אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טענות מוחלטות ✔NLP / שכנוע / רטוריקה - איך לעשות מניפולציה על תת המודע של האדם? איך ליצור התניה סמויה? איך להפוך טענה יחסית לטענה מוחלטת? איך לשכנע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 NLP / שכנוע / רטוריקה - איך לעשות מניפולציה על תת המודע של האדם? איך ליצור התניה סמויה? איך להפוך טענה יחסית לטענה מוחלטת? איך לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה?
וכאן אבאר עוד דרך ועוד שיטת שכנוע ומניפולציה, איך באפשרותך לשתול מחשבות בתת המודע של אדם אחר, ולגרום לו לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה, ולחשוב את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב.

והדרך לכך היא, על ידי זה שמנצלים את נקודת התורפה של האדם במערכת הדימויים שלו, ויוצרים אצלו הקבלה שגויה ואנלוגיה שגויה, בין מושגים שהוא בטוח לגביהם, לבין מושגים שהוא לא בטוח לגביהם ושהוא צריך לקבל החלטה בקשר אליהם.

לדוגמה: נניח שיש לאדם ספק האם לעשות דבר כלשהו, כגון לדוגמה האם לחסוך כסף או לבזבז כסף. ונניח שברצונך לשכנע את האדם לחסוך את הכסף. עכשיו, הדרך הרגילה לעשות זאת, היא על ידי זה שמנהלים עם האדם דו שיח רגיל, שבו מנסים להסביר לו כמה זה טוב לחסוך כסף וכמה זה רע לבזבז כסף וכולי.

אבל, יש כאן רמת תחכום עמוקה יותר, שבה אתה לא סתם משכנע את האדם השני, לחשוב כך או אחרת, כגון לדוגמה אתה לא סתם משכנע אותו לחסוך כסף, אלא אתה עושה את זה בדרך מניפולטיבית. שבה, אתה לוקח מושגים מעולם המושגים שלו, מושגים שלגביהם יש לו רמת וודאות גדולה יותר, לגבי זה שהם טובים או רעים.

וכאשר אתה משכנע את האדם ומסביר לו כמה זה טוב לחסוך כסף, אתה משתמש שם בהקבלה ובאנלוגיה למושגים מעולם המושגים של השומע, שאתה יודע שהוא מתייחס אליהם בצורה חיובית בוודאות. וכאשר אתה מסביר לו כמה זה גרוע לבזבז כסף, אתה משתמש במושגים שאתה יודע שבוודאות שהשומע יתייחס אליהם בצורה שלילית.

לדוגמה: נניח שאתה יודע שבסולם הערכים של השומע, הערך של כבוד עצמי, הוא ערך שמבחינתו של האדם השומע, זה מחויב המציאות שהוא ירצה שיהיה לו כבוד עצמי. ואתה יודע גם, שמבחינתו של האדם השומע, הערך של חוסר כבוד עצמי, בוודאות שהאדם השומע לא ירצה להזדהות איתו.

במקרה כזה לדוגמה, לפני שאתה מנסה לשכנע את האדם לחסוך את הכסף או לחשוב בצורה כלשהי / לרצות דבר כלשהו, עליך לשבת עם עצמך ולנסות לחשוב, איך זה שהוא יעשה את מה שאתה רוצה שהוא יעשה, איך זה בעצם מחזק את הכבוד העצמי שלו. ואיך זה שהוא לא יעשה את מה שאתה רוצה שהוא יעשה, איך זה הורס לו את הכבוד העצמי שלו.

או במילים אחרות, תנסה לחשוב עם עצמך, איך אתה יכול ליצור הקבלה ואנלוגיה של משל ונמשל, בין הדבר שנתפש כמאוד טוב עבור השומע, לבין הדבר שאתה רוצה שהוא יעשה. ובין הדבר שנתפש בעיניו כמאוד רע, לבין הדבר שאתה לא רוצה שהוא יעשה.

וכאשר אתה משכנע אדם אחר בדבר כלשהו, אם ברצונך לשכנע אותו בקלות, עליך להשתדל כמה שיותר ליצור אצל השומע התניה מחשבתית ודימוי מחשבתי, בין האפשרות שאתה רוצה שהוא יבחר מתוך האפשרויות שיש לו, לבין הערך שאתה יודע שהוא מאוד רוצה אותו. ועליך ליצור גם הקבלה ודימוי מחשבתי, בין הדבר שאתה לא רוצה שהוא יעשה, לבין הדבר שאתה יודע שהוא לא היה רוצה להזדהות איתו.

ואחדד: כי לכאורה, כל תהליך של שכנוע שבו אתה רוצה לשכנע מישהו על משהו שהוא טוב ועל דבר אחר שהוא רע, הרי תמיד השכנוע הוא באמצעות זה שלוקחים את סולם הערכים הקיים של האדם, ומסבירים לאדם, כיצד הדבר שאתה רוצה שהוא יחשוב שהוא טוב, כיצד הוא תואם את הערכים הטובים שלו, ולהפך. אז מה כאן מהות החידוד של העניין?!

והעניין הוא, שברמה העקרונית, אכן כל תהליך של שכנוע, לוקח את סולם הערכים הקיים של האדם, ומנסה לגרום לאדם ליצור התאמה ודימוי פנימי, בין הדבר שרוצים שהוא יחשוב, לבין הדברים שהוא כבר רוצה לחשוב והדברים שבהם הוא מאמין. לדוגמה, אל תעשה X, כי זה יגרום לך לנזק Y. שבעצם יוצרים אצל האדם חיבור, בין ה X, לבין הדבר שהוא כבר חושב שהוא רע, בלי קשר לניסיון השכנוע עצמו.

אבל כאן יש חידוש עמוק יותר, והוא שאם רוצים שהשכנוע יצליח, לשם כך יש להשתמש בשכנוע של האדם, בדברים שלגביהם יש לאדם את רמת הוודאות הגדולה ביותר לטוב ולרע.

שזה אומר, שלפני שאתה מנסה לשכנע מישהו במשהו, שלב ראשון עליך לזהות את סולם הערכים שלו ולדעת מהי מערכת האמונות שלו. ואיזה דברים בעיניו נתפשים כרעים ושקריים ואיזה דברים נתפשים בעיניו כטובים וכאמיתיים. ואיך עושים את זה? תשובה: באמצעות דו שיח כללי עם האדם, לגבי הרצונות / אמונות / מטרות / ערכים שלו וכיו"ב.

ואחרי שאתה יודע מהו סולם הערכים של האדם השני, עכשיו עליך למיין את סולם הערכים של האדם, לפי רמת הוודאות שיש לאדם השומע, לגבי כל אחד מהערכים שלו. שזה אומר, שבפועל נניח שהאדם חושב על 3 דברים שהם דברים טובים. עכשיו, ברמה העקרונית, עליך לגרום לאדם לחשוב על דבר רביעי, שהוא דומה מאוד לאותם 3 דברים שהוא חושב שהם טובים.

אבל, כדי שהשכנוע יהיה יותר בקלות, לשם כך עליך לקחת את אותם 3 ערכים שאתה חושב שהאדם השני חושב שהם טובים, ועליך לנסות להבין, מתוך 3 הערכים האלו, מהו הדבר שבעיני האדם השומע, הוא הדבר שלגביו יש לו את רמת הוודאות הגדולה ביותר, שהוא באמת טוב.

או ברמה המופשטת יותר, תאתר את המחויב החיובי ביותר עבור האדם, בתוך סולם הערכים שלו, ואת המחויב השלילי ביותר עבור האדם השומע, בתוך סולם הערכים שלו.

מחויב = דבר שהאדם בטוח בו ברמת וודאות גדולה ביותר. אפשרי = דבר שהאדם לא בטוח בו ברמת וודאות גדולה ושיש לו ספקות לגביו. מחויב חיובי = דבר שהאדם בטוח ברמת וודאות גדולה ביותר, שהוא אכן חיובי וטוב. ומחויב שלילי = דבר שבעיני האדם נתפש כדבר רע, ברמת וודאות גדולה ביותר ללא ספק.

כי אם ניקח את סולם הערכים של האדם, ונבקש מהאדם לרשום 10 דברים שנראים לו כדברים טובים / רעים. ואח"כ נבקש ממנו לדרג כמה טובים / רעים הערכים האלו, בוודאי שהאדם לפחות בתת המודע שלו, יראה שלמרות שהוא חושב על הרבה דברים שהם טובים, עדיין יש דברים שהוא יותר חושב שהם טובים, ביחס לדברים אחרים שהוא חושב שהם טובים. וכיו"ב לגבי הדברים הרעים, שיש דברים שהאדם יותר בטוח שהם רעים, מאשר דברים אחרים. וכפי שביארתי את זה במקומות אחרים.

וכדי ששכנוע יהיה אפקטיבי ויותר קל, לשם כך, כאשר אתה מנסה לגרום לאדם השני להתייחס אל דבר כלשהו בצורה חיובית וטובה, עליך לא סתם לנסות להסביר לו כמה הדבר הזה הוא טוב, אלא עליך לנסות לשכנע את האדם השני, שהדבר שאתה רוצה שהוא יסכים איתו, הוא דומה כמה שיותר, לאותו הדבר שהוא כבר בטוח בו כמה שיותר שהוא טוב.

וכאשר אתה רוצה לגרום למישהו לא לעשות איזה דבר, עליך לדוגמה לקחת את רשימת הדברים הרעים שאתה חושב שהוא מתייחס אליהם כרעים. ועליך לגרום לאדם השני לחשוב, שהדבר שאתה רוצה שהוא יחשוב שהוא רע, שהוא קשור לדבר הרע ביותר בסולם הערכים ובסדרי העדיפויות של האדם השני.

כי אפשר סתם לנסות לשכנע מישהו במשהו, ואפשר גם לנסות לחשוב לפני מעשה, ולנסות לחשוב איך גורמים לתת המודע של האדם השני, ליצור התניה סמויה בתת ההכרה שלו, בין הדברים שהוא מאוד אוהב, לבין הדברים שאתה רוצה שהוא יעשה / יחשוב. ועליך להיות יצירתי ובעל רמת תחכום גבוהה, כדי לדעת לחבר אצל האדם השני, את הדבר שאתה רוצה שהוא לא יעשה, לבין הדבר שאתה יודע שהאדם השני הכי לא רוצה שיקרה לו.

ועוד אחדד, כי לכל אדם, יש מילים דוחות ויש מילים מושכות. ומילים דוחות, הן מילים שכאשר האדם שומע אותן, הוא חש כלפיהן סוג של דחייה. ומילים מושכות, הן מילים שכאשר האדם שומע אותן, הוא חש כלפיהן תחושה של משיכה. וכאשר אתה משכנע את האדם השני, עליך להשתמש כמה שיותר במילים מושכות, כאשר אתה מדבר על מה שאתה רוצה שהוא יעשה / יחשוב, וכמה שיותר במילים דוחות, כאשר אתה מדבר איתו על מה שאתה רוצה שהוא לא יעשה / יחשוב.

דהיינו, ליצור אצל האדם התניה תת הכרתית, בין המילים שדוחות אותו, לבין הדבר שאתה רוצה שהוא יתרחק ממנו. ובין המילים שמושכות אותו, לבין הדבר שאתה רוצה שהוא יעשה אותו.

ויש כאן עוד עומק של מניפולציה על התת מודע, והוא שכאשר אתה מדבר עם אדם, ומשתמש במילים שמושכות אותו ומדבר איתו על דברים שהוא חושב שהם מאוד טובים, אוטומטית המוח של האדם עובר למצב של תחושת נוחות, שבה הוא מרגיש בנוח ומרגיש טוב עם מה שאומרים לו, והוא פחות חשדן לגבי מה שאומרים לו.

וכאשר אתה משתמש בשיחה במילים שדוחות את האדם, אוטומטית בתת המודע שלו הוא חש תחושה של דחייה. שהיא מושלכת גם לגבי הדבר הנוסף שאתה מדבר איתו עליו. שזה בעצם אומר, שתת המודע של האדם, לוקח את התחושה הטובה שיש לו, כאשר הוא שומע מילים מושכות, ומרחיב אותה בהתייחסות שלו, גם לגבי הדבר שאתה רוצה שהוא יסכים איתו. ותת המודע של האדם, לוקח את התחושה הרעה שהוא מרגיש כאשר הוא שומע דברים מסוימים, והוא מקשר ומחבר אותם בצורה לא מודעת, לשאר הדברים האחרים שאמרת לו באותו הרגע, דברים שאתה רוצה שהוא יתייחס אליהם בצורה שלילית.

ואתה בעצם יוצר התניה אסוציאטיבית בתת ההכרה של השומע, בין התחושות הרעות / טובות שאתה מציף בו באופן יזום, לבין שאר האינפורמציה שאתה חושף בפני האדם, כאשר הוא במצב של אותן התחושות.

ועוד אוסיף ואומר, שצריך כמובן לעשות זאת בצורה מאוד מתוחכמת ולא בצורה שקופה מידי. דהיינו, עליך לקחת את הדבר שהאדם חושב שהוא הכי טוב, ולגרום לו לחשוב שהוא תלוי בדבר שאתה רוצה שהוא יעשה / יחשוב. אבל עליך לעשות זאת בצורה שתיראה טבעית לשומע. ושהוא לא ירגיש / יחשוד, שמנסים לעשות עליו כאן מניפולציה.

והוא יכול להרגיש שעושים עליו מניפולציה, אם הוא לא יראה מספיק טוב, את הדימוי שיש בין סולם הערכים שלו, לבין הדבר שאתה מנסה לשכנע אותו. כמו לדוגמה "אם לא תאכל, יבוא שוטר". שהילד מפחד מהשוטר. ומנסים לגרום לו לחשוב, שאם הוא לא יאכל, אז זה יעניש אותו עם המפגש עם השוטר. אבל הילד מבין שזאת מניפולציה, כי הוא לא רואה את הקשר שיש בין השוטר לבין זה שהוא לא יאכל.

וכאשר האדם מרגיש שעושים עליו מניפולציה, אז אח"כ קשה לו עוד יותר להשתכנע, גם אם מביאים לו טיעונים חזקים יותר וכולי.

ולכן המסר הוא, שצריך לדעת איך לעשות את זה בצורה מאוד משכנעת, שבה לוקחים את הדברים שהכי חשובים לאדם, ומצליחים לשכנע אותו, שהם תלויים וקשורים בדבר שאתה רוצה שהוא יחשוב / יעשה וכולי. שאז האדם לא רואה את המניפולציה שעושים עליו.

ועכשיו אסביר עוד יותר לעומק את המניפולציה הנ"ל. מה בדיוק עומד מאחוריה, ואיך לעשות אותה בצורה עוד יותר טובה.

והרעיון הוא, שמי שהוא מספיק חכם ויש לו מספיק שכל, הוא יודע את הקשר שיש בין כל שני רעיונות בעולם. כי כל הדברים שיש בעולם, תלויים אחד בשני. וכל פעולה שהאדם עושה וכל מחשבה שהאדם חושב וכל רעיון שהאדם מזדהה איתו, זה בעצם גורם בצורה עקיפה גם לכל דבר אחר שיכול לקרות וזה בעצם אומר על האדם, כל דבר שיכול להיאמר.

לדוגמה: אם תצליח במבחן, זה אומר...
הדברים הרעים איך ליצור התניה ילדים עם פחד חוסר כבוד מהו הדבר בצורה משכנעת רוצה לשכנע הערכה עצמית חיובית לגרום לבחור הוא חושב ילד עם פחדים nlp nlp שכנוע איך להפוך איך להפוך טענה איך ליצור איך ליצור התניה איך ליצור התניה סמויה איך לעשות איך לעשות מניפולציה איך לעשות מניפולציות איך לשכנע איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו לעשות אתה רוצה המודע התניה התניה סמויה התניות טענה טענה יחסית טענה יחסית לטענה מוחלטת טענה מוחלטת טענות להפוך להפוך טענה ליצור ליצור התניה ליצור התניה סמויה לעשות מניפולציה לעשות מניפולציות לשכנע לשכנע מישהו לשכנע מישהו לעשות לשכנע מישהו לעשות מה לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה מה שאתה רוצה מודעות מוחלט מוחלטות מוחלטת מניפולציה מניפולציה על תת המודע מניפולציות נלפ על תת המודע רוצה רטוריקה רצון שאתה רוצה שכנוע שכנוע רטורי תת המודע תת המודע של האדם תת מודע תת מודע של האדם
הסקה מילולית, שאלות חשיבה מילולית, הכנה לפסיכומטרי, חשיבה לוגית, ההבדל בין כל לבין רק, ניתוח הנחות יסוד, מה ניתן להסיק? תרגול חשיבה מילולית, הכנה לפרק המילולי בפסיכומטרי, תרגול הבנה והסקה, פסיכומטרי מילולי
הסקה מילולית, שאלות חשיבה מילולית, הכנה לפסיכומטרי, חשיבה לוגית, ההבדל בין כל לבין רק, ניתוח הנחות יסוד, מה ניתן להסיק? תרגול חשיבה מילולית, הכנה לפרק המילולי בפסיכומטרי, תרגול הבנה והסקה, פסיכומטרי מילולי
... המילולי בפסיכומטרי, שבו מוצגות טענות מחויבות (אמיתות ודאיות) וטענות אפשריות, ועל הנבחן לזהות איזו מסקנה ניתן או לא ניתן להסיק מתוך הטענות. אליעד מחדד שהבסיס להצלחה בשאלות אלו הוא בהבחנה ברורה בין טענות מוחלטות לבין טענות לא מוחלטות, כמו בין כל לבין רק. מה ההבדל בין המילים כל ורק בשאלות מילוליות? אליעד כהן מסביר באריכות את ההבדל המהותי בין המילה ...
NLP למתקדמים / לימוד NLP - סיבה ותוצאה - איך משפיעה כמות הסיבות והנימוקים שאתה נותן, על כושר השכנוע שלך? ואיך משפיע המיקום של הנימוקים שלך בתוך הטענות שלך, על יכולת השכנוע שלך? איך ליצור הסכמה? איך לשכנע?
NLP למתקדמים לימוד NLP - סיבה ותוצאה - איך משפיעה כמות הסיבות והנימוקים שאתה נותן, על כושר השכנוע שלך? ואיך משפיע המיקום של הנימוקים שלך בתוך הטענות שלך, על יכולת השכנוע שלך? איך ליצור הסכמה? איך לשכנע? וכאן אבאר עוד נושא בתורת השכנוע ובסודות השכנוע. והנושא הוא, ההשפעה של כמות הנימוקים והסיבות שאתה נותן לטענה שלך, על רמת ההסכמה של השומע עם הטענה שלך. וגם, ההשפעה של מיקום הנימוקים שלך ביחס לטענה שלך, על כושר השכנוע שלך. ואבאר גם, מה היתרונות והחסרונות שיש בהוספת סיבות ונימוקים לטענה שלך? וכמה סיבות להוסיף לטענה שלך? ובאיזה חלק של המשפט למקם את הסיבות לטענה שלך? ואיך באפשרותך לעשות מניפולציה שכאילו מחזקת רעיון כלשהו, כדי להחליש אותו? ועוד. לדוגמה: באפשרותך לומר למישהו אני רוצה שתעשה פעולה כלשהי וזהו בלי להוסיף שום ... שכאן הסיבה תוחמת משני הצדדים את התוצאה הרצויה. והשאלה היא, כיצד והאם כמות הנימוקים והסיבות שאתה מביא לטענה שלך, כיצד היא משפיעה על יכולת השכנוע ועל כושר השכנוע שלך. וכיצד המיקום של הנימוקים שלך, ביחס לטענה המרכזית שלך, כיצד המיקום משפיע על כושר ויכולת השכנוע שלך. וכדי להבין את העניין הזה לעומקו, לשם כך קודם כל יש להבין את המשמעות של הנימוקים של טענה כלשהי, ביחס לטענה כלשהי. והרעיון הוא, שכאשר אתה רוצה לשכנע מישהו ברעיון כלשהו, מצד האמת, הדבר החשוב ביותר לך, הוא שהוא יסכים עם הרעיון שלך, גם אם הוא לא יבין בדיוק למה הוא מסכים עם ... לעשות כך או אחרת, המטרה האמיתית של זה שאתה אומר לו את הסיבות, היא רק כדי לוודא שהוא באמת ישתכנע לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה. ואם היית יכול לדעת בוודאות של מאה אחוז, שהוא יעשה את מה שתגיד לו (גם לאורך זמן, אם זה חשוב לך), גם בלי שאתה צריך להתחיל ... שהוא יעשה כך או אחרת. והרעיון הוא, שיש סיבה ויש תוצאה. ויש סיבות ויש תוצאה שנובעת מהן. והתוצאה הרצויה, היא מה שאתה רוצה שיקרה בסופו של דבר. וכאשר אתה לא יודע איך להשיג את התוצאה הזאת בצורה ישירה ומהירה, אז אתה צריך להתחיל לנמק לאדם את הסיבות שבגללן אתה ... מי שהוא מספיק חכם, הוא יודע שלפעמים, כאשר אתה נותן סיבות ונימוקים לאיזה דבר, זה בעצם רק מחליש את הדבר שאתה רוצה לשכנע בו. ולמה? כי ברגע שאתה נותן סיבה למשהו, זה בעצם הופך אותו ממחויב לאפשרי ומאובייקטיבי לסובייקטיבי. זא שיש שתי דרכים ... לו קיום עצמאי, זה בעצם גם מחליש את המוטיבציה של האדם להסכים עם אותו הרעיון, וגם בנוסף זה פותח פתח לשאלות בתת מודע של השומע, מהסוג של: האם באמת הסיבות האלו מוצדקות?! והאם באמת הסיבות האלו מחייבות את הביצוע של התוצאה הרצויה?! כי אולי יש דרך להשיג ... אז איך תדע האם לנמק או לא לנמק את הדברים שלך? תשובה: לפי מה שאתה חושב שיש סיכוי גדול יותר שהוא ישתכנע במה שאתה רוצה לומר לו. אבל נימוקים והוספת סיבות, לפעמים, לא רק שהיא לא מחזקת את הטענה שלך, אלא לפעמים היא גם מחלישה את הטענה שלך. ועכשיו, אחרי שהסברתי את המשמעות ואת ההשפעה על תת המודע, של הוספת סיבות מחזקות לטענה כלשהי, עכשיו אסביר, כיצד המיקום במשפט של הסיבות ביחס לטענה, כיצד הוא משפיע על יכולת השכנוע שלך. כי אפשר לומר בגלל X תעשה Y שהסיבה מגיעה לפני התוצאה. ואפשר גם לומר תעשה Y בגלל X, שהסיבה מגיעה ... בגלל סיבה כלשהי, תעשה דבר כלשהו, אז ברגע שהאדם שומע את התחלת המשפט שאומרת בגלל סיבה כלשהי, בכך אוטומטית תת המודע של האדם שומע גם את המסר שאומר לו: הדבר הבא שאני הולך לומר לך, הוא לא באמת חשוב בפני עצמו, ואין באמת סיבה שתעשה אותו בפני עצמו, ... שאם היו אומרים לך אותו בפני עצמו, לא היית עושה אותו. ואת כל המסר הזה, ואת כל המשמעות הנרחבת שלו, כל זה רץ בתת המודע של האדם, כאשר הוא שומע משפט שמתחיל בנימוק כלשהו, לפני הטענה. ובו זמנית ומצד שני, כאשר ה
שאלות פרדוקסאליות, הוכחות לוגיות, טענות לוגיות, לדעת מה האמת, הוכחה שכלית, דבר והיפוכו, רטוריקה, דיבייטינג
שאלות פרדוקסאליות, הוכחות לוגיות, טענות לוגיות, לדעת מה האמת, הוכחה שכלית, דבר והיפוכו, רטוריקה, דיבייטינג
... פרדוקסאליות, הוכחות לוגיות, טענות לוגיות, לדעת מה האמת, הוכחה שכלית, דבר והיפוכו, רטוריקה, דיבייטינג למה לפעמים המוח קופץ בין מחשבות הפוכות? אליעד כהן מסביר מצב שבו אדם מחזיק במחשבה מסוימת, לדוגמה, הוא חושב: יש אור בחדר. מיד לאחר מכן מתעוררת אצלו שאלה ... כל השאלות שהיו נעלמו אחת אחת מאה אחוז נעלמו השאלות האלה, אתה לא שם לב מה המניפולציה שעשיתי נחזור על המניפולציה עוד פעם 100% זה פותר את כל. ש: בטוח שיש משהו שנשאר. אליעד: לא ולא נשארת שום שאלה מהשאלות שהיו. ש: שאלות אחרות שלא היו. אליעד: יפה זה מה שרציתי אני בכוונה דחפתי לו ...
שכנוע אנשים, הכנה למשפט, יעוץ לעורכי דין, ניהול משא ומתן, טענות נגדיות, הכנה למגשר, הכנה לפני משפט, טיפול בהתנגדויות, אמפטיה בבית משפט, מערכת המשפט
שכנוע אנשים, הכנה למשפט, יעוץ לעורכי דין, ניהול משא ומתן, טענות נגדיות, הכנה למגשר, הכנה לפני משפט, טיפול בהתנגדויות, אמפטיה בבית משפט, מערכת המשפט
... אנשים, הכנה למשפט, יעוץ לעורכי דין, ניהול משא ומתן, טענות נגדיות, הכנה למגשר, הכנה לפני משפט, טיפול בהתנגדויות, אמפטיה בבית משפט, מערכת המשפט מה חשוב לדעת על שכנוע אנשים והכנה למשפט? בהרצאה נידונה שורה של נושאים הקשורים לשכנוע, הכנה למשפט, יעוץ לעורכי דין, ניהול משא ומתן, טענות נגדיות והכנה למגשר. אחד המרכיבים המרכזיים של ההרצאה היה להבין כיצד לחשוב על ניהול טיעונים בבית משפט, כיצד להתכונן לעימותים עם הצד השני ואיך להתמודד עם ... אך לא תמיד מספיק להציג רק את העמדה שלך. במקרה שבו השופט ייתקל בטענות שמנוגדות לעמדתך, יש להסביר את הצד של המתנגד כדי להראות גם את האמת שבין השורות. בהקשר זה, אליעד מציין את הצורך להציג את הטענות של הצד השני בצורה חכמה, כך שכשיגיע הזמן להפריך אותן, יוכל להשיב עליהן בצורה מבוססת ומנומקת. מהו היתרון בהכנה מראש של טיעונים נגדיים? הכנה מראש של טענות נגדיות מצריכה לזהות את כל האתגרים האפשריים מצד הצד השני, ולהיות מוכנים להפריך אותם. כך, גם אם הצד השני יעלה טענה שנשמעת סבירה, תהיה לך תשובה מיידית ומבוססת שמנטרלת את עוצמתה, או במקרה הגרוע ביותר, מניחה את השדה הפסיכולוגי שבו יוכל השופט להימנע מהזדהות עם הטענה. החכמה היא לנטרל את כל התנגדות אפשרית מראש, ולמצוא את הדרך להקדים תרופה למכה. מהי האמפתיה בבית משפט ומה תפקידה? במהלך ההרצאה, אליעד מתאר את האסטרטגיה בה ... לכן, אחד הכלים החשובים הוא לנסות להקדים את המגשר ולהציג את הטענות בצורה כזו שתחזק את העמדה שלך ותחזיר את השיח למסלול הרצוי. במיוחד במקרה שבו המגשר נוטה להיכנס לדיונים טכניים, כדאי להציג את הטיעונים בצורה מסודרת, משכנעת ... למעסיקים או ספקים ולקוחות, אם אתה מבין את הנסיבות מאחורי טענות הצד השני, תוכל להציג את ההגנה שלך בצורה הרבה יותר מבוססת ובעלת עומק, מה שימנע את ההתנגדות וייתן לך יתרון במהלך השיחות. כיצד להתמודד עם טענות חלשות במשפט? כמו כן, בהרצאה ניתנה דוגמה מאוד חשובה בה הסביר אליעד כיצד יש להתמודד עם טענות שלא בהכרח נראות מבוססות אך עשויות להרתיע את השופט. לדוגמה, כשיש טענה שהצד השני לא ביצע עבודה, יש להימנע מלהגיד לא שילמו לי, אלא לציין את כל התהליך שהוביל לאי ביצוע העבודה בצורה מסודרת ומנומקת. ככה, תחושת האמפתיה של השופט לא ... אלא יאפשר לו לראות את התמונה המלאה. מהי הדרך הנכונה להציג טענות נגדיות במשפט? במהלך המשפט, יש להציג את הטענות שלך בצורה שתציג את היתרונות שלך מבלי להיראות כמתנגד לצד השני. אם אתה יכול לנטרל את הטענה השנייה מראש ולהסביר מדוע היא לא רלוונטית, תוכל לשלוט בדיון ולהשאיר את השופט או המגשר במצב שבו יש להם את הכלים להחליט באופן אובייקטיבי. שכנוע אנשים הכנה למשפט ייעוץ לעורכי דין ניהול משא ומתן טענות נגדיות הכנה למגשר אמפתיה בבית משפט ...
סיבתיות, סיבה ותוצאה, לוגיקה, ניתוח הוכחה, ניתוח טענה, איך לנתח תהליך? איך לנתח חוקיות? איך להבין דברים? איך לברר את האמת? יחסי סיבה תוצאה, עיקרון הסיבתיות, למה דברים קורים? לגלות מה הסיבה
סיבתיות, סיבה ותוצאה, לוגיקה, ניתוח הוכחה, ניתוח טענה, איך לנתח תהליך? איך לנתח חוקיות? איך להבין דברים? איך לברר את האמת? יחסי סיבה תוצאה, עיקרון הסיבתיות, למה דברים קורים? לגלות מה הסיבה
... סיבה ותוצאה, לוגיקה, ניתוח הוכחה, ניתוח טענה , איך לנתח תהליך? איך לנתח חוקיות? איך להבין דברים? איך לברר את האמת? יחסי סיבה תוצאה, עיקרון הסיבתיות, למה דברים קורים? לגלות מה הסיבה איך לנתח תהליך בצורה נכונה ... של רוב האנשים היא שלכל אירוע או תוצאה יש סיבה ספציפית. אליעד מסביר שכאשר מישהו טוען שדבר מסוים (א) הוא תוצאה של דבר אחר (ב), חשוב לא לקבל מיד את הטענה אלא לשאול שלוש שאלות עיקריות שדרכן ניתן לנתח את התהליך לעומק ולוודא את אמיתות הסיבתיות. מהן שלוש השאלות שצריך לשאול כדי לנתח סיבתיות? כדי לנתח יחסי סיבה ותוצאה ...
טענות של מחזירים בתשובה, האם יש אלוהים? איך ניתן לדעת משהו? מהי האמת? איך ניתן לדעת מהי האמת? אמת אובייקטיבית, הוכחות שיש אלוהים, חזרה בתשובה, אתאיזם, הוכחות שאין אלוהים
טענות של מחזירים בתשובה, האם יש אלוהים? איך ניתן לדעת משהו? מהי האמת? איך ניתן לדעת מהי האמת? אמת אובייקטיבית, הוכחות שיש אלוהים, חזרה בתשובה, אתאיזם, הוכחות שאין אלוהים מהי הדרך לדעת אם יש אלוהים? בהרצאה עוסקים בטענות של מחזירים בתשובה, בעיקר סביב השאלה האם יש אלוהים, כיצד אפשר לדעת משהו ומהי האמת. נוגע גם בשאלות של אובייקטיביות האמת, הוכחות לקיומו של אלוהים, ... הדתית. אליעד כהן מציג את הדעות השונות של דתי מול אתאיסט, ומראה את הקשיים הקיימים בטיעונים לשני הצדדים. אליעד לא מתמודד עם טענות דתיות דווקא אלא פועל להציג את הבעיה בהבנת מושג הוודאות. כלומר, הוא מעלה את השאלה מהו הידע שאנחנו יכולים לדעת במאה אחוז. במהלך השיחה, שמדובר ... של האמת, אלא מציגה את המורכבות שבמציאות שלנו. כאשר טוענים דבר מה, האם אנחנו יכולים לדעת בוודאות שזה נכון או שמא זהו רק דימוי? טענה מרכזית היא שהאמת תלויה בפרספקטיבה האישית של כל אדם, וישנם כמה שלבים שניתן לעבור בהם בתהליך החיפוש אחרי האמת. על פי אליעד, כל אחד יכול למצוא את הדרך האישית שלו לברר את האמת, וייתכן שהיא שונה עבור כל אדם. כמו כן, כל אדם יכול לקיים טענות מבלי שהן בהכרח מבוססות על מציאות מוחלטת. במהלך השיחה, אליעד מציין את הקושי בהבנת המושגים הפילוסופיים והדתייים במקביל. אם כל מה שאנו רואים הוא ... חוויות אישיות שמובילות לאמונה באלוהים. בסופו של דבר, הוא מציב את השאלה איך נוכל לדעת בוודאות האם יש או אין אלוהים, תוך ניתוח טענות מקראיות ודתיות שונות שמציגות את האל כמקור לכל הידיעות וההבנות. מהי הדרך להוכיח את הקיום של אלוהים? הנושא המרכזי בהרצאה הוא שאלת ההוכחות לקיום ...
ניתוח תהליך לוגי, איך לנתח תהליך? לוגיקה, תוכי נושך, התנהגות של בעלי חיים, ניתוח סיבתיות, איך להפריך טענה?
ניתוח תהליך לוגי, איך לנתח תהליך? לוגיקה, תוכי נושך, התנהגות של בעלי חיים, ניתוח סיבתיות, איך להפריך טענה?
... לנתח תהליך? לוגיקה, תוכי נושך, התנהגות של בעלי חיים, ניתוח סיבתיות, איך להפריך טענה? איך לנתח תהליך לוגי ולבדוק האם טענה נכונה? אליעד כהן מסביר בהרצאה כיצד לנתח בצורה מדויקת תהליכים לוגיים, איך לבדוק האם טענה מסוימת נכונה או שגויה, וכיצד ניתן להפריך או לאמת טענות באמצעות חשיבה ביקורתית והגיונית. הוא משתמש בדוגמה מפורטת של תוכי שמגיב בצורה ... מציע הסבר וטוען כי הסיבה שהאורח הותקף היא בגלל הפחד שהאורח שידר לתוכי. לפי הטענה, אילו היה האורח ניגש לתוכי בביטחון עצמי וללא פחד, התוכי היה מגיב אליו באופן ידידותי ולא היה תוקף אותו. איך להוכיח או להפריך טענה לוגית? כדי להפריך או לאשר את הטענה הזאת, אליעד מסביר שצריך לבדוק אם הטענה נכונה במאה אחוז מהמקרים. אליעד מביא דוגמה ברורה לכך: אם נניח שבאמת תוכי מגיב ... שלא מפחד לעולם לא יותקף. אך אם קיים אפילו מקרה אחד שבו תוכי תקף אדם שלא פחד, הטענה מיד הופכת לשגויה. אליעד ממשיך ומציע דוגמאות ספציפיות להפרכה: הוא מבקש לחשוב על ... הוא מראה כיצד ניתן לבדוק בצורה מדויקת ואובייקטיבית האם הקשר הסיבתי שהוצע על ידי הטענה אכן קיים או לא. מה המשמעות של דוגמאות נגדיות בתהליך הלוגי? אליעד מסביר שברגע שמצאנו דוגמה נגדית אחת בלבד, הטענה שהועלתה נפסלת מיד, משום שטענה לוגית אמיתית חייבת להיות נכונה במאה אחוז מהמקרים ללא יוצא מהכלל. לפיכך, כל טענה לוגית ניתנת לבדיקה פשוטה וברורה: צריך למצוא מקרה אחד שסותר את הטענה, וזה יספיק כדי להפריך אותה לחלוטין. הוא גם מבהיר נקודה נוספת: ישנן סיבות רבות ... נכונות? אליעד מסיים בהמלצה ברורה: על כל אדם לבצע בדיקה פשוטה ומדויקת עבור כל טענה או אמונה שעולה בראשו, ולשאול את עצמו האם הטענה הזו נכונה במאה אחוז מן המקרים. אם האדם ימצא אפילו דוגמה אחת שבה הטענה לא נכונה, הוא חייב לפסול את הטענה ולהימנע מלסמוך עליה. איך להפריך טענה לוגית? האם פחד גורם לתוקפנות? מהי חשיבה ביקורתית? האם תוכים מרגישים פחד של בני אדם? ...
מהי אמונה לפי רבי נחמן מברסלב? אמונה עם שכל, אמונה בלי שכל, איך להחזיר בשאלה? איך להתווכח עם דתיים? שאלת הבחירה והידיעה, שכר ועונש, איך להתווכח? איך לשכנע דתי? טענות אתיאיסטיות, להחזיר מישהו בשאלה
... עם שכל, אמונה בלי שכל, איך להחזיר בשאלה? איך להתווכח עם דתיים? שאלת הבחירה והידיעה, שכר ועונש, איך להתווכח? איך לשכנע דתי? טענות אתיאיסטיות, להחזיר מישהו בשאלה מהי אמונה לפי רבי נחמן מברסלב? ... דווקא אם האמונה הייתה באמת מוחלטת, האדם היה משתגע או קורס, כי האמונה המוחלטת היא מעל ליכולות האנושיות. איך לשכנע דתיים ולהחזיר בשאלה? אליעד כהן מציע דרכים להתווכח עם דתיים ... בהכרח לא נכון. הדתי תמיד יכול לטעון שמדובר בנס או באירוע חד - פעמי בלתי מוסבר. לכן, כהן ממליץ להקצין את הטענות הדתיות עצמם, להוביל אותן למצב אבסורדי וליצור פרדוקס אצל האדם המאמין, במקום לנסות להוכיח לו שהדת לא בהכרח נכונה. למה טענות שכליות מובילות לכפירה לפי רבי נחמן? רבי נחמן מתאר שהשכל האנושי ... לעולם לא יוותרו על שכלם לחלוטין. מהי אמונה לפי רבי נחמן? איך להחזיר מישהו בשאלה? האם אמונה ושכל סותרים? איך לשכנע אדם דתי? האם אמונה בשכר ועונש היא כפירה? האם יש באמת בחירה חופשית? מהן טענות אתאיסטיות? ...
מי יותר חכם ממי? טיפש חכם, חכם טיפש, החוכמה שבטיפשות, טרולים חכמים, טענות של דתיים, הוכחות טיפשיות, טעויות לוגיות, גאון או משוגע, מי יותר קרוב לאמת? משוגע או גאון, חכם יותר ממשוגעים, טיפשות חכמה
מי יותר חכם ממי? טיפש חכם, חכם טיפש, החוכמה שבטיפשות, טרולים חכמים, טענות של דתיים, הוכחות טיפשיות, טעויות לוגיות, גאון או משוגע, מי יותר קרוב לאמת? משוגע או גאון, חכם יותר ממשוגעים, טיפשות חכמה
... יותר חכם ממי? טיפש חכם, חכם טיפש, החוכמה שבטיפשות, טרולים חכמים, טענות של דתיים, הוכחות טיפשיות, טעויות לוגיות, גאון או משוגע, מי יותר קרוב לאמת? משוגע או גאון, חכם יותר ממשוגעים, טיפשות חכמה האם טיפש יכול להיות חכם יותר ממך? ... דבר מה ואומר שזה טיפשי, הוא למעשה פוסל את ההיגיון שהוא לא מכיר, ובכך הוא למעשה מעיד על חוסר ההבנה שלו עצמו. זו הסיבה שחשוב להבין לעומק את טענותיו של האחר, גם אם הן שגויות לחלוטין, מפני שזה מאפשר לך להתקרב לאמת בצורה הרבה יותר מלאה. אליעד מסכם ואומר שההבנה העמוקה של החשיבה של האחר, גם כשהיא שגויה, ...
איך להתמודד עם טענות של מחזירים בתשובה? ודע מה שתשיב למחזיר בתשובה, ויכוחים עם דתיים, שמירת מצוות, רבי נחמן דתי או חילוני, רבי נחמן כופר, רטוריקה, הבחירה והידיעה, להתווכח עם דתי, איך לשקר מישהו? איך לרמות מישהו? חלק 2
... להתמודד עם טענות של מחזירים בתשובה? ודע מה שתשיב למחזיר בתשובה, ויכוחים עם דתיים, שמירת מצוות, רבי נחמן דתי או חילוני, רבי נחמן כופר, רטוריקה, הבחירה והידיעה, להתווכח עם דתי, איך לשקר מישהו? איך לרמות מישהו? חלק 2 איך מתמודדים עם טענות של מחזירים בתשובה? כאשר מתווכחים עם מחזירים בתשובה ועם אנשים דתיים, חשוב קודם כל להבין את הטענות שלהם לעומק, לפני שמנסים להפריך אותן. אליעד כהן מסביר כי כדי להתמודד באופן יעיל עם טענות דתיות, תחילה יש לבדוק אם הטענה נכונה או לא. אם מוצאים שהטענה איננה נכונה, אז קל להפריך אותה. אבל מה קורה אם הטענה כן נכונה ועדיין רוצים לשכנע מישהו אחרת? כאן נכנסת הרטוריקה, היכולת לשקר במקצועיות. מה זה אומר לשקר במקצועיות? אליעד מסביר שלשקר במקצועיות פירושו לדעת היטב מה האדם שמולך אינו יודע. למשל, אם אדם אומר טענה מסוימת שאתה יודע שהיא נכונה, ובכל זאת אתה רוצה להוכיח לו שהיא לא נכונה, עליך להבין מה ההוכחות שהוא מביא לטענה שלו, ומה בתוך ההוכחות האלה הוא לא יודע בוודאות. לאחר מכן אפשר לנסות להסיט אותו לכיוון אחר, שהוא פחות בטוח בו. באופן זה ניתן לשכנע את האדם כי הטענה שלו שגויה, אף שהיא למעשה נכונה. לדוגמה, אם מישהו אומר שהוא בטוח שיש פיל בתוך כוס קטנה, אתה יכול להוכיח בקלות שהדבר בלתי אפשרי. אך מה קורה אם הוא טוען טענה שהיא לא ברורה מאליה? כאן חשוב לבדוק מה הוא יודע בוודאות ומה הוא רק חושב שהוא יודע, ועל סמך זה לנסות לשכנע אותו אחרת. איך מתמודדים עם טענות כמו עם ישראל הוא עם נבחר? אליעד מסביר כי אם מישהו אומר עם ישראל הוא עם נבחר, יש לבדוק קודם כל אם הטענה הזאת נכונה. האדם הטוען זאת מביא בדרך כלל הוכחות כמו ניצחונות במלחמות או פסוקים מהתורה. כדי להפריך את הטענה, יש לבדוק אילו הוכחות הוא מביא ואילו מהן מחויבות או הכרחיות כדי שהטענה תהיה נכונה. לדוגמה, אם הוא מביא הוכחות של הצלחות וניצחונות, צריך לבדוק האם אלו באמת מוכיחות את ... חופשית או אלוהים בורא עולם הם דברים שמי שבאמת מבין אותם, מפסיק להאמין בהם. האם כדאי לשכנע או לנסות לשקר? אליעד מדגיש כי לפני שמנסים לשכנע או לשקר לאדם כלשהו, חשוב לדעת מהי האמת באופן ודאי. הוא מסביר שגם אם המטרה היא לשקר או לשכנע אדם אחרת, רק הבנה ברורה של האמת מאפשרת לעשות זאת בצורה משכנעת ואפקטיבית. אדם שאינו בטוח בעצמו לא יצליח לשכנע בצורה אפקטיבית, כי הצד השני ירגיש את חוסר הביטחון שלו. איך להתווכח עם דתיים? האם רבי נחמן היה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP / שכנוע / רטוריקה - איך לעשות מניפולציה על תת המודע של האדם? איך ליצור התניה סמויה? איך להפוך טענה יחסית לטענה מוחלטת? איך לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: טענות מוחלטות, כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: טענות מוחלטות, איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קואצ'ינג, מאמן משפחתי, טיפול נפשי בנושא טענות מוחלטות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4688 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 10:05:10 - wesi1