אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ליקוטי מוהרן ח"א ל, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן? להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ליקוטי מוהרן ח"א ל, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן? להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 1
איך ללמוד ליקוטי מוהרן בצורה נכונה ומעמיקה?

כדי ללמוד בצורה נכונה ומדויקת את הספר ליקוטי מוהרן של רבי נחמן מברסלב, אליעד כהן מסביר שיש להיכנס לעומקו של תהליך הלימוד על ידי הבנה של מושג חשוב מאוד - הצמצומים. אליעד מסביר בהרחבה שמדובר בשיטת לימוד שבה האדם לומד ומבין בהדרגה את השכל הגדול והאינסופי על ידי כך שהוא מתחיל משכל קטן ופשוט יותר. לפי רבי נחמן, לא ניתן לגשת מיד אל המורכב והגדול בלי להיכנס קודם כל אל המובן הקטן יותר, אל הפרטים וההקדמות.

מה משמעות הצמצומים בלימוד ליקוטי מוהרן?

הצמצום הוא תהליך שבו רעיון גדול ומורכב מועבר בצורה מצומצמת וקטנה, כדי שניתן יהיה להבינו בהדרגה. כמו שאי אפשר ללמד תלמיד מתחיל שכל מורכב מאוד בלי להתחיל משכל פשוט יותר, כך האדם צריך ללמוד רעיונות גדולים על ידי הבנה הדרגתית של רעיונות קטנים ומצומצמים יותר. אליעד מביא דוגמה לכך שכשמורה רוצה להסביר שכל גדול מאוד לתלמידיו, הוא חייב להתחיל מדברים פשוטים. התלמיד חייב קודם כל להבין את הבסיס, ורק אחר כך אפשר יהיה לחשוף אותו לרעיונות גדולים ומורכבים יותר.

כיצד הדוגמה של "ארוגת סכינים" מסבירה את הצמצומים?

אליעד מציג דימוי שנקרא "משרד סכינה" - מעין ארוגה מלאה סכינים. השאלה היא איך ניתן לגזור או לגעת בכלל בארוגה כזו שמלאה בסכינים חדות, ומה המשמעות של התעסקות במשהו כל כך קשה ומסוכן? אליעד מסביר שההתמודדות עם שכל גבוה ועמוק דומה להתעסקות בסכינים. כדי להצליח להתמודד עם סכינים, חייבים לעשות זאת בדרך זהירה ומדודה מאוד. אי אפשר להתמודד עם הכל בבת אחת, צריך לגשת בזהירות ובשלבים, וזו בדיוק המשמעות של צמצום. ככל שאתה מתמודד עם שכל גדול יותר ועמוק יותר, עליך לעשות זאת בצורה מדורגת, עם הקדמות והכנות מתאימות.

איך למצוא את המורה הנכון ללימוד ליקוטי מוהרן?

אליעד כהן מסביר שעל מנת להצליח להבין שכל מאוד גבוה כמו זה של ליקוטי מוהרן, חייבים למצוא רבי גדול מאוד, כי רק רבי בעל דרגת הבנה גבוהה ביותר יוכל לעזור ללומדים לעבור דרך כל הצמצומים וההדרכות המדויקות הנדרשות להבנת התכנים העמוקים. הוא מדגיש שלא כל מי שמלמד יכול להעביר את הרעיונות האלה, משום שיש צורך בכוח מיוחד לצמצם את האין - סוף אל תוך המוח של הלומד.

מה המשמעות של המושג "שערות" בליקוטי מוהרן?

אליעד מדגים את מושג הצמצומים דרך דוגמת העין והשערות. כמו שההר הגדול, למרות גודלו העצום, נכנס כולו לתוך העין הקטנה כאשר מסתכלים עליו ממרחק, כך גם כשמורה מלמד שכל עמוק וגדול, הוא מצמצם אותו כך שיוכל להיכנס לתוך מוחו של התלמיד. ה"שערות" הם צמצומים קטנים שמאפשרים לשכל גבוה וגדול להצטמצם כדי להיכנס למוח הלומד, בדומה לדרך שבה ההר העצום נכנס דרך העין הקטנה בגלל הצמצום המרחקי.

מדוע חייבים לחפש את השכל הגדול ביותר ולא להסתפק בקטן?

נקודה מרכזית נוספת שאליעד מדגיש היא שאסור להסתפק בשכלים קטנים, מכיוון שהמטרה הסופית של האדם היא להגיע להבנה העמוקה ביותר. הוא מציין שדווקא כאשר האדם נמצא במצב קשה מאוד, כמו חולה במצב חמור בבית חולים, עליו לחפש דווקא את הרופא הטוב ביותר, כי ככל שהמצב גרוע יותר כך...
לימוד ליקוטי מוהרן איך ללמוד לנהל ללמד צדיקים דימויים להגיע רוצה להסביר רופא תהליכים הבנה איך לומדים ליקוטי מוהרן איך ללמוד איך ללמוד ליקוטי מוהרן ברסלב להבין להבין ליקוטי מוהרן לימוד לימוד ליקוטי מוהרן ליקוטי מוהרן ליקוטי מוהרן חא ליקוטי מוהרן חא ל ללמוד ללמוד ליקוטי מוהרן למידה פירוש פירוש לליקוטי מוהרן רבי נחמן מברסלב שיעור בליקוטי מוהרן
סליחה / לדון לכף זכות - איך לסלוח וללמד זכות? איך להתגבר על רצון לנקמה?
... עדין מרגיש מרירות. להרגיש טוב באמת ולסלוח באמת פירושו להרגיש אהבה וקבלה אמיתית. זא לא מספיק לא לכעוס ולהיות אדיש כלפי חוץ וממורמר מבפנים, צריך להגיע לתחושה של אהבה. אז איך עושים זאת? תשובה: על ידי לימוד זכות. לימוד זכות = האדם מרגיל את עצמו ללמד זכות, לדון לכף זכות את כולם כל הזמן. בטרם נבין מהו לימוד זכות, נבהיר כי לימוד זכות אין פירושו לתת לשני לפגוע בך נגד רצונך. גם מי שתמיד מלמד זכות עדיין ימנע מפגיעה עצמית. יחד עם זאת מי שמלמד זכות בשלמות, ... כזה תמיד ירגיש טוב כלפי הכל כל הזמן. ללמד זכות פירושו להיות הסנגור של הצד השני. סנגור = מחפש טוב. קטגור = מחפש רע. להיות הסנגור אין פירושו לשקר ולהצדיק סתם כך מעשה רע. להיות הסנגור פירושו לחפש את האמת המלאה על המעשה שבוצע. פירוש: מישהו פגע באדם, אדם עשה טעות, המציאות אינה מתאימה לרצונו של האדם. הרי לנו כעס. יחד עם זאת האדם אינו רואה את התמונה המלאה במלואה. לראות את התמונה המלאה פירושו להכניס את כל הדברים לפרופורציה הנכונה. לסנגר ללמד זכות פירושו לחפש את המניע האמיתי שבגללו האירוע המכעיס התרחש. אם מישהו פגע בך, נסה להבין מה היה הרצון שהניע אותו. נסה להבין ... אמיתי = חיפוש הסיבה האמיתית שבגללה האירוע קרה ולימוד כף זכות אמיתי = סיבה אמיתית = אמת = אושר. זא חפש את האמת המלאה שבגללה עשית את מה שעשית. נסה להבין מה הייתה ...
איזהו חכם? זה ש*מלמד* את כל האדם! מיהו חכם אמיתי? איך ללמד כל אחד כל דבר?
... כל האדם, משום שהוא יודע ללמוד מכל האדם. והיכולת של החכם ללמוד מכל אחד ומכל דבר, היא זו שמאפשרת לו גם להיות מסוגל ללמד כל אחד וכל דבר. כי לא כל ... כן ממש, גם היכולת של האדם ללמוד דברים חדשים, גם היא מוגבלת. כי לא כל אחד מסוגל ללמוד מכל אחד כל דבר. כי לא כל אדם מסוגל ללמוד כל נושא. ויש נושאים שיכולת התפישה של האדם, מוגבלת ולא מסוגלת לתפוש אותם. ובנוסף, האדם גם לא מסוגל ללמוד מכל אחד. כי האדם צריך שיסבירו לו בצורה מסוימת כדי שהוא יבין את מה שהוא כן יכול להבין. והאדם לא מסוגל ללמוד כל דבר מכל אחד. ובפרט שיש בעולם גם אנשים משוגעים. שהאדם לא יודע ולא יכול ואין לו עניין ללמוד מהמשוגעים. כי הם משוגעים, ואין לאדם מה ללמוד מהם. וכמו כן, כל אדם נחשף כל הזמן לדברים שונים. ויש דברים שמלמדים את האדם יותר ויש ... אותם, ולכן הוא לא יכול ללמוד מהם. כך שהאדם מוגבל ביכולת שלו ללמוד מכל דבר. ומי שהוא חכם אמיתי שהוא לומד מכל האדם, הוא גם יכול ללמד את כל האדם כל ... שיש בעולם, והוא יכול ללמוד מכל אחד כל דבר. זא, לא רק שהוא יכול ללמוד כל נושא, ולא רק שהוא יכול ללמוד מכל אחד אפילו שהוא יהיה המשוגע הגדול ביותר, אלא הוא גם מסוגל ללמוד כל נושא מכל אחד. ולא רק שהוא מסוגל ללמוד כל נושא מכל אחד, דהיינו, שהמלמד מתכוון ללמד את הנושא המסוים, אלא שמי שהוא חכם ... מכל האדם, שהוא מסוגל ללמוד כל דבר, מכל דבר. ומי שהוא חכם אמיתי, והוא רואה את ההקבלה והקשר שיש בין הדברים ... וכולי. ומי שהוא יודע ללמוד מכל דבר ודבר, הוא גם יכול ללמד כל אחד כל דבר. כי מי שהוא מסוגל ללמוד מכל דבר, הרי שזה בגלל שהוא מבין את השורש של כל הדברים. ודרך הלבושים החיצוניים של ... והחכם האמיתי שהוא מסוגל ללמוד גם מהמשוגעים, הוא יודע את שפת המשוגעים, ולכן הוא מסוגל ללמד גם אותם ולהפוך גם אותם ... ודרך. ונסכם: מי שמסוגל ללמוד מכל אדם, הוא זה שמסוגל ללמד את כל האדם. והכל תלוי בעד כמה האדם מסתכל על השורש של ... שאז הוא מסוגל ללמד וללמוד מכל אחד ואחד. ...
אין אדם למד אלא במקום שליבו חפץ - אחרי מי ללכת? מי המורה הרוחני הטוב ביותר בעולם? מה האמת האחת?
אין אדם למד אלא במקום שליבו חפץ - אחרי מי ללכת? מי המורה הרוחני הטוב ביותר בעולם? מה האמת האחת?
... חפץ - אחרי מי ללכת? מי המורה הרוחני הטוב ביותר בעולם? מה האמת האחת? האם נכון ללמוד תורה רק במקום שליבך חפץ? המשפט אין אדם לומד תורה אלא במקום שליבו חפץ נפוץ מאוד בקרב אנשים רבים ומשמש לעיתים קרובות כהצדקה להליכה אחרי רבנים, מנהיגים רוחניים או מורים שאינם ... להמשיך להיות חסרי דעת, לסבול ולהישאר בטעות. לפי אליעד, הסיבה שאנשים פונים ללימוד תורה או התפתחות רוחנית מלכתחילה היא כדי להשתחרר מסבל ולהתקדם בחייהם. אך המשפט הזה גורם להם להמשיך להיצמד למקומות שבהם נוח להם, ולא בהכרח למקומות שבהם מלמדים את האמת. אליעד כהן ... פתרונות. לטענתו, אילו הקול הפנימי היה חכם ומדויק, האדם לא היה זקוק כלל ללימוד חיצוני, ולא היה מחפש שום רב או מורה רוחני. אך המציאות מוכיחה אחרת - אנשים זקוקים להדרכה ולחיפוש האמת, דווקא כי התחושה הפנימית אינה מסוגלת לספק להם תשובות שלמות ואמיתיות. מדוע ... למקום שבו מלמדים את האמת המוחלטת. לפי אליעד כהן, המקום היחידי שבו אדם צריך ללמוד תורה הוא רק במקום שבו מלמדים אותו את האמת. הוא מבהיר היטב שלא מדובר באדם מסוים או ברב מסוים אלא בעצם האמת. כל אדם צריך בעצמו לחפש ולבדוק כל הזמן את האמת ולא להסתמך באופן עיוור ... הם באמת אותו הדבר ברמה עמוקה של המציאות. איך אדם הופך להיות האמת עצמה לפי רבי נחמן? אליעד כהן מזכיר את רבי נחמן מברסלב שאמר: צהר תעשה לתיבה. רבי נחמן הבדיל בין אבן לחלון - האבן מאירה בכוחות עצמה ואילו החלון רק מאפשר לאור לעבור דרכו. בתחילת דרכו הרוחנית, האדם דומה לחלון והוא רק מקבל אור, כלומר, הוא רק מקבל את ההבנות מאחרים. ... ובנחישות את האמת האחת והיחידה. סיכום דבריו של אליעד כהן: אליעד כהן טוען שללמוד תורה או להתפתח רוחנית אפשר אך ורק במקום שבו מלמדים את האמת המוחלטת ולא לפי המקום שבו הלב חפץ. לפי דעתו, אין לאדם שום סיכוי למצוא את האמת אם הוא הולך לפי תחושות ליבו בלבד, ... כל אחד והאמת שלו? איך להפוך לאמת בעצמך? האם הלב יכול להוביל אותך לטעות? מה רבי נחמן אמר על האמת? ...
הדרך הטובה ביותר, להגיע לאחדות, ללמד אחרים, הקדמות אל המכוון, מכנה משותף, הדרך הקצרה ביותר, הדרך האידיאלית
הדרך הטובה ביותר, להגיע לאחדות, ללמד אחרים, הקדמות אל המכוון, מכנה משותף, הדרך הקצרה ביותר, הדרך האידיאלית
... כשאתה קורא ספר, אתה לא רק צריך להבין את התוכן עצמו אלא גם לנסות להבין למה הדברים הוצגו דווקא כך ולא אחרת. ההבנה הזו של התהליך מאחורי המבנה של הטקסט היא חלק בלתי נפרד מהלימוד. לדוגמה, כאשר אדם הולך לאירוע מסוים, לסדר של האירוע יכולה להיות משמעות. הבנת המשמעות הזו תורמת להבנת המהות ...
פיתוח יכולות למידה, יכולת אנליטית, חוסר הבנה, פיתוח יכולת שכלית, לפתח יכולת חשיבה, מה חסר לך, חקירה רגשית, איך לפתח את החשיבה
פיתוח יכולות למידה, יכולת אנליטית, חוסר הבנה, פיתוח יכולת שכלית, לפתח יכולת חשיבה, מה חסר לך, חקירה רגשית, איך לפתח את החשיבה
... שהוא לא מצליח להתחבר או להבין משהו. הוא משווה זאת לסיפורו של רבי נחמן על בן הרב שהרגיש שמשהו חסר לו, אף שהצליח בלימודים , כי לא ידע להגדיר מה הוא חסר בדיוק. מה הקשר בין תחושת חיסרון לחוסר הבנה? אליעד מתאר בפירוט רב את תחושת החיסרון שאנשים חווים כשהם לא מצליחים להבין דברים. הוא מביא דוגמה ...
פיתוח יצירתיות, פיתוח יכולות חשיבה, יכולות למידה, מרגיש תקוע בחיים, תקיעות בחיים, איך לפתח את המוח? יכולת אנליטית, יכולת הבחנה, שיפור יכולות קוגניטיביות, שיפור יכולות המוח, תרגילי חשיבה, חלק 2
פיתוח יצירתיות, פיתוח יכולות חשיבה, יכולות למידה, מרגיש תקוע בחיים, תקיעות בחיים, איך לפתח את המוח? יכולת אנליטית, יכולת הבחנה, שיפור יכולות קוגניטיביות, שיפור יכולות המוח, תרגילי חשיבה, חלק 2
...לחשוב בצורה שונה ומחוץ למסגרת המוכרת, בעוד שחשיבה אנליטית מסייעת בהבנת ההיגיון והקשרים בין חלקי התמונה. שילוב בין השניים מאפשר לאדם לגשת לבעיות בצורה גמישה ומעמיקה יותר, מה שמוביל לפתרונות יצירתיים ואפקטיביים יותר. כיצד אפשר להימנע מתחושת תקיעות בחיים? החלק האחרון של ההרצאה עוסק בכיצד להתמודד עם תחושת תקיעות בחיים. אליעד מציין כי תחושת תקיעות נובעת פעמים רבות ממחסור בגישה חדשה או חוסר בהבנה של הדרך בה אנחנו פועלים. על מנת לצאת מהתקיעות, חשוב לשנות...
פיתוח יצירתיות, פיתוח יכולות חשיבה, יכולות למידה, מרגיש תקוע בחיים, תקיעות בחיים, איך לפתח את המוח? יכולת אנליטית, יכולת הבחנה, שיפור יכולות קוגניטיביות, שיפור יכולות המוח, תרגילי חשיבה, חלק 1
פיתוח יצירתיות, פיתוח יכולות חשיבה, יכולות למידה, מרגיש תקוע בחיים, תקיעות בחיים, איך לפתח את המוח? יכולת אנליטית, יכולת הבחנה, שיפור יכולות קוגניטיביות, שיפור יכולות המוח, תרגילי חשיבה, חלק 1
... גם אם אנחנו לא מרגישים יצירתיים באותו הרגע. כיצד ניתן לשפר את היכולות הקוגניטיביות? היכולת הקוגניטיבית שלנו היא היכולת לחשוב, להבין וללמוד דברים חדשים. אליעד מדבר על כך שתרגולים כמו פתרון בעיות חשיבה יכולים לשפר את היכולות ... יכולה לשפר את יכולת ההבחנה שלנו. עבודה עם אנשים שונים וחשיבה מחוץ לקופסה גם תורמת ליכולת הבחנה. איך לשפר את יכולת הלמידה? היכולת ללמוד היא אחת החשובות ביותר בחיים, ואליעד כהן מציע שיטות למידה יצירתיות וחדשניות. הוא מדבר על כך שלמידה אינה חייבת להיות רק דרך שיטות מסורתיות של קריאה או כתיבה, אלא גם דרך חשיבה יצירתית ופתרון בעיות בצורה חווייתית. לימוד אמיתי, כך הוא טוען, לא מתרחש כשאנחנו רק קולטים ידע פסיבי, אלא כשאנחנו מעורבים בתהליך, ... עצמי. איך לפתח יצירתיות? איך לשפר את היכולות הקוגניטיביות? מה זה מיקוד חשיבתי? איך להתגבר על תחושת תקיעות בחיים? מהי יכולת הבחנה? איך ללמוד בצורה יצירתית? תרגילים לשיפור המוח? ...
התעוררות רוחנית, שום דבר לא מושלם, התפתחות רוחנית, הדרך לגן עדן, הדרך לגיהנום, ללמד תלמידים, רוצה להיות מורה רוחני, היכלי התמורות, התקדמות רוחנית, שום דבר אינו מושלם
התעוררות רוחנית, שום דבר לא מושלם, התפתחות רוחנית, הדרך לגן עדן, הדרך לגיהנום, ללמד תלמידים, רוצה להיות מורה רוחני, היכלי התמורות, התקדמות רוחנית, שום דבר אינו מושלם
...להיצמד לאמת. כל פעם שאתה נתקל בשאלה או בקושי, עליך לשאול את עצמך מהי האמת לגבי הסיטואציה הזו, ובכך תוכל להימנע מהשפעה של מחשבות סותרות. לסיכום, הדרך להתמודדות עם ההתעוררות הרוחנית היא דרך של עבודה פנימית מתמדת: עיון במחשבות, בחינה של האמיתות שהן מביאות עימן, ומוכנות לראות את כל ההיבטים של החיים - כולל אלו הפחות נוחים. כל שינוי שמתרחש בתהליך ההתעוררות, בין אם חיובי או שלילי, הוא חלק מהתהליך עצמו, ויש לקבל אותו כחלק מההתפתחות האישית. מהי הדרך להתמודדות...
לא הביישן למד, מתבייש לשאול שאלה, יחסי מורה ותלמיד, להטיל ספק בספק, ספק או וודאות, שיחת מוטיבציה רוחנית, מודעות רוחנית, התפתחות עצמית, התפתחות רוחנית, לרצות בלי סיבה, מורה רוחני
לא הביישן למד, מתבייש לשאול שאלה, יחסי מורה ותלמיד, להטיל ספק בספק, ספק או וודאות, שיחת מוטיבציה רוחנית, מודעות רוחנית, התפתחות עצמית, התפתחות רוחנית, לרצות בלי סיבה, מורה רוחני
...עם ספקות וודאות בתהליך ההתפתחות הרוחנית? כחלק מהשיחה, עולה השאלה על וודאות וספקות. כל אחד מהדוברים מציין את הקונפליקט בין לדעת ולהיות בטוח לבין להטיל ספק במה שמבינים. אחד הדוברים מציין כי האדם חייב להבין קודם כל מה הוא לא מבין, ומה גורם לו להיות בספק לגבי תשובות שהוא קיבל. הדובר מדגיש את החשיבות של להבין את הספקות הללו ולעבוד איתם במקום לברוח מהם או להימנע מהם. בהמשך, נשאלת השאלה על אפשרות יציאה מתוך ספק. הדוברים מציינים שלפעמים אדם יכול להיתקל בבעיה...
סבלנות של מורה רוחני, סבלנות בחיים, להתחדש, ליהנות ללמד, ליהנות להסביר, הסבלנות של אליעד כהן
סבלנות של מורה רוחני, סבלנות בחיים, להתחדש, ליהנות ללמד, ליהנות להסביר, הסבלנות של אליעד כהן
... ללמד, ליהנות להסביר, הסבלנות של אליעד כהן מהי סבלנות של מורה רוחני וכיצד היא משפיעה על תהליך הלימוד? סבלנות נחשבת לאחד הכלים המרכזיים שמורה רוחני נדרש לו על מנת להצליח להעביר את ... זו לא רק היכולת להקשיב ולהיות סבלני כלפי אחרים, אלא גם הבנת הקשיים הפנימיים שהאדם חווה במהלך הלימוד. אליעד כהן מסביר שכאשר תלמיד בא ללמוד או לשמוע רעיון חדש, לעיתים הוא נתקל בהתנגדויות פנימיות שעלולות להוביל לתסכול, ... כי יש חשיבות גדולה לכך שהמורה לא יראה בהסבר חובה, אלא כמשהו שמסב לו הנאה. כאשר יש הנאה בתהליך הלימוד, התלמיד מקבל גישה פתוחה יותר לרעיונות. כיצד ניתן להתמודד עם תלמידים מקובעים ... רבות, ניתן לבחון אותו מזווית חדשה או לשאול עליו שאלות שונות. מה הקשר בין חיסרון ליתרון בתהליך הלימוד? אליעד מסביר שללא חיסרון לא ניתן להגיע ליתרון. לדוגמה, חוסר הבנה של תלמיד ... יכול להוסיף לו ידע. המעגל הזה, שבו אחד יוצר את החיסרון והשני מספק את היתרון, הופך את כל תהליך הלימוד למועיל לשני הצדדים. כיצד הסבלנות משפיעה על תהליך השכנוע? אם אדם רוצה לשכנע ... של סבלנות בשכנוע? למה אנשים מסרבים להקשיב? מהי סבלנות של מורה רוחני וכיצד היא משפיעה על תהליך הלימוד? סבלנות היא אחד הכלים המרכזיים שמורה רוחני זקוק לו על מנת להצליח להעביר מסרים ... מדובר לא רק ביכולת להקשיב ולתת לאחרים לדבר, אלא גם בהבנה עמוקה של הקושי שהתלמיד חווה במהלך הלימוד. אליעד מסביר שכאשר אדם בא ללמוד או לשמוע רעיון חדש, לעיתים הוא נתקל בהתנגדויות פנימיות שעלולות לעורר בו ... יש חשיבות גדולה לכך שהמורה לא יראה בהסבר כחובה אלא כמשהו שנותן לו עצמו סיפוק. כאשר יש הנאה בתהליך הלימוד, גם הצד השני - זה שלומד - מקבל גישה פתוחה יותר לרעיונות. כיצד ניתן להתמודד עם ... ניתן לנסות לבחון אותו מזווית אחרת או לשאול עליו שאלות חדשות. מה הקשר בין חיסרון ליתרון בתהליך הלימוד? אליעד מסביר שללא חיסרון לא ניתן להגיע ליתרון. כאשר אדם חווה חיסרון - למשל, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ליקוטי מוהרן ח"א ל, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן? להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לזוגיות, מאמן לכלכלת המשפחה, מאמן אישי לחיים ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5000 שניות - עכשיו 10_08_2025 השעה 18:22:10 - wesi1