אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
איך ניתן לשנות את תפישת יחסי עובד מעביד?

כאשר אנו מתבוננים על יחסי עובד ומעביד, בדרך כלל התפיסה היא שהעובד נמצא תחת סמכותו של המעביד, והוא מספק את השירותים שדרושים לו בעבור שכר. אך יש דרך חדשה להסתכל על מערכת יחסים זו, דרך השוואה למודל ספק - לקוח. זו היא דרך מעניינת שתוכל לשנות את תפיסת הניהול והיחסים בתוך הארגון.

מה הכוונה בעובד כספק שירותים?

המושג "עובד כספק שירותים" מציע שכל עובד למעשה מספק שירותים למעביד, בדיוק כמו ספק חיצוני שמספק שירותים לעסק. בהנחה שהעובד נמצא תחת משטר העבודה של המעביד, הוא למעשה מספק לו את השירותים שנדרשים, ובתמורה לכך הוא מקבל משכורת. אם הוא היה ספק חיצוני, הוא היה שולח חשבונית למעביד, אך במקום זאת הוא מקבל את תשלום העבודה באמצעות תלוש משכורת. המשמעות כאן היא שמבחינה פונקציונלית, המעביד הוא הלקוח של העובד, והעובד מספק לו שירותים שנדרשים.

מה זה אומר לגבי תפישת המעביד כלקוח?

מנגד, אם אתה בתפקיד המעביד, אתה יכול להסתכל על עצמך כ"לקוח" של העובדים שלך. במקום לחשוב עליהם ככפופים לך, תוכל לראות בהם כמי שמספקים לך שירותים. אותם עובדים מספקים לך את השירותים שנדרשים במקום העבודה, ואותם שירותים הם אלו שאתה משלם להם עבורם באמצעות המשכורת החודשית. זהו שינוי מחשבתי משמעותי, כי במבט כזה, מערכת יחסי עבודה אינה מוגדרת כעבודה "למישהו" אלא כ"מתן שירותים למישהו", מה שיכול להוביל להבנה יותר רציונלית על הצורך של כל אחד במערכת.

איך זה משנה את התפיסה?

כאשר אתה מבין שיחסי העבודה הם למעשה מערכת של ספק - לקוח, התפיסה משתנה באופן מוחלט. כללים שמחליטים כיצד לעבוד עם לקוחות נכנסים לתוקף גם ביחסי עובד ומעביד:
  • שמירה על שביעות רצון הלקוח - כמו שספק שירותים שואף לספק שירות איכותי ללקוח, כך גם העובד צריך לשאוף לשביעות רצונו של המעביד.
  • מתן שירות איכותי - ספקים תמיד שואפים לספק שירות טוב כדי לשמור על לקוחותיהם, כך גם העובדים צריכים לדאוג להעניק שירותים איכותיים למעביד שלהם כדי להבטיח את המשך העבודה.
  • התנהלות חוזית - העובד והמעביד פועלים תחת חוזה עבודה שמבוסס על התחייבויות הדדיות, ומתן שירותים מצד אחד, וקבלת תמורה מצד שני.
השלכות על מערכת היחסים במקום העבודה

כשהמעסיק והעובד רואים אחד את השני כשותפים עסקיים ולא כיררכיה של עליונות ותחתוניות, הדינמיקה משתנה לטובה. גם בעסק שבו עובדים נמצאים תחת מעביד, אפשר לשפר את היחסים באופן שיביא לתפוקה ושביעות רצון הדדית גבוהה יותר.
  • התייחסות לעובד כאל שותף עסקי - במקום לחשוב על העובד ככפוף, יש מקום להסתכל עליו כמי ששיתוף פעולה עמו חשוב להצלחת הארגון.
  • שיפור חוויית העבודה - כמו שמעסיקים משקיעים בשיפור חוויית הלקוח, כך גם עליהם להשקיע בשיפור חוויית העובד, כך שיפיקו יותר מהעבודה.
  • הבנה הדדית של הצרכים - העובד רוצה תמורה הוגנת, והמעביד רוצה שירות איכותי. הבנת הצרכים של כל אחד תביא לפתרון טוב יותר.
לסיכום

במקום להסתכל על יחסי עובד ומעביד כיחס של סמכות, אפשר לראות בהם מערכת של ספק - לקוח שבה כל אחד מספק ערך לשני. הצפייה שהעובד ייתן שירות טוב והמעביד יעניק תמורה הוגנת יכולה להוביל לשיפור משמעותי ביחסים הארגוניים. עקרונות העבודה עם לקוחות - כמו שמירה על שביעות רצון, איכות, ותיאום ציפיות - חלים גם ביחסים בתוך הארגון, ומערכת כזו יכולה לייעל את השפעתה על התפוקה הכוללת של הארגון.
נקודת מבט חדשה על יחסי עובד ומעביד

כאשר אנו מסתכלים על יחסי עובד - מעביד, ישנן דרכים רבות לנתח את הדינמיקה בין השניים. אחת הדרכים המעניינות להסתכל על כך היא דרך ההשוואה למודל של ספק שירותים.

העובד כספק שירותים

מה המשמעות של זה? אם אתה עובד עבור מישהו, ניתן לראות אותך כספק שירותים עבורו. כלומר, אתה מספק שירותים מסוימים לבוס שלך, ובמקום שהוא ישלם לך עבור חשבונית כמו לכל ספק, הוא משלם לך באמצעות משכורת חודשית. בסופו של דבר, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ואתה מספק לו שירותים.

המעסיק כלקוח של העובד

מהצד השני, אם יש לך עובדים תחתיך, אתה יכול לחשוב על עצמך לא רק כ"מנהל" או "בוס", אלא כלקוח של אותם עובדים. העובדים שלך מספקים לך שירותים מסוימים שבמקום לקבל תמורתם חשבונית, אתה משלם להם בתלוש משכורת.

איך זה משנה את התפיסה?

כאשר מבינים את זה, היחס משתנה לחלוטין. אם מסתכלים על הבוס כלקוח, אז למעשה הכללים שחלים על עבודה עם לקוחות הופכים להיות רלוונטיים גם ליחסי עבודה. למשל:
  • שמירה על שביעות רצון הלקוח - העובד צריך לשמור על שביעות הרצון של הבוס, כמו שספק דואג לרצות את הלקוח.
  • מתן שירות איכותי - כמו שכל ספק רוצה לספק שירות טוב כדי להבטיח המשך עבודה, כך גם עובד צריך לפעול.
  • התנהלות חוזית - העובד והמעביד למעשה פועלים על פי חוזה עבודה שמבוסס על מתן שירותים והתחייבויות הדדיות.
השלכות על מערכת היחסים במקום העבודה

ברגע שמסתכלים על יחסי עובד - מעביד דרך המשקפיים של ספק - לקוח, אפשר לגשת לניהול עובדים בצורה שונה. למשל:
  • התייחסות לעובד כאל שותף עסקי ולא רק כאל כפוף.
  • מתן דגש על שיפור חוויית העבודה, כמו שמנסים לשפר את חוויית הלקוח.
  • הבנה הדדית של הצרכים - המעביד רוצה שירות איכותי והעובד רוצה תמורה הוגנת.
לסיכום

הבנת מערכת היחסים בין עובד למעביד כמערכת ספק - לקוח מאפשרת לנהל את הקשרים בצורה פרודוקטיבית ושקופה יותר. במקום לראות את העובד ככפוף והמעביד כבעל הסמכות המוחלטת, אפשר להבין שכל אחד מספק ערך לאחר, וניתן לשפר את היחסים על ידי גישה אסטרטגית חכמה יותר.

למידע נוסף
לשנות להתנהל תפקיד העובד בארגון מודלים בוסים חשבונית איך לנהל ספק שירות הרגשה של עבודה לנהל ארגונים חוזה עבודה איך להתנהל איך להתנהל מול עובדים איך לנהל איך לנהל עובד איך לנהל עובדים אימון אימון למנהלים אימונים ארגון בוס בוסים הלקוח הלקוח שלך העובד שלך הוא הספק שלך חוסר ודאות חוסר וודאות יועץ יחסי עובד מעביד יחסי עובדים יעוץ יעוץ לעסקים יעוץ עסקי כיצד לנהל עובדים כסף להתאמן להתנהל להתנהל מול עובדים למה הבוס שלך הוא הלקוח שלך למנהלים לנהל לנהל את העובד לנהל עובד לנהל עובדים לקוח לקוחות מנהל מנהלים מתי לנהל את העובד ניהול ניהול עובד ניהול עובדים ניהול עובדים בארגון ספק ספקות עובד עובדים עובדים בארגון עסק עסקים תפישת המעביד כלקוח תפישת העובד כספק תפקיד תפקיד העובד בארגון
מוטיבציה ולחץ, לחץ יוצר מוטיבציה, לעבוד מתוך לחץ, לחץ בעבודה, מוטיבציה מתוך לחץ, עבודה בלי לחץ, לעבוד בלי לחץ, חוסר מוטיבציה, הנעת עובדים, לשפר את המוטיבציה, הנעה לעבודה, ניהול עובדים
מוטיבציה ולחץ, לחץ יוצר מוטיבציה, לעבוד מתוך לחץ, לחץ בעבודה, מוטיבציה מתוך לחץ, עבודה בלי לחץ, לעבוד בלי לחץ, חוסר מוטיבציה, הנעת עובדים, לשפר את המוטיבציה, הנעה לעבודה, ניהול עובדים
... ולחץ, לחץ יוצר מוטיבציה, לעבוד מתוך לחץ, לחץ בעבודה, מוטיבציה מתוך לחץ, עבודה בלי לחץ, לעבוד בלי לחץ, חוסר מוטיבציה, הנעת עובדים, לשפר את המוטיבציה, הנעה לעבודה, ניהול עובדים מהו הקשר בין לחץ למוטיבציה בעבודה? בשיחה זו נדונה השאלה אם לחץ יכול להוביל למוטיבציה גבוהה יותר בעבודה, או שמא הוא גורם להפחתה בתפוקה. אחד המשתתפים טוען שלחץ יכול להפעיל אנשים ולעודד אותם לפעול בצורה יותר אפקטיבית. לעומתו, משתתף אחר מציין כי ישנם אנשים שמתחילים לפתח ... השפעת הלחץ על האנשים השונים? לחץ יכול לגרום לעובדים לפעול מהר יותר, אך ישנה הבחנה בין אנשים שמגיבים לחץ בצורה חיובית לבין אחרים שמרגישים חסרי יכולת תחת אותו לחץ. יש אנשים שלחץ דוחף אותם לעבוד בצורה יותר ממוקדת ויעילה, בעוד אחרים יכולים להרגיש חסרי אונים ואף להימנע מלהתמודד עם המשימה תחת לחץ. דוגמאות אישיות על השפעת הלחץ אחת הדוגמאות שהוצגו היא של אדם שלפני ... של המשימות. איך ניתן לשפר את המוטיבציה אצל עובדים תחת לחץ? בהרצאה נדונה גם השאלה כיצד ניתן להפוך את הלחץ למניע מוטיבציה אצל עובדים. אחד המשתתפים הסביר כי במצבים של לחץ, יש צורך למקד את המחשבה ולהבין את משמעות המשימה בצורה ברורה ומדויקת, כך שהעובד יבין שהוא לא רק עושה את העבודה, אלא יש לו מטרה מוגדרת שדורשת את התשומת לב המלאה שלו. כיצד הלחץ משפיע על קבלת החלטות? מנגד, חלק מהמשתתפים ציינו שלפעמים לחץ לא רק שמונע ריכוז, אלא גם גורם להחלטות ... לתחושת מחויבות לפעול בזמן מסוים הוא זה שגורם לעובד להרגיש שהוא חייב לפעול על מנת להשיג את המטרה, בעוד שלחץ לא ממוקד יכול לגרום לעיכוב במשימות. מהו המנגנון שמחבר בין לחץ לבין מוטיבציה? הסבר נוסף שניתן הוא שכאשר אדם נתקל ... הזה הופך להיות גורם מאיץ. כלומר, במצבים שבהם העבודה נראית כמחויבת ולא אפשרית, הלחץ יכול לשמש כגורם מזרז להשלמת המשימה. השיחה גם התמקדה בהשפעה של הלחץ על התפוקה הכוללת של העובד, שלפעמים משמעה שהיא לא תמיד תוביל ליותר עבודה, אלא לפעמים רק תגרום לעיכוב. מהי הדרך בה ניתן למנוע את השפעת הלחץ השלילי? הדיון המשיך עם הדגשה של המצב שבו לחצים חיצוניים יכולים להוביל לעיכוב או לתוצאה לא רצויה אם לא ... בצורה נכונה. משתתף אחר ציין שלפעמים מה שנראה כעבודה תחת לחץ הוא לא בהכרח מה שיוביל לתוצאה טובה יותר. למעשה, כדי שהעובדים יפיקו את המיטב מהלחץ, יש צורך בשיח פתוח לגבי המניעים והצרכים שלהם בעבודה, כדי שהלחץ לא יתפוס מקום שלילי. כיצד אפשר להפוך את הלחץ לכלי חיובי בעבודה? לבסוף, הובהר כי הלחץ עצמו אינו רע, אלא הדרך בה אדם תופס אותו ומגיב לו היא זו שיכולה להוביל לתוצאות טובות או רעות. אם אדם מבין את משמעות הלחץ וממקד את מחשבותיו בצורה ... לכלי שיסייע לו להשלים את המשימות בהצלחה. לחץ בעבודה מוטיבציה ולחץ הנעת עובדים עבודה תחת לחץ ניהול עובדים מהו הקשר בין לחץ לבין מוטיבציה בעבודה? במהלך השיחה, נדונה השאלה אם לחץ יכול להוביל למוטיבציה גבוהה יותר בעבודה, או שמא הוא גורם להפחתה בתפוקה. אחד המשתתפים טוען שלחץ יכול להפעיל אנשים ולעודד אותם לפעול בצורה יותר אפקטיבית. לעומתו, משתתף אחר מציין כי ישנם אנשים שמתחילים לפתח ... השפעת הלחץ על האנשים השונים? לחץ יכול לגרום לעובדים לפעול מהר יותר, אך ישנה הבחנה בין אנשים שמגיבים לחץ בצורה חיובית לבין אחרים שמרגישים חסרי יכולת תחת אותו לחץ. יש אנשים שלחץ דוחף אותם ל
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים
... ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים איך להעביר ביקורת בצורה שיקשיבו לה? אחת השאלות ... חזקה להפסיק. זהו פרדוקס שנמצא גם בביקורת עצמית. האם יש דרך מוחלטת להעביר ביקורת שתתקבל בוודאות? לפי אליעד, אין דרך או נוסחה מוחלטת שתמיד תעבוד ושתגרום לכל אחד לקבל ביקורת ולשנות את התנהגותו. הסיבה לכך היא שכל פעולה יכולה ... עדין אך ברור מדוע המצב הנוכחי רע ואינו כדאי. כך, האדם ישתכנע שכדאי לו לעבור אל המצב החדש, בלי שיחוש מותקף ויתגונן. מדוע אין נוסחה אחת שעובדת תמיד בהעברת ביקורת? אליעד מבהיר שהמציאות מורכבת ואין שום מהלך או נוסחה שתפעל ... כי המציאות תמיד מורכבת יותר מכל כלל פשוט. איך אפשר ליישם את התובנות האלו בחיי היומיום? אליעד מדגיש שהבנת המושגים מחויב ואפשרי עוזרת לנו לנהל תקשורת טובה יותר, לשכנע אנשים בצורה יעילה יותר, וליצור מוטיבציה אמיתית לשינוי. ... מה רע במקום הנוכחי. כך האדם ימצא היגיון בצורך לעבור לשם וירצה להאמין בביקורת כדי לזכות בטוב הגדול המצפה לו. מדוע אין נוסחה אוניברסלית שעובדת תמיד? הטקסט מסביר שהמציאות מורכבת, והפרדוקס נעוץ בכך שכל צעד, מהלך, או רמת ... תגיד לו טוב זה לא משנה אתה יודע, הכל בסדר אבל תשנה, למה שהוא יקשיב לך. אז לכאורה אתה צריך להעביר עליו ביקורת בצורה מחויבת, אלא מה למה זה לא עובד באמת אז למה זה לא עובד הנה לכאורה יש לו את המנגנון, אם תגיד לו שמחויב במציאות שהוא ישנה את דרכיו ולא בצורה אפשרית בצורה מחויבת הוא אמור לשנות את דרכיו. אז למה זה לא עובד? למה זה לא עובד אני אסביר. אז קודם כל ככה אם הוא באמת היה מאמין לך שמה שהוא עושה מחויב במציאות שזה רע זה היה עובד, אלא מה כשאתה אומר לו מחויב במציאות שמה שהוא עושה זה רע הוא לא מאמין לך. ... ובאופן עדין להסביר לו שפה רע, ואז לקוות שהוא ירצה לעבור לשם. אתה הבנת, אז מה התשובה בעצם לשאלה? ש: שבאופן מוחלט אין לזה תשובה ובאופן יחסי העצה האחרונה. אליעד: אתה הבנת אבל את הפרדוקס? ש: כן. אליעד: מה הבנת? ש: כי אם את ...
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב
ניהול עובדים , התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב למה מנכלים יורדים לשטח וכיצד זה קשור לניהול עצמי? הרעיון המרכזי בהרצאה של אליעד כהן מתחיל מכתבה בערוץ 10, שבה מנכלים יורדים לשטח ועובדים לצד העובדים שלהם. המטרה הראשונית היא לבדוק מדוע המנכל, לכאורה חזק ומרוויח, יורד לשטח ומתקרב לעובדים החלשים לכאורה. בהתחלה מתעוררת ביקורת על הצביעות שבעניין, כי כביכול המנכל רק עושה הצגה כאילו הוא עוזר לעובדים , אך בפועל ממשיך להרוויח על חשבונם. מה מסתתר מאחורי המנגנון של מנצל ומנוצל? אליעד מסביר שבעולם קיימים שני כוחות: כוח חלש וכוח חזק. הכוח החזק הוא לכאורה המנכל, והכוח החלש הוא העובדים. המנכל, הכוח החזק, מנצל את הכוח החלש (העובדים), ובמקביל מציג עצמו כאילו הוא עוזר לעובדים, אך באמת מנצל אותם. דוגמה נוספת היא שהאגו ... והסבל שנוצרים מכך. מדוע דווקא החזק הוא בעצם עבד גדול יותר? למרות שהמנכל נראה כמלך, אליעד מסביר שככל שהמנכל הוא יותר מלך, הוא למעשה יותר עבד של העסק שלו. מצד אחד, העובד מרגיש שהוא עבד, אבל אין לו אחריות עמוקה לתוצאות הסופיות. לעומת זאת, המנכל, כבעלים, מרגיש שהוא חייב לטפל בכל בעיה קטנה בעסק, כי העסק הוא שלו. לכן המנכל הרבה יותר תלוי, קשור ועבד של העסק, למרות שהוא נראה חופשי. ככל שהאדם מזוהה יותר עם מה שיש לו, כך הוא הופך להיות תלוי ועבד לדבר הזה. איך ירידה לשטח משפרת את הניהול הארגוני? המנכל שיורד לשטח עושה זאת לא רק מתוך אכפתיות לעובדים, אלא בעיקר כדי להכיר את העסק מבפנים, להבין מה קורה בפועל, ולהיות מסוגל לנהל טוב יותר. דוגמה לכך היא מיליונרים שמחנכים את ילדיהם להתחיל מלמטה כדי שיבינו את העסק לעומק, וכך יוכלו לנהל אותו טוב יותר בעתיד. כלומר, כדי להיות מנהל טוב, עליך להכיר באופן מוחשי ומפורט את כל המנגנונים והאנשים שאתה מנהל. כיצד תוכל לנהל נכון את העסק הפנימי שלך? האנלוגיה המרכזית של אליעד היא שהאדם הוא מנהל של ארגון פנימי - מחשבות, רגשות ורצונות. כמו המנכל שיורד לשטח להכיר את העסק שלו, כך האדם חייב להכיר מקרוב ובאופן עמוק את מה ...
חינוך ילדים, ניהול עובדים, כעס בבית, כעס בעבודה, ללמוד לשכנע, לגרום לילד לסדר את החדר, סדר וניקיון בבית, איך לשכנע ילדים? איך לחנך ילדים? בעיות בחינוך הילדים, בית נקי, ניקיון אצל ילדים
חינוך ילדים, ניהול עובדים, כעס בבית, כעס בעבודה, ללמוד לשכנע, לגרום לילד לסדר את החדר, סדר וניקיון בבית, איך לשכנע ילדים? איך לחנך ילדים? בעיות בחינוך הילדים, בית נקי, ניקיון אצל ילדים
... ילדים, ניהול עובדים, כעס בבית, כעס בעבודה, ללמוד לשכנע, לגרום לילד לסדר את החדר, סדר וניקיון בבית, איך לשכנע ילדים? איך לחנך ילדים? בעיות בחינוך הילדים, בית נקי, ניקיון אצל ילדים למה קל יותר לשלוט בכעס בעבודה מאשר בבית? הסיבה לכך שקל יותר לשלוט בכעס במקום העבודה לעומת הבית, קשורה לתפיסה עצמית ולמוסכמות חברתיות. בבית אנשים מרגישים נוח לשחרר את הכעס ולהביע אותו בחופשיות, בעוד שבעבודה קיים לחץ חברתי לשמור על איפוק כדי לא להיתפס כחסרי שליטה, חלשים או לא מקצועיים. לדוגמה, אדם יכול להתעצבן על עובד שעושה טעות, אך יבחר להסתיר את הרגשות כדי לא להיתפס כמנהל חסר יכולת שליטה. לעומת זאת, כאשר ילד עושה טעות דומה בבית, ההורה מרשה לעצמו לבטא כעס כי אינו מרגיש מאוים מהילד או מהתגובות של הילד כלפיו. אליעד כהן מציין שבפועל, הכעס קיים בשני המקרים. ההבדל הוא ברמת הביטוי שלו. בעבודה, התדמית המקצועית מחייבת להסתיר כעס כדי לשמור על סמכות, ובבית אנשים מרגישים ... לדוגמה, אם הוא מתלונן על כך שאינו מוצא דברים בבית, להבהיר לו שאם הבית היה מסודר הוא היה מוצא הכל בקלות רבה יותר. איך אפשר לשכנע את הילד שהבית יהיה מסודר גם בלי תשלום כספי? אליעד מסביר שהשכנוע באמצעות כסף הוא פתרון לטווח קצר ולא מומלץ כפתרון קבוע. הוא מדגיש שבסופו של דבר, לילדים יש מטרות אישיות משלהם. המטרה היא לגרום לילדים לראות בניקיון יתרון אישי. לדוגמה, הילד יתלהב מזה שהבית מסודר כי כך יותר נוח לו לשחק, למצוא את הדברים שלו, ולהתנהל בצורה נעימה יותר ביום - יום. הוא מציע לתת לילדים תחומי אחריות מוגדרים בצורה ... התלהבות ושביעות רצון בכל פעם שהבית מסודר, הילד יתחיל לאמץ את הגישה הזו בעצמו. בסיום דבריו, אליעד מסביר שתהליך זה דורש סבלנות והתמדה. פתרונות מהירים כגון עונשים או שוחד כספי אינם מומלצים, כיוון שהם לא משנים את התפיסות הבסיסיות של הילדים ולא מחזיקים ... וסדר? מה לעשות כשהילד לא מסדר את החדר? ש: למה מול הילדים שלי קשה לי לפעול. אליעד: קשה לך לפעול מול הילדים שלך? ש: רגע אני אסביר את זה יותר טוב, בא נגיד שלמה מול העובדים אני יותר סובלנית ומול הילדים שלי אני פחות סובלנית. אליעד: את מרגישה יותר סובלנות מול העובדים ופחות סובלנות מול הילדים מה זה אומר בפועל תסבירי. ש: זה אומר שבוא נגיד אם הם מעצבנים אותי במשהו או נגיד עובדים באים עם איזשהו נושא שהוא נורא מעצבן אז אני לא מתעצבנת אלא לוקחת ומנתחת את הנושא שואלת את השאלות את המתאימות ומגיעה לפתרון. אליעד: הבנתי ואם הילדים מעצבנים אותך קטסטרופה יפה, הבנתם מה היא שואלת היא אומרת למה העובדים שלה לא מצליחים באופן יחסי לגרום לה להתעצבן והילדים אם הם עושים משהו קטן ישר היא מתעצבנת, זאת השאלה נכון? ש: כן. אליעד: אז בואי נשאל מה מעצבן אותך בחיים באופן כללי מה מעצבן אותך? ש: מעצבן אותי דברים טיפשיים. אליעד: ואם העובדים שלך עושים דברים טיפשיים זה מעצבן אותך? ש: כן. אליעד: אבל אמרת שמול עובדים לא מתעצבנת או פחות מתעצבנת. ש: אני מתעצבנת אני פשוט לא מראה להם. אליעד: אז את אומרת שגם מול העובדים את מתעצבנת וגם מול הילדים להם את מראה ולהם את לא מראה? ש: כן. אליעד: שמתם לב זה לא למה אני מתעצבנת עליהם ולא עליהם אלא פה אני מראה שאני מתעצבנת ופה לא. ש: כן פה אני מרשה לעצמי ופה אני לא מרשה לעצמי. אליעד: את מתכוונת לומר שבעבודה את לא מרשה לעצמך להתעצבן ובילדים את מרשה לעצמך להתעצבן אבל השאלה התחילה אחרת בכלל השאלה הייתה נראית כאילו מול עובדים את לא מתעצבנת בכלל והילדים מעצבנים אותך עכשיו את אומרת משהו אחר שניהם מעצבנים אותי רק אצל העובדים אני לא מרשה להראות שאני מתעצבנת כי אז יגידו שאני חלשה לא יודעת לשלוט ... זה משהו תהליך יותר ארוך. אליעד: תראי לגרום לך לא לכעוס זה כמעט בלתי אפשרי אבל לגרום לך לכעוס פחות זה אפשרי, מה את אומרת? ש: אפשר לנסות. אליעד: מה מכעיס אותך הילדים העובדים או שזה אותו דבר ושרק הביטוי של הכעס שונה, מה האמת האם מול הילדים את מבטאת יותר כעס כי הם מכעיסים אותך יותר או שבעצם הכעס הוא אותה רמת כעס רק שפה אני מרגישה חופשיה לשחרר את הכעס ופה אני מרגישה צורך להסתיר את הכעס מה האמת? ש: אצל העובדים אני מרגישה צורך להסתיר את הכעס. אליעד: למה? ש: כי זה לא מראה טוב. אליעד: כי זה לא נראה טוב כי אז כאילו איזו מנהלת את אם את כועסת אוקי ובבית תהיי אמא טובה וגם כועסת, זאת אומרת שבראש שלך בדימוי העצמי שלך את אומרת שמנהל כעסן זה לא לגיטימי כאילו אבל אמא כעסנית זה לגיטימי יכול להיות, יכול להיות שיש לך אמונה כזאת שאומרת לבטא כעס כמנהל זה לא הגיוני אבל לבטא כעס כאמא זה כן הגיוני יכול להיות? ש: אני חושבת שלבטא ... רוצה אם זה היה תלוי בך מה היית רוצה? ש: בא נתחיל ממה אני כועסת בסדר, אני כועסת מבן אדם שאני אומרת לו לעשות משהו מסוים והוא חוזר על אותה טעות. אליעד: כן הבנתי אבל אם בעבודה, אוקי את כועסת כשאת אומרת למישהו לעשות משהו והוא לא עושה בקיצור בפרט כבר ... את מנגנון הפעולה של האדם אם לומדים למה אנשים עושים ככה למה אנשים אוהבים דברים מסוימים לומדים באופן כללי אז ממילא אחר כך יותר קל לך לשכנע כי את יודעת איך המוח שלו עובד אז את יודעת מה צריך לעשות כדי שהוא יעשה משהו. אוקי עכשיו בואי ניקח, אתה ... בית גם שלו אם זה בית שלו הוא יגיד לך אל תגידי לי מה לעשות. ש: נכון בסדר גם שלו. אליעד: גם יפה ולכן את צריכה גם לסדר את הבית והוא חושב יכול מאוד להיות שהוא חושב שכילד תפקידך כהורה להגן עליו ולתת לו לשחק כמה שהוא רוצה וכשהוא יהיה גדול גם הוא יסדר את ...
מיומנות רטורית, יאיר לפיד, הכנה לראיון בטלוויזיה, יעוץ למנהלים, יעוץ לפוליטיקאים, יעוץ פוליטי, יעוץ רטורי, יעוץ תקשורתי, יחסי ציבור, NLP, התמודדות בראיון, ניתוח ראיון, תשובות לשאלות בראיון
מיומנות רטורית, יאיר לפיד, הכנה לראיון בטלוויזיה, יעוץ למנהלים, יעוץ לפוליטיקאים, יעוץ פוליטי, יעוץ רטורי, יעוץ תקשורתי, יחסי ציבור, NLP, התמודדות בראיון, ניתוח ראיון, תשובות לשאלות בראיון
... רטורית, יאיר לפיד, הכנה לראיון בטלוויזיה, יעוץ למנהלים, יעוץ לפוליטיקאים, יעוץ פוליטי, יעוץ רטורי, יעוץ תקשורתי, יחסי ציבור, NLP, התמודדות בראיון, ניתוח ראיון, תשובות ... יש מעבר קולות למחנה הציוני, לפיד השיב אני לא חושב במקום לומר בצורה החלטית זה לא נכון, מה שמשדר חוסר ודאות וחולשה. לפיד אמר שהוא מאמין בכל ליבו בעקרונותיו, ביטוי שמשדר ... לדברי אליעד כהן, לפיד החמיץ הזדמנות ליצור הזדהות עם ציבור בוחריו כאשר השתמש בביטוי השטח שלנו עובד. עדיף היה לומר אנחנו עובדים, מה שמרחיב את תחושת השייכות ומעביר מסר חיובי ומאחד לבוחרים. ... את מה שלא עושים, כי זה משדר חולשה והתחמקות. כיצד להתבטא בנושא טעון כמו שילוב חרדים בשוק העבודה? אליעד מסביר כי במקום שלפיד יאמר אני לא שונא חרדים, היה עליו להתבטא ... אני אוהב את כולם. בנוסף, עליו היה להדגיש את המסר באופן ברור יותר: אסור לנו לפרנס מי שלא רוצה לעבוד, במקום הדגשת ההיבט של הם צריכים לעבוד. מה הטעות הגדולה ביותר שעשה לפיד בנושא יוקר הדיור? הטעות הגדולה של ... אותי), ללא התקפה ברורה על הטענה. לפי אליעד כהן, היה עליו להגיב בנחישות, לתקוף את הטענה ולהציג עובדות שסותרות אותה באופן ברור ומיידי, ולא להתכנס לעמדה מתגוננת. איך ... ביטחון עצמי מול מצלמה? מדוע חשוב לדבר בצורה החלטית וברורה? כיצד להתמודד עם שאלות קשות בראיון? איך לנהל קמפיין פוליטי נכון? ...
איך לענות לשאלות קשות בראיון? בוזי הרצוג, איך להתראיין לטלוויזיה? איך להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה
איך לענות לשאלות קשות בראיון? בוזי הרצוג, איך להתראיין לטלוויזיה? איך להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה
... לענות לשאלות קשות בראיון? בוזי הרצוג, איך להתראיין לטלוויזיה? איך להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים , ניתוח ראיון, פרזנטציה איך להתמודד עם שאלות קשות בראיון טלוויזיה? כאשר אליעד כהן מנתח את הראיון הטלוויזיוני של יצחק (בוזי) הרצוג בתכנית פגוש את העיתונות, הוא מפרט באופן מעמיק כיצד להתנהל נכון בעת מתן תשובות לשאלות קשות ומורכבות בראיונות. בניתוח המפורט, אליעד מזהה טעויות אסטרטגיות שעושה הרצוג במהלך הראיון ומציע כיצד היה נכון יותר ... ערכים כמו דאגה לחלש ולזולת. היה על הרצוג לתקוף בחזרה ולהראות מדוע דווקא המתחרה שלו אינו ציוני, דרך הצגת עובדות ופעולות שליליות של הצד השני. מדוע התייחסות אישית למראיין חשובה? אליעד מבהיר שהרצוג היה יכול להפוך את הראיון לאישי וחם יותר אם היה משתמש בשמה הפרטי של רינה מצליח, שואל לשלומה או מברך אותה אישית, דבר שהיה יכול לבנות אמון ולקדם את מהלך הראיון לטובתו. העובדה שלא עשה זאת, גרמה לו להחמיץ הזדמנות ליצירת חיבור אישי עם המראיינת. איך לענות לשאלות על אופוריה וביטחון בניצחון? כאשר הרצוג נשאל על אופוריה במחנה שלו, ... איך לענות לשאלות בראיון? איך להתראיין לטלוויזיה? טיפים לראיון פוליטי מוצלח טעויות נפוצות בראיונות פוליטיים יועץ אסטרטגי לתקשורת ניתוח ראיונות טלוויזיה כיצד לשפר מיומנויות פרזנטציה? ...
טיפול בהתנגדויות מראש, ניהול משא ומתן מתוחכם, נטרול התנגדות מראש, שתילת מחשבות, יצירת אינטרס להסכמה, שאלות מקדימות, בירור הנחות יסוד, יעוץ לאנשי מכירות, יעוץ למנהלים, NLP
טיפול בהתנגדויות מראש, ניהול משא ומתן מתוחכם, נטרול התנגדות מראש, שתילת מחשבות, יצירת אינטרס להסכמה, שאלות מקדימות, בירור הנחות יסוד, יעוץ לאנשי מכירות, יעוץ למנהלים, NLP
... בהתנגדויות מראש, ניהול משא ומתן מתוחכם, נטרול התנגדות מראש, שתילת מחשבות, יצירת אינטרס להסכמה, שאלות מקדימות, בירור הנחות יסוד, יעוץ לאנשי מכירות, יעוץ למנהלים, NLP איך לנטרל התנגדויות מראש במשא ומתן? אליעד כהן מסביר כיצד ניתן להתמודד עם התנגדויות אפשריות ... עלול לומר ואז מכינים את הקרקע, כך שלא תהיה לו אפשרות להשתמש בטענות האלה. לדוגמה, אם אנו חושדים שהצד השני עשוי לטעון אין לי כסף, נוכל לשאול אותו עוד לפני כן שאלות כלליות לגבי הצלחותיו הכלכליות האחרונות. כאשר הוא יסביר בהתלהבות שיש לו הצלחה רבה ועסקים פורחים, הוא למעשה יחשוף שאין אמת בטענה שאין לו כסף, והוא לא יוכל לאחר מכן לטעון שאין לו כסף בצורה משכנעת. אליעד מספק דוגמה נוספת: נניח שהצד השני יאמר הכסף מושקע בפרויקטים אחרים. כדי למנוע זאת מראש, נשאל אותו עוד קודם לכן אם יש לו פרויקטים אחרים פעילים כרגע. אם הוא יגיד שאין ... התנגדות באופן מפורש, יהיה קשה יותר לסתור אותה לאחר שנאמרה. זאת מכיוון שברגע שהצד השני מצהיר על טענה מסוימת (למשל אין לי כסף), הוא ירגיש צורך להתבצר בטענה שלו כדי להיראות עקבי. כלומר, הוא כבר התחייב לטענה שהשמיע, ולכן ימצא סיבות ותירוצים נוספים ... שהצד השני מבין מה המטרה האמיתית של השאלות, הוא ינסה להסתיר מידע שעלול להפריע לו בהמשך. הוא עלול להימנע מלספר לנו על הצלחות כספיות או על זמינות כלכלית, כדי למנוע מצב שנשתמש במידע הזה נגדו מאוחר יותר. כיצד האדם משנה את התפיסה בהתאם לאינטרס? אליעד ... טכניקה מתוחכמת של שתילת מחשבות חיוביות מראש, כך שהאדם יבחר להציג את עצמו בדרך הרצויה לנו. למשל, אם אנו רוצים שהוא יודה שיש לו כסף, נוכל לשאול שאלות או להציג קביעות שיעוררו בו רצון טבעי להראות חזק ומצליח. לדוגמה, אם נאמר לו אנשים עם כסף הם אנשים מצליחים, ייתכן שהוא יסכים עם המשפט הזה וירצה להציג עצמו בהתאם - כמי שיש לו כסף ושהוא מצליח. כך, כשיגיע הרגע שבו הוא יצטרך להצהיר על מצבו הכלכלי, הוא כבר יהיה מושפע באופן חיובי מהאמירה ששתלנו בו מראש ... עלול לטעון, ולאסוף מראש מידע שיוכיח לו שעמדתו שגויה אם ינסה להשתמש בטענה זו. לדוגמה, אם יודעים מראש שהוא עלול לטעון שאין לו כסף, אז נבקש ממנו עוד לפני כן לספר על עסקים מוצלחים שביצע לאחרונה, או לשתף כמה גדולה העסקה שהצליח להשיג. באופן כזה, כשנרצה להעלות את הדרישה שישלם יותר, כבר לא יוכל לטעון שאין לו כסף, משום שקודם לכן הוא הבהיר במילותיו שיש לו הכנסה טובה ורווחים משמעותיים. ההשוואה היא לאדם שמנסים ללכוד בתוך מבנה סגור - ... לכאורה, אפשר להוכיח לו שהוא טועה, או לחשוף פרטים שסותרים את מה שאמר. הבעיה היא, שכאשר אדם כבר אומר בקול רם טענה כמו אין לי כסף, הוא עלול לרצות להתבצר בטענה הזאת כדי להיראות עקבי. מרגע שביטא עמדה, הוא ימצא דרכים להמשיך להחזיק בה, בין אם זה על ידי ... עדיף לאסוף את הפרטים הנחוצים לפני שהצד השני מרגיש מאוים, וכך הוא יספר מרצונו דברים שיוכיחו בהמשך שעמדתו המוצהרת (כגון אין לי כסף) איננה נכונה. מה קורה כאשר אדם מפרש דברים אחרת או מחפש להסתיר מידע? חשוב לזכור שרבים מן הנושאים שבמחלוקת ניתנים ... וכירוד על ידי אדם אחר, תלוי באינטרס הרגעי שלו. אם הוא חושש שיידרשו ממנו עוד תשלומים, הוא עשוי להדגיש את הצד הפחות מזהיר של עסקיו. אם הוא רוצה להרשים, הוא ידגיש את הצלחותיו. כשאוספים מידע מראש, לפני שהצד השני יודע לאן בדיוק חותרים, הוא יטה לספר דברים באופן חופשי יותר, לעתים אפילו במטרה להציג את עצמו כמצליח ועצמאי. אך ברגע שיבין שהמידע על הצלחתו הכספית ינוצל לדרישה שישלם יותר, כבר עלול להיות מאוחר מדי עבורו להסתיר זאת. מעבר לכך, אם הוא מבין בדיוק מה אנו רוצים, הוא עלול להסתיר מידע שיסתור את טענותיו העתידיות (אין לי כסף), כי הוא כבר מזהה את הסכנה שדבריו יחזרו אליו בבומרנג. כיצד אפשר להבין את ההיגיון של הקדמת השאלות וכיצד להתגונן מפניהן? ... להסביר לשם מה, כדאי לנו לחשוד שאולי הוא אוסף מידע שישמש אותו בהמשך כדי להקשות עלינו להתנגד. למשל, הוא ישאל איך אתה מסתדר בעבודה? או יש לך פרויקטים מעניינים לאחרונה? מבלי לומר לנו שהוא מתכוון לבקש סכום כסף גבוה אחר כך. אם לא ניזהר, נשיב בתשובה מפורטת שמתארת כמה אנחנו מצליחים וכמה הפרויקטים שלנו משגשגים. לאחר מכן, כשנבקש הנחה או נתנגד לדרישתו הכספית, הוא יאמר לנו, אבל הרגע סיפרת לי כמה אתה מרוויח וכמה הכל מצליח לך. באופן זה נסדלת דרכנו להתווכח שאין לי כסף. אם נזהה בשלב מוקדם שהשאלות מכוונות לתפוס אותנו, נוכל להגב - limit את התשובות שלנו או לשקול באיזו מידה נרצה לשתף בפרטים מסוימים. בנוסף, ייתכן שהצד השני ינסה לשתול בנו מחשבה חיובית בכוונה תחילה, למשל לגרום לנו להתגאות בכך שיש לנו כסף, כדי שנציין זאת בבירור ולא נוכל לחזור בנו אחר כך. אם נבין מבעוד מועד את הטקטיקה, נוכל להשיב באופן מאוזן יותר, מבלי ... איזה תירוצים הוא יכול להביא לך זאת אומרת לחסום לו את הפרצות מראש. לדוגמה נגיד שאתה רוצה לבקש ממישהו לשלם לך על המוצר יותר כסף נניח ונניח שאתה יודע שהוא יגיד לך אין לי כסף אז לכן לדוגמה אז אתה מראש שואל אותו ואיך הולך בעסקים וואלה ומה עם ה
יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד? למה מישהו לא עושה את מה שאני מבקש ממנו? אליעד כהן מסביר שכדי לגרום למישהו לעשות דבר כלשהו, חייבים להתקיים שלושה תנאים הכרחיים. התנאים הם: ... למשל, לפעמים חושבים שהעובד לא עשה משימה כי הוא לא מבין אותה, כאשר למעשה ייתכן שהוא מבין היטב, אבל פשוט לא רוצה לבצע אותה, או שהוא דווקא רוצה אבל אינו יכול טכנית. ... רוצה את זה מספיק. לדוגמה, עובד יכול לומר שהוא רוצה לבצע משימה, אבל בפועל לא לבצע אותה כי הרצון שלו לא מספיק חזק מול הסיבות לא לבצע אותה (כגון עייפות, קושי, חוסר מוטיבציה ... (מודעות לרצון). לדוגמה, עובד יכול לדעת בדיוק מה הבוס מבקש ממנו (למשל: להכין דוח), יכול לדעת בדיוק כיצד להכין את הדוח (אילו נתונים נדרשים, באיזו תוכנה להשתמש), אבל אולי הוא לא יודע שהוא באמת רוצה ... לחוסר הצלחה בשכנוע ובניהול נכון של עובדים וילדים, ולכן חייבים להפריד ולבדוק כל אחד מהגורמים בנפרד. איך לשכנע עובד? למה הילד לא מקשיב לי? איך לגרום לעובד לעשות משימה? למה אנשים לא עושים מה שאני מבקש? כיצד לזהות בעיית מוטיבציה? אליעד: עכשיו בעקרון בשביל שבן אדם יעשה משהו צריך לקרות שלשה דברים, מה ...
איך להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת
איך להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת
... נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשאלה האם כדאי להתכונן לפגישה, במיוחד כשמדובר בשיחה חשובה עם עובד או מנהל. הוא מתחיל בדיון על כך שאנשים בדרך ... ולהכין סדר עדיפויות - מה לדבר קודם, מה לדבר אחר כך, ואילו אפשרויות ישנן אם דברים לא מתנהלים לפי הציפיות. השאלה שהוצגה ... יש נטייה להתפזר, כדאי להקדיש כמה דקות כדי להגדיר את מטרת השיחה ואת הנושאים העיקריים. ניהול שיחה בצורה מסודרת לאחר מכן, אליעד ... את מטרת השיחה, יש סיכוי גבוה יותר שתגיעו למסקנות ממוקדות ופתרונות אפקטיביים. טיפים לניהול שיחה יעילה וממוקדת אליעד לא רק מדבר ... מטרות מוגדרות? הוא מציע שאם לא ברור מה המטרה של השיחה, תהיה סבירות גבוהה שהיא לא תתנהל בצורה פרודוקטיבית. לא מדובר רק ... רשימה, אך יש להבין את עלות הכנתה מול עלות לא הכנתה. לעיתים, הכנה מינימלית או אפילו עבודה על נושאים במהלך השיחה עצמה יכולה להיות היעילה ביותר. בשיחות מסוימות, במיוחד עם עובדים ומנהלים, חשוב להגדיר את מטרת השיחה מראש ולנהל אותה בצורה ממוקדת ומסודרת. הכנה לשיחה חשובה הכנה לפגישה עם עובד ניהול שיחה ממוקדת עלות מול תועלת בשיחה איך לנהל שיחה יעילה עם עובד הכנה לפגישה, הכנה לשיחה חשובה, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, אימון לאנשי עסקים ...
4 אפשרויות בזוגיות רעה בלי להתגרש, 4 אפשרויות מול עובד בעייתי בלי לפטר את העובד, יעוץ זוגי, יעוץ למנהלים, איך להתמודד עם פחד מגירושים? בעיות עם העובד, בעיות בזוגיות, איום בפיטורים, איום בגירושין
4 אפשרויות בזוגיות רעה בלי להתגרש, 4 אפשרויות מול עובד בעייתי בלי לפטר את העובד, יעוץ זוגי, יעוץ למנהלים, איך להתמודד עם פחד מגירושים? בעיות עם העובד, בעיות בזוגיות, איום בפיטורים, איום בגירושין
... רעה בלי להתגרש, 4 אפשרויות מול עובד בעייתי בלי לפטר את העובד, יעוץ זוגי, יעוץ למנהלים, איך להתמודד עם פחד מגירושים? בעיות עם העובד, בעיות בזוגיות, איום בפיטורים, איום בגירושין מה לעשות אם הזוגיות גרועה, אך לא רוצים להתגרש? כאשר ... אותו העיקרון תקף גם למצבים שבהם יש לך עובד בעייתי ואתה לא רוצה לפטר אותו. אליעד כהן מציג את האפשרויות הללו ומסביר אותן לעומק תוך שימוש ... מה לעשות כשלא טוב בזוגיות או כשהעובד בעייתי? הבעיה הבסיסית היא שאדם נמצא בזוגיות לא טובה או שיש לו עובד בעייתי, אך מצד שני אינו מוכן לוותר עליו או לפטר אותו. לדוגמה, אם האדם היה יכול לעבור לזוגיות אחרת או להחליף את העובד, הוא היה עושה זאת, אך במצב הנוכחי אין לו אפשרות כזו, ולכן עליו להתמודד עם הבעיה בדרכים אחרות. ... שימוש באיומים (שיטת המקל) - האם זה עובד? האפשרות הראשונה שאליעד מציג היא שיטת המקל, כלומר, להשתמש באיומים, כעס, והטלת פחד כדי לשנות את ... את ההתנהגות שלה, אז נתגרש, או לומר לעובד שאם לא יפסיק לאחר לעבודה, יפוטר. היתרונות של שיטה זו הם שהצד השני עשוי להשתנות עקב הפחד מההשלכות. אך החסרונות הם שהשיטה יכולה ... ולנסות להבין אותו. לדוגמה, לשאול את העובד למה הוא מאחר, או לשאול את בת הזוג למה היא בוגדת, מתוך רצון אמיתי להבין את הבעיה ולשפר. היתרון של ... לסיים את הקשר או לעזוב את מקום העבודה . לדוגמה, אם העובד יבין במהלך השיחה שהוא באמת לא מתאים למקום העבודה, ייתכן שיתפטר בעצמו, וכך יקרה בדיוק מה שניסית להימנע ממנו. אפשרות שלישית: ללמוד להסתדר עם הבעיה - האם ... ולהסתגל אליו. במקום לנסות לשנות את העובד או את בן הזוג, האדם פשוט לומד להסתדר עם הבעיה. לדוגמה, אם העובד מאחר לעבודה, למצוא פתרונות אחרים לזמן הזה כמו להעסיק עובד נוסף לשעות הבעייתיות, או אם יש בעיות בזוגיות - פשוט לחיות איתן. היתרון של השיטה הזו הוא שהיא אינה ... למצב הבעייתי. למשל, אפשר לשוחח עם העובד בנועם אך גם לתת לו להבין בעדינות שיש השלכות לאיחורים, ומצד שני לסדר פתרונות חלופיים לעיתים ... בזוגיות - אפשר מדי פעם להציב גבולות, לנהל שיחות נעימות להבנת הבעיות, ובמקביל ללמוד להתמודד עם החסרונות של בן הזוג. היתרון של שיטה זו הוא שהיא ... להישאר במצב הזה. לדוגמה, כאשר שואלים עובד למה הוא מאחר, ייתכן שהוא יודה בפני עצמו ובפניך שהוא פשוט אינו רוצה להמשיך לעבוד איתך, ורק חיכה להזדמנות לעזוב. כך גם בשיחות כנות מדי בזוגיות - הצד השני עלול להגיע למסקנה שהפרידה היא ... הפחד ממנו קטן. לדוגמה, אם אדם מפחד שהעובד יתפטר או שבן הזוג יעזוב, דווקא אם הוא מדמיין את זה הרבה, זה עשוי להפחית את הפחד ולגרום לו להתמודד ... זוגיות רעה בלי להתגרש? מה לעשות אם העובד מאחר ואני לא רוצה לפטר? האם איומים בזוגיות יכולים לעזור? איך לדבר נכון עם עובד בעייתי? איך להתמודד עם פחד מגירושים? אסטרטגיות לפתרון בעיות בזוגיות ובעבודה מערכות יחסים, איך לפתור בעיות במערכת יחסים? אשתי בוגדת בי מה לעשות אם אני לא רוצה להתגרש, העובד גונב אותי ואני לא רוצה לפטר אותו מה לעשות, פיטורים של עובד, גירושים בזוגיות, אסטרטגיות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: כיצד לנהל?, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: כיצד לנהל?, איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לקריירה, יועץ פילוסופי, טיפול הוליסטי בתחום כיצד לנהל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6250 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 04:35:45 - wesi1