אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להשתמש ✔איך להעביר מסרים? משמעות המילים, איך שתחליט? איך שתרצה? איך שנראה לך נכון? אם תתחרט, אם תשנה את דעתך, כישורי שיחה, איך להעביר מסרים? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:48איך להעביר מסרים? משמעות המילים, איך שתחליט? איך שתרצה? איך שנראה לך נכון? אם תתחרט, אם תשנה את דעתך, כישורי שיחה, איך להעביר מסרים? איך לנסח משפטים? איך להסביר את עצמך? באיזה מילה להשתמש? NLP, לשתול מחשבות
מה ההבדל בין לומר "מה שתחליט" ל"מה שנראה לך נכון"?

אליעד כהן מסביר בהרצאתו את חשיבות הניסוח המדויק של משפטים כאשר רוצים להעביר מסרים באופן אפקטיבי. הוא מתחיל בדוגמה שבה מישהו שואל אותך: "מה אתה רוצה שאני אעשה?" ואתה עונה לו: "מה שתחליט זה בסדר מבחינתי", או לחלופין: "מה שנראה לך נכון זה בסדר מבחינתי". במבט ראשון, נראה לכאורה שאין הבדל משמעותי, אך אליעד מדגיש שיש הבדל מהותי בין הניסוחים הללו.

ההבדל בין החלטה אקראית להחלטה סיבתית - מדוע זה חשוב?

אליעד מסביר שישנן שתי דרכים עיקריות לקבל החלטות:
  • החלטה אקראית או אמוציונלית - החלטה שמתקבלת על בסיס תחושות, רגשות או רצונות מיידיים. לדוגמה, כשאדם נכנס לחנות גלידה ובוחר טעם מסוים כי "ככה בא לו". ההחלטה הזו איננה מבוססת על חשיבה עמוקה או חישובים שכליים מודעים, אלא על הרגשה פנימית ואינטואיציה.
  • החלטה סיבתית או הגיונית - החלטה שמתבצעת על סמך חשיבה, חישובים שכליים ושיקול דעת עמוק יותר. לדוגמה, כאשר אדם צריך להרכיב משהו והוא חושב בצורה מפורטת מה יהיה נכון לעשות.
המשמעות בניסוח של "מה שתחליט" יכולה להתפרש בשני אופנים, גם כאקראי וגם כסיבתי, מכיוון ש"החלטה" לא בהכרח מעידה על חשיבה עמוקה, אלא יכולה להיות גם אינטואיטיבית. לעומת זאת, הביטוי "מה שנראה לך נכון" או "מה שנראה לך הגיוני" מחייב את השומע לחשיבה מעמיקה ולתהליך סיבתי של בדיקת האפשרויות ובחירת האפשרות הכי הגיונית ומתאימה למצב. לכן, אם רוצים לעודד את השומע להפעיל את ההיגיון, יש להשתמש בביטויים המכוונים להחלטות סיבתיות כמו "מה שנראה לך הגיוני".

מדוע חשוב לשים לב למילה "להתחרט" לעומת "לשנות את דעתי"?

אליעד נותן דוגמה נוספת לגבי שימוש נכון במילים כאשר אדם אומר: "אם אני אתחרט, אז אעשה כך וכך", לעומת הביטוי: "אם אשנה את דעתי, אז אעשה כך וכך". לכאורה מדובר באותה פעולה של שינוי החלטה, אך אליעד מסביר שיש הבדל רגשי עמוק בין "להתחרט" לבין "לשנות את דעתי":
  • "להתחרט" - כולל בתוכו קונוטציה שלילית, מרמז על טעות שנעשתה קודם, תחושת אשמה, ורגש שלילי. כשאדם מתחרט הוא מרגיש ש"היה צריך לקבל החלטה אחרת מראש", ומסיבה זו נוצרת תחושת חוסר נוחות רגשית.
  • "לשנות את דעתי" - לעומת זאת, ביטוי זה הוא ניטרלי ומציין שהמציאות השתנתה או שהתנאים השתנו ולכן לגיטימי לשנות את ההחלטה בהתאם. זהו ביטוי שמאפשר לשנות החלטה בלי המטען הרגשי השלילי שמגיע עם החרטה.
לדוגמה, אם אדם לוקח מטריה כי יורד גשם ולאחר מכן מזג האוויר משתנה, הוא פשוט "משנה את דעתו" ולא לוקח מטריה - ללא כל בעיה או תחושה של טעות. אם הוא היה אומר "התחרטתי שלקחתי מטריה", זה היה מכניס תחושה שלילית של טעות או חוסר שיקול דעת מראש.

למה חשוב לשים לב למילים שאנחנו בוחרים בשיחות?

אליעד כהן מדגיש בהרצאתו שחשוב להקפיד על בחירת מילים מדויקת ומחושבת, מכיוון שכל מילה משפיעה באופן שונה על תת המודע של האדם ששומע אותנו. השימוש הנכון במילים מאפשר לנו לשתול מחשבות בצורה מכוונת ולכוון את השומע לחשוב בדרך הרצויה לנו - בין אם אנחנו רוצים לעודד אותו להפעיל יותר רגש ובין אם אנחנו רוצים שיחשוב באופן שכלי והגיוני יותר.

לסיכום, אליעד מסביר באמצעות דוגמאות מפורטות ופשוטות להבנה, כיצד שינוי קל במילה אחת יכול לשנות לגמרי את המסר שעובר לאדם השני, להשפיע על האופן שבו הוא יקבל החלטות ולהכניס לתוך השיחה רבדים רגשיים או שכליים שונים בהתאם לצורך.
אם אומרים למישהו מישהו אומר לך "תגיד לי מה אתה רוצה שאני אעשה" אתה אומר "מה שתחליט זה בסדר" או שמישהו אומר לך "מה אתה רוצה שאני אעשה" ואתה אומר לו "תקשיב מה שתחשוב שנכון זה בסדר" האם יש הבדל בין שני הניסוחים חוץ מהמילים או לא.

ש: פה תעשה פה תחשוב.

אליעד: מה שתחליט להגיד למישהו "מה שתחליט זה בסדר מבחינתי" או "מה שתחשוב שנכון זה בסדר מבחינתי" או מה "שתרצה זה בסדר מבחינתי" יש הבדל בין זה יש הבדל בין הניסוחים או שזה אותו דבר, "מה שבא לך מה שנכון לך מה שנראה לך מה שמתאים לך מה שתעדיף מה שתחליט" יש הבדל בין הדברים או לא אז קודם כל כמובן שיש הבדל נגיד שבמהות אין הבדל אבל בצורה ברור שיש הבדל, עכשיו אני אסביר את אחד ההבדלים המרכזיים יש בעיקרון שתי דרכים לקבל החלטה אחת בצורה אקראית ואחת בצורה סיבתית.

לדוגמא נגיד שעכשיו אתה הולך לחנות גלידות ואומרים לך "איזה גלידה בא לך" אתה אומר "זה בא לי" לפי מה החלטת החלטה אמוציונלית רגשית אמרת לאו דווקא אקראית אבל יותר רגשית כזה "וואלה זה מה שבא לי זה מה שהתחשק לי" אתה לא עושה איזה חישובים שכליים וזה למרות שיש חישובים אבל אתה לא באמת עושה חישובים מודעים יש החלטות שהן אקראיות, עכשיו לעומת זאת אם עכשיו אתה נגיד צריך להרכיב משהו אתה חושב בינגו "איך יכול להרכיב מה נכון לעשות".

עכשיו כאשר אתה אומר למישהו "תעשה מה שתחליט זה מקובל עלי" או "מה שבא לך" או "מה שנראה לך" אז אתה בעצם שותל לו במוח מחשבה "מה שתרצה זה בסדר" כאילו גם אם לא עשית פה תהליך סיבתי של חשיבה כשאתה אומר לו "תעשה מה שנראה לך נכון" אתה בעצם אומר לו "תראה זה מקובל עלי מה שתחליט אבל בתנאי שבדקת שזה נכון" כי המילה תחליט אם אתה עושה את מה שנראה לך נכון אז החלטת משהו אבל אם החלטת משהו זה לא בהכרח שעשית את מה שנראה לך נכון יכול להיות שעשית מה שבא לך.

במילה "תחליט" אפשר לפרש באופן אקראי ואפשר לפרש סיבתי המילה "תעשה את מה שנראה לך הגיוני" זה יותר סיבתי פחות אקראי ולכן אם מישהו שואל אותך "תגיד לי מה אתה רוצה שאני אעשה" ואתה רוצה שהוא יחשוב בהיגיון אז אל תגיד לו "מה שתחליט זה בסדר" תגיד לו "תקשיב מה שנראה לך הגיוני זה בסדר" או מה שתחשוב בהיגיון שזה הגיוני זה בסדר" שזה כמו להגיד לו "אני סומך עליך אבל אני רוצה שתחשוב בהיגיון" ואם אתה תגיד לו "תעשה את מה שבא לך מה שתחליט" אז הוא אומר "וואלה אני יכול משהו שבא לי זה לא חייב דווקא להפעיל את השכל".

הבנו זאת הייתה דוגמא קטנה לשימוש במילים, עכשיו ניתן עוד דוגמא עכשיו אם אתה אומר למישהו נגיד "בוא נעשה ככה וככה אבל אם אני אתחרט אז ככה וככה" או "אם אני אשנה את דעתי אז ככה וככה" אם אתה מתחרט ואתה משנה את דעתך זה אותו דבר נכון אם אתה אומר משהו ואז אתה מתחרט, אם אתה אומר משהו אומר "שלום אני רוצה לאכול x" ואז אתה אומר "אופס התחרטתי אני משנה את דעתי אני רוצה לאכול y" שינית את דעתך התחרטת זה אותו דבר.

ש: זה לא אותו דבר.

אליעד: למה זה לא אותו דבר כן למה זה לא אותו דבר.

ש: כי בשבילי יש בפנים איזשהן רגשות שליליות מבחינתי.

אליעד: נכון אז מה האמת אז האמת היא שלהתחרט במילה להתחרט יש תוספת רגשית כשאתה אומר למישהו "אם אני אתחרט" אתה שותל לו במוח מחשבה שאתה עשית משהו לא תקין חרטה זה על משהו לא תקין אם לדוגמא נגיד עכשיו אומרים "ירד גשם" ואתה לוקח מטריה עד כאן זה בסדר בסדר ואז פתאום נהיית שמש אז אתה אומר "וואלה עכשיו אני רוצה לא לקחת מטריה הכל בסדר" אבל להתחרט זה כמו להגיד עשיתי טעות להתחרט זה כמו להגיד עשיתי טעות למה אתה מתחרט זאת אומרת שמראש היית צריך לקבל החלטה אחרת.

כשבן אדם משנה את דעתו הוא אומר "תקשיב הסיטואציה השתנתה לכן שיניתי את דעתי" אבל כשאתה מתחרט זה כאילו "יש לך רגשות חרטה למה קודם לא קיבלת החלטה נכונה ואז כשאתה אומר "רגע אני מתחרט" אתה בעצם שותל מחשבה שאתה לא מספיק בסדר. עכשיו אותו דבר גם הפוך אתה יכול להגיד למישהו אם תתחרט או אם תשנה את דעתך לשנות את דעתך זה כאילו יותר לגיטימי כי שינית את דעתך זאת זכותך לשנות את דעתך להתחרט זה חרטה זה "אתה לא בסדר אתה קיבלת החלטה לא נכונה מראש", בקיצור זאת הייתה עוד דוגמא למשמעות שככה מעבירים מסרים בתת מודע באמצעות רק החלפת מילה.
הרגשה מזג האוויר הרגשת אקראית לגיטימיות סיבתיות משפטים דוגמאות רגש בן אדם האמת היא nlp איך להסביר איך להסביר את עצמי איך להסביר את עצמך איך להעביר איך להעביר מסר איך להעביר מסרים איך לנסח איך לנסח משפט איך לנסח משפטים איך שנראה לך איך שנראה לך נכון איך שתחליט איך שתרצה אם תשנה את דעתך אם תתחרט באיזה מילה באיזה מילה להשתמש דעת החלטות החלטיות הסבר הסברים העברת מסרים כישורי שיחה כישורים להסביר להסביר את עצמי להסביר את עצמך להעביר להעביר מסר להעביר מסרים להשתמש לנסח לנסח משפט לנסח משפטים לשתול לשתול מחשבות מחשבות משמעות משמעות ה משמעות המילים משמעות מילים משפטים נלפ נראה לך נכון שתילת מחשבות תשנה את דעתך
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
... עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול ... איך משפיעים שיקולי איכות על ההחלטה להשתמש באאוטסורסינג? אליעד מפרט את סוגיית האיכות ומסביר ... העסק. לסיכום, איך לקבל החלטה אם להשתמש באאוטסורסינג או לבצע משימות לבד? אליעד מסכם את ... כדאיות שימוש ב outsourcing, האם להשתמש ב outsourcing? האם כדאי לגייס עובדים? האם לשכור ...
אין שכל אין דאגות, להשתיק את השכל, להפסיק להשתמש בשכל, לא להשתמש בשכל, לא לשאול שאלות, הרמוניה, לשתוק, שתיקה מוחלטת, לשאול עד הסוף, להשתמש בשכל
אין שכל אין דאגות, להשתיק את השכל, להפסיק להשתמש בשכל, לא להשתמש בשכל, לא לשאול שאלות, הרמוניה, לשתוק, שתיקה מוחלטת, לשאול עד הסוף, להשתמש בשכל
... שכל אין דאגות, להשתיק את השכל, להפסיק להשתמש בשכל, לא להשתמש בשכל, לא לשאול שאלות, הרמוניה, לשתוק, שתיקה מוחלטת, לשאול עד הסוף, להשתמש בשכל למה עדיף לא לשאול שאלות בכלל? אחת הגישות ...
איך לפתח שיחה? איך להשתמש בשאלה סגורה כדי לפתוח שיחה? מתי להשתמש בשאלה סגורה? מתי להשתמש בשאלה פתוחה? איך לנסח שאלות? מיומנויות שיחה, תקשורת בין אישית, איך לדובב מישהו? לשאול מה שלומך, איך עבר עליך השבוע?
איך לפתח שיחה? איך להשתמש בשאלה סגורה כדי לפתוח שיחה? מתי להשתמש בשאלה סגורה? מתי להשתמש בשאלה פתוחה? איך לנסח שאלות? מיומנויות שיחה, תקשורת בין אישית, איך לדובב מישהו? לשאול מה שלומך, איך עבר עליך השבוע?
... לפתח שיחה? איך להשתמש בשאלה סגורה כדי לפתוח שיחה? מתי להשתמש בשאלה סגורה? מתי להשתמש בשאלה פתוחה? איך לנסח שאלות? מיומנויות שיחה, תקשורת בין אישית, איך לדובב מישהו? לשאול מה שלומך, איך עבר עליך השבוע? איך להתחיל שיחה בצורה נכונה? כאשר ... או איך עבר עליך השבוע?. אליעד כהן מסביר שלכל אחת מהשאלות האלו יש תפקיד שונה לחלוטין בשיחה, והבחירה ביניהן תלויה במה שרוצים להשיג. מתי להשתמש בשאלה מה שלומך? כאשר אומרים למישהו מה שלומך? בדרך כלל מדובר בשאלה סגורה שנועדה לצאת ידי חובה, כלומר, לקבל תשובה קצרה ועניינית כמו הכל בסדר, ולא להעמיק בשיחה. זה מתאים למצבים שבהם אין עניין אמיתי לפתח שיחה עמוקה, או כאשר רוצים לסמן וי על עצם השאלה כדי להמשיך הלאה. מתי להשתמש בשאלה איך עבר עליך השבוע? השאלה איך עבר עליך השבוע? היא שאלה פתוחה יותר, שמטרתה בדרך כלל ליצור שיחה עמוקה או מפורטת יותר. כאשר שואלים שאלה כזו, האדם ...
איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
... במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? למה כדאי להשתמש במילים של הלקוח בתהליך המכירה? בתהליך מכירה נכון, חשוב מאוד לגרום ללקוח להרגיש שהמוצר או השירות עונים בצורה מדויקת על הצרכים והחסרונות שהוא מרגיש. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להשתמש במילים שהלקוח בעצמו משתמש בהן. אליעד כהן מסביר, שהמטרה היא לגרום ללקוח להרגיש טוב לא באמצעות עצם המכירה, אלא על ידי תחושה שהחסרונות שהוא חווה מתמלאים על ידי המוצר שהוא קונה. ... לקבל מידע על האוטו הזה, המוכר החכם יגיד לו אני אתן לך פרטים על האוטו, ולא רכב, למרות שלכאורה מדובר באותו דבר בדיוק. זאת מפני שהלקוח בחר להשתמש במילה אוטו, ולכן השימוש במילה אחרת עלול להרחיק אותו מהתחושה הסובייקטיבית שהמוצר הוא בדיוק מה שהוא מחפש. דוגמה נוספת היא כאשר לקוח אומר אני מחפש רכב לנסיעה לטיול. במקרה כזה המוכר צריך להשתמש בדיוק באותן המילים, רכב לנסיעה לטיול, ולא להחליף את המילים למשהו כמו רכב כיפי לטייל. ההבדל כאן הוא שבשימוש במילים אחרות, הלקוח צריך לבצע פעולה נוספת של מחשבה, לשאול את עצמו האם המוצר שהוצג אכן עונה על מה שהוא מחפש. הפעולה הזו מיותרת, ולכן שימוש מדויק במילים של הלקוח מייעל את תהליך המכירה. מתי לא מומלץ להשתמש במילים של הלקוח? למרות היתרונות הברורים בשימוש במילים של הלקוח, ישנם מקרים בהם זה עלול להזיק לתהליך המכירה. לדוגמה, אם הלקוח אומר אני מעוניין לקנות, יכול להיות שעדיף שהמוכר לא ... רוצה משהו טוב יותר (ג). במקרה כזה, שימוש מדויק במילים שלו עלול דווקא להניא אותו מרכישה. לכן, במצבים כאלו מומלץ להציג את המוצר מעט אחרת, להשתמש במונחים אחרים שמבליטים יתרונות וחוזקות שהלקוח אולי לא ידע לתאר בעצמו. אם הלקוח עדיין מהסס לאחר שהמוצר הוצג לו מחדש בצורה מחמיאה יותר, אפשר אפילו להציג את המוצר כולו כאילו ... המכירה המטרה של מכירה היא לגרום ללקוח להרגיש טוב, כלומר, למלא את החסרונות שהוא מרגיש שיש לו, ולכן כשמוכרים לו מוצר או שירות, חשוב להקפיד להשתמש בשפה שהוא מבין ומתחבר אליה. תהליך המכירה צריך להיעשות בצורה שבה הלקוח מרגיש שהמוצר שממולא את הצרכים שלו. הלקוח, בסופו של דבר, לא מחפש את המוצר עצמו אלא את מה שהמוצר מספק לו - פתרון לחסרונותיו. כיצד להשתמש במילים של הלקוח? למשל, אם הלקוח מגיע למקום מכירת רכבים ואומר שהוא מעוניין באוטו, ולא ברכב, יש להקפיד להשתמש במילה אוטו ולא רכב. אפילו אם מדובר באותו דבר, המילים עשויות לשדר תחושות שונות אצל הלקוח. אם הלקוח מבקש רכב לטיול, על המוכר להימנע מלומר רכב כייפי לטיולים ולהשתמש במילים שהוא בחר - רכב שמתאים לנסיעה לטיול. החשיבות בשימוש במילים של הלקוח היא בהפחתת הצורך של הלקוח לבצע חישוב עצמי ולהבין אם המוצר מתאים לו. אם הוא אומר אני רוצה רכב לנסיעה ... לא להכביד על המחשבה של הלקוח ולהגיד הנה הרכב שמספק את הצורך שלך לנסיעה לטיול. מה לעשות אם הלקוח משתמש במילים לא מתאימות? לעיתים הלקוח עשוי להשתמש במילים שמתארות את המוצר בצורה לא מחמיאה או לא מדויקת, ולכן יש מקום לשקול לא להשתמש במילים שהוא בחר. אם, לדוגמה, הלקוח אומר שהוא מעוניין במוצר, כדאי לשדר לו תחושת דחיפות ולהשתמש במילים כמו חייב במקום מעוניין. זה יכול לשדר לו את הצורך במוצר באופן יותר ברור ולהגביר את הסיכוי שהוא יחליט לרכוש. כמו כן, אם הלקוח אומר שהוא מחפש משהו סביר ושם הדגש על המחיר, אבל המוצר שמוכרים לו הוא הרבה יותר טוב מכך, יש להימנע מלהשתמש במילה סביר ולהציע את המוצר במילים שיביעו את איכותו הגבוהה, לדוגמה: המוצר הזה הרבה יותר טוב ממה שאתה חושב. מתי לא להשתמש במילים של הלקוח? לפעמים יש מקרים בהם השימוש במילים של הלקוח עשוי להחמיר את מצב המכירה. אם הלקוח אומר אני מחפש משהו שיעבוד לי רוב הזמן והחברה מוכרת מוצר שעובד כל הזמן, עדיף ... במילים של הלקוח במקרה כזה היא שהתיאור של המוצר עשוי להיות בעייתי, ויכול להוביל את הלקוח לחשוב שהמוצר אינו טוב כפי שהוא רוצה. האם תמיד כדאי להשתמש במילים של הלקוח? ההמלצה הכללית היא להשתמש במילים של הלקוח, אך לעיתים יש לבחון את ההקשר ולוודא שהשימוש במילים שהלקוח בחר לא פוגע במוצר או בתהליך המכירה. אם הלקוח מציין ביטוי שיכולים להיות לו קונוטציות שליליות, כדאי ... מכירות ללקוחות ושכנוע אנשים וההיבט הוא שימוש במילים של הלקוח, בתהליך המכירה כאשר באים למכור ללקוח את המוצר את השירות את מה שלא רוצים בעצם להשתמש במילים של הלקוח ואני אסביר גם למה זה טוב וגם למה זה לא טוב ומתי לא להשתמש דווקא במילים של הלקוח. אז קודם כל בגדול צריך לזכור שתהליך של מכירה בעצם המטרה שלו היא לגרום ללקוח להרגיש טוב, ומה גורם ללקוח להרגיש טוב? כשממלאים לו את החסרונות שלו. שימו לב ... שלנו מה שעושה טוב ללקוח זה בעצם שהחסרונות שהוא חושב שיש לו הם מתמלאים לו באמצעות המוצר שהוא קונה. ולכן לצורך העניין זה אומר שעדיף תמיד להשתמש לכאורה לפי הפשט עדיף תמיד להשתמש דווקא במילים של הלקוח ואני אתן סתם דוגמא סטנדרטית בנאלית נגיד שלקוח בא למקום מרכז מכירות של כלי רכב והוא אומר שלום רציתי לברר פרטים לגבי האוטו הזה שימו לב לאוטו אפשר להגיד ... אחרת במילים אחרות זה יותר מתרחק אצלו החוויה של מילוי החיסרון שלו באמצעות המוצר שאותו רוצים למכור לו. ולכן בגדול בדרך כלל בברירת מחדל עדיף להשתמש במילים של הלקוח, אם הלקוח לדוגמא נגיד אומר אני רוצה לקנות רכב לנסיעה לטיול צריך להגיד לו הרכב הזה יהיה לך טוב לנסיעה לטיול לא להגיד לו לדוגמא לא להגיד ללקוח הרכב הזה יהיה לך ... הוא אמר הוא אמר שהוא רוצה נסיעה לטיול או שהוא אמר לטייל? אמר נסיעה לטיול למה תגיד לו לטייל תגיד לו נסיעה לטיול. תן ללקוח את מה שהוא ביקש להשתמש במילים של הלקוח, למה כי בחוויה הסובייקטיבית של הלקוח המוצר מתאים ללקוח יותר מאשר אם נציג אותו בדרך אחרת ולכן בברירת מחדל עדיף להשתמש בביטויים של הלקוח וזה גם בגלל שאז הלקוח כביכול מרגיש יותר הזדהות, הוא מרגיש בעצם שהוא עצמו רוצה את המוצר. מה זאת אומרת? אם נגיד הלקוח אמר אני רוצה רכב לטייל בו נניח ואז המוכר ... שלם. בין כך ובין כך מה שאני רוצה להוסיף עכשיו זה דווקא את ההפך של מה שאמרתי קודם, מה שאני רוצה להגיד שזה לא תמיד נכון זה לא כלל ברזל שצריך להשתמש במושגים של הלקוח ולמה כי יש מושגים שהם דווקא יכולים להיות מושגים בעיתיים לצורך המכירה. נגיד שהלקוח אמר אני מעוניין לקנות ככה וככה הוא לא אמר אני צריך לקנות, הוא לא אמר אני ... אני מחפש איזה משהו במחיר סביר או משהו כזה נניח, עכשיו מה לעשות שהמוצר הזה הוא הרבה יותר טוב מאשר סביר ואז לדוגמא במקרה כזה עדיף דווקא לא להשתמש במושג של הלקוח ואת המילה שהוא ציין לגבי המוצר שלנו למחוק אותה. מה אני בעצם מנסה לומר? אני מנסה לומר שמהיבט מסוים יש את החוק שאומר עדיף להשתמש במושגים של הלקוח למה כי אז זה חוסך בראש של הלקוח את הפעולה שהוא צריך לשאול את עצמו האם המוצר הזה מתאים לי, למה? כי מה אמרת שאתה רוצה יפה זה מה שזה עושה. אוקי זה מהיבט אחד אבל אף על פי כן זה לא תמיד נכון החוק הזה שאומר שעדיף להשתמש במילים של הלקוח הוא לא תמיד נכון, למה? אני חוזר ומסביר עוד פעם יש מילים שהן יכולות להיות בעיתיות שהלקוח עצמו מרגיש שהמילים שלו לא מדויקות לדוגמא ואז אם המוכר משתמש במילים של ... להסיק לכאורה, אז מה המסקנה הכי טובה שאפשר להסיק ממה שהסברתי עכשיו? שלכאורה הדבר האידיאלי הוא פשוט לבדוק איזה מילים הלקוח דיבר שטובות ופשוט להשתמש בהם, איזה מילים הלקוח דיבר שהראה לנו שהן לא טובות ולהחליף אותן בביטוים אחרים טרמינולוגיות אחרות או מה שזה לא יהיה, לכאורה זאת המסקנה שהיא כמובן נכונה אבל כמובן היא גם לא נכונה ... קודם חשב על המוצר והוא בעצם לא מבין שמדובר בכלל במוצר בדבר אחר שהוא הרבה יותר טוב ממה שהוא רצה לקנות. ולכן שימו לב אם בברירת מחדל עדיף להשתמש במילים שהלקוח השתמש בהן ואם הבנו שבעצם יש ביטויים שבהם הלקוח משתמש או תיאור או מה שזה לא יהיה שלפיהם עדיף לא
NLP / שכנוע - איך להשתמש בשאלות הסחה? איך להשתמש בשאלות הטעייה? איך לעשות מניפולציה? איך ליצור ספק אלטרנטיבי? איך לעשות הסחת הדעת? איך לשתול מחשבות בת מודע? איך לגרום למישהו להאמין לך?
... שכנוע - איך להשתמש בשאלות הסחה? איך להשתמש בשאלות הטעייה? איך לעשות מניפולציה? איך ליצור ספק אלטרנטיבי? איך לעשות הסחת הדעת? איך לשתול מחשבות בת מודע? איך לגרום למישהו להאמין לך? וכאן אבאר עוד דרך ... רוצה שהוא יאמין לך, אל רעיון אחר שמאמין ברעיון שלך. ואבאר כאן גם: איך המוח של האדם מנתח את המידע שהוא שומע? ואבאר, מהן שאלות הסחה ושאלות הטעייה ואיך להשתמש בהן? ומהו ספק מהותי ומהו ספק צורני ומהו ספק אלטרנטיבי? ואסביר גם, מהן שאלות של צורה שאלות מורכבות, ומהן שאלות של מהות שאלות פשוטות ואיך להשתמש בהן בתהליך של שכנוע? ומהי שאלה צורנית ומהי שאלה מהותית? ואבאר איך לעזור לעצמך לקבל החלטות יותר נכונות עבור עצמך, באמצעות שאלות עצמיות? ואבאר איך לחזק את ...
טעויות של NLP, ראפור / כימיה בין אישית - האם ומתי להשתמש בראפור ליצירת כימיה? למה ראפור רע? מתי ראפור רע? למה לא לעשות ראפור? האם טוב ליצור כימיה? איך ליצור כימיה בין אישית? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור ראפור? שיטות ליצירת ראפור, מה זה ראפור? מהו ראפור? מיומנויות תקשורת, כימיה בין אנשים, כימיה בין שני אנשים, ראפור nlp, טוני רובינס, איך ראפור עובד? כמה ראפור חשוב? להשתמש בראפור - חלק 1
... של NLP, ראפור כימיה בין אישית - האם ומתי להשתמש בראפור ליצירת כימיה? למה ראפור רע? מתי ראפור רע? למה לא לעשות ראפור? האם טוב ליצור כימיה? איך ליצור כימיה בין אישית? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור ראפור? שיטות ליצירת ראפור, מה זה ראפור? מהו ראפור? מיומנויות תקשורת, כימיה בין אנשים, כימיה בין שני אנשים, ראפור nlp, טוני רובינס, איך ראפור עובד? כמה ראפור חשוב? להשתמש בראפור - חלק 1 וכאן אבאר עוד אחת מהטעויות הבסיסיות ביותר, שיש לרוב המומחי ה NLP לגבי הנושא של יצירת כימיה בין אישית (ראפור). שהם מלמדים איך ליצור ראפור ואיך ... לא להיות בחרדה. הרעיון של הראפור אומר באופן כללי, שעליך ליצור כמה שיותר התאמה, בינך לבין סגנון הדיבור ההתנהגות דימויים וכיוב, של האדם שמולך. נסה לדבר בקצב שלו, נסה להשתמש בדימויים שלו וכולי. על ידי כל זה, תיצור בינך לבינו תחושת חיבור וכימיה בין אישית. שתגדיל את הסיכוי שלך לשכנע אותו ולעזור לו לצאת מהחרדה. או לצורך העניין, תעזור ... שום דמות אחרת. ולכן, כל הרעיון של ראפור, כערך בפני עצמו, הוא כמובן שוב עוד טעות של מומחי NLP, שכמו תוכי מדקלמים עצות ושיטות, שהם לא באמת מבינים מתי ואיך וכמה ולמה להשתמש בהן או שלא. ואתן דוגמא פשוטה, נניח שאתה לא מבין בתיקון הרכב שלך. ונניח שאתה צריך עכשיו לבחור 1 מתוך 2 מוסכניקים, שיטפל ברכב שלך. כאשר מוסכניק אחד יש לו באופן ...
איך לגרום לבחורה לענות לך להודעה? איך לכתוב הודעה לבחורה? איך לגרום לה לענות לך? איך להגדיל את הסיכוי שהיא תענה לך? איך לנסח הודעה לבחורה? איך לשלוח הודעה למישהי? איך לגרום לה לרצות לענות לך? איך להשתמש בשאלה פתוחה? איך להשתמש בשאלה סגורה? יתרונות בשאלה פתוחה, יתרונות בשאלה סגורה, מתי לשאול שאלה פתוחה? מתי לשאול שאלה סגורה? איך לשלוח לה הודעה? איך להתחיל עם בחורה? איך להחזיר את האקסית? איך לגרום למישהו לענות לך להודעה? איך לנסח למישהו הודעה?
... איך לכתוב הודעה לבחורה? איך לגרום לה לענות לך? איך להגדיל את הסיכוי שהיא תענה לך? איך לנסח הודעה לבחורה? איך לשלוח הודעה למישהי? איך לגרום לה לרצות לענות לך? איך להשתמש בשאלה פתוחה? איך להשתמש בשאלה סגורה? יתרונות בשאלה פתוחה, יתרונות בשאלה סגורה, מתי לשאול שאלה פתוחה? מתי לשאול שאלה סגורה? איך לשלוח לה הודעה? איך להתחיל עם בחורה? איך להחזיר את האקסית? איך ... תשובה ארוכה ותשמח לפתח שיחה, אבל גם שאלה סגורה שמאפשרת לאדם השני להרגיש בנוח לענות לך בקצרה. במילים אחרות, צריכים להבין את המשמעות של שאלה פתוחה או סגורה ולדעת להשתמש בהן בחוכמה. יכולים גם להיות מצבים, שבהם אסור לך להשתמש בשאלה סגורה, כי זה מגדיל את הסיכוי שהאדם האחר יחשוב שאתה לא רוצה לדבר איתו, אלא רק לצאת ידי חובה וכיוב. בקיצור, צריך לדעת לפעול בחוכמה. ...
טעויות של NLP, ראפור / כימיה בין אישית - האם ומתי להשתמש בראפור ליצירת כימיה? למה ראפור רע? מתי ראפור רע? למה לא לעשות ראפור? האם טוב ליצור כימיה? איך ליצור כימיה בין אישית? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור ראפור? שיטות ליצירת ראפור, מה זה ראפור? מהו ראפור? מיומנויות תקשורת, כימיה בין אנשים, כימיה בין שני אנשים, ראפור nlp, טוני רובינס, איך ראפור עובד? כמה ראפור חשוב? להשתמש בראפור - חלק 2
... של NLP, ראפור כימיה בין אישית - האם ומתי להשתמש בראפור ליצירת כימיה? למה ראפור רע? מתי ראפור רע? למה לא ... בין אנשים, כימיה בין שני אנשים, ראפור nlp, טוני רובינס, איך ראפור עובד? כמה ראפור חשוב? להשתמש בראפור - חלק 2 ועוד אוסיף, שמי שאינו טיפש, יראה שבכל ... שדווקא מתנהגים בסגנון מוזר וללא תוכן, כדי למכור את שקריהם. האם כשכן רוצים ליצור ראפור, האם להשתמש בדיוק באותם ביטויים של האדם השני? תשובה: לא תמיד בצורה ...
לזרוק את השכל, אין שכל אין דאגות, להשתמש בשכל במאה אחוז, לצאת מהשכל, גבולות השכל, לפתח את השכל למאה אחוז, מי שמאמין לא מפחד? שימוש בשכל יתרונות וחסרונות, בעד ונגד לזרוק את השכל, להאמין בצדיק, אמונה עיוורת, אמונה במאה אחוז
לזרוק את השכל, אין שכל אין דאגות, להשתמש בשכל במאה אחוז, לצאת מהשכל, גבולות השכל, לפתח את השכל למאה אחוז, מי שמאמין לא מפחד? שימוש בשכל יתרונות וחסרונות, בעד ונגד לזרוק את השכל, להאמין בצדיק, אמונה עיוורת, אמונה במאה אחוז
... את השכל, אין שכל אין דאגות, להשתמש בשכל במאה אחוז, לצאת מהשכל, גבולות השכל, לפתח את השכל למאה אחוז, מי שמאמין לא מפחד? שימוש בשכל יתרונות וחסרונות, בעד ונגד לזרוק את השכל, להאמין בצדיק, אמונה עיוורת, אמונה במאה אחוז האם עדיף לזרוק את השכל או להשתמש בו? השאלה המרכזית של ההרצאה היא האם כדאי להסתמך על השכל ולנתח את כל מה שקורה בחיים, ... זהו דימוי לכך שכאשר השכל לא פעיל, אדם עלול להיתקל בבעיות חמורות. השכל מספק לנו את היכולת להבחין בין טוב לרע ולהימנע מסכנות פוטנציאליות. מה עדיף? להשתמש בשכל או לזרוק אותו? אין תשובה חד משמעית לשאלה הזו. השימוש בשכל יכול להוביל לסבל ... בעיות אמיתיות. מה שמצא את פתרונו הוא שמירה על איזון. השכל יכול להיות מועיל כל עוד אנו מבינים את המגבלות שלו. הבעיה האמיתית היא שלא תמיד אפשר לבחור מתי להשתמש בו ומתי לא. השיטה הטובה ביותר היא לא לזרוק את השכל, אלא לפתח אותו למאה אחוז, כך ... זהו תהליך שבו עלינו להעמיק בשאלות, לחשוב ולהתנסות עד שנגיע לנקודה שבה נבין את מגבלות השכל שלנו. כאשר נבין כי כל השכל שלנו מבוסס על אמונה כלשהי, נוכל להשתמש בשכל כשהוא מועיל ולהימנע מהשימוש בו כשזה לא מתאים. האם כדאי לזרוק את השכל? אמונה עיוורת שימוש בשכל פיתוח השכל למאה אחוז היתרונות של זריקת השכל חסרונות האמונה במאה אחוז השאלה: האם עדיף לזרוק את השכל או להשתמש בו? ההתלבטות המרכזית כאן היא האם עדיף להשתמש בשכל ולחשוב על כל דבר לעומק, או אולי עדיף פשוט לזרוק את השכל, להאמין במשהו, ולחיות ... היא שאי אפשר לשלוט בזה לחלוטין - אי אפשר להשליך את השכל כשנוח ולבקש ממנו עזרה כשנוח. הפתרון הטוב ביותר האמת היא שזה לא משנה אם עדיף לזרוק את השכל או להשתמש בו - מה שחשוב זה להגיע לקצה. או שתזרוק את השכל במאה אחוז, או שתפתח את השכל במאה ... אחרי שתגיע לשיא הבנת השכל, תוכל באמת לדעת מתי נכון לזרוק אותו. ככל שהשכל מתפתח יותר, אתה מבין שכל כולו מבוסס על אמונה כלשהי. ברגע שאתה רואה זאת, תוכל להשתמש בשכל כשאתה רוצה ולזרוק אותו כשאתה רוצה - וזה המצב האידיאלי. איך מיישמים את זה בפועל? יש להשתמש בשכל כמה שיותר, לפתח אותו, לשאול שאלות, לחשוב ולהעמיק, עד שהשכל מגיע לנקודה שבה הוא מזהה את המגבלות שלו עצמו. רק אז אפשר באמת לזרוק אותו כשצריך ולהשתמש בו כשצריך - מה שיוצר את המצב האופטימלי ביותר לחיים. לפתח את השכל לזרוק את השכל ... השכל מחוץ לשכל מעל השכל להאמין באלוהים במאה אחוז, אמונה בצדיק במאה אחוז, שכל עצמי, לזרוק את השכל במאה אחוז, להאמין בשלמות, אמונה בשלמות, לזרוק או להשתמש בשכל, בעיות לא הגיוניות, האם כדאי לזרוק את השכל? איך לצאת מהשכל? איך להשתחרר מהשכל? האם כדאי להשתמש בשכל? יתרונות וחסרונות של שימוש בשכל, זריקת השכל ...
תלות במראה חיצוני, להשתמש ביופי שלך כדי להצליח בחיים, השגת מטרות באמצעות היופי שלך, שימוש ביופי שלך כדי להתקדם בחיים, פרוטקציה, קשרים חברתיים, בחורה יפה, שימוש בכסף שלך להשגת מטרות, גבר עשיר, איך להתקדם בחיים בקלות? תלות ביופי שלך
תלות במראה חיצוני, להשתמש ביופי שלך כדי להצליח בחיים, השגת מטרות באמצעות היופי שלך, שימוש ביופי שלך כדי להתקדם בחיים, פרוטקציה, קשרים חברתיים, בחורה יפה, שימוש בכסף שלך להשגת מטרות, גבר עשיר, איך להתקדם בחיים בקלות? תלות ביופי שלך
... במראה חיצוני, להשתמש ביופי שלך כדי להצליח בחיים, השגת מטרות באמצעות היופי שלך, שימוש ביופי שלך כדי ... קשרים חברתיים, בחורה יפה, שימוש בכסף שלך להשגת מטרות, גבר עשיר, איך להתקדם בחיים בקלות? תלות ביופי שלך האם כדאי להשתמש ביופי שלך כדי להתקדם בחיים? אליעד כהן עוסק בשאלה האם כדאי לאדם להשתמש ביתרונותיו החיצוניים, כמו יופי, להשגת מטרותיו. בתחילה, הוא מבהיר כי באופן כללי התשובה חיובית - אין סיבה לא להשתמש ביתרונות יחסיים שיש לך. למשל, אם אדם גבוה ויכול להגיע למדף גבוה בקלות, או אדם ... שינצל זאת. באופן דומה, אם בחורה יפה יכולה להשיג את מטרותיה ביתר קלות באמצעות המראה שלה, היא בהחלט יכולה ואף מומלץ לה להשתמש ביתרון זה. מתי השימוש ביופי עלול להפוך לבעיה? אליעד מדגיש שהבעיה מתחילה כאשר ... ללא תלות בתנאים חיצוניים שעלולים להשתנות. הגישה הזו מאפשרת לאדם להישאר בטוח יותר ופחות פגיע. באילו עוד יתרונות ניתן להשתמש חוץ מיופי וכסף? אליעד מציין כי קיימים יתרונות יחסיים רבים שיכולים לעזור לאדם ... המהיר הזה, אלא לשמור על גמישות מחשבתית ויכולת הסתגלות. מה המסר המרכזי של אליעד בנושא זה? המסר המרכזי של אליעד הוא להשתמש ביתרונות שיש לך, אך לא להפוך לתלוי בהם. אדם צריך תמיד לשאול את עצמו: עד כמה אני ... פחות יציב, כך הסיכון גדול יותר, ולכן מומלץ תמיד לפתח תכניות חלופיות ויתרונות נוספים, כדי למנוע אכזבות בעתיד. האם כדאי להשתמש ביופי כדי להצליח בחיים? כיצד להימנע מתלות במראה חיצוני? מה לעשות כשהיתרונות שלך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להעביר מסרים? משמעות המילים, איך שתחליט? איך שתרצה? איך שנראה לך נכון? אם תתחרט, אם תשנה את דעתך, כישורי שיחה, איך להעביר מסרים? איך לנסח משפטים? איך להסביר את עצמך? באיזה מילה להשתמש? NLP, לשתול מחשבות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להשתמש, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להשתמש, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, מאמן אישי בתל אביב, מטפל קוגניטיבי התנהגותי בנושא להשתמש - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3280 שניות - עכשיו 25_05_2025 השעה 00:18:38 - wesi1