אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה כסף עובד ✔יעוץ עסקי, אימון עסקי, לא מרגיש בנוח לבקש כסף, מתבייש לבקש כסף, עובד בחינם, מרגיש מנוצל, מרגיש לא בנוח לבקש כסף, איך לבקש כסף מלקוח?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעוץ עסקי, אימון עסקי, לא מרגיש בנוח לבקש כסף, מתבייש לבקש כסף, עובד בחינם, מרגיש מנוצל, מרגיש לא בנוח לבקש כסף, איך לבקש כסף מלקוח? איך לבקש תשלום? יעוץ לאנשי מכירות, למכור את עצמך
למה קשה לאנשים לבקש כסף מלקוחות ואיך לפתור את הבעיה?

הסיבה לכך שאנשים מתקשים לבקש כסף עבור עבודתם או שירותיהם מתחילה מהספק שיש להם לגבי הערך שהם מספקים ללקוחותיהם. פעמים רבות, האדם אינו בטוח שהמוצר או השירות שהוא מעניק באמת מצדיקים את התשלום, ולכן הוא מרגיש אי - נוחות גדולה כאשר מגיע הרגע לבקש כסף. אליעד כהן מדגיש שהבעיה נובעת מאמונות והנחות יסוד פנימיות שצריך לבדוק אותן לעומק כדי להבין מאיפה הן מגיעות.

הוא נותן דוגמה פשוטה: אדם שעושה עבודה מסוימת אך לא מבקש עליה כסף. ישנן שתי אפשרויות מרכזיות שבגללן האדם אינו מבקש את התשלום:
  • האפשרות הראשונה היא שאותו אדם כלל לא חשב לבקש כסף, כלומר, הרעיון לבקש תשלום כלל לא עלה בדעתו.
  • האפשרות השנייה היא שהוא חשב על האפשרות לבקש, אבל הוא העריך שאם יבקש כסף, ייגרם לו נזק כלשהו - הלקוח עלול להפסיק להגיע, הוא ירגיש חוסר נוחות, או יחווה תחושת אשמה על כך שהוא דורש תשלום.
אליעד מסביר שכדי להבין לעומק את הבעיה, צריך קודם כל לברר האם אכן עלתה בכלל המחשבה לבקש כסף. אם האדם מודע לכך שהוא צריך לבקש אבל נמנע מכך, עליו לבדוק מדוע הוא נמנע ומה הוא חושב שיקרה בעקבות הבקשה.

לדוגמה, אם מישהו נותן שירות ייעוץ להורים ולא מבקש כסף, ייתכן שהסיבה היא החשש שהלקוחות לא ישובו אליו אם ידרוש תשלום. הוא חושב שאולי ההורים חושבים שהייעוץ ניתן בחינם, ושהם יכעסו או יפסיקו לבוא אם הוא יבקש כסף. במקרה זה, הפתרון מתחיל בבדיקה של אמיתות ההנחות האלה. אליעד מציע לבדוק האם באמת נכון שאם יבקשו כסף, הלקוחות יפסיקו להגיע. אולי דווקא הפוך הוא הנכון, ודווקא כאשר מבקשים כסף באופן ברור ומדויק, הלקוחות יעריכו יותר את השירות וימשיכו להגיע ואף יביאו לקוחות נוספים.

בעיה נוספת שאליעד מצביע עליה היא חוסר הביטחון של האדם בערך האמיתי של המוצר שלו. האדם לא בטוח שהשירות שהוא נותן אכן מספק ערך ראוי לתשלום. כאן אליעד מציע להסתכל על הסיטואציה בצורה אחרת: אם האדם בטוח לחלוטין שהמידע והשירות שהוא מספק הם אמיתיים, מדויקים, מועילים ומייצגים את האמת בצורה אובייקטיבית - אין שום סיבה לחוש אי - נוחות בלבקש כסף.

לדוגמה, אליעד כהן נותן דוגמה על אדם שנותן ייעוץ לגבי ילד שמפריע להורים בשעות הצהריים. אם האדם לא בטוח שהייעוץ שלו אכן יעזור, הוא עלול להרגיש רע לבקש על זה כסף. אבל אם הוא מבין שהמידע שהוא נותן להורים נכון ואמיתי במאה אחוז, שהוא מציג בפניהם את האמת כפי שהוא מכיר אותה, ואינו מתיימר לתת הבטחות מוגזמות, אז גם אם בפועל הייעוץ לא ישיג את התוצאה הרצויה, הוא עדיין סיפק ערך אמיתי והלקוח קיבל שירות איכותי ואמיתי. לפיכך, לא אמורה להיות כל אי - נוחות בדרישת התשלום.

מה עושים במקרה שבו לא בטוחים בתוצאה?

בעיה נוספת שעלתה בדיון היא מצב שבו נותן השירות אינו בטוח בתוצאה הסופית. במקרים כאלה אנשים רבים נמנעים מלבקש כסף משום שהם חושבים שהתשלום הוא רק עבור התוצאה הסופית. אליעד מדגיש כאן שהתשלום אינו רק עבור התוצאה הסופית, אלא גם עבור הזמן, המאמץ, המומחיות, והמידע שנמסר במהלך התהליך.

הוא מביא דוגמה מתחום הטיפול והייעוץ, שבה לא תמיד ברור האם הטיפול או הייעוץ יניבו תוצאה חיובית כבר במפגש הראשון. במקרה כזה, על האדם להבין שהלקוח משלם עבור התהליך כולו, עבור ההשקעה, הזמן, והידע שנמסרו. אם האדם ברור לחלוטין לגבי העובדה שהוא סיפק את המידע הכי אמיתי, מדויק, ונכון שהיה ברשותו, אז גם אם בסוף לא התקבלה התוצאה המצופה...
תוצאה רצויה להתגבר אנשי מכירות טיפול איך להתגבר על פחדים יועץ קושי מרגיש בנוח תחושות להרגיש מה לעשות איך לבקש איך לבקש כסף איך לבקש כסף מלקוח איך לבקש תשלום אימון אימון עסקי אימון עסקים אימונים איש מכירות אנשי מכירות בושה בחינם חינם יועץ יעוץ יעוץ לאנשי מכירות יעוץ עסקי כסף כסף עובד לא מרגיש בנוח לא מרגיש בנוח לבקש כסף לבקש לבקש כסף לבקש כסף מלקוח לבקש תשלום להרגיש בנוח להרגיש בנוח לבקש להרגיש בנוח לבקש כסף להרגיש מנוצל להתאמן למכור למכור את עצמי למכור את עצמך לקוח לקוחות מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מנוצל מרגיש בנוח מרגיש בנוח לבקש כסף מרגיש לא בנוח מרגיש לא בנוח לבקש מרגיש לא בנוח לבקש כסף מרגיש מנוצל מתבייש מתבייש לבקש מתבייש לבקש כסף עובד עובד בחינם עובדים עסק עסקים תשלום
כסף והתעשרות, סודות הכסף בקלות, סודות העושר, איך להתעשר ולהיות מיליונר? איך לעשות המון כסף ומהר? למה קשה לעשות כסף בקלות? שיטות לעשות כסף ללא מאמץ, איך עושים כסף קל? איך להרוויח כסף גדול? מוטיבציה לכסף, איך להיות עשיר מהר?
כסף והתעשרות, סודות הכסף בקלות, סודות העושר, איך להתעשר ולהיות מיליונר? איך לעשות המון כסף ומהר? למה קשה לעשות כסף בקלות? שיטות לעשות כסף ללא מאמץ, איך עושים כסף קל? איך להרוויח כסף גדול? מוטיבציה לכסף, איך להיות עשיר מהר?
... של החיים, יוכל להרוויח כסף ביתר קלות. - להבין איך הכסף עובד ולנהל אותו נכון יכול להפחית את המאמץ הדרוש להשגתו. איך לעשות כסף שיטות להרוויח כסף התמודדות עם פחדים ולחצים כלכליים ... איך לעשות כסף רעיונות? איך לעשות כסף מהבית? איך כסף עובד? איך כסף נוצר? להתעשר מהר לפרוש צעיר, איך לחשוב כמו מיליונר? איך עשירים התעשרו? איך להיות עשיר? איך נהיים עשירים? ...
איך להוריד משכורת לעובד? ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? הורדת שכר, הפחתת שכר, הרעת תנאים, אימון למנהלים, אימון לעסקים, הרעת תנאי שכר, קיצוץ בשכר, משא ומתן על שכר
איך להוריד משכורת לעובד? ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? הורדת שכר, הפחתת שכר, הרעת תנאים, אימון למנהלים, אימון לעסקים, הרעת תנאי שכר, קיצוץ בשכר, משא ומתן על שכר
... להודעה לעובד, כך שירגיש כמה שפחות רע. איך אפשר להפחית את תחושת הפגיעה בעקבות הורדת שכר? אליעד כהן מציע מספר דרכים מעשיות להתמודדות עם הורדת שכר לעובד: הענקת ערך חלופי במקום הכסף: העובד יקבל משהו שיפצה אותו רגשית או ארגונית על אובדן הכסף. למשל, הענקת מעמד גבוה יותר, הערכה מילולית פומבית, או ...
הכנסה פסיבית, מהי הכנסה פאסיבית? איך לייצר הכנסה פסיבית? איך מגדילים הכנסה פסיבית? איך עושים כסף בקלות? איך להיות יותר עשיר? איך לעשות כסף בקלות? איך להתעשר? שיטות להכנסה פסיבית, אפיקי הכנסה, הכנסה אקטיבית
הכנסה פסיבית, מהי הכנסה פאסיבית? איך לייצר הכנסה פסיבית? איך מגדילים הכנסה פסיבית? איך עושים כסף בקלות? איך להיות יותר עשיר? איך לעשות כסף בקלות? איך להתעשר? שיטות להכנסה פסיבית, אפיקי הכנסה, הכנסה אקטיבית
... לא מעורב ישירות בתהליך הרווח. כלומר, הכסף עובד בשבילך. דוגמה לכך יכולה להיות מצב שבו אדם ישן או נמצא בטיול וממשיך להרוויח כסף. ההבדל בין הכנסה אקטיבית לכנסה פסיבית הכנסה אקטיבית דורשת ... בהכנסה פסיבית. הרעיון המרכזי הוא שהכסף עובד בשבילך במקום שאתה תעבוד ישירות עבורו. למה אנשים מעדיפים הכנסה פסיבית? רוב האנשים היו רוצים הכנסה פסיבית, מכיוון שהשאיפה הטבעית של האדם היא ... לספק ערך ייחודי וליצור מנגנון שבו הכסף עובד עבורך, במקום שאתה תעבוד בשבילו כל הזמן. השקעות בנדלן ניהול עסק אוטומטי שיטות ליצירת הכנסה פסיבית עקרונות ההצלחה הפיננסית איך להיות טוב ...
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות , השפעה, לשכנע כיצד אפשר להפוך אפשרויות למחויבות? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק ... המחויבת עבור אותו אדם, כך שהאפשרות האחרת תרגיש כלא קיימת בעיניו. הצורך בהפיכת הבחירות הפתוחות למחויבות חד - משמעיות מבוצע גם בהקשרים של מכירות ושיווק. לאחר מכן, אליעד מציין את הצורך בהפיכת לא רוצה לאפשרי, על מנת לשכנע ... אליעד מדבר על השימוש במילים מתוך הבחירה המודעת על ידי המניפולטור. הוא מסביר כיצד ניתן להנחות אדם לשנות את דעתו, על ידי הבחנה בין עובדות לפירושים, וההבנה שכל עובדה יכולה להיות גם פירוש. הוא מדגיש את החשיבות של המילים בהבאת אדם למקום של ... מזה?, ובכך לגרום לאדם לחשוב על ההסבל בצורה שונה. כיצד נוכל לשפר את יכולת השכנוע שלנו בעזרת שפת גוף? אליעד מדבר גם על היכולת להתנהל במכירה או שכנוע בצורה שהיא אינסטינקטיבית, שבה כל מילה ופעולה שנעשית מציינת כוונה ... לב למילים ולאופן שבו הן משדרות את הכוונה. איך נוכל להבין טוב יותר את מהות השפה והשפעתה על תפיסת המציאות? אליעד מציין, שבעצם כל תהליך של מכירה או שכנוע נעשה במידת מה בצורה של היפוכים ושינוי תפיסות, ותוך כדי שימוש במילים ... את האפשרי למחויב. איך לשנות עמדות בעזרת NLP? כיצד להפוך אפשרויות למחויבויות? טכניקות שכנוע ושיווק מהי סוגסטיה והיפוך תפיסות? איך לשפר מכירות בעזרת מניפולציות? כיצד להשתמש בשפת גוף כדי לשכנע? היפוך מחשבות ושכנוע בעזרת ...
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם , משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם מתי הכי כדאי לשלם לנותן שירות כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר? בשיחה זו, אליעד כהן מתמקד ... להבין מהו העיתוי האידיאלי שישפיע על איכות השירות שתקבל ועל ההנאה מהמוצר או מהשירות. איך עיתוי התשלום משפיע על איכות השירות? אליעד מציין שיש חשיבות להבנת המוטיבציה של נותן השירות, כי המוטיבציה היא ... לספק שירות טוב: נותן השירות מעוניין לקבל כסף ולכן השירות שהוא מספק תלוי בציפייה שלו לקבל את התשלום. נותן השירות מספק שירות איכותי כי הוא מרגיש מחויב לאחר שכבר קיבל חלק מהכסף מראש. נותן השירות פשוט אוהב את העבודה שלו ומספק שירות טוב ללא קשר ישיר לתשלום. נותן השירות נמצא בתחרות מול מישהו אחר ומעוניין להוכיח את עצמו. אליעד מסביר שאם התשלום כולו מתבצע מראש, קיימת האפשרות שירד המוטיבציה של נותן השירות לספק שירות טוב, כי הוא כבר קיבל את הכסף ואין לו יותר למה לצפות. לעומת זאת, אם כל הכסף ניתן רק בסוף העבודה, קיימת סכנה שהמוטיבציה שלו תפחת בגלל שהתגמול מרגיש רחוק מדי. במקרה כזה, הוא עלול לשכוח את הציפייה לתשלום או לאבד מוטיבציה עקב המרחק של התגמול. לכן, האידיאל בדרך כלל הוא לשלם לפי ההתקדמות או לשלב תשלום חלקי במהלך העבודה, כדי לשמר את הרצון של נותן השירות להמשיך ולספק שירות איכותי עד הסוף. כיצד העיתוי של התשלום משפיע על ההנאה מהמוצר או מהשירות שקיבלת? בהיבט של ההנאה האישית של הלקוח מהמוצר, אליעד מציין שיש לקוחות שאוהבים להרגיש שהם קיבלו משהו בחינם. לקוח כזה יעדיף לשלם מראש, וכאשר הוא יקבל את השירות בפועל הוא ירגיש כאילו קיבל אותו בחינם, כי התשלום כבר מאחוריו. לעומת זאת, לקוח אחר יעדיף לשלם בסוף, כי אז הוא חווה שהשירות הגיע אליו ללא מאמץ ... אלא תלוי מה האדם רוצה לחוות ולפי זה הוא צריך לבחור מתי לשלם. מתי עדיף בכלל לא לשלם או לתת מתנה בחינם? אליעד מסביר שיש מצבים בהם השירות יינתן בחינם מתוך רצון טוב, או כי נותן השירות פשוט אוהב לתת שירות ללא קשר לתשלום. במקרה כזה התשלום לא משפיע בכלל על איכות השירות, כי הרצון לתת שירות טוב לא תלוי בכסף אלא נובע ממוטיבציה פנימית או ... נותן השירות מונע אך ורק מתוך רצון לקבל כסף, ואז עדיף לתת לו להרגיש שיש לו משהו לצפות אליו במהלך העבודה. במקרים אחרים, המוטיבציה שלו תלויה בתחושת המחויבות לאחר שכבר קיבל כסף מראש, או שהוא דווקא מתפקד טוב יותר כשהוא עובד מתוך תחושת חופש ללא התחייבות כלכלית. אליעד מציג דוגמאות שבהן אפשר לתמרץ את נותן השירות בכסף מראש, באמצע או בסוף העבודה, בהתאם לאופי ולציפיות שלו. לדוגמה, אפשר לתת תשלום כפול אם יסיים את העבודה בזמן קצר יותר מהמתוכנן, או להבטיח בונוס על עבודה איכותית. אפשר גם לשלם לו חצי מהסכום בהתחלה, ואת היתר לפי ההתקדמות, כדי לשמור על רמת מוטיבציה ...
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע למה חשוב לנהל נכון תשלומים לספקים לפי דן אנד ברדסטריט? אליעד כהן מסביר בהרצאתו על ניהול עסקי , על החשיבות של ניהול נכון של התשלומים לספקים, תוך התמקדות בדירוג של חברות על ידי חברת דן אנד ברדסטריט. לדבריו, דן אנד ברדסטריט מדרגת חברות על פי פרמטרים שונים, כאשר אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא אם החברה מעכבת או משלמת בזמן לספקים. ההסבר מדגיש כי כאשר חברה מדורגת ככזו שמעכבת תשלומים, היא מסתכנת בפגיעה משמעותית בדירוג העסקי שלה, דבר המשפיע על האמינות שלה מול לקוחות וספקים בעתיד. איך להציג עיכוב תשלומים בצורה שלא תפגע בדירוג העסק? אליעד מפרט שיטות כיצד ניתן להציג עיכובי תשלומים באופן שלא יזיק באופן חמור לדירוג החברה. הוא מסביר שהעניין אינו שחור ולבן: חברה יכולה לעכב תשלום באופן חד - פעמי או בצורה שיטתית. העיכוב יכול להיות קצר או ארוך, יכול להיות חלקי או מלא, ויש משמעות אם הוא נעשה בהסכמה או ללא הסכמה עם הספק. לדבריו, הסבר כמו תקלה במערכת המחשוב או טעות אנוש חד - פעמית מתקבל באופן סלחני יותר מאשר דפוס של עיכוב תשלומים לאורך זמן. הוא מדגים זאת בצורה מפורטת: אם חברה מעכבת באופן שיטתי את כל התשלומים לספקים, ללא הודעה מוקדמת וללא הסכמה, הדבר נתפס בצורה החמורה ביותר ופוגע קשות בדירוג שלה. אם העיכוב הוא חד - פעמי, נקודתי או אקראי, ויש לכך הסבר מנומק (לדוגמה: ... תהיה נמוכה יותר. אם הספק היה מודע מראש לעיכוב, או שהדבר היה מתואם איתו מראש, הדבר נתפס כפחות בעייתי ואפילו סביר. אם רק חלק קטן מהתשלומים עוכבו, או שהעיכוב הוא קצר מאוד (לדוגמה שבוע בלבד), הפגיעה בדירוג תהיה מינורית. אליעד מציין גם את האפשרות להפנות את האחריות לסיבה חיצונית או לנסיבות שאין לחברה שליטה עליהן, מה שלדבריו עשוי להקטין את הפגיעה בדירוג של דן אנד ברדסטריט. מהי הטכניקה להעברת האחריות בעיכוב תשלומים? אליעד מציג טכניקה נוספת לשכנוע, הנקראת העברת האחריות, לפיה החברה יכולה להציג את העיכוב כמשהו שאינו תלוי בה. לדוגמה, ניתן לטעון שהספקים עצמם לא סיפקו את המוצר בזמן או שהלקוח של החברה לא שילם בזמן, ולכן החברה נאלצה לעכב את התשלום לספקים שלה. כך, לפי אליעד, החברה מצליחה להפוך את המצב הבעייתי לפחות שלילי בעיני דן אנד ברדסטריט. כיצד אפשר לשפר דירוג עסקי לאחר בעיית תשלומים? בהמשך, אליעד כהן מסביר שאם כבר נוצרה בעיית תשלומים מול הספקים והדבר דווח לדן אנד ברדסטריט, ניתן לנקוט בכמה צעדים כדי לשפר את המצב: להציג בפני החברה מידע חיובי כמו צמיחה עסקית, גידול בהכנסות או נתונים פיננסיים חיוביים אחרים, ובכך לאזן את הרושם השלילי שנוצר עקב העיכובים. להסביר בצורה מפורטת שהעיכובים היו נקודתיים ולא מערכתיים. להראות צעדים ממשיים שנעשו כדי למנוע מקרים דומים בעתיד, כגון שינוי שיטת התשלום או ייעול מערך הגבייה. להבהיר שהעיכובים לא נבעו מחוסר יכולת או חוסר רצון לשלם, אלא מאילוצים חיצוניים או אירועים חד - פעמיים ויוצאי דופן. אליעד מבהיר כי הצגת ... שבה הצדדים החיוביים מודגשים, יכולה לשפר משמעותית את התפיסה לגבי החברה ולשפר את דירוגה למרות הבעיות שהיו בעבר. מהן שיטות השכנוע בעבודה מול דן אנד ברדסטריט? אליעד מתייחס גם לטכניקות שכנוע בעבודה ישירה מול האנשים בדן אנד ברדסטריט. לדבריו, חשוב להבין שמאחורי כל החלטה יש אדם, וכאשר אתה משכנע אדם ספציפי לשנות החלטה או הערכה על העסק שלך, עליך לשלב מספר אלמנטים: ליצור אמפתיה והבנה מצד האדם שמולך, על ידי הצגת הצד שלך בצורה אנושית. להפעיל במידת הצורך מעט לחץ רגשי או רגשות אשמה (חבל שזה יפגע ... בגלל אירוע נקודתי). להשתמש בהסברים הגיוניים ומשכנעים, תוך מתן דוגמאות ספציפיות וברורות מדוע האירוע החריג לא צריך להגדיר את המצב העסקי הכולל של החברה. לשלב בטיעון את העובדה שיש אינטרס משותף שלא לפגוע בדירוג החברה, מכיוון שהדבר יפגע בשיתוף הפעולה העתידי ובאפשרויות להמשך עבודה. בסיכום הדברים, אליעד כהן מדגיש את חשיבות ההכנה המוקדמת, הסברת הנתונים בצורה נכונה והיכולת להבין את הצד השני, כדי לשפר את דירוג החברה ולאפשר לה לפעול בצורה ...
אוכלי חינם, אין ארוחות חינם, לא אוהב לשלם, קומבינה, לחיות על חשבון אחרים, להשאיר טיפ, שום דבר לא בחינם, לנצל אנשים, לא אוהב להתאמץ, נצלנות, שונא מתנות יחיה, חוק ההדדיות, תשלום כספי
אוכלי חינם, אין ארוחות חינם, לא אוהב לשלם, קומבינה, לחיות על חשבון אחרים, להשאיר טיפ, שום דבר לא בחינם, לנצל אנשים, לא אוהב להתאמץ, נצלנות, שונא מתנות יחיה, חוק ההדדיות, תשלום כספי
... חינם, אין ארוחות חינם, לא אוהב לשלם, קומבינה, לחיות על חשבון אחרים, להשאיר טיפ, שום דבר לא בחינם, לנצל אנשים, לא אוהב להתאמץ, נצלנות, שונא מתנות יחיה, חוק ההדדיות, תשלום כספי למה אנשים מנסים לחיות על חשבון אחרים? אליעד כהן מסביר את התפיסה של לחיות על חשבון אחרים, כלומר, אנשים המחפשים יתרונות בלי לשלם עליהם את המחיר המתאים. המושג אין ארוחות חינם מתייחס לכך שבמציאות לכל יתרון יש מחיר, ואין אפשרות ליהנות ממשהו באמת בלי לתת משהו בתמורה. לדוגמה, אם אדם מנסה לנצל מערכת או אנשים אחרים כדי לקבל דברים בחינם או במחיר נמוך במיוחד, הוא אולי מרגיש שהרוויח, אך בעצם הוא הפסיד בטווח הארוך כי זה יוצר אצלו דפוס מחשבה שגורם לו לסבל. האם באמת אפשר לקבל משהו בחינם ללא תמורה? אליעד מציג את העיקרון שכל הנאה דורשת תשלום. הוא מדגים זאת דרך הדוגמה של אדם שמוריד סרטים בחינם מהאינטרנט. לכאורה, האדם לא משלם על הסרט והוא נהנה מכך. אבל האמת היא שהסרט לא נוצר מעצמו, אנשים השקיעו זמן, מאמץ וכסף ביצירתו. כשאדם נהנה ממשהו שניתן לו בחינם, הוא מתרגל לקבל ללא תמורה, מה שמוביל אותו לחשוב שהוא יכול ליהנות מטוב בלי רע, וכך הוא ... כזאת, ואז הוא עצמו נפגע כשמישהו אחר עושה אותו הדבר. בנוסף, אליעד מסביר שמי שרגיל לנצל ולחפש קיצורי דרך, מרגיש תסכול מתמיד מכך שהמציאות לא עובדת תמיד לפי רצונו. מדוע אנחנו לא יכולים להעריך משהו שקיבלנו בחינם? הסבר נוסף שמספק אליעד הוא שכאשר אדם משלם מחיר, המוח שלו מבין שהדבר בעל ערך, ולכן הוא גם נהנה ממנו יותר. דוגמה לכך היא שני אנשים שנרשמים לחדר כושר: האחד משלם הרבה, והשני מעט. למרות ששניהם מקבלים את אותו שירות, האדם ששילם יותר ייקח את האימונים ברצינות רבה יותר ויהנה יותר, כי המחיר הגבוה גרם לו להעריך את הערך של המוצר. איך הרצון לקבל דברים בחינם גורם לנו לסבל? ההסבר המהותי של אליעד הוא שהסבל של האדם נובע מכך שהוא חושב שרע לו ללא סיבה, כלומר, בחינם. אדם שסובל מחרדה או כאב לא מבין שזה התשלום על ההנאות הקודמות שהיו לו. לדוגמה, אם האדם נהנה בעבר מרגעים טובים, הוא בהכרח יצטרך לשלם עליהם ... מדבר על כך שהעם הישראלי נחשב בעיני עצמו לעם קומבינטור, אבל בפועל התוצאה היא שבראש המדינה עומדים מנהיגים שגם הם קומבינטורים שנוטים לשקר, לעוות עובדות , ולנהל את המדינה בצורה כזו שהאזרח משלם את המחיר. הוא נותן כדוגמה את הבעיות בפריפריה ומסביר שאנשים מתלוננים, אך הם עצמם בחרו שוב ושוב במנהיגים קומבינטורים, ולכן משלמים על כך. האם עדיף לא לנסות לקבל דברים בחינם כלל? אליעד מדגיש שלמרות שנראה שהמציאות מאפשרת לקחת דברים בחינם, זה יוצר אשליה של חיסרון ללא יתרון, או יתרון ללא חיסרון, והאדם משלם מחיר יקר בהמשך. עדיף לשלם מחיר גלוי וברור על דברים, גם אם המחיר נראה גבוה, מאשר לחפש הנחות ולקמבן, מה שגורם למחיר כפול בטווח הארוך. האם קיימים דברים שבאמת ניתנים בחינם? אליעד מציג זווית נוספת בה הוא אומר שגם אם המציאות מספקת דברים ללא מאמץ מצידנו, כגון ... האמיתי של כל דבר הוא הרצון לשלם אותו באופן מלא ומראש. ככל שהאדם יותר מוכן לשלם את המחיר, כך הוא ייהנה יותר מהחיים, והפחות יסבול. למה אין ארוחות חינם? האם יש מחיר לכל הנאה? מה גורם לאנשים לנצל אחרים? איך להפסיק להיות נצלן? מדוע אסור לחיות על ...
יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז
יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז
... צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז למה טכנאי גז מרמים את הלקוחות שלהם? אליעד כהן מסביר כיצד טכנאי גז בתוכנית הטלוויזיה יצאת צדיק ... הם גבו על כך סכומים של מאות שקלים ולעיתים אף יותר מאלף שקל. לעומת זאת, היו טכנאים בודדים שהיו ישרים, פתחו את הברזים ואמרו ללקוחה שהכל תקין, ולא דרשו שום תשלום, מכיוון שלא עשו שום עבודה. הם אפילו הדגישו ללקוחה את המזל שלה שלא נפלה בפח של טכנאי נוכל. מדוע הטכנאים מרגישים מוצדקים לרמות את הלקוחות? אליעד כהן מבהיר נקודה חשובה לגבי הגישה של טכנאי הגז שמרמים. הם מגיעים עם תפיסה שלפיה התשלום הוא עבור הביקור והשירות שהם מעניקים, ולאו דווקא על התוצאה הסופית. מבחינתם, עצם זה שהם הגיעו, בזבזו את זמנם ונתנו את היכולת להשתמש בגז (גם אם בפועל לא עשו כלום) מצדיק את התשלום שהם דורשים. טכנאים רבים חושבים שהלקוח משלם על הזמן שלהם, ולא על תוצאה מדויקת או על החלפת הבלון עצמו. בנוסף, אליעד נותן דוגמה שממחישה את נקודת המבט הזו. הוא מספר על ... נכון את נותן השירות ולא מבינים שגם כאשר הטכנאי מגיע ולא מוצא תקלה, עדיין נעשה כאן שירות כלשהו. הטכנאי נסע, הגיע והשקיע מזמנו, ולכן באופן מסוים מוצדק לבקש תשלום על הביקור עצמו. למה הטכנאים לא גרועים כפי שהם מוצגים? למרות הטענה שטכנאים כאלה נראים מושחתים, אליעד מבהיר כי מבחינה מסוימת הם פחות גרועים ממה שהתוכנית מציגה ... שהטכנאים לא מגיעים מראש מתוך רצון לגנוב, אלא מתוך רצון טבעי להרוויח את לחמם. הם אינם שודדים שבאים לגנוב באופן אלים, אלא פועלים מתוך ניסיון לקבל תגמול על העבודה שלהם. אליעד מסביר שהטכנאי חושב שאם הוא יגיד את האמת (לא עשיתי כלום), הוא לא יקבל כסף בכלל, מכיוון שהלקוחות לא מעריכים מספיק את הביקור והזמן שלו. לכן הוא מעדיף לשקר ולומר שהחליף משהו כדי לקבל תגמול על הזמן שהקדיש. מה ההבדל בין תשלום על תוצאה לתשלום על שירות? אליעד מחדד את ההבדל בין שתי גישות לתשלום: גישה של תשלום על תוצאה - הלקוח משלם רק אם הבעיה באמת נפתרה או שהעבודה בוצעה בפועל. גישה של תשלום על שירות - הלקוח משלם עבור עצם העובדה שבעל המקצוע הגיע, בדק ונתן שירות, גם אם לא הייתה בעיה או לא הייתה עבודה ממשית. אליעד מסביר שאם מראש היה ברור לטכנאי שהוא מקבל תשלום על השירות והזמן, לא הייתה נוצרת אצלו מוטיבציה לרמות, והבעיה הייתה נמנעת. כיצד ניתן למנוע מקרי רמאות? לסיום, אליעד מדגיש שתי דרכים מרכזיות להפחתת מקרי הרמאות מצד נותני ... ולמאמץ של בעלי המקצוע כמשהו חסר ערך, יהיה הרבה פחות אינטרס לבעלי המקצוע לרמות אותם. למה טכנאי גז משקרים? פרצה קוראת לגנב לדון לכף זכות יצאת צדיק או רשע? תשלום על שירות או תוצאה? למה אנשים מרמים? ...
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
... במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ... לשלם למישהו שנותן לך שירות?. במהלך ההסבר שלו, אליעד מביא מגוון דוגמאות מפורטות כדי להמחיש את השיקולים השונים שמשפיעים על קבלת ההחלטה בנוגע לעיתוי התשלום - האם לשלם מראש, באמצע השירות, או רק בסופו. הוא בוחן ... כדי שיגיע מהר? אליעד מתאר מצב שבו נוסע מזמין מונית כדי להגיע ליעד במהירות האפשרית. הוא שואל ומנתח מה יגרום לנהג לנסוע בצורה הכי מהירה. אפשרויות התשלום הן לשלם מראש לפני תחילת הנסיעה, במהלך הנסיעה (באמצע), או רק בסוף לאחר ההגעה ליעד. אליעד מציג מספר שיקולים לכל אחת מהאפשרויות האלו: אם התשלום יהיה מראש, הנהג כבר קיבל את הכסף ולכן עלול להרגיש פחות מחויב לנסוע מהר, כי אין לו לחץ של קבלת התשלום. מצד שני, הנהג עשוי לרצות לסיים את הנסיעה מהר כדי להמשיך לעבודתו הבאה - מאחר שכבר קיבל את התשלום, ייתכן שהוא יעדיף להיפטר מהמחויבות במהרה. לעומת זאת, אם התשלום מתבצע בסוף, לנהג יש מוטיבציה לנסוע מהר כי הוא עדיין לא קיבל את הכסף, וייתכן שהוא ירצה לקבל את התשלום בהקדם האפשרי. עם זאת, ייתכן שהנהג לא יתאמץ במיוחד כי הוא יודע שהתשלום יגיע בכל מקרה, או כי הוא חושש שיש אפשרות שהנוסע לא ישלם ... אליעד מסביר שאין תשובה חד - משמעית לשאלה זו, מפני שישנם מספר רב של שיקולים המשתנים מנהג לנהג וממצב למצב. מדוע אין תשובה חד - משמעית בנוגע לעיתוי התשלום? אליעד מדגיש כי לא קיימת תשובה מוחלטת, כי התנהגות הנהג מושפעת מגורמים רבים ומגוונים: רמת הלחץ הכלכלי של הנהג: אם לנהג חשוב במיוחד לקבל את הכסף והוא במצב כלכלי קשה, תשלום בסוף יכול להאיץ את הנסיעה שלו, כי הכסף עדיין לא בכיסו והוא חייב להבטיח שיקבל אותו מהר. סדר היום של הנהג: אם הנהג עסוק מאוד, יתכן שתשלום מראש דווקא יאיץ את קצב הנסיעה, כי הוא ירצה לסיים את המחויבות ולעבור לעבודה הבאה. סגנון הנהיגה: נהג שיש לו הרגל לנהוג במהירות מסוימת או שיש לו הגבלה מסוימת על מהירותו, ככל הנראה לא יושפע משמעותית מעיתוי התשלום. חשש שהלקוח לא ישלם: אם הנהג חושש שהלקוח יברח או לא ישלם בסוף, תשלום מראש יגרום לו להרגיש בטוח יותר, אך ייתכן שגם יפגע ... כלל מכך שכבר קיבל או עוד לא קיבל את הכסף. איך אליעד מסביר את ההבדל בין נסיעה במונית לקבלת שירות מבעל מקצוע? אליעד מתייחס לכך שיש הבדל מהותי בין תשלום לנהג מונית לבין תשלום לבעל מקצוע כגון בונה אתרים. במקרה של נסיעה במונית, הנהג כמעט תמיד יביא את הלקוח ליעד בסופו של דבר, ולכן שאלת התשלום רלוונטית רק מבחינת קצב ואיכות השירות, לא מבחינת הסיכון ... יבצע את השירות. לעומת זאת, כאשר מדובר על בניית אתר או שירות דומה, אם הלקוח ישלם מראש, ייתכן שהנותן שירות לא ייתן את המקסימום או אפילו לא ישלים את העבודה כלל. במקרה כזה, ברור שלשלם מראש הוא סיכון גדול יותר מאשר לשלם בסוף, מכיוון שאין ללקוח הבטחה מלאה לקבלת התוצאה הרצויה. האם כדאי להשתמש בכסף כאמצעי לחץ לשכנוע אנשים? אליעד מסביר שאפשר להשתמש בתשלום או במניעתו ככלי לשכנוע, והוא מדגים זאת שוב דרך דוגמת ... מהנסיעה המהירה. מה אליעד מציע לעשות באופן מעשי? אליעד מציע להתחיל את השירות (כמו נסיעה במונית), להעריך את מצב נותן השירות, ורק אז להחליט על עיתוי התשלום. אם הלקוח מרוצה ממהירות הנסיעה, אולי כדאי לתגמל באמצע או ... ואין תשובה יחידה שנכונה בכל המקרים. יש להפעיל שיקול דעת בהתאם לסיטואציה, למטרות ולמצבו של נותן השירות. מתי לשלם לנהג מונית? איך לשכנע אנשים באמצעות תשלום? האם לשלם מראש או בסוף? איך לגרום לנותן שירות להיות מהיר יותר? תשלום מראש או לפי התקדמות? לשלם לפי התקדמות או בסיום? כיצד ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ עסקי, אימון עסקי, לא מרגיש בנוח לבקש כסף, מתבייש לבקש כסף, עובד בחינם, מרגיש מנוצל, מרגיש לא בנוח לבקש כסף, איך לבקש כסף מלקוח? איך לבקש תשלום? יעוץ לאנשי מכירות, למכור את עצמך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: כסף עובד, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: כסף עובד, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לילדים, אימון אישי לילדים נוער והורים, מאמן עסקי מומלץ בתחום כסף עובד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 04:36:45 - wesi1