אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
איך למכור מוצר שאין לו יתרונות?

נשאלת השאלה, איך אפשר למכור מוצר שאין לו יתרונות? מצב כזה עשוי להתרחש כאשר אתה נדרש למכור מוצר שלא מציע יתרונות מיוחדים לעומת המתחרים. השאלה הזו רלוונטית גם במקרים של ראיון עבודה, כאשר נשאלת מה היתרונות שלך על פני מועמדים אחרים, או במקרה של בעל עסק שמבקש להבין איך לשווק את השירותים או המוצרים שלו.

מה ההבדל בין יתרונות ליכולות?

ההבנה הראשונית שצריך להשיג היא ההבדל בין "יתרונות" ל"יכולות".

- יתרונות הם תכונות שמעמידות אותך בעמדה טובה יותר מול המתחרים, כלומר, במה אתה טוב יותר ממישהו אחר. לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיה, היתרון שלה יכול להיות איכות תמונה טובה יותר או מחיר נמוך יותר לעומת המתחרים.

- יכולות לעומת זאת, הן מה המוצר או השירות שלך יכולים לעשות בפועל. לדוגמה, טלוויזיה עם יכולת להקרין סרטים ב - 4K. יכול להיות שגם המתחרים מציעים זאת, אז אין יתרון, אך עדיין יש יכולות שימושיות במוצר.

לא צריך יתרונות - צריך יכולות

ההנחה הרווחת היא שעל מנת למכור מוצר, חייבים להראות יתרונות, אך זו תפיסה שגויה. למעשה, לקוחות אינם בהכרח מחפשים את המוצר הכי טוב בשוק, אלא הם מחפשים פתרון שעונה על הצורך הספציפי שלהם. אם אתה מציע מוצר או שירות עם היכולות הדרושות, הם ירכשו אותו גם אם הוא לא בהכרח טוב יותר מהמתחרים.

דוגמאות מהחיים:

- כשאתה קונה לחם, אתה לא בהכרח בוחר בלחם עם היתרונות הכי טובים, אלא אתה קונה את מה שנמצא מולך או את מה שאתה רגיל לקנות.

- כשחברה שוכרת עובד, היא לא בהכרח מחפשת את המועמד עם היתרונות הכי גדולים, אלא את זה שיכול לבצע את העבודה הנדרשת.

- כשאתה מחפש רופא, אתה מחפש מישהו שיכול לפתור את הבעיה שלך, ולא בהכרח את הרופא הכי טוב בארץ.

מיתוג ובידול - יצירת יתרונות מדומים

בתחום השיווק והמיתוג, יש טכניקות שנקראות "בידול עסקי". בשיטה זו, עסקים יוצרים נישה ייחודית שמיתוגה נראה כיתרון, אף אם בפועל אין הבדל אמיתי.

דוגמאות לבידול עסקי:

- מאמן כושר שמגדיר את עצמו כ"מאמן כושר רק לאנשים בגילאי 50-60" גורם לאנשים לחשוב שיש לו יתרון מיוחד, אף על פי שאין לו יתרון ממשי על מאמנים אחרים.

- מותגים שמפרסמים "קפה ללא תוספת מלח" - יוצרים תחושה של יתרון, למרות שבשום קפה אין מלח.

- מים מינרליים שמפורסמים כ"נטולי שומן" - למרות שבשום מים אין שומן.

איך לענות על שאלת היתרונות שלך בראיון עבודה?

כאשר נשאלים "מה היתרונות שלך?" ניתן להתנהל בצורה חכמה ולהתמקד ביכולות ולא רק יתרונות.

אופנים למענה:

1. ספר על היכולות שלך - פרט מה אתה יכול לעשות, גם אם אין לך יתרון מוחלט על אחרים.

2. הפוך יכולות ליתרונות יחסיים - לדוגמה: "אני יודע לעשות X, ואני עושה את זה טוב יותר מרוב האנשים שאני מכיר".

3. הפוך את השאלה - שאל את המראיין: "ומה היתרונות של מקום העבודה הזה ביחס לאחרים?" - זו שאלה לגיטימית שממחישה שהשיקול בבחירה הדדי.

סיכום

המסר המרכזי הוא שאין הכרח להציג יתרונות כשאתה מנסה למכור מוצר או שירות. מספיק להדגיש את היכולות של המוצר, כי בסופו של דבר הלקוח משלם על תועלת ולא על יתרונות. שיווק נכון מציג את היכולות בצורה שמושכת את הלקוח. בידול עסקי ומיתוג יכולים ליצור יתרונות מדומים, אך לא תמיד יש בכך צורך. הלקוח רוצה פתרון לצורך שלו, ואתה צריך להציע את היכולות הנדרשות, לא את היתרונות על פני אחרים.
איך למכור מוצר שאין לו יתרונות?

לעיתים עולה השאלה - כיצד ניתן למכור מוצר שאין לו יתרונות? זה יכול לקרות כשאתה נדרש למכור מוצר כלשהו שאינו עדיף על אחרים, כאשר אתה מתמודד על משרה ונשאל מה היתרונות שלך, או כשאתה בעל עסק ותוהה כיצד לשווק את השירותים שלך.

מה ההבדל בין יתרונות לבין יכולות?

קודם כל, חשוב להבין את ההבדל בין יתרונות ליכולות:

- יתרונות - תכונות שמעמידות אותך בעמדה טובה יותר מול המתחרים. כלומר, במה אתה עדיף על מישהו אחר? לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיה, היתרונות שלה עשויים להיות איכות תמונה טובה יותר או מחיר זול יותר.

- יכולות - מה המוצר או השירות שלך יכולים לעשות בפועל. לדוגמה, הטלוויזיה יכולה להקרין סרטים ב - 4K, אבל ייתכן שגם המתחרים יכולים להציע זאת.

לא צריך יתרונות - צריך יכולות

ההנחה הרווחת היא שעל מנת למכור מוצר, חייבים להראות יתרונות, אך זו תפיסה שגויה. הלקוחות אינם בהכרח מחפשים את האפשרות הכי טובה בשוק, אלא מחפשים פתרון שעונה על הצורך שלהם. אם אתה מציע שירות או מוצר שיש לו את היכולות הנדרשות - הם ירכשו אותו.

דוגמאות מהחיים:
  • כשאתה קונה לחם, אתה לא בהכרח בוחר בלחם עם היתרונות הטובים ביותר - אתה קונה את מה שנמצא מולך או את מה שאתה רגיל לקנות.
  • כשחברה שוכרת עובד, היא לא בהכרח מחפשת את המועמד עם היתרונות הכי גדולים, אלא את זה שיכול לבצע את העבודה הנדרשת.
  • כשאתה מחפש רופא, אתה מחפש מישהו שיכול לפתור את הבעיה שלך, ולא בהכרח את הרופא הכי טוב בארץ.
מיתוג ובידול - יצירת יתרונות מדומים

בעולם השיווק והמיתוג, ישנה שיטה שנקראת בידול עסקי. לעיתים, עסקים יוצרים נישה ייחודית שנראית כיתרון, גם אם בפועל אין הבדל אמיתי. לדוגמה:
  • מאמן כושר שמגדיר את עצמו כ"מאמן כושר רק לאנשים בגילאי 50-60" - גורם לאנשים לחשוב שיש לו יתרון מיוחד, אף על פי שאין לו יתרון ממשי.
  • מותגים שמפרסמים "קפה ללא תוספת מלח" - יוצרים תחושה של יתרון, אף על פי שבכל הקפה אין מלח מלכתחילה.
  • מים מינרליים שמפורסמים כ"נטולי שומן" - למרות שבשום מים אין שומן.
איך לענות על שאלת היתרונות שלך בראיון עבודה?

כאשר נשאלים "מה היתרונות שלך?" ניתן להשיב בצורה חכמה:

1. לספר על היכולות שלך - לפרט מה אתה יכול לעשות, גם אם אין לך יתרון מוחלט על אחרים.

2. להפוך יכולות ליתרונות יחסיים - "אני יודע לעשות X, ואני עושה את זה טוב יותר מרוב האנשים שאני מכיר".

3. להפוך את השאלה - ניתן לשאול את המראיין "ומה היתרונות של מקום העבודה הזה ביחס לאחרים?" - זו שאלה לגיטימית שממחישה שהשיקול בבחירה הדדי.

לסיכום

לא חייבים יתרונות כדי למכור מוצר או שירות - מספיק יכולות שמתאימות לצרכים של הלקוח. השיווק הנכון הוא זה שמציג את היכולות הללו בצורה שמושכת את הלקוח. בידול עסקי ומיתוג יכולים לעזור ביצירת יתרונות מדומים, אך לא תמיד זה הכרחי. בסופו של דבר, הלקוחות משלמים על תועלת, לא על יתרונות.
איך למתג את עצמך? יצירת יתרונות שקריים למוצר, מה הבידול העסקי שלך? לעבוד בנישה עסקית, מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? מה היתרונות של השירות שלך? איך לדעת מה היתרונות שלי? האם יש לי יתרונות? מה ההבדל בין יתרונות לבין יכולות? היכולות שלך, היתרונות שלך, היכולות של המוצר, היתרונות של המוצר, היכולות שלך ביחס לאחרים, היתרונות שלך ביחס לאחרים, מוצרים מתחרים, ספקים מתחרים, תחרות עסקית, יעוץ עסקי, איך להצליח בראיון עבודה? מה היתרונות של המוצר שלך? למה שנקבל דווקא אותך? יתרונות מול יכולות, יכולות או יתרונות, איך להתראיין? איך לעשות פרזנטציה? איך להתכונן לשיחה עם משקיע? למה שאשקיע דווקא בך? שיחה עם משקיע
צרכי לקוח התנגדויות של לקוח המוצר יקר לי מה ההבדל בין יתרונות לבין יכולות איך לראיין עובדים שנקבל דווקא אותך נשאלת השאלה צרכים של הלקוח ספקים מתחרים שקר התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון איך להתראיין איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור את המוצר שלך איך למכור מוצר איך למכור מוצר בלי יתרונות איך למכור מוצר גרוע איך למכור מוצרים איך לענות ללקוח איך לראיין איך לראיין עובד איך לראיין עובדים איך לשאול שאלות בידול בידול עסקי בידול שיווקי במה אתה יותר טוב מאחרים בשביל מה לשאול שאלות גרוע דווקא אותך התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח יותר טוב מאחרים ייחודיות עסקית ייחודיות שיווקית יתרון יתרונות להתראיין למה דווקא אותך למכור למכור את המוצר למכור את המוצר שלך למכור מוצר למכור מוצר בלי יתרונות למכור מוצר גרוע למכור מוצרים למתג לענות לענות ללקוח לקוח לקוחות לראיין לראיין עובד לראיין עובדים לשאול שאלות מה היתרונות שלך מה היתרונות שלך על המתחרים מה לענות ללקוח מוצר מוצר בלי יתרונות מוצר גרוע מותג מיתוג מיתוג עסקי מכירה מתחרים נישה נישה עסקית נישה שיווקית עבודה עסק עסקים ראיון ראיון עבודה ראיונות שאלות בראיון שאלות בראיון עבודה תשובות תשובות לשאלות תשובות לשאלות בראיון תשובות לשאלות בראיון עבודה
לשדר הצלחה, להעריץ אנשים, אנשים מצליחנים, ללמוד מאנשים, למכור את עצמך, למתג את עצמך, להשפיע על אנשים, העברת מסרים סמויה, הרב עובדיה יוסף, לחקות אנשים, חיקוי אנשים
לשדר הצלחה, להעריץ אנשים, אנשים מצליחנים, ללמוד מאנשים, למכור את עצמך, למתג את עצמך, להשפיע על אנשים, העברת מסרים סמויה, הרב עובדיה יוסף, לחקות אנשים, חיקוי אנשים
...בא לשתות קפה אתה אומר אתה כאילו בא אתה אוהב את הקפה אבל אם אתה היית אוהב קפה לא היית יכול לבוא לפה כדי לשתות קפה כי לא היית יכול להיות בלי תחושה של קפה. אז מה אני מנסה להגיד? אני מנסה להגיד לפעמים מעריצים מישהו אבל זה שמעריצים אותו מהיבט מסוים זה סוג של ביזוי כאילו כי אומרים לו כי אם באמת היית מעריך את הבן אדם כבר היית משיג ממזמן את מה שיש לו אליך. ש: לא היית מסתפק ביחסי. אליעד: עכשיו כן אבל גם מהצד של המעריץ שאומר אני מעריץ אותו מעריצים את הצדיק אם אתם כל כך מעריצים את הצדיק תהיו כמוהו נגיד אריה...
NLP, מה זה NLP? האם כדאי ללמוד NLP? NLP כמותג שיווקי, מהי שיטת NLP? האם להיות מטפל ב NLP? האם NLP עובד? האם NLP מומלץ? בעד ונגד NLP, במה שונה שיטת NLP משיטות אחרות? ביקורת על NLP, אימון ב NLP
NLP, מה זה NLP? האם כדאי ללמוד NLP? NLP כמותג שיווקי, מהי שיטת NLP? האם להיות מטפל ב NLP? האם NLP עובד? האם NLP מומלץ? בעד ונגד NLP, במה שונה שיטת NLP משיטות אחרות? ביקורת על NLP, אימון ב NLP
...וגישות טיפוליות אחרות, אך בשמות שונים ומיתוג חדש. בעד ונגד NLP בעד NLP -ניתן לראות שהשיטה יכולה להציע כלים למי שמחפש דרך להבין את עצמו טוב יותר, כמו גם להתמודד עם פחדים או חסמים אישיים. יש אנשים שמוצאים את שיטת NLP יעילה ואפילו משנה את חייהם. נגד NLP -הטענה המרכזית היא שהשיטה לא מבוססת על מחקר מדעי מקיף, ואין הוכחות חד משמעיות לכך שהיא עובדת יותר טוב משיטות טיפול אחרות. יש המון מיתוג והבטחות שיווקיות, אך לא תמיד תוצאות מוצלחות. מהי שיטת NLP? שיטת NLP מתמקדת בשימוש בשפה ובמחשבה לשיפור ההתנהגות האישית...
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
...בגוגל? איך להתמודד עם ביקורת שלילית בגוגל? התמודדות עם השמצות בגוגל, לקוחות משמיצים בגוגל, תלונות של לקוחות בגוגל, מיתוג עסקי בגוגל, כתבות חיוביות בגוגל, איך לנהל מוניטין שלילי בגוגל? להתמודד עם הוצאת דיבה בגוגל, לשון הרע בגוגל, הוצאת שם רע בגוגל, איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי בגוגל? המלצות בגוגל, לקוחות ממליצים בפייסבוק, איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים בפייסבוק? תלונות של לקוחות בפייסבוק, המלצות של לקוחות בפייסבוק, ביקורות חיוביות של לקוחות בפייסבוק, איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק...
מנטורים ופולחן אישיות, להיצמד לאמת שלך, מה האינטרס של מנטורים? סגידה אישית, למה להיות מנטור? מניפולציות של מנטורים, פולחן מנהיגות, גורואים, מורים רוחניים, למה לא צריך מנטור? האינטרס של אליעד כהן, האינטרס של משה רבנו, מיתוג עצמי
מנטורים ופולחן אישיות, להיצמד לאמת שלך, מה האינטרס של מנטורים? סגידה אישית, למה להיות מנטור? מניפולציות של מנטורים, פולחן מנהיגות, גורואים, מורים רוחניים, למה לא צריך מנטור? האינטרס של אליעד כהן, האינטרס של משה רבנו, מיתוג עצמי
...הציב את עצמו כמתווך בין העם לאלוהים, וטען שאלוהים אמר לעם לפנות אליו בכל שאלה ובעיה. כך, באופן עקיף, הוא הפך את עצמו לחלק מרכזי ואפילו הכרחי בקשר של העם עם אלוהים. אליעד כהן מציין שהתנהלות זו של משה רבנו מצביעה על אינטרס אישי, גם אם הכוונות היו טובות. האם אתה באמת צריך מנטור? אליעד כהן מדגיש שהוא עצמו, בשונה ממנטורים אחרים, לא טוען שאנשים צריכים אותו כדי להתפתח. הוא מסביר כי אף אחד בעולם לא עזר לו להיות מי שהוא, והוא הגיע להבנה בכוחות עצמו על ידי חקירת השכל האישי שלו. לכן, הוא מאמין שאף אדם לא באמת...
מיתוג עצמי, איך להיות מומחה בתחומך? איך להיות אוטוריטה בתחומך? מניפולציות שיווקיות, איך להפוך למומחה בתחומך? לחלק ציונים לאחרים, איך להיראות כמומחה בתחומך? איך לשכנע אנשים שאתה חכם? לדרג מומחים ממך, מניפולציות של מנטורים
מיתוג עצמי, איך להיות מומחה בתחומך? איך להיות אוטוריטה בתחומך? מניפולציות שיווקיות, איך להפוך למומחה בתחומך? לחלק ציונים לאחרים, איך להיראות כמומחה בתחומך? איך לשכנע אנשים שאתה חכם? לדרג מומחים ממך, מניפולציות של מנטורים
...מראיין מומחה מוכר ומכובד, והוא מחמיא לו באופן גלוי, הצופים מיד מקשרים את האדם שמחלק ציונים עם רמת מומחיות גבוהה, שכן הם חושבים: אם הוא מסוגל לתת ציונים למומחה, כנראה שגם הוא עצמו מומחה. כאשר המרואיין המוכר מקבל את המחמאה ומגיב בנימוס, הוא מעניק תוקף נוסף למחמיא כמומחה. איך שימוש בכותרות שיווקיות יכול להפוך אותך למומחה בעיני אחרים? אליעד מתאר כיצד שימוש בכותרות אטרקטיביות ליד אנשים או מוצרים מוכרים יכול ליצור אשליה שאתה בעצמך מומחה. לדוגמה, אם אתה מציג שני רכבים, אחד מוכר ואחד לא מוכר, ואתה מתאר...
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
...מוצרים במחיר לא הגיוני. ספקים שמציעים מחירים נמוכים במיוחד ללא כוונה לספק בפועל את המוצר שהבטיחו ללקוח. במקרים אלה, אין טעם להיכנס לתחרות ישירה מולם, כיוון שהמודל העסקי שלהם אינו בר - קיימא לאורך זמן. מהי הדרך הבטוחה ביותר לנצח בשוק תחרותי? אליעד מסכם שהדרך הבטוחה ביותר לנצח בשוק תחרותי היא לשפר באופן מתמיד את האיכות והיעילות של העסק. כאשר העסק מתנהל באופן יעיל, העלויות שלו יורדות. כשהעלויות יורדות, אפשר להציע את המוצר הטוב ביותר במחיר נתון או להציע מחיר זול יותר על אותו מוצר. בדרך זו העסק יכול...
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
...אמונה. דהיינו, מיתוג של אמונה. 2 - עליך לשקול להפסיק לייצר יתרונות שלא באמת מגדילים את יכולת המכירה שלך. במידה וישנם כאלו. כי אולי עלות הייצור שלך גדולה מידי, בלי שהיא מביאה לך תועלת בתהליך המכירה מול הלקוח. אבל בכל מקרה, עדיף לך שהלקוח שלך ירצה לרכוש את המוצר שלך באמת, גם אחרי שהוא יבין במלואו את המוצר שלך. ואני אוסיף, שלפעמים אסור לך לדבר על היתרונות האמיתיים של המוצר שלך, אם זה יגרום ללקוח לחשוב שזה סך כל היתרונות של המוצר שלך ושאז אולי הוא לא ירצה לרכוש את המוצר. בקיצור, בשורה התחתונה, עדיף...
איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים?
...זה מגדיל את הסיכוי שהוא ירכוש את המוצר הכי טוב. במילים אחרות, כאשר השיווק מתמקד בלהסביר את היתרונות המדידים והספציפיים של המוצר, מה שיש במוצר שאין במוצרים אחרים בפועל? מה באמת התועלת הממשית שתצא ללקוח מהמוצר? הרי שבמצב כזה, רכישת המוצר הכי יקר, לא נתפסת אצל הצרכן, כבזבזנות צרכנית אלא כרכישה חכמה. כי מה שזול עולה ביוקר, ואין לי מספיק כסף לרכוש בזול. טעמה המר של האיכות הירודה ישאר זמן רב לאחר שפג תוקפו של טעמו המתוק של המחיר הזול. ואני רוכש את המוצר הכי טוב באמת כי אני צריך אותו ולא רק כי הוא נחשב...
כסף, מנטורים לכסף, איך לשדר שיש לך כסף? איך לגרום לאנשים לחשוב שיש לך כסף? ללבוש בגדי יוקרה, האם ללבוש מותגי יוקרה? שעון יוקרה, נסיעה ברכבי יוקרה, לגור בדירת פאר, לגרום לאנשים לחשוב שאתה עשיר, לבישת בגדי מותגים, חופשה יוקרתית, איך לשדר שאתה עשיר? איך לשכנע אנשים שאתה עשיר? איך לשכנע אנשים שיש לך כסף? האם ללבוש בגדי מותגים? חופשות יוקרה, לבזבז כסף, לשכור דירות יוקרה, לגור בדירת יוקרה, בזבזנות, טיולי יוקרה, בגדים של אנשים עשירים, איזה בגדים ללבוש?
...עצם זה שאתה חושב שבגדי יוקרה / רכבי יוקרה מראים שיש לך כסף, אז כנראה שאין לך מספיק כסף. כי אם היה לך קצת יותר כסף, היית מבין שבגדי יוקרה / רכבי יוקרה לא מראים שיש לך כסף. נקודה נוספת, הרבה פעמים למי שיש כסף, הוא דווקא לא רוצה שיחשבו שיש לו כסף ממגוון רחב של סיבות. ולכן הוא דווקא יתלבש בצורה יותר פשוטה ולא יתנהג בצורה שתשדר שיש לו כסף וכיוב. ולכן יש הרבה אנשים שיש להם הרבה כסף, שהם בכוונה יתלבשו בצורה פשוטה וכולי. מה שבטוח נכון זה, שמי שיש לו כסף, יודע, שלבישת בגדי יוקרה / שעון יוקרה / רכבי יוקרה...
שיווק, ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי, תכנון תהליכי שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך לבדוק את איכות השיווק? ROI שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת השיווק, האם אני עושה שיווק טוב? האם השיווק עובד? האם אסטרטגיית השיווק טובה? החזר השקעה שיווקית, החזר השקעה בשיווק, יעוץ שיווקי, תכנון אסטרטגיית שיווק
...למדוד מי עושה שיווק יותר טוב, צריכים לבדוק, איזו חברה יותר רווחית, לפחות מנקודת מבט שיווקית. לדוגמה: כמה כסף החברה מרוויחה ביחס לכל שקל שהיא מוציאה על הוצאות שיווק? האם וכמה החברה רווחית? כמה החברה יציבה? האם יש אופק וצפי רווחיות לחברה גם בטווח הבינוני ארוך וכולי? כי לצורך העניין, יכול להיות שהשיווק של פרארי יצליח לגרום לכולם להאמין שפרארי זה הרכב הכי טוב בעולם, אבל הוא לא יצליח לגרום לחברה להיות רווחית. כי אולי אנשים לא ירצו לרכוש רכב כל כך יקר. ואולי הוצאות השיווק כך כל יקרות, עד כדי כך שהחברה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: יצירת יתרונות שקריים למוצר, האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: יצירת יתרונות שקריים למוצר, איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עסקי מומלץ, מטפל קוגניטיבי התנהגותי, מאמן אישי לעסקים בנושא יצירת יתרונות שקריים למוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5938 שניות - עכשיו 25_08_2025 השעה 10:56:54 - wesi1