... ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? למה כדאי
להשתמש במילים של הלקוח בתהליך המכירה? בתהליך מכירה נכון, חשוב מאוד לגרום ללקוח להרגיש ... והחסרונות שהוא מרגיש. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא
להשתמש במילים שהלקוח בעצמו משתמש בהן. אליעד כהן מסביר, שהמטרה היא לגרום ללקוח להרגיש ... שלכאורה מדובר באותו דבר בדיוק. זאת מפני שהלקוח בחר
להשתמש במילה אוטו, ולכן השימוש במילה אחרת עלול להרחיק אותו מהתחושה הסובייקטיבית שהמוצר ... אומר אני מחפש רכב לנסיעה לטיול. במקרה כזה המוכר צריך
להשתמש בדיוק באותן המילים, רכב לנסיעה לטיול, ולא להחליף את המילים למשהו כמו רכב כיפי ... במילים של הלקוח מייעל את תהליך המכירה. מתי לא מומלץ
להשתמש במילים של הלקוח? למרות היתרונות הברורים בשימוש במילים של הלקוח, ישנם מקרים בהם ... מרכישה. לכן, במצבים כאלו מומלץ להציג את המוצר מעט אחרת,
להשתמש במונחים אחרים שמבליטים יתרונות וחוזקות שהלקוח אולי לא ידע לתאר בעצמו. אם הלקוח ... שיש לו, ולכן כשמוכרים לו מוצר או שירות, חשוב להקפיד
להשתמש בשפה שהוא מבין ומתחבר אליה. תהליך המכירה צריך להיעשות בצורה שבה הלקוח מרגיש ... עצמו אלא את מה שהמוצר מספק לו - פתרון לחסרונותיו. כיצד
להשתמש במילים של הלקוח? למשל, אם הלקוח מגיע למקום מכירת רכבים ואומר שהוא מעוניין באוטו, ולא ברכב, יש להקפיד
להשתמש במילה אוטו ולא רכב. אפילו אם מדובר באותו דבר, המילים עשויות לשדר תחושות שונות ... רכב לטיול, על המוכר להימנע מלומר רכב כייפי לטיולים
ולהשתמש במילים שהוא בחר - רכב שמתאים לנסיעה לטיול. החשיבות בשימוש במילים של הלקוח היא ... אם הלקוח משתמש במילים לא מתאימות? לעיתים הלקוח עשוי
להשתמש במילים שמתארות את המוצר בצורה לא מחמיאה או לא מדויקת, ולכן יש מקום לשקול לא
להשתמש במילים שהוא בחר. אם, לדוגמה, הלקוח אומר שהוא מעוניין במוצר, כדאי לשדר לו תחושת דחיפות
ולהשתמש במילים כמו חייב במקום מעוניין. זה יכול לשדר לו את הצורך במוצר באופן יותר ברור ... אבל המוצר שמוכרים לו הוא הרבה יותר טוב מכך, יש להימנע
מלהשתמש במילה סביר ולהציע את המוצר במילים שיביעו את איכותו הגבוהה, לדוגמה: המוצר הזה הרבה יותר טוב ממה שאתה חושב. מתי לא
להשתמש במילים של הלקוח? לפעמים יש מקרים בהם השימוש במילים של הלקוח עשוי להחמיר את מצב ... לחשוב שהמוצר אינו טוב כפי שהוא רוצה. האם תמיד כדאי
להשתמש במילים של הלקוח? ההמלצה הכללית היא
להשתמש במילים של הלקוח, אך לעיתים יש לבחון את ההקשר ולוודא שהשימוש במילים שהלקוח בחר ... למכור ללקוח את המוצר את השירות את מה שלא רוצים בעצם
להשתמש במילים של הלקוח ואני אסביר גם למה זה טוב וגם למה זה לא טוב ומתי לא
להשתמש דווקא במילים של הלקוח. אז קודם כל בגדול צריך לזכור שתהליך של מכירה בעצם המטרה ... המוצר שהוא קונה. ולכן לצורך העניין זה אומר שעדיף תמיד
להשתמש לכאורה לפי הפשט עדיף תמיד
להשתמש דווקא במילים של הלקוח ואני אתן סתם דוגמה סטנדרטית בנאלית נגיד שלקוח בא למקום ... רוצים למכור לו. ולכן בגדול בדרך כלל בברירת מחדל עדיף
להשתמש במילים של הלקוח, אם הלקוח לדוגמה נגיד אומר אני רוצה לקנות רכב לנסיעה לטיול צריך ... לו לטייל תגיד לו נסיעה לטיול. תן ללקוח את מה שהוא ביקש
להשתמש במילים של הלקוח, למה כי בחוויה הסובייקטיבית של הלקוח המוצר מתאים ללקוח יותר מאשר אם נציג אותו בדרך אחרת ולכן בברירת מחדל עדיף
להשתמש בביטויים של הלקוח וזה גם בגלל שאז הלקוח כביכול מרגיש יותר הזדהות, הוא מרגיש ... שאני רוצה להגיד שזה לא תמיד נכון זה לא כלל ברזל שצריך
להשתמש במושגים של הלקוח ולמה כי יש מושגים שהם דווקא יכולים להיות מושגים בעיתיים לצורך ... יותר טוב מאשר סביר ואז לדוגמה במקרה כזה עדיף דווקא לא
להשתמש במושג של הלקוח ואת המילה שהוא ציין לגבי המוצר שלנו למחוק אותה. מה אני בעצם מנסה לומר? אני מנסה לומר שמהיבט מסוים יש את החוק שאומר עדיף
להשתמש במושגים של הלקוח למה כי אז זה חוסך בראש של הלקוח את הפעולה שהוא צריך לשאול את ... אבל אף על פי כן זה לא תמיד נכון החוק הזה שאומר שעדיף
להשתמש במילים של הלקוח הוא לא תמיד נכון, למה? אני חוזר ומסביר עוד פעם יש מילים שהן ... הוא פשוט לבדוק איזה מילים הלקוח דיבר שטובות ופשוט
להשתמש בהם, איזה מילים הלקוח דיבר שהראה לנו שהן לא טובות ולהחליף אותן בביטוים אחרים ... ממה שהוא רצה לקנות. ולכן שימו לב אם בברירת מחדל עדיף
להשתמש במילים שהלקוח השתמש בהן ואם הבנו שבעצם יש ביטויים שבהם הלקוח משתמש או תיאור או ...