אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ללמוד בצורה יעילה ✔חיקוי כדרך למידה, איך לא ללמוד מאחרים? חיקוי אחרים, איך ללמוד מאחרים? חיקוי אנשים, איך לחקות אחרים? ללמוד מאנשים מצליחים, איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
חיקוי כדרך למידה, איך לא ללמוד מאחרים? חיקוי אחרים, איך ללמוד מאחרים? חיקוי אנשים, איך לחקות אחרים? ללמוד מאנשים מצליחים, איך לנתח תהליכים? תורה היא וללמוד אני צריך, חוכמת חזל
האם חיקוי אנשים הוא הדרך הנכונה ללמידה?

בהרצאה זו, אליעד כהן דן בשאלה האם נכון ללמוד על ידי חיקוי של אנשים אחרים, כיצד ראוי לחקות, והאם בכלל אפשר ללמוד בצורה יעילה על ידי התבוננות באחרים. אליעד כהן מציג את הרעיון דרך דוגמאות מפורטות מהמסורת היהודית, מחז"ל ומהמציאות היום - יומית, ומסביר מדוע הדרך שבה אנשים רבים לומדים דרך חיקוי היא שגויה ומטעה.

מה המשמעות של "תורה היא וללמוד אני צריך"?

אליעד מתייחס לסיפור מפורסם מחז"ל, שבו אחד התלמידים עקב אחרי הרב שלו, אפילו בשירותים, כדי ללמוד ממנו כיצד עליו להתנהג. כשהרב שאל אותו לפשר המעקב, ענה לו התלמיד: "תורה היא וללמוד אני צריך". התלמיד התכוון לומר שהוא חייב ללמוד את כל הפרטים הקטנים של התנהגות הרב, גם את אלו שנראים חסרי משמעות. מהסיפור הזה יוצאת ההנחה הבסיסית שכל פעולה של הרב היא פעולה מכוונת ויש לה משמעות, ולכן צריך ללמוד ממנה.

אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה: מצד אחד, הרצון ללמוד ולהבין הכל הוא חיובי מאוד. מצד שני, הוא טוען שזו גם חשיבה מאוד בעייתית, שכן לא כל פעולה של אדם היא בהכרח משמעותית או מכוונת. יכול להיות שהפעולה היא מקרית לחלוטין. לכן, אסור להניח שכל פעולה שאנחנו רואים, במיוחד אם היא נעשית על ידי אדם שנחשב לסמכות, היא בהכרח הדרך הנכונה להתנהג או לפעול.

מדוע חיקוי של פעולות מקריות הוא טעות?

אליעד מסביר באמצעות דוגמה נוספת: אם הרב מוריד את חולצתו ומרים את ראשו כלפי מעלה, ייתכן שהתלמיד יחשוב שיש לזה משמעות דתית או רוחנית עמוקה. אך האמת היא שייתכן שלרב פשוט כואב הצוואר. הוא מדגיש שפעולה אקראית אינה בהכרח פעולה נכונה או ראויה לחיקוי. הטעות של אנשים רבים היא שהם מניחים משמעות מאחורי פעולה מקרית. אליעד מדגים זאת באמצעות דוגמה הומוריסטית: "אם הרב שלך לועס 37 לעיסות כי הוא אוכל משהו קשה, זה לא אומר שאתה צריך ללעוס 37 פעמים כי זה מספר עם משמעות דתית או רוחנית". זו פעולה מקרית ואין להסיק ממנה דבר.

האם תמיד יש לשאול כדי להבין?

אליעד מוסיף ומסביר שאפילו אם אדם עקב אחרי הרב שלו, הוא עדיין חייב לשאול ולוודא אם הפעולה שראה היא משמעותית או מקרית. אם בסופו של דבר צריך לשאול את הרב, למה בכלל עקבת אחריו מלכתחילה? ניתן פשוט לשאול ישירות. הוא מסביר שהרעיון ש"חייבים לעקוב" הוא לא הגיוני אם בסופו של דבר התלמיד לא יודע בוודאות אם הפעולה מכוונת או מקרית.

האם פעולות רבניות תמיד מכוונות ומשמעותיות?

אליעד מתייחס להנחה בסיסית בעולם הדתי, לפיה הרב לא עושה שום דבר במקרה, וכל פעולותיו הן "בקודש". הוא טוען שאם אכן כך הדבר, הרי שהתלמידים היו צריכים לבדוק ולחקור כל תנועה וכל פרט קטן בהתנהגות הרב - כמה צעדים הוא הולך, באיזה צד הוא משתמש, ובאיזה יום הוא מבצע פעולות מסוימות. אולם ברור לכולם שאין זה כך בפועל, משום שיש אינסוף פרטים ופעולות אקראיות בכל רגע.

האם חיקוי שיטות של אנשים מצליחים הוא יעיל?

אליעד משתמש בדוגמאות מודרניות מחיי היום - יום. למשל, אדם שרוצה להיות חזק ושרירי כמו שור, ומחליט לאכול עשב כי השור אוכל עשב, עושה טעות חמורה. הוא לא מבין את הסיבה האמיתית למה השור שרירי וחזק. בדיוק כמו אדם שרוצה לעוף ומחקה ציפור שמנפנפת בכנפיים - זו פעולה מטופשת ולא אפקטיבית. האדם חייב להבין את ההיגיון, את המהות שמאחורי הפעולה ולא רק לחקות אותה באופן שטחי...
למי להקשיב לעקוב סלבריטאים לגלות את הסיבה חיקוי אנשים מצליחנים רצון העולם הדתי הקשבה הנחות איך ללמוד בצורה יעילה איך לא ללמוד מאחרים איך לחקות אחרים איך ללמוד איך ללמוד מאחרים איך לנתח איך לנתח תהליך איך לנתח תהליכים אנשים מצליחנים הצלחה ווינר ווינריות ווינרים חוכמת חזל חזל חיקוי חיקוי אחרים חיקוי אנשים חיקוי כדרך למידה חכם להפסיד לוזר לוזריות לוזרים לחקות לחקות אחרים לחקות אנשים ללמוד ללמוד מאחרים ללמוד מאנשים ללמוד מאנשים מצליחים למידה לנתח לנתח תהליך לנתח תהליכים ממי ללמוד מפסידן מפסידנות מפסידנים מצליחן מצליחנות מצליחנים תהליך תהליכים תורה תורה היא וללמוד אני צריך
אוטוסוגסטיה, להשתכנע מאחרים, השפעת הסביבה על האדם, סביבה רעה, סביבה טובה, ללמוד מאחרים, לחקות אחרים, שיטות שכנוע, טיפול בחשיפה, איך להשפיע על עצמך? איך לא להיות מושפע?
אוטוסוגסטיה, להשתכנע מאחרים, השפעת הסביבה על האדם, סביבה רעה, סביבה טובה, ללמוד מאחרים, לחקות אחרים, שיטות שכנוע, טיפול בחשיפה, איך להשפיע על עצמך? איך לא להיות מושפע?
...טיפול בחשיפה, איך להשפיע על עצמך? איך לא להיות מושפע? איך הסביבה משפיעה על הרצונות שלנו? אליעד כהן מסביר כיצד סביבת האדם משפיעה בצורה משמעותית על הרצונות שלו, כיצד אנחנו מאמצים רצונות והתנהגויות מתוך חשיפה לאחרים. לדוגמה, כאשר אדם נמצא בסביבה שבה כולם עושים משהו מסוים, יש סיכוי גבוה שגם הוא יאמץ את ההתנהגות הזו. אם כולם רוצים משהו מסוים, הוא יתחיל לרצות אותו, אפילו אם במקור הוא לא רצה זאת. אם כולם אומרים שמשהו מסוים הוא טוב, האדם באופן טבעי ירגיש שזה טוב וירצה זאת גם הוא. מצד שני, אם האדם לא נחשף...
ללמוד מאחרים, ללמוד מניסיונם של אחרים, ללמוד מכל דבר, ללמוד מכל אדם, ללמוד מכל אחד, ללמוד מאנשים מצליחים, ללמוד מאנשים שנכשלים, להסתכל על השכל שיש בכל דבר
ללמוד מאחרים, ללמוד מניסיונם של אחרים, ללמוד מכל דבר, ללמוד מכל אדם, ללמוד מכל אחד, ללמוד מאנשים מצליחים, ללמוד מאנשים שנכשלים, להסתכל על השכל שיש בכל דבר
...האם באמת יש לך דעה עצמאית כמו שאתה חושב? אליעד מסביר שכאשר אדם מתבונן לעומק בטעות של אדם אחר, הוא יכול לגלות שגם אצלו קיימות הנחות שגויות לגבי עצמו. למשל, יכול להיות שאתה בטוח שיש לך דעה עצמאית מוחלטת, אך למעשה אתה מושפע בדיוק כמו אותו אדם שטעה. כלומר, האדם שטעה הוא רק דוגמה חיצונית שמשקפת משהו פנימי אצלך, ולכן חשוב כל כך להשתמש בטעות שלו כדי להתבונן פנימה אל תוך עצמך. איך ללמוד גם מההצלחות של אחרים ולא רק מהטעויות? אליעד כהן לא מגביל את הלמידה לטעויות בלבד, אלא מציין שגם מהצלחות של אחרים אפשר ללמוד...
לשדר הצלחה, להעריץ אנשים, אנשים מצליחנים, ללמוד מאנשים, למכור את עצמך, למתג את עצמך, להשפיע על אנשים, העברת מסרים סמויה, הרב עובדיה יוסף, לחקות אנשים, חיקוי אנשים
לשדר הצלחה, להעריץ אנשים, אנשים מצליחנים, ללמוד מאנשים, למכור את עצמך, למתג את עצמך, להשפיע על אנשים, העברת מסרים סמויה, הרב עובדיה יוסף, לחקות אנשים, חיקוי אנשים
...דרך דוגמה של זוגיות שבה אדם אוהב את בת זוגו בעיקר משום שהיא מעניקה לו תחושת ביטחון. הוא הציג שאותו אדם לא באמת אוהב את בת הזוג אלא את תחושת הביטחון שהוא מקבל ממנה. אילו האדם באמת היה אוהב את תחושת הביטחון בצורה מלאה ומוחלטת, הוא היה פועל להשגת תחושת ביטחון זו מתוך עצמו, ולא היה תלוי בבחורה חיצונית לשם כך. אותה אנלוגיה הוצגה גם בהקשר של תלמיד המעריץ את המורה שלו: אם הוא היה באמת אוהב לגמרי את הידע שמלמד המורה, הוא היה לומד ומשיג את כל הידע בעצמו ולא היה תלוי במורה. איך דוגמת הרב עובדיה יוסף מדגימה...
להפסיק לחקות אחרים, יחסי הורים וילדים, איך לא להזדהות עם מישהו? איך לחנך ילדים? איך להתנתק רגשית? חינוך ילדים, מחקה אחרים, דוגמה אישית לילדים, איך לגדל ילדים? שטיפת מוח עצמית, שכנוע
להפסיק לחקות אחרים, יחסי הורים וילדים, איך לא להזדהות עם מישהו? איך לחנך ילדים? איך להתנתק רגשית? חינוך ילדים, מחקה אחרים, דוגמה אישית לילדים, איך לגדל ילדים? שטיפת מוח עצמית, שכנוע
...דווקא הפוך ממה שההורים מבקשים? אליעד כהן מסביר תופעה נוספת שבה ילדים עושים בכוונה ההיפך ממה שההורים שלהם מבקשים. למשל, אם אימא אומרת לילד תשים מעיל, הילד עשוי בכוונה לא לשים את המעיל, לא כי הוא באמת רוצה להיות בלי מעיל, אלא כדי להדגיש לעצמו שהוא עצמאי ונפרד מההורים שלו. הוא רוצה להרגיש את הזהות שלו בנפרד מההורים, ולכן ההתנגדות להורים נותנת לו תחושה של זהות נפרדת ושליטה עצמית. איך לחנך את הילד שירצה להיות כמוך? כדי שילד ירצה לחקות את ההתנהגות של הוריו, ההורה צריך קודם כל להבין מה הילד חושב על ההורה...
חוכמת חז"ל, חכמינו זיכרונם לברכה, חכמת התורה, חוכמה אלוהית, יהדות, האם התורה אמת? חזרה בתשובה, נבואות התורה, שקר חז"ל, אמת אלוהית, רוח הקודש, למה אליעד כהן חושף את שקר האמונה הטמאה?
...ניתן לשלב את חכמת חזל עם חשיבה רציונלית? במהלך ההרצאה, אליעד מציין כי חשוב לשלב את חכמת חזל עם הגישה הרציונלית. הוא לא שולל את כל מה שנאמר על ידי החכמים, אך הוא טוען כי יש מקום להסתכל על הדברים מתוך פרספקטיבה רחבה יותר, שמשלבת את השכל האנושי עם ההבנה הדתית. השאלות שמסגרת החשיבה של חזל לא תמיד מאפשרת להשיב עליהן בבהירות הן שאלות שלא בהכרח ניתנות לפתרון חד - משמעי. מהו תפקידו של שכל האדם בהבנת התורה? אליעד מדגיש את תפקידו של השכל האנושי בהבנת התורה. הוא מציין כי ככל שהשכל האנושי מפותח יותר, כך נפתחות...
חוכמת חזל, אסטרונומיה, אומנות הויכוח, רטוריקה, מספר הכוכבים, הנחות יסוד, האם התורה אמת? הוכחות לאמיתות התורה, האסטרונומיה של חזל, תורה ומדע, מדע או תורה, מי כתב את התורה? חלק 1
...באופן מוחלט ומוכרח. האם חזל חזו את מספר הכוכבים בצורה מדויקת? אליעד מתייחס לטענה שלפיה חזל ידעו מראש שיש מיליארדי כוכבים בשמיים, בעוד כל האחרים בתקופתם חשבו שיש רק אלפי כוכבים בודדים. על פי הטענה, רק לאחר המצאת הטלסקופ הבינו המדענים את מה שחזל ידעו מזמן. אליעד כהן מצביע על כמה בעיות בטענה הזו: לא ניתן להוכיח שאף אחד אחר באותה תקופה לא חשב שיש מיליארדי כוכבים. עצם האמירה כולם חשבו אחרת היא הנחת יסוד לא מוכחת. אולי היו אנשים אחרים שכן חשבו שיש מיליארדי כוכבים, והתורה לא חידשה בכך דבר. לא ניתן להוכיח...
חוכמת חזל, אסטרונומיה, אומנות הויכוח, רטוריקה, מספר הכוכבים, הנחות יסוד, האם התורה אמת? הוכחות לאמיתות התורה, האסטרונומיה של חזל, תורה ומדע, מדע או תורה, מי כתב את התורה? חלק 2
חוכמת חזל, אסטרונומיה, אומנות הויכוח, רטוריקה, מספר הכוכבים, הנחות יסוד, האם התורה אמת? הוכחות לאמיתות התורה, האסטרונומיה של חזל, תורה ומדע, מדע או תורה, מי כתב את התורה? חלק 2
...את התורה, אליעד ממליץ להראות שגם אם המדע נכון, זה עדיין לא מפריך את התורה אלא רק אומר שהטענה שהתורה היא מדעית אינה בהכרח נכונה, ושהתורה יכולה להיות נכונה מסיבות אחרות לחלוטין. מהן הנחות יסוד וכיצד משתמשים בהן בוויכוח? אליעד מסביר בהרחבה את חשיבותן של הנחות יסוד בכל טענה. הוא נותן דוגמה מהחיים האישיים: כאשר עובד בחברה עוזב והחברה חושבת שהוא עובד חשוב, ההחלטה אם להשאיר אותו מבוססת על מספר גדול של הנחות יסוד. הנחה אחת יכולה להיות שהוא באמת חשוב, אחרת יכולה להיות שהוא חשוב רק בתחומים מסוימים, וישנה...
משביעו רעב מרעיבו שבע, האם אפשר לדכא את החשק המיני? הדחקה כדרך לדיכוי החשק המיני, האם התנזרות מינית עובדת? דבש מצאת אכול דייך, איך עובד מנגנון הרצון? התנזרות מסקס, חרמנות מינית, התמכרות לסקס, חוכמת חזל
משביעו רעב מרעיבו שבע, האם אפשר לדכא את החשק המיני? הדחקה כדרך לדיכוי החשק המיני, האם התנזרות מינית עובדת? דבש מצאת אכול דייך, איך עובד מנגנון הרצון? התנזרות מסקס, חרמנות מינית, התמכרות לסקס, חוכמת חזל
...לפי אליעד, מנגנון זה יכול לקרות גם ביחס לחשק המיני: דווקא הימנעות מתמשכת עשויה להעצים את הרצון וליצור רעב בלתי נשלט. ממה באמת תלוי אם החשק יגבר או יפחת? לבסוף, אליעד מדגיש שהכל תלוי בפרשנות שהאדם נותן למציאות. אם האדם מפרש את החוויה כהנאה אדירה, לא משנה אם הוא מתנזר או מספק את עצמו - החשק שלו יכול לעלות. אבל אם הוא יראה את אותה חוויה כפחות משמעותית או פחות חיונית לחייו, החשק שלו יפחת באופן טבעי. אליעד מסכם ואומר שאין כאן חוקים מוחלטים. כל אדם, בהתאם לתפיסתו, יכול לחוות זאת אחרת. ולכן הדרך היחידה...
לחקות אנשים, לחיות כמו כולם, לקחת דוגמה מאחרים, לחיות כמו בעל חיים, לחיות כמו חיה, לחיות כמו אריה, לחיות כמו חתול, השכל של החתול, לעמוד בצפירה, מה חושבים עליך?
לחקות אנשים, לחיות כמו כולם, לקחת דוגמה מאחרים, לחיות כמו בעל חיים, לחיות כמו חיה, לחיות כמו אריה, לחיות כמו חתול, השכל של החתול, לעמוד בצפירה, מה חושבים עליך?
...רק כי אחרים עושים זאת, מבלי לשאול את עצמנו אם זה נכון עבורנו או אם זה באמת טוב לנו. אחד מן הדימויים שהוא משתמש בו הוא של האריה, החי באופן טבעי ובלי לחשוב על דעותיהם של אחרים. הוא שואל האם אנחנו יכולים ללמוד מהאריה ולעשות את הדברים בצורה טבעית, ולא בהכרח על פי ציפיות חברתיות. מה משמעות הצפירה ואיך היא קשורה לחיים שלנו? כחלק מהדיון על חיקוי התנהגויות חברתיות, אליעד עוסק גם בשאלה מדוע אנחנו עומדים בצפירה, מהו הצורך החברתי הזה, והאם באמת יש בכך משמעות אישית או שהוא פשוט נובע מהרגלים של החברה. הוא מבדל...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חיקוי כדרך למידה, איך לא ללמוד מאחרים? חיקוי אחרים, איך ללמוד מאחרים? חיקוי אנשים, איך לחקות אחרים? ללמוד מאנשים מצליחים, איך לנתח תהליכים? תורה היא וללמוד אני צריך, חוכמת חזל
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ללמוד בצורה יעילה, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ללמוד בצורה יעילה, איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
משאבי מחשב להתאמן בבית או בחדר כושר להתמודד עם התקף עצבים יעוץ גנטי האני של המציאות בדיחות הדעת ספק יוצר פחד פחד מחשיפה ציבורית להתמודד עם חוסר ביטחון עצמי של ילדים איך לאהוב את עצמי למרות שאני רע? איך אפשר לאהוב את הכל? אני אוהב את מה שעושה לי טוב תינוק מאושר המרדף אחרי האושר החיצוני זוגיות רעה בלי להתגרש משבר אמון אחרי בגידה איך לקבל החלטה נכונה? איך אנשים מקבלים החלטות? לא לפחד מהתמודדות איך להתמודד עם בוס? לתת מוטיבציה לעובדים להציב יעדים נכונים שיטות ליצירת ראפור מסרים שיווקים לגדל ילדים בוגרים התעללות בגן ילדים אל תאמין למורה רוחני מורה רוחני מואר איך נוצרת סכיזופרניה פרנואידית? סכיזופרניה מיסטית להפסיק לחשוב על האקסית נקמה באקס ego lifting האם שומן משמין? אלוהים עושה טוב הוכחות למציאות הבורא הארה שנעלמה הארה מלאה האם כדאי להיות אלוהים? להתבודד ולהיות אלוהים כמה הדירה שווה? איך לעשות כסף בלי ללמוד? מה משמעות החיים של אלוהים? איך להתמודד עם שאלות משמעות החיים? ליהנות מהמשחק לנהל מוניטין שלילי חופש הרצון בחירה חופשית האם אלוהים הוא חלק מהעולם? מטרת הבריאה עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קואצ'ינג, ספרים על אימון אישי, מטפל אישי בתחום ללמוד בצורה יעילה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9531 שניות - עכשיו 15_10_2025 השעה 04:49:03 - wesi1