חרדה חברתית קיצונית, למה אני מפחד מאנשים? אני מרגיש שקוראים אותי, אני מרגיש חשוף, פחד לדבר עם אנשים, לא רוצה לדבר עם אנשים, למה אני מפחד לפגוש אנשים? הימנעות ממפגש עם אנשים, פחד מבני אדם, פחד ממפגש קבוצתי, אין לי חברים, מפחד ...
... עם אף אחד התשובה היא בדיוק את אותה תשובה זה לא שהוא לא רוצה לדבר עם אף אחד הוא לא רוצה לדבר עם אנשים כי הוא חושב שהם ישפטו אותו שהם לא יאהבו אותו, גם ההוא שלא רצה לדבר עם אף אחד רצה ...
...על האדם לשאול את עצמו את השאלות הבאות בכל פעולה שהוא עושה: למה אני עושה את מה שאני עושה כרגע? האם אני באמת רוצה לעשות את זה? האם זו פעולה נכונה ואמיתית עבורי? האם אני פועל כך מתוך בחירה חופשית או מתוך הרגל כפוי? כאשר האדם מתרגל לשאול שאלות אלו, הוא מפתח מודעות עצמית גבוהה שמאפשרת לו לשלוט בהתנהגותו בצורה יעילה ומודעת. כך נוצר הרגל חדש המבוסס על בחירה אמיתית ומודעת, ולא על אוטומטיות חסרת שליטה. סיכום הדרך המעשית לשינוי הרגלים לסיכום, אליעד כהן מלמד שהמפתח לשינוי הרגלים הוא מודעות עצמית. במקום לפעול...
...הוא מדמיין שהמציאות החדשה שהפעולה תגרום, זה למציאות טובה יותר. גם מעשה פשוט של להחליף חולצה, זה כמו הסתכלות על הדשא של השכן, כי האדם החליף חולצה, כיוון שחשב שזה יעשה מציאות טובה יותר, וכך בכל עשייה. כל מחשבה הקטנה ביותר, שיכולה להיות מציאות טובה יותר, אם יהיה שינוי ואפילו הקטן ביותר, זה כבר הסתכלות לדשא של השכן. אך מה עושים עם החיסרון של דבר זה? מצד אחד זה מה שמביא את האינטראקציה בעולם, ומצד שני גם זה אומר שאדם לא מרוצה ממה שיש לו וזה כביכול חיסרון. ומי שיתבונן באמת, יראה ויבין שמה שלא יהיה לאדם...
...למישהו, עבורך זו הזדמנות לגרום לו לאהוב אותך, על ידי זה שתעשה לו טוב, ושהוא יאהב אותך, דרך זה שעשית לו טוב. אלא שכאשר יש רגע כזה של הזדמנות לאהבה, יש גם רגע של הזדמנות וסיכון של שנאה. כי האדם שונא את מה שעושה לו רע. ואם רע לבן אדם והוא יחשוב שזה בגללך, הוא ישנא אותך. ולכן, אם לא תעזור לבן אדם למלא את החיסרון שלו ולהרגיש טוב, והוא יחשוב שזה בגללך שרע לו, כי אתה יכול לעזור לו ואתה לא עוזר לו, אז ככל שהוא מצפה יותר שתעזור לו ואתה לא עוזר לו, ככה ממילא האדם השני חושב, שהרע שלו, נגרם בגללך, כי בידך האפשרות...
...למידה או הפרעות למידה, במיוחד במקרים בהם שיטות הלימוד הרגילות של כתיבה אינן יעילות. הדוגמה המרכזית היא ילדה שניסו ללמד אותה לכתוב אותיות באמצעות דרכים רגילות כמו אחיזת עיפרון, חזרה על תנועות כתיבה, ומשחקים רגילים - אך היא לא הצליחה לקלוט את האותיות בדרך הזו. במקום זאת, היא הצליחה ללמוד רק כאשר הפעילו אצלה את החושים, ובעיקר כאשר תהליך הלמידה שולב עם הגוף והתנועה. מה המשמעות של למידה באמצעות החושים והגוף? אליעד מסביר שלמידה באמצעות החושים משמעותה שימוש בתחושות מוחשיות כדי להחדיר את המידע למוח בצורה...
...או לדוגמה דוגמנית שנולדה עם יופי מסוים. או זמר, או כל בעל כישרון מולד אחר כלשהו. דהיינו, יש מצב שבו יש קצת היצע והרבה ביקוש, והסיבה לכך שיש קצת היצע, היא יותר עניין של מזל מאשר שכל. כי במקרה הבן אדם נולד עם מיומנות ספציפית כלשהי, שאין אותה לאחרים. אבל בדרך כלל, רוב היתרונות התחרותיים שיש בעולם העסקים, של רוב העסקים שעושים הרבה כסף, זה יהיה יתרון תחרותי נרכש. ואולי אפילו תמיד יהיה משולב גם מזל, כמו שאמר האומר, אם תעבוד מאוד קשה, אז אם יהיה לך מזל, תצליח. אבל בכל מקרה רוב העסקים שעושים הרבה כסף, בגלל...
...שמוביל לדיון על איך אנחנו תופסים את השלמות והחיסרון במציאות. אליעד ממשיך את הדיון בכך שהוא מציין שהשלם הוא לאו דווקא משהו שאין בו חסר, אלא משהו שכולל את כל החלקים, גם אם הם חסרים במובנים מסוימים. הוא מסביר שמושג השלמות יכול להתפרש על פי נקודת המבט של כל אחד, וייתכן כי שלמות איננה מצב שבו אין חסר, אלא מצב שבו כל החלקים, גם אם חסרים משהו, הם חלק מהשלם הכולל. בהמשך ההרצאה, הדיון מתפתח לכדי שאלה פילוסופית על קיום מציאות שלמה שאין בה חסר. אליעד מעלה את השאלה אם קיימת מציאות כזו, האם אפשרי לחשוב על שלמות...
...שכל אחד מהם קיים בפני עצמו. אך שום רגע הוא לא סיבת הרגע האחר, כך שאין שום בחירה חופשית כלל, אלא כל דבר הוא בפני עצמו. ותחושת הזמן, גורמת לאדם לחשוב שיש המשכיות. ואז נדמה לאדם, שאם ברגע אחד היה רצון, וברגע אחר הייתה פעולה שתואמת את הרצון, אז הוא כנראה בחר את הדבר. והבחירה של האדם, פירושה הוא, שהאדם חווה שהדבר הוא כרצונו ותלוי בו. למרות שבאמת גם רצונו של האדם, וגם העשייה של האדם, וגם התוצאה של העשייה עצמה, כל אלו דברים, שנפרדים זה מזה ברגעים אחרים, ואין שום קשר ביניהם כלל, אלא כל אחד מהם בפני עצמו...
...לחשוב שהוא גורם לתופעה, כאשר למעשה הוא רק גרם להם להאמין בכך, והגשם לא נגרם על ידי כוחו המיוחד. זהו סוג של מניפולציה מנטלית שבה משתמשים לעיתים רבות אנשים המתחזים כבעלי כוחות על טבעיים. האם רבי נחמן מברסלב התנגד לפופולריות של ניסים? במהלך ההרצאה הוזכר גם רבי נחמן מברסלב, שהיה בקיא בניסים ובמהותם. אליעד מציין כי רבי נחמן עמד מול המיסטיקה של אותם ימים, וייחס חשיבות רבה להבדל בין ניסים אמיתיים לניסים שנעשו על ידי שרלטנים. רבי נחמן התריע מפני אנשים שנפלו בפח של מניפולציות, ודיבר על החכמה שביצוע ניסים...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: לא רוצה לדבר עם אנשים, האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: לא רוצה לדבר עם אנשים, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול הוליסטי, אימון אישי בסקייפ, אימון אישי קואצ'ינג בתחום לא רוצה לדבר עם אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331