... לדוגמה, עובד שמצליח לעמוד במשימות שלו בקלות, ייתכן שמקבל משימות פשוטות מדי, ולכן משתעמם ומרגיש חסר משמעות. במקרה כזה, כדאי לאתגר אותו במשימות מורכבות יותר, שיש בהן הזדמנות להראות יכולת, לחשוב
יצירתי , ולקחת אחריות נוספת. התאמת התפקיד לאדם תסייע לו להרגיש מוערך יותר, וכך תעלה גם המוטיבציה שלו לאורך זמן. כיצד יוצרים הערכה הדדית בין עובדים בארגון? ... הבעיה בצורה מופשטת יותר, להבין את כל המשתנים במשחק, ולמצוא את ההיגיון הפנימי שגורם לעובדים להתנהג בצורה מסוימת. חשיבה נכונה היא זו שמזהה לא רק את הבעיה, אלא את שורשי הבעיה, ומאפשרת לפתח פתרונות
יצירתיים, יעילים, וארוכי טווח. מהי הדרך הטובה ביותר ללמוד איך לשכנע עובדים? כדי ללמוד איך לשכנע עובדים, אליעד מציע ללמוד לעומק את הפסיכולוגיה האנושית, ...