אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יום שישי השחור ✔מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות גרועות ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, בלאק פריידי, יום שישי השחור, שיטות שיווק ומכירה
והפעם אסביר, לגבי איך מבצע משפיע על הלקוח ואיך מבצעי מכירות משפיעים על המוח של האדם? ואיך עושים מניפולציה על תת המודע של האדם, כדי למכור לו דברים? ואיך מבצע שובר שוק, עשוי לגרום לאדם להתייחס למוצר גרוע כאילו הוא מוצר מצוין? ואיך המוח של האדם בוחר אפשרות גרועה בגלל שהיא יותר טובה מאפשרויות גרועות אחרות? ואיך מחיר המבצע גורם לאדם לרצות משהו שהוא לא רוצה? ועוד.

והעניין הוא, שלפעמים האדם בוחר באפשרות שרעה לו לכשעצמה, בגלל שהיא טובה בעיניו ביחס לאפשרויות רעות אחרות שיש לו. לדוגמה נניח שרוצים למכור לך מוצר שאתה לא צריך ושאפילו יגרום לך נזק, במקרה כזה כמובן שאתה לא תרצה לרכוש את המוצר, כי הוא יעשה לך רע ואתה לא צריך אותו. כי כדי שתרכוש את המוצר, אתה צריך להרגיש שהבחירה שלך טובה לך ושהיא עושה לך טוב ולא רע. אז אם יציעו לך לבחור בחירה שעושה לך רע, כנראה שלא תבחר בה.

אבל אם יתנו לך אפשרות לבחור בין כמה אפשרויות בחירה רעות, כאשר אחת מהן תהיה מאוד טובה ביחס לשאר האפשרויות הרעות, הרי שזה יכול לגרום לך להרגיש שהאפשרות הזאת טובה. וממילא אתה תרכוש את המוצר ותבחר באפשרות שאתה מרגיש שהיא יותר טובה מכל שאר האפשרויות, לא בגלל שהאפשרות עצמה טובה לך לכשעצמה, אלא בגלל שאתה מרגיש שהיא טובה ביחס לכל שאר האפשרויות שיש לידה.

ואז ממילא התחושה שהאפשרות הזאת טובה, ביחס לאפשרויות שלידה, נהיה כך כל חזקה, שהאדם מרגיש כאילו האפשרות עצמה טובה לכשעצמה בפני עצמה ואז האדם עשוי לבחור באפשרות הזאת, למרות שלכשעצמה היא רעה.

לדוגמה: נניח שאתה לא רוצה ולא צריך לרכוש מאכל מסוים. ונניח שיגידו לך שיחידה אחת שלו עולה 10 ש"ח ו 10 יחידות שלו עולות 20 ש"ח. טוב מכדי להיות אמיתי? אז מה! נניח שזאת האמת. עכשיו, ברור שהאפשרות של 10 יחידות ב 20 ש"ח היא מצוינת והיא טובה מכדי להיות אמיתית, ביחס לאפשרות של יחידה אחת ב 10 ש"ח. והתחושה הזאת, שבה האדם חווה שהאפשרות השניה היא מאוד טובה ביחס לאפשרות הראשונה, התחושה הזאת גורמת לאדם להרגיש שהאפשרות היא טובה, לא רק ביחס לאפשרות הגרועה האחרת, אלא גם ביחס לעצמה, בפני עצמה. וככה האדם עשוי לרכוש את המוצר, למרות שבפני עצמו הוא לא באמת טוב.

ובעניין הזה יש לוגיקה שלמה של לתת ללקוח לבחור מבין כמה אפשרויות גרועות באופן ספציפי וגם באופן כללי לתת אפשרויות בחירה ללקוח, ודרך אפשרויות הבחירה לנתב אותו להיכן ולמה שרוצים שהוא יעשה.

לסיכום: כדאי לשים לב לכך, שזה שמשהו טוב ואולי אפילו מצוין ביחס לאפשרות גרועה אחרת, זה לא הופך את הדבר עצמו לטוב בפני עצמו.
חכם תת המודע לקנות מוצר אפשרויות גרועות מניפולציה על תת המודע לרכוש איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח איך לרצות משהו אפשרויות גרועות ללקוח לעשות מבצעים לרצות משהו איך הנחה משפיעה איך להשפיע על הלקוח איך להשפיע על לקוח איך לעשות מבצע מכירות איך לקבוע מחיר איך לקנות מוצר איך לתמחר איך לתמחר מחיר מבצע איך מבצע משפיע על הלקוח איך מחיר מבצע הופך רע לטוב איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח איך עובדים מבצעי מכירות אפשרויות בחירה אפשרויות בחירה גרועות אפשרויות בחירה ללקוח אפשרויות בחירה של לקוח אפשרויות גרועות אפשרויות גרועות ללקוח אפשרויות ללקוח בחירה בחירה ללקוח בלאק פריידי גרוע האם לעשות מבצע האם לתת ללקוח אפשרויות בחירה המוח הנחה הנחה משפיעה הנחות חכם חכמה יום שישי השחור להשפיע על הלקוח להשפיע על לקוח להשפיע על לקוחות למה לעשות מבצעים לעשות מבצע לעשות מבצע מכירות לעשות מבצעים לקבוע מחיר לקוח לקוחות לקנות לקנות את המוצר לקנות את המוצר שלך לקנות מוצר לרכוש לרכוש את המוצר לרכוש מוצר לתמחר לתמחר מחיר מבצע לתת ללקוח לתת ללקוח אפשרויות לתת ללקוח אפשרויות בחירה לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות לתת ללקוח אפשרות לתת ללקוח לבחור לתת ללקוחות מבצע מבצע מכירות מבצע שובר שוק מבצעי מכירות מבצעים מבצעים משפיעים מוח מוצר מחיר מחיר מבצע מחיר מבצע הופך רע לטוב מכירה מכירות עובד עובדים פסיכולוג פסיכולוגיה פסיכולוגיה של מבצעי מכירות פסיכולוגיות פסיכולוגים צרכנות צרכנות חכמה צרכנות נבונה צרכנות נכונה קביעת מחיר שיווק שיווק ומכירות שיטות שיטות שיווק תמחור תמחור מחיר מבצע
לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק
...בחירה, ובפרט כאשר נותנים ללקוח גם אפשרות גרועה יחסית, כדי לדחוף אותו אל האפשרות שיותר טובה עבורו, צריכים לשים לב לכך, שאפשרויות הבחירה הגרועות שאנחנו נותנים ללקוח, לא יראו אפשרויות גרועות מידי. במובן שחייבים לוודא שלא מציעים ללקוח אפשרויות בחירה, כאשר חלק מאפשרויות הבחירה של הלקוח, יראו מוזרות מידי ולא הגיוניות מידי עבור הלקוח. כי אם בתוך כל האפשרויות שאנחנו נותנים ללקוח, ניתן לו גם אפשרות מאוד גרועה בעיניו, זה עלול לגרום ללקוח לחשוב שאנחנו מרמים אותו וכיוב, ואז זה עלול לגרום לו לא לרצות לבצע איתנו...
מבצעי מכירות, איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר מוצר? איך למכור מוצר זול? איך למכור מוצר בהנחה? איך להציג הנחה על מוצר? איך להציג יתרון של מחיר זול? איך לפרסם מחיר זול? איך למכור בזול? איך להציג את המחיר הכי זול? תחרות מחירים
...מוצר טוב, אבל רוכש אותו בזול. ולא שהוא רוכש מוצר לא הכי טוב, בגלל שהוא הכי זול. ולכן איש המכירות צריך לדעת שכאשר הוא מנסה לגרום ללקוח לרכוש מוצר שנמצא כרגע במבצע והנחת מחיר, על איש המכירות להיזהר שלא בטעות הלקוח יחשוב שכאילו כדאי לו לרכוש את המוצר רק בגלל המחיר. ואיש המכירות צריך להעביר ללקוח את המסר, שהמוצר הזה שווה פי כמה וכמה וכולי. אבל כרגע יש הנחה מסיבה כלשהי... וכרגע העסקה של הלקוח, תהיה עוד יותר טובה ללקוח, גם בגלל המחיר. אבל לא לשדר ללקוח, שכדאי לו לבצע את העסקה רק או בעיקר בגלל המחיר. לסיכום:...
האם לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה?
האם לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה?
...אם תיתן לו הנחה משמעותית, אתה עדיין תגדיל את ההכנסה והרווח הכולל של העסק. הנחה כמותית נתפסת כמהלך שעשוי לעודד לקוחות לקנות יותר, ובכך להגדיל את מחזור המכירות ואת התזרים המיידי. אולם, אליעד כהן מדגיש שזוהי גישה חלקית בלבד, ואינה מתחשבת בשאלה החשובה - מהי העלות האלטרנטיבית של העסקה? עלות אלטרנטיבית - מה מפסידים כשנותנים הנחה? אליעד כהן מסביר את המונח עלות אלטרנטיבית בהקשר זה באופן ברור ומפורט. עלות אלטרנטיבית היא מה שאתה מפסיד בגלל הבחירה באפשרות מסוימת. למשל, אם אותו יבואן רכב יחליט לתת הנחה משמעותית...
אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט?
אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט?
...המשתלמת ביותר עבורו, ומחפש את ההזדמנות הטובה ביותר. אפשרות לשחק עם מחירים: ניתן להציע חבילות יקרות לצד חבילות זולות יותר, כך שהלקוח ישווה ויחשוב שהוא מקבל תמורה טובה יותר. החסרונות בהצעת מגוון אפשרויות בלבול והתלבטות: ריבוי אפשרויות עלול להוביל את הלקוח להיסוס ולהתלבטות רבה, ולסופו של דבר למנוע ממנו לקנות בכלל. המתנה להזדמנויות טובות יותר: הלקוח עלול לחשוב שאם יש עכשיו מבצע, אולי בעתיד יהיה מבצע טוב יותר, ולכן הוא עשוי להמתין לפני שהוא מקבל החלטה. תחושת חוסר אמון: אם המחירים וההצעות משתנים כל הזמן...
הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה?
...ויש בזה כל מיני שיקולים, וגם שיקולים של איך הלקוח יפרש את הסיבה לכך שהוא קיבל הנחה? ואיך הסיפור שהלקוח יפרש על זה שהוא קיבל הנחה, איך זה ישפיע על הרצון שלו לרכוש? ואולי דווקא זה שהלקוח יקבל הנחה, זה יגרום לו לא לרצות לקנות? ועוד. במילים אחרות, לגבי הנחה ללקוח, צריכים לדעת, 1 - האם לתת הנחה, 2 - כמה לתת הנחה וגם 3 - איך לתת הנחה ללקוח. וכל אחד זה נושא בפני עצמו. ואיך לדעת האם לתת הנחה ללקוח? וכמה הנחה לתת ללקוח? ואיך לתת ללקוח הנחה? אלו כמובן נושאים שכל אחד מהם הסברתי במקומות אחרים. וכאן עיקר החידוד...
אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים, ניהול משא ומתן עסקי למתקדמים, להציע כמה הצעות גרועות, לתת ללקוח אפשרויות בחירה, לקוח שמציב אולטימטום, אסטרטגיות לניהול משא ומתן, אסטרטגיות של משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? עקרונות ניהול משא ומתן, איך מנהלים משא ומתן? איך לסגור עסקה בכל מחיר? תורת המשחקים במשא ומתן, חשיבה אסטרטגית, תורת המשא ומתן, משא ומתן לבכירים, משא ומתן למנהלים בכירים, עקרונות ניהול משא ומתן, יעוץ למנכלים, יעוץ למנהלי חברות, התנגדויות מכירה
...וכיוב. או אפשרות 5 - שאל תשלם הכל מראש, אל תקבל חצי מוצר, אל תתחייב לרכוש עוד, אל תיחשף לאפשרות שבה תשלם יותר אם יקרה X, אבל אל תקבל הנחה. כרגע כשיש כמה אפשרויות גרועות עבור הלקוח, הרי שהאפשרות הנוכחית נראית לו הרבה יותר טוב. ובמהות, כאשר הלקוח מבקש משהו, ואתה לא רוצה לתת לו את המשהו, אז ההתלבטות של הלקוח, היא בין האם לעבוד איתך בתנאים שלך, או לא לעבוד איתך. לעומת אם יש לו כמה אפשרויות בחירה גרועות עבורו, שאז חלק גדול מההתלבטות שלו, היא לא האם לעבוד איתך, אלא איך לעבוד איתך. ואז יש יותר סיכוי שהוא...
אסטרטגיות משא ומתן, האם להתחיל מהאפשרות הכי טובה עבורך? הכנסת עיזים למשא ומתן, אסטרטגיית נסיגה במשא ומתן, אסטרטגיית חילוץ לאחור במשא ומתן, איך להתחיל משא ומתן? איזו הצעה להציע ללקוח? כמה כסף לבקש מהלקוח? סימולציות משא ומתן, דינאמיקה במשא ומתן, איזו הצעה להציע ללקוח? איך להשיג את התוצאה הכי טובה? סיכוי סיכון במשא ומתן, ניהול משא ומתן, האפשרויות של הלקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה, לאפשר ללקוח לבחור, לבנות הצעות ללקוח, איך לחלץ לאחור במשא ומתן?
...איך לחלץ לאחור במשא ומתן? וכאן אסביר לגבי ניהול משא ומתן, האם תמיד עדיף לך להתחיל מהאפשרות הכי טובה עבורך ומקסימום לחזור אחורה. לדוגמה, נניח שאתה מנהל עם מישהו משא ומתן על שכר, ונניח שיש לך כמה אפשרויות להציע לגבי מבנה השכר. אז השאלה היא, האם עדיף לך להתחיל לבקש את האפשרות במקום 1 שהיא הכי טובה עבורך. ובמקסימום במקרה הגרוע ביותר, תוכל להתפשר לאפשרות 2 שהיא פחות טובה עבורך? והתשובה היא, שכל מקרה לגופו. כי לפעמים אם תתחיל באפשרות שהיא הכי טובה עבורך, כגון במקרה הזה תתחיל באפשרות 1, הרי שזה יכול לגרום...
איך להשיג מטרות? איך לעשות כסף גדול? האם להשוות מחירים? טעויות בהשגת מטרות, תעדוף שגוי בהשגת מטרות, למה חשוב לתעדף נכון? איך להצליח לעשות כסף גדול? איך לא להפסיד כסף גדול? הקצאת משאבים בצורה נכונה, חלוקת משאבים, איך לתעדף משאבים? כמות מוגבלת של משאבים, תעדוף משאבים מוגבלים, קביעת סדר עדיפויות, קביעת סולם עדיפות, לקבוע סדר עדיפויות, השוואת מחירים, איך לחסוך כסף? לעשות כסף קטן, לחשוב בגדול, לא לחשוב בקטן, להגדיל ראש, צרכנות חכמה, צרכנות נבונה
...שיש לך. כמו כן יש הרבה פעולות שאתה בכלל לא עושה ולא מגיע אליהן, כי אין לך אליהן זמן, יכולת תשומת לב וכולי, שגם הן יכולות להשפיע על כמות הכסף שיש לך. ועליך לדעת, שכמות המשאבים הנפשיים שלך, מוגבלת. ואתה צריך לדעת, היכן להשקיע את משאבי הזמן, הקשב, והריכוז שלך. נניח לדוגמה שאתה צריך לעשות השוואת מחירים של 100 מוצרים. ואתה יודע שאתה יכול לעשות השוואה רק של 10 מוצרים מתוכם ולא של 100. אז איזה מוצרים הכי כדאי לעשות בהם השוואת מחירים? תשובה: במוצרים שבהם אתה חושב שההשוואה שלך, אולי תחסוך לך הכי הרבה כסף...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות גרועות ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, בלאק פריידי, יום שישי השחור, שיטות שיווק ומכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: יום שישי השחור, איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: יום שישי השחור, כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול נפשי, מגשר, גישור בנושא יום שישי השחור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5313 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 11:54:17 - wesi1