אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט?

מוניטין שלילי באינטרנט יכול להשפיע על איך אחרים תופסים אותך, את העסק שלך, או את המותג שלך. תרחיש כזה נוצר כאשר מישהו מחפש את שמך או את שם העסק שלך ומוצא כתבות או ביקורות שליליות, חלקן יכולות להיות שקריות או לא מדויקות. לא תמיד קל להתמודד עם מצב כזה, אך אליעד מציע דרכים להתמודד ולהתפתח למרות הקשיים.

האם מוניטין שלילי מסמל סוף הדרך?

רבים מאמינים כי אם יש לך מוניטין שלילי, זה עשוי לשלול ממך את ההזדמנות להצליח. עם זאת, לא תמיד מדובר באמת מוחלטת. אף אדם או עסק לא חסין ממידע שלילי, אפילו פוליטיקאים מצליחים בעולם או הדמויות הציבוריות המובילות ביותר. כמות המידע השלילי שעשוי להתפרסם עליהם גדולה מאוד, כולל שקרים, השמצות ועוד, אך הם מצליחים לנהל מדינות, לעסוק במקצועותיהם ולהשפיע באופן חיובי.

אליעד מציין כי גם ספרים כמו התנ"ך, או רעיונות דתיים ומפולמלים כמו האמונה באלוהים, נפגעים כל הזמן מביקורות שליליות, ועדיין זוכים להערצה ולכבוד. המשמעות היא שברגע שאתה נכנס לאינטראקציה עם אנשים, בין אם אתה אדם, עסק, פוליטיקאי או מותג, תמיד יהיו תגובות חיוביות ושליליות כאחד. ככל שתהיה יותר מפורסם, כך מספר התגובות השליליות יגדל.

כיצד מוניטין שלילי יכול להשפיע?

כאשר יש מוניטין שלילי עליך באינטרנט, תוצאות חיפוש יכולות להציג ביקורות לא מחמיאות או השמצות. זה יכול לגרום לאנשים לחשוב שאתה לא מקצועי, אך יש להבין כי השפעת זה לא בהכרח תהיה גורלית. החיפושים האינטרנטיים עליך לא תמיד יקבעו אם מישהו יבחר להיעזר בשירותיך או לקנות ממך. לדוגמה, אם לקוח מחפש מסעדה והוא מוצא דירוג של 2 מתוך 5, הוא עשוי לקרוא גם את התגובות החיוביות והשליליות. אם האוכל טוב, הוא עשוי להתעלם ממחירים גבוהים או שירות גרוע.

למה אנשים כותבים תגובות שליליות?

התגובות השליליות לא תמיד משקפות את איכותך או את איכות המוצר שלך. אנשים כותבים ביקורות שליליות מסיבות שונות:
  • חוו חוויה אישית גרועה שלא מייצגת את כלל הלקוחות.
  • הם עשויים להיות מתחרים מנסים לפגוע במוניטין שלך.
  • הם טיפוסים שליליים שנהנים להתלונן.
  • הם לא קיבלו בדיוק את מה שציפו.
  • הם טעו בבחירת המוצר או השירות והוא לא התאים להם.
איך זה משפיע על הלקוחות שלך?

ביקורת שלילית יכולה להוריד את הדירוג הכללי של מוצר או שירות שלך במנועי חיפוש כמו גוגל או פייסבוק. אך חשוב להכיר בכך שזו לא תמיד נקודת המפתח להחלטת הלקוח. מה שמשפיע באמת עליהם הוא הפער בין היתרונות לחסרונות שהם רואים במוצר או בשירות שלך.

מה לעשות עם מוניטין שלילי?

1. ניסיון להסרת התוכן

אם מדובר במידע שקרי לחלוטין, ניתן לפעול להסיר אותו באמצעות:
  • פנייה ישירה לאתרים שפרסמו את המידע.
  • הגשת תביעה בגין דיבה.
  • בקשת הסרה מגוגל או מאתרים אחרים (כמו במקרה של פגיעה בפרטיות).
2. בניית מוניטין חיובי

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם מוניטין שלילי היא לבנות מוניטין חיובי. במקום לנסות להילחם בהשמצות, יצירת תוכן חיובי היא הדרך היעילה ביותר:
  • תפרסם מאמרים וסרטונים שמציגים את הצלחותיך.
  • עודד לקוחות מרוצים לכתוב ביקורות חיוביות.
  • הראה את היתרונות שלך באופן ברור במקום לנסות להסביר למה הביקורות השליליות אינן נכונות.
דוגמה לפוליטיקאי שמכפישים אותו

אם פוליטיקאי נתקל בהשמצות או תוקפים אותו, הדרך הטובה ביותר היא לא להיכנס לעימותים, אלא להציג תוצאות חיוביות. הציבור לא תמיד מתעניין בהשמצות, אלא הוא רוצה לראות תוצאות שמועילות לו.

מסקנה

הדרך האמיתית להילחם במוניטין שלילי היא לשפר את המוצר או השירות שלך. בעזרת פיתוח חוויית לקוח יוצאת דופן, שיווק חיובי, והפצת תוכן שמציג את היתרונות שלך, תוכל לשפר את המוניטין שלך ולהתמודד עם ביקורות שליליות בצורה מיטבית.
איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט?

מוניטין שלילי באינטרנט הוא מצב שבו כאשר מישהו מחפש את שמך, את שם העסק שלך, את שם החברה שלך או של המוצר שלך, הוא מקבל מידע שלילי - חלקו אמיתי, חלקו שקרי, וחלקו חצי - אמת. מידע כזה יכול להשפיע על הדרך שבה אנשים תופסים אותך ולגרום לנזקים מקצועיים ואישיים. לכן, השאלה החשובה היא: איך מתמודדים עם מידע שלילי באינטרנט?

האם מוניטין שלילי מסמל סוף הדרך?

יש אנשים שיגידו לך: "אם יש עליך מידע שלילי באינטרנט, נדפקת", אך זה לא בהכרח נכון. יש גם כאלה שיגידו: "אם יש מידע שלילי עליך, הדרך הכי טובה היא לנסות להוריד אותו מהאינטרנט". אם המידע שקרי לחלוטין, ניתן לתבוע את מי שפרסם או לנסות לפנות לאתר ולבקש להסיר אותו. אבל יש נקודה חשובה יותר: זה לא באמת משנה כמה מידע שלילי יש עליך באינטרנט.

תחשוב על הפוליטיקאים הכי מצליחים בעולם - כמה מידע שלילי יש עליהם? אינספור כתבות רעות, השמצות, סיפורים מפוברקים וגם דברים אמיתיים שהם לא מחמיאים. ועדיין, הם מנהלים מדינות. ניקח דוגמה אחרת - התנ"ך, הספר הכי מפורסם בעולם. האם אין עליו ביקורות שליליות? ברור שיש, ועדיין אנשים מעריצים אותו ומאמינים בו. אפילו האמונה באלוהים, שהיא נושא מרכזי בכל כך הרבה דתות, נמצאת תחת מתקפה מתמדת מצד אנשים שחושבים שהיא טעות. אבל למרות כל זה - אנשים ממשיכים להאמין.

מה זה אומר? זה אומר שברגע שאתה מתחיל להיות באינטראקציה עם אנשים, בין אם אתה עסק, אדם מפורסם, מותג או פוליטיקאי, מחויב המציאות שיהיו עליך תגובות חיוביות וגם שליליות.

ככל שתהיה יותר מפורסם - כך יהיו יותר תגובות שליליות

ברגע שאתה פועל בעולם, מוכר מוצרים, מציג את עצמך - יהיו גם אנשים שיאהבו אותך וגם כאלה שידברו נגדך. ככל שתהיה יותר מצליח ויותר מוכר, יהיו יותר ביקורות שליליות. לדוגמה:
  • אם יש לך שני חברים, אז לכל היותר רק בן אדם אחד יכול לשנוא אותך.
  • אבל אם יש לך 1,000 חברים, ואם רק 10% מהם לא מסתדרים איתך - יש לך כבר 100 אנשים שמדברים עליך רע.
  • אם יש לך מיליון לקוחות, גם אם רק 1% מהם חוו חוויה שלילית - זה כבר עשרת אלפים תגובות שליליות.
מדוע אנשים כותבים תגובות שליליות?

התגובות השליליות לא תמיד קשורות לאיכות שלך או של המוצר שלך. לפעמים אנשים מתלוננים כי:
  • הם עברו חוויה אישית גרועה (שלא מייצגת את כלל הלקוחות).
  • הם מתחרים שלך שמנסים לפגוע בך.
  • הם פשוט טיפוסים שליליים שנהנים להתלונן.
  • הם לא קיבלו בדיוק את מה שציפו.
  • הם טעו בבחירת המוצר או השירות, והוא לא התאים להם.
איך זה משפיע על הלקוחות שלך?

כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש אותך בגוגל ורואה תגובות שליליות, זה מגדיל את הסיכוי שהוא יחשוב שאתה לא טוב. עם זאת, חשוב להבין שזו לא הנקודה הכי קריטית בהחלטה שלו. ההחלטה אם לקוח יקנה ממך או לא לא תלויה בכמות הביקורות השליליות, אלא בפער בין היתרונות לחסרונות שהוא רואה אצלך.

דוגמה: מסעדה עם דירוג נמוך

נניח שאתה מחפש מסעדה, ורואה שהדירוג שלה הוא 2 מתוך 5. אתה נכנס לתגובות ורואה דברים כמו:

- "האוכל היה מצוין!"

- "מחירים יקרים מאוד."

- "שירות גרוע!"

- "מנות מיוחדות וטעימות!"

מה יקרה? אם אתה מחפש אוכל איכותי ולא אכפת לך מהמחיר - הביקורת על המחיר לא תשנה לך. לעומת זאת, אם מה שהכי חשוב לך זה שירות מהיר, אולי תבחר במסעדה אחרת.

המסקנה: אנשים לא מסתכלים רק על כמה מידע שלילי יש, אלא על מה בדיוק נאמר והאם זה משפיע עליהם אישית.

אז איך מתמודדים עם מוניטין שלילי?

1. הדרך הראשונה - ניסיון להסרת התוכן

אם מישהו כתב עליך מידע שקרי, אפשר לנסות להסיר אותו דרך:
  • פנייה ישירה לאתר שפרסם את התוכן.
  • תביעת דיבה נגד מי שפרסם את המידע.
  • בקשת הסרה מגוגל (למשל אם מדובר בפרטיות אישית).
2. הדרך הטובה ביותר - בניית מוניטין חיובי

אין דרך טובה יותר להתמודד עם מוניטין שלילי מאשר להציף את האינטרנט במידע חיובי. במקום לנסות להילחם בכל ביקורת, פשוט תיצור תכנים שמציגים אותך באור טוב:
  • תפרסם מאמרים וסרטונים שמדברים על ההצלחות שלך.
  • תעודד לקוחות מרוצים לכתוב ביקורות חיוביות.
  • תראה בפועל את היתרונות שלך - במקום רק לנסות להסביר למה הביקורות השליליות לא נכונות.
דוגמה: פוליטיקאי שמכפישים אותו

אם אתה פוליטיקאי ומכפישים אותך, הדרך הכי טובה להתמודד עם זה היא לא להתמקד בהכחשה, אלא פשוט להביא תוצאות טובות. הציבור לא באמת אכפת לו מהכתבות השליליות - אם הוא רואה שאתה מספק לו את מה שהוא רוצה, הוא יתמוך בך.

דוגמה: אדם עם עבר פלילי

גם אם יש עליך כתבות על כך שישבת בכלא בעבר, אם אנשים רואים שאתה עכשיו מועיל להם - זה כבר לא משנה להם. אנשים ישפטו אותך לפי איך שאתה יכול להועיל להם כיום.

מסקנה: הדרך הכי טובה להילחם במוניטין שלילי - לעשות טוב

אין קיצור דרך. הדרך האמיתית להילחם במוניטין שלילי היא פשוט להיות טוב יותר:
  • לשפר את המוצר או השירות שלך.
  • לתת חוויית לקוח יוצאת דופן.
  • להפיץ כמה שיותר מידע חיובי.
  • לתת לאנשים להשתמש במוצר שלך בחינם, כדי שיוכלו לראות בעצמם שהוא טוב.
סיכום: איך להתמודד עם מוניטין שלילי?

1. אל תיבהל ממידע שלילי - לכולם יש ביקורות שליליות.

2. אם מדובר במידע שקרי, אפשר לנסות להסיר אותו.

3. הדרך היעילה ביותר להתמודד עם ביקורות שליליות היא ליצור מוניטין חיובי.

4. תן לאנשים לראות בפועל את היתרונות שלך - אל תנסה רק "להסביר" אותם.

5. זכור: אנשים לא מסתכלים רק על מה שכתבו עליך - הם מסתכלים על מה שאתה עושה עבורם.
איך למתג את עצמך? איך להתמודד עם מיתוג שלילי באינטרנט? מיתוג עסקי, עסקה עם השטן, איך ליצור מוניטין חיובי באינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט? לקוחות ממליצים באינטרנט, איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים באינטרנט? איך להתמודד עם תלונות של לקוחות באינטרנט? המלצות של לקוחות באינטרנט, ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט, איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט? פרסום חיובי באינטרנט, מיתוג אישי, מיתוג חיובי באינטרנט, מיתוג באינטרנט, בניית מותג באינטרנט, לבנות מותג, שיווק עצמי, ניהול מוניטין, איך להתמודד עם פרסום שלילי באינטרנט? איך להתמודד עם תגובות שליליות באינטרנט? איך להתמודד עם כתבות שליליות באינטרנט? איך להתמודד עם דירוג שלילי באינטרנט? איך להתמודד עם ביקורת שלילית באינטרנט? איך להתמודד עם השמצות באינטרנט? איך להתמודד עם לקוחות משמיצים באינטרנט? כתבות חיוביות, לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, דיל עם השטן, שימוש בסמים, התמכרות לסמים, הדגמה ללקוחות, לשכנע לקוחות, למכור ללקוחות, איך לנהל מוניטין שלילי? איך לנהל מוניטין חיובי? ביבי נתניהו, להיות מפורסם, מה לעשות אם מתלוננים עליך? מה לעשות אם משמיצים אותך? איך להתמודד אם משמיצים אותי? איך להתמודד אם מתלוננים עלי? איך להתמודד אם מכפישים אותי? מה לעשות אם מכפישים אותך? איך להתמודד עם הוצאת דיבה? איך להתמודד עם לשון הרע? איך להתמודד עם הוצאת שם רע? הסרת פרסום שלילי בגוגל, אין פרסום שלילי, איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי? איך להתמודד עם פרסום שלילי בגוגל? איך להתמודד עם פרסום שלילי בפייסבוק? ניקוי מוניטין שלילי, איך לנקות מוניטין שלילי? יעוץ עסקי, מוניטין חיובי, תגובות חיוביות, דירוג חיובי, ביקורת חיובית, המלצות באינטרנט, לקוחות ממליצים, המלצות של לקוחות, פידבק חיובי, חוות דעת חיובית, איך להתמודד עם לשון הרע ברשת? איך להתמודד עם לשון הרע באינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי בגוגל? לקוחות ממליצים בגוגל, התמודדות עם לקוחות מתלוננים בגוגל, התמודדות עם תלונות של לקוחות בגוגל, המלצות של לקוחות בגוגל, פרסום חיובי בפייסבוק, מיתוג שלילי בפייסבוק, מיתוג חיובי בפייסבוק, מיתוג בפייסבוק, בניית מותג בפייסבוק, לבנות מותג בפייסבוק, שיווק עצמי בפייסבוק, ניהול מוניטין בפייסבוק, איך להתמודד עם מוניטין שלילי בפייסבוק? התמודדות עם תגובות שליליות בפייסבוק, כתבות שליליות בפייסבוק, דירוג שלילי בפייסבוק, ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל, התמודדות עם ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל, פרסום חיובי בגוגל, איך להתמודד עם מיתוג שלילי בגוגל? מיתוג חיובי בגוגל, מיתוג בגוגל, בניית מותג בגוגל, לבנות מותג בגוגל, שיווק עצמי בגוגל, ניהול מוניטין בגוגל, איך להתמודד עם מיתוג בגוגל? מוניטין שלילי בגוגל, התמודדות עם תגובות שליליות בגוגל, כתבות שליליות בגוגל, איך להתמודד עם דירוג שלילי בגוגל? איך להתמודד עם ביקורת שלילית בגוגל? התמודדות עם השמצות בגוגל, לקוחות משמיצים בגוגל, תלונות של לקוחות בגוגל, מיתוג עסקי בגוגל, כתבות חיוביות בגוגל, איך לנהל מוניטין שלילי בגוגל? להתמודד עם הוצאת דיבה בגוגל, לשון הרע בגוגל, הוצאת שם רע בגוגל, איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי בגוגל? המלצות בגוגל, לקוחות ממליצים בפייסבוק, איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים בפייסבוק? תלונות של לקוחות בפייסבוק, המלצות של לקוחות בפייסבוק, ביקורות חיוביות של לקוחות בפייסבוק, איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק? ביקורת שלילית בפייסבוק, השמצות בפייסבוק, התמודדות עם לקוחות משמיצים בפייסבוק, התמודדות עם תלונות של לקוחות בפייסבוק, מיתוג עסקי בפייסבוק, כתבות חיוביות בפייסבוק, איך לנהל מוניטין שלילי בפייסבוק? להתמודד עם הוצאת דיבה בפייסבוק, איך להתמודד עם לשון הרע בפייסבוק? איך להתמודד עם הוצאת שם רע בפייסבוק? איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי בפייסבוק? המלצות בפייסבוק, התמודדות עם לשון הרע בפייסבוק
להתמודד עם השמצות באינטרנט התמודדות עם תלונות חינם נאמנות פיתוח מוצר בחינם מכור מחיר יקר מידי לשכנע לקוח עסקה גמילה facebook איך להתמודד איך להתמודד עם פרסום שלילי אינטרנט ביקורת ביקורת שלילית ביקורתיות גוגל דירוג שלילי דעת השמצות באינטרנט התמודדות חוות דעת שליליות חוות דעת שלילית חשיפה שלילית כתבות שליליות להתלונן להתמודד להתמודד עם פרסום שלילי למתג לנהל לקוח לקוחות לקוחות משמיצים מוניטין מוניטין שלילי מותג מיתוג מיתוג באינטרנט מנהל ניהול ניהול מוניטין פידבק שלילי פייסבוק פרסום רע פרסום שלילי שלילי שליליות שלילית תגובות תגובות שליליות תלונה תלונות תלונות של לקוח תלונות של לקוחות
ביקורת / להעביר ביקורת - מה הופך העברת ביקורת, לביקורת בונה חיובית וטובה?
ביקורת להעביר ביקורת - מה הופך העברת ביקורת, לביקורת בונה חיובית וטובה? ביקורת. העברת ביקורת. ביקורת בונה. ביקורת הורסת. הגורם שהופך ביקורת לטובה זאת האמת השלמה. ישנם שני סוגים של אמת. אמת שלמה ואמת חלקית. אמת חלקית = הסתכלות רק על חלק מהאמת = חוסר ... השני = חוסר הבנת ההיגיון של הצד השני = מחשבה שהאמת נמצאת רק בצד של הדובר = העברת ביקורת שלילית על הצד השני = ביקורת הרסנית. אמת שלמה = הסתכלות על כל האמת = הסתכלות על התמונה המלאה = הבנת הצד השני = הבנת ההיגיון האמיתי בהחלט של הצד השני = קבלת הצד השני כפי שהוא = ביקורת שנובעת מתוך קבלת הצד השני = ביקורת שתכליתה להשלים את האמת של הצד השני לאמת הגדולה יותר = הכלת הצד השני = אהבה = ביקורת בונה = ביקורת חיובית = ביקורת טובה. מי שאינו מסוגל להבין את ההיגיון של האדם שמולו, טוב יעשה אם לא יעביר עליו ביקורת. כאשר זה שמעביר ביקורת אינו מבין את ההיגיון של האדם שמולו, הרי שהביקורת באה מתוך שלילה של הצד השני, הביקורת שוללת את הצד שמנגד, הביקורת גורמת לצד שמנגד להתבצר בתוך העמדה שלו. ביקורת שלילית = פחד של זה שמעביר ביקורת. כאשר אדם רואה מישהו שעושה משהו שנוגד את צורת החשיבה שלו, הדבר הזה יוצר אצלו פחד. האדם מפחד מכך שמישהו עושה אחרת ממנו. האמת של האדם עצמו מתערערת. וכפעולה של הגנה עצמית, האדם מעביר ביקורת על הצד השני. ביקורת שמטרתה לשלול את זכותו של הצד השני להיות כפי שהוא, ביקורת שמטרתה לחזק אצל האדם את המחשבה כי הוא צודק. אך כל זה מדובר רק כאשר האדם עצמו שמעביר את הביקורת רחוק מהאמת השלמה. ורק כאשר גם האדם עצמו שמעביר את הביקורת, גם הוא עצמו לא יודע את כל האמת השלמה. כאשר האדם יודע את האמת השלמה, דהיינו, מבין את כל ההיגיון שיש בכל צורות ... שהוא מבין כיצד כולם כבר בסדר גמור וכיצד כל אחד מבטא חלק כלשהו של האמת. העברת ביקורת במקרה כזה, לא נועד כדי להגן על זה שמעביר את הביקורת, מאחר שמצידו הוא רואה את האמת ואת הטוב שנמצאים גם בהתנהגות של זה שמולו. תכליתה של הביקורת במקרה הזה, היא לאפשר לצד השני לראות את התמונה השלמה, דהיינו, לראות גם את הצד השני של המטבע, הצד שכאשר רואים אותו הקונפליקט נעלם והסכסוך נפתר מעצמו. ביקורת בונה =
ביקורת עצמית / העברת ביקורת / פחד מביקורת - מי לא מפחד לקבל ביקורת?
ביקורת עצמית העברת ביקורת פחד מביקורת - מי לא מפחד לקבל ביקורת? מי שיתבונן בעניין יראה, כי ישנם מספר אנשים שלא מפחדים לקבל ביקורת. לדוגמה: אדם טיפש שלא מבין את מה שאומרים לו, הוא לדוגמה לא מפחד לקבל ביקורת. משום שאין שום משמעות למה שאומרים לו, כי הוא לא מבין את מה שאומרים לו, וממילא זה לא משפיע עליו כלל. אך, לא רק אדם טיפש שלא מבין את הביקורת, לא מפחד לקבל ביקורת, אלא גם אדם חכם שמבין את עצמו בשלמות, גם הוא לא מפחד לקבל ביקורת. ונסביר: ביקורת מהותה היא, כאשר האדם לא רואה ולא מבין את הטוב שיש בכל דבר, שאז הוא מעביר ביקורת על הדבר, כדי להפוך אותו לטוב. וכאשר האדם ככ חכם עד שהוא מבין את הטוב שיש בכל דבר, על ידי זה הוא לא מפחד לקבל ביקורת. משום שהוא בכל מקרה מקבל את עצמו איך שהוא, ללא שום תנאי, וללא שום תלות בשום דבר ועניין. ולא משנה מה שיהיה, ולא משנה אם הביקורת נכונה או לא, הוא בכל מקרה מקבל את עצמו, וממילא לא מפריע לו בשום צורה לקבל את הביקורת. אז למה בכל זאת הוא מקבל ביקורת? זא מה המשמעות של הביקורת עבורו? תשובה: כאשר האדם יודע את הטוב שיש בכל דבר, במקרה כזה, הביקורת שהוא מקבל, היא מבחינתו סוג של המלצה לשיפור כדי לעשות את המצב טוב יותר. מצד אחד האדם מבין שהכל טוב באותה המידה ממש, וממילא אין לו שום בעיה לקבל ביקורת. ומצד שני הוא גם יודע שתמיד אפשר לעשות עוד יותר טוב, ומתוך נקודת המבט הזו הוא מקבל את הביקורת. כאשר האדם לא מקבל את עצמו מספיק טוב, על ידי זה הוא מפחד לקבל ביקורת. פן ושמא הביקורת תגרום לו להרגיש פחות טוב עם עצמו. אך כאשר האדם מקבל את עצמו בכל מקרה ובכל מצב, ממילא אין לו שום בעיה לקבל כל ביקורת. ויחד עם זאת, הוא יכול גם לקבל ביקורת, כדי לנסות להסתכל על הדברים בצורה שונה וכולי. ...
דיבור / ביקורת חיובית - מה הופך דיבור לטוב וביקורת לביקורת בונה?
... ביקורת חיובית - מה הופך דיבור לטוב וביקורת לביקורת בונה? דיבור טוב. כולם אוהבים טוב וכולם רוצים לשמוע טוב. מה הופך דיבור לטוב? הגורם האחראי לכך שדיבור יהיה טוב, הוא הדעת. ככל שהדיבור של האדם מקושר יותר אל הדעת והמחשבה שלו, הדיבור נחשב לטוב יותר. כאשר הדיבור מקושר אל הדעת הוא הופך לטוב. משום שדעת אמיתית פירושה הבנה מלאה של ... של המציאות, ממילא הוא אוהב את כולם באמת ודן את כולם לכף זכות. כאשר הדיבור של האדם מגיע מהדעת שלו , הדיבור של האדם חייב להיות טוב, מאחר שהוא גורם לזה ששומע את הדיבור להרגיש טוב יותר. דיבור עם דעת, תכליתו לקרב את השומע אל הטוב. דיבור עם דעת אוהב את השומע ומאפשר לו לאהוב גם את עצמו. בשורה התחתונה, ככל שהדיבור אותו מוציא האדם מפיו מחובר יותר אל הדעת והמחשבה, כך הדיבור עצמו הופך להיות טוב יותר. בשורה ... למקומו. רק כאשר תבין את הצד השני בדיוק כפי שאתה מבין את עצמך, רק אז באפשרותך להעביר אליו ביקורת בונה וחיובית. הרעיון שעומד מאחורי: פוליטיקלי קורקט ... חיובי וטוב שמגיע בגובה העיניים, מתוך קבלת השני וללא התנשאות מעליו. ככל שהדיבור מגיע יותר מהדעת, כך הוא טוב יותר. ...
שיפוט עצמי - איך להעביר ביקורת עצמית בצורה בונה וחיובית?
... עצמי - איך להעביר ביקורת עצמית בצורה בונה וחיובית? בקרה עצמית - כדי שביקורת תהיה יעילה ואפקטיבית, עליה להיות שורשית ואמיתית. כמו כן עליה להיות גם טובה, דהיינו, להיות מספיק טובה כדי לגרום לזה שמעבירים עליו את הביקורת, לרצות לקבל את הביקורת. כפי שכבר ביארתי, ככל שהביקורת אמיתית יותר, כך היא ביקורת טובה יותר. ביקורת אמיתית = ביקורת שמבינה גם את הצד שעליו מעבירים את הביקורת. כדי להפוך ביקורת לאמיתית עליה להיות שורשית ויסודית. ביקורת מגיעה כשיפוט של התנהגות מסוימת. אדם כלשהו מתנהג בצורה כלשהי. קיימת מחשבה כלשהי כי ההתנהגות אינה ראויה וכי היא צריכה להיות אחרת. ומכאן נוצרת הביקורת. כדי שהביקורת תהיה שורשית וטובה, עליה לחקור בראש ובראשונה את הסיבות ואת המניעים של ההתנהגות הנוכחית הקיימת. לכל התנהגות שלילית יש סיבה. הסיבה היא בדכ ובעיקר רגשית. ההתנהגות השלילית, תפקידה להשלים חסך רגשי כלשהו, אצל זה שמבצע את הפעולה שנתפסת כשלילית בעיני הצד שמעביר את הביקורת. כדי לגרום למישהו לשנות את ההתנהגות שלו, יש למצוא עבורו פתרון אמיתי לסיבה האמיתית שבגללה הוא מתנהג כפי שהוא מתנהג. כאשר הביקורת רק שוללת את הצד השני, ממילא אין אינטרס לצד השני לקבל את הביקורת. כאשר הביקורת מספקת מענה לצורך האמיתי של הצד השני, במקרה כזה בהנחה שהצד שמעבירים עליו ביקורת הבין את השכל של זה שמעביר עליו את הביקורת, במקרה כזה הוא יעדיף להקשיב לביקורת, מאחר שהיא מספקת לו פתרון טוב יותר לבעיה האמיתית שלו. כדי שהביקורת תהיה טובה, עליה להיות מסוגלת לספק פתרון ותחליף אמיתי לצורך השורשי שבגללו נוצרה ההתנהגות שעליה מעבירים ביקורת. ולכן ברמה המעשית, כאשר האדם מעביר ביקורת כלשהי על אדם כלשהו כולל על עצמו, עליו לחקור לשורש העניין את הסיבה האמיתית שבגללה ההתנהגות הנוכחית קיימת כפי שהיא. קיימת סיבה כלשהי ... רק כאשר זה שמעביר את הביקורת, מגלה את הסיבה האמיתית שבגללה זה שמעבירים עליו את הביקורת, אכן מתנהג בצורה הספציפית, רק אז הוא מסוגל להציע לו אלטרנטיבה טובה יותר באמת, אלטרנטיבה שתספק מענה אמיתי לצורך האמיתי של הצד המבוקר. כאשר הביקורת מתמקדת בהתנהגות החיצונית בלבד של המבוקר, על ידי זה הביקורת אינה אפקטיבית. כאשר ה
שיפוט עצמי / העברת ביקורת עצמית - אל תדון את חברך, עד שתגיע למקומו!
... עצמי העברת ביקורת עצמית - אל תדון את חברך, עד שתגיע למקומו! אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו, ...
מי זה אליעד כהן? למה ללמוד אצל אליעד כהן? השיטה של אליעד כהן, לפגוש את אליעד כהן, ביקורת על מורה רוחני, מנהיגות, מאמן אישי מומלץ, כסף ואושר, לרצות כסף, להרוויח כסף, חיפוש האושר, מודעות עצמית
מי זה אליעד כהן? למה ללמוד אצל אליעד כהן? השיטה של אליעד כהן, לפגוש את אליעד כהן, ביקורת על מורה רוחני, מנהיגות, מאמן אישי מומלץ, כסף ואושר, לרצות כסף, להרוויח כסף, חיפוש האושר, מודעות עצמית
... זה אליעד כהן? למה ללמוד אצל אליעד כהן? השיטה של אליעד כהן, לפגוש את אליעד כהן, ביקורת על מורה רוחני, מנהיגות, מאמן אישי מומלץ, כסף ואושר, לרצות כסף, להרוויח כסף, חיפוש האושר, ... או הצלחה חומרית בלבד, שכן מטרות אלה עלולות להשתנות או להתנדנד בהתאם לנסיבות חיצוניות. למה אליעד מעודד ביקורת עצמית וביקורת על המורה? אליעד טוען שחלק משמעותי מההתפתחות של האדם זו היכולת להעביר ביקורת על עצמו, על המציאות ועל המורה שלו. הביקורת האמיתית אינה רק ביקורת על המורה, אלא על התפיסות הפנימיות של האדם עצמו. המורה האידיאלי בעיני אליעד הוא כזה שמלמד ... אמיתי ועמוק בכל דבר, כולל בדברי המורה, הוא מגיע להבנה גבוהה יותר של המציאות ושל עצמו. לכן, היכולת להעביר ביקורת היא סימן לצמיחה אמיתית. מהי הגישה הנכונה ללמידה אצל אליעד כהן? הגישה הנכונה ללמידה אצל ... כהן? איך להפסיק לפחד לאבד כסף? למה קשה לפגוש את אליעד כהן? האם ניתן להשיג מטרות מנוגדות בו זמנית? מהי ביקורת עצמית נכונה? איך לגלות את האמת על עצמך? האם כדאי להעביר ביקורת על המורה שלך? ...
מלחמת אגו מול מורה רוחני, איך מתנהג מורה רוחני? לפגוש את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? קושיות על הצדיק, השכל של המחלוקת על הצדיק, ביקורת על מורה רוחני, יחסי מורה ותלמיד, חלק 2
מלחמת אגו מול מורה רוחני, איך מתנהג מורה רוחני? לפגוש את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? קושיות על הצדיק, השכל של המחלוקת על הצדיק, ביקורת על מורה רוחני, יחסי מורה ותלמיד, חלק 2
... מתנהג מורה רוחני? לפגוש את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? קושיות על הצדיק, השכל של המחלוקת על הצדיק, ביקורת על מורה רוחני, יחסי מורה ותלמיד, חלק 2 מדוע ... האישית שלו אל האמת. אליעד מספר שפעם הוא עצמו פחד לחקור את האמת המוחלטת, כי חשש שאולי הוא יגלה משהו רע או שלילי. רק כשהגיע למצב שהוא הרגיש רע באופן ... איך אנשים מגיעים אליו, מקשיבים לתכנים שלו, אך לא מיישמים את הכל בפועל. הם לא מיישמים את העצות עד הסוף, ואז מתלוננים שהשיטה לא עובדת. הוא מדגים זאת עם משל ... מיישמים הכל היא שהם לא באמת מוכנים לוותר על האגו ולהודות שהמורה הרוחני יודע טוב מהם מה הם צריכים. מה משמעות הביקורת וההתנגדות כלפי המורה הרוחני? אליעד מסביר שהביקורת וההתנגדויות כלפיו, או כלפי כל מורה רוחני, הן רק ביטוי לתחושת חיסרון ופחד של המבקר. אדם שמבקר מורה רוחני ומוצא פגמים באישיותו או בהתנהלותו , עושה זאת רק כי אינו מסוגל להודות בכך שהוא זקוק למה שיש למורה להציע. לדבריו, מי שבאמת רעב לאמת, לא יתעסק בביקורת אלא ילך לבדוק בעצמו ויגיע למסקנה ישירה. ... הוא מוכן לקבל כל דבר, אפילו אם זה לא נעים או קשה. הוא צריך להיות מוכן להכיר באמת ללא תנאים, וללא פחד מתוצאות שליליות. רק אז הוא יכול לקבל באמת את מה ... לראות את המציאות כפי שהיא, ללא התנגדות או אגו, כל השאלות והספקות שלו ייעלמו. מהי מלחמת אגו? איך להתמודד עם ביקורת על מורה רוחני? מדוע אנשים נמנעים לפגוש את ...
מלחמת אגו מול מורה רוחני, איך מתנהג מורה רוחני? לפגוש את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? קושיות על הצדיק, השכל של המחלוקת על הצדיק, ביקורת על מורה רוחני, יחסי מורה ותלמיד, חלק 1
מלחמת אגו מול מורה רוחני, איך מתנהג מורה רוחני? לפגוש את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? קושיות על הצדיק, השכל של המחלוקת על הצדיק, ביקורת על מורה רוחני, יחסי מורה ותלמיד, חלק 1
... את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? קושיות על הצדיק, השכל של המחלוקת על הצדיק, ביקורת על מורה רוחני, יחסי מורה ותלמיד, חלק 1 איך מתמודד אליעד כהן עם ביקורת של תלמידים עליו? אליעד כהן מסביר כיצד יש להתמודד עם ביקורת, טענות או מחלוקות כלפי מורה רוחני, ומדגיש כי מאחורי כל מחלוקת, אפילו הקטנה ביותר, מסתתר שכל עמוק ואינסופי. הוא טוען כי כשאדם ... לפי אליעד, מסוגל להבין את השורש של המחלוקת ולראות את השכינה שנמצאת בגלות בתוך הביקורת של התלמיד. הוא מזהה את השכל הפנימי של הדברים שהמבקר עצמו אינו רואה. הוא מביא את דברי רבי נחמן מברסלב, שאומר כי כשאדם שומע ... להתנהג בצורה שנראית רוחנית כלפי חוץ. לעיתים דווקא התנהגות שנראית מוזרה או אפילו שלילית בעיני התלמידים היא ביטוי עמוק של אמת פנימית. הוא מדגיש כי לפעמים הצדיק נראה כמשוגע, ורבים אינם מסוגלים להבין ... אליעד מוסיף שאם אדם נמנע מלפגוש את המורה כי הוא לא רוצה לחשוב על עצמו דברים שליליים , הוא בעצם בורח מעצמו ולא מהמורה. האמת הלא נעימה היא שיקוף שלו עצמו, ובריחה ממנה רק תאריך את סבלו הפנימי. כיצד להגיע ... היא להתבונן לעומק, מעבר לצורה החיצונית, ולהבין מה מסתתר מאחוריה. איך להתמודד עם ביקורת על המורה הרוחני? מדוע יש מחלוקת על הצדיק? האם התנהגות חיצונית מעידה על המהות? מהו היחס הנכון בין מורה רוחני לתלמיד? כיצד ...
לשפוט אחרים, לשפוט את עצמך, הכל השתקפות שלך, השתקפות עצמית, החיסרון הוא שלך, כולם בדיוק כמוך, קשוט עצמך ואחר כך קשוט אחרים, העברת ביקורת, להעביר ביקורת, למצוא עניין בכל דבר
לשפוט אחרים, לשפוט את עצמך, הכל השתקפות שלך, השתקפות עצמית, החיסרון הוא שלך, כולם בדיוק כמוך, קשוט עצמך ואחר כך קשוט אחרים, העברת ביקורת, להעביר ביקורת, למצוא עניין בכל דבר
... אחרים, לשפוט את עצמך, הכל השתקפות שלך, השתקפות עצמית, החיסרון הוא שלך, כולם בדיוק כמוך, קשוט עצמך ואחר כך קשוט אחרים, העברת ביקורת, להעביר ביקורת, למצוא עניין בכל דבר מהי הדרך בה שיפוט עצמי ... אחרים? במהלך ההרצאה, אליעד מדבר על החשיבות של שיפוט עצמי לפני שיפוט של אחרים. הוא מסביר שהשיפוט שלנו כלפי אחרים הוא בעצם שיקוף של עצמנו. כל ביקורת שאנחנו נותנים כלפי אחרים נובעת מהמקום שבו ... אנחנו לא יכולים להימנע מהמראות שמציגים לנו אחרים, אלא עלינו ללמוד להתבונן בהן ולהבין כיצד הן משקפות את מה שאנחנו חווים בתוך עצמנו. כיצד ביקורת על אחרים משפיעה עלינו? אליעד טוען שביקורת על אחרים היא פעמים רבות מנגנון הגנה. אנחנו מאשימים את אחרים כדי להימנע מהתמודדות עם בעיות שאנחנו לא רוצים להכיר בעצמנו. ככל שנזכה לפתח את היכולת להבין את עצמנו ולהיות מודעים למהות של הביקורת שאנחנו מעבירים כלפי אחרים, נוכל לשפר את האופן שבו אנחנו תופסים את עצמנו ואת הסובלים מהשפעת ביקורת זו. מהי משמעות השאלות בחיים? חלק מהשיחה מתמקד ... התמודדות עם שיפוט עלול לשפר את הבנת העולם? במהלך השיחה, אליעד מסביר את הקשר בין איך אנחנו שופטים אחרים לבין איך אנחנו מבינים את העולם. כל ביקורת או שיפוט על אדם אחר הוא לא רק על האדם, אלא גם ... את המהות של השיחה ולא רק את המילים עצמם. זהו תהליך שמחייב אותנו לא להיות מרותקים רק למילים, אלא להבין את הרעיון העמוק שמאחוריהן. שיפוט עצמי ביקורת על אחרים הבנת עצמך דרך אחרים שאלות עמוקות ... מהות השיחה מה הקשר בין איך אנחנו שופטים אחרים לאיך אנחנו שופטים את עצמנו? הרצאה זו עוסקת בנושא של שיפוט עצמי ושיפוט של אחרים, וההבנה כי כל ביקורת שאנחנו מעבירים על אחרים, בסופו של דבר, היא ... הם למעשה תוצאה של חסרונות שלנו עצמנו. המושג המרכזי בשיחה הוא השתקפות - כל מה שאנחנו רואים אצל אחרים קשור למה שקיים בתוכנו. מהי ההשפעה של ביקורת על עצמנו ועל אחרים? אליעד מסביר שביקורת על אחרים אינה אלא דרך לעיתים להסתיר את החסרונות שלנו, את הפחדים או את הבעיות הלא פתורות שלנו. כשאנחנו שופטים אחרים, אנחנו בעצם שופטים את עצמנו. לדוגמה, אם אנו מרגישים צורך להעביר ביקורת על מישהו שמבצע פעולה בצורה מסוימת, זה יכול לשקף את הבעיה שלנו בכך שאנחנו לא מצליחים לבצע אותה בצורה דומה. ביקורת כלפי אחרים יכולה להיגרם מתוך תחושות פנימיות של ... של אחרים? ההמלצה של אליעד כהן היא קודם כל לפתח את היכולת להקשיב באמת לשאלות ולמילים של אחרים, ולהבין את המהות שלהן. כשאנחנו שומעים שאלה או ביקורת, לעיתים קרובות אנחנו לא באמת מבינים את הכוונה ... אותה באמת, ונראה לנו שהיא לא נראית כשאלה אמיתית. מה שמסתתר מאחוריה הוא לעיתים הרבה יותר עמוק ממה שנראה על פני השטח. מהו התהליך של התמודדות עם ביקורת עצמית? לפי אליעד, הדרך להתמודד עם ביקורת עצמית היא להבין שהחיסרון שאנחנו מזהים בעצמנו ... משהו אחר. למשל, אם אנחנו חושבים שאנחנו לא מצליחים בהיבט מסוים של החיים, זה יכול להיות כי אנחנו לא מעריכים את עצמנו במידה מספקת. התמודדות עם ביקורת על עצמנו היא קודם כל להכיר בכך שהחיסרון שאנחנו ... ולשאול את השאלות הנכונות, ולא לחפש תשובות לשאלות שאנחנו עצמנו לא מבינים. מה המשמעות של מהות השיחה? אליעד מדבר על כך שכל שיחה, כל שאלה, וכל ביקורת נושאים עם עצמם מהות מסוימת. השיחה לא מתמקדת תמיד במילים שמדובר בהן, אלא במהות של השאלה או הביקורת. אם אנחנו לא מבינים את המהות של השיחה, אנחנו ... קרובות אנחנו פשוט שואלים שאלות שקשורות במה שאנחנו כבר חושבים על הנושא, ולא שואלים שאלות שיכולות להוביל אותנו להבנה עמוקה יותר. איך השיפוט והביקורת קשורים למודעות עצמית? השיפוט העצמי והביקורת קשורים ישירות למודעות שלנו - כשהמודעות שלנו לא ... חדה וקשה יותר. לשם כך, כדאי קודם כל לעבוד על המודעות העצמית שלנו, להבין את החסרונות שלנו ולהתמודד איתם בצורה ישירה, ואז נוכל להפסיק להעביר ביקורת על אחרים ולבקר אותם מתוך פחדים פנימיים. שיפוט עצמי השתקפות עצמית ביקורת על אחרים הבנת השאלות התמודדות עם ביקורת הבנת המהות של השיחה מודעות עצמית ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להתמודד עם הוצאת דיבה, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להתמודד עם הוצאת דיבה, איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי ועסקי, מאמן אישי להרזייה, מאמן אישי לביטחון עצמי בנושא להתמודד עם הוצאת דיבה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6094 שניות - עכשיו 16_06_2025 השעה 23:55:13 - wesi1