אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ליצור קרבה עם לקוח ✔האם לקרוא ללקוח בשמו? האם לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח, שימוש בשם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨האם לקרוא ללקוח בשמו? האם לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח, שימוש בשם הפרטי מול לקוח, איך ליצור קרבה עם לקוח? שימוש בשם הלקוח, שימוש בשם של הלקוח, שם חיבה של הלקוח, לקרוא ללקוח בשם חיבה, לקרוא ללקוח בכינוי, האם לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם חיבה? האם לקרוא ללקוח בכינוי חיבה? איך לפנות ללקוח בשיחת טלפון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם חיבה, שימוש בכינוי חיבה, משמעות שימוש בשם פרטי
וכאן אתן נקודת מבט לגבי שימוש בשם הפרטי של לקוח, כאשר פונים אליו בפגישה / טלפון / וואטסאפ וכיו"ב, האם כדאי לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם להשתמש בשם הפרטי של הלקוח בשיחת טלפון / הודעת וואטסאפ / פגישה וכיו"ב? מתי כן ומתי לא להשתמש בשם הפרטי של הלקוח?

ובנוסף, נניח שאתה מדבר עם הלקוח, ונניח שאתה מדבר איתו על אחד מבני המשפחה שלו, לדוגמה על אשתו / ילד וכיו"ב, אז במידה ואתה יודע את השם של בן המשפחה שלו, האם הגיוני להשתמש בשם של בן המשפחה או לא? האם לדוגמה לומר לו מה שלום "אשתך" או מה שלום "השם הפרטי" של אשתו?

ובאותו הקשר, האם לקרוא ללקוח בשם חיבה שאתה יודע שיש לו. לדוגמה נניח שהשם הרשמי של הלקוח הוא "משה" אבל חברים של הלקוח קוראים לו "מושיק" ואשתו קוראת לו "מושיקו". במקרה כזה, איך הגיוני שתקרא ללקוח, באיזה כינוי? וכיו"ב, אם הלקוח קורא לילד שלו בשם חיבה כלשהו, האם הגיוני שתזכיר את הילד בשם החיבה של הילד, או שתקרא לילד בשם היותר רשמי שלו וכיו"ב?

אז מה שצריך לדעת זה, שיש כל מיני משמעויות לשימוש בשם של הבן אדם ולכן כל מקרה לגופו. מצד אחד שימוש בשם של הבן אדם, מראה שאתה "מכיר" את הלקוח ושהוא לא סתם עוד מישהו עבורך, ובהיבט הזה, שימוש בשם הלקוח, יוצר סוג של קרבה עם הלקוח. מצד שני שימוש בשם של הלקוח, לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו, יוצר גם תחושה של ריחוק וזרות. ולמה? כי אם היית חבר קרוב שלו שמדבר איתו כמעט כל יום, כנראה שלא היית קורא לו בשם הפרטי שלו! ולכן לפעמים שימוש בשם פרטי יוצר ריחוק לפעמים שימוש בשם פרטי יוצר קרבה.

ואתן דוגמה, נניח שאיש מכירות עושה שיחה יוצאת טלפונית ללקוח, בין אם מדובר על ליד קר לדוגמה מתוך רשימה אקראית כלשהי ובין אם מדובר על ליד חם, לדוגמה לקוח שהשאיר פרטים באתר וכיו"ב. עכשיו, לפחות בשיחה הראשונה, הלקוח שבצד השני, כנראה כשהוא רואה שהטלפון שלו מצלצל, הוא עדיין לא יודע מי מתקשר אליו.

במקרה כזה לדוגמה, יהיה הגיוני שאם נרצה לגרום ללקוח בשיחה הטלפונית לרצות להמשיך את השיחה, כנראה שכן נרצה להשתמש בשם הפרטי של הלקוח. ולמה? כי ברגע שהלקוח בצד השני של הטלפון, שומע שפונים אליו בשם הפרטי שלו, לדוגמה "שלום לך X מה שלומך?" וכיו"ב, הרי שהוא חושב שהשיחה הזאת היא לא אקראית אלא היא מכוונת אליו ספציפית. כי הלקוח מניח, שאם מישהו פונה אליו בשם הפרטי שלו, אז כנראה שהאדם בצד השני של הטלפון, כנראה ואולי שהוא מכיר אותו אישית וכיו"ב.

במילים אחרות, אם פונים ללקוח לדוגמה בשיחה טלפונית, שבברירת המחדל האדם שנמצא בצד השני של הקו, לא יודע שום דבר על מי שמדבר איתו, ושהלקוח בצד השני של הקו, עשוי לחשוב שאולי התקשרו אליו בטעות או באופן אקראי, אז כדי ליצור תחושת שייכות, תחושת קרבה עם הלקוח, לשם כך כן הגיוני להשתמש בשם של הלקוח, כדי לתת ללקוח תחושה שהשיחה לא נעשית בטעות.

ואנשי מכירות נוכלים הרבה פעמים גם אומרים ללקוח עוד מידע שיש להם עליו, לדוגמה שיש לו ביטוח בחברת X או שכרטיס האשראי שלו מסתיים ב 4 ספרות X וכיו"ב, כל מיני פיסות מידע שבמקרה יש להן על הלקוח או שהלקוח חושב שיש להם את המידע הזה. והכל כדי ליצור תחושה של שיחה אישית ולא אקראית.

אבל ניקח לדוגמה מצב שבו פוגשים לקוח פנים אל פנים, נניח פגישה שניה או שלישית וכולי, או נניח לדוגמה שמתקשרים למישהו, שכבר יודע מי מתקשר אליו, לדוגמה שיחת פולואפ, או לדוגמה שולחים הודעה בוואטסאפ למישהו, שהוא יודע מי שולח לו את ההודעה והוא לא חושב שהיא אקראית, האם במקרה כזה הגיוני להשתמש בשם של הלקוח? תשובה: יתכן מאוד שלא. כי אם חבר של הלקוח היה מתקשר אליו, האם הוא היה קורא לו בשם הפרטי שלו ואומר לו לדוגמה: "היי X מה שלומך?" או שהוא היה ישר היה אומר לו "היי, מה שלומך?" בלי שימוש בשם הפרטי שלו?

במילים אחרות, בהרבה מקרים, שימוש בשם הפרטי, הופך את השיחה לרשמית ולא לחברית. הרבה פעמים שימוש בשם הפרטי יוצר תחושה של ריחוק. כי בין חברים קרובים, אין שימוש בשם הפרטי.

באותו הקשר, האם לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? האם לקרוא ללקוח בכינוי שלו? תשובה: כל מקרה לגופו ואין כאן תשובה חד משמעית. לפעמים הלקוח ירצה שתקרא לו בשם החברים שלו קוראים לו ולפעמים לא וכולי. כמו כן, יתכן שאם תקרא ללקוח כמו שחברים קרובים שלו קוראים לו, זה יגרום לו להרגיש שאתה חבר שלו, במובן השלילי. דהיינו, שיכול להיות שהוא יאהב אותך והכל טוב. אבל מבחינת הלקוח, הוא יתפוש אותך כחבר ולא כאיש מקצוע שהוא סומך עליו בצורה מקצועית.

כי צריך לעשות הפרדה בין השאלה, האם יעשה טוב ללקוח שתקרא לו בשם חיבה כלשהו, וצריך לעשות הפרדה בין השאלה איך הלקוח ירגיש אם תקרא לו בכינוי כלשהו, לבין השאלה איך אתה רוצה שהלקוח ירגיש. כי יכול להיות שאתה רוצה שהלקוח ירגיש תחושה של ריחוק ממך, ושלא יראה בך חבר. לא במובן השלילי, אלא במובן שלדוגמה אתה רוצה שהלקוח יתפוש אותך כגורם רשמי מקצועי ולא כחבר.

בהקשר הזה, אני ממליץ לחקור גם את העניין של הפכים נמשכים וגם של דומה נמשך לדומה ויש בזה עוד עומקים שונים.

באותו הקשר אוסיף, כי לפעמים בין בני זוג במערכת יחסים זוגית, אחד מבני הזוג יכול להיפגע כאשר בן הזוג השני, קורא לו בשם הפרטי ולא בשם חיבה וכיו"ב. כי יש משמעות לכל דבר.

באותו הקשר, אם אתה מדבר עם הלקוח על אשתו, או על הילד שלו וכיו"ב, האם להשתמש בשם של האשה, בכינוי של האשה, או להגיד אשתך בלי השם שלה? תשובה: צריכים להבין שלכל דבר יש משמעות. ולשאול, מה אני רוצה שהלקוח ירגיש כלפי כאיש מכירות. ואיך שימוש בשם ספציפי יגרום ללקוח להרגיש את מה שאני רוצה שהוא ירגיש כלפי.

לסיכום: האם לקרוא ללקוח בשמו? תשובה: צריכים להבין את ההקשר ולהבין את המשמעות של לקרוא למישהו בשם הפרטי שלו, או לקרוא למישהו בשם חיבה, או בכינוי כלשהו. ותלוי מה לדעתך האחר ירגיש, ומה אתה רוצה שהוא ירגיש וכולי. וכל מקרה לגופו.
מול לקוח שם פרטי שימוש בשם פרטי יוצר ריחוק ליצור חוויה לשאול שאלות איך לשכנע לקוח מערכת שייכות לקרוא וואטסאפ הרגשה של קרבה עם לקוח איך ליצור קרבה איך ליצור קרבה עם לקוח איך לפנות ללקוח איך לפנות ללקוח בשיחת טלפון איך לקרוא דיבור עם לקוח האם לקרוא ללקוח בכינוי חיבה האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו האם לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו האם לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו האם לקרוא ללקוח בשם חיבה האם לקרוא ללקוח בשמו חיבה טלפון כינוי חיבה ליצור ליצור קרבה ליצור קרבה עם לקוח לפנות ללקוח לפנות ללקוח בשיחת טלפון לקוח לקוחות לקרוא לקרוא ללקוח בכינוי לקרוא ללקוח בכינוי חיבה לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו לקרוא ללקוח בשם חיבה לקרוא ללקוח בשם פרטי לקרוא ללקוח בשם רשמי לקרוא ללקוח בשמו מול לקוח מול לקוחות משמעות משמעות שימוש בשם פרטי קרבה עם לקוח שיחת טלפון שימוש בכינוי חיבה שימוש בשם הלקוח שימוש בשם הפרטי מול לקוח שימוש בשם חיבה שימוש בשם פרטי שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח שימוש בשם של הלקוח שם הלקוח שם חיבה שם חיבה של הלקוח שם פרטי שם רשמי
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
... כן יוצר קרבה עם הלקוח. אבל מה שאני בעצם רוצה לחדד פה שהדרך הכי טוב ליצור כימיה עם הלקוח, ליצור קרבה עם הלקוח היא באמצעות שמזדהים איתו ומגלים אמפתיה ומגלים השתוות דווקא בדברים שבהם הלקוח הוא הכי יוצא דופן, לדוגמה נגיד שהלקוח ...
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
... זמן ומחלישות את העניין הראשוני. האם נכון ליצור קרבה או סמכות בתחילת השיחה? יש גישות שאומרות שבתחילת השיחה צריך ליצור קרבה עם הלקוח, מתוך ההנחה שאם תיווצר קרבה הוא יקשיב יותר בקלות. מצד שני, קיימת גישה הפוכה שאומרת שעדיף דווקא ליצור ריחוק ...
איך לפנות למישהו? האם לקרוא למישהו בשם הפרטי? לקרוא למישהו בשם חיבה, לפנות למישהו בצורה פורמאלית, לפנות למישהו בצורה לא פורמאלית, איך ליצור תחושת קרבה? איך ליצור קרבה? לפנות ללקוח בשמו הפרטי, שימוש בשם פרטי, שם הלקוח
...לפנות למישהו בצורה פורמאלית, לפנות למישהו בצורה לא פורמאלית, איך ליצור תחושת קרבה? איך ליצור קרבה? לפנות ללקוח בשמו הפרטי, שימוש בשם פרטי, שם הלקוח וכאן אבאר, האם כדאי לקרוא לבן אדם בשם הפרטי שלו, כדי ליצור תחושת קרבה? כי לפעמים רוצים ליצור תחושת קרבה עם הבן אדם השני. ולפעמים הבן אדם השני יכול ועלול להרגיש שהוא סתם עוד מישהו בשבילך. וכאשר אתה קורא למישהו בשם הפרטי שלו, הוא מרגיש שהוא לא סתם עוד מישהו עבורך, אלא שאתה זוכר את השם שלו, השם הייחודי שלו, שהוא משהו מיוחד ולא סתם מישהו. ולכאורה נראה, שכאשר...
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
...לדוגמה, אם נזכיר את האחות של מישהו, השימוש בשמה הפרטי עשוי להפעיל אצל האדם השני אסוציאציות חיוביות, כמו קשר קרוב ואוהב. הוא מדבר גם על ההבדלים בין לדבר על האחות שלי לבין האחות שלך. לעיתים השימוש במילים יכול להצביע על סוג הקשר שיש לנו עם אותו אדם. איך השימוש בשם פרטי יכול להשפיע על תחושת הקרבה? אליעד מציין את השפעת השמות על תחושת הקרבה, ומסביר שזו לא תמיד נוסחה חד משמעית. השימוש בשם פרטי יוצר תחושת קרבה, אך זהו תהליך סובייקטיבי, כלומר, זה תלוי בנסיבות ובסיטואציה. הוא מדבר על כך שבמקרים מסוימים, שם...
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
...במכירות? איך לגרום ללקוח להרגיש מיוחד? מהן שיטות שכנוע אפקטיביות? איך לגרום ללקוח להרגיש טוב ולהגדיל מכירות? כדי להגדיל מכירות, על המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב לגבי המוצר שהוא מציע לו. אחת הסיבות המרכזיות לכך שלקוח לא רוכש מוצר היא שהמוצר נתפס בעיניו כלא מתאים, כלומר, שהוא יגרום לו יותר נזק מאשר תועלת. הדרך להבטיח שהלקוח ירכוש את המוצר היא לגרום לו לחשוב שהמוצר יועיל לו, על ידי יצירת תחושה שהמוכר עצמו מעוניין בטובתו של הלקוח. כיצד נגרום ללקוח להאמין שהמוצר טוב עבורו? כאשר לקוח מאמין שהמוכר פועל...
הבגד עושה את האדם, האדם עושה את הבגד, אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו, שמות חיבה, שם חיבה, מה קדם למה? הביצה או התרנגולת, אין טוב בלי רע, לגו באטמן, מודל היופי, איך נוצר יופי? מה הופך דבר ליפה? בחורה יפה, מה זה יופי?
הבגד עושה את האדם, האדם עושה את הבגד, אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו, שמות חיבה, שם חיבה, מה קדם למה? הביצה או התרנגולת, אין טוב בלי רע, לגו באטמן, מודל היופי, איך נוצר יופי? מה הופך דבר ליפה? בחורה יפה, מה זה יופי?
...מורכבת יותר והיא נמצאת באינטראקציה ביניהם, שבה כל אחד משפיע על השני ויוצר תהליך מעגלי. האם יש יופי אובייקטיבי או שהכל תלוי בפרשנות אישית? אליעד מסביר שלא קיים יופי אובייקטיבי מוחלט. היופי הוא תמיד תלוי פרשנות, כלומר, מה שנחשב יפה היום יכול להשתנות בעוד כמה שנים. למשל, באופנה, כל כמה זמן משתנה התפיסה לגבי מה שנחשב יפה ומה שנחשב למכוער. לכן, יופי הוא תמיד תלוי הקשר, תרבות, ואפילו אופנות זמניות. אליעד נותן כדוגמה שאפילו תספורת שנחשבה למכוערת יכולה פתאום להיחשב יפה אם אדם מסוים (מפורסם או אהוב) יאמץ...
NLP, איך לגרום למישהי לרצות אותך? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור משיכה? איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך ליצור חיבה? ראפור, האם לשכב בדייט הראשון? סקס בדייט ראשון, איך ליצור כימיה?
NLP, איך לגרום למישהי לרצות אותך? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור משיכה? איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך ליצור חיבה? ראפור, האם לשכב בדייט הראשון? סקס בדייט ראשון, איך ליצור כימיה?
...החוויה האישית של כל אחד היא מה שמניע אותו ליצור קשר עם אדם אחר. האם כדאי לשכב בדייט הראשון? ההרצאה לא עוסקת בצורה ישירה בשאלה האם כדאי לשכב בדייט הראשון, אבל יש התייחסות לכך בהקשר של יצירת קשרים בין - אישיים והבנת הצרכים. אליעד מדגיש שהחיבור האמיתי הוא לא בהכרח קשור לפעולות פיזיות, אלא יותר לחוויות שנבנות במהלך השיחה וההבנה המשותפת. הכימיה נוצרת כאשר יש תחושת חיבור ורצון הדדי להבין ולהתחבר לרגשות של הצד השני. כיצד אפשר לבנות מערכת יחסים יציבה ומרשימה? הבסיס למערכת יחסים יציבה הוא יצירת קשר עם הצרכים...
כימיה בין אישית, איך ליצור חיבה? איך ליצור כימיה? איך לא ליצור התניה שלילית? איך ליצור התניה חיובית? לגרום למישהו לומר לך כן, מיומנויות שיחה, להתחיל עם בחורה, תקשורת בין אישית, יצירת כימיה
כימיה בין אישית, איך ליצור חיבה? איך ליצור כימיה? איך לא ליצור התניה שלילית? איך ליצור התניה חיובית? לגרום למישהו לומר לך כן, מיומנויות שיחה, להתחיל עם בחורה, תקשורת בין אישית, יצירת כימיה
...פיתוח השיחה הבעיה היא שנוצרה התניה הבן אדם שאמר לא נוצרה לו התניה שהוא מתנגד לבן אדם שדיבר איתו. ש: איך הגעת לזה שנוצרה לו התניה? אליעד: אתה אומר למישהי בא נלך לראות בא לך ללכת איתי לקולנוע לראות סרט x נגיד והיא אומרת לך לא אז קודם כל הרצון שלך לא התמלא אבל מעבר לזה שהרצון שלך לא התמלא נוצרה עוד בעיה כי בראש שלה יש התניה שאומרת שהיא לא רוצה את מה שאתה מציע ואז פעם הבאה שאתה תגיד לה נגיד אוקי ובא לך לדוגמה נגיד שנלך לסרט אחר היא במוח שלה כבר יש התניה אוקי כשהוא שואל אותי אני אומרת לא. ש: איך הגעת...
איש מכירות שטח, לגשת ללקוח, לקבל לא מלקוח, ליזום מכירה, לעצור לקוח, להתחיל עם בחורה, להתחיל משהו חדש, לפנות ללקוח, מפחד לשמוע לא, לא רוצה לשמוע לא, פחד מדחייה, מפחד לקבל לא, מקסימום תקבל כן, את הלא כבר יש לך
...שזה לא המוצר שהוא לא מספיק טוב, אלא שהלקוח הפוטנציאלי, עדיין לא שמע על המוצר. אבל אחרי שאיש המכירות שטח, פונה בשטח ללקוח והלקוח דוחה את העסקה, הרי שאז אומנם אין עסקה כמו לפני שאיש המכירות פנה ללקוח. אבל עכשיו יש ללקוח יותר רגשי נחיתות אפשריים, בגלל הדחייה שהוא קיבל מהלקוח. כך גם הגבר שהתחיל עם הבחורה, שאם היא מסרבת לו, הרי שעכשיו הוא בטוח יותר שהיא לא רוצה אותו. וזה לא רק גרוע שהיא לא איתו, אלא שזה גרוע שהוא יותר בטוח שהיא לא רוצה אותו, גם אחרי שהוא אומר לה שהוא רוצה אותה. ולכן האמת צריכה להיאמר...
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
...היה נכנס לחנות ומישהו בא ואמר לו: אדוני אני יודע מה אתה רוצה לקנות נניח שהייתה דרך לקרא מחשבות, נניח שהייתה דרך לצטט ללקוח, נניח שלקוח נכנס לחנות, אוטומטית להביא סרט מאיפשהו שאומר לנו מה הלקוח רוצה לקנות, נניח שהייתה טכנולוגיה כזאת, והלקוח לא יודע אפילו שיש טכנולוגיה כזאת, ומישהו בא ללקוח ואומר לו: טוב אני יודע מה אתה רוצה לקנות, אתה מחפש טלוויזיה כזאת, בגודל כזה, ברוחב כזה וכזה. אז מהיבט מסוים הלקוח היה חושד: מאיפה אתה יודע מה אני רוצה? מה אתה עוקב אחרי? מה אתה מנסה לרמות אותי? מה, אולי אתה יודע...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על האם לקרוא ללקוח בשמו? האם לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח, שימוש בשם הפרטי מול לקוח, איך ליצור קרבה עם לקוח? שימוש בשם הלקוח, שימוש בשם של הלקוח, שם חיבה של הלקוח, לקרוא ללקוח בשם חיבה, לקרוא ללקוח בכינוי, האם לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם חיבה? האם לקרוא ללקוח בכינוי חיבה? איך לפנות ללקוח בשיחת טלפון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם חיבה, שימוש בכינוי חיבה, משמעות שימוש בשם פרטי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ליצור קרבה עם לקוח, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ליצור קרבה עם לקוח, איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למציאת זוגיות, אימון אישי קואצ'ינג, ייעוץ נפשי בנושא ליצור קרבה עם לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.8320 שניות - עכשיו 01_09_2025 השעה 11:15:43 - wesi1