... למשל כשמשתמשים בשחקנים
מפורסמים, נוצר הרעיון שאם כולם מעריכים את השחקן, אז הוא ודאי טוב. כאשר אדם נחשף שוב ושוב לשחקן שמקבל כבוד והערכה, הוא יכול להתחיל להאמין שצריך
להיות מפורסם כדי שיעריכו אותו. כך שטיפת מוח עובדת - היא לא תמיד בהצגת רעיונות ישירים, אלא ברעיונות שמבוססים על הנחות יסוד. לדוגמה, כל ... רואה פרסומת שמציגה אדם
מפורסם או מושא הערצה, הוא לא רק עובר שטיפת מוח לגבי הדימוי של אותו אדם, אלא גם מתחיל להאמין שהפופולריות היא דבר חשוב ומשמעותי. מהם ... שבהם משתמשים בשחקנים
מפורסמים. הקהל רואה כיצד אנשים מריעים לשחקן
מפורסם, מה שמחזק את הרעיון שכדאי
להיות מפורסם . כך נוצרת אמונה המבוססת על חשיפה עקבית לרעיונות נגזרים, מבלי לבחון את תקפותם. איך ניתן למנוע שטיפת מוח? הדרך למנוע שטיפת ...