אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לאבד יתרונות ✔איך להתכונן לפגישה? מה נכון לומר בפגישה? איך להכין פרזנטציה? איך להתכונן לראיון? מה לומר בראיון? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך לנהל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
2:52איך להתכונן לפגישה? מה נכון לומר בפגישה? איך להכין פרזנטציה? איך להתכונן לראיון? מה לומר בראיון? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך לנהל משא ומתן? איך לתכנן שיחת מכירה? איך לנהל שיחה עם הבוס? מיומנויות תקשורת בין אישית
איך נכון להתכונן לפגישה או למשא ומתן?

כאשר בן אדם מתכונן לפגישה, לשיחה חשובה או למשא ומתן, השאלה הראשונה שהוא בדרך כלל שואל את עצמו היא: "מה אני הולך להגיד?". אנשים רבים חושבים מיד על מה הם רוצים לומר, איזו תשובה לתת, איך לשכנע או איך להציג את הדברים. לפי אליעד כהן, זוהי דרך לא נכונה ואף "עקומה" להתכונן לפגישה או למשא ומתן.

במקום זאת, אליעד ממליץ תחילה לשאול את עצמנו: "מה המטרות שלי מהפגישה הזאת?". המטרה יכולה להיות מגוונת: לסגור עסקה, לקבל העלאה בשכר, לשפר יחסים עם הבוס, להצליח בראיון עבודה ועוד. חשוב מאוד לרשום את המטרות בצורה מסודרת וברורה, ולציין בדיוק מה חשוב יותר ומה פחות חשוב. לאחר שהמטרות רשומות ומסודרות לפי סדר עדיפויות, רק אז נכון להתחיל לחשוב על מה צריך לקרות בפגישה כדי שהמטרות האלו אכן יתממשו.

אליעד נותן דוגמה ברורה לכך: אם המטרה שלך היא לסגור עסקה, אתה צריך לחשוב "מה אמור לקרות כדי שהעסקה תיסגר?", ומתוך זה להבין מה להגיד ואיך להגיד זאת. לא מדובר רק בתכנון נאום או משפטים מראש, אלא ביצירת תרחישים אפשריים לשיחה: אם הצד השני יגיד דבר מסוים, מה התשובה שתוביל את השיחה למקום הרצוי מבחינתך? צריך לתכנן מספר תרחישים ולדעת מראש כיצד להגיב אליהם.

מדוע לא להתחיל מהשאלה "מה אגיד"?

אליעד מדגיש שהבעיה המרכזית בדרך החשיבה המקובלת היא שאנשים מתמקדים מיד בתשובה ובמה שהם הולכים להגיד, לפני שהם בכלל מבינים מה האינטרס שלהם ומה המטרה של השיחה או הפגישה. הוא מציין דוגמה נפוצה: כשמישהו שואל שאלה, אנשים רבים מיד רצים לתת תשובה, מבלי לחשוב קודם "למה בכלל אני רוצה לתת לו את התשובה הזאת? מה אני מנסה להשיג בכך?". באופן זה, אנשים חושפים מוקדם מדי את הקלפים שלהם, ויכולים לאבד יתרון במשא ומתן או בשיחה משמעותית.

איך ליישם בפועל את ההכנה הנכונה לפגישה או ראיון?

אליעד כהן מציע את השלבים הבאים כהכנה נכונה לפגישה או ראיון:
  1. להגדיר מטרות ברורות וספציפיות: למשל "לקבל העלאה", "לסגור עסקה רווחית" או "להצליח בראיון עבודה". חשוב לכתוב אותן בצורה מסודרת.
  2. לעשות תעדוף של המטרות: מה הכי חשוב ומה פחות חשוב? האם כל המטרות חשובות באותה מידה? יש לעשות דירוג מסודר.
  3. לשאול מה צריך לקרות בשיחה כדי שכל אחת מהמטרות תתגשם. אילו תנאים נדרשים לכך?
  4. לתכנן מראש תרחישי שיחה אפשריים: מה אתה עשוי לשמוע מהצד השני, ואיך תגיב לכך? לתכנן תגובות מתאימות לכל מצב.
  5. להבין מהו האינטרס האמיתי שלך בכל שאלה או תשובה שאתה נותן, כדי לא לחשוף את המטרות האמיתיות שלך מוקדם מדי.
מהי הטעות הנפוצה ביותר בפגישות?

הטעות הנפוצה שאליעד מדבר עליה היא שהרבה אנשים פשוט מדברים או מגיבים מתוך הרגל או לחץ מבלי להבין את האינטרסים של עצמם. אנשים רבים "יורים תשובות" בלי לחשוב מראש, ואז הם מוצאים את עצמם במצב שבו הם כבר חשפו את מה שהם באמת רוצים, מבלי יכולת לנווט מחדש את השיחה לכיוון הרצוי להם.

לדבריו, צריך תמיד לזכור את המשפט: "סוף מעשה במחשבה תחילה". לפני כל משפט או תגובה שיוצאים מהפה, כדאי לחשוב מראש מה בעצם רוצים להשיג באמצעותם.

מה עושים אם ההכנה הזאת מרגישה מסובכת מדי?

למרות שהתהליך נשמע פשוט, אליעד מציין שלאנשים מסוימים הוא לא תמיד קל ליישום. אנשים לפעמים ממהרים לתת תשובות או להגיד דברים רק כדי לא להיראות מהססים או חלשים. ההצעה של אליעד היא לתרגל את ההכנה הזאת בכל הזדמנות אפשרית, ולאט לאט להפוך אותה להרגל טבעי: לחשוב תמיד קודם כל על המטרה, ורק אחר כך להחליט מה התשובה המתאימה ביותר לסיטואציה.

לדבריו, עם הזמן והתרגול, תהליך החשיבה הנכון הופך לטבעי וקל יותר, ומוביל לתוצאות טובות יותר בשיחות, פגישות וראיונות.
עכשיו בן אדם הולך לפגישה את מי הוא הולך לפגוש את?

ש: את עצמו את הבוס שלו.

אליעד: את הבוס שלו או את?

ש: אמרת בים?

אליעד: לא בן אדם הולך לפגוש מישהו את מי הוא הולך לפגוש את הבוס שלו עד כאן הבנו או שהוא הולך לפגוש מישהו אחר, אוקי איך להתכונן לפגישה מה אתה עכשיו מתכנן אתה הולך לפגוש את הבוס שלך את העובד שלך את השכן שלך את השופט לא יודע מה אז מה אנשים עושים כשהם מתכוננים לפגישה מה הם עושים, איך הם מתכננים את הפגישה מה הם חושבים אוטומטית מה השאלה הראשונה.

ש: מה המטרה שלו.

אליעד: רגע אבל מה השאלה הראשונה שיש לאנשים מה אני הולך?

ש: להגיד לו.

אליעד: מה אני הולך להגיד לו נכון?

ש: בסדר.

אליעד: מה בסדר?

ש: קודם כל המטרה מה המטרה של הפגישה.

אליעד: המטרה של הפגישה שהיא תקדם אותי בתפקיד.

ש: ואז אני צריך לדעת איך לשכנע אותו.

אליעד: אוקי אז מה שאמרת זה יחסית די פשוט אבל בא נסביר את זה שוב, מה אמרנו אתה ניגש לאיזו שיחת משא ומתן שיחה פה שיחה שם רוב האנשים בעולם אומרים כזה דבר על עצמם אני בסוף נמצא בפגישה אני צריך להגיד לו משהו בוא נתכנן מה אני צריך להגיד לו מה אני אגיד לו אני אגיד לו ככה או אגיד לו ככה וכמובן שלתכנן מה אתה הולך להגיד בפגישה זאת הדרך העקומה.

מה שאתה אמור לעשות ברגע שאתה ניגש נגיד לפגישה למשא ומתן זה לשאול את עצמך מה המטרות שלי קודם כל מהפגישה, מה המטרות תרשום מטרה ראשונה לסגור עסקה מטרה שנייה שהיא תהיה רווחית מטרה שלישית שזה לא יהיה ככה לרשום מטרות, אחרי שרשמת את המטרות לעשות תעדוף מה המטרה שיותר חשובה לי מה המטרה שפחות חשובה לי האם כל המטרות חשובות באותה מידה לרשום את זה, אחר כך מזה נגזור אוקי מה אני חושב שצריך לקרות כדי שזה יקרה המטרות שלי ואז מזה נגזור מה אני צריך להגיד כדי שהדברים האלה יקרו מה אני יכול להגיד אם יגידו לי ככה ומה אני יכול להגיד אם יגידו לי ככה תבנה תרחישי שיחה יגידו ככה אני אגיד ככה יגידו ככה אגיד ככה.

אבל הרעיון הוא שהתשובה לשאלה מה אני הולך להגיד בפגישה היא אמורה לבוא לא מתוך בא נחשוב מה אני הולך להגיד בפגישה אלא מתוך בא נראה מה המטרות שלי איך אני הולך להגיע אליהם ומזה אני אגזור מה אני הולך להגיד. עכשיו אם זה פשוט זה לא פשוט לכולם, הבנו את זה כל פעם כשאתה מדבר עם מישהו "מה אני הולך להגיד לו לא יודע אני לא הולך להגיד לו כלום, מה אני רוצה בכלל אני רוצה ככה וככה, אוקי אז מה אני הולך להגיד לו".

יש הרבה אנשים שמדברים שואלים אותך שאלה אתה ישר נותן תשובה רגע למה אתה בכלל נותן את התשובה מה אתה בכלל רוצה להשיג, הבנו יש אנשים שנותנים תשובה לפני שהם בכלל חשבו מה האינטרס שלהם מול הבן אדם השני הם כבר חשפו את הקלפים, סוף מעשה?

ש: מחשבה תחילה.

אליעד: מחשבה תחילה. הבנו?
בלי להבין לראיין עובדים המקום והזמן מה לומר בשיחת משא ומתן הצלחה בראיון עבודה טעויות איך לתכנן מה נכון לומר חשיבה אפשרי עסקה רווחית איך להכין איך להכין פרזנטציה איך להתכונן איך להתכונן לפגישה איך להתכונן לראיון איך להתכונן לראיונות איך לנהל איך לנהל משא ומתן איך לנהל שיחה איך לנהל שיחה עם הבוס איך לתכנן איך לתכנן שיחת מכירה בוס בוסים כיצד לנהל להכין להכין פרזנטציה להתכונן להתכונן לפגישה להתכונן לראיון להתכונן לראיונות להתראיין לומר בפגישה לומר בשיחת משא ומתן לנהל לנהל משא ומתן לנהל שיחה לנהל שיחה עם הבוס לפתח שיחה לראיין לתכנן לתכנן שיחת לתכנן שיחת מכירה מה לומר בראיון מה לומר בשיחת משא ומתן מה נכון לומר מה נכון לומר בפגישה מיומנויות מיומנויות תקשורת מיומנויות תקשורת בין אישית מיומנויות תקשורתיות מיומנות מכירה מנהל משא ומתן ניהול ניהול משא ומתן ניהול שיחה ניהול שיחות פגישה פגישות פיתוח שיחה פרזנטציה ראיון ראיונות שיחה שיחה עם הבוס שיחת מכירה שיחת מכירות שיחת משא ומתן תכנון תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
... ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה וכאן אבאר מספר תהליכים במכירת מוצר, בפרט בהתחלה של התהליך. כגון לדוגמה: איך להתחיל למכור מוצר שירות חדש? איזה דברים אתה צריך לדעת לפני שאתה מתחיל למכור ... מוצר כלשהו, כדי לשפר את המכירות שלך? איך עליך לגשת לתהליך חדש של מכירה? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכשיר איש מכירות מתחיל? איך ניגשים למכירה של מוצר חדש? איך מתכוננים לשיחת המכירה הראשונה? איך סוגרים את המכירה הראשונה? איך משכנעים את הלקוח הראשון? ועוד. אז נקודת ההתחלה, היא בהבנה הבסיסית ביותר של תהליך המכירה. והיא, שכדי שהלקוח יקנה ממך את המוצר, לשם כך הוא צריך לחשוב, שאם הוא יקנה את המוצר שלך, אז יהיה לו יותר טוב מאשר רע. דהיינו, הלקוח צריך לחשוב, שלקנות את ... הנכונות, ותמצא את התשובות הנכונות, על בסיס זה, תוכל לבנות תסריט שיחה לגשת למכירה ולמכור עם ביטחון עצמי. אציין כי חלק מהשאלות להלן, יכול להיראות לך שהן חוזרות על עצמן בניסוח שונה, אבל יש סיבה שהניסוח שונה, כי המשמעות שונה. וצריך להבין ... כאשר, השאלה למה, תגרום לך להבין יותר טוב את הלקוח שלך לצורך שיפור המכירה. איזה לקוחות חשובים להם יתרונות מסוימים, יותר מאשר יתרונות אחרים? האם ואיך ניתן לנסות לזהות את סוגי הלקוחות האלו מראש, כדי לדעת איזה יתרונות להציג להם? ... הרבה זמן, כגון לדוגמה פטנט רשום? אם היית עומד מול מתחרה שלך, ועושה פרזנטציה ללקוח שלך, איך היית מציג את היתרונות של המוצר שלך? מה המתחרה שלך היה אומר על זה? מה היית עונה לו? ובנוסף לכל הנל, עליך לקחת רשימה מסודרת של כל היתרונות ... גם בשלילי שיש במוצר. דרך זה שנשאל את השאלות שלהלן. אבהיר, כי בזמן מכירה, עליך כאיש מכירות, לדעת להתמקד ביתרונות שיש במוצר שלך. ועליך לחשוב על היתרונות שיש במוצר שלך. ולחשוב על הטוב שהמוצר שלך עושה ללקוחות שלך. ולחשוב שאתה ... מראש את האמת, גם מה הם החסרונות שיש במוצר שלך. ואיך לטפל בהתנגדויות מכירה של לקוחות וכולי. ואציג כאן, רשימה מצומצמת יותר של שאלות, שמטרתן היא, איך למצוא את הרע שיש במוצר שלך עבור הלקוח. אבל בעיקרון, הרשימה די זהה לרשימה ... שבגללן הוא לא רוצה מהסס לקנות את המוצר שלי? איזה סוגי התנגדויות מכירה, יהיו נפוצות יותר? איזה חסרונות יותר קל ללקוח לזהות במוצר שלי? איזה חסרונות יותר קל ללקוח לומר שיש במוצר שלי? האם הלקוח באמת צריך את המוצר שלי? למה ... שהלקוח יכול להעלות, כדי לא לקנות את המוצר שלך ולא לסגור עסקה. ועליך להכין רשימה אפשרית של כל ההתנגדויות האפשריות שהלקוח שלך יוכל לטעון כדי לא לקנות ממך. וכאן לעבור לשלב הבא, כדי לדעת איך להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה? ומהי שיטת ההתמודדות עם התנגדויות מכירה הטובה ביותר עבורך? שלב 5: למד לטפל בהתנגדויות הלקוח למוצר שלך! ועכשיו, אחרי שהכנת רשימה של התנגדויות לקוח אפשריות של הלקוח שלך, עכשיו כמובן צריך לעבור ... שתדע מראש ותרגיש יותר מראש, שאתה יותר מוכן להתמודד עם ההתנגדויות מכירה שיוצגו לך, כך ממילא תמכור יותר עם יותר ביטחון עצמי. וכך ממילא תצליח למכור יותר טוב יותר הרבה וכולי. ועליך לקחת עכשיו את רשימת כל התנגדויות המכירה שרשמת, באמצעות השלב הקודם, ועליך לעבור סעיף סעיף, התנגדות התנגדות, ועליך לשאול את עצמך את השאלות הבאות, וכפי שכבר הסברתי את הנושא הזה במקומות אחרים ... הכרחיים ושניתן ליהנות מהמוצר בכל זאת. ולגבי השאלה של איך ליצור תסריט שיחה, בעיקרון, תסריט השיחה הראשי, אמור להיות פרזנטציה של היתרונות העיקריים של המוצר, איזה טוב המוצר יכול לעשות ללקוח, ולראות את התגובה של הלקוח, ולהגיב בהתאם. ומצד האמת, תסריט השיחה הטוב ביותר, הוא אם תדע ... את תסריט השיחה ללקוח שלך. כי זהו תסריט השיחה הטוב ביותר שיש, תסריט שיחה שמותאם ללקוח בזמן אמת, לפי הצרכים והרצונות שלו. ושנובע באופן אוטומטי מתוך הבקיאות ההבנה והידע של המוכר, לגבי המוצר שלו. בהצלחה! ...
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה
... שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה איך לפתוח שיחת שכנוע באופן מוצלח? אליעד כהן מדגים כיצד פתיחה נכונה של שיחת שכנוע עשויה להשפיע באופן משמעותי על התוצאה שלה. תחילת השיחה צריכה להיות מותאמת לרמת הקרבה ולאופי ... אלו מצמצמות את האפשרויות לתשובה קצרה ופוגעות ביצירת תקשורת פתוחה וחופשית. שאלה סגורה לא מאפשרת לצד השני להסביר או להביע את עצמו, וגורמת לו להיסגר. במקום זאת, כדאי לשאול שאלות פתוחות כמו איך היה לו בשיעור? וכך לאפשר שיחה פתוחה שבה הצד השני ירגיש בנוח לשתף מידע רחב יותר ומועיל. מדוע חשוב להימנע מניסוח שמתפרש כחוסר ביטחון? במהלך ניתוח השיחה אליעד הסביר כיצד מילים כמו כנראה משדרות חוסר ביטחון ... מה הוא מקבל ומה הגבולות של השירות. מהן הטעויות הנפוצות בניהול שיחת מכירה ושכנוע? אליעד מדגיש טעויות נפוצות כמו: לא לתת לצד השני לדבר, להשתמש במונולוגים ארוכים מדי, להשתמש בניסוחים מעורפלים וחסרי ביטחון, להשתמש בשאלות סגורות ולא לבדוק במהלך השיחה אם הצד השני הבין והשתכנע. על מנת להצליח בשיחות שכנוע ומכירה , חיוני ליצור שיחה דינמית ופתוחה, שבה כל הצדדים יכולים להביע את עצמם בבירור ולהרגיש בנוח. איך לנהל שיחת מכירה? איך לשכנע הורים בשיעור פרטי? מהן שיטות שכנוע מתקדמות? איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? איך ליצור תחושת אמון בשיחה? ...
איך לכתוב נאום משכנע? ניתוח נאום בנימין נתניהו, איך לכתוב נאום בחירות? איך לכתוב מסר משכנע? לדבר מול קהל, לשתול מחשבות, איך להעביר מסרים? פרזנטציה משכנעת, סודות השכנוע של ביבי נתניהו
איך לכתוב נאום משכנע? ניתוח נאום בנימין נתניהו, איך לכתוב נאום בחירות? איך לכתוב מסר משכנע? לדבר מול קהל, לשתול מחשבות, איך להעביר מסרים? פרזנטציה משכנעת, סודות השכנוע של ביבי נתניהו
... איך לכתוב מסר משכנע? לדבר מול קהל, לשתול מחשבות, איך להעביר מסרים? פרזנטציה משכנעת, סודות השכנוע של ביבי נתניהו איך לכתוב נאום משכנע לפי אליעד כהן? כדי לכתוב נאום משכנע, יש צורך להקפיד על דקויות רבות בניסוח ובצורת ההגשה. אליעד כהן מנתח ... איך להשתמש במילים לשכנוע? איך לדבר כמו בנימין נתניהו? איך לכתוב פרזנטציה משכנעת? ...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
... לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר ... טלוויזיה לא קונה אותה רק בגלל שהיא 80 אינץ, אלא בגלל שהוא רוצה לראות תמונה גדולה וברורה יותר. ההבדל בין צורה למהות במכירה כאשר מציגים מוצר, יש הבדל בין הצורה של המוצר לבין המהות שלו. הצורה מתארת את המאפיינים והפרטים הטכניים של המוצר, בעוד שהמהות מתייחסת לסיבה ... יש לשלב את המידע כך שהתועלות החשובות ביותר עבור הלקוח יועלו ראשונות, ולא להעמיס עליו במידע פחות חשוב. מה כדאי להדגיש במכירה? המיקוד במכירה לא צריך להיות רק על הצורה של המוצר (מאפיינים טכניים), אלא על המהות - כלומר, כיצד המוצר ימלא את רצון הלקוח ויעזור לו. למשל, במקום להדגיש את ... ולהתמקד בתועלות האישיות שיקבל מהמוצר, ולא בהסברים טכניים או תיאורים של המאפיינים. סיכום - איך להציג מוצר בצורה שתוביל למכירה? לסיום, יש כמה עקרונות חשובים שיכולים לשפר את יכולות המכירה: התמקד בתועלות - הדגש את איך המוצר עוזר ללקוח, במקום להציג את המאפיינים הטכניים. דבר בשפה של הלקוח - להבין מה חשוב לו ולהתאים את המסר ... הלקוח - כל לקוח מחפש משהו אחר, ולכן יש לדעת מה להדגיש. אם תיישם את העקרונות הללו, תוכל לשפר באופן משמעותי את יכולות המכירה שלך ולסגור יותר עסקאות. איך למכור ללקוח? איך להציג מוצר בצורה משכנעת? טעויות של אנשי מכירות איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להבין מה הלקוח רוצה? איך להציג מוצר ללקוח בצורה אפקטיבית ולשפר את המכירות? כאשר מוכרים מוצר ללקוח, אחת הטעויות הנפוצות ביותר של ... המסר לצרכים האישיים של הלקוח ולסדר את המידע כך שהתועלות החשובות ביותר עבורו יופיעו ראשונות. מה ההבדל בין צורה למהות במכירה? - הצורה היא המוצר עצמו - מאפייניו, תכונותיו והפרטים הטכניים. - המהות היא הסיבה האמיתית שהלקוח רוצה את המוצר - איך הוא ימלא את רצונותיו ... אלא שואלים את עצמם: - האם זה עונה על הצורך שלי? - האם זה ישפר את חוויית השימוש שלי? - האם זה משתלם לי? לכן, במהלך פרזנטציה או הסבר ללקוח, יש להיכנס לראש של הלקוח ולדבר אליו בצורה שתתחבר לרצונות ולמחשבות שלו. לסיכום - איך להציג מוצר בצורה שמובילה למכירה? 1. התמקד בתועלות - במקום לספר על המאפיינים הטכניים של המוצר, הדגש איך הוא עוזר ללקוח. 2. דבר בשפה של הלקוח - הבן מה חשוב לו ותקשר את המסר ... של הלקוח - כל לקוח מחפש משהו אחר, ולכן יש לדעת מה להדגיש. אם תיישם את העקרונות האלו, תוכל לשפר משמעותית את יכולות המכירה שלך ולהגביר את הסיכוי לסגור עסקאות. איך למכור ללקוח? איך להציג מוצר בצורה משכנעת? טעויות של אנשי מכירות איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להבין מה הלקוח רוצה? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות של אנשי מכירות ולהסביר את אחד העקרונות החשובים ביותר ... את המוצר כי הוא חושב שהמוצר הזה יכול למלא לו את התועלות האישיות שלו. אוקי ולכן ברגע שמוכרים מוצר ללקוח או ברגע שעושים פרזנטציה ללקוח, מציגים מוצר ללקוח במקום להתמקד בלספר על המוצר אתה המוכר תנסה להתמקד בלספר ללקוח על התועלות האישיות שהוא אישית כלקוח ישיג מהמוצר. ... מדגיש כעת הוא יש צורה ויש מהות, המהות היא למלא ללקוח את הרצון שלו הצורה היא המוצר שאתה מוכר לו. עוד פעם מה שחשוב לך במכירה זה שהלקוח יקנה מה שחשוב ללקוח במכירה זה לא המוצר שלך, מה שחשוב ללקוח במכירה זה שהרצון שלו יתמלא שהוא חושב שהרצון שלו יתמלא באמצעות המוצר שלך. המוצר שאתה מוכר ללקוח הוא צורה באמצעות הלקוח ממלא את הרצון שלו שזאת ... לדברים מהפרספקטיבה של הלקוח מנקודת המבט של הלקוח, באיזה עולם מושגים הלקוח חושב כשהלקוח חושב לעצמו עם עצמו כשאתה עושה פרזנטציה ללקוח הלקוח מדבר לעצמו, הוא שואל את עצמו שאלות כדאי לי לא כדאי לי, זה ימלא לי את הרצון שלי לא ימלא לי את הרצון שלי, אתה צריך לשאול את עצמך ...
איך לענות לשאלות קשות בראיון? בוזי הרצוג, איך להתראיין לטלוויזיה? איך להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה
איך לענות לשאלות קשות בראיון? בוזי הרצוג, איך להתראיין לטלוויזיה? איך להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה
... לענות לשאלות קשות בראיון? בוזי הרצוג, איך להתראיין לטלוויזיה? איך להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה איך להתמודד עם שאלות קשות בראיון טלוויזיה? כאשר אליעד כהן מנתח את הראיון הטלוויזיוני של יצחק (בוזי) הרצוג בתכנית פגוש את העיתונות, הוא מפרט באופן מעמיק כיצד להתנהל נכון בעת מתן תשובות לשאלות קשות ומורכבות בראיונות. בניתוח המפורט, אליעד מזהה טעויות אסטרטגיות שעושה הרצוג במהלך הראיון ומציע כיצד היה נכון יותר להגיב לכל שאלה או טענה שמועלית מולו, במטרה לשפר את יכולת השכנוע שלו ולהשיג תוצאות ... כיצד להתייחס לזלזול של המתחרה במהלך הראיון? אליעד כהן מסביר כיצד נפתלי בנט מתייחס להרצוג בזלזול, למשל בכך שהוא קורא לו בוזי במקום בשמו המלא. אליעד מדגיש ... של הצד השני. מדוע התייחסות אישית למראיין חשובה? אליעד מבהיר שהרצוג היה יכול להפוך את הראיון לאישי וחם יותר אם היה משתמש בשמה הפרטי של רינה מצליח, שואל לשלומה או מברך אותה אישית, דבר שהיה יכול לבנות אמון ולקדם את מהלך הראיון לטובתו. העובדה שלא עשה זאת, גרמה לו להחמיץ הזדמנות ליצירת חיבור אישי עם המראיינת . איך לענות לשאלות על אופוריה וביטחון בניצחון? כאשר הרצוג נשאל על אופוריה במחנה שלו, אליעד מצביע על טעות נוספת של ... האם שימוש במילה תקווה יעיל במהלך ראיון? אליעד מזהיר מפני שימוש חוזר ונשנה במונח תקווה, מכיוון שהוא משדר פסיביות וחוסר ביטחון. לדבריו, אנשים אינם מחפשים ... היה להדגיש את השינוי הפרקטי שהוא מתכנן להביא, במקום להסתפק בהבטחה מעורפלת לתקווה. איך להגיב לטענות על סקרים וקואליציה? כאשר נשאל הרצוג על בעיות ביצירת ... כיצד להתייחס ליריב פוליטי במהלך ראיון? אליעד מבהיר כי הרצוג שגה כשקרא לבנימין נתניהו ראש הממשלה ולא ביבי. השימוש בכינוי הרשמי מכבד יתר על המידה את היריב ... מנתניהו. איך להימנע מאמירות מחלישות בראיון פוליטי? אליעד מדגיש שעל הרצוג להימנע מניסוחים חלשים כמו לא רלוונטי או זה מיותר. עליו תמיד להיות ברור, חד ומדויק ... מול שאלות קשות. איך לענות לשאלות בראיון? איך להתראיין לטלוויזיה? טיפים לראיון פוליטי מוצלח טעויות נפוצות בראיונות פוליטיים יועץ אסטרטגי לתקשורת ניתוח ראיונות טלוויזיה כיצד לשפר מיומנויות פרזנטציה? ...
ניתוח ראיון ביבי נתניהו, איך לשווק את עצמך? איך להציג את עצמך? אומנות הפרזנטציה, לענות לשאלות קשות בראיון בתקשורת, יעוץ מנהלים, איך לשכנע בראיון בתקשורת? יעוץ לפוליטיקאים, איך להתראיין נכון?
ניתוח ראיון ביבי נתניהו, איך לשווק את עצמך? איך להציג את עצמך? אומנות הפרזנטציה, לענות לשאלות קשות בראיון בתקשורת, יעוץ מנהלים, איך לשכנע בראיון בתקשורת? יעוץ לפוליטיקאים, איך להתראיין נכון?
... ראיון ביבי נתניהו, איך לשווק את עצמך? איך להציג את עצמך? אומנות הפרזנטציה, לענות לשאלות קשות בראיון בתקשורת, יעוץ מנהלים, איך לשכנע בראיון בתקשורת? יעוץ לפוליטיקאים, איך להתראיין נכון? איך ליצור רושם חיובי בראיון תקשורתי לפי בנימין נתניהו? בסרטון שבו אליעד כהן מנתח ראיון של בנימין נתניהו בערוץ 2 ממערכת הבחירות של שנת 2015, מודגשים עקרונות חשובים באומנות הפרזנטציה והרטוריקה בראיונות תקשורתיים. אליעד מדגיש שלושה כללים מרכזיים שנתניהו משתמש בהם לאורך הראיון: יצירת קשר אישי, מניפולציות עדינות ושימוש מתוחכם במילים. כיצד ליצור קשר אישי עם המראיין ולהוריד מתח? נתניהו מתחיל את הראיון בכך שהוא פונה למראיינת בשמה הפרטי, יונית, ומוסיף ברכת ערב טוב. אליעד מסביר כי פנייה אישית יוצרת אווירה נעימה יותר ומורידה תוקפנות אפשרית מצידה של המראיינת. זוהי טקטיקה מוצלחת במיוחד בתחילת ראיון מאתגר, המאפשרת להפחית מתח ולהעביר את הראיון לאווירה נוחה יותר, בה קשה יותר לתקוף אותו. איך נתניהו משתמש במילים להעצמת המסר שלו? כאשר נשאל על הסקרים שמראים כי הוא עלול להפסיד בבחירות, ... בתמיכת הערבים, אף שהנתונים הראו שרוב מצביעי המחנה הציוני היו דווקא יהודים. המניפולציה הזו נועדה לעורר פחד בקרב קהל היעד שלו. מדוע חשוב לא להביע חולשה או חרטה בראיון? כאשר נתניהו נשאל אם הוא מתחרט שהקדים את הבחירות, הוא אומר מיד אני לא מתחרט. אליעד מדגיש את החשיבות של הבעת ביטחון עצמי וחוסר חרטה, כי הודאה בטעות היא ביטוי לחולשה ומספקת הזדמנות לתקוף את המרואיין. כיצד נתניהו מתחמק משאלות ומחדיר מסרים סמויים? במהלך הראיון, כאשר נתניהו נשאל לגבי החוק שאמור להעניק לראש המפלגה הגדולה ביותר את המנדט להרכיב ממשלה, הוא לא נותן תשובה ישירה אלא מתחמק בטענה שהציבור ... נשאל על יוקר המחיה והדיור, נתניהו מעביר את הדיון לדברים אחרים בהם לטענתו הצליח מאוד, כמו ביטחון או כלכלה. אליעד מדגיש שזוהי מניפולציה יעילה, אך מציין שבמקרה זה המראיינת לא לחצה עליו מספיק עם העובדות - למשל, לא הציגה נתונים מדויקים על העלייה במחירי הדיור. איך להגיב על ביקורת אישית באופן שמנטרל את העוקץ? ... את שלטון הימין. לפי אליעד, היה עדיף שנתניהו יפנה למונחים כלליים יותר כמו טובת המדינה ולא רק שלטון הימין, על מנת לנטרל את האופי הפרסונלי של הביקורת. איך להתמודד עם ראיון קשה שבו העיתונאי תוקף אותך? נתניהו מתחמק בצורה מתוחכמת מתשובות ישירות, במיוחד כשהוא נשאל מדוע הוא מסרב להתראיין עם עיתונאי מסוים (רביב דרוקר). במקום להודות בפחד או בהתחמקות, הוא טוען שלא צריך להתראיין אצל כל אחד - תשובה שנשמעת כאילו יש בה צדק מסוים, אבל למעשה מסתירה את האמת, שהיא פחד משאלות קשות. כיצד לסיים ראיון בצורה משכנעת? בסיום הראיון, נתניהו חוזר ומדגיש את הסכנה שבהפסדו האפשרי. הוא טוען שהדרך היחידה למנוע אסון היא להצביע לליכוד. אליעד מנתח זאת כמניפולציה אפקטיבית כי היא יוצרת תחושת דחיפות וסכנה. מה ניתן ללמוד מראיון זה? לסיכום, מנתניהו ניתן ללמוד כיצד להשתמש במילים ובמסרים מתוחכמים כדי להתמודד עם שאלות קשות, כיצד לבצע מניפולציות באופן שמשרת את המטרה, כיצד ליצור רושם חיובי ולשכנע את הקהל. אליעד כהן מדגים כיצד כל מילה יכולה להיות קריטית וכיצד יש להשתמש בה בצורה אסטרטגית ונכונה במהלך ראיונות. איך לענות לשאלות קשות בתקשורת? טיפים לשכנוע פוליטי מהי אומנות הפרזנטציה? איך להתמודד עם ביקורת אישית? כיצד נתניהו מנצח ב
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
... יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה? איך להתמודד נכון עם בעיות טכניות בצוות? כאשר אנחנו נתקלים בבעיות טכניות בעבודה או בחיים האישיים, האינסטינקט הראשון שלנו הוא בדרך כלל לחפש ... שלך לצורך שלו. כלומר, לא להתמקד רק באינטרסים שלך אלא למצוא נקודות השקה בין האינטרסים שלך ושל האדם ממנו אתה מבקש עזרה. אליעד נותן דוגמה ממשית לפרזנטציה למשקיע: לפני שאתה מתחיל להציג את המוצר או הרעיון שלך, חשוב קודם כל לתת למשקיע לדבר על עצמו. כשהמשקיע מדבר על עצמו, אתה יכול להבין מה חשוב לו, מה חסר לו, כיצד הוא תופס את עצמו ומהן המטרות שלו. כך, לאחר מכן תוכל לחבר את הסיפור שלך והבקשה שלך לאינטרסים האישיים של אותו אדם. איך מנהלים עובדים בצורה יעילה? ניהול עובדים אינו עניין טכני בלבד. אליעד מסביר שכדי לנהל עובדים בצורה אפקטיבית, צריך להסתכל על העובדים כעל בני אדם עם צרכים ואינטרסים, ולא רק כעל כלי עבודה או אמצעי להשגת יעדים עסקיים. הוא נותן דוגמה ברורה לכך: אם עובד לא מבצע את העבודה כמו שצריך, מנהל שלא מבין את הנקודה האנושית ינסה לפתור את הבעיה בעזרת הכשרה טכנית נוספת או לחץ. אך הגישה הזו לא תמיד תעבוד. לעומת זאת, אם המנהל ינסה להבין לעומק מה מניע את העובד, מה חסר לו ומה הצרכים הרגשיים שלו, יהיה קל יותר להוביל את העובד לבצע את המשימה בהצלחה. לדוגמה, אם לעובד חשוב להרגיש משמעות או שייכות, אז אפשר לספק לו את ההרגשה הזו במסגרת העבודה. עובד שירגיש שהמנהל מבין אותו ומתחשב בו, ייתן הרבה יותר מעצמו למשימות ויהיה נאמן יותר לארגון. לכן, הבנת הצרכים האנושיים של העובדים היא הדרך האמיתית להצלחה עסקית. הקשר בין דינמיקה אנושית להצלחה עסקית הצלחה עסקית תלויה בדינמיקה האנושית שבין אנשים בצוות. אליעד מציין כי עובדים הם לא רובוטים. כאשר מנהלים מתייחסים לעובדים בצורה טכנית בלבד - כאילו הם רק אמצעי להשגת מטרות - נוצרת בעיה. במקום זאת, צריך להבין שעובדים הם אנשים שמחפשים משמעות, שייכות, הכרה ותמיכה. אליעד ממליץ למנהלים להתמקד ביצירת קשרים חיוביים ומשמעותיים עם העובדים. הדרך לעשות זאת היא להבין באמת את מה שמניע אותם. למשל, הוא נותן דוגמה שאדם יהיה מוכן לעזוב עבודה שמשלמים לו בה טוב מאוד אם בנו או בתו זקוקים לו. זה מלמד אותנו שהרגש והקשר הרגשי חזקים יותר אפילו מהתגמול הכספי. לפיכך, אם מנהל יצליח לגרום לעובדים שלו לאהוב אותו ולהתחבר אליו רגשית - באופן דומה לאופן שבו הם מתחברים למשפחה שלהם - רוב הבעיות הניהוליות והמקצועיות ייעלמו מאליהן. איך לנהל משא ומתן מוצלח ולגייס משקיעים? כאשר מנהלים משא ומתן או מנסים לגייס משקיע, חשוב מאוד להבין מה האינטרס האישי של האדם השני. אליעד מציין כי הטעות הנפוצה היא להתחיל מיד לדבר על עצמך ועל הצורך שלך. ... של האדם האחר, אתה יכול להציג את הרעיון או הבקשה שלך באופן שישתלב באינטרסים שלו. זה עיקרון בסיסי אך מאוד עוצמתי שמאפשר לך לשפר את יכולות ההשפעה והמשא ומתן שלך באופן דרמטי. כיצד לעשות פרזנטציה מוצלחת? אליעד מדגיש שהמפתח לפרזנטציה מוצלחת הוא לא רק להציג בצורה טובה את הרעיון שלך. לפני הכל, הפרזנטציה צריכה להתחבר לצרכים ולמטרות של הקהל שלך. הצעד הראשון בכל פרזנטציה הוא להבין מי עומד מולך ומה מניע אותו. רק אחרי שיש לך את המידע הזה, אתה יכול להציג את המסר שלך בצורה אפקטיבית ומשכנעת. העיקרון הזה נכון ... לשכנוע עובדים או לכל מצב שבו אתה צריך לשכנע אחרים לשתף איתך פעולה. ההבנה של הצרכים האנושיים של הצד השני היא זו שתאפשר לך להצליח בכל אינטראקציה. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה? מהי הדרך הנכונה להתמודד עם בעיות טכניות וקשיים בעבודת צוות? במהלך ההרצאה, אליעד מציין את החשיבות בהבנת הבעיה באופן עמוק יותר ממה שנראה במבט ...
פרזנטציה ללקוח - תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, איך למכור את עצמך ללקוח? מתי למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? לגרום ללקוח למכור את עצמו, ליצור אמון עם הלקוח, איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, יעוץ לאנשי מכירות
פרזנטציה ללקוח - תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, איך למכור את עצמך ללקוח? מתי למכור את עצמך ... איך לא למכור את עצמך ללקוח? לגרום ללקוח למכור את עצמו, ליצור אמון עם הלקוח, איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, יעוץ לאנשי מכירות כשאתה מתחיל תהליך של מכירה, שים לב שאתה לא מתחיל אותו בתהליך של מכירה. דהיינו, שים לב שהלקוח שלך לא ירגיש שאתה מתחיל למכור את עצמך. ... ואיך? באמצעות זה שתשאל את הלקוח מידע עליו כלקוח, לפני שתתחיל למכור לו משהו. בנוסף, כשיהיה לך מידע על הלקוח לפני שתתחיל למכור, אז בנוסף גם תוכל להתאים את המכירה שלך, ללקוח הספציפי שלך, לפי המידע שקיבלת ממנו. ושים לב: אם ...
פרזנטציה ללקוח, איך להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות
פרזנטציה ללקוח, איך להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות בשיחות מכירה באופן כללי, בפרט בשיחות מכירה טלפוניות שיחות יוצאות, שהלקוח לא ממש מכיר אותך עדיין, מצד אחד יש היגיון להציג את עצמך ללקוח בהתחלת שיחת מכירה, כדי שהלקוח שלך ידע עם מי הוא מדבר וכדי לרכוש את האמון שלו. מצד שני שים לב, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להתכונן לפגישה? מה נכון לומר בפגישה? איך להכין פרזנטציה? איך להתכונן לראיון? מה לומר בראיון? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך לנהל משא ומתן? איך לתכנן שיחת מכירה? איך לנהל שיחה עם הבוס? מיומנויות תקשורת בין אישית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לאבד יתרונות, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לאבד יתרונות, איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להרזייה, מאמן עסקי מומלץ, פסיכותרפיסט בנושאי לאבד יתרונות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 13_08_2025 השעה 08:54:52 - wesi1