... האם אפשר לאהוב שתיים? האם אפשר לאהוב שני אנשים במקביל? בלעדיות בזוגיות, בלעדיות במערכת יחסים, מערכות יחסים האם אפשר לאהוב יותר מאדם אחד בו זמנית? האם ניתן להיות מאוהב בכמה אנשים בו זמנית? השאלה הזו מעוררת עניין רב ודיון עמוק בנוגע לאהבה ולרגשות. נראה ... למה אני חושב על מישהי אחרת? כמה אנשים אפשר לאהוב? האם אפשר לאהוב 2 אנשים בו זמנית? האם אפשר לאהוב יותר מאדם אחד בו זמנית? התאהבות במישהו אחר, התאהבות במישהי אחרת, מונוגמיה, האם אפשרי להיות מאוהב בכמה בו זמנית? האם אפשרי ריבוי אהבות? האם ...
... שיש לו אהבה מעורבת. בעצם, כל דבר שאנו חושבים עליו ומרגישים טוב לגביו, משמע שאנו אוהבים אותו. האם ניתן לאהוב יותר מאדם אחד בו זמנית? אליעד מסביר שאין שום מניעה לאהוב יותר מאדם אחד. אהבה אינה חייבת להיות בלעדית. הוא מדגים זאת בכך שאדם ...
...בניסוח שינה את תגובתו למרות שהתוצאה הייתה זהה. איך להעביר מסר בצורה שמקבל אותו בקלות? במקום לומר אל תעשה כך וכך, עדיף לשאול אולי תעשה כך וכך?, או לנסח את הבקשה בצורה חיובית שתגביר את רצונו של הצד השני לשתף פעולה. סיכום: איך להעביר מסר בצורה נכונה? כדי שהמסר שלנו יתקבל ללא התנגדות, עלינו לשאול את עצמנו את השאלות הבאות: - מהי המהות של מה שאני רוצה לומר? - האם ניתן לבטא את אותה מהות בצורה שונה שתהיה מקובלת יותר? - איך אפשר לנסח את הבקשה כך שהיא לא תיתפס כהתנגדות אלא כהצעה מועילה? כאשר משנים את ניסוח...
...שלו בעצמו. במקום שהאם תרגיש אשמה או תנסה לפצות את הילד, עליה להבהיר לו שאהבה לא נמדדת רק במה שמקבלים. ההורה צריך לשדר לילד שהתחושה הפנימית שלו לגבי עצמו לא צריכה להיות תלויה במה שההורה מעניק לו. הוא ממחיש זאת בדוגמה שבה הסבתא אומרת לבתה: את לא חייבת להתעצבן ממה שהנכד עשה לך. את יכולה לקחת אחריות על הרגשות שלך ולא להיפגע. כלומר, המסר המרכזי הוא שהאחריות לרגשות של האדם צריכה להיות שלו, ולא תלויה במה שאחרים עושים או לא עושים עבורו. האם התפקיד של ההורה הוא באמת למלא את החסרונות של הילד? אליעד מדגיש...
...ההפכים באופן פרקטי? אליעד נותן טכניקה פרקטית וברורה כיצד להגיע לאחדות אמיתית של ההפכים: שלב ראשון: לקחת כל רעיון או משפט שנראה לנו נכון, לדוגמה: טוב לעבוד כי זה מביא כסף. שלב שני: למצוא את ההיפוך של המשפט ולנמק אותו: רע לעבוד כי זה מביא כסף. בשלב זה האדם חייב לשכנע את עצמו שהמשפט ההפוך נכון באותה מידה. שלב שלישי: להפוך גם את ההיגיון הפנימי של המשפט. למשל, המשפט טוב לעבוד כי כסף מגדיל את המשאבים שלי, יהפוך להיות גם רע לעבוד כי כסף מגדיל את המשאבים שלי. האדם חייב להבין בצורה עמוקה ומשכנעת כיצד אותו...
...אמת מוחלטת. לדוגמה, אדם הנמצא במדבר ורואה מרחוק מים, יכול להטיל ספק במה שהוא רואה, ולשאול האם באמת יש מים או שזה רק דמיון. במקרה זה, אליעד מדגיש שגם אם מישהו אחר יגיד שזה רק דמיון, זה עדיין לא מוחלט, כי גם הספק הזה הוא רק מחשבה. מה ההבדל בין יש ליש? אליעד מדגים כי ההבדל בין יש ליש הוא הבדל יחסי, ולא מוחלט. לדוגמה, כאשר אדם מחזיק כוס או טלפון, מבחינתו של אליעד אין משמעות מהותית להבדל ביניהם כאשר הוא מתמקד רק בעצם קיומם. ההבדל היחיד הוא בצורה, בצבע או בשימוש הפרקטי. אבל מהצד של היש הכללי, שניהם זהים...
...יתכן שזה מוכיח שהוא חושב בדרך שונה ומפותחת יותר. אם הכל תמיד היה נשמע למאזין ברור והגיוני, סביר להניח שאותו חכם לא באמת חכם בהרבה מהלומד. לכן, ההיגיון אומר שאם מישהו באמת חכם, לפעמים יופיעו אצלו רעיונות או מעשים שנראים מוזרים ולא מובנים, עד כדי כך שהלומד עשוי לומר הוא התחרפן לגמרי או הוא חולה נפש. הסיבה היא פערי ההבנה בין השכל של האדם הלומד לשכל של מי שהוא חכם ממנו. מדוע רצוי להחליף מנטור שאינו נראה לעולם משוגע? נאמר שאם יש לך מנטור, גורו או מדריך, וכל מה שהוא אומר לך תמיד נשמע הגיוני ב - 100%,...
...דרך נקודת המבט האחרונה שדרכה הוא פירש את המציאות. ויש גם רשימו רגשי. שהאדם מרגיש כלפי הדבר שהוא לא יודע מה להרגיש כלפיו, את הרגש האחרון הקרוב ביותר שאותו הוא הרגיש קודם לכן. והרעיון הוא, ליצור לאדם הבנה + חוויה, שאותן הוא ישליך על הדבר שבו הוא לא בטוח. דהיינו, שאם אתה רוצה לגרום למישהו לקנות את המוצר שלך, למרות שהוא לא בטוח שהוא רוצה לקנות אותו. אז במקרה כזה תשאל את עצמך, איך הייתי רוצה שהלקוח יתייחס למוצר שלי, ברמה הרגשית. ואיזה דבר הלקוח צריך לחשוב ברמה השכלית, כדי שהוא ירצה לרכוש את המוצר. לדוגמה:...
...האם אני באמת רוצה לקפוץ למים או האם אני עושה זאת כי מישהו אמר לי שאני צריך לעשות זאת? אליעד מציע ששאלות כאלו מדגישות את המורכבות שבידיעה אם הרצון שלנו נובע מהפנימיות שלנו או מהשפעה חיצונית. האם יכול להיות שאנחנו בכלל לא קיימים? בסיום ההרצאה, אליעד מציין רעיון מטריד אך מעורר מחשבה: יש אפשרות שמה שאנחנו תופסים כאנחנו אינו אלא אשליה. הוא מבצע דימוי שבו אדם שואל את עצמו מה הוא באמת רוצה, ומגיע למסקנה שלא ניתן לדעת מה באמת טוב לנו, כי כל מה שאנחנו חושבים שאנחנו רוצים עשוי להיות מבוסס על תחושות חיצוניות...
...הגבוהה שאליעד מציג, אין באמת מושג מוחלט של רע או טוב, אלא הכל אפשרי, תלוי הקשר או סיטואציה. לדוגמה, כאשר ילד מכה ילד אחר, ההורים בדרך כלל מלמדים אותו שזה רע. אבל אליעד מסביר כי למעשה אפשר להסתכל גם על הצד השני: הילד שמרביץ עשוי להרוויח תחושת שליטה, כוח או ביטחון, שאלה דברים חיוביים בעיניו, ובכך גם המעשה הזה אינו רע מוחלט, אלא תלוי נקודת מבט. הוא מסביר שאם נניח באופן מוחלט שמעשה הוא רע, אנחנו קובעים לילד גבולות נוקשים מדי ומונעים ממנו להכיר בפרספקטיבות שונות על המציאות. מה הנזק בלחנך את הילד על בסיס...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: לאהוב יותר מאדם אחד בו זמנית, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: לאהוב יותר מאדם אחד בו זמנית, איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לבני נוער, מטפל רוחני, קואצר לזוגיות בתחום לאהוב יותר מאדם אחד בו זמנית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331