אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לבנות טיעון ✔NLP - שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨NLP - שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת שכנוע, שכנוע אנשים, שכנוע מכירות, איך להצליח לשכנע?
וכאן אבאר עוד שיטת שכנוע ועוד טכניקת שכנוע, שהיא בעצם סוג של שכנוע עקיף שהוא לא פחות חזק משכנוע ישיר ולפעמים הוא אפילו יותר חזק משכנוע ישיר. ואבאר את הרעיון שעומד מאחורי הטכניקה הזאת ואיך לבצע אותה? ואבאר איך לבנות טיעונים? ומהי בניית טיעון נכונה? ואבאר איך להכריח מישהו להסכים איתך? ואיך לשפר את יכולת השכנוע שלך? ואיך להצליח לשכנע אנשים? ואיך להעביר מסרים ולשפר את יכולת השכנוע והעברת מסרים שלך? ועוד.

והרעיון הוא, שיש שכנוע ישיר, שבו באופן ישיר אתה מנסה לשכנע את האדם שמולך, לעשות דבר כלשהו ולחשוב בצורה כלשהי. שזה אומר, שאתה בצורה גלויה וברורה מדבר איתו על הנושא שאתה רוצה שהוא ישתכנע בו ואתה לא מסתיר את כוונות השכנוע שיש לך לגביו.

אבל יש גם שכנוע עקיף. שהוא אולי נראה כחלש יותר, אבל אם עושים אותו בצורה נכונה, הוא הרבה יותר חזק ויעיל מכל אמצעי שכנוע אחר. ושכנוע עקיף פירושו, שאתה מנסה לשכנע מישהו במשהו, בלי לדבר איתו על אותו הנושא בצורה ישירה ובלי לחשוף בפניו את כוונת השכנוע שלך כלפיו. אלא, אתה כאילו מדבר איתו בצורה תמימה על נושאים שונים, שעובדים על תת ההכרה של השומע. ושהם אלו שאמורים לגרום לשומע להשתכנע מעצמו לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה, או על כל פנים, הם אמורים לעזור לך אח"כ "לסגור עסקה" עם השומע, כאשר תנסה לשכנע אותו באופן ישיר.

וההסבר הוא, שמאחורי כל רעיון שיש בעולם, מסתתרים מאחוריו רעיונות אחרים שהם בעצם הבסיס של אותו רעיון. לדוגמה: מאחורי הרעיון של "לעשות דיאטה", מאחוריו מסתתרים רעיונות שונים שמהווים את הבסיס שלו. שהם לדוגמה הרעיונות שאומרים, שכדאי להיות רזה, ושלא טוב אחוזי שומן גבוהים בגוף, ושצריך להיראות טוב, ושחשוב לשמור על תזונה בריאה וכיו"ב עוד רעיונות שונים, שהם מובילים את האדם למסקנה של לעשות דיאטה.

וכאשר רוצים לדוגמה לשכנע מישהו לעשות דיאטה, אז יש את השכנוע הישיר, שבו בצורה ישירה באים לאדם ומדברים איתו על הנושא של הדיאטה. ומנסים להסביר לו כמה זה חשוב לעשות דיאטה וכולי. אבל יש גם את השכנוע העקיף. שבו, במקום לדבר עם האדם על כמה חשוב לעשות דיאטה, לא מזכירים לו אפילו בחצי משפט את העניין של הדיאטה. אבל כן מדברים איתו בצורה ישירה / עקיפה, על הנושאים שבצורה עקיפה אמורים לגרום לו לרצות יותר לעשות דיאטה.

לדוגמה: מדברים איתו על כמה חשוב שהגוף יהיה בריא, ועל השפעות אחוזי השומן בגוף על בריאות הגוף, ומדברים איתו על זה שאנשים שנראים יותר טוב, בד"כ קל להם יותר ברמה החברתית וכיו"ב. כאשר הרעיון הוא, שככל שמדברים עם האדם יותר, על השורשים שמובילים למסקנה הרצויה, כך יהיה קל יותר אח"כ לשכנע את האדם לעשות את הדבר הראשי שרוצים לשכנע אותו.

ויש כאן עוד כמה רמות עומק בישום של הטכניקה הזאת. ואסביר אותן:

ומי שיתבונן יראה, שכפי שאמרתי, כל נושא שיש בעולם, יש מאחוריו רעיונות אחרים שמובילים אליו. כגון לדוגמה הרעיון אומר שחשוב להיראות טוב, שמאחוריו עומדים רעיונות כגון, שמי שנראה טוב החיים שלו יותר טובים, ומי שנראה טוב יש לו יותר ביטחון עצמי ויותר קל לו לפתח קשרים חברתיים. ומי שנראה טוב, החברה הרבה יותר אוהבת אותו וכיו"ב. שהם אלו שמובילים אל הרעיון שאומר, שחשוב להיראות טוב.

וגם מאחורי הרעיונות האלו, גם מאחוריהם יש הנחות יסוד נוספות שמובילות אליהם. כגון לדוגמה שמאחורי הרעיון שאומר שחשוב להיראות טוב, כי זה עוזר להצליח בחיים, מאחורי זה עומד הרעיון שאומר, שחשוב להצליח בחיים, ושמי שלא מצליח בחיים הוא אדם שרע לו, ושמי שמצליח בחיים יהיה יותר מאושר, ושבכלל קיימת הצלחה כלשהי שצריך לשאוף אליה וכיו"ב. שבלי להסכים על רעיונות כאלו, תהיה הרבה פחות הסכמה עם הרעיון שאומר שחשוב להיראות טוב, כי זה עוזר להצליח בחיים.

או לדוגמה הרעיון שאומר, שמי שנראה טוב, יותר קל לו לפתח קשרים חברתיים. שמאחוריו עומדות הנחות יסוד שאומרות, שכדאי לאדם לפתח קשרים חברתיים, ושקשרים חברתיים עושים טוב לאדם, ושחשוב שיהיו לאדם קשרים חברתיים. כי אם האדם לא מסכים עם הנחות היסוד האלו, אז ממילא הוא הרבה פחות יסכים, שכדאי לו לעשות דיאטה, כדי להיראות טוב, כדי לפתח קשרים חברתיים.

וכאשר באים לשכנע מישהו בשכנוע ישיר, אז לפעמים שוכחים שיכול להיות שכל השכנוע ייפול ולא יצליח, בגלל שהיסודות השורשיים יותר והעמוקים יותר של הטענה, עליהם עצמם האדם עדיין לא מסכים איתך. וכאשר אתה מנסה לשכנע מישהו בשכנוע ישיר, אז לפעמים יש איזה הנחת יסוד מאוד בסיסית, שהרעיון שלך תלוי בה, ושהאדם שמולך לא מסכים עם הנחת היסוד הבסיסית שלך. ולפעמים אתה מנסה לשכנע מישהו ולא מצליח לשכנע אותו, בגלל שיש הנחת יסוד נסתרת, שעליה אתם לא מסכימים עדיין.

וזה בעצם אומר, שכאשר אתה מנסה לשכנע מישהו במשהו, עליך לבדוק עם עצמך, מהן הנחות היסוד שיש מאחורי הרעיון שאתה מנסה לשכנע את האדם האחר. ולא רק מהן הנחות היסוד ברמה הראשונה, אלא גם מהן הנחות היסוד הבסיסיות יותר שנמצאות ברמת עומק עמוקה יותר, בבסיס של הטענה שלך.

ובשכנוע עקיף, מאמצי השכנוע מתמקדים בלחזק אצל האדם השני את השורשים ואת היסודות העמוקים של הטענה שלך, ורק אח"כ לאט לאט להגיע אל הטענה הסופית שלך. בצורה כזו, שבה לאדם השני לא יהיה להיכן לברוח מלהסכים איתך.

ויש כאן עוד רמת עומק נוספת, והיא שגם בתוך היסודות של הטענה שלך, גם בהם יש יסודות מחויבים יותר ביחס לטענה שלך, ויש יסודות אפשריים יותר ביחס לטענה שלך. ז"א שאם ניקח לדוגמה עץ, ונסתכל על השורשים שלו, אז נראה שלמרות שיש לו הרבה מאוד שורשים בקרקע, עדיין יש שורשים חזקים יותר ויש שורשים חלשים יותר.

ובאנלוגיה לעניין שלנו, כל רעיון, עומדות לפניו הנחות יסוד כלשהן, שמובילות אליו ושגורמות לו להיות נכון. אבל, מי שיתבונן יראה, שבתוך כל הנחות היסוד האלו, יש הנחות יסוד שהן יותר מחייבות את האדם שמסכים איתן, להסכים עם הטענה שלך. ויש הנחות יסוד כלשהן, שאומנם האדם חייב להסכים עליהן, כדי להסכים איתך, אבל גם אם הוא יסכים עליהן, זה עדיין לא אומר שהוא יסכים איתך.

שזה אומר, שכאשר אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, עליך לבדוק מהן הנחות היסוד ההכרחיות שעליהן הוא מוכרח להסכים איתך, כדי שהוא יהיה מסוגל להסכים עם הטענה הסופית שלך. אבל אח"כ עליך לבדוק ולראות, איזה הנחות יסוד, אם הוא יסכים איתך, הן רק יאפשרו לו להסכים איתך על הטענה הסופית. ואיזה הנחות יסוד, אם הוא יסכים איתך, הן כמעט יאלצו אותו להסכים איתך על הטענה הסופית שלך, ושם כמובן עליך לתת את הדגש של השכנוע שלך ואת עיקר מאמצי השכנוע שלך.

ויש כאן עוד רמת עומק עמוקה עוד יותר, והיא שכאשר אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, עליך לנסות לאתר את הרעיונות המחויבים ביותר אצל האדם שאותו אתה רוצה לשכנע. ז"א למצוא את הדברים שהאדם שאתה רוצה לשכנע אותו, שהוא הכי בטוח בהם ושהוא הכי רוצה אותם / הערכים שהוא הכי מזדהה איתם / הרצונות החזקים ביותר שלו.

ועליך לנסות לגלות ולמצוא את הקשר הסיבתי שיש, בין הרצון החזק ביותר שלו ובין הרעיון שהוא הכי בטוח בו כרגע, לבין הרעיון שאותו אתה רוצה לשכנע אותו. כגון אם לדוגמה ברצונך לשכנע מישהו לעשות פעולה כלשהי, עליך לזהות את הרצונות החזקים ביותר שלו, שהם יכולים לדוגמה להיות, הרצון להיות בעל ערך עצמי / הרצון להרגיש אהבה / הרצון להצליח בחיים וכיו"ב. ועליך לחשוב עם עצמך, כיצד זה שהוא יעשה את מה שאתה...
רצון איך להיות בטוח בעצמך הגדלת הביטחון העצמי שיפור דימוי עצמי העצמת ביטחון עצמי איך להעביר חלשים החזק ביותר לחזק את הביטחון העצמי רצון להרגיש nlp שכנוע nlp nlp שכנוע איך לבנות איך לבנות טיעון איך להצליח איך להצליח לשכנע בניית טיעון העברת מסר העברת מסרים הצלחה השפעה גלויה השפעה סמויה טיעון טיעונים טכניקות טכניקות שכנוע טכניקות שכנוע והעברת מסרים טכניקת מניפולציה יכולות יכולת יכולת שכנוע לבנות טיעון להעביר מסרים להצליח להצליח לשכנע לשכנע מכירה גלויה מכירה ישירה מכירה סמויה מכירה עקיפה מכירות מניפולציה מניפולציות מסר גלוי מסר ישיר מסר סמוי מסר עקיף מסרים מסרים גלויים מסרים סמויים נלפ שיווק גלוי שיווק ישיר שיווק סמוי שיווק עקיף שינוי שינוי עמדות שינויים שיפור שיפור יכולות שיפור יכולת שיפור יכולת שכנוע שכנוע שכנוע אנשים שכנוע גלוי שכנוע והעברת מסרים שכנוע ושינוי עמדות שכנוע ישיר שכנוע מכירות שכנוע סמוי שכנוע עקיף
איך להתווכח נכון? איך לנצח בוויכוח? אמיר חצרוני, אמנון יצחק, איך להתווכח עם אנשים? איך לשכנע אנשים? להתווכח עם משוגע, שיטות שכנוע, מערכות יחסים, איך ליצור הסכמה? רטוריקה, דיבייטינג
... שעליה יש הסכמה. לדוגמה, אפשר להסכים על עובדה פשוטה מאוד, כמו יש פה קיר. מהרגע שיש נקודת הסכמה, ניתן להשתמש בה כדי להוביל את השיחה אל הסכמות נוספות, ולאט לאט לבנות טיעונים לוגיים שיגרמו לצד השני להבין למה הטיעון שלכם נכון יותר. ההיגיון הוא שאם ניתן להסכים על עובדות או על חוקי לוגיקה בסיסיים, אפשר יהיה לגזור מהם מסקנות ...
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה , משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים איך אפשר לשכנע אנשים ולפתור ויכוחים? כדי לפתור ויכוחים או לשכנע אנשים בסיטואציות שונות כגון מכירות, משא ומתן, או דיונים בין - אישיים, יש להתחיל בהבנת עובדה בסיסית וחשובה - אין פתרון חד - משמעי. אליעד כהן מדגיש שדווקא ההכרה בכך שאין פתרון ברור וחד - משמעי היא נקודת הפתיחה הנכונה ביותר לתהליך של שכנוע ופתרון קונפליקטים. מתוך נקודת מוצא זו ניתן לעבור לשלב הבא של התהליך - לנסות להבין את הצד השני. מדוע חשוב להבין את הצד השני כדי לשכנע? אליעד מסביר שכאשר רוצים לשכנע מישהו, בין אם מדובר על לקוח שמתלבט לגבי רכישת מוצר, או אדם שנמצא בעמדה שונה משלנו בוויכוח, צריך תמיד ... שהוא ירגיש מוגבל או מאוים אם ינסה להבין נקודת מבט נוספת. איך להתמודד עם התנגדויות לקוחות במכירה? כאשר מדובר בתהליך מכירה, על מנת להתמודד עם התנגדות של לקוח, אליעד מדגים שלב נוסף בתהליך השכנוע: קודם כל, לברר למה הלקוח מעדיף את המוצר של המתחרה. מה מושך אותו שם? לברר מה בדיוק מרחיק אותו מהמוצר ... על ידי התהליך הזה, אדם מגיע להבנה עמוקה יותר של הצד השני ובכך מגדיל משמעותית את היכולת שלו לשכנע. למה חשוב לזהות התנגדויות פנימיות? אליעד מדגיש שבתהליך השכנוע יש תמיד שתי רמות: הרמה האובייקטיבית - למה אדם מאמין במה שהוא מאמין, ומה הצדק בעמדתו. הרמה הפסיכולוגית ... או תחושה שההסכמה איתנו תגרום לו לאבד משהו. הזיהוי והטיפול בשני ההיבטים האלה במקביל, מאפשר לנו לשכנע בצורה אפקטיבית יותר וליצור שינוי אמיתי בדעתו של האדם שאיתו אנחנו מתווכחים. מהי הדרך הנכונה לסכם את תהליך השכנוע? לסיכום, אליעד כהן מדגיש שכדי להצליח לשכנע אחרים, בין אם מדובר על מכירה, משא ומתן או דיונים אישיים, יש חובה להבין את שני ההיבטים המרכזיים: מה נכון בעיני הצד השני, ומה מרחיק ... רק הבנה מעמיקה של נקודת המבט שלו ושל ההתנגדויות הפנימיות שלו, מאפשרת לנו לתת מענה נכון וליצור שינוי אמיתי. איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך לפתור קונפליקטים בצורה חכמה? איך להציג טיעונים בצורה משכנעת? איך ניתן לפתור ויכוחים ולשכנע אנשים? השלב הראשון והחשוב ביותר הוא להבין שאין פתרון חד - משמעי לכל ויכוח. עם זאת, גישה נכונה לבעיה ... ואז נתמקד בניסיון להבין את שני הצדדים לעומק. כיצד להבין את הצד השני בוויכוח? כאשר אנו רוצים לשכנע מישהו - בין אם במכירה, במשא ומתן, או בכל סיטואציה אחרת - עלינו קודם להבין את נקודת המבט של הצד השני. יש לבחון שני דברים: 1. ... לא רק מה מחבר אותו לעמדתו, אלא גם מה גורם לו לדחות את מה שאנו אומרים. לדוגמה, כאשר אנו מנסים לשכנע מישהו לקנות מוצר, חשוב להבין גם למה הוא נוטה לבחור במוצר אחר וגם מה מרחיק אותו מהמוצר שלנו. כיצד לזהות ... איתנו מצמצמת אותו רגשית או מאיימת על עולמו הפנימי. איך להתמודד עם התנגדויות בוויכוח או במכירה? נניח שלקוח מתלבט בין שני מוצרים ובוחר במוצר של המתחרים. כדי לשכנע אותו, יש להבין שני דברים: 1. מה היתרונות שהוא רואה במוצר של המתחרים? 2. מה החסרונות שהוא מזהה במוצר ...
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע מה גורם ללקוח להחליט לבצע עסקה? כדי להבין איך לשכנע לקוחות לקנות, אליעד מסביר תחילה מהי עסקה. עסקה היא פעולה של חליפין בין שני אנשים, שבה האדם נותן משהו כדי לקבל בתמורה משהו אחר. הסיבה שאדם מוכן לבצע עסקה היא ... כלומר, מרכז הכובד של כל עסקה הוא בשאלה עד כמה תועלת הלקוח חושב שהוא יקבל מהדבר אותו הוא קונה, לעומת העלות שהוא צריך לשלם. איך משכנעים לקוח שיש יתרון ברור בקנייה? לדברי אליעד, אחת הדרכים לגרום ללקוח לסגור עסקה היא להגדיל את היתרון או להקטין את החיסרון, כך שנוצר פער ברור לטובת היתרון. ... צריך לנתח לעומק מה עומד מאחורי המילים שלו. מדוע הוא הדגיש את המילים חדשה וסלון חדש? אולי הוא רוצה להרשים את החברים או להרגיש שעשה שינוי משמעותי בחייו. לכן, במקום לתת תשובה טכנית בלבד (הנה טלוויזיית פלזמה מדגם X במחיר Y), יש להחזיר ללקוח את מילותיו שלו וליצור חיבור ברור בין רצונו הברור (טלוויזיה חדשה לסלון החדש) לבין המוצר שהמוכר מציע. מוכר חכם ידגיש למשל: יש לי פה טלוויזיה חדשה, מדגם חדש, שמתאימה בדיוק לסלון החדש שלך, ושתעניק לך חוויה חדשה. כך הוא חוסך מהלקוח את המאמץ לדמיין בעצמו את התוצאה של הקנייה, ויוצר חיבור אסוציאטיבי במוח הלקוח. איך משתמשים במניפולציות לשכנוע לקוחות? אליעד מציג מספר טכניקות מניפולציה שמסייעות בשכנוע לקוחות: קודם לומר ללקוח את הדבר המחויב והברור (לסלון החדש שלך), ואז להוסיף את הדבר שהלקוח פחות בטוח לגביו (הטלוויזיה הזאת בדיוק מתאימה). קודם לומר את הדבר ... שרצונו כבר התממש: הטלוויזיה הזאת משתלבת בסלון החדש שלך, או גם בעוד כמה שנים זאת תהיה הטלוויזיה החדשה שלך בסלון החדש שלך. לדבריו, הטכניקות הללו עובדות כי הן משתמשות באסוציאציות טבעיות במוח האדם, שגורמות לו להרגיש שהדבר שהוא בספק לגביו הוא חלק ממה שהוא כבר בטוח בו. איך משתמשים במניפולציות בחיי היום - יום? אליעד מרחיב ומראה שהעקרונות הללו קיימים גם מחוץ לעולם המכירות, למשל ביחסים בין בני זוג או בפוליטיקה. לדוגמה, כאשר אישה אומרת לבעלה: כשהתחתנו היה לנו טוב, ועכשיו תראה כמה אתה רע, היא יוצרת מניפולציה חזקה. האמירה התחתנו היא ודאית, היה לנו טוב הוא דבר שבני הזוג רוצים להאמין שהוא נכון, ואילו האמירה אתה רע היא דבר מוטל בספק. חיבור הדברים יחד יוצר מניפולציה שמשכנעת את הבעל בדבר שהוא ספק. דוגמה נוספת מהפוליטיקה: פוליטיקאי שאומר מי שבעד חיסול הטרור שיתמוך בי ויראה שניצחנו את הטרור, משתמש בעובדה שכל האנשים רוצים לחסל את הטרור (דבר ודאי), כדי לקשור זאת לתמיכה בו (דבר ספק). איך מניפולציות קיימות גם בחוקי הטבע ובתפיסת המציאות? אליעד מציג גם את הרעיון לפיו גם חוקי הפיזיקה הם סוג של מניפולציה: כשאדם לא יוצא דרך קיר אלא רק דרך דלת, זה מפני שהמוח שלו יוצר ודאות על סמך ניסיון עבר, בעוד שהמציאות היא שיש כאן ספק - אולי הקיר הספציפי הזה כן מאפשר מעבר דרכו? גם כאן המוח מדביק ודאות על משהו אפשרי. איך מנגנון השכנוע פועל בתוך האדם עצמו? בסופו של דבר, אליעד מסביר שהמנגנון של מוכר - קונה קיים בתוך האדם עצמו בכל פעולה שהוא עושה. כאשר אדם רוצה לשכנע את עצמו לעשות משהו (למשל, להתחיל לעשות ספורט כדי לרדת במשקל), הוא צריך לשכנע את עצמו שהיתרון עולה על החיסרון ושהיתרון הוא ודאי מספיק. ככל שהאדם יצליח ליצור תחושת ודאות לגבי התועלת שהוא יקבל, כך יוכל יותר בקלות לשכנע את עצמו לפעול. לסיכום, אליעד מציג את
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
... יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים מתי עדיף להגיד טוב ומתי עדיף להגיד הכי טוב בשכנוע? אחת השאלות המרכזיות ששואל אליעד כהן במהלך ההרצאה היא מה עדיף להגיד בשכנוע: שהמוצר טוב או שהמוצר הכי טוב? למרות שהמילה הכי טוב נשמעת חזקה ומשכנעת יותר, אליעד מסביר שלכל ביטוי יש יתרונות וחסרונות ברורים, ולכן חשוב לדעת להשתמש בהם נכון בהתאם לסיטואציה. מה החיסרון של המילה הכי טוב בשכנוע? כשמשתמשים בביטוי הכי טוב, יש מסר כפול וסמוי. מצד אחד, המסר חזק כי הוא מציג את המוצר כמוביל מעל כל האחרים. מצד שני, השימוש בהכי טוב מרמז שיש מוצרים אחרים טובים גם ... להשוואות ולא מאפשר למוצר לעמוד בפני עצמו. מה היתרון של המילה טוב בשכנוע? כשאתה אומר על מוצר שהוא טוב, ללא השוואה או הגזמה, אתה יוצר מסר פשוט, ברור, ואמין יותר בעיני הלקוח. במקרים מסוימים, הלקוח יעריך יותר את הישירות והכנות של האמירה, כי אתה לא טוען שהמוצר שלך הוא הטוב היחיד או הטוב מכולם, אלא פשוט שהוא טוב בפני עצמו, ללא תחרות. ... הלקוח: אם הלקוח מאמין שכל המוצרים בתחום הם טובים, ואתה מתקשה לשכנע אותו שהאחרים פחות טובים - עדיף לומר המוצר הזה הוא הכי טוב. בכך אתה נותן הכרה מסוימת גם למוצרים האחרים, אך מדגיש ... להשוואה עם מוצרים אחרים כלל. דוגמה מעשית לשימוש נכון בביטויים בשכנוע לקוח לרכישת רכב כאשר לקוח מגיע לרכוש רכב והוא משוכנע שכל הרכבים בשוק הם איכותיים וטובים, הדרך הנכונה לשכנע אותו תהיה לומר הרכב הזה הוא הכי טוב. בכך אתה משיג את המטרה כי אתה מסכים עם דעתו שיש עוד רכבים טובים, אך מדגיש שהרכב שאתה מוכר עולה על כולם. לעומת זאת, אם הלקוח לא בטוח ברמת האיכות של הרכבים האחרים וחושש שהאפשרויות האחרות אינן מספיק טובות, ... למה כדאי להגיד הרכב הזה הוא הטוב בשבילך? אליעד מציע שיטה נוספת לשכנוע יעיל והיא שימוש בביטוי הרכב הזה הוא הטוב בשבילך. כך אתה לא משתמש במילים טוב או הכי טוב בצורה מבודדת, אלא מתאים את ... שליטה ובחירה פתוחה יותר. איך ליצור הסכמה הדרגתית עם הלקוח? אחת הטכניקות המומלצות שאליעד מציג היא יצירת הסכמה הדרגתית. בתחילה, אתה יכול להתחיל בביטוי עדין ומתון כמו המוצר הזה הוא טוב, ורק ... בסיסי ללא השוואה, טוב יהיה מספיק. מה המסקנה הסופית בבחירת מילים לשכנוע לקוחות? אליעד כהן מסכם שהכל תלוי תמיד בהקשר ובתחושת הלקוח: לפעמים כדאי להקצין ולומר הכי טוב, ולפעמים עדיף להנמיך טון ולומר טוב. מי ששולט בדקויות האלה בשפה ובפסיכולוגיה של השכנוע, יכול להתאים את המסר המדויק שיביא את הלקוח להסכים ולהשתכנע בצורה הטובה ביותר. איך לשכנע אנשים ביעילות? טיפים להתמודדות עם התנגדויות לקוח איך להשתמש בשפה כדי להשפיע על אחרים? מהן הטכניקות הפסיכולוגיות המשפיעות על קבלת החלטות? איך לבחור מילים נכונות בשיווק ומכירות? מה ההבדל בין טוב ל - הכי טוב ומתי להשתמש בכל אחד מהם? כאשר שואלים מה יותר טוב - טוב או הכי טוב - התשובה נראית אינטואיטיבית: הכי טוב נשמע חזק ומשכנע יותר מ - טוב. אבל האם זה תמיד כך? מתי עדיף לומר הכי טוב ומתי עדיף לומר טוב? כאשר אומרים על מוצר מסוים שהוא הכי טוב, ... שיש מוצרים אחרים שמתחרים על אותו תואר. איך לבחור את הביטוי המתאים לשכנוע לקוחות? - אם הלקוח חושב שכל המוצרים בתחום טובים וקשה לשכנע אותו שהמתחרים נחותים, עדיף לומר שהמוצר הכי טוב. בכך ניתן לגיטימציה לאחרים, אך משכנעים שהוא המוביל. - אם הלקוח לא בטוח לגבי טיבם של שאר המוצרים, עדיף לומר המוצר הזה טוב, בלי להזכיר בכלל אופציות אחרות. ... תחושה שאין כאן השוואה - אלא קביעה פשוטה וברורה. דוגמה מעשית: איך לשכנע לקוח ברכישת רכב? אם הלקוח מגיע עם תפיסה שכל הרכבים טובים, עדיף לומר: הרכב הזה הוא הכי טוב - כי בכך אתה מסכים איתו ... השוואות. מה היתרון בלהגיד הרכב הזה הוא הרכב הטוב בשבילך? דרך נוספת לשכנע היא לשלב את המילים בצורה מחושבת: במקום לומר הכי טוב או טוב, ניתן לומר הרכב הזה הוא הטוב בשבילך. הביטוי הזה מצמצם את ... טובה וכך ליצור תחושת בחירה פתוחה. מהי השיטה האפקטיבית ביותר לשכנוע? השיטה היא להבין את הציפייה של השומע ולהתאים את המסר בהתאם: - אם הלקוח רוצה משהו מושלם - השתמש במונחים מוחלטים כמו ...
לשכנע אנשים, NLP, חינוך ילדים, הפסקת עישון, דיאטה, לרדת במשקל, הנעת אנשים, להפסיק לעשן, ירידה במשקל, לשתול מחשבות, להניע עובדים, לנהל עובדים, שכנוע אנשים, לשלוט בתת מודע
לשכנע אנשים, NLP, חינוך ילדים, הפסקת עישון, דיאטה, לרדת במשקל, הנעת אנשים, להפסיק לעשן, ירידה במשקל, לשתול מחשבות, להניע עובדים, לנהל עובדים, שכנוע אנשים, לשלוט בתת מודע
לשכנע אנשים, NLP, חינוך ילדים, הפסקת עישון, דיאטה, לרדת במשקל, הנעת אנשים, להפסיק לעשן, ירידה במשקל, לשתול מחשבות, להניע עובדים, לנהל עובדים, שכנוע אנשים, לשלוט בתת מודע מהם העקרונות שמנחים אותנו כשאנחנו מנסים לשכנע אנשים לשנות התנהגויות? בהרצאה, אליעד כהן מציין עקרונות שיכולים לשמש אותנו במצבים שונים שבהם אנחנו רוצים לשנות התנהגויות של אחרים. לעיתים, שכנוע יכול להתבצע באמצעות שינוי התפיסה של אנשים על עצמם, במילים אחרות - לגרום להם להרגיש שהם פועלים מתוך ... רבות כאשר אנו כופים משהו על מישהו, דווקא זה גורם לו להתנגד ולהפוך את מה שציפינו ממנו לעשייה חסרת ערך. כיצד שכנוע נוגע למניפולציות? מניפולציה היא כלי חזק בשכנוע. אליעד מציין כי לא תמיד יש צורך להגיד ישירות לאדם אל תעשה את זה. במקום זאת, יש לגרום לו להרגיש רע על מה שהוא עושה. לדוגמה, אם אדם מעשן סיגריות, הדרך לשכנע אותו להפסיק היא לא על ידי אמירת תפסיק לעשן, אלא לגרום לו להרגיש חוסר חופש ... לדוגמה, כאשר אדם מרגיש שהוא חייב לעשן, כל עצירה ממנו תיתפס כמאיימת על חופש הבחירה שלו. אליעד כהן מדגים את המניפולציה הזאת באמצעות דימוי של עישון: אם אתה רוצה לשכנע מישהו להפסיק לעשן, כדאי להדגיש בפניו שהוא חייב לעשן, ובכך להפוך את זה למצב של מחויבות כדי לגרום לו להרגיש חופשי מהתלות. כיצד נוכל לשכנע את עצמנו לפעול אחרת? לא רק על אנשים אחרים אנו יכולים להשפיע, אלא גם על עצמנו. ... היא שלא הרגשת מחויבות, תוכל לשנות את תפיסתך ולהבין שהמעשה הוא מחויב עבורך. האם כל אדם יכול להשתנות בהתאם למניפולציות כאלו? הטכניקות שציין אליעד לא תמיד יעבדו על כל אדם, אך הוא טוען שזו צורת עבודה שיכולה להשפיע ... של האדם ויודע כיצד להציג לו את האפשרויות. כל אדם פועל מתוך רצונות שונים ולעיתים מנוגדים, והאדם שאנו מנסים לשכנע או לשנות את התנהגותו נמצא במאבק פנימי בין המחויבות לפעולה לבין הרצון לחופש. שכנוע אנשים הפסקת עישון ניפולציה בשכנוע הנעת עובדים ניהול עובדים הבנת התת מודע מהם העקרונות שמנחים אותנו כשאנחנו מנסים לשכנע אנשים לשנות התנהגויות? בהרצאה אליעד כהן מציין עקרונות שיכולים לשמש אותנו במצבים שונים שבהם אנחנו רוצים לשנות התנהגויות של אחרים. לעיתים, שכנוע יכול להתבצע באמצעות שינוי התפיסה של אנשים על עצמם, במילים אחרות - לגרום להם להרגיש שהם פועלים מתוך ... רבות כאשר אנו כופים משהו על מישהו, דווקא זה גורם לו להתנגד ולהפוך את מה שציפינו ממנו לעשייה חסרת ערך. כיצד שכנוע נוגע למניפולציות? מניפולציה היא כלי חזק בשכנוע . אליעד מציין כי לא תמיד יש צורך להגיד ישירות לאדם אל תעשה את זה. במקום זאת, יש לגרום לו להרגיש רע על מה שהוא עושה. לדוגמה, אם אדם מעשן סיגריות, הדרך לשכנע אותו להפסיק היא לא על ידי אמירת תפסיק לעשן, אלא לגרום לו להרגיש חוסר חופש ... לדוגמה, כאשר אדם מרגיש שהוא חייב לעשן, כל עצירה ממנו תיתפס כמאיימת על חופש הבחירה שלו. אליעד כהן מדגים את המניפולציה הזאת באמצעות דימוי של עישון: אם אתה רוצה
איך לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע
איך לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע
... לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע מהי מילת המפתח בשכנוע וכיצד היא עובדת? אליעד כהן מסביר כי אחת ממילות המפתח החשובות ביותר בשכנוע אנשים היא המילה אולי. השימוש במילה זו מאפשר להכניס רעיונות חדשים בצורה עדינה יותר, ללא התנגשות חזיתית. כאשר מישהו מציע רעיון או דרישה ... כך וכך, במקום לענות באופן ישיר אתה טועה או לא נכון, ניתן לומר: אולי לא חייבים לעשות את זה?. המילה אולי נשמעת פחות מחייבת, ולכן הצד השני אינו מרגיש מותקף או שמבטלים את דעתו ... לעומת זאת, היא מילה מוכרת ופשוטה, אשר מצליחה להישמע פחות מאיימת ומפחיתה את תחושת הכפייה או ההתנגדות. כיצד אפשר להשתמש במילה אולי כדי להחליש את הטענה הנגדית? אם מישהו ... והפך למסופק. מהי הטכניקה של שילוב המילה אולי בשכנוע דו - כיווני? אליעד מסביר כי הטכניקה של אולי עובדת לשני כיוונים במקביל: מצד אחד, מציגים את הרעיון שלנו בצורה של אולי, למשל אולי לא חייבים לעשות את זה כך, מה שמוריד את ההתנגדות ... אולי מסייעת לזהות מניפולציות? אליעד מדגיש כי מודעות לשימוש במילה אולי יכולה לעזור לאנשים לזהות מתי משתמשים נגדם במניפולציות ומתי הם בעצמם עושים זאת. לדוגמה, מישהו יכול להציג תחילה הצעה כאולי תנסה את זה?, ואז להפוך את הרעיון למחייב יותר בהמשך (אתה חייב לעשות ... לשמור על עצמו מפני שכנוע לא מודע. למה חשוב לזהות את המניפולציות הפנימיות שאנחנו עושים לעצמנו? אליעד מציין שגם אנחנו לעיתים משכנעים את עצמנו בדברים שאינם נכונים או אינם טובים לנו, באמצעות תהליך פנימי שמתחיל באולי. למשל, אדם יכול להגיד לעצמו: אולי אצליח במשימה מסוימת, ולאט ... סיכום הטכניקה: איך לשכנע באמצעות אולי? לסיכום, אליעד מסביר: המילה אולי היא כלי עוצמתי לשכנוע, כי היא יוצרת ספק ומקטינה התנגדויות. אפשר להשתמש באולי כדי להציג רעיונות חדשים בלי ליצור התנגדות ישירה, ולהחליש טענות נגדיות. במקרים הדורשים החלטיות מיידית, יש להימנע מהשימוש באולי ולהיות חד - משמעיים. מודעות לשימוש באולי מאפשרת זיהוי מניפולציות שמופעלות עלינו וגם על עצמנו, ומאפשרת התנהלות מודעת יותר. איך לשכנע אנשים? מניפולציה תקשורתית הכנסת ספק כטכניקת שכנוע איך לזהות מניפולציות? מהי כוחה של המילה אולי? מהי מילת המפתח שיכולה לשכנע אנשים? שאלה: מהי אותה מילה בשפה העברית שיכולה לעזור לשכנע מישהו במשהו, לגרום לו להסכים יותר בקלות עם הרעיון שמציגים לו? תשובה: אליעד מסביר שמילת המפתח היא אולי. הוא אומר שזו מילה שמכניסה תחושה של ... משתמשים באולי כדי לשכנע? שאלה: נניח מישהו טוען צריך לעשות ככה וככה ואנו לא מסכימים ורוצים לשכנע אותו אחרת. מה עושים? תשובה: הסבר מלא: ראשית, לא אומרים לו מיד לא נכון, אתה טועה או אין מצב שאתה צודק. אמירה כזאת יוצרת התנגשות חזיתית עם הדובר ...
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
... בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים איך לשכנע עובדים להתייעל בלי ליצור התנגדות? כשמנהלים שואפים לשפר ... מציין שגם אם לא ניתנת לעובדים תמורה כספית ישירה על ההתייעלות, חשוב שההתייעלות לא תבוא על חשבונם, אלא שירגישו שהם מרוויחים משהו מהשינוי. הרווח יכול להיות אפילו תחושת סיפוק ומשמעות, אך זה חייב ... ושהתייעלות תביא לתחושת נינוחות, תחושת הצלחה , ואפילו להגשמה עצמית גבוהה יותר בעבודה. אליעד ממליץ לדבר ... קלה ונוחה יותר. לסיכום, אליעד כהן מדגיש שכדי לשכנע עובדים להתייעל, המנהל חייב להציג את ההתייעלות כדרך להקל ... העובדים יבינו שההתייעלות היא לטובתם, הסיכוי לשינוי מוצלח יגדל משמעותית. איך לשכנע עובדים להתייעל? ייעול עובדים ללא התנגדות איך ליצור ... לשפר יעילות בעבודה? מדוע עובדים מתנגדים לשינוי? יעוץ ארגוני למנהלים ...
שכנוע אנשים, ללמוד לשכנע אנשים, להבין אנשים, אינטונציה, מומחה לשכנוע, ללמוד NLP, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, חוקי השכנוע, איך לשכנע אנשים?
שכנוע אנשים, ללמוד לשכנע אנשים, להבין אנשים, אינטונציה, מומחה לשכנוע, ללמוד NLP, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, חוקי השכנוע, איך לשכנע אנשים?
שכנוע אנשים, ללמוד לשכנע אנשים, להבין אנשים, אינטונציה, מומחה לשכנוע, ללמוד NLP, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, חוקי השכנוע, איך לשכנע אנשים? איך להבין אנשים דרך ... שלהם? אליעד כהן מסביר כי על מנת להבין אנשים באופן מלא וללמוד לשכנע אותם, יש לשים לב לטון ... לא נועד רק להבנת העצמי אלא בעיקר ללמידה עמוקה יותר על איך לשכנע אנשים אחרים. אליעד מכנה זאת טכניקת השכנוע המתקדמת או טכניקת המודעות העצמית שמאפשרת לנתח ולדייק בשכנוע. מדוע חשוב לנתח לעומק את ... ניתנים לפירוק וניתוח לשם לימוד והבנה עמוקה יותר של תהליכי השכנוע. לדבריו, בכל פעם שאתה אומר ... ולהבין שאין בהכרח אמת מוחלטת בפרשנות שלך. מה הבעיה בשיטות שכנוע קבועות? אליעד מבקר את השיטות הקבועות לשכנוע (לדוגמה NLP), וטוען כי שיטות אלה עלולות ... את העקרונות הבסיסיים של הפסיכולוגיה האנושית. לדבריו, ישנן טכניקות שכנוע שונות ... הבעיה היא שהן מתאימות למצבים ספציפיים ולא לכל מצב. אדם שלמד טכניקה כזו יכול למצוא עצמו חוזר עליה ... לא מתאימה, וכך נכשל. לדוגמה, אדם שלמד שיטה מסוימת כיצד למכור מוצר, יפעל באופן אוטומטי ויחזור על אותה טכניקה, בלי להבחין שהסיטואציה השתנתה ודורשת טכניקה אחרת לגמרי. אליעד מדגיש כי ... לגבי מתי ואיך להשתמש בהן. איך להשתמש בדוגמאות בצורה נכונה בשכנוע? אליעד מסביר כי אנשים לעיתים ... קיימת או אישית, ולנסות לראות כיצד היא מתחברת לעקרונות השכנוע. רק כך, טוען אליעד, אפשר באמת להטמיע וליישם את הטכניקות הנלמדות. לדוגמה, אם רוצים להבין כיצד לשכנע אדם במצב ספציפי, יש לקחת ... דרך ניתוח כזה, הופכים את הדוגמה לשימושית באמת. כיצד אפשר לשכנע מישהו בצורה הטובה ביותר? על מנת לשכנע אדם בצורה יעילה, טוען אליעד, ... שלו ולהבין לעומק מה בדיוק הוא חושב ולמה הוא חושב כך. לדבריו, שכנוע מוצלח מתבסס על הבנה אמיתית ... אליעד מדגיש שהדרך ללמוד את זה היא לא רק על ידי ניסיונות שכנוע של אחרים, אלא דווקא מתוך ...
אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים
אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים
... להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים מהו אמון ואיך הוא נוצר בין אנשים? אמון הוא מושג בסיסי וחשוב ביחסים בין אנשים, בין אם מדובר ביחסים אישיים ובין אם מדובר ביחסים עסקיים כמו מוכר וקונה או ספק ולקוח. אליעד כהן מסביר באופן יסודי ומפורט מהו אמון, כיצד הוא נוצר, איך ניתן לבנות אותו, מה גורם להפרת אמון ואיך אפשר ... משמעות המילה אמון? כיצד ליצור תחושת קרבה ואמון? ש: יצירת אמון בין מוכר לקונה בין ספק ללקוח בשתי צורות, צורה אחת כאשר קרתה טעות נגיד מצד הספק עכשיו הטעות יכולה להיות במכוון או שלא במכוון עכשיו ברגע שקורה ... לשופט השופט מה אכפת לו כאילו, אז מה המהות של לתת אמון? ש: זה להיות משכנע גם. אליעד: שמה אבל מה זה נתינת אמון? ש: להזדהות עם. אליעד: להזדהות מה זאת אומרת להזדהות? ש: לראות אותו כאני. אליעד: לא בהכרח, למה ... אז תמשיך. ש: עכשיו אם את האירוע הזה. אליעד: עכשיו האם אתה לא עושה מניפולציה כשאתה אומר הוא חושב שיש פה הפרת אמון רצינית זה מה שאמרת נכון? ש: בסדר לא משנה איזו רמה. אליעד: זה מה שהוא אומר או זה מה שהוא ... עכשיו איך הוא יכול לבנות את האמון מחדש שבאמת הוא? אליעד: הנה עשית מניפולציה מה זאת אומרת אתה אמרת נפגע האמון לבנות אותו מחדש אבל זה לא שחור ולבן זה לא התבטל האמון לגמרי עכשיו צריך לבנות אותו מחדש ... מקרה. אליעד: אתה שמעת מה אמרתי אבל לפחות תציג את הדברים נכון זה לא איך לבנות את האמון מחדש זה איך לחזק את האמון, זה לא בניתי את האמון מחדש עכשיו יש אמון לא זה לא עובד ככה אמון מתחזק נבנה נחלש. ש: להחזיר את ...
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
... עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע למה חשוב לנהל נכון תשלומים לספקים לפי דן ... שאין לחברה שליטה עליהן, מה שלדבריו עשוי להקטין את הפגיעה בדירוג של דן אנד ברדסטריט. מהי הטכניקה להעברת האחריות בעיכוב תשלומים? אליעד מציג טכניקה נוספת לשכנוע, הנקראת העברת האחריות, לפיה החברה יכולה ... היו נקודתיים ולא מערכתיים. להראות צעדים ממשיים שנעשו כדי למנוע מקרים דומים בעתיד, כגון שינוי שיטת התשלום או ייעול מערך הגבייה. להבהיר ... יכולה לשפר משמעותית את התפיסה לגבי החברה ולשפר את דירוגה למרות הבעיות שהיו בעבר. מהן שיטות השכנוע בעבודה מול דן אנד ברדסטריט? אליעד מתייחס גם לטכניקות שכנוע בעבודה ישירה מול האנשים בדן אנד ברדסטריט. לדבריו, חשוב להבין שמאחורי כל החלטה יש אדם, וכאשר אתה משכנע אדם ספציפי לשנות החלטה או הערכה על העסק ... רגשות אשמה (חבל שזה יפגע בנו, זה לא הוגן שניפגע בגלל אירוע נקודתי). להשתמש בהסברים הגיוניים ומשכנעים, תוך מתן דוגמאות ספציפיות וברורות מדוע האירוע החריג לא צריך להגדיר את המצב העסקי הכולל של החברה. לשלב בטיעון את העובדה שיש אינטרס משותף שלא לפגוע ... בעתיד מול ספקים ולקוחות. איך לשפר דירוג בדן אנד ברדסטריט? איך להימנע מעיכוב תשלומים לספקים? טכניקות שכנוע בעסקים מה לעשות אם החברה שלי מדורגת נמוך? כיצד להעביר אחריות בצורה אפקטיבית? איך לשכנע אדם לשנות החלטה? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP - שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת שכנוע, שכנוע אנשים, שכנוע מכירות, איך להצליח לשכנע?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לבנות טיעון, האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לבנות טיעון, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לפרישה, מאמן עסקי, אימון אישי להפרעות קשב בנושא לבנות טיעון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 02:29:51 - wesi1