אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לאהוב את הלימודים ✔חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 6 ✔וכאשר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 6
וכאשר המורה רוצה ללמד את התלמיד איזה דבר, שלב ראשון על המורה לנסות להבין, מה בעצם הוא מלמד את התלמיד, מלבד את הידע עצמו. כי הידע עצמו כידע, הוא ברובו, לא מעניין בעולם הממשי. ובפרט, לא את התלמיד בחייו האישיים כרגע. ועל המורה לנסות להתבונן היטב ולנסות להבין מול עצמו, מה בעצם הוא מלמד את התלמידים, מעבר לידע ולמידע הטכני עצמו.

ואחרי שהמורה מבין את מה שהוא מלמד, דהיינו, אחרי שהמורה מבין, שהוא לא מעביר כאן ידע יבש ומשעמם, אלא הוא עושה כאן משהו אחר לגמרי. שהוא, להקנות לילדים שכל כלשהו, שבאמצעותו הם יהיו יכולים לחיות טוב יותר, עכשיו, יותר קל למורה, גם להתעניין באופן אישי במה שהוא מלמד, וגם לגרום לתלמידים, להתעניין בחומר הנלמד.

והעיקר המרכזי הוא, שהמורה צריך להפסיק להסתכל על מה שהוא מלמד, כעל מידע יבש שלא מעניין אף אחד, או שהוא מעניין רק יחידי סגולה, אלא הוא בעצם מלמד כאן משהו אחר, משהו מעבר, משהו שנותן לאדם תועלת ממשית בחייו.

ואחרי שהמורה מבין את כל זה, והמורה באמת מתייחס למה שהוא מלמד, לא כאל דרך לעשות שטיפת מוח במידע מיותר, למוחם של התלמידים שלא יכולים להתנגד לו, אלא כדרך של לעזור לתלמידים, לרכוש כישורים אמיתיים כדי לחיות טוב יותר, עכשיו מגיע השלב הבא.

והוא, שעל המורה לנסות לראות ולהבין, כיצד המידע שאותו הוא מלמד, כיצד הוא שימושי בחיי היום יום של התלמידים. ואם נחזור לדוגמה, לעניין של הכלל במתמטיקה, שאומר, שכל פעולה שמבצעים על צד אחד של המשוואה, מבצעים אותה גם על הצד השני, הרי שבשלב הראשון, על המורה לנסות להבין בעצמו, את המשמעות לחיים של הכלל המתמטי הזה.

ועכשיו, על המורה לנסות להתבונן, כיצד התלמידים, בחיים האישיים שלהם, כיצד השימוש בחוק הזה, בא לידי ביטוי אצלם. ועל המורה לנסות להבין אל מול עצמו, כיצד זה שהתלמידים יבינו טוב יותר, את הסיבה שבגללה הכלל המתמטי הזה, הוא כפי מה שהוא, כיצד זה ישפר את צורת המחשבה שלהם, ואת החיים האישיים שלהם.

וכיו"ב לדוגמה, לגבי לימודי ההיסטוריה. שעל המורה, בשלב הראשון לנסות להבין, את המוסר השכל שאפשר ללמוד מהאירוע ההיסטורי. ולאחר מכן, על המורה לנסות להבין, מהי בעצם מהות התהליך החברתי, שהתרחש באותו אירוע ההיסטורי. ועל המורה, לנסות למצוא דוגמה, לאירוע בחיי התלמידים, שהתלמידים יכולים ללמוד מהאירוע ההיסטורי, לחיים האישיים שלהם.

וכיו"ב, בכל שאר התחומים. שהדגש המרכזי הוא, שעל המורה לנסות להבין, כיצד הלימוד של התלמידים, את החומר שהוא רוצה ללמד אותם, כיצד זה יכול בצורה כלשהי, לעזור להם בחיים האישיים שלהם, בשלב הזה של החיים שלהם, לפי הרצונות שיש לתלמידים, בשלב הזה של החיים שלהם.

ואחרי שהמורה מתחיל להתייחס לעצמו, לא כאל מישהו שמעביר מידע, אלא כאל מישהו שמלמד משהו, בעל משמעות אמיתית לחיים. ואחרי שהמורה מבין, כיצד גם התלמידים יכולים בחיים האישיים שלהם, להיתרם מכך שהם לומדים את המקצוע שאותו הוא מלמד. מכאן, הדרך לגרום לתלמיד לאהוב את הלימודים, היא די קצרה.

כי עכשיו, על המורה לנסות ללמד את התלמידים, כיצד לשפר את החיים שלהם, באמצעות חומר הלימודים, שאותו הוא ילמד אותם. ואם התלמיד יבין בצורה פשוטה, כיצד באמת הדבר שאותו הוא לומד, כיצד זה מביא לו תועלת מעשית בחיים שלו, הרי שממילא, הילד שהוא מאוד אוהב ללמוד מטבעו, ממילא, הוא יתעניין בלימודים.

ונוסיף: ידוע הדבר, שכל הנ"ל, זה לא קל לביצוע. כי השינוי המרכזי, הוא בצד של המורים, ולא בצד של התלמידים. כי התלמידים, הם בסדר גמור. וכאשר יש לילד הפרעות קשב וריכוז / בעיות התנהגות בלימודים וכיו"ב, ואומרים שהילד סובל מהפרעת קשב וריכוז, הרי שמה שזה באמת אומר, זה: שהמורה סובל, מכך שהוא עצמו כמורה, משועמם ממה שהוא עצמו מלמד. והוא מקרין את זה כלפי חוץ, גם אם זה באופן בלתי מודע. וממילא, גם הילד, לא מתעניין בחומר הנלמד.

והפתרון לבעיית חינוך הילדים, היא בכך, שהמורים עצמם יעברו שינוי פנימי. ושהמורה, לא יסתכל על עצמו, כעל מי שמעביר מידע טכני יבש חסר תועלת. אלא, כעל מישהו שמלמד את התלמיד שכל כלשהו. שבאמצעותו, הוא יכול לחיות טוב יותר.

והדבר הזה, דורש מהמורה עצמו, להיות יותר בעל מודעות עצמית אישית. כי המורה עצמו, צריך להתבונן על המידע שאותו הוא מלמד. והמורה עצמו, לא מספיק שהוא יחליט שהוא מפסיק להתייחס לעצמו, כאל מישהו שמעביר מידע טכני. אלא, הוא באמת צריך להתחבר רגשית ושכלית, לדבר שאותו הוא מלמד.

והמורה עצמו, שרוצה שהתלמידים שלו יתעניינו במה שהוא מלמד, קודם כל, הוא עצמו חייב להתעניין בכל פעם מחדש, במה שהוא מלמד. אחרת, הוא לא שונה מרובוט מדבר, שמדבר דברים חסרי כל עניין. כי הרי הדברים האלו, לא מעניינים, אפילו לא אותו עצמו.

ועל המורה לעבור שינוי פנימי עם עצמו, ולנסות להבין, מה בעצם...
לשכנע ילד לאהוב ללמוד מוסר השכל לחנך תחושה התבוננות הפרעת קשב להתייחס לעצמך איך לחנך להבין צריך להתבונן בעיית התנהגות של ילדים adhd אהבה איך לגרום איך לגרום לילד איך לגרום לילד לאהוב איך לגרום לילד לאהוב ללמוד איך לגרום לילדים איך לחנך איך לחנך ילד איך לחנך ילדים איך לשכנע את הילד איך לשכנע ילד איך לשכנע ילדים בעיה בעיות בעיות התנהגות בעיות התנהגות אצל ילדים בעיות התנהגות של ילדים בעיות קשב בעיות קשב וריכוז בעיית התנהגות בעיית התנהגות אצל ילדים בעיית התנהגות של ילדים בעיית קשב בעיית קשב וריכוז הדרכה להורים הדרכת הורים הפרעה הפרעות הפרעות קשב הפרעות קשב וריכוז הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים הפרעות קשב וריכוז של ילדים הפרעת קשב הפרעת קשב וריכוז הפרעת קשב וריכוז אצל ילדים הפרעת קשב וריכוז של ילדים הקשבה התנהגות התנהגות אצל ילדים התנהגות של ילדים חינוך חינוך ילדים ילד ילדה ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים כיצד לגרום לילד לאהוב לאהוב לאהוב ללמוד לגרום לגרום לילד לגרום לילד לאהוב לגרום לילד לאהוב ללמוד לגרום לילדים לחנך לחנך ילד לחנך ילדים ללמוד למידה לשכנע את הילד לשכנע ילד לשכנע ילד לאהוב לשכנע ילד לאהוב ללמוד לשכנע ילדים מחנך מחנכים קשב קשב וריכוז קשב וריכוז אצל ילדים קשב וריכוז של ילדים ריכוז ריכוז וקשב
חלק 1
... אצל ילדים הפרעות קשב וריכוז של ילדים. ויתבאר, למה ילדים לא אוהבים ללמוד? ואיך אפשר לגרום לילד לאהוב את הלימודים? ועוד. ומי שיתבונן יראה, כי אחת מהשאלות הנפוצות ביותר בחינוך ילדים, היא, כיצד לגרום לילד לאהוב את הלימודים? כי נראה, שילדים, לא ממש אוהבים ... ללמוד בבית הספר. והשאלה הנשאלת היא, למה בעצם ילדים לא אוהבים ללמוד? ואיך בעצם אפשר לגרום לילד לאהוב את הלימודים, בבית הספר? ומי שיתבונן היטב ... אז מדוע בעצם, ילדים לא אוהבים את הלימודים של בית הספר? והתשובה שניתן כאן, לאיך לגרום לילד לאהוב את הלימודים, היא בעצם תשובה לעוד שאלה, ששייכת ... לפעמים ללמוד דברים חדשים. ולא תמיד מתחשק לאדם ללמוד דברים חדשים. והשיטה של איך לגרום לילד לאהוב את הלימודים, היא טובה, גם כדי לגרום לאדם ...
חלק 2
... אוהב את הלימודים של בית הספר. ועכשיו השאלה הנשאלת היא: אז מה הפתרון? ואיך לגרום לילד להתעניין בלימודים? ולאהוב את הלימודים? ולהצליח בלימודים וכולי? ...
חלק 3
... והילד לומד את כל הלימוד שלו, תוך כדי זה שהוא מנסה ליצור אצלו הנאה. כך, שכדי לגרום לילד לאהוב את הלימודים, להשקיע בהם, וממילא להצליח בהם ובמבחנים וכיוב, לשם כך צריך לגרום בצורה כלשהי לילד, ליהנות מהלימודים עצמם. ... מקצועות, מה שהוא באמת מפיק מכך, זה את השיפור של היכולות האישיות שלו. ומי שרוצה לגרום לילד לאהוב את הלימודים, עליו להתבונן עם עצמו היטב היטב, ולנסות להבין, כיצד ובאיזו דרך, הלימודים האלו יכולים לגרום לילד, ליהנות ...
חלק 4
...האם אני מנסה ללמד אותם ידע? או שאני באמת מבין, כיצד הלימודים האלו יעזרו להם בחיים, ואני באמת מנסה לגרום להם לחיות טוב יותר? והשאלה המרכזית וההתמקדות המרכזית שצריכה להיות, היא: שעל המורה לנסות להבין עם עצמו אל מול עצמו, איזו תועלת מביא המקצוע שאותו הוא מלמד, לו עצמו באופן אישי? כי אם המורה עצמו לא מפיק שום תועלת אמיתית בחייו, מהדבר שאותו הוא מלמד את התלמידים, הרי שבעצם הוא לוקח סוג של זבל שהאכילו אותו, והוא מנסה להאכיל את הזבל הזה, לתוך המחשבה של...
חלק 5
...שמעביר מידע עתיק ולא רלוונטי, לתלמידים מסכנים שצריכים להקשיב לו, הרי שממילא, זה לא מעניין את התלמידים, וגם לא את המורה עצמו. וכאשר המורה מלמד את התלמידים את החומר הנלמד, על המורה לנסות להתמקד ולמקד את התלמידים, לא בידע עצמו ובנוסחה עצמה ובכלל הדקדוק עצמו, אלא במשמעות שלו. כי לנוסחה במתמטיקה, יש משמעות. ולכל דבר, יש משמעות כלשהי, שיכולה לעזור לאדם, בדרך כלשהי. ואם נסתכל לרגע אחד על לימודי האלגברה, לימודי המשוואות, ולימודי הגיאומטריה וכיוב, הרי שבאמת...
חינוך ילדים / מערכת החינוך / הורים וילדים
חינוך ילדים / מערכת החינוך / הורים וילדים
... טוב יותר ולהיות מאושרים יותר. המחנך חייב להבין מהי מטרת הלמידה באמת ולשדר זאת לתלמידים. איך אפשר לגרום לילדים לאהוב את הלימודים? הדרך לגרום לילדים לאהוב את הלימודים היא בכך שהמורה עצמו יהיה מלא ... להתמקד בחצי הכוס המלאה זה שקר? איך לגרום לילד להעריך את עצמו באמת? מה המטרה האמיתית של החינוך? איך לגרום לילד לאהוב את הלימודים? מי ראוי להיות מחנך? מיהו ומהו ... עצמם אין חדוות לימוד? כיצד היחס של המורה עצמו אל מה שהוא מלמד, כיצד הוא משפיע על התלמידים? האם אפשר לבקש מילד לאהוב את הלימודים? מי אחראי לכך שהילד יאהב את ... הלימודים? איך לדוגמה לגרום לילד לאהוב את לימודי היסטוריה וכיוב? איך לגרום לילד ליהנות מהלימודים? איך לגרום לילד לאהוב את הלימודים?
אהבה / לאהוב / להתאהב / התאהבות / שנאה / לשנוא - הכל כולל הכל על אהבה / לאהוב / להתאהב / התאהבות / שנאה / לשנוא - רשימת כל הנושאים
... לאהוב אנשים לאהוב אנשים רעים לאהוב את לאהוב את האמת לאהוב את הדרך לאהוב את הדתיים לאהוב את ההפכים לאהוב את החיים לאהוב את החיסרון לאהוב את הטוב לאהוב את הטיפשות לאהוב את הכל לאהוב את הכל בשלמות לאהוב את הכעס לאהוב את הלימודים לאהוב את הלקוחות שלך לאהוב את המוצר לאהוב את המציאות לאהוב את המציאות בדיעבד לאהוב את ...
איך לשמור על איזון רגשי? איך להיות מאוזן רגשית? איך להצליח לאהוב? ללמוד לשנוא, ללמוד לכעוס, לא להדחיק רגשות, לתת ביטוי לכל הרגשות, ללמוד להיות אכזרי, לרחם, להתאכזר, צמחונות, טבעונות, איך לפתח רגשות?
איך לשמור על איזון רגשי? איך להיות מאוזן רגשית? איך להצליח לאהוב? ללמוד לשנוא, ללמוד לכעוס, לא להדחיק רגשות, לתת ביטוי לכל הרגשות, ללמוד להיות אכזרי, לרחם, להתאכזר, צמחונות, טבעונות, איך לפתח רגשות?
... לשמור על איזון רגשי? איך להיות מאוזן רגשית? איך להצליח לאהוב? ללמוד לשנוא, ללמוד לכעוס, לא להדחיק רגשות, לתת ביטוי לכל הרגשות, ללמוד להיות אכזרי, לרחם, להתאכזר, צמחונות, טבעונות, איך לפתח רגשות? איך לשמור על איזון רגשי בחיים? בחיים של כל אדם קיימים רגשות רבים ומגוונים, כמו אהבה, שנאה, כעס, קנאה, ... עם הרגשות שלו. לא רק הרגשות הטובים והחיוביים, אלא גם השליליים כמו שנאה וכעס. למה צריך לשנוא כדי לדעת לאהוב? אליעד מסביר בצורה ברורה שאדם שרוצה להיות מאוזן רגשית חייב לתת ביטוי לכל קשת הרגשות שלו. לדוגמה, מי שרוצה להיות מסוגל לאהוב ללא תנאי, חייב גם לדעת לשנוא ללא סיבה. הוא מדגיש שאם אדם לא מאפשר לעצמו לשנוא בצורה חופשית, הוא לא יצליח לאהוב בצורה חופשית. אהבה ללא תנאים קשורה באופן ישיר ליכולת לשנוא ללא תנאים. לדוגמה, אם מישהי מנסה לאהוב את בן הזוג שלה וקשה לה מאוד לאהוב אותו, אליעד מסביר שזה קשור לעובדה שהיא כנראה אינה מאפשרת לעצמה לשנוא באופן מלא את מי שהיא באמת מרגישה כלפיו שנאה. אדם שמדחיק רגש של שנאה או כעס יתקשה בעתיד לאהוב באופן עמוק ואמיתי, והמערכת הרגשית שלו תשתבש. מה קורה לאדם שמדחיק רגשות שליליים? כאשר אדם מרגיש רגשות כמו כעס, שנאה, אכזריות או עצבות ומנסה לברוח מהם, בסופו של דבר הדבר ... לא באמת חשים כעס אמיתי באותו רגע, אין טעם לנסות לפרוק אותו כך. מדוע חייבים לבחור את מי לשנוא ואת מי לאהוב? אליעד מסביר שכדי לשמור על בריאות נפשית ויציבות רגשית, האדם צריך להחליט באופן מודע את מי הוא אוהב ואת מי הוא שונא. המוח לא בנוי לאהוב בלבד או לשנוא בלבד, אלא חייב איזון בין השניים. לכן, אם אדם אומר לעצמו שהוא רק אוהב את כולם, בסופו של דבר האהבה הזאת תאבד משמעות, והמערכת תשתבש. לדוגמה, אנשים שחושבים שאפשר רק לאהוב, בסופו של דבר חווים שחיקה, והאהבה מאבדת ממשמעותה. נוסף על כך, אליעד מסביר שאנשים שלא יודעים לשנוא לא יוכלו באמת לאהוב. ככל שאדם מתווכח או רב יותר עם אנשים במקום אחד, כך מתאפשר לו להעניק יותר אהבה במקום אחר. לדוגמה, אם אדם יהיה נחמד לכולם בעבודה, זה יבוא על חשבון הזוגיות שלו, משום שאז ... כי בלי ההכרה הזאת, האיזון יופר, ויתרחשו מצבים קיצוניים ולא נשלטים. איך לשמור על איזון רגשי? למה חשוב לאהוב ולשנוא? איך לא להדחיק רגשות? מה הקשר בין אהבה לשנאה? איך להיות מאוזן רגשית? התיאוריה אומרת כזה דבר בחיים בן אדם יש לו רגשות נכון תן לי דוגמה לרגש. ש: שנאה. אליעד: זה ... רגשית. ש: נניח כן. אליעד: בן אדם שואף להיות מאוזן רגשית נכון עכשיו דבר נוסף שבן אדם שואף זה לדעת להתנהג ברגשות בצורה נכונה לדוגמה נגיד יש מישהו שאת רוצה לאהוב אותו וקשה לך לאהוב אותו נגיד בן זוג וקשה לך איתו ואת מנסה למצוא בתוכך יכולת לאהוב אותו ואת רוצה לאהוב אותו את לא מצליחה אבל לאהוב אותו לדוגמה אוקי. ש: אז היא מאוזנת. אליעד: לא היא לא מאוזנת זאת אומרת שהיא רוצה לאהוב אותו והיא לא אוהבת אותו כמו שהיא הייתה רוצה לאהוב אותו, מצד אחד להיות מאוזן רגשית מה זה אומר להרגיש בנוח עם הרגשות של עצמך בסדר זה מה שנקרא להיות מאוזן רגשית אבל אני עכשיו אתן דוגמה נוספת אני אומר לפעמים מנסים לאהוב מישהו וקשה לאהוב אותו נגיד או לפעמים נגיד שונאים מישהו ואתה לא רוצה את זה שאתה שונא אותו או אתה רוצה לשנוא אותו יותר אתה רוצה לשנוא אותו פחות יש כל מיני מצבים שאת רוצה רגש מסוים יותר. ... תנאים. עכשיו אם בן אדם בורח מרגש של שנאה בלי תנאים אם אתה לא מסוגל לשנוא מישהו סתם אתה לא תהיה מסוגל לאהוב מישהו סתם ולא זו אף זו אלא שכנראה הבן אדם שתצטרך לאהוב אותו סתם יהיה לך מאוד קשה לאהוב אותו כי אין לך את הקיזוז של לשנוא סתם. ש: אבל איך הוא יעשה את זה? אליעד: את שמעת מה אמרתי ואין אפשרות לעשות את זה אני מסביר לך מה צריך לעשות ברגע שתשאלי איך אני אגיד לך איך עושים לא לערבב, בן אדם צריך במשך בממוצע לשנוא ולאהוב באותה מידה עכשיו זה לא אומר שאתה צריך להיות חמש שעות לשנוא וחמש שעות לאהוב אתה יכול חמש שעות לאהוב ושתי שניות לשנוא בעוצמה חזקה שהיא כנגד כל החמש שעות שאהבת זה צריך להיות בסוף באותה עוצמה, עכשיו זה לא חייב להיות ברמה יומית זה יכול להיות בקיזוז שבועי זה יכול להיות ...
שיטות שכנוע, איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים? ליצור התניה במוח, לגרום לילד לאהוב משהו, לגרום למישהו לאהוב משהו, לגרום למישהו לשנוא משהו, איך המוח משתכנע? איך לשתול מחשבה? NLP
שיטות שכנוע, איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים? ליצור התניה במוח, לגרום לילד לאהוב משהו, לגרום למישהו לאהוב משהו, לגרום למישהו לשנוא משהו, איך המוח משתכנע? איך לשתול מחשבה? NLP
... שכנוע, איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים? ליצור התניה במוח, לגרום לילד לאהוב משהו, לגרום למישהו לאהוב משהו, לגרום למישהו לשנוא משהו, איך ... משתכנע? איך לשתול מחשבה? NLP איך אפשר לגרום לילד או לאדם לאהוב משהו או לשנוא אותו? כדי לגרום לילד או לאדם לאהוב או לשנוא דבר כלשהו, צריך להבין ... שונות או בין פעולה לתוצאה שלה. לדוגמה, אם ילד אוהב ללבוש תחפושת, הוא עשוי ... או סבל לבין חוויות שונות, יכול לשמש ככלי חינוכי יעיל, אך הוא איננו מוחלט אלא פועל ... רב של פעמים, עד שיבין שאין לו ברירה אלא לאהוב אותו או לפחות לא לסבול ממנו. למשל, ... החיובית שהיא הכסף שהוא מרוויח. איך אפשר לשכנע ילד לא לעשות משהו שלילי? אליעד מסביר שכדי לגרום לילד להפסיק לעשות פעולה שלילית (למשל, אלימות או כל התנהגות לא רצויה אחרת), אפשר להשתמש בשיטת ההתניה השלילית: בכל פעם שהילד יפעל באלימות, הוא יקבל עונש בלתי נמנע. אם הילד ישוכנע שאין לו ברירה אלא לסבול ... חשוב מאוד שהעונש יהיה בלתי נמנע, כי אם הילד יחשוב שיש לו אפשרות להתחמק ממנו, השיטה לא תעבוד והוא ימשיך בהתנהגות השלילית. איך עובד מנגנון ... על התגמול, מתוך הרגל בלבד. בדיוק כך אפשר לשכנע ילד לאהוב לבצע שיעורי בית או מטלות אחרות. אם הילד יקשר בין ביצוע שיעורי הבית לבין ... לבצע את הפעולה באופן אוטומטי ואף יתחיל לאהוב אותה. מדוע חשוב להיזהר מיצירת ... או שלילית ללא כוונה. לדוגמה, אם מאפשרים לילד להתנסות בדבר שלילי (כמו התנהגות מסוכנת) בסיטואציה מסוימת, ... הזה ולהמשיך לבצע אותו גם כשהוא לבד. למשל, ילד שהוריו מרשים לו לנהוג במהירות ... זאת גם בכביש רגיל. לכן, אם רוצים למנוע התנהגות שלילית לחלוטי, אסור לאפשר ... חיובית? איך להפסיק מחשבות טורדניות? איך לגרום לילד לאהוב שיעורי בית? איך לשכנע אנשים בשיטת NLP? איך להתמודד עם התנהגות שלילית אצל ילדים? ...
התנהגות ילדים, טיפול פסיכולוגי לילדים, פסיכולוג ילדים, בעיית התנהגות אצל ילדים מתבגרים, בעיות רגשיות של ילדים, חינוך ילדים
התנהגות ילדים, טיפול פסיכולוגי לילדים , פסיכולוג ילדים, בעיית התנהגות אצל ילדים מתבגרים, בעיות רגשיות של ילדים, חינוך ילדים ובו יתבאר העניין של: בעיות התנהגות של ילדים. ויתבאר, ממה נובעות בעיות התנהגות אצל ילדים? וכיצד צריך לטפל בבעיית התנהגות של ילדים? ועוד. וכאן יתבאר, העניין המרכזי שאליו צריך לשים לב, כאשר לילד יש בעיות התנהגות כאלו ואחרות. כי לחלק מהפסיכולוגים, יש תיאוריות כאלו ואחרות, לגבי בעיות ההתנהגות של הילדים. ויש כאלו שנדמה להם, שבעיות התנהגות של ילדים, שונות במשהו, מהפרעות התנהגות של אנשים מבוגרים. אך האמת היא, שאין שום הבדל כלשהו, בין בעיות התנהגות של אנשים מבוגרים, לבין בעיות התנהגות של ילדים. כי הילד, הוא בן אדם לכל דבר ועניין. וכל מה שנכון לגבי אדם בוגר, נכון גם לגבי אדם קטן, שנקרא ילד קטן. והילד הקטן, הוא אדם, לכל דבר ועניין. עם בחירה חופשית משל עצמו, ועם העדפה אישית ועם רצון אישי משל עצמו. ולילד, יש מערכת שיקולים עצמאית משל עצמו, גם אם היא נראית כמערכת שיקולים לא הגיונית, בעיני המבוגרים, שלא מבינים את העולם של הילדים. והעניין שצריך לדעת הוא, שכל בעיית התנהגות של
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 6
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לאהוב את הלימודים, איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לאהוב את הלימודים, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר לזוגיות, אימון אישי לזוגיות, מאמן אישי בסקייפ בתחום לאהוב את הלימודים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 20_08_2025 השעה 08:39:26 - wesi1