא כפי שהוא? מה המשמעות של סיבתיות?
... אם אין אפשרות אחרת, כלומר, אם הרגע הנוכחי נתפס כמחויב, השאלה פשוט לא קיימת. אך אם הרגע נתפס כאופציונלי, תמיד ניתן לשאול למה דווקא ככה?. האם אפשר באמת לתפוס שכל רגע מנותק מקודמו? בסיום השיחה, אליעד ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 1
... ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 1 ובו יתבאר העניין של חינוך ילדים בעיות התנהגות אצל ילדים הפרעות קשב וריכוז של ילדים. ויתבאר, למה ילדים לא אוהבים ללמוד? ואיך אפשר לגרום לילד לאהוב את הלימודים? ועוד. ומי שיתבונן יראה, כי אחת מהשאלות הנפוצות ביותר בחינוך ילדים, היא, כיצד לגרום לילד לאהוב את הלימודים? כי נראה, שילדים, לא ממש אוהבים ללמוד בבית הספר. ואף על פי כן, צריך ללמוד בבית הספר. והשאלה הנשאלת היא, למה בעצם ילדים לא אוהבים ללמוד? ואיך בעצם אפשר לגרום לילד לאהוב את הלימודים, בבית הספר? ומי שיתבונן היטב בעניין יראה, כיצד מצד האמת, זו טעות לומר שילד לא אוהב ללמוד. כי ילדים, מאוד אוהבים ללמוד. וההוכחה הפשוטה לכך היא, שכל ילד, כל הזמן, אוהב לנסות לדברים חדשים, גם אם הם מסוכנים. והכל, זה כדי ללמוד. וכאשר הילד הוא צעיר, אז חוש הסקרנות שלו מפותח ביותר, ויכולת הלמידה שלו היא גדולה ביותר. והדבר העיקרי שילדים עושים כל יום כל היום, זה ללמוד. וילדים, לומדים כל הזמן. הם רוכשים שפה חדשה, שהיא שפת האם שלהם. הם לומדים את הסביבה, שבה הם חיים. הם לומדים, מה מותר ומה אסור. הם לומדים, את עצמם ומכירים את הרצונות שלהם. ... החיים של הילדים, נובעת מכך שהם לומדים כל הזמן דברים חדשים. כי השמחה של האדם, תלויה בעד כמה הוא לומד דברים חדשים. שהלימוד של הדברים החדשים, הוא יוצר אצל האדם סוג של התחדשות פנימית. וילדים צעירים, הם מאושרים. גם בגלל שהם כל הזמן לומדים דברים חדשים. וכמו שאדם מבוגר נהנה לראות דברים חדשים, וכמו שאדם מבוגר נהנה לטייל בעולם, כך ילדים קטנים, נהנים ללמוד דברים חדשים. כי מבחינתם של ילדים קטנים, לימוד של דברים חדשים, הוא כמו לגלות את אמריקה, בכל פעם מחדש. וכאשר ילד לומד דברים חדשים, הוא חווה חוויה רוחנית מאוד חזקה של התחדשות. כי אצלו, הכל חדש לגמרי. וכאשר ילד לומד דברים חדשים, הוא מתלהב מכך, כאילו שהוא רואה מופע קסמים. כי הילד נמשך אחרי לימוד של דברים חדשים, ומתלהב מכל דבר חדש. ולכן ילדים מתלהבים מצעצועים שונים וכיוב. כי בשבילם, זה כמו מופע קסמים. כי אצל הילדים, הכל זה חדש לגמרי. והם ממש נולדו מחדש, ואצלם הכל חדש וכולי. ונמצא אם כן, כי הדבר המרכזי שמעסיק את הילד כאשר הוא מתבגר, זה עניין הלימוד. ואכ השאלה הנשאלת היא, מדוע בכל זאת ילדים לא אוהבים את הלימודים של בית הספר. ואם הילד ככ אוהב ללמוד ולימודים זה ככ כיף עבורו, אז מדוע בעצם, ילדים לא אוהבים את הלימודים של בית הספר? והתשובה שניתן כאן, לאיך לגרום לילד לאהוב את הלימודים, היא בעצם תשובה לעוד שאלה, ששייכת גם לעולמם של המבוגרים. כי גם המבוגרים, צריכים לפעמים ללמוד דברים חדשים. ולא תמיד מתחשק לאדם ללמוד דברים חדשים. והשיטה של איך לגרום לילד לאהוב את הלימודים, היא טובה, גם כדי לגרום לאדם מבוגר, לאהוב ללמוד דברים חדשים? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי כל בני האדם בעולם, שואפים כל הזמן, להרגיש כמה שיותר טוב. כי האדם, רוצה להיות מאושר. והאדם מטבעו, מחפש לעשות, את מה שעושה לו טוב. ... כל הזמן, ליצור אצל עצמו הנאה. וגם הילד, כמו כל אדם אחר, גם הוא מחפש ליהנות. והסיבה האמיתית שבגללה הילד לא אוהב את הלימודים של בית הספר, היא משום, שהלימודים האלו, כמעט לא יוצרים אצלו שום הנאה. כי הלימודים שהילד לומד בחייו האישיים, הוא לומד אותם באופן טבעי, שלא נכפה עליו. והילד לומד את רוב לימודו, על ידי יצירת ההנאות שלו. כי הילד לומד את רוב הידע שלו, על ידי זה שהוא מנסה להשיג את המטרות שלו. ודרך זה שהילד מנסה להשיג את המטרות שלו, באמצעות זה הוא רוכש את הידע, של ... מקצוע הדקדוק, בדכ הוא לא מעניין ילדים. ולכאורה, הרי הילדים לומדים שפה חדשה, כאשר הם ילדים. אז מדוע מפריע להם ללמוד את כללי השפה, שאותה הם דוברים? אלא, ש
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 2
... ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 2 ולכן גם לדוגמה, ילדים לא מתעניינים בלימודי היסטוריה וכיוב. משום, שלימודי ההיסטוריה, הם לימודים על אירועים שכבר התרחשו בעבר. והילד לא מצליח להבין בשום דרך, כיצד הלימודים האלו ייצרו לו הנאות חדשות. וכיוב, גם לימודי המתמטיקה. שגם אותם, רוב הילדים, לא אוהבים. משום, שהלימודים האלו הם מופשטים מידי, ולא מייצרים שום תועלת ממשית ומיידית. ומצד האמת, הילדים, מאוד רוצים ללמוד דברים חדשים. והילדים, כל הזמן לומדים דברים חדשים. כי הילדים, לומדים לדוגמה איך לשחק במשחקי מחשב. והילדים, לומדים שפות חדשות מיוזמתם, כדי להבין את התכנים שמעניינים אותם. והילדים, מומחים בללמוד. וכל הזמן, הם מתעסקים בללמוד. אבל מבחינתם של הילדים, הלימוד, הוא רק אמצעי להשגת הנאה. וכאשר המקצועות של בית הספר, לא מביאים לילד שום תועלת כילד, הרי ... שיביא לו תועלת ויגרום לו להנאה. והילד, בהחלט לומד כל הזמן דברים חדשים. ובהחלט, הילד מוכן להתאמץ ללמוד כל דבר ולעשות כל דבר, למרות שהוא לא נהנה ממנו. וזה בתנאי, שהוא חושב, שהדבר הזה יביא לו הנאה. ומאחר שהלימודים בבית הספר, הם לא מביאים לילד כמעט שום הנאה, הרי שכל ילד שהוא בריא בנפשו, ממילא הוא לא אמור להשקיע בלימודים. כי מי שהוא בריא בנפשו, הוא לא יעשה שום דבר, שלא מוביל אותו אל הנאה כלשהי. ורוב הילדים ... האחרון שמעניין את הילד, זה רוב הדברים שהוא לומד. שהם לא מייצרים לילד, שום תועלת. והילד לומד את הלימודים שלו, רק כדי צרכו. דהיינו, הילד לומד, רק כדי שהוא לא יסבול מההורים שלו. ועבור הילד, העלות והרע שהוא סובל מהלימודים, היא קטנה יותר, מהרע שהוא יסבול מההורים שלו, אם הוא לא ילמד. ולכן הוא לומד את מה שלא גורם ... ילמד. והילד לומד גם את מה שלא גורם לו להנאה, כדרך של בחירה, ברע במיעוטו. או אם הוא ילד מחונן, שהלימודים באים לו בקלות, שאז הוא לומד בשביל התחושה הטובה, שההצלחה בלימודים נותנת לו, בקטע החברתי וכיוב. אך מצד האמת, הלימודים של בית הספר, ברובם, הם לא באמת מעניינים, אפילו לא את מי שכן לומד אותם. ולכן גם יש המון ילדים מוצלחים, שאם הם קולטים שהם לא מקובלים חברתית, בגלל שהם כן מצליחים בלימודים, אז הם באופן מכוון, מתחילים להיכשל בלימודים, כדי להיות יותר מקובלים חברתית. וזה בעצם אומר, שאותו הילד שהיה מוצלח בלימודים, הסיבה שבגללה הוא השקיע בלימודים, הייתה רק בגלל התועלת הרגשית שההצלחה בלימודים נתנה לו. וכאשר הילד הבין, שאם הוא לא יצליח בלימודים, הוא יהיה יותר מקובל חברתית, אז הלימודים לא משרתים אותו, ואז הוא מכשיל את עצמו. ומי שיתבונן עוד בעניין יראה, כי באמת מצד האמת, גם המבוגרים יודעים, שהלימודים של בית הספר, אין בהם כמעט שום תועלת. והשימוש העיקרי של בית הספר, הוא מעין בייביסיטר (שמרטף) ... עד שההורים יחזרו מהעבודה. כי מצד האמת, איזה הורה יכול לומר שמתישהו, הוא השתמש בחייו הבוגרים, בלימודים שלו בבית הספר. ורוב הלימודים בבית הספר, הם מיותרים, גם עבור המבוגרים (והפתרון בהמשך). כך, שכאשר המבוגרים עצמם בתוך תוכם, מבינים שרוב הלימודים של בית הספר הם מיותרים, אז כיצד בדיוק מצפים מילד בריא בנפשו, שיעשה משהו שהוא מיותר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ליקוטי מוהרן ח"א ל, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן? להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למה דווקא ככה?, איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: למה דווקא ככה?, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי ועסקי, אימון אישי קריירה, מאמן אישי לאורח חיים בריא בנושא למה דווקא ככה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5469 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 06:24:42 - wesi1