אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ילד שעשו עליו חרם ✔חרם חברתי בבית הספר, חרם חברתי על הילד שלך, איך להתמודד עם ילד שעשו עליו חרם? התמודדות עם חרם חברתי, איך לעזור לילד שעושים עליו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
חרם חברתי בבית הספר, חרם חברתי על הילד שלך, איך להתמודד עם ילד שעשו עליו חרם? התמודדות עם חרם חברתי, איך לעזור לילד שעושים עליו חרם? איך לעזור לילד מנודה חברתית? איך לטפל בילד מוחרם חברתית? איך לעזור לילד שאין לו חברים?
איך להתמודד עם ילד שעושים עליו חרם בבית הספר?

כאשר הורים מגלים כי הילד שלהם נתון לחרם חברתי בבית הספר, הם לרוב נבהלים ומחפשים דרכים לטפל בסיטואציה. אך ישנם דברים שצריך לעשות, ויש דברים שצריך להימנע מהם, שכן ההתנהלות הנכונה היא קריטית להצלחת ההתמודדות עם החרם.

למה לא כדאי לשדר לחץ לילד כאשר עושים עליו חרם?

הסיבה המרכזית לכך שהורים לא צריכים לשדר לחץ או פחד לילד, היא שההורה עשוי להעביר לילד תחושת בהלה ומתח שהופכים את החרם לבעיה הרבה יותר גדולה ממה שהיא באמת. ילדים עשויים ללמוד מההורים שהם אמורים להרגיש פגועים ומפוחדים כאשר עושים להם חרם. אך בפועל, אם הילד יפנים שהחרם הוא לא סוף העולם, הוא יוכל להתמודד עם הסיטואציה בצורה הרבה יותר בריאה, ולהבין שזה לא מאורע שיש להתרגש ממנו עד כדי טראומה. במילים אחרות, חשוב שההורה יבהיר לילד שלא מדובר באסון גדול ושהוא יכול ללמוד להתמודד עם זה ולהמשיך הלאה.

איך דוגמת מבוגרים במקום עבודה ממחישה את התגובה הנכונה?

למרות שילד בבית הספר לא רוצה להרגיש נידוי חברתי, יש להכיר בכך שגם המבוגרים נתקלים לפעמים במצבים של חוסר חיבור חברתי. במקרים כאלה, רבים מאמינים כי מקום העבודה הוא מקום שבו אנשים באים כדי לעבוד, ולא בהכרח כדי להיות אהובים על ידי כולם. רעיון זה חשוב להעביר גם לילדים: בית הספר הוא מקום ללמוד ולהתפתח, ולא בהכרח מקום שבו כולם חייבים להיות חברים שלך.

כיצד הפגנת חוסן נפשי מצמצמת את תופעת החרם?

ילד שמשדר ביטחון עצמי ולא נבהל מההתנהגויות של הסביבה, הוא פחות סביר להיתקל בחרם. אם ילד לא יגיב לכאורה לעג או לצחוק, הסביבה תמצא פחות עניין לפגוע בו. אנשים נוטים לפנות לעבר ילדים שמפגינים חולשה או רגישות גבוהה יותר, בעוד שילדים שמפגינים ביטחון עצמי נהנים פחות מהתסכול של התוקפים.

מה לא לעשות כשמנסים "להציל" את הילד מהחרם?

הטעות הנפוצה היא להעצים את הרגש השלילי ולהפוך את החרם לאסון. כאשר הילד רואה שההורה מבוהל או כועס, הוא מסיק שגם הוא אמור להרגיש כך, דבר שמחמיר את התחושה שהוא עובר טראומה. במקום זאת, חשוב לשדר לילד שזו לא בעיה בלתי ניתנת להתמודדות, ולהבהיר לו שניתן לעבוד על כישורים חברתיים כדי למצוא חברים חדשים או להתגבר על הצחוק.

איך לחזק את הילד בעולם האמיתי?

בדיוק כמו מבוגרים שלפעמים מרגישים לבד או מנותקים חברתית, ילדים יכולים להרגיש לבד כשעושים להם חרם. עם זאת, בעולם האמיתי, לא פונים לראש העיר כדי שיכפו על אחרים להיות חברים שלך. במקום זאת, לומדים לפתח כישורים חברתיים, להקרין ביטחון ולהתמודד עם סיטואציות חברתיות בצורה בריאה. תהליך זה כולל לימוד לא לפחד ממה שאחרים חושבים ולהתמקד בהפיכת עצמך לחבר טוב יותר.

כיצד לפעול ברמה הפרקטית כדי לפתור את החרם?
  • לא לשדר לחץ לילד. להבהיר לו שזה לא אסון שאין לו חברים כרגע.
  • לבדוק אם יש סיבה התנהגותית או אופי שגורמת לו להיות קורבן לחרם (כגון רגישות גבוהה מדי).
  • ללמד את הילד כישורים חברתיים: איך להצטרף לחבורות, איך לפתח קשרים חיוביים.
  • אם יש צורך, לפנות לגורמים חיצוניים, כמו מורים או הורים של ילדים אחרים, רק בשלב מאוחר יותר, אם הסיטואציה קשה מדי.
מדוע הגישה של "לקחת אחריות" כה חשובה להתמודדות?

הגישה החשובה ביותר במצבים כאלה היא ללמד את הילד לקחת אחריות על המצב ולפעול לשיפור עצמי במקום לחכות שמישהו אחר יתערב. במקום להתמקד במה אחרים עושים או לא עושים, הילד לומד להתמודד עם המציאות ולהגיב בצורה בריאה לחוויות קשות. זהו תהליך שמחזק את הביטחון העצמי של הילד ומפחית את הסיכון שהוא ירגיש פגוע או חלש מהסיטואציה החברתית.

בסופו של דבר, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם חרם היא שילוב של שני דברים עיקריים:
  • לא לשדר לילד פחד או תחושת אסון, אלא לעזור לו להבין שהוא יכול להתמודד עם מצבים חברתיים קשים.
  • לבנות את היכולות החברתיות והביטחון העצמי של הילד, כדי שיוכל הן להפחית את הסיכוי לחרם והן להתמודד עם מצבים לא נעימים שכנראה יפגוש בעתיד.
מדוע לא כדאי לשדר לחץ לילד כאשר עושים עליו חרם?

כאשר הורים מגלים שעושים חרם על הילד שלהם, עלולה להתעורר תחושת בהלה או כעס. התחושה הזו מובילה אותם לשדר לילד שהחרם הוא אסון גדול. בפועל, הפחד והלחץ שעוברים מההורה אל הילד יוצרים אצלו טראומה גדולה יותר מהחרם עצמו. הילד לומד להאמין ש"עשו עלי חרם" זה סוף העולם, במקום להאמין שאפשר לחיות עם זה, להתמודד, ללמוד ולהמשיך הלאה.

איך דוגמת מבוגרים במקום עבודה ממחישה את התגובה הנכונה?

בחיים הבוגרים, אנשים נתקלים לא פעם בתחושות של נידוי חברתי או חוסר חיבור בעבודה. אחד ההסברים הנפוצים להתמודדות הוא: "אתה נמצא שם כדי לעבוד, לא בהכרח כדי שיאהבו אותך." אם משלמים לך משכורת, ואתה מבצע את עבודתך, אז גם אם לא כולם מתחברים אליך - זה לא סוף העולם. ההבנה הזו, שמה שאחרים חושבים עליך לא חייב לפגוע בך, היא כלי חשוב שאפשר להנחיל כבר לילד בבית הספר.

כיצד הפגנת חוסן נפשי מצמצמת את תופעת החרם?

כאשר הילד לומד לא להתרגש מצחוקים או לעג מצד אחרים, יורדת המוטיבציה של הסביבה לפגוע בו. אנשים שמחפשים קורבן חרם לרוב יבחרו במי שמשדר חולשה ורגישות - יתר. ילד שמפגין ביטחון עצמי, שמצליח לא להיפגע בקלות, הופך לפחות מעניין לתוקפים. בנוסף, אנשים בדרך כלל נמשכים לשהות עם מי שטוב לו עם עצמו - מי שלא לחוץ ומבוהל מהסביבה.

מדוע חשוב קודם כל לבדוק מה מקור החרם?

לפני שרצים לתקוף את הסביבה או את הילדים האחרים, כדאי לנסות להבין מה באמת קרה. אולי הילד משדר חולשה, אולי הוא אינו יודע לתקשר עם חבריו, אולי התנהגות מסוימת מושכת אליו לעג - או שאולי אין בו כל אשמה, ויש מניעים אחרים לחרם. בכל מקרה, כדאי לנתח את הסיטואציה לעומק ולראות מה הילד עצמו יכול לשפר, הן בביטחון העצמי שלו והן בכישורים החברתיים שלו, כדי למנוע מצבים דומים בעתיד.

מה לא לעשות כשמנסים "להציל" את הילד מהחרם?

הטעות הנפוצה היא להעצים את הרגש השלילי וליצור דרמה גדולה. כאשר הילד רואה שההורה מבוהל, הוא מפנים את תחושת החירום וחווה את החרם כאיום גדול עוד יותר. במקום זאת, מומלץ לשדר לילד: "בסדר, כרגע לא מדברים איתך. אז מה? אתה בא לבית הספר כדי ללמוד, אפשר למצוא חברים במקומות אחרים או לעבוד על היכולות החברתיות שלך. אם צוחקים עליך, בוא נלמד איך לא להיפגע מזה."

איך לחזק את הילד בעולם האמיתי?

בדיוק כמו שמבוגר עלול להגיע לטיפול ולומר שאין לו חברים והוא בודד, כך ילד עלול להרגיש בחרם שהוא לבד. אבל בעולם האמיתי לא הולכים לראש העיר לבקש שיכפו על אחרים להיות חברים שלך. לומדים לפתח כישורים חברתיים, לומדים להקרין ביטחון, לומדים לקבל סיטואציות חברתיות מורכבות ולפתח כוחות נפש.

כיצד לפעול ברמה הפרקטית כדי לפתור את החרם?

1. קודם כל, לא משדרים בהלה לילד. מסבירים לו שלא מדובר באסון.

2. בודקים אם יש סיבה התנהגותית או אופי מסוים שגרם לו להיות קורבן נוח לחרם. אם הוא משדר רגישות גבוהה או פגיעות, עובדים איתו על פיתוח חוזק נפשי ודרכים לתגובה רגועה.

3. מקנים לילד כישורים חברתיים: איך לדבר, איך להצטרף לחבורה, איך לפתח קשרים חיוביים.

4. רק בשלב מאוחר יותר פונים לגורמים חיצוניים (למשל, מורים או הורים של ילדים אחרים) ומשתדלים לפעול מול הסביבה במקרה שישנן התנהגויות קשות או אלימות.

מדוע הגישה של "לקחת אחריות" כה חשובה להתמודדות?

הגישה הזו מזכירה לנו שהאחריות מתחילה בנו: במקום לחכות שהעולם ישתנה או שירחמו עלינו, לוקחים פיקוד על החיים. הילד לומד לראות ש"גם אם כרגע שמים עלי חרם, אני יכול להיות חזק ולא להיפגע", ו"גם אם רוצים לפגוע בי, זה רק עוד שיעור לחיים." הילד בונה את החוסן הנפשי שלו לאורך זמן, ורואה שהערך העצמי שלו לא תלוי בדעתם של אחרים.

בסופו של דבר, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם חרם היא שילוב של שני דברים עיקריים:

- לא לשדר לילד לחץ, פחד או תחושת אסון, אלא לעזור לו להבין שהוא יכול להתמודד עם מצבים חברתיים קשים.

- לבנות את היכולות החברתיות והביטחון העצמי של הילד, כדי שיוכל הן להפחית את הסיכוי לחרם והן להתמודד עם מצבים לא נעימים שכנראה יפגוש בעתיד.
איך לעזור לילד רגיש? איך לעזור לילד חלש? האשמת הקורבן, ילדה שעברה חרם, ילדים שעברו חרם, איך להתמודד עם חרם בבתי ספר? איך להתמודד עם נידוי חברתי? איך להתמודד עם ילד מנודה חברתית? עושים עלי חרם, מחרימים אותי, החרימו אותי, יש עלי חרם, אני מנודה, נידו אותי, לא מדברים איתי, צוחקים עלי, מקללים אותי, לא אוהבים אותי, רבים איתי, אין לי חברים, אף אחד לא רוצה לדבר איתי, אף אחד לא רוצה להיות חבר שלי, אף אחד לא אוהב אותי, אני בודד, אף אחד לא חבר שלי, איך להשיג חברים? למה צוחקים על חלשים? לקיחת אחריות אצל ילדים, איך לגרום לילד לקחת אחריות? למה להאשים את עצמך? איך לעשות חרם על החרם? חרם בבית ספר, איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם חרם בבית הספר? הדרכת הורים לילדים שעשו עליהם חרם, טראומת חרם בבית ספר, טראומה מהילדות, טראומה מבית הספר, טראומת נידוי חברתי, חרדה חברתית, איך לא ליצור טראומה לילד? איך לגרום לילד לא להיפגע? איך לפתח עור של פיל? איך לא להיפגע מאחרים? איך ליצור ביטחון עצמי לילדים? איך לחזק את הביטחון העצמי של הילד? לילד שלי אין חברים, בעיות בבית ספר, מריבות בבית ספר, איך להתמודד עם חרם בכיתה? חרם חברתי בכיתה, חרם כיתתי, חרם בגן הילדים, חרם של ילדים, חרם אצל ילדים, ילד מוחרם, ילדה מוחרמת, ילד מנודה, ילדה מנודה, פגיעה בחלשים, למה פוגעים בחלשים? איך לגרום לאנשים לרצות להיות חברים שלך? למה עושים עלי חרם? למה עושים חרם על החלשים? להחרים את החרם, אלימות נפשית, אלימות של ילדים, חרם חברתי באינטרנט, ילד בלי חברים, ילדה בלי חברות, אלימות באינטרנט, חרם ברשת האינטרנט, דחייה חברתית, דחוי חברתית, דחויה חברתית, מניעת חרם, חרם מחשל, לא אוהבים אותי במקום העבודה, השכנים לא אוהבים אותי, בבית הספר לא אוהבים אותי, בעבודה לא אוהבים אותי
למה ילדה מפחדת לשכנע אנשים שיפור ביטחון עצמי אני לא אוהב את עצמי ילד התמודדות עם ילדים דימוי עצמי גבוה מבוגרים חרדות של ילד בעיות בבית ספר לאיים איך להתמודד איך להתמודד עם חרם חברתי איך להתמודד עם ילד שעשו עליו חרם איך לחנך ילדים איך לטפל איך לטפל בילד איך לטפל בילד מוחרם חברתית איך לטפל בילדים איך לעזור איך לעזור לילד איך לעזור לילד מנודה חברתית איך לעזור לילד שאין לו חברים איך לעזור לילד שעושים עליו חרם בבית הספר בית ספר האם לעזור לילד הדרכה להורים הדרכת הורים התמודדות התמודדות עם חרם חברתי התמודדות עם ילדים חברויות חברות חברים חברתי חינוך ילדים חרם חרם חברתי חרם חברתי בבית הספר חרם חברתי על הילד שלך טיפול טיפולים ילד ילד מוחרם ילד מנודה ילד מנודה חברתית ילד שאין לו חברים ילד שעושים עליו חרם ילד שעשו עליו חרם ילדה ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים כיצד לעזור לילדים להתמודד להתמודד עם חרם חברתי להתמודד עם ילד שעשו עליו חרם לחנך ילדים לטפל לטפל בילד לטפל בילד מוחרם חברתית לטפל בילדים לעזור לעזור לילד לעזור לילד מנודה חברתית לעזור לילד שאין לו חברים לעזור לילד שעושים עליו חרם מטופל מטופלים מטפל מנודה מנודה חברתית
פשעים, פדופיליה, אונס, רצח, מה טוב ברע, מוסכמות חברתיות, סולם ערכים, מוסריות, נקמנות, צדק בעולם, חוקי המוסר
...עושים זאת מתוך ניסיון להשיג חוויה או תחושה נפשית מסוימת. לדוגמה, אדם שרוצח או פוגע באחר, עשוי לעשות זאת מתוך תחושה של חולשה שהוא חווה, ולכן הוא מנסה להרגיש חזק באמצעות הפגיעה באחר. באותה מידה, אדם שמבצע פשע קלפטומניה (גניבה כפייתית) עושה זאת מתוך תחושה פנימית של זה שלי. כלומר, הפשע נובע מתחושה נפשית של חסר, שמנסה להתמלא בצורה מעוותת. מה הסיבה האמיתית לרצון בנקמה או צדק? בנוגע לנקמה או לרצון להשיג צדק, אליעד טוען שהצורך בנקמה מגיע מתוך תחושה פנימית של חוסר צדק או תחושת חולשה ופגיעות. אנשים שמחפשים...
מוסכמות חברתיות, אולי אתה שטן משוגע, אלוהים רק רע, להיות אלוהים, אימון אישי, מאמן אישי, לא להאמין לעצמך כלל
מוסכמות חברתיות, אולי אתה שטן משוגע, אלוהים רק רע, להיות אלוהים, אימון אישי, מאמן אישי, לא להאמין לעצמך כלל
...תופסים את אלוהים כטוב בלבד. אבל הוא מראה שהמנגנון של העולם, שבו אלוהים מפריד אותנו מעצמו, גורם לנו לחוות חיסרון וסבל - כלומר, אלוהים עצמו יוצר לנו גם רע. לכן הוא מציע לא להתכחש לכך שהמציאות (אלוהים) היא לא רק טובה, אלא כוללת את כל הצדדים, כולל הרע והסבל. לדוגמה, אם אלוהים הוא שלמות הטוב והוא יוצר אותנו כנפרדים ממנו, הוא יוצר באופן מכוון חיסרון, שזהו בעצם רע. לכן המציאות (אלוהים) כוללת בתוכה את כל הצדדים. איך משתחררים מהפחד להיות משוגע או לאבד שליטה? אליעד מסביר שכל אדם מפחד להיות משוגע או לאבד שליטה...
התנהגות לא ראויה של מורה רוחני, ראוי או לא ראוי, קושיות על אלוהים, מהי התנהגות ראויה? מוסכמות חברתיות, מחיקת תגובות בפייסבוק, להשלים עם המציאות, קושיות על מורה רוחני
התנהגות לא ראויה של מורה רוחני, ראוי או לא ראוי, קושיות על אלוהים, מהי התנהגות ראויה? מוסכמות חברתיות, מחיקת תגובות בפייסבוק, להשלים עם המציאות, קושיות על מורה רוחני
...את הערך של הדברים שנאמרו. ההתנהגות הזו נובעת מהמוסכמות החברתיות שמכתיבות איך אנשים צריכים להתנהג ומה ראוי או לא ראוי לחשוף ברבים. האם כל דבר בעולם ראוי במידה מסוימת? לסיום, אליעד מדגיש את הרעיון שכל דבר בעולם יש בו יתרונות וחסרונות. כל דבר, כולל מחיקת תגובות או בחירה להתנהג בדרך מסוימת, יכול להיות ראוי ובלתי ראוי במקביל, תלוי איך מסתכלים על זה. כל פעולה נובעת מתוך תועלת או חוסר תועלת, ולעיתים יש צורך להבחין בין פעולות שמתקבלות על פי מוסכמות לבין האמת האישית של כל אחד. מהי התנהגות ראויה? מהו מורה...
להתחשב בזולת, לא לחשוב רק על עצמך, להתחשב ברצונם של אחרים, להתחשב ברצונות של אחרים, חוסר התחשבות בזולת, מיומנויות חברתיות, לא לחשוב רק על עצמך, התחשבות באחרים, להתחשב באחרים
להתחשב בזולת, לא לחשוב רק על עצמך, להתחשב ברצונם של אחרים, להתחשב ברצונות של אחרים, חוסר התחשבות בזולת, מיומנויות חברתיות, לא לחשוב רק על עצמך, התחשבות באחרים, להתחשב באחרים
...של עבד ומלך: עבד עושה מה שהוא חייב כי אין לו ברירה. בן המלך לפעמים לא עושה כלום כי הוא בן המלך. אך יש גם את בן המלך שמבין שאביו המלך רוצה שהעבודה תתבצע, והוא עושה זאת מתוך אהבה וכבוד לאביו. זוהי דוגמה להתחשבות שנובעת מתוך הבנה ואכפתיות ולא מתוך כפייה או הכרח. אליעד מדגיש שהתחשבות שנובעת מהבנה פנימית היא הרבה יותר יעילה וארוכת טווח מאשר התחשבות כפויה או אנוכיות מוחלטת. מה הקשר בין השגת מטרות אישיות להתחשבות בזולת? אליעד מציין שצריך להבין מה המהות של השגת מטרות ושל התחשבות ברצונותיהם של אחרים. מטרות...
נימוסים והליכות, התנהגות תרבותית, התנהגות מנומסת, מיומנויות חברתיות, NLP, לשכנע שאתה מנומס, התנהגות לא מנומסת, מהו נימוס? איך להיות מנומס? מה לא מנומס? חוסר נימוס, להיות מנומס
...הפתרון הראשון שהוא מציע הוא להכיר בכך שכביכול טעינו או התבלבלנו, ובכך להסיר את החשד שאנו מנסים להתמרד כנגד החברה. אמירת משפטים כמו לא ידעתי, לא שמתי לב, טעיתי, משדרת לצד השני שאין כוונה להתריס נגד הסטנדרט החברתי, אלא שמדובר בטעות תמימה או בחוסר הבנה. איך לשכנע שאתה מנומס, למרות שהתנהגת אחרת? אך מה קורה אם נרצה לשכנע את הצד השני שההתנהגות שלנו הייתה בעצם מנומסת, למרות שהיא נוגדת את התפיסה המקובלת שלו? במקרה זה אליעד ממליץ לגעת במהות האמיתית של נימוס. נימוס, בעומקו, הוא ניסיון של האדם האחר להרגיש...
ייחודיות, לגרום למישהו להרגיש ייחודי, מיומנויות חברתיות, להרגיש שאתה מיוחד, להרגיש מיוחדת, לגרום למישהו לאהוב אותך, להרגיש שאתה ייחודי, לחשוב חיובי, NLP, להרגיש שאני ייחודית
ייחודיות, לגרום למישהו להרגיש ייחודי, מיומנויות חברתיות, להרגיש שאתה מיוחד, להרגיש מיוחדת, לגרום למישהו לאהוב אותך, להרגיש שאתה ייחודי, לחשוב חיובי, NLP, להרגיש שאני ייחודית
...כמי שאין כמוהו. אבל כאשר אנחנו מדברים על התחושה של להיות מיוחד, הכוונה היא לתחושה שיש לאדם יתרון מסוים, משהו טוב שקיים רק בו, או כמעט רק בו, ושאנשים אחרים ירצו את היתרון הזה, או לפחות שהוא עצמו יחשוב שהיתרון הזה רצוי ומוערך על ידי אחרים. לדוגמה, אם אישה הולכת לאירוע ומחפשת ללבוש שמלה מיוחדת, מה שחשוב לה בעצם זו תחושת הייחודיות, שהיא לובשת משהו שאין לאחרים. באופן כללי, אליעד מסביר כי כל אדם הוא כבר ייחודי באופן מוחלט, כי אין שני אנשים זהים בעולם. אך להיות ייחודי באופן פסיכולוגי משמעותו לחשוב שיש...
מחמאות, איך להחמיא לאנשים? לייק בפייסבוק, להחניף לאנשים, חנופה, לזלזל באנשים, זלזול באנשים, לפרגן לאנשים, מה זה פירגון? מחמאה אמיתית, מחמאה שקרית, מערכות יחסים, מיומנויות חברתיות
מחמאות, איך להחמיא לאנשים? לייק בפייסבוק, להחניף לאנשים, חנופה, לזלזל באנשים, זלזול באנשים, לפרגן לאנשים, מה זה פירגון? מחמאה אמיתית, מחמאה שקרית, מערכות יחסים, מיומנויות חברתיות
...שזכה במקום ראשון למשל, יכול להרגיש שזו מחמאה אמיתית, אבל בעצם אם תבדוק את הנתונים, יתכן שהוא לא זכה באמת במקום הראשון. הקטע הזה מתאר איך האמת היא למעשה עניין של פרספקטיבה ויחסיות. כיצד אנשים משחקים משחקים חברתיים באמצעות מחמאות? בסופו של דבר, אליעד מציין שמהות משחקי החברות החברתיים היא בעצם להבין איך להוציא את המיטב מהמילים, או איך להחמיא בצורה שתביא לתגובה חיובית מהאדם שאליו מופנית המחמאה. הוא מראה שאנשים לעיתים מבקשים מחמאות כדי להרגיש טוב עם עצמם, וזה חלק מהמשחק החברתי. איך להחמיא לאנשים? מהי...
NLP, בלעדיות רגשית, איך לגרום למישהו לאהוב רק אותך? איך לגרום למישהו לרצות רק אותך? איך למנוע בגידה? לרצות אותך באופן בלעדי, מיומנויות חברתיות, מערכות יחסים, זוגיות, אהבה בלעדית
NLP, בלעדיות רגשית, איך לגרום למישהו לאהוב רק אותך? איך לגרום למישהו לרצות רק אותך? איך למנוע בגידה? לרצות אותך באופן בלעדי, מיומנויות חברתיות, מערכות יחסים, זוגיות, אהבה בלעדית
...ומה יוצא? למה זה לא אפשרי? כי כדי שזה יקרה מה צריך להיות? ש: שכל החסרונות שיש בה, שיש לה אתה תמלא אותם. אליעד: נכון, אמר ניסוח נכון. בסופו של דבר מה גורם לבן אדם לרצות משהו? ש: חסרונות. אליעד: שיש לו חיסרון והוא אומר זה ממלא לי את החיסרון. עכשיו, אם תביא בן אדם, תיקח את כל החסרונות, תמלא לו אותם באותה שניה שמילאת לו הוא מפסיק לרצות. זאת אומרת הדרך היחידה בעולם להשיג בלעדיות, הדרך להשיג בלעדיות היא על ידי שבעצם תמלא לבן אדם את כל מה שהוא רוצה. אם אתה רוצה שמישהי נגיד תרצה אותך, אם אתה רוצה שמישהי...
רגישות יתר נפשית, לא להיפגע מאחרים, מה חושבים עליך? מערכות יחסים, התמודדות עם קונפליקטים, בעיות בזוגיות, בעיות חברתיות, לקחת דברים בקלות, העברת ביקורת, התמודדות עם ביקורת
רגישות יתר נפשית, לא להיפגע מאחרים, מה חושבים עליך? מערכות יחסים, התמודדות עם קונפליקטים, בעיות בזוגיות, בעיות חברתיות, לקחת דברים בקלות, העברת ביקורת, התמודדות עם ביקורת
...בצורה רגשית ופגיעה, בעצם מקבל את הטענה כאמיתית או כסותרת משהו שהוא חושב על עצמו. מה המשמעות של ביקורת חוזרת ונשנית וכיצד לפרש אותה? אליעד מסביר שאם האדם מקבל ביקורת חוזרת על התנהגות מסוימת, עליו לבדוק היטב האם הוא באמת עושה משהו לא נכון, גם אם אינו מודע לכך. לפעמים אנשים מנסים להימנע מפגיעה באחרים, אך אינם מצליחים באמת משום שהם אינם מודעים למשמעות האמיתית של המעשים או המילים שלהם בעיני האחר. לפעמים כוונה טובה אינה מספיקה, ויש לבדוק היטב את התוצאות בפועל. חשוב להבין שהניסיון הטוב לא תמיד מספיק כדי...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חרם חברתי בבית הספר, חרם חברתי על הילד שלך, איך להתמודד עם ילד שעשו עליו חרם? התמודדות עם חרם חברתי, איך לעזור לילד שעושים עליו חרם? איך לעזור לילד מנודה חברתית? איך לטפל בילד מוחרם חברתית? איך לעזור לילד שאין לו חברים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילד שעשו עליו חרם, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילד שעשו עליו חרם, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי רוחני, קאוצינג, מטפל רגשי בתחום ילד שעשו עליו חרם - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.6406 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 22:41:57 - wesi1