... דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? למה כדאי
להשתמש במילים של הלקוח בתהליך המכירה? בתהליך ... שהמוצר או השירות עונים בצורה מדויקת על הצרכים והחסרונות שהוא מרגיש. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא
להשתמש במילים שהלקוח בעצמו משתמש בהן. אליעד כהן ... יגיד לו אני אתן לך פרטים על האוטו, ולא רכב, למרות שלכאורה מדובר באותו דבר בדיוק. זאת מפני שהלקוח בחר
להשתמש במילה אוטו, ולכן השימוש במילה אחרת עלול ... הוא בדיוק מה שהוא מחפש. דוגמה נוספת היא כאשר לקוח אומר אני מחפש רכב לנסיעה לטיול. במקרה כזה המוכר צריך
להשתמש בדיוק באותן המילים, רכב לנסיעה לטיול, ... על מה שהוא מחפש. הפעולה הזו מיותרת, ולכן שימוש מדויק במילים של הלקוח מייעל את תהליך המכירה. מתי לא מומלץ
להשתמש במילים של הלקוח? למרות היתרונות הברורים ... שימוש מדויק במילים שלו עלול דווקא להניא אותו מרכישה. לכן, במצבים כאלו מומלץ להציג את המוצר מעט אחרת,
להשתמש במונחים אחרים שמבליטים יתרונות וחוזקות ... ללקוח להרגיש טוב, כלומר, למלא את החסרונות שהוא מרגיש שיש לו, ולכן כשמוכרים לו מוצר או שירות, חשוב להקפיד
להשתמש בשפה שהוא מבין ומתחבר אליה. תהליך המכירה ... הצרכים שלו. הלקוח, בסופו של דבר, לא מחפש את המוצר עצמו אלא את מה שהמוצר מספק לו - פתרון לחסרונותיו. כיצד
להשתמש במילים של הלקוח? למשל, אם הלקוח מגיע למקום מכירת רכבים ואומר שהוא מעוניין באוטו, ולא ברכב, יש להקפיד
להשתמש במילה אוטו ולא רכב. אפילו אם מדובר באותו ... עשויות לשדר תחושות שונות אצל הלקוח. אם הלקוח מבקש רכב לטיול, על המוכר להימנע מלומר רכב כייפי לטיולים
ולהשתמש במילים שהוא בחר - רכב שמתאים לנסיעה ... הנה הרכב שמספק את הצורך שלך לנסיעה לטיול. מה לעשות אם הלקוח משתמש במילים לא מתאימות? לעיתים הלקוח עשוי
להשתמש במילים שמתארות את המוצר בצורה לא מחמיאה או לא מדויקת, ולכן יש מקום לשקול לא
להשתמש במילים שהוא בחר. אם, לדוגמה, הלקוח אומר שהוא מעוניין במוצר, כדאי לשדר לו תחושת דחיפות
ולהשתמש במילים כמו חייב במקום מעוניין. זה יכול ... הלקוח אומר שהוא מחפש משהו סביר ושם הדגש על המחיר, אבל המוצר שמוכרים לו הוא הרבה יותר טוב מכך, יש להימנע
מלהשתמש במילה סביר ולהציע את המוצר במילים שיביעו את איכותו הגבוהה, לדוגמה: המוצר הזה הרבה יותר טוב ממה שאתה חושב. מתי לא
להשתמש במילים של הלקוח? לפעמים יש מקרים בהם ... של המוצר עשוי להיות בעייתי, ויכול להוביל את הלקוח לחשוב שהמוצר אינו טוב כפי שהוא רוצה. האם תמיד כדאי
להשתמש במילים של הלקוח? ההמלצה הכללית היא
להשתמש במילים של הלקוח, אך לעיתים יש לבחון את ... הוא שימוש במילים של הלקוח, בתהליך המכירה כאשר באים למכור ללקוח את המוצר את השירות את מה שלא רוצים בעצם
להשתמש במילים של הלקוח ואני אסביר גם למה זה טוב וגם למה זה לא טוב ומתי לא
להשתמש דווקא במילים של הלקוח. אז קודם כל בגדול ... שהחסרונות שהוא חושב שיש לו הם מתמלאים לו באמצעות המוצר שהוא קונה. ולכן לצורך העניין זה אומר שעדיף תמיד
להשתמש לכאורה לפי הפשט עדיף תמיד
להשתמש דווקא במילים של הלקוח ואני אתן סתם דוגמה ... החוויה של מילוי החיסרון שלו באמצעות המוצר שאותו רוצים למכור לו. ולכן בגדול בדרך כלל בברירת מחדל עדיף
להשתמש במילים של הלקוח, אם הלקוח לדוגמה נגיד ... לטיול או שהוא אמר לטייל? אמר נסיעה לטיול למה תגיד לו לטייל תגיד לו נסיעה לטיול. תן ללקוח את מה שהוא ביקש
להשתמש במילים של הלקוח, למה כי בחוויה הסובייקטיבית של הלקוח המוצר מתאים ללקוח יותר מאשר אם נציג אותו בדרך אחרת ולכן בברירת מחדל עדיף
להשתמש בביטויים של הלקוח וזה גם בגלל שאז הלקוח ... עכשיו זה דווקא את ההפך של מה שאמרתי קודם, מה שאני רוצה להגיד שזה לא תמיד נכון זה לא כלל ברזל שצריך
להשתמש במושגים של הלקוח ולמה כי יש מושגים שהם ... משהו כזה נניח, עכשיו מה לעשות שהמוצר הזה הוא הרבה יותר טוב מאשר סביר ואז לדוגמה במקרה כזה עדיף דווקא לא
להשתמש במושג של הלקוח ואת המילה שהוא ציין לגבי המוצר שלנו למחוק אותה. מה אני בעצם מנסה לומר? אני מנסה לומר שמהיבט מסוים יש את החוק שאומר עדיף
להשתמש במושגים של הלקוח למה כי אז זה חוסך בראש ... שאתה רוצה יפה זה מה שזה עושה. אוקי זה מהיבט אחד אבל אף על פי כן זה לא תמיד נכון החוק הזה שאומר שעדיף
להשתמש במילים של הלקוח הוא לא תמיד נכון, למה? ... שאפשר להסיק ממה שהסברתי עכשיו? שלכאורה הדבר האידיאלי הוא פשוט לבדוק איזה מילים הלקוח דיבר שטובות ופשוט
להשתמש בהם, איזה מילים הלקוח דיבר שהראה לנו שהן ... מבין שמדובר בכלל במוצר בדבר אחר שהוא הרבה יותר טוב ממה שהוא רצה לקנות. ולכן שימו לב אם בברירת מחדל עדיף
להשתמש במילים שהלקוח השתמש בהן ואם הבנו שבעצם ...