אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לא רוצה לעשות ✔איך לתת למישהו מוטיבציה? איך לעזור למישהו שאין לו חשק לכלום? איך לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו? הילד לא רוצה לעשות כלום, חרדת ביצוע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לתת למישהו מוטיבציה? איך לעזור למישהו שאין לו חשק לכלום? איך לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו? הילד לא רוצה לעשות כלום, חרדת ביצוע, פחד מכישלון, הדרכת הורים, פחד להתחיל עם בחורה, איך ליצור מוטיבציה לעשייה? חלק 2
איך לעזור למישהו שאין לו מוטיבציה או חשק לעשות דברים?

כאשר רוצים לעזור למישהו שאין לו מוטיבציה, או למישהו שאין לו חשק לעשות דברים, אחד הדברים החשובים שאליעד כהן מסביר הוא לשנות את הסאב - טקסט בתקשורת מול אותו אדם. אם הסאב - טקסט שמועבר לאדם הוא שהוא "לא מספיק טוב", או "לא בסדר כמו שהוא", האדם יפתח אנטי ורתיעה מלעשות פעולות כלשהן, כיוון שכל פעולה הופכת עבורו לעניין של חיים ומוות, של הצלחה מוחלטת או כישלון מוחלט.

לדוגמה, אליעד מציין שאם מישהו רוצה להתחיל עם בחורה, אבל הוא מרגיש שזה מהלך גורלי שיקבע אם יהיה מאושר או אומלל לנצח, זה יגרום לו לפחד מוגזם, חרדת ביצוע וחוסר יכולת להתחיל לפעול. הדרך שאליעד מציע היא לשנות את התחושה של אותו אדם, ולגרום לו להבין שהפעולה שהוא רוצה לבצע היא לא כל כך גורלית. ככל שהאדם יחווה את המשימה כמשהו פחות מלחיץ, כך החרדה תפחת ויהיה לו קל יותר לפעול.

למה חשוב להעביר מסר של קבלה עצמית מלאה?

אליעד מסביר שהמטרה אינה לגרום לאדם לוותר על השגת מטרות, אלא דווקא להרגיע את הלחץ העצמי, החרדה, והתחושה שהוא חייב להשיג משהו מסוים כמו חברים, כסף או הצלחה בחיים. הוא מסביר שאם אומרים לאדם שאין לו חובה מוחלטת להשיג את מה שהוא רוצה, הדבר מפחית את הלחץ והחרדה שלו, ואז יותר קל לו לעשות פעולות ולהתקדם לכיוון המטרה שלו.

לדוגמה, אליעד מתאר מצב שבו אדם מתוסכל כי אין לו כסף והוא גם לא עובד. אדם כזה, מצד אחד, רוצה לעבוד ולהרוויח כסף, ומצד שני מפחד לנסות כי הוא חושש לגלות שהוא לא מוכשר או שלא יצליח. הדרך לפתור זאת היא לא להגיד לו שכסף הוא דבר רע או לא חשוב, אלא להסביר לו שהוא לא חייב כסף בשביל להרגיש טוב עם עצמו. כאשר הוא מפסיק להרגיש חובה להצליח, יש לו הרבה יותר מוטיבציה לנסות לפעול. אליעד מסביר כי ההבנה שהוא לא חייב משהו לא יוצרת מצב שבו האדם לא עושה כלום, אלא היא דווקא מעוררת אצלו רצון אמיתי לפעול ולנסות דברים חדשים.

האם לשכנע אדם לוותר על מטרה יעזור לו להתקדם?

אליעד מבהיר שהמטרה היא לא לשכנע את האדם לוותר על מטרותיו, אלא להקל עליו את תחושת המחויבות, ולגרום לו לראות את הדברים בפרספקטיבה פחות מלחיצה. למשל, אם מישהו מפחד להיכשל בטסט, חשוב להסביר לו שאפילו אם הוא ייכשל, זה לא יהיה אסון כל כך גדול כפי שהוא חושב. כאשר האדם יבין שכישלון הוא לא סוף העולם, החרדה פוחתת והוא מסוגל לפעול באופן רגוע ומשוחרר יותר. לפי אליעד, הבנה עמוקה ש"כישלון זה לא כזה נורא" מאפשרת לאדם לקחת סיכונים קטנים יותר ולהצליח להתגבר על חרדת הביצוע.

איך ניתן להפחית חרדת ביצוע ופחד מכישלון אצל אנשים?

כדי להפחית חרדת ביצוע, אליעד מציע ללמד אנשים להסתכל על הסיטואציות בחייהם בצורה של משחק, שבה התוצאות אינן גורליות כמו שהן נתפסות בעיניהם. אליעד מדגים זאת בעזרת דוגמה פשוטה: אם אדם רוצה ליצור מנגינה חדשה, אבל אומרים לו שהוא חייב להצליח ליצור משהו מאוד קצבי וטוב, הוא יפחד לנסות בכלל. אך אם יבהירו לו שזה בסדר שהמנגינה לא תהיה מושלמת, והוא רק בודק ומתנסה, החרדה תרד והוא ירגיש חופשי יותר לנסות וליצור.

אותו עיקרון תקף לכל מצב בחיים, כגון פחד להתחיל עם בחורה, פחד לצאת לעבודה חדשה או לעשות מבחן נהיגה. אליעד מדגיש שיש להסביר בעדינות ובעקביות לאדם את החשיבות של הורדת המחויבות, ואת ההכרה בכך שאפילו אם ייכשל, שום דבר נורא באמת לא יקרה. ככל שהאדם מבין את הנקודה הזו, החרדה שלו מתפוגגת והוא נהיה פתוח יותר לנסות ולהעז.

כיצד לעזור...
חרדות בילדים מתי לוותר איך להרוויח גרוע ישירות איך לגרום למישהו להבין אנטי איך להירגע להתגבר על חרדות איך להתגבר על הפחד לתת למישהו מוטיבציה איך לגרום לילד איך לגרום לילד לעשות איך לגרום לילדים איך להתחיל איך להתחיל עם אישה איך להתחיל עם בחור איך להתחיל עם בחורה איך להתחיל עם בחורות איך להתחיל עם בנות איך להתחיל עם מישהי איך להתחיל עם נשים איך לחנך ילדים איך ליצור מוטיבציה איך ליצור מוטיבציה לעשייה איך לעזור איך לעזור למישהו איך לעזור למישהו שאין לו חשק לכלום איך לשכנע איך לשכנע את הילד איך לשכנע ילד איך לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו איך לשכנע ילדים איך לתת למישהו מוטיבציה אישה בחורה בחורות ביצוע האם להתחיל עם הבחורה הדרכה להורים הדרכת הורים הורה הורות הורים הילד לא רוצה לעשות כלום חינוך ילדים חרדה חרדה מכישלון חרדות חרדת ביצוע חרדת כישלון חשק ילד ילד לא רוצה ילדה ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים כישלון כישלונות כלום לא רוצה לעשות לא רוצה לעשות כלום לגרום לילד לגרום לילדים להיכשל להתחיל להתחיל עם אישה להתחיל עם בחור להתחיל עם בחורה להתחיל עם בחורות להתחיל עם בנות להתחיל עם הבחורה להתחיל עם מישהי להתחיל עם נשים לחנך ילדים ליצור ליצור מוטיבציה ליצור מוטיבציה לעשייה למה הילד לא רוצה לעזור לעזור למישהו שאין לו חשק לכלום לעשות כלום לשכנע לשכנע את הילד לשכנע ילד לשכנע ילד לעשות לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו לשכנע ילדים לתת למישהו מוטיבציה מאיפה להתחיל מוטיבציה מוטיבציה לעשייה נשים עשייה פחד פחד ביצוע פחד להיכשל פחד להתחיל פחד להתחיל עם אישה פחד להתחיל עם בחור פחד להתחיל עם בחורה פחד להתחיל עם בחורות פחד להתחיל עם בנות פחד להתחיל עם מישהי פחד להתחיל עם נשים פחד מכישלון פחד מכישלונות פחדים רוצה לעשות רצון שכנוע
חלק 1
חלק 1
איך לתת למישהו מוטיבציה? איך לעזור למישהו שאין לו חשק לכלום? איך לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו? הילד לא רוצה לעשות כלום, חרדת ביצוע, פחד מכישלון, הדרכת הורים, פחד להתחיל עם בחורה, איך ליצור מוטיבציה לעשייה? חלק 1 איך לתת ... הסיבה ששני הפתרונות האלה לא עובדים נובעת מכך שהבעיה האמיתית נמצאת במקום אחר לגמרי: לא מדובר בכך שהאדם באמת לא רוצה לעשות כלום, אלא בכך שבתוך תוכו הוא רוצה לעשות, אך הוא מפחד. הוא חושש מכישלון, מחרדת ביצוע, מדחייה חברתית או ... וכך נוצרת מוטיבציה פנימית אמיתית ויציבה. איך להתמודד עם חרדת ביצוע? איך לתת לילד מוטיבציה? מה עושים עם ילד שלא רוצה לעשות כלום? איך לעזור לאדם שמפחד להיכשל? איך ליצור תחושת ערך עצמי ללא תנאים? איך לתת למישהו כוח להתחיל לפעול?
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
... רוצה לבצע את הפעולה, הוא יעלה בראשו את הסיבה השגויה שאמרנו לו - וידחה אותה בעצמו. לדוגמה, אם הילד לא רוצה לעשות שיעורים כי סתם לא בא לו, נגיד לו: אני יודע שאתה לא רוצה לעשות שיעורים כי אתה לא אוהב את הצבע של המחברת. זו סיבה לא נכונה, והילד מיד יחשוב שזו סיבה מטופשת ... אם הסיבה האמיתית שבגללה אדם לא רוצה לפעול היא ברורה לנו, אפשר להקצין אותה עד לכדי אבסורד. למשל, ילד לא רוצה לעשות שיעורים כי לא אכפת לו מהעתיד שלו - אפשר לומר לו: אני יודע שלא אכפת לך מהעתיד, שאתה מוכן ... הזה יורד, למה? כי הוא כבר שמע את ההתנגדות. זאת אומרת אם אומרים לילד לך תעשה שיעורים הוא אומר לא רוצה לעשות שיעורים, איך שאומרים לו תעשה הוא אומר רגע מי אמר שאני רוצה לעשות אולי אני לא רוצה לעשות? לא רוצה לעשות שיעורים אבל אם אומרים לו אני יודע שאולי אתה לא רוצה לעשות שיעורים אבל לך תעשה שיעורים אז אחר כך כשהמוח שלו אומר לו רגע אבל אולי אני לא רוצה לעשות שיעורים כשהמוח שלו אומר לו כזה דבר אז אוטומטית המוח אומר רגע אבל כבר אמרו לי שאולי אני לא רוצה לעשות שיעורים ובכל זאת אמרו לי לעשות שיעורים אז כנראה ההוא שאמר לי לך תעשה שיעורים למרות שאולי אני לא רוצה לעשות שיעורים ההוא כבר שכלל את זה שאני לא רוצה לעשות שיעורים ובכל זאת הוא אמר לי לך תעשה שיעורים אז הנה אני כן צריך לעשות שיעורים. אז אני אסביר ... היא מאוד מתוחכמת אבל בגדול המבנה שלה הוא מאוד פשוט קח את ההתנגדות שהבן אדם מתנגד ההתנגדות הרעיונית שהוא לא רוצה לעשות את הדבר ותדחוף לשם איזה סיבה שאתה עצמך מניח שהבן אדם השני בעצמו לא יזדהה איתה ותביע אותה כאילו זאת דעתו של הבן אדם השני. בא נגיד ניקח את הדוגמה עם הילד עם השיעורים, אוקי נגיד שהילד לא רוצה לעשות שיעורים עכשיו אם נשאל למה הילד לא רוצה לעשות שיעורים אז אפשר להגיד הוא לא רוצה לעשות שיעורים כי קשה לו כי בא לו לשחק כי כל מיני סיבות, עכשיו בוא נמציא סיבה לא הגיונית ללמה הילד לא ירצה לעשות שיעורים, בא נגיד נמציא סיבה ילד לא רוצה לעשות שיעורים כי הוא שונא את הצבע של המחברת סתם המצאנו סיבה, אוקי ואז אנחנו אומרים לילד אנחנו יודעים שאתה לא רוצה לעשות שיעורים כי אתה שונא את הצבע של המחברת אף על פי כן לך תעשה שיעורים. מה בעצם עשינו? גם הבענו הזדהות עם זה שהוא לא רצה לעשות שיעורים אבל גם שתלנו לו מחשבה אתה לא רוצה לעשות שיעורים מסיבה מטופשת אוקי כי אתה לא אוהב את הצבע של המחברת, עכשיו אתה עצמך יודע שזה לא נכון ... שיעורים. זאת אומרת גם אמרנו לו, כאילו זה מראש אומרים לו תקשיב גם את תקפוץ לך לראש המחשבה שאתה לא רוצה לעשות שיעורים אבל אתה יודע למה אתה לא רוצה לעשות שיעורים זה מסיבה כזאת וכזאת ואתה עצמך יודע שהיא לא נכונה או שהיא לא מוצדקת אז לך תעשה שיעורים. ... דבר, מה אמרנו המבנה אומר ככה אני רוצה שתעשה ככה זה המבנה הבסיסי, המבנה המתוחכם יותר אומר למרות שאתה לא רוצה לעשות ככה תעשה ככה, המבנה העוד יותר מתוחכם אומר למרות שאתה לא רוצה לעשות ככה כי ככה וככה (סיבה לא נכונה, לא מדויקת שאנחנו יודעים מראש שהוא עצמו לא יסכים איתה (אף על ... מראש יכולים לפקס אותו למקום הלא נכון, לתת לו כמו לשתול לו מחשבה כשתקפוץ לך בראש המחשבה שאומרת שאתה לא רוצה לעשות את זה, מראש אנחנו אומרים לו אתה יודע תחשוב שאתה לא רוצה לעשות את זה כי ככה וככה ואנחנו כבר מראש יודעים שכשהוא יחשוב שהוא לא רוצה לעשות את זה כי ככה וככה אז אוטומטית הוא לא יסכים לזה ואז הוא כן יעשה את מה שאנחנו רוצים. ... הלא נכון לסיבה להתנגדות מה שקורה בכזה מקרה הוא שיכול להיות שכשהוא יגיד כשהוא ישאל את עצמו למה אני לא רוצה לעשות את זה? ואז הוא יעלה על הסיבות הנכונות ואז הוא יתנגד לנו. לכן מראש אנחנו נשתול לו כי לא ... לך תעשה שיעורים בכל זאת בשביל עצמך, זה כמו מה שאמרתי קודם עם ביבי לדוגמה בשביל עצמו הוא דווקא לא רוצה לעשות שיעורים אנחנו אומרים לו לך תעשה שיעורים בשביל עצמך כאילו שמהסיבה של עצמך אתה אמור לעשות שיעורים והסיבה שבגלל ... המורה. אבל זה לא בהכרח נכון יכול להיות שבגלל שאתה שונא את המורה זה לא מעניין אותך והסיבה שאתה לא רוצה לעשות שיעורים זה בגלל עצמך בשביל עצמך אתה לא רוצה לעשות שיעורים אבל זאת המניפולציה. עכשיו מה שקורה שברגע שאנחנו נותנים לבן אדם את ה - כי הלא נכון דווקא זה יכול להקפיץ לו popup הוא דווקא יכול להגיד מה פתאום לא בגלל זה אני לא רוצה לעשות שיעורים אני לא רוצה לעשות שיעורים בשביל עצמי אני לא רוצה לעשות, אני לא רוצה כאילו מזכירים גורמים לו להתבונן בלמה הוא מתנגד ואז בעצם הקפצנו לו למוח את ההתנגדות האמיתית ... כדי לנטרל אותה. בא נגיד ניקח את הסיפור של השיעורים נגיד שבאים לילד ואומרים לו לך תעשה שיעורים הוא לא רוצה לעשות שיעורים, עכשיו בא נניח שהסיבה שהוא לא רוצה לעשות שיעורים היא בגלל נגיד שלא אכפת לו מהעתיד שלו הוא אומר מה אכפת לי מה יהיה בעתיד היום זה ... לא אכפת לי מה יהיה מחר. אז מה אפשר לעשות? אפשר כן להגיד לו את הסיבה האמיתית שבגללה הוא לא רוצה לעשות שיעורים אבל להקצין אותה לדוגמה ולהפוך אותה לאבסורד בצורה שהוא יתנגד לסיבה של עצמו, לדוגמה אני יודע שאתה לא רוצה לעשות שיעורים כי לא אכפת לך מהעתיד שלך ולא אכפת לך להיזרק ברחובות ולא אכפת לך להיות הומלס, ולא אכפת ... לך תעשה שיעורים כי לי אכפת מהעתיד שלך נניח, אוקי מה בעצם עשינו? לקחנו את הסיבה האמיתית שבגלל הוא לא רוצה לעשות שיעורים והצגנו אותה בצורה כזאת שתגרום לבן אדם עצמו להתנגד לסיבה של עצמו. וכמובן שיתעמק בזה יכול למצוא עוד ...
אתה לא חייב - אתה יכול. אתה לא צריך - יש לך אפשרות. איך לשכנע מישהו לעשות משהו שהוא חושב שעושה לו רע? איך לשכנע מישהו לא להתאבד? איך לשכנע ילד לעשות שיעורי בית? איך לטפל בהתנגדות? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לשכנע מישהו לא לפחד לדבר איתך, על משהו שעושה לו רע? איך לשכנע מישהו לעשות משהו שהוא לא רוצה לעשות? איך לגרום למישהו לא לפחד ממשהו שהוא מפחד ממנו?
... לך? איך לשכנע מישהו לא לפחד לדבר איתך, על משהו שעושה לו רע? איך לשכנע מישהו לעשות משהו שהוא לא רוצה לעשות? איך לגרום למישהו לא לפחד ממשהו שהוא מפחד ממנו? וכאן אבאר עוד גישה, לאיך באפשרותך לשכנע מישהו לעשות משהו שהוא לא רוצה לעשות. והרעיון הוא, שבן אדם רוצה שיהיה לו טוב. ובן אדם עושה את מה שהוא חושב שיעשה לו טוב, יותר מכל שאר האלטרנטיבות שלו. וכשמישהו לא רוצה לעשות משהו, הרי שהוא חושב שזה יעשה לו רע, לעשות את הדבר הזה. אז איך בעצם אפשר לשכנע מישהו לעשות ... הזה? למה שמישהו ירצה לעשות לעצמו רע? והתשובה היא די פשוטה, והיא, שבן אדם רוצה להרגיש טוב. וכאשר מישהו לא רוצה לעשות משהו, כי הוא חושב שהדבר הזה יעשה לו רע, הרי שבעצם הוא, גם מרגיש טוב מכך שהוא לא עושה משהו שהוא לא רוצה לעשות. אבל הוא גם בתת המודע שלו מרגיש רע, מכך שיש משהו שאם הוא יעשה אותו, זה יעשה לו רע. ... מסיבה כלשהי שלא נכנס אליה עכשיו, להישאר בבית. הרי שהשני, מרגיש יותר חופש פעולה. וזה בעצם אומר, שכאשר מישהו לא רוצה לעשות משהו, כי הוא חושב שלעשות את הדבר הזה יעשה לו רע, באפשרותנו לבוא אליו בגישה שבה אנחנו רוצים לעזור לו ולעשות לו את החיים לטובים יותר. על ידי זה שהוא יאפשר לנו לשכנע אותו, שגם מה שהוא לא רוצה לעשות, גם זה לא רע. ושאחכ הוא יבחר מה שהוא רוצה לעשות. לדוגמה, בן אדם שרוצה להתאבד. למה הוא רוצה ... נותנים לו את האפשרות לחיות. אנחנו לא מגבילים אותו. אנחנו מגדילים לו את כמות האפשרויות שלו. ניקח לדוגמה ילד שלא רוצה לעשות שיעורים. אז גישה שלילית תגיד לו: אתה חייב לעשות שיעורים, אסור לך לא לעשות שיעורים, אתה צריך לעשות שיעורים, ... אנחנו מציעים לו עוד יותר חופש. שיראה שיש לו אפשרות לעשות גם את מה שהוא חושב שהוא לא יכול ולא רוצה לעשות. במקרה כזה, יש יותר סיכוי שנקבל כן. כי אנחנו לא מגבילים את הבן אדם, אלא מאפשרים לו להיות יותר ... שום דבר. אבל באפשרותך כן לעשות גם את ההפך. אתה חייב לעצמך, להיות מסוגל לעשות גם את מה שאתה לא רוצה לעשות. יהיה לך יותר טוב, אם תרגיש שאתה מסוגל לעשות, גם את מה שאתה חושב שיעשה לך רע אם תעשה ... אראה לך, איך כן באפשרותך ללמוד אותו, ואיך כן באפשרותך להפיק ממנו תועלת והנאה. בקיצור, הרעיון הוא, שכאשר מישהו לא רוצה לעשות משהו כי הוא חושב שעשיית הדבר הזה תעשה לו רע, במקרה כזה האפשרויות השגויה היא, להילחם בו שיעשה דווקא את מה שהוא לא רוצה לעשות. והאפשרות הטובה היא, לבוא בגישה שאנחנו מאפשרים לו לעשות, גם את מה שהוא חושב שעושה לו רע. ושאנחנו רוצים ...
טיפול בהתנגדויות, להתמודד עם לא, להתמודד עם סירוב, איך לשנות עמדות? שינוי עמדות, השפעה על אנשים, איך לטפל בהתנגדות? רק לא רוצה, גם לא רוצה, גם כן רוצה, רטוריקה, איך להשפיע על אנשים?
טיפול בהתנגדויות, להתמודד עם לא, להתמודד עם סירוב, איך לשנות עמדות? שינוי עמדות, השפעה על אנשים, איך לטפל בהתנגדות? רק לא רוצה, גם לא רוצה, גם כן רוצה, רטוריקה, איך להשפיע על אנשים?
... כן רוצה? כדי להבין את התנגדות האדם, יש צורך להבחין בין מצבי קיצון שונים. לדוגמה, אם ילד אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים בשום אופן, הוא נמצא במצב של רק לא רוצה. מנגד, אם הוא אומר אני רק רוצה לעשות שיעורים, ... כדי להתחיל לעבוד עם ההתנגדות, במקום להתחיל בלחץ לשינוי מידי, אפשר קודם כל להכיר בהתנגדות. אם אדם אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים, במקום להילחם בזה, יש להסכים איתו: אני מבין שאתה לא רוצה לעשות שיעורים. כך, התהליך מתחיל בהבנה של הלא רוצה, ולא בהכחשה של המצב. למה מוסיפים את הכן רוצה אחרי ההבנה ... ניתן להציג את היתרונות שבפעולה, כך שהאדם לא ירגיש מותקף. לדוגמה, אם מדובר בילד, אפשר לומר: אני מבין שאתה לא רוצה לעשות שיעורים, אבל יש גם יתרונות בללמוד ולהצליח. איך להוביל מגם וגם לרק כן רוצה? לאחר שהאדם מזהה את שני ... רוצה ורק כן רוצה? קיימים שני מצבי קיצון: רק לא רוצה לעומת רק כן רוצה. לדוגמה, ילד שאומר אני לא רוצה לעשות שיעורים בשום אופן, אני מוכן למות ולא לעשות שיעורים מייצג את המצב של רק לא רוצה. לעומתו, מצב הקיצון ... לכיוון רק כן רוצה. כיצד עוברים מרק לא רוצה לגם לא רוצה? כאשר מישהו מבטא התנגדות מוחלטת כמו אני לא רוצה לעשות שום דבר ממה שהצעת, לא מומלץ מיד להוכיח לו שהוא טועה. קודם כל אפשר להסכים איתו שהוא באמת לא ... רק לא רוצה, מה אתה רוצה שהוא יעשה? שיעורים, שואל אותו מה אתה זה טוב לך תעשה שיעורים, אני לא רוצה לעשות שיעורים בשום פנים ואופן בעולם לא רוצה לעשות שיעורים, שונא לעשות שיעורים לא מוכן לעשות שיעורים, מוכן למות ולא לעשות שיעורים זה מה שהוא אמר. בקצה אחד ... למות כדי לא לעשות שיעורים ואחד אני מוכן למות כדי כן לעשות שיעורים. אז מה עושים? הילד אמר אני לא רוצה לעשות שיעורים אז לא צריך להתחיל ב - לך תעשה שיעורים, לא נכון אתה כן צריך לעשות שיעורים, מה שעושים ... מ - רק לא רוצה להפוך את זה ל - גם לא רוצה. מה זאת אומרת? הוא אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים, למה אתה לא רוצה לעשות שיעורים? סתם בשביל השיחה לא באמת חייבים לשאול אותו את זה כי אני רוצה לשחק, אוקי אני מבין שאתה גם לא רוצה לעשות שיעורים כי אתה רוצה לשחק אבל אתה מסכים איתי שלמרות שאתה גם לא רוצה לעשות שיעורים כי אתה רוצה לשחק עדיין אתה גם רוצה להצליח בלימודים זה לא סותר, אני מסכים איתך שאתה גם לא רוצה לעשות שיעורים זה נכון אני לא אומר שאתה רוצה לא רוצה שתרצה, לא מעוניין שתרצה אני לא מנסה לשכנע אותך שאתה רוצה, רק שואל האם אתה רק לא רוצה לעשות שיעורים או שאתה גם לא רוצה לעשות שיעורים?. כמובן שלא תמיד צריך לשאול את זה בצורה של האם אתה רק לא רוצה או אתה גם לא ...
מפחד להתחיל עם בחורה, כי - אני לא רוצה לעשות לעצמי פדיחות @ למה אני מפחד להתחיל עם בחורה? פחד להתחיל עם נשים, פחד להתחיל עם בנות, למה אני מפחד להתחיל עם מישהי? למה אני מפחד לפתח שיחה עם בחורה? למה אני מפחד לפנות אליה? למה אני מפחד לגשת לאישה? טיפול בפחד גישה לבנות, שבירת פחד גישה לנשים, להתגבר על פחד גישה לבחורות, פחד גישה פיקאפ, פחד לדבר עם נשים - חלק 11
מפחד להתחיל עם בחורה, כי - אני לא רוצה לעשות לעצמי פדיחות @ למה אני מפחד להתחיל עם בחורה? פחד להתחיל עם נשים, פחד להתחיל עם בנות, למה אני ... את הפחד לפנות לנשים ואת הפחד לגשת לנשים. והמחשבה שננתח הפעם היא: אני מפחד להתחיל עם בחורה, כי: אני לא רוצה לעשות לעצמי פדיחות - הנחות יסוד: אם אני אדבר עם הבחורה אני אעשה לעצמי פדיחות >> האם מחויב שתעשה לעצמך ... מול עצמך? מה אתה חושב שתחשוב על עצמך? מה אתה לא רוצה לחשוב על עצמך? ממה אתה בורח? אני לא רוצה לעשות לעצמי פדיחות >> למה אתה לא רוצה לעשות לעצמך פדיחות? האם זה רק רע אם תעשה לעצמך פדיחות? האם אסור שתעשה לעצמך פדיחות? מה יקרה אם תעשה ...
עצלנות, דחיינות, איך לא להיות עצלן? איך לא לדחות דברים? איך לעשות את מה שאתה רוצה? איך לא לעשות את מה שאתה לא רוצה לעשות? עצלנות טובה, עצלנות רעה, להקשות על עצמך, להקל על עצמך, שינוי התנהגות, שינוי הרגלים, מניעות, התנגדויות
עצלנות, דחיינות, איך לא להיות עצלן? איך לא לדחות דברים? איך לעשות את מה שאתה רוצה? איך לא לעשות את מה שאתה לא רוצה לעשות? עצלנות טובה, עצלנות רעה, להקשות על עצמך, להקל על עצמך, שינוי התנהגות, שינוי הרגלים, מניעות, התנגדויות
... לא להיות עצלן? איך לא לדחות דברים? איך לעשות את מה שאתה רוצה? איך לא לעשות את מה שאתה לא רוצה לעשות? עצלנות טובה, עצלנות רעה, להקשות על עצמך, להקל על עצמך, שינוי התנהגות, שינוי הרגלים, מניעות, התנגדויות איך להשתמש בעצלנות ... השאלות הבאות: מה הפעולות שאני כן רוצה לבצע, ואיך אוכל להקל על עצמי את הביצוע שלהן? מה הפעולות שאני לא רוצה לעשות, וכיצד אוכל להקשות על עצמי לבצע אותן? באמצעות שאלות אלו תוכל לתכנן באופן מודע כיצד למנף את העצלנות שלך, ... עצמך. חשוב לשאול את עצמך: מה אני רוצה לעשות? איך אני יכול להקל על עצמי לבצע זאת? מה אני לא רוצה לעשות? איך אני יכול להקשות על עצמי לבצע זאת? כך תוכל לנצל את העצלנות שלך לטובתך - להפחית הרגלים מזיקים ...
הדרכת הורים, הילד לא עושה כלום, הילד בדיכאון, הילד סגור בחדר, הילד לא יוצא מהחדר, הילד לא רוצה לעשות כלום, הילד לא מתקשר, הינדיק, הילד בלי חברים, הילד מסתגר, הילד לא רוצה לצאת מהחדר
הדרכת הורים, הילד לא עושה כלום, הילד בדיכאון, הילד סגור בחדר, הילד לא יוצא מהחדר, הילד לא רוצה לעשות כלום, הילד לא מתקשר, הינדיק, הילד בלי חברים, הילד מסתגר, הילד לא רוצה לצאת מהחדר
הדרכת הורים, הילד לא עושה כלום, הילד בדיכאון, הילד סגור בחדר, הילד לא יוצא מהחדר, הילד לא רוצה לעשות כלום, הילד לא מתקשר, הינדיק, הילד בלי חברים, הילד מסתגר, הילד לא רוצה לצאת מהחדר איך אפשר לעזור לילד ... יצירת קשר אמיתי עם הילד וקבלתו כפי שהוא, ומשם להוביל אותו בהדרגה לשינוי. איך לעזור לילד שמסתגר בחדר? הילד לא רוצה לעשות כלום הילד לא מתקשר עם ההורים איך להתמודד עם דיכאון אצל בני נוער? הילד משתמש בסמים מה לעשות? איך ...
רצון, למה מישהו עושה משהו? למה מישהו רוצה משהו? למה מישהו אוהב משהו? למה מישהו לא רוצה לעשות משהו? למה מישהו לא רוצה משהו? למה מישהו לא אוהב משהו? מכונת זמן, נוסטלגיה, טראומה, שחזור זיכרון, לחזור לעבר, איך עובד הרצון? געגוע
רצון, למה מישהו עושה משהו? למה מישהו רוצה משהו? למה מישהו אוהב משהו? למה מישהו לא רוצה לעשות משהו? למה מישהו לא רוצה משהו? למה מישהו לא אוהב משהו? מכונת זמן, נוסטלגיה, טראומה, שחזור זיכרון, לחזור לעבר, ...
יסודות השכנוע, מבוא לשכנוע, בסיס השכנוע, תורת השכנוע, איך המוח משתכנע? איך לשכנע אנשים? איך לשכנע מישהו? איך משכנעים? איך עובד שכנוע? איך האדם משתכנע? יכולת שכנוע, כושר שכנוע
יסודות השכנוע, מבוא לשכנוע, בסיס השכנוע, תורת השכנוע, איך המוח משתכנע? איך לשכנע אנשים? איך לשכנע מישהו? איך משכנעים? איך עובד שכנוע? איך האדם משתכנע? יכולת שכנוע, כושר שכנוע
... שהוא באותו רגע חושב שנדמה לו שיעשה לו יותר טוב מרע. עכשיו, אם בן אדם אומר לך תקשיב, אני לא רוצה לעשות את זה כי זה יזיק לי מה הוא מתכוון לומר, שהוא חושב שזה יעשה לו רע? לא, הוא לא ... פער בין הטוב לרע ושהוא יחשוב שהרע, שהטוב יותר גדול מהרע. נכון, יפה, אז אם בן אדם אומר אני לא רוצה לעשות משהו זאת אומרת שמחויב שהוא מתנגד לעשות משהו, זאת אומרת מחויב שהוא חושב שהרע יותר גדול מהטוב, נכון, אני ... מה הדרך השנייה אומרת? תגדיל את הטוב. הבנת? ש: כן. אליעד: מה הבנת? ש: שכאילו ברגע שבן אדם אומר לא רוצה לעשות, לעשות מטרה מסוימת אבל הוא לא רוצה, אז הוא חושב שהפעולה הזאת היא יותר רעה מאשר טובה כך הוא ... תקשיב, אם לא תעשה את זה יהיה לך רע. הרבה פעמים בגלל שהצגת את זה בצורה הזאת אז הוא לא רוצה לעשות, למה? כי הוא אומר אני לא רוצה לעשות דברים מתוך תחושה שיהיה לי רע, למה? כי עצם הפעולה מתוך מקום שאני לא רוצה שיהיה לי רע זה ... ואז החסרונות האלה צריך או להפוך אותם ללא משנה או להפוך אותם ליתרונות. המהות של הדבר היא שברגע שמישהו לא רוצה לעשות משהו אתה צריך לשאול את עצמך למה הוא לא רוצה לעשות את זה ואז לא רק לנסות לשכנע אותו כמה טוב יצא לו או כמה רע יקרה יצא, תקשיב, תדמיין ... חושב שיקרה אם הוא כן יעשה. אתה הבנת? ש: כן. אליעד: יפה, ולכן אתה חייב לזהות מה הסיבה שהוא לא רוצה לעשות ולא רק להתמקד במה יצא מזה או מה יקרה אם הוא לא יעשה אלא לבדוק למה הוא לא רוצה לעשות? כי הוא מפחד לחשוב ש..., כי ככה וככה, איך אני יכול לגרום לו לא לפחד לחשוב ש..., או בכמה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לתת למישהו מוטיבציה? איך לעזור למישהו שאין לו חשק לכלום? איך לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו? הילד לא רוצה לעשות כלום, חרדת ביצוע, פחד מכישלון, הדרכת הורים, פחד להתחיל עם בחורה, איך ליצור מוטיבציה לעשייה? חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לא רוצה לעשות, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לא רוצה לעשות, איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קואצ'ינג, אימון אישי לאורח חיים בריא, טיפול נפשי בנושאי לא רוצה לעשות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7969 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 04:15:19 - wesi1