אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
איך להתמודד נכון עם בעיות טכניות בצוות?

כאשר אנחנו נתקלים בבעיות טכניות בעבודה או בחיים האישיים, האינסטינקט הראשון שלנו הוא בדרך כלל לחפש פתרון טכני. למשל, אם מתקלקל לנו הרכב, הטלוויזיה או מכשיר אלקטרוני אחר, מיד נחפש מישהו עם הידע הנדרש שיתקן את הבעיה. אבל אליעד כהן מסביר שזו רק דרך אחת להסתכל על הבעיה. לדבריו, פעמים רבות הפתרון הטוב ביותר כלל אינו טכני אלא אנושי.

לדוגמה, אם יש לך בעיה עם הרכב, אתה יכול לנסות לתקן בעצמך או למצוא מישהו עם הידע הטכני. אך למעשה, פעמים רבות הקושי האמיתי הוא לא הטיפול הטכני, אלא היכולת לשכנע אדם אחר לסייע לך. אם תדע לשכנע את הטכנאי או המוכר לעזור לך, אז בעצם פתרת את הבעיה. במילים אחרות, הדרך הנכונה לפתור בעיה טכנית היא לפעמים להבין שמדובר למעשה בבעיה ביחסי אנוש.

אליעד נותן דוגמה נוספת - נניח שאתה רוצה ללכת לסרט מסוים וחברך רוצה ללכת לסרט אחר. אם תתייחס לכך כבעיה טכנית של בחירת סרט, אתה עלול להיתקע בוויכוח. אך אם תסתכל על העניין כבעיה אנושית ותנסה להבין לעומק מה מניע את החבר שלך, יהיה קל יותר למצוא פתרון שיספק את שניכם.

כיצד לשכנע אנשים לעזור לך?

אליעד מסביר שהיכולת לשכנע אנשים לעזור לך טמונה בהבנה עמוקה של הצרכים והאינטרסים שלהם. אנשים בדרך כלל ממוקדים באינטרסים של עצמם, ולכן הדרך היעילה ביותר להשיג את שיתוף הפעולה שלהם היא להתחבר לאינטרס האישי שלהם.

לדוגמה, אם אתה רוצה לקבל עזרה מעובד, לקוח או משקיע, הצעד הראשון הוא תמיד להבין מה האינטרס שלו. במקום לנסות להסביר לו מה אתה צריך, חשוב להבין מה הוא צריך, ורק לאחר מכן לחבר את הצורך שלך לצורך שלו. כלומר, לא להתמקד רק באינטרסים שלך אלא למצוא נקודות השקה בין האינטרסים שלך ושל האדם ממנו אתה מבקש עזרה.

אליעד נותן דוגמה ממשית לפרזנטציה למשקיע: לפני שאתה מתחיל להציג את המוצר או הרעיון שלך, חשוב קודם כל לתת למשקיע לדבר על עצמו. כשהמשקיע מדבר על עצמו, אתה יכול להבין מה חשוב לו, מה חסר לו, כיצד הוא תופס את עצמו ומהן המטרות שלו. כך, לאחר מכן תוכל לחבר את הסיפור שלך והבקשה שלך לאינטרסים האישיים של אותו אדם.

איך מנהלים עובדים בצורה יעילה?

ניהול עובדים אינו עניין טכני בלבד. אליעד מסביר שכדי לנהל עובדים בצורה אפקטיבית, צריך להסתכל על העובדים כעל בני אדם עם צרכים ואינטרסים, ולא רק כעל "כלי עבודה" או אמצעי להשגת יעדים עסקיים.

הוא נותן דוגמה ברורה לכך: אם עובד לא מבצע את העבודה כמו שצריך, מנהל שלא מבין את הנקודה האנושית ינסה לפתור את הבעיה בעזרת הכשרה טכנית נוספת או לחץ. אך הגישה הזו לא תמיד תעבוד. לעומת זאת, אם המנהל ינסה להבין לעומק מה מניע את העובד, מה חסר לו ומה הצרכים הרגשיים שלו, יהיה קל יותר להוביל את העובד לבצע את המשימה בהצלחה.

לדוגמה, אם לעובד חשוב להרגיש משמעות או שייכות, אז אפשר לספק לו את ההרגשה הזו במסגרת העבודה. עובד שירגיש שהמנהל מבין אותו ומתחשב בו, ייתן הרבה יותר מעצמו למשימות ויהיה נאמן יותר לארגון. לכן, הבנת הצרכים האנושיים של העובדים היא הדרך האמיתית להצלחה עסקית.

הקשר בין דינמיקה אנושית להצלחה עסקית

הצלחה עסקית תלויה בדינמיקה האנושית שבין אנשים בצוות. אליעד מציין כי עובדים הם לא רובוטים. כאשר מנהלים מתייחסים לעובדים בצורה טכנית בלבד - כאילו הם רק אמצעי להשגת מטרות - נוצרת בעיה. במקום זאת, צריך להבין שעובדים הם אנשים שמחפשים משמעות, שייכות, הכרה ותמיכה.

אליעד ממליץ למנהלים להתמקד ביצירת קשרים חיוביים ומשמעותיים עם העובדים. הדרך לעשות זאת היא להבין באמת את מה שמניע אותם. למשל, הוא נותן דוגמה שאדם יהיה מוכן לעזוב עבודה שמשלמים לו בה טוב...
מהי הדרך הנכונה להתמודד עם בעיות טכניות וקשיים בעבודת צוות?

במהלך ההרצאה, אליעד מציין את החשיבות בהבנת הבעיה באופן עמוק יותר ממה שנראה במבט ראשון. פעמים רבות אנו נתקלים בבעיות טכניות, אך הדרך לפתור אותן לא תמיד קשורה לפתרונות טכניים. אליעד מדבר על כך שלפעמים יש להתייחס לבעיה כבעיה אנושית ולא טכנית. דוגמה לכך היא כאשר אדם נתקל בבעיה טכנית במערכת או במוצר, לדוגמה תיקון רכב או טלוויזיה. לעיתים, הפתרון לא טמון בידע טכני בלבד, אלא ביכולת לשכנע אחרים (כמו טכנאים או מוכרים) לעזור ולפתור את הבעיה. זה לא מספיק לדעת איך לתקן את הרכב או המכשיר, אלא צריך לדעת איך לשכנע את מי שמסוגל לעזור, לשתף פעולה.

אליעד מביא דוגמה נוספת - אם אדם רוצה לשכנע חבר ללכת לסרט מסוים, לעיתים הדרך הטובה ביותר לא תהיה להתעקש על הסרט, אלא להתמקד בבעיה האנושית. מדובר לא רק בשכנוע של אדם אחר למהלך, אלא בהבנה של הצרכים והאינטרסים של אותו אדם. ככל שנבין את השורש האנושי של הבעיה, כך יהיה לנו קל יותר למצוא פתרונות שיספקו את כל הצדדים.

איך לשפר את יכולת השפעה על אחרים?

אליעד מדגיש כי עלינו לפתח הבנה של מה מניע את האחרים כדי להשפיע עליהם בצורה חיובית. דיבורים על פתרון בעיות או הצגת דרכים להשפיע על אחרים יכולים להיראות כמשימות טכניות, אך למעשה מדובר במשחק אנושי בו יש להתמקד בהבנה של הצרכים והתחושות של הצד השני. הוא מציין שמספר פעמים המפתח להשפעה הוא לא בהכרח בכישורים טכניים או ביכולת לבצע משימות בצורה מהירה, אלא ביכולת להבין את הצרכים של האנשים שמסביבנו ולחבר אותם אלינו.

אליעד מציין שכשאנחנו מבקשים עזרה מאדם אחר, אנחנו צריכים קודם כל להבין מה האינטרס שלו. אם נשקול את היתרונות שבפניו בצורה כנה, יהיה סיכוי גבוה יותר שיקבל את עזרתנו. זהו עיקרון חשוב בניהול עובדים וביצירת קשרים עסקיים.

מהו החיבור האמיתי בין ניהול עובדים והצלחה עסקית?

הבהרת הבעיה האנושית היא חלק חשוב בהבנת כיצד לנהל עובדים בצורה אפקטיבית. אליעד מציין שבמקרים רבים, כאשר עובדים לא מבצעים משימות, הבעיה לא טמונה בהבנה של העבודה או במיומנויות טכניות. פעמים רבות, מדובר בבעיה אנושית - כלומר, כיצד להבין את העובד ולעזור לו להתמקד במשימות בדרך שתהיה לו משמעות. הדוגמה שנתן אליעד הייתה איך שגורם לאדם לעבוד בסביבה עסקית היא להבין מה מניע...
מסגרות ממי לקבל עזרה לספר על עצמך לגרום לעובד מערכות מקצוע מוצלחת פתרון בעיות להתייחס לגייס רגש איך להיעזר באנשים איך להשפיע איך להשפיע על אנשים איך להתאמן איך לנהל איך לנהל את העובדים איך לנהל משא ומתן איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לעשות פרזנטציה אימון אימון למנהלים אימונים גיוס גיוס משקיע גיוס משקיעים האם לנהל עובדים השקעה השקעות טיפים טיפים לניהול טיפים לניהול עובדים יועץ יחסים יעוץ יעוץ למנהלים כמה להתאמן להיעזר באנשים להשפיע להשפיע על אנשים להתאמן למה להתאמן לנהל לנהל את העובד לנהל את העובדים לנהל משא ומתן לנהל עובד לנהל עובדים מנהל מנהלים מערכות מערכות יחסים מערכת יחסים משא ומתן משקיע מתי לנהל את העובד ניהול ניהול משא ומתן ניהול עובד ניהול עובדים עובד עובדים פרזנטציה
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
...ולהקטנת אחריות של המנהלים הזוטרים. בנוסף, אליעד מדגיש כי פעולה זו בעצם מנוונת את המנהלים הזוטרים, כיוון שהם מאבדים את תחושת האחריות והסמכות, ובסופו של דבר מאבדים גם את המוטיבציה לפעול ולשפר את עצמם. הוא מתאר מצב שבו העובדים כבר לא מתייחסים להוראות המנהל הישיר שלהם ברצינות, מכיוון שהם יודעים שההחלטה הסופית והמשמעותית היא בידי המנהל הבכיר. אליעד גם מציג סיבה נוספת ועמוקה יותר לכך שמנהלים עוקפים את סמכות המנהלים תחתיהם - הם לא יודעים איך להכשיר את המנהלים שתחתיהם לנהל בצורה אפקטיבית. כאשר המנהל הישיר...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
...הלקוח חושב כשהלקוח חושב לעצמו עם עצמו כשאתה עושה פרזנטציה ללקוח הלקוח מדבר לעצמו, הוא שואל את עצמו שאלות כדאי לי לא כדאי לי, זה ימלא לי את הרצון שלי לא ימלא לי את הרצון שלי, אתה צריך לשאול את עצמך איך הלקוח מדבר עם עצמו מה הלקוח חושב אם הייתי יכול לשמוע את המחשבות של הלקוח, מה הלקוח רוצה לא מה אתה רוצה למכור ללקוח מה הלקוח רוצה לקנות ממך. עוד פעם לא מה אתה רוצה למכור ללקוח מה הלקוח רוצה לקנות ממך, אל תספר לו על המוצר שלך תספר לו על התועלת שלו שהוא יקבל מהמוצר שלך כי מה שמעניין זה התועלת שהוא יקבל...
הצלחה בלי אנרגיה, איך לעבור ראיון עבודה בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך לעשות פרזנטציה בלי אנרגיה? איך למכור את עצמך כשאין לך אנרגיה? איך להצליח למרות חוסר אנרגיה? איך לקום מהקרשים? איך להתמודד עם כישלון?
הצלחה בלי אנרגיה, איך לעבור ראיון עבודה בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך לעשות פרזנטציה בלי אנרגיה? איך למכור את עצמך כשאין לך אנרגיה? איך להצליח למרות חוסר אנרגיה? איך לקום מהקרשים? איך להתמודד עם כישלון?
...אנרגיה, הדרך הטובה ביותר להציג את עצמך היא פשוט לומר את האמת. לדוגמה, אם אתה מועמד למשרת טכנאי מחשבים, הצג את הנתונים שלך באופן ישיר: - שלום, אני טכנאי מחשבים. יש לי ידע בתחום, למדתי X, עבדתי ב - Y, אני יודע לבצע A, B ו - C. אין צורך להתאמץ לשדר ביטחון או להפגין אנרגיה. אם הדברים שאתה אומר הם נכונים - הם יעמדו בפני עצמם. למה ניסיון לשדר אנרגיה עלול לפגוע בך? ניסיון לזייף אנרגיה עלול להיראות מאולץ ולא טבעי. במקרים רבים, אנשים משדרים אנרגיה גבוהה דווקא כשאין להם ביטחון אמיתי. כאשר אדם נצמד לאמת, הוא...
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון?
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון?
...איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון? איך למכור מוצר בלי מצב רוח ובלי אנרגיה? כאשר אדם נדרש למכור מוצר או לבצע פרזנטציה, אך נמצא במצב רוח ירוד, ללא אנרגיה או חשק, המשימה עלולה להיראות בלתי אפשרית. אליעד כהן מסביר כיצד ניתן להתמודד עם מצב כזה, ואיך בכל זאת להצליח לבצע את המכירה גם כאשר התחושה האישית אינה במיטבה. האם צריך למכור את עצמך או את המוצר? אחת הטעויות המרכזיות שאנשי מכירות עושים היא שהם מניחים בטעות שעליהם למכור את עצמם. לפי אליעד כהן, איש...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון?
...ולמה? כי כאשר אנחנו מספרים ללקוח סיפור בעל פה, אנחנו רוצים שהוא כמה שיותר יאמין לסיפורים שלנו. וכאשר קודם כל מציגים ללקוח מידע מוחשי בעין של הלקוח, הרי שכך אנחנו בונים אמון עם הלקוח, ואז זה מגדיל את הסיכוי לכך, שלאחר מכן הוא ייתן יותר אמון בסיפורים שלנו. מאשר אם איש המכירות קודם כל מספר סיפורים, שאז הלקוח מטיל יותר ספק בסיפור שמספרים לו. ורק אחר כך מחזקים את האמון של הלקוח, באמצעות המחשה בחושים של הלקוח. לסיכום: ראינו שלא רק המידע שמציגים ללקוח הוא חשוב, אלא גם הסדר שמציגים את המידע ללקוח, גם הוא...
טיפים לניהול משא ומתן, איך לשדר שאתה חזק? איך להצליח במשא ומתן? מי צריך את מי? ניהול משא ומתן, אימון למנהלים, אימון עסקי, להביע התלהבות, לשדר קרירות
...שאתה חזק? איך להצליח במשא ומתן? מי צריך את מי? ניהול משא ומתן, אימון למנהלים, אימון עסקי, להביע התלהבות, לשדר קרירות בניהול משא ומתן יש היבטים שונים. אחד מהם הוא מה שאתה רוצה שהצד השני יחשוב עליך, בהיבט של מי צריך את מי. ומההיבט הזה, בדכ החלש צריך את החזק ולא החזק צריך את החלש. מה שאומר, שעליך לשדר לצד השני שאתה החזק ושהוא החלש. ואפשרי לעשות את זה, גם על ידי זה שכאשר הצד השני שאיתו אתה מנהל משא ומתן, מספר לך על עצמו והוא מנסה להרשים אותך במשהו מסוים, כגון לדוגמה שהוא מספר לך כמה הוא גדול / חזק וכולי...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
...יהיה ככה וככה אני אעשה ככה אתה אומר רגע למה אז זה אומר שלא הבנת כי המטרה היא אחרת בכלל זה יותר או פחות להסתנכרן על ההבנה אחר כך מה זה אומר שהוא הבין, זה אומר שנראה שהוא מבין רק תשים לב לעוד דבר כל פעם כשאתה מסביר משהו אתה משתמש במילים מסוימות והוא פתאום הוריד איזה מילה הוסיף איזה מילה למה הוא פתאום הוסיף איזה מילה אני אמרתי לך רק זה לא אמרתי לך גם זה, אמרתי לך אפילו זה לא אמרתי לך זה, אני אמרתי אפילו והוא לא אמר את המילה אפילו. ש: יש לי שאלה אם יש הרבה אנשים ואני לא יכול לבדוק כל אחד ואחד יש שיטה...
שיווק ומכירות, טכניקות לשכנוע, להגדיל מכירות, איך למכור, איך לשכנע, סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה
שיווק ומכירות, טכניקות לשכנוע, להגדיל מכירות, איך למכור, איך לשכנע, סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה
...אחד רוצה אחידות בדעות, והשני חושב שצריך להציג מגוון דעות. במקום להתווכח ישירות, אליעד מציע לשאול למה חשוב לך שיהיו דעות אחידות? וכך להגיע לנקודת עומק כמו הרצון של שניהם לתת לילדים חיים טובים יותר. לאחר שמצאתם את המכנה המשותף, קל יותר להציג את היתרונות של הצגת מגוון דעות, כדרך טובה יותר לתת לילדים כלים להתמודד עם החיים עצמם. מתי נכון לומר לאדם שהוא טועה ומתי עדיף להסכים איתו? אליעד מציין שזה תלוי באישיות של האדם שאותו רוצים לשכנע. יש אנשים בעלי ביטחון עצמי נמוך, שדווקא אמירה ברורה שהם טועים עשויה...
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
...מסביר שניתן להשפיע על אנשים, לשכנע אותם, ולגרום להם לבצע פעולות מסוימות באמצעות טכניקות של תכנות התת מודע. לדבריו, השפעה על אדם אחר דורשת הבנה של תהליך חשיבתי מדורג, המורכב משלבים ברורים. אליעד מפרק את התהליך בצורה מפורטת: שלב ראשון - העלאת מודעות: יש לגרום לאדם להיות מודע לכך שישנה אופציה קיימת לפעולה מסוימת. ללא המודעות, האדם כלל לא יעלה בדעתו לפעול בכיוון הרצוי. שלב שני - קישור אישי: לאחר שהאדם מודע לאופציה, יש לגרום לו להבין שהאפשרות הזו קשורה גם אליו עצמו באופן אישי, ושהיא אפשרית עבורו לביצוע...
איחורים לפגישות - האם כדאי לאחר לפגישה? למה לאחר לפגישה? למה לא לאחר לפגישה? למה להגיע בזמן לפגישה? למה לא להגיע בזמן לפגישה? איך לשדר אמינות? איך לשדר יושרה? איך לנהל משא ומתן? איך לשתול מחשבות? איך להשפיע על אנשים?
...יחד עם זאת, לאנשים יש בראש התניה שאומרת להם, שהם רגילים לחכות למשהו שהם צריכים אותו. ושהחלש מחכה לחזק ולא להפך. דהיינו, שאנשים רגילים לחכות למשהו שחשוב להם. ולכן, אם תאחר בכוונה לפגישה ויחכו לך, יש בזה גם היבט שבו זה שמחכה לך, יחשוב בתת המודע שלו, שאתה אדם חשוב, שהוא מחכה לך ושהוא צריך אותך. כי כדי שהוא לא ירגיש רע מזה שהוא מחכה לך, הוא ישכנע את עצמו, שהוא רוצה לחכות לך, כי אתה אדם חשוב ששווה לחכות עבורו. ומהצד הזה, כן כדאי שתאחר לפגישה באופן מכוון. רק שאז אתה עלול לשדר שלא ניתן לסמוך במאה אחוז...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: כיצד לנהל?, האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: כיצד לנהל?, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי ועסקי, מאמן אישי לירידה במשקל, מאמן אישי מומלץ בתחום כיצד לנהל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 20:59:11 - wesi1