אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להוציא הצעות מחיר ✔הצעת מחיר, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לנסח הצעת מחיר? איך כותבים הצעת מחיר? איך לכתוב הצעת עבודה? איך להציע הצעת מחיר? איך לכתוב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הצעת מחיר, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לנסח הצעת מחיר? איך כותבים הצעת מחיר? איך לכתוב הצעת עבודה? איך להציע הצעת מחיר? איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? איך לנסח הצעת עבודה? למה כותבים הצעת מחיר? האם כדאי לכתוב הצעת מחיר? שיקולים בכתיבת הצעת מחיר, מהי המטרה של הצעת המחיר? אפשרויות להציע הצעת מחיר, האם לכתוב הצעת מחיר? איך להציע הצעת מחיר?
והפעם אסביר איך לכתוב הצעת מחיר ללקוח? אז ברמת העיקרון יש בזה כל מיני שיקולים וכל מיני היבטים, אבל אם אתה רוצה לדעת איך לכתוב הצעת מחיר, קודם כל הדבר הראשון שאתה צריך לעשות, הוא לשאול את עצמך, מה המטרה שבגללה אתה כותב את הצעת המחיר ללקוח?

כי בעיקרון יש 2 סיבות מרכזיות אפשריות, למה כותבים הצעת מחיר ללקוח. וקודם כל צריכים להבין את הסיבה שבגללה כותבים את הצעת המחיר ללקוח, ומכאן לנסות להבין איך לכתוב הכי נכון את הצעת המחיר ללקוח, בהתאם לסיבה שבגללה כותבים לו את הצעת המחיר.

אז מהן 2 הסיבות המרכזיות שבגללן כותבים הצעת מחיר ללקוח?

1 - כדי להגדיל את הסיכוי שהלקוח ירכוש. 2 - כדי לתעד את ההסכמות המסחריות ברמה ההסכמית, כדי למנוע אי הסכמות מסחריות בעתיד. 3 - גם וגם משתי הסיבות האלו ביחד.

ולהלן האפשרויות בצורה יותר מפורטת:

שיקולי מכירה ללקוח

אפשרות אחת היא, שאתה כותב הצעת מחיר ללקוח, ככלי מכירה. דהיינו, מטרת הצעת המחיר, היא להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירצה לרכוש ממך. להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לרכוש את המוצר, להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לרכוש דווקא ממך, להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לרכוש דווקא ממך, דווקא במחיר הזה, בלי לבקש הנחה וכולי. במילים אחרות, מטרת הצעת המחיר, היא בעיקרה מכירתית.

שיקולים מסחריים, שאינם מכירתיים

כמו כן, לפעמים כותבים את הצעת המחיר, לא כדי לגרום ללקוח לרכוש, אלא כדי לתעד ולפרט מה בדיוק הוא הולך לקבל ומה בדיוק הוא הולך לא לקבל, מה בדיוק יהיו תנאי התשלום, מה בדיוק יקרה כדי שהוא ישלם, מה יקרה אם הוא לא ישלם, מה בדיוק אתה מתחייב לו, ומה בדיוק הוא מתחייב לך, ומה יקרה אם לסבתא יהיו גלגלים ותפרוץ מלחמה, או מה יקרה אם יקרה אסון כלשהו, או מחדל כלשהו, או דבר כלשהו, שיכול לשבש את העסקה ביניכם. במילים אחרות, מטרת הצעת המחיר, היא כדי שיהיה ברור לצדדים, מה ההסכמות המסחריות שהם הסכימו ביניהם.

שיקולים מכירתיים + מסחריים

כמובן שלפעמים הצעת המחיר יכולה גם לשמש ככלי שיווקי ומכירתי, וגם כדי לסגור את ההסכמות המסחריות שבין הצדדים.


אז ברגע שאתה רוצה לכתוב הצעת מחיר ללקוח, שאל את עצמך, מה המטרה שלשמה אתה כותב את הצעת המחיר. האם במהותה המטרה היא לשכנע את הלקוח לסגור את העסקה ובעצם הצעת המחיר היא כלי יותר שיווקי מסחרי מכירתי, או שהצעת המחיר נכתבת כסוג של הסכם מסחרי, שבעצם הוא מהווה התחייבות חוזית של שני הצדדים אחד כלפי השני, על ההסכמות המסחריות שביניהם. או כמובן גם וגם. ובהתאם לזה, אפשרי לנסות להבין, איך נכון לך במקרה הספציפי שלך, לכתוב את הצעת המחיר שלך.

שאל את עצמך: האם הצעת המחיר הזאת, היא בעצם ההסכם המסחרי היחיד שלך מול הלקוח, או שאולי אחרי שהוא יקבל את הצעת המחיר, הוא יחתום על מסמך אחר, על הסכם מסחרי אחר, שבו יפורטו ההסכמות המסחריות בינך לבינו. במילים אחרות, האם ועד כמה הצעת המחיר הזאת, הולכת לשמש כהסכם מסחרי, הסכם של הזמנת שירותי עבודה כלשהם, הסכם על הזמנת סחורה כלשהי, או שמא אחרי קבלת הצעת המחיר, אתה הולך לחתום עם הלקוח על הסכם אחר, מפורט יותר וכולי.


במידה והצעת המחיר היא יותר סוג של מסמך שיווקי מכירתי, במקרה כזה עליך להתייחס להצעת המחיר כמו לכל חומר שיווקי / חומר מכירתי אחר. כמו לכל תהליך מכירה אחר, שמתבצע בכתב ולא בעל פה. וצריכים להבין היכן תהליך הצעת המחיר, נמצא בתוך תהליך המשפך השיווקי. ובהתאם לזה להבין איך הכי נכון להוציא את הצעת המחיר.

מחשבות ושיקולים לדוגמה:

האם הלקוח ביקש ממך את הצעת המחיר? האם הלקוח הולך להשתמש בהצעת המחיר שלך לצורך השוואה שלך לספקים אחרים? מי המתחרים שלך לדעתך? ומה היתרונות שלך על פני המתחרים שלך? שזה כמובן עוד עניין שלם בפני עצמו (מתחרים).

האם וכמה לפרט על מה שהלקוח מקבל ממך? האם להשתמש בשפה טכנית וכמה?

האם והיכן בהצעת המחיר, לכתוב את המחיר עצמו? בהתחלה? בסוף באמצע?

האם קודם כל לכתוב בקצרה על עצמך, או לכתוב על עצמך בסוף, או לא לכתוב בכלל?

אני מזכיר שיש עולם שלם של חוקים של איך לקבוע מחיר ושל תמחור, שהוא עניין בפני עצמו. יש גם לוגיקה שלמה של איך להציג מחיר ללקוח. יש גם לוגיקה של מתי להציג את המחיר ללקוח. אבל אלו נושאים שהם עומדים בפני עצמם, בלי קשר בהכרח לכתיבת הצעת המחיר בכתב. ולכן כדאי ללמוד אותם בפני עצמם באופן נפרד.

בקיצור ולסיכום, כתיבת הצעת מחיר, שמטרתה היא לגרום ללקוח לרכוש ממך, היא תהליך מכירה שלם בפני עצמו, שמתרחש בכתב וצריכים לעשות אותו בצורה נכונה, כמו כל תהליך מכירה אחר.


במידה והצעת המחיר היא בעצם סוג של הסכמות מסחריות / הסכם הזמנת שירותים ממך, הסכם מסחרי בינך לבין הלקוח, גם במקרה כזה צריכים לתכנן את ההסכם המסחרי בהתאם לכל מיני שיקולים שונים.

האם וכמה תרצה לפרט? יש יתרונות וגם חסרונות בלפרט יותר מידי מה בדיוק הולך לקרות.

האם לדוגמה תרצה להתייחס בהסכם למה יקרה אם מתישהו באמצע העסקה לא תצליח / הפסקת עבודה? גם בזה יש יתרונות וחסרונות.

חלק מהדברים שתכתוב בהסכם, עשויים לגרום ללקוח אולי להקשיח עמדות ואולי אפילו לחזור בו מהעסקה.

שאל את עצמך גם, מי האדם השני שקורא את הצעת המחיר? האם זה איש מקצוע? האם זה מישהו מהתחום? האם הוא עורך דין? האם הוא נותן את זה לעורך דין שיעבור על זה? בכל מקרה, יתכנו שיקולים שונים.

אני ממליץ להעמיק כאן בנושא של לכתוב הסכם ושל כתיבת הסכם, יש המון שיקולים ועניינים שקשורים לגבי איך לכתוב הסכם בצורה נכונה וחכמה, שתגן עליך ברמה המסחרית והמשפטית.


מחשבות ושיקולים נוספים

כמה זמן ייקח לך לכתוב את הצעת המחיר? כמה משאבים אתה משקיע בכתיבת הצעת המחיר? האם זאת הצעת מחיר גנרית וכללית שאתה מוציא לכולם הצעת מחיר די דומה, או שלכל לקוח צריך להכין במיוחד הצעת מחיר מיוחדת?

האם הלקוח שלך מקבל תועלת, מעצם זה שהוא מקבל ממך הצעת מחיר? כי לפעמים הצעת המחיר יכולה להיות סוג של מפרט טכני, שעוזר ללקוח להבין מה הוא צריך, גם בלי קשר לרכישה ממך. במילים אחרות, הלקוח מקבל תועלת מעצם זה שהוא קיבל ממך הצעת מחיר, שעוזרת לו להבין את עצמו. אולי גם בתוך הצעת המחיר, יש אפיון טכני, אולי קצר ואולי ארוך ומפורט, לגבי מה הלקוח מקבל ממך.

לפעמים יש היגיון לבקש מהלקוח לשלם לך כסף, על זה שאתה מוציא לו הצעת מחיר, בפרט כאשר מדובר על הצעת מחיר שנותנת לו ערך לכשעצמה ושיש עלות גדולה להוציא אותה. כמובן שאפשרי גם להציע ללקוח לקזז לו את עלות הצעת המחיר, במידה והוא יסגור עסקה. וכמובן שגם זה עניין של היצע וביקוש וכולי.

מי הולך לקרוא את הצעת המחיר? רק הלקוח? גם מישהו אחר? מי המישהו האחר? עורך דין? איש מקצוע? המתחרים שלך? אולי יש מידע מסחרי שלא תרצה שיעבור הלאה למתחרים שלך, דרך הצעת המחיר שלך?

האם כדאי לתת ללקוח הצעת מחיר בכתב וזהו? האם כדאי לומר לו את המחיר בעל פה ורק אחר כך לשלוח לו אותו בכתב? האם כדאי לשלוח ללקוח הצעת מחיר בכתב ורק אחר כך לדבר איתו עליה בעל פה, כשהוא רואה אותה מול העיניים שלו? תוך כמה זמן מהשלב שאתה נותן ללקוח את המחיר בעל פה / בכתב, תוך כמה זמן אתה עובר לשלב הבא, שאתה משלים לו בכתב / בעל פה, את החלק הקודם? גם לזה יש משמעות.

ובכללי, תוך כמה זמן להוציא הצעת מחיר ללקוח? תוך כמה זמן לתת לו מחיר? גם לזה יש משמעות. כי הלקוח יכול לפרש כל מיני פירושים, על אם תוציא לו מיד הצעת מחיר, או רק אחרי זמן יותר ארוך. לדוגמה, אם תוציא הצעת מחיר לאט, זה יכול להתפרש, כאילו אתה בודק את הדברים לעומק, או שאתה עצלן. ואם תוציא מהר, אולי זה אומר שאתה מוציא הצעת מחיר לא שקולה מספיק ולא מחושבת ולא מדויקת. ככה שאולי בכלל אפשרי לבקש ממך הנחה, כי נתת את המחיר מהר מידי, אז אולי זה אומר שהמחיר לא מדויק. בקיצור, יש משמעות לכל דבר.

האם תרצה להכניס עיזים במשא ומתן? האם הצעת המחיר פתוחה למשא ומתן? האם הולך להתקיים משא ומתן על הצעת המחיר? גם בזה יש המון שיקולים (עיזים במשא ומתן) שכדאי לקחת בחשבון.

האם כדאי לפרט יותר או שאולי כדאי לפרט פחות? האם כדאי להתייחס לתרחישי קיצון או אולי לא? האם ובאיזה אורך כדאי לכתוב את הצעת המחיר? לכל דבר יש יתרונות וחסרונות.

בנוסף, מה מקובל בשוק שאתה עובד בו? האם ואיך מקובל להוציא הצעות מחיר? מה מקובל לכתוב בהן? אולי כדאי שתעשה שונה מכולם? ואולי כדאי שתעשה בדיוק כמו כולם?

לסיכום:

כתיבת הצעת מחיר, יש בה המון אפשרויות שונות. ולכן יש כאן כמה חלקים:

1 - להבין מה המטרה המרכזית שלשמה אתה כותב את הצעת המחיר, האם היא יותר מטרה שיווקית מכירתית או שהיא מטרה משפטית של תיעוד ההסכמות המסחריות ויצירת התחייבות מסחרית במובן המשפטי.

2 - עליך להכיר את האפשרויות השונות, איך לכתוב הצעת מחיר ולדעת לנתח את הסיטואציה שהכי מתאימה לך, בהתאם למטרות שלך, האפשרויות שלך, הלקוח שלך, השוק שלך, התמחור שלך, המצב שלך וכולי.
סיבות מסחר לקנות את המוצר שלך התחלה עצלות לפרש חסרונות או יתרונות ספקים ביקוש עורכי דין לשאול את עצמך איך כותבים הצעת מחיר איך להציע הצעת מחיר איך לכתוב איך לכתוב הצעת מחיר איך לכתוב הצעת עבודה איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר איך לנסח איך לנסח הצעת מחיר איך לנסח הצעת עבודה אפשרויות אפשרויות להציע הצעת מחיר אפשרות האם כדאי לכתוב הצעת מחיר האם לכתוב הצעת מחיר הצעת מחיר הצעת עבודה להציע להציע הצעות להציע הצעת מחיר לכתוב לכתוב הצעת מחיר לכתוב הצעת עבודה לכתוב ללקוח הצעת מחיר למה כותבים הצעת מחיר למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר לנסח לנסח הצעת מחיר לנסח הצעת עבודה לקוח לקוחות מהי המטרה מהי המטרה של הצעת המחיר מחיר מטרה מטרות עבודה שיקולים שיקולים בכתיבת הצעת מחיר תכלית
איך המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך המוח חושב? איך לא לשכוח דברים? לכתוב או להקשיב, ללמוד באמצעות כתיבה, שיטות לזכור מידע, שיטות לא לשכוח, שיפור הזיכרון, שיטות לזיכרון, שיטות זכירה, שכחה
איך המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך המוח חושב? איך לא לשכוח דברים? לכתוב או להקשיב, ללמוד באמצעות כתיבה, שיטות לזכור מידע, שיטות לא לשכוח, שיפור הזיכרון, שיטות לזיכרון, שיטות זכירה, שכחה
... המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך המוח חושב? איך לא לשכוח דברים? לכתוב או להקשיב, ללמוד באמצעות כתיבה, שיטות לזכור מידע, שיטות לא לשכוח, שיפור הזיכרון, שיטות לזיכרון, שיטות ... טוב יותר דברים ואיך להתמודד עם השכחה. הוא מתחיל בדיון על הדרך בה המוח עובד כדי לזכור מידע ומדגיש את הקשר בין הבנת המידע לזכירתו. האם עדיף לכתוב או להקשיב כדי ללמוד? אליעד מציין את היתרונות והחסרונות של כתיבה והקשבה כהשיטות השונות ללמוד. הכתיבה ... זאת, היתרון של הכתיבה טמון בכך שהיא מחייבת את הלומד להבין את המידע כדי לכתוב אותו באופן מדויק. לעומת זאת, ההקשבה מספקת את היתרון של קלות קליטת המידע, אך לפעמים היא אינה מאפשרת ... סביר להניח שהוא ישכח אותו במהרה. לעיתים, המוח שוכח מידע כי הוא לא מעובד כראוי או לא מובן עד הסוף. כיצד להתמודד עם שכחה? ההרצאה ממליצה על חזרה מתמדת כדי להתמודד עם השכחה. אם ... לא לשכוח דברים? האם זיכרון טוב תלוי בהבנה? איך לשפר את הזיכרון? האם עדיף לכתוב או להקשיב? איך המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך המוח חושב? איך לא לשכוח דברים? הרצאה זו עוסקת בשיטות ... המוח זוכר, איך אפשר לזכור יותר טוב דברים, וגם איך להתמודד עם השכחה. למה לכתוב או להקשיב - איזה מהם עדיף? הדיון נפתח בשאלה האם עדיף לכתוב או להקשיב לצורך למידה. החיסרון של כתיבה הוא שהיא לא תמיד מאפשרת ריכוז מלא בנאמר, וכתוצאה מכך ייתכן ... מחדש של המידע, מה שמחייב את האדם להבין את מה שנאמר כדי להיות מסוגל לכתוב אותו. האם אנחנו מבינים אם אנחנו לא מצליחים להסביר? אליעד מציין שבחלק מהמקרים, כשאנחנו לא מצליחים ... מעיבוד המידע בצורה לא נכונה. איך לשפר את הזיכרון? שיטות זכירה האם עדיף לכתוב או להקשיב? איך לא לשכוח דברים? האם זיכרון טוב תלוי בהבנה? ...
ירושה, צוואה, למה כותבים ירושה? למה כותבים צוואה? למי לכתוב ירושה? למי לכתוב צוואה? האם לספר ליורשים? לכתוב צוואה, לכתוב ירושה, יעוץ לפני המוות, חיים אחרי המוות, כתיבת ירושה
ירושה, צוואה, למה כותבים ירושה? למה כותבים צוואה? למי לכתוב ירושה? למי לכתוב צוואה? האם לספר ליורשים? לכתוב צוואה, לכתוב ירושה, יעוץ לפני המוות, חיים אחרי המוות, כתיבת ירושה
... צוואה, למה כותבים ירושה? למה כותבים צוואה? למי לכתוב ירושה? למי לכתוב צוואה? האם לספר ליורשים? לכתוב צוואה, לכתוב ירושה, יעוץ לפני המוות, חיים אחרי המוות, כתיבת ירושה למה אנשים כותבים צוואה או ירושה? אליעד כהן מסביר שהסיבות לכתיבת ירושה או צוואה הן רבות ומגוונות. בהתחלה, אליעד מציין ... כלשהי, בהכרח חושב שהיא תביא לו יותר תועלת מנזק. לכן, כאשר אדם מחליט לכתוב צוואה או ירושה, הוא מאמין שזה יעשה לו יותר טוב מאשר רע. מתוך ההבנה הזאת, אליעד מפרק לעומק את האפשרויות השונות שיכולות להניע אדם להחליט לכתוב צוואה או ירושה. האם האדם כותב צוואה מתוך דאגה לעולם הבא? אחת האפשרויות שאליעד מפרט, היא שהאדם כותב צוואה כי הוא מאמין בחיים אחרי המוות, וחושב שהפעולות שיעשה עם כספו בעולם הזה ישפיעו עליו בעולם הבא. לדוגמה, אם אדם דתי יתרום את כספו לצדקה, הוא ... להם. עם זאת, אליעד מסביר כי קיימת גם אפשרות הפוכה לחלוטין, שאדם עשוי לכתוב ירושה דווקא כי הוא לא אוהב את הקרובים אליו, ורוצה להעניש אותם או לשלוט בהם. הוא מביא כדוגמה אדם שרוצה לפגוע בילדים שלו ומוריש את כספו לאדם זר, או לארגון מסוים, רק כדי ... האמיתיות אלא רק מייצר עוד בעיות חדשות. לסיכום, אליעד מציג מגוון אפשרויות והסברים מפורטים על השאלה מדוע אנשים כותבים צוואה או ירושה, החל מאמונה בחיים אחרי המוות ועד לתחושות של שליטה, אהבה, פחד מהמוות או אפילו רצון להעניש את היורשים. כל ההסברים ... מטרתן להבהיר את המורכבות הרגשית והלוגית שבכתיבת צוואה או ירושה. למה לכתוב ירושה? צוואה וחיים אחרי המוות איך לכתוב צוואה? האם לספר ליורשים על הירושה? מה אומר רבי נחמן על ירושה? האם לבזבז את כל הכסף בחיים? ירושה ותחושת שליטה ...
הפרעות למידה של ילדים, לקויות למידה של ילדים, ללמד ילד לכתוב, טיפול בילדים אוטיסטים, למידה באמצעות החושים, שיטות למידה מתקדמות
הפרעות למידה של ילדים, לקויות למידה של ילדים, ללמד ילד לכתוב, טיפול בילדים אוטיסטים, למידה באמצעות החושים, שיטות למידה מתקדמות
... למידה של ילדים, לקויות למידה של ילדים, ללמד ילד לכתוב, טיפול בילדים אוטיסטים, למידה באמצעות החושים, שיטות למידה מתקדמות איך מלמדים ילד לכתוב כשהוא לא מצליח ללמוד בדרכים רגילות? אליעד כהן מציג ... של כתיבה אינן יעילות. הדוגמה המרכזית היא ילדה שניסו ללמד אותה לכתוב אותיות באמצעות דרכים רגילות כמו אחיזת עיפרון, חזרה על ... - משמעית וודאית, ומציג את הטענה שמדובר בעניין אקראי לחלוטין. כלומר, העובדה שילדה אחת מצליחה ללמוד באמצעות תחושה פיזית של הגוף, ... המוחשית הזו. לדוגמה, אם רוצים ללמד את הילדה את האות א, במקום רק לכתוב את האות על הלוח, מציירים לה את האות באמצעות חומר ... הוא מגיב בצורה הטובה ביותר ולנסות מגוון של שיטות עד שמגלים איזו שיטה עובדת עבורו. הוא ממליץ להתנסות שוב ושוב בדרכים שונות ... יצליח לזכור וללמוד. איך ללמד ילד עם לקויות למידה? שיטות ללמד ילדים לכתוב למידה באמצעות החושים טיפול בילדים עם הפרעות למידה איך ללמד ילד אוטיסט לכתוב? למה הילד לא מצליח לכתוב?
איך להבין דברים מורכבים? למה לכתוב כדי להבין? למה לדבר כדי להבין? איך להפוך רעיון לממשי? איך להבין רעיון לעומק? איך להבין רעיון מורכב לעומק? איך המוח מבין דברים? תהליכי חשיבה, תהליכי הבנה, טיפול פסיכולוגי, הכותל המערבי, התבודדות
איך להבין דברים מורכבים? למה לכתוב כדי להבין? למה לדבר כדי להבין? איך להפוך רעיון לממשי? איך להבין רעיון לעומק? איך להבין רעיון מורכב לעומק? איך המוח מבין דברים? תהליכי חשיבה, תהליכי הבנה, טיפול פסיכולוגי, הכותל המערבי, התבודדות
... להבין דברים מורכבים? למה לכתוב כדי להבין? למה לדבר כדי להבין? איך להפוך רעיון לממשי? איך להבין רעיון לעומק? איך להבין רעיון מורכב לעומק? איך המוח מבין דברים? תהליכי חשיבה, תהליכי הבנה, טיפול פסיכולוגי, הכותל המערבי, התבודדות למה חשוב לכתוב ולדבר כדי להבין רעיונות מורכבים? הבנה עמוקה של רעיונות מורכבים דורשת הפיכת הרעיונות למשהו ממשי יותר. כאשר אדם מנסה להבין רעיון כלשהו רק בתוך ... להכניס רעיון חדש ומעמיק לתוך מוחו, עליו לשחרר או להוציא החוצה את הרעיונות הפחות מעובדים, כדי לפנות מקום להבנה מעמיקה יותר. לדוגמה, כאשר אדם רוצה להבין שאלה מסוימת, הוא צריך להסביר אותה למישהו אחר. במהלך ההסבר הוא פתאום קולט ... אפשר להגיע להבנה אמיתית ומדויקת של רעיונות מורכבים. איך להבין דברים מורכבים? למה לכתוב כדי להבין? איך להפוך רעיון לממשי? איך המוח מבין רעיונות? מה החשיבות של דיבור להבנת רעיון? איך להבין רעיון לעומק? ...
ליטקוד, LeetCode Solution, איך לפתור שאלות ב LeetCode? ראיונות קוד, תרגול ליטקוד, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ראיון טכני, שאלות חשיבה, איך לפתור בעיות מורכבות? איך לפתח את המוח? איך להתכונן לראיון עבודה בהייטק? תרגול שאלות ליטקוד כהכנה לראיון, איך להיות מתכנת מחשבים? לעבוד בפיתוח תוכנה, איך למצוא מה בטוח נכון? ללמוד לנתח תהליכים, איך ללמוד לתכנת? איך ללמוד לכתוב קוד? כתיבת קוד, לפתור חידות היגיון, איך להבין חוקיות? איך למצוא חוקיות?
... LeetCode Solution, איך לפתור שאלות ב LeetCode? ראיונות קוד, תרגול ליטקוד, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ראיון טכני, שאלות חשיבה, איך לפתור בעיות מורכבות? איך לפתח את המוח? איך להתכונן לראיון עבודה בהייטק? תרגול שאלות ליטקוד כהכנה לראיון, איך להיות מתכנת מחשבים? לעבוד בפיתוח תוכנה, איך למצוא מה בטוח נכון? ללמוד לנתח תהליכים, איך ללמוד לתכנת? איך ללמוד לכתוב קוד? כתיבת קוד, לפתור חידות היגיון, איך להבין חוקיות? איך למצוא חוקיות? אז מה זה ליטקוד LeetCode? ליטקוד, זה שם של אתר אינטרנט, שמציג שאלות מראיונות עבודה למשרות של פיתוח תוכנה ותכנות. בעיות שונות בכתיבת קוד וכיוב. לפי רמות קושי נושאים וכולי. בעולם המתכנתים מקובל לומר ש מי שמלטקד לא מפחד. דהיינו, מי שרגיל לפתור שאלות ליטקוד, לא מפחד מראיונות עבודה. בפועל אנשים שרוצים לעבוד בהייטק במשרות של פיתוח, בדרך כלל הם יתרגלו שאלות ליטקוד, כדי להתכונן לראיונות עבודה. למה לפתור שאלות ליטקוד? 1 - כי זה יגרום לך להיות יותר חכם וזה יעזור לך בכל תחומי ... את המוח וזאת הנאה שכלית שמי שיש לו שכל אז יודע שזה כיף לאתגר את המוח, כי יש לזה טעם של שכל (פילוסופיה אהבת החוכמה). 3 - אם אתה מחפש עבודה בהייטק, אז זה יעזור לך להתקבל לעבודה הנחשקת. וכמובן שזה יעזור לך גם לשרוד את העבודה ולא רק להתקבל אליה. אבל זה כבר כפועל יוצא של זה שיש לך יותר שכל. בנוסף חשוב מאוד ... להן יתרון על פני מאמץ שכלי בתחומים אחרים. כי בליטקוד, יש בעיות מוגדרות וספציפיות, עם מערכת שבודקת בדיוק את הפתרון שלך, האם באמת הוא עובד וכמה הוא יעיל וכולי. ואז זה מגדיל את הסיכוי, שאתה לא בטעות תחשוב שאתה חכם, אלא באמת תהיה ... מצב אפשרי. וזאת גם חוכמה להבין על כל פתרון, האם ובאילו מצבים הוא לא יפתור את השאלה. דהיינו, להבדיל בין פתרון אפשרי, שרק אפשרי שהוא יעבוד בחלק מהמקרים, לבין פתרון מחויב, שמחויב שהוא יעבוד בכל המקרים. ואחרי שמצאנו פתרון שעובד בכל המקרים האפשריים, עכשיו האתר יבדוק, האם יש דרך יותר יעילה עם פחות פעולות (סיבוכיות זמן ... מאמץ להבין את השאלה ואת הבעיה, לא פחות מאשר להבין איך לפתור את השאלה. לכן, תתאמץ להבין את השאלה, גם אם היא לא ברורה. ואם אתה בראיון עבודה ונתקל בשאלה שלא ברורה לך, אז תסביר בקול למראיין, מה כן ברור לך מהשאלה ומה לא ברור לך ומה האפשרויות שאתה רואה להבין את השאלה ומה הפתרונות האפשריים לכל אחד מהפירושים האפשריים שיש לך לשאלה. כי בראיון, מנסים בעיקר להבין איך אתה רגיל לחשוב. כמובן שבאתר ליטקוד זה לא יעבוד, אלא תצטרך להריץ פתרון והאתר יגיד לך אם לדעתו עברת את כל מקרי הבדיקה שלו או לא, בלי קשר לאם ... ולא תכנותי כאשר באים לפתור שאלת ליטקוד באתר ליטקוד, יש לנו כמה אתגרים לעבור. 1 - להבין את השאלה. 2 - להבין את הפתרון באופן כללי. 3 - לכתוב, להריץ ולבדוק את הפתרון במערכת של האתר ליטקוד. ואני אסביר: הרבה מתכנים חושבים, שהשלב הבא ... על איזה קוד יודע לבצע את הפתרון שהם רוצים לבצע. והתהליך הזה הוא מורכב מכמה חלקים. חלק 1 - הוא להבין את הלוגיקה של הפתרון שרוצים לכתוב. חלק 2 - הוא לדעת איך לכתוב את הלוגיקה הזאת בשפת התכנות שאנחנו רוצים לכתוב בה את הפתרון. כי הרבה פעמים המגבלה של המתכנת, היא שהוא חושב דרך השפה שהוא מנסה לתכנת בה ולא ... עבד איך לפתור את הבעיה? אם לא, אז כמובן שלא תדע איך לפתור אותה בשפת קוד כלשהי. עכשיו נסה לחשוב שאתה משלם לעבד שלך כסף על כל דקה שהוא עובד , על כל טיפת זיעה שהוא מזיע ועל כל מאמץ שהוא מתאמץ. האם ואיך היית חוסך את הפעולות שלו ואת ... כי X יותר בטוח מאשר Y. דהיינו, במקום לחפש מה בטוח נכון, נחפש מה יותר בטוח. נחפש את נקודת הוודאות היחסית שאנחנו יכולים למצוא. פתרון שעובד בכל מצב כאשר יש לך נוסחה לפתרון כלשהו, שאל את עצמך, האם אתה בטוח במאה אחוז שתמיד בכל קלט שתקבל, תמיד הנוסחה שלך תעבוד? אתה באמת בטוח בזה? האם זה בהכרח נכון? למה זה בהכרח יעבוד לא משנה מה? כך, תוכל לאתר מקרי קצה שבהם הקוד שלך לא יעבוד. וככה תתקרב לפתרון הכללי שעובד תמיד. יעילות זמן ריצה סיבוכיות זמן ריצה וכמובן לפני שאתה מנסה לפתור את השאלה בדרך היעילה ... שיש לך אליו פתרון כלשהו שהוא בטוח נכון שלב 7 - נסה לפתור את השאלה בדרך כלשהי, גם אם היא לא יעילה שלב 8 - נסה להבין האם הפתרון שלך עובד בכל המקרים שלב 9 - נסה לייעל את התהליך, באמצעות לייתר פעולות מיותרות וכיוב בהצלחה ...
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
... ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון ... מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, ... קטגוריות. 1 - חומרי שיווק שמטרתם להביא לקוחות לעסק ולהגדיל חשיפה של המוצר ללקוחות. לדוגמה, פרסומת שאומרת בית למכירה. 2 - חומרי שיווק שמטרתם לגרום ללקוח לקנות את המוצר דווקא ממך. לדוגמה הבית הזה, הוא נגד רעידות אדמה. דהיינו, יש חומרי שיווק שהתכלית שלהם, היא לפרסם ללקוחות פוטנציאלים, את עצם הקיום של המוצר שלך, לחשוף את המוצר שלך לקהלי יעד חדשים. זה סוג אחד של חומרי ... יש גם את חומרי השיווק, שתכליתם לגרום ללקוח שכבר מכיר אותך, לרצות לקנות ממך, באמצעות הסברים כאלו ואחרים, למה כדאי לקנות ממך ולא ממישהו אחר. וכאשר ... שלך להרוויח יותר כסף, האם זה שיותר לקוחות יכירו את העסק שלך, או זה שהלקוחות שמכירים את העסק שלך, יסגרו איתך יותר עסקאות, או כמובן גם וגם. דהיינו, האם לדעתך נקודת התורפה שלך, היא שלא מספיק לקוחות מכירים אותך, או שנקודת התורפה שלך היא, שהלקוחות שמכירים אותך, לא סוגרים איתך עסקה? במידה ולדעתך נקודת התורפה שלך, שאתה לא מוכר מספיק, היא בגלל שלא ... ביצירת חומרי שיווק, שיגדילו חשיפה שלך ללקוחות. דהיינו, חומרי שיווק שתכליתם והמסר שלהם, הוא בשורה לאנשים, שידעו על קיום המוצר שלך. אבל במידה ... ובמידה ואתה רוצה להגדיל את החשיפה שלך ללקוחות, מה הכי כדאי לפרסם ללקוחות? זו שאלה אחרת, שצריך להעמיק בה בפני עצמה (מסר שיווקי וגם כאן לקוחות פוטנציאלים). ובמידה ואתה רוצה ליצור חומרי שיווק שמטרתם היא לגרום ללקוחות שכן מכירים אותך לרכוש ממך, מה צריך להיות התוכן של חומרי השיווק האלו? תשובה: גם זה נושא בפני עצמו. ... צריכים להבין מה התנגדויות המכירה של הלקוחות ובמה תלוי שהלקוח ירכוש ובהתאם לזה ליצור את חומרי השיווק המתאימים. ושוב, גם זה עוד נושא בפני עצמו. אבל בטוח נכון, ... נקודת השיפור שלך, היא לקבל חשיפה לעוד לקוחות, או לגרום ללקוחות שמכירים אותך, להתגבר על התנגדויות המכירה שלהם ולרכוש ממך את המוצר שלך. ...
איך לתכנן דף נחיתה לייצר לידים? תכנון דף נחיתה, איך להפוך ליד ללקוח? שלבים בתכנון דף נחיתה, איך לבנות משפך שיווקי? איך לדעת מה לכתוב בדף נחיתה? איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה? מה לכתוב בדף נחיתה? איך לייצר המרות מדף נחיתה? למה דווקא אתה? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לייצר צורך אצל הלקוח? איך ליצור צורך ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך?
... לתכנן דף נחיתה לייצר לידים? תכנון דף נחיתה, איך להפוך ליד ללקוח? שלבים בתכנון דף נחיתה, איך לבנות משפך שיווקי? איך לדעת מה לכתוב בדף נחיתה? איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה? מה לכתוב בדף נחיתה? איך לייצר המרות מדף נחיתה? למה דווקא אתה? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לייצר צורך אצל הלקוח? איך ליצור צורך ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך? איך לכתוב דף נחיתה, שמטרתו לייצר לידים של אנשים שרוצים לכתוב הסכם ממון, עבור עורך דין לכתיבת הסכם ממון. הוסבר, כי קודם כל צריכים להבין האם מטרת הדף היא לשכנע את הלקוח שירצה לכתוב הסכם ממון באופן כללי, או שהמטרה היא לשכנע אותו להתקשר דווקא עם עורך דין ספציפי. כמו כן הוסבר, כי קודם כל צריך לדעת עם במציאות הממשית, איש המכירות יודע לסגור עסקה עם לקוח בעולם האמיתי. משם צריכים לגזור תובנות לתוכן של דף הנחיתה. הוסבר, כי צריך להפריד בין הצורך של הלקוח לכתיבת הסכם ממון, לבין הצורך של הלקוח שגורם לו לחפש עורך דין, לבין הצורך של הלקוח שבסופו של דבר יגרום לו לסגור איתך ולא עם מישהו אחר. לגבי שיחת הטלפון עם ליד נכנס, הוסבר לעשות איתור צרכים. ואחר כך אפשרי להראות ללקוח איפה הסכם הממון יכול להסתבך בבא היום בבית משפט, במגוון רחב של דברים. המידע הזה אמור לגרום ללקוח להבין שהוא מדבר עם איש מקצוע, שרואה את העתיד. וזה אמור לגרום לו לרצות להגיע לפגישת יעוץ, שאמורה להוביל לסגירת עסקה לכתיבת הסכם ממון. לגבי דף הנחיתה, הוסבר כי אפשרי להסביר ללקוח את המורכבויות שיש בתהליך כתיבת הסכם ממון. גם ברמה הבין אישית בין בני הזוג, וגם ברמת ההסכמות האישיות של הצדדים. לגבי זה, ... לגולש, אולי לדוגמה בצורה של שאלון וכיוב, סוג של אבחון מקצועי, להראות ללקוח כל מיני פרטים שצריכים לקחת בחשבון, בתהליכים של כתיבת הסכם הממון. דברים שיגרמו ללקוח להבין שיש כאן משהו שעשוי להיות מורכב ושלכן רצוי לעשות אותו עם עורך דין מקצועי. במהות: 1 - להבין את תהליך המכירה בעולם הממשי. 2 - לגזור ממנו מה הכאב של הלקוח, שיגרום לו לרצות לרכוש דווקא ממך. 3 - אפשרי להסביר ללקוח את המורכבות של השירות שהוא מחפש, כדי להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה להגיע דווקא אליך. איך מודדים את ההצלחה של דף נחיתה לפי ... שמטרתו לייצר לידים להסכם ממון, הוא כזה שמבין לעומק את הצורך האמיתי של הלקוח, ומבדיל בין הצורך הכללי בהסכם ממון לבין הצורך לפנות דווקא לעורך דין ספציפי. אליעד כהן מסביר שלא הכמות של המבקרים או הזמן ... (לידים). אליעד מסביר שהבעיה אינה כמות הקליקים או אחוזי ההמרה, אלא העובדה שבסופו של דבר העסקאות אינן נסגרות. לכן השאלה החשובה באמת היא: מי הקהל האמיתי שאליו מכוון הדף? מה המסר שהוא מקבל, ואיך המסר הזה מניע אותו לפעולה? איך להבחין בין הצרכים השונים של הלקוח בהסכם ממון? לדברי אליעד, כאשר עורך דין או איש מכירות מדבר עם לקוח בטלפון, הוא צריך לבצע איתור צרכים מדויק. למשל, הוא מדגים דיאלוג בין עורך דין ללקוח פוטנציאלי שמתלבט לגבי החברה שלו, הנמצאת בתהליך הקמה עם מניות ושותפויות: עורך הדין שואל שאלות ממוקדות: מי הבעלים של החברה?, ... רשומה הדירה שלכם?, מי שילם את המשכנתא? השאלות האלה מעלות ספקות ומראות ללקוח את המורכבות של הסכם ממון. אליעד מבהיר, צריך להסביר ל
NLP, מניפולציה בשאלה, שאלה מניפולטיבית, הבנת או לא הבנת, מסר לתת מודע, להשפיע על התת מודע, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, לנסח שאלה, צורת שאלה, איך לשאול שאלה? איך לשכנע?
NLP, מניפולציה בשאלה, שאלה מניפולטיבית, הבנת או לא הבנת, מסר לתת מודע, להשפיע על התת מודע, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, לנסח שאלה, צורת שאלה, איך לשאול שאלה? איך לשכנע?
... או לא הבנת, מסר לתת מודע, להשפיע על התת מודע, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, לנסח שאלה, צורת שאלה, איך לשאול שאלה? איך לשכנע? מה ההבדל בין הבנת ל - לא הבנת וכיצד זה משפיע על שיחה? במהלך השיחה, אליעד ... מישהו במשהו, השאלה שאתה שואל יכולה להיות מכרעת. לדוגמה, כאשר אתה רוצה להציע למישהו לצאת לקפה, השאלה אתה רוצה לצאת איתי לקפה? למעשה מכילה את הרעיון שהשואל מעוניין בכך, וכך הוא יוצר את הציפייה שהשני ... ביטחון. בשיטה כזו, השואל יכול לשמור על מראה של הבנה ויכולת להסביר, והעובד או האדם שמולו יהיה חשוף פחות לתחושת אשמה או חוסר הבנה, דבר שמביא לתקשורת נעימה יותר. מתי להשתמש בשאלות בצורה כזו ומתי ... מניפולטיבית, יש לדעת מתי להשתמש בה ומתי להימנע ממנה. לדוגמה, בשיחות עבודה, שימוש בשאלות כמו הסברתי את עצמי טוב? יכול להיות שימושי במצבים מסוימים שבהם אתה רוצה להימנע מתחושת שלילי בנוגע ... אצלי. אליעד: נכון השאלה איזו תחושה אתה רוצה ליצור, עכשיו אם אתה נגיד בעבודה שלך ונגיד אתה מסביר לעובדים שלך משהו אל תשאל הסברתי את עצמי מספיק טוב לא, אתה הסברת את עצמך טוב זה נכון עכשיו הם אולי הטיפשים שלא הבינו, מישהו לא ... שאתה רוצה ליצור תחושה נעימה אז, עכשיו וזה לדוגמה איך להתנהל במקומות עבודה לדוגמה כי זה אותו משפט אותו דבר, לא אבל אתה אומר רגע אני איחרתי או הדבר התאחר, אני לא הספקתי או משהו אחר לא הספיק ...
איך לא לשתול מחשבות? איזה טעות לא לעשות בשתילת מחשבה? איך לא לנסח מנטרה? איך להעביר מסר תת הכרתי? איך לשכנע את עצמך? איך להתנסח נכון? שתילת מחשבה חד ערכית, תרתי משמע בשתילת מחשבות
... לא לשתול מחשבות? איזה טעות לא לעשות בשתילת מחשבה? איך לא לנסח מנטרה? איך להעביר מסר תת הכרתי? איך לשכנע את עצמך? איך להתנסח נכון? שתילת מחשבה חד ערכית, תרתי משמע בשתילת מחשבות וכאן אבאר עוד עיקרון חשוב בנושא של ... תרתי משמע עבורו (ריבוי משמעויות). שאז עלולה להיווצר בעיה, ושתילת המחשבה לא תעבוד . לדוגמה, נניח ששותלים למישהו מחשבה שאומרת, אתה יכול לאכול רק כאשר אתה רעב. אבל נניח שאצל השומע, המושג רעב, יש לו תרתי משמע. גם משמעות אחת כפשוטו, של ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הצעת מחיר, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לנסח הצעת מחיר? איך כותבים הצעת מחיר? איך לכתוב הצעת עבודה? איך להציע הצעת מחיר? איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? איך לנסח הצעת עבודה? למה כותבים הצעת מחיר? האם כדאי לכתוב הצעת מחיר? שיקולים בכתיבת הצעת מחיר, מהי המטרה של הצעת המחיר? אפשרויות להציע הצעת מחיר, האם לכתוב הצעת מחיר? איך להציע הצעת מחיר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להוציא הצעות מחיר, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להוציא הצעות מחיר, איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לקריירה, מאמן אישי קריירה, אימון אישי לדיאטה בתחום להוציא הצעות מחיר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5459 שניות - עכשיו 25_08_2025 השעה 03:22:50 - wesi1