אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טעויות של nlp ✔טעויות של NLP, טעויות של שכנוע, טעויות של מכירות, איך ללמוד NLP? איך ללמוד לשכנע? ממי ללמוד NLP, איפה ללמוד NLP? איפה ללמוד מכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
20:45טעויות של NLP, טעויות של שכנוע, טעויות של מכירות, איך ללמוד NLP? איך ללמוד לשכנע? ממי ללמוד NLP, איפה ללמוד NLP? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד שכנוע? איך ללמוד נכון? לימוד NLP
איך ללמוד שכנוע ומכירות בצורה אפקטיבית?

כדי ללמוד שכנוע, מכירות או NLP (תכנות נוירו - לינגוויסטי), לא די ללמוד רק את הטכניקות, אלא חשוב להבין את העקרונות הבסיסיים שמאחוריהם. יש המון טעויות נפוצות בלימוד תחומים אלו, במיוחד כאשר אנשים לומדים טכניקות מבלי להבין את החוקיות שמאחוריהן. כאשר מלמדים שיטה לשכנוע, לדוגמה, "תגיד ככה ואם תגיד את זה, זה ישתול מחשבה במוח של מישהו", השאלה המרכזית היא: למה זה עובד? האם זה עובד תמיד? זה לא מספיק לדעת ש"מחקרים הראו" כי כשאומרים מילה מסוימת זה משפיע על המוח, עלינו להבין את החוקיות שמאחורי ההתנהגות האנושית.

האם השיטות של שכנוע ומכירות תמיד פועלות?

רוב השיטות שמלמדים אינן נכונות ב - 100% מהמקרים. לדוגמה, אם מלמדים שיטה שאומרת "אם תעשה ככה, הלקוח יקנה", על התלמיד לשאול את עצמו: "האם זה תמיד נכון?" אם התשובה היא לא, על התלמיד להבין מתי זה עובד ומתי לא, ולמה זה קורה. הבנת הרציונל מאחורי כל פעולה היא הדרך להצלחה, כי רק כך אפשר לדייק את השיטה ולהתאים אותה לכל סיטואציה.

האם כל שיטה נכונה תמיד?

לא כל שיטה נכונה תמיד. במכירות ובשכנוע יש המון שיטות נכונות, אך הן תלויות בסיטואציה. הבנת החוקים הפנימיים שמניעים את התהליך היא המפתח להצלחה. אם אתה מבין את החוקים, תוכל להתאים את עצמך לכל סיטואציה ולספק את התוצאה הרצויה.

איך להימנע מהטעויות השכיחות בלימוד שכנוע ומכירות?

כדי להיות שכנע ומוכר מוצלח, עליך לשאול תמיד "למה זה כך?" כאשר מישהו מלמד אותך שיטה. אל תספק עם הסברים שטחיים. חפש את ההיגיון מאחורי כל טכניקה, רק כך תוכל להבין את השיטה באופן מלא ולדייק את השימוש בה. כאשר אתה מבין את ההיגיון מאחורי כל פעולה, תוכל למנוע טעויות ולהימנע מהפשטנות יתרה שגורמת למכירה לא להצליח.

הטעות בלימוד שיטות שכנוע ללא הבנת למה זה עובד

אחת הטעויות הגדולות של אנשים שלומדים NLP ושכנוע היא שהם לומדים את הטכניקות בלי להבין את למה מאחוריהם. לדוגמה, אם מישהו אומר לך "אם תגיד ככה, זה ישתול מחשבה במוח של מישהו", השאלה היא: למה זה עובד? הבנת הסיבה, או "המהות" של השיטה, חיונית להצלחה. רבים לא שואלים את עצמם למה טכניקות מסוימות פועלות, ומספיק להם שמישהו אמר שהן עבדו במקרים מסוימים.

המשמעות של הבנת החוקיות

כשאתה לומד שיטה, לא מספיק לדעת איך היא פועלת, אלא עליך להבין את החוקיות שמאחוריה. למשל, תהליך של מכירה הוא תהליך חד ערכי - כלומר, בסופו של דבר, או שהלקוח יקנה את המוצר או שלא. כל שיטות המכירה בסופו של דבר מכוונות למטרה הזו. אם לא נבין את החוקיות שמניעה את תהליך המכירה, נתקשה להתאים את השיטה לכל סיטואציה.

איך ללמוד את השיטה ההפוכה?

כחלק מההבנה המעמיקה של כל שיטה, חשוב ללמוד גם את השיטה ההפוכה שלה. אם אומרים לך להיות נחמד כדי למכור, שאל את עצמך גם באילו מקרים כדאי לא להיות נחמד. אם מישהו מציע לך כוס מים, איך תדע אם זה המקרה שבו כדאי להיות נחמד או להפך, לא נחמד? זה מה שיבדל בין מקצוען לבין חובבן.

ההיגיון שמאחורי כל טכניקת שכנוע ומכירה

אם תבין את ההיגיון מאחורי כל טכניקת שכנוע ומכירה, תוכל להצליח הרבה יותר. כאשר אתה יודע מתי וכיצד יש להשתמש בטכניקות השונות, תוכל להגיע לתוצאה הרצויה בצורה מדויקת וממוקדת. זאת, לעומת גישה שטחית של "לעשות כמו שכולם עושים" מבלי להבין את המהות מאחוריהם.

ההיגיון של טכניקות שכנוע ומכירה

חשוב להבין את ההיגיון מאחורי כל פעולה שמבוצעת. אם המורה אומר לך ששיטה מסוימת תעבוד ב - 100% מהמקרים, תמיד כדאי לשאול אותו: "למה זה עובד?" "האם תמיד זה נכון?" אם התשובה היא לא, עליך להבין מתי זה כן עובד ומתי לא.

לסיום

לא כל שיטה נכונה תמיד, ולכן חשוב להבין את החוקיות וההיגיון שמאחורי כל טכניקת שכנוע ומכירה. עליך להיות סקרן ולשאול תמיד "למה זה ככה?" רק כך תוכל להבין את העקרונות שמניעים את השיטה וליישם אותה בצורה הטובה ביותר.
איך ללמוד שכנוע ומכירות בצורה אפקטיבית?

אם אתם לומדים שכנוע, מכירות או NLP (תכנות נוירו - לינגוויסטי), חשוב לדעת שלא מדובר רק בללמוד מה לעשות, אלא גם להבין למה השיטות עובדות. אחת הטעויות הגדולות היא ללמוד טכניקות מבלי להבין את העקרונות הפנימיים שעומדים מאחוריהן.

למה חשוב להבין למה השיטות של NLP ושכנוע פועלות?

כאשר מלמדים אותנו שיטה לשכנוע, לדוגמה, "תגיד ככה ואם תגיד את זה, זה ישתול מחשבה במוח של מישהו", השאלה המרכזית היא: למה זה עובד? האם זה עובד תמיד? אם אומרים לנו שמחקרים הראו שכשאומרים מילה מסוימת, זה משפיע על המוח, זה לא מספיק. אנחנו צריכים להבין את החוקיות שמאחורי ההתנהגות האנושית.

למשל, אם אתה לומד על מכירה, אתה חייב להבין את התהליך בשלמותו: מה קורה בפועל כאשר אדם רוכש מוצר, ומהי החוקיות שמובילה לכך. ברוב המקרים, השיטות נראות נכונות, אך חשוב לדעת מתי הן לא יפעלו, וכיצד ניתן לשפר את השיטה כשזה לא עובד.

האם תמיד השיטות של שכנוע ומכירות פועלות?

רוב השיטות שמלמדים לא נכונות ב - 100% מהמקרים. לדוגמה, אם מישהו מלמד שיטה לפיה "אם אתה תעשה ככה, הלקוח יקנה", התלמיד צריך לשאול: "האם זה עובד תמיד?" אם לא, עליך להבין מתי זה כן עובד ומתי לא, ולמה. להבין את הרציונל מאחורי כל פעולה היא הדרך להצלחה, כי רק ככה תוכל לדייק את השיטה ולהתאים אותה לכל סיטואציה.

האם כל שיטה נכונה תמיד?

במכירות ובשכנוע יש הרבה שיטות נכונות, אך הן תלויות בסיטואציה. לכן, חשוב להבין את החוקים הפנימיים שמניעים את התהליך. אם אתה מבין את החוקים, תוכל להתאים את עצמך לכל סיטואציה ולספק את התוצאה הרצויה. יש ללמוד כל שיטה, אך גם את ההפך שלה. למשל, אם אומרים לך להיות נחמד כדי למכור, עליך להבין גם את המקרים שבהם כדאי להיות פחות נחמד.

איך להימנע מהטעויות השכיחות בלימוד שכנוע ומכירות?

עליך להיות סקרן ולשאול "למה זה כך?" כאשר מישהו מלמד אותך שיטה. אל תספיק עם הסברים שטחיים. חפש את ההיגיון מאחורי כל טכניקה כדי לוודא שאתה מבין אותה באופן מלא. רק כך תוכל להיות שכנע ומוכר מוצלח באמת.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על אחת מהטעויות של אנשים שלומדים שכנוע לומדים NLP לומדים שכנוע, לומדים מכירות לומדים ניהול משא ומתן או בעיקרון לומדים כל תחום, כן אבל כרגע נתמקד כי מה שאני אגיד עכשיו זה נכון גם בכל תחום אבל כרגע נתמקד באנשים שלומדים את כל הנושא של שכנוע ומכירות ואחת הטעויות שלהם. ואחת הטעויות היא שאנשים שהם מנסים ללמוד שכנוע בעצם לומדים איך לשכנע, מה זאת אומרת למה שמישהו שלומד איך לשכנע זאת תהיה טעות מה הוא צריך ללמוד? התשובה היא שבן אדם שלומד איך לשכנע איך למכור צריך ללמוד לא רק איך לשכנע אלא למה השיטה של השכנוע היא כך ולא אחרת.

מה זאת אומרת לדוגמא נגיד אומרים לך "אם אתה רוצה לשתול למישהו מחשבה תגיד ככה תעשה ככה" ואז בן אדם לומד "וואלה אם אני ארצה לשתול מחשבה אני אעשה ככה אני אגיד ככה" אבל השאלה היא האם אתה מבין למה אם אתה תעשה ככה זה ישתול לו מחשבה למה אם אתה תעשה ככה זה ישכנע אותו, למה אם אתה תגיד ככה וככה הוא יקנה פחות למה אם תגיד ככה וככה הוא יקנה יותר. עכשיו חלק גדול מהאנשים גם יגידו "מה זאת אומרת? אנחנו לומדים מה לעשות ואנחנו גם לומדים למה לעשות, אנחנו לומדים גם למה זה ככה" אבל מה שהם לא שמים לב שהרבה מאוד פעמים אם נשאל אותו "תגיד ולמה זה ככה?" אז הוא יגיד "כי מחקרים גילו שהמוח של בני אדם מעדיף לשמוע את המילה לא מאשר לשמוע את המילה כן" או סתם איזה משהו אחר כן.

ומה שהבן אדם לא מבין שלהגיד מחקרים אמרו או שהמוח של הבן אדם אוהב ככה או ככה זה לא נקרא להבין למה זה כי מחקרים בעצם מראים לך, סטטיסטיקות יכולות להראות לבן אדם מה בדרך כלל קורה אבל למה זה קורה ככה, זה כמו להגיד למישהו "אתה אומר שצריך לעשות דבר כזה וכזה אבל למה מה ההיגיון של זה, למה המוח של הבן אדם אוהב כשאומרים לו ככה ולא אוהב כשאומרים לו ככה, למה אם נדבר לבן אדם בצורה כזאת הוא ישתכנע ואם נדבר בצורה כזאת הוא לא ישתכנע, למה פה יש יותר סיכוי שהוא ישתכנע ופה פחות סיכוי שהוא ישתכנע למה מה הסיבה?".

תכף אני גם אסביר גם למה חשוב להבין את ה - "למה" הזה אבל מה שאני רוצה לחדד שבן אדם שיגיד כי "מחקרים הראו ש..." או "מחקרים שנעשו הראו ש..." אין לזה משמעות כי אתה עדיין לא מבין אבל למה זה ככה, זה שעשו סטטיסטיקה וראו שב - 99% מהמקרים אנשים שאומרים להם א' אז, מאיימים עליהם באקדח והם עושים פעולה מסוימת זה עדיין לא מסביר למה אנשים עושים את זה אתה יכול להגיד "למה אנשים עושים את זה? כי הם עושים את זה" לא אבל למה הם עושים את זה. עכשיו מה זה אומר להבין למה? להבין למה פירושו להבין מה החוקיות המוחלטת שימו לב שנכונה ב - 100% מהמקרים לא ב - 99% מהמקרים לא ב - 80% לא ב - 20%, מה החוקיות האחת והיחידה שנכונה ב - 100% מהמקרים לגבי איך לשכנע אנשים ואיך היא מתבטאת בחוק שנגזר ממנה לגבי אם להגיד בצורה כזאת או להגיד לבן אדם בצורה אחרת.

ועכשיו אני אסביר את זה קצת יותר לעומק והנושא הוא פשוט יש תהליכים של מכירה, בסופו של דבר אם נגיד ניקח תהליך בן אדם קנה מוצר, אוקי עכשיו איך למכור לו את המוצר? אפשר ככה אפשר מפה אפשר משם אבל בסוף כל השיטות מכירה מתנקזות לזה שבסופו של דבר הבן אדם צריך לקנות את המוצר, זאת אומרת בסופו של דבר התרחשה המכירה. עכשיו מה זה בעצם אומר? זה בעצם אומר שיש איזה תהליך שבהתחלה שלו הוא רב ערכי ובסוף שלו הוא חד ערכי, מה זאת אומרת חד ערכי? זאת אומרת שכל שיטות המכירה לצורך העניין יכוונו אותנו לדבר החד ערכי שבו בסוף הבן אדם רכש את המוצר כי רכישת מוצר זה דבר מוגדר הוא רכש את המוצר או לא רכש את המוצר, שכנעת אותו לא שכנעת אותו עשה שיעורים לא עשה שיעורים, אוקי זה חד ערכי לעומת זאת איך להגיע לאותו דבר חד ערכי? אז בכל מיני דרכים תעשה מפה תעשה משם.

ועכשיו מה שאני מנסה לומר זה שיש איזו חוקיות אחת חד ערכית שכאשר היא קוראת מצליחים לשכנע את הבן אדם מצליחים לסגור את העסקה, כשהיא לא קוראת לא מצליחים. עכשיו כל השיטות הן רק דרכים לנסות להגיע לאותה חוקיות ואת אותה חוקיות רוב ככל האנשים לא יודעים ולא לומדים ולא מבינים, עכשיו מה הבעיה באנשים שלומדים שכנוע למה זאת טעות ללמוד שכנוע בלי להבין למה זה ככה מה הטעות בזה? הטעות בזה היא די פשוטה הבעיה הי די פשוטה כי רוב החוקים שמלמדים אנשים הם חוקים שהם לא נכונים ב - 100% מהמקרים הם נכונים במקרים מסוימים.

זאת אומרת אם היו מלמדים את הבן אדם חוק נגיד שמלמדים בן אדם חוק ואומרים לו "תקשיב אם אתה מדבר ללקוח בצורה כזאת הוא יקנה את המוצר", עכשיו אתה בתור אחד בתור בן אדם שהולך ללמוד שכנוע מכירות NLP או כל שטות אחרת, למה אני קורא לזה שטות? כי בסופו של דבר מי שמבין את הפרינציפ אז זה כבר נחשב לשטות, מי שיודע איך עובד המוח של הבן אדם אז גם כל הנושא של שכנוע זה כבר הופך למשחק ילדים עבורו כי זה לא מורכב יותר מדי.

בכל מקרה בן אדם הולך ללמוד ואז אומרים לו "תקשיב תעשה ככה תעשה ככה וזה יעבוד", עכשיו אתה כאדם שלומד את הנושא הזה צריך לשאול את המורה שלך את זה שמלמד אותך להגיד לו "תגיד לי אם אני אעשה ככה וככה מה שאמרת לי מה שאמרת אני אעשה, האם ב - 100% מהמקרים זה יעבוד 100% מהמקרים אני יכול להיות בטוח שזה יעבוד?", אם אתה לוקח מטבע זורק אותו 100% מהמקרים שהוא נופל למטה לא עף למעלה, נכון בהנחה שחוקי המשיכה נכונים ובהנחה שאין איזה "קסם" איזה חוט שקשר את המטבע וחוק המשיכה הוא תמיד נכון, "האם החוק שאתה נתת לי לגבי מכירות האם החוק הזה נכון ב - 100% מהמקרים כן או לא?".

עכשיו אני אומר לכם שב - 99% מהמקרים אותו מורה בהנחה שהוא הגון וישר הוא יגיד "לא אדוני זה לא 100% מהמקרים אני לא להתחייב לך שתמיד זה יעבוד אולי לפעמים זה יהיה ההפך" ואז מה שבעצם צריך לעשות התלמיד אז זה כזה דבר, עכשיו שימו לב בא נניח נגיד שהחוק הזה נכון ב - 100% מהמקרים יש או שהחוק הזה נכון ב - 100% מהמקרים או שלא, עכשיו אם החוק הזה לא נכון ב - 100% מהמקרים אז אנחנו רוצים להבין אז ההיגיון אומר "אוקי אז בא תסביר לי מתי זה עובד ומתי זה לא עובד", עכשיו זה הצוואר בקבוק של כל אלה שמלמדים מכירות או לצורך העניין מלמדים כל נושא.

כשאומרים לבן אדם "אם תגיד לילד שלך ככה הוא יפעל ככה ואם תגיד לו ככה הוא יפעל ככה" בכל תחום בכל עניין "אם תעשה ככה יקרה ככה ואם תעשה ככה יקרה ככה" ואז אומרים לו "רגע אבל ב - 100% מהמקרים אם אני אעשה ככה אז יקרה ככה?" ואז הוא אומר לך "לא זה לא נכון ב - 100% מהמקרים אבל יש סיכוי", אתה אומר "אוקי ומתי זה כן יעבוד ומתי זה לא יעבוד, מה ההיגיון מה החוקיות מה החוק החוקיות שלפיה יוחלט בסוף אם זה יעבוד או לא יעבוד?" ואת זה רוב האנשים שמלמדים לא יודעים, למה הם לא יודעים? כי פשוט הם לא יודעים, לא יודעים לא חקרו לא מבינים את התחום שאותו הם מתיימרים ללמד.

בכל מקרה עכשיו אם התלמיד חכם, אוקי אם הוא עוד לומד והוא רוצה להיות חכם אז מה שהוא צריך לעשות זה לנסות להבין למה נגיד שאתה אומר לי שב - 90% מהמקרים 90% מהאנשים אוהבים שמציעים להם כוס מים, "למה 90% מהאנשים אוהבים את זה אני רוצה לדעת למה 10% מהאנשים לא אוהבים את זה, אני רוצה לדעת איך לפעול אני רוצה לדעת לזהות גם את ה10% מהמקרים" כי שימו לב כשיודעים את החוק את החוקיות האמיתית אז המכירה הופכת להיות טובה פי אינסוף יותר מאשר אם לא יודעים את החוקיות.

כי אם לא יודעים את החוקיות זה כמו לראות באפלה אתה משאר ש - 99% מהאנשים זה עובד אז אתה עושה אבל אתה לא באמת מבין אתה לא באמת יודע, אתה לא באמת יודע לדייק את הפעולה כי אתה לא יודע מה בדיוק קרה שם מה החוק מה הנוסחה המדויקת שלפיה זה יעבוד או לא יעבוד, מה הדיוק גם כדי לקלוע ל - 10% האחרים ולדעת אולי הלקוח שעכשיו אתה יושב איתו הוא בכלל שייך ל - 10% שאצלם זה לא עובד וגם בתוך ה - 90% אם בן אדם היה מבין למה בדיוק זה עובד אז הוא גם את מה שהוא עושה הוא היה יכול לעשות טוב פי הרבה מאוד ולהצליח למכור הרבה יותר.

אז זאת אומרת אז דבר ראשון ברגע שיש חוק שאומרים לך אם אתה רוצה לשכנע אנשים תעשה ככה תגיד ככה וכו' אז מה שצריך לשאול "ולמה זה עובד רגע זה נכון ב - 100% מהמקרים, 100% מהמקרים אם אני אגיד לו את המילה הזאת הוא יקנה 100% מהמקרים עדיף לדבר ככה זה תמיד עובד, תמיד 100% אין יוצא דופן?" מספיק שיש מקרה אחד יוצא דופן זה אומר שלא הבנת את החוק לעומקו כי זה כמו בחוקי הפיזיקה אם יש שתי תופעות שסותרות זה אומר שיש חוק שמקיף את שתי התופעות האלה והוא הנכון ושתי התופעות שראית הן רק ביטוי של החוק הפנימי יותר.

אותו דבר גם בנושא של שכנוע אם אתה יש לך איזה חוק שאומר "אם תעשה ככה זה יעבוד תעשה ככה" ובדרך כלל זה יעבוד לא תמיד זה יעבוד לנסות להבין מה החוק הבסיסי יותר מה המקיף, מה החוק שמקיף את שני החוקים האלה שלפיו יוחלט אם אני אצליח לשכנע את הבן אדם או לא. עכשיו כפי שאמרתי למה זה טוב כדי לדעת לזהות את הסיטואציה המתאימה כדי באמת להבין שכנוע, באמת להבין איך זה עובד אבל נניח שמישהו אומר לך "כן אם אתה תעשה את זה 100% מהמקרים זה יעבוד" ונניח שהוא גם לא שיקר אותך, דהיינו, נניח שבאמת 100% מהמקרים זה יעבוד גם אז כדאי להבין "ולמה 100% מהמקרים זה עובד מה ההיגיון בזה, למה זה ככה ולא אחרת?".

עכשיו לכאורה מה אכפת לנו מה אכפת לבן אדם להבין למה זה עובד אם זה עובד אמרו לך תעשה את זה וזה יעבוד מה אכפת לך איך זה עובד ולמה זה עובד? התשובה פשוטה כי אם תבין למה זה עובד יכול להיות שמזה תוכל לגזור עוד חוקים נוספים שגם הם נכונים ב - 100% מהמקרים. שימו לב אומרים לך "אם תעשה פעולה מסוימת תצליח למכור" אתה שואל את המורה שלך "ב - 100% מהמקרים אני אצליח למכור?", "100% מהמקרים אתה תצליח למכור" ואז אתה חושב בהיגיון "הוא מרמה אותי? לא הוא לא מרמה אותי, וואלה אז יש בזה היגיון שאין שום אפשרות לדמיין מישהו שאם נגיד לו את זה הוא לא ירצה לקנות, אין אפשרות זאת אומרת 100% מהמקרים זה עובד".

עדיין שווה גם במקרה כזה גם לחוק הזה שווה לשאול "ולמה זה מה ההיגיון בזה, למה שזה יעבוד מה הרציונל?", ולמה בכל זאת שווה להבין את הרציונל? כי אם נבין את הרציונל ממנו נוכל לגזור עוד חוקים נוספים. עכשיו בשורה התחתונה מה שאני בא להראות ולהסביר שככה יש אנשים שהולכים לפי מחקרים לפי כל מיני איזה רעיונות, כל מיני דברים "אתה יודע המחקרים הראו ש..." ואפילו מסבירים דרך אגב אפילו גם מסבירים את ההיגיון יש כאלה שביאים איזה טיפים למכירות ואפילו מסבירים את ההיגיון אבל אם נגיד לו "תגיד לי וזה נכון ב - 100% מהמקרים מה שאמרת עכשיו ההיגיון הזה הוא תמיד נכון, אני יכול בעיניים עצומות תמיד כשאומרים לי את המילה הזאת תמיד להגיד את המילה הזאת ותמיד זה יעבוד בטוח יעבוד?", "לא תראה זה", "תגיד לי ומתי זה יעבוד ומתי זה לא יעבוד?" לא יודעים למה כי המורים לא באמת מבינים את החומר שאותו הם מלמדים.

אותו דבר סתם כמטאפורה כדימוי נגיד אומנויות לחימה מלמדים בן אדם איך לתת אגרוף אבל האם יש באמת דרך אחת נכונה לתת אגרוף? תשובה כן יש דרך אחת נכונה לתת אגרוף אבל זה תלוי בסיטואציה ספציפית זה תלוי במאה פרמטרים נוספים, במילים אחרות אין דרך אחת נכונה לתת אגרוף זה תלוי בסיטואציה. עכשיו הטיפש מה עושה? "איך אמרו לך לתת אגרוף תלמד ככה נותנים אגרוף תן את האגרוף", אבל מה יקרה? יש מקרים שבהם הוא צריך לא לתת אגרוף בהם הוא צריך לתת אגרוף עם האצבע, משהו אחר הוא ייתן אגרוף והיד שלו לא תכנס היד שלו תישבר למה כי הוא טיפש הוא לא הבין למה עושים את זה ככה מה הסיבה מה היתרונות מה החסרונות.

אותו דבר לגבי נושא של שכנוע ומכירות בשכנוע ומכירות מה השיטה הטובה ביותר לשכנע אנשים מה השיטה הטובה ביותר למכור, איך למכור איך לשכנע איך מטפלים בהתנגדויות, איך לסגור עסקאות איך להצליח במשא ומתן כל הביזנס הזה הוא שיש הרבה מאוד דרכים שנכונות ב - 100% אבל במקרים מסוימים. מה זאת אומרת נכונות ב - 100%? הכוונה שבאופן יחסי הן האלטרנטיבות הטובות ביותר למקרים מסוימים כי עדיין יש בחירה חופשית לבן אדם והוא לא חייב בסופו של דבר להסכים עם שום דבר והוא גם יכול לבחור שלנגד השכל הוא רוצה לעשות מה שהוא רוצה וזה נושא שהסברתי אותו במקום אחר האם ברמה הלוגית באמת אפשר לשכנע כל אחד בכל דבר כן או לא.

אבל בכל מקרה המהות היא שיש הרבה מאוד שיטות והעניין הוא, שצריך ללמוד את כל השיטות וכל שיטה שלומדים צריך גם ללמוד את השיטה ההפוכה שלה, שימו לב כל שיטה שלומדים צריך ללמוד את השיטה ההפוכה שלה זאת אומרת אם אומרים לך "בשביל למכור למישהו משהו תגיד ככה" אם אתה רוצה באמת לדעת את האמת תנסה למצוא באיזה מקרים אתה דווקא צריך להגיד הפוך כדי למכור. נגיד אומרים לך "אם לקוח תביא לו כוס מים תהיה נחמד אליו יש יותר סיכוי שהוא יקנה" אתה רוצה להיות בטוח שהבנת את זה מה שאתה צריך לעשות זה לשאול את עצמך "אוקי באיזה מקרים כשלקוח בא אלי אני צריך לשפוך עליו כוס מים ולהיות לא נחמד אליו בשביל שהוא יקנה?".

למה כי האם באמת ב - 100% מהמקרים אם אתה תציע ללקוח תהיה נחמד אליו הוא יקנה 100% מהמקרים הוא יקנה? לא בהכרח תפעיל טיפה את ההיגיון ותראה שלא בהכרח. האם אתה יכול לדמיין מקרה שבו אתה דווקא תהיה מגעיל ללקוח ודווקא בגלל זה הוא יקנה? אתה יכול לדמיין יפה אז בא נבין את ההיגיון באיזה מקרים אתה צריך להיות מגעיל ללקוח ובאיזה מקרים אתה צריך להיות נחמד ללקוח. עכשיו גם אם נאמר שברוב המקרים אתה צריך להיות נחמד ללקוח אבל אולי אתה צריך להיות נחמד ברמה מסוימת ומגעיל ברמה אחרת.

שימו לב גם אם בן אדם יגיד "אבל מה אני צריך את זה בכל מקרה ברוב המקרים צריך להיות נחמד ללקוח אז אני אלך על ה - 90% מהמקרים שבהם צריך להיות נחמד ללקוח, אני אהיה נחמד ללקוח ומספיק לי 90%" אבל מצד שני קודם כל אתה לא באמת מקצוען כי אתה לא מבין את ה - 10% האחרים וכו' ודבר נוסף האמת היא שאם אתה תבין את החוקיות מה ההיגיון שאתה צריך להיות נחמד ללקוח אז אתה תוכל להיות נחמד אליו בצורה יותר מדויקת, בצורה יותר ממוקדת. ודבר נוסף אם יש לנו כמה אחוז מקרים שבהם אתה דווקא צריך להיות מגעיל ללקוח כדי שהוא יקנה אז אם אתה תדע את זה אז יכול להיות שבסופו של דבר זה לא שיש 90% מהאנשים שאתה צריך להיות נחמד ו - 10% שאתה צריך להיות מגעיל זה כל לקוח ולקוח בפני עצמו אתה צריך להיות במינון מסוים נחמד כלפיו ובמינון מסוים מגעיל אליו.

אבל איך תדע מה המינון איך תדע מי הלקוח, איך תדע איך לעשות איך תדע מתי להיות מגעיל ומתי להיות נחמד, איך תדע אם להיות נחמד מגעיל נחמד או מגעיל נחמד נחמד איך תדע, הכוונה בסדר איך תדע אם להיות קודם נחמד קודם מגעיל איך תדע את כל הדברים האלה? אם בן אדם לא מבין את ההיגיון אם בן אדם הוא כמו תוכי לימדו אותו והוא הלך קיבל תעודה הוא יש לו תעודה דוקטור בשכנוע דוקטור ב - NLP, דוקטור במכירות דוקטור בשקר כלשהו אבל הוא לא מבין "אבל תגיד לי ולמה זה ככה למה זה ככה רק ב - 95% מהמקרים, למה לא ב - 100% מהמקרים?".

ראיתם פעם חוק מחוקי הפיזיקה שנכון ב - 95% מהמקרים חוק שהוא נכון לא רק שהוא לא נכון, איך יודעים אם דבר נכון או לא? האם הוא נכון ב - 100% מהמקרים אם גילית שיטה שהיא לא נכונה ב - 100% מהמקרים זאת לא שיטה נכונה היא חלק משיטה נכונה אבל היא לא השיטה הנכונה, אתה עוד צריך ללכת ללמוד צריך להשלים את ההשכלה עד שתגיע לחוק שהוא ב - 100% מהמקרים נכון וכל סיטואציה היא מקרה לגופו. אותו דבר בנושא של השכנוע כל מה שמלמדים להבין את ההיגיון של זה ולבדוק למה לפעמים זה ככה ולמה לפעמים זה ההפך וכשאומרים חוק תעשה ככה לשאול את עצמך "ובאיזה מקרים אני צריך לעשות הפוך, תמיד ככה 100% מהמקרים ככה ואם זה לא תמיד ככה אז מתי זה ככה ומתי זה לא ככה, לפי איזה חוקיות ואם זה ב - 100% מהמקרים ככה למה ב - 100% מהמקרים זה ככה מה ההיגיון בזה, מה הרציונל אולי? מזה נלמד עוד דבר חדש".

עכשיו כל מה שהסברתי עכשיו נכון כמובן גם באופן כללי לגבי כל תחום יש הרבה יועצים בהרבה מאוד תחומים בהרבה מאוד הקשרים ובהרבה מאוד עניינים, עכשיו כשמישהו נותן לך עצה "אתה רוצה להיות מאושר? תחשוב בצורה מסוימת תאמין בעצמך, תחשוב חיובי תהיה שמח, תהיה פסימי תהיה אופטימי" לא משנה כל תחום בכל עניין איך להצליח במבחן איך להצליח בלימודים, איך להצליח עם ילדים איך להצליח בזוגיות לא משנה כל תחום, יש הרבה עצות בן אדם שמקבל עצה אם הוא לא חכם בלשון המעטה אז הוא אומר "אוקי מה העצה? בא נעשה אותה" אם הוא עוד יותר "חכם" אז הוא בודק "בדרך כלל זה עובד? יאללה בא נעשה אותה" אבל אם הוא חכם אמיתי או רוצה להיות חכם אמיתי הוא אומר "אבל למה זה ככה מה ההיגיון למה אם אני אעשה את זה זה יעבוד, למה מה בא תסביר לי את ההיגיון".

למה כי רוב העצות הן לא נכונות ב - 100% מהמקרים רוב העצות נכונות בחלק מהמקרים, עכשיו מישהו שהוא טיפש הוא לוקח את העצה נצמד אליה ואז לפעמים זה מצליח ולפעמים זה לא מצליח אבל מישהו שהוא חכם הוא אומר "בוא נבין מה ההיגיון של זה ואז תמיד נוכל להצליח כי נוכל להתאים את עצמנו לסיטואציה". בקיצור בשורה התחתונה אל תהיו פתאים כשמישהו מלמד אותכם שיטות לשאול "תמיד זה נכון 100% מהמקרים זה נכון?" אם הוא אומר "כן 100% מהמקרים זה נכון", "למה זה נכון ב - 100% מהמקרים תסביר לי את ההיגיון למה שזה יהיה נכון ב - 100% מהמקרים?" והוא אומר לך "כי ככה בני האדם מתנהגים", "ולמה ככה בני האדם מתנהגים מי החליט אולי לא, אולי הם לא מתנהגים ככה איך אתה יודע שהם מתנהגים אולי זה חד פעמי, אולי רק בקבוצה שבדקו הם מתנהגים ככה ובמקרה אחר הם לא מתנהגים ככה" צריך למצוא חוקיות מוחלטת.

כל שכן אם הוא אומר "לא תראה זה לא נכון ב - 100% מהמקרים", "אז אם זה לא נכון ב - 100% מהמקרים אז תסביר לי מתי זה עובד ומתי זה לא, אני רוצה להבין את ההיגיון?". ושלא יעבדו עליכם כי הרבה אנשים מתיימרים ללמד תחומים שהם לא באמת מבינים בהם זה נכון שבן אדם בכיתה ג' יודע לקרוא ולכתוב יותר טוב מילד בגן חובה אבל עדיין ילד בכיתה ג' לא יודע לקרוא ולכתוב כל כך טוב, כן אותו דבר אז נכון שבן אדם שהוא עוד לא מבין שום דבר בשום הקשר בשום עניין אז הוא אומר "וואלה למדתי", מה למדת מי לימד אותך הבנת בכלל משהו הבנת למה זה ככה, הבנת את ההיגיון של זה?

ושימו לב עוד פעם מחקרים כשאומרים "מחקרים הראו שבני אדם אוהבים על פי סטטיסטיקה והמוח ככה וככה" ולמה המוח ככה וככה ולמה זה לא תמיד נכון, אדוני אם מה שאתה אומר לי זה נכון זה צריך לעבוד ב - 100% מהמקרים אם זה לא עובד ב - 100% מהמקרים אתה פה מפספס משהו, אתה פה מטעה אותי במשהו אתה משקר אותי במשהו. יש הרבה אנשים שמוכרים שיטות "התגלה סוד 97% הצלחה, התגלה סוד של 98% הצלחה, התגלה סוד 99% הצלחה" אדוני אם הסוד הזה נכון למה זה רק עובד ב - 99% מהמקרים? לא תמצאו פיזיקאי שאומר לכם בדברים שהם מדעים מדויקים שאומר "יש חוק בפיזיקה אבל זה עובד ב - 99% מהמקרים" אין דבר כזה, אם יש דבר שעובד ב - 99% מהמקרים זה אומר שהוא חלק או יכול להיות חלק מאיזה חוק אחר אבל חוק זה משהו שעובד ב - 100% מהמקרים לא ב - 99% מהמקרים. אז שלא יעבדו עליכם ואל תעבדו על עצמכם בהצלחה.
לרמות מטופל שכל שאלות להתבוננות לגרום לכל אחד פשוט הפנימיות אתה רוצה טכניקות שכנוע למכור למישהו משהו מטפלים nlp איך ללמוד איך ללמוד nlp איך ללמוד לשכנע איך ללמוד נכון איפה ללמוד nlp איפה ללמוד מכירות איפה ללמוד שכנוע טעויות טעויות של טעויות של nlp טעויות של מכירות טעויות של שכנוע לימוד לימוד nlp ללמוד ללמוד nlp ללמוד לשכנע ללמוד מ ללמוד מכירות ללמוד נכון ללמוד שכנוע למידה לשכנע מכירות ממי ללמוד ממי ללמוד nlp נלפ שכנוע
ראיון עבודה / שיחת מכירה / ניהול משא ומתן / זיהוי צרכי הלקוח / מכירות
... עבודה שיחת מכירה ניהול משא ומתן זיהוי צרכי הלקוח מכירות לפעמים על האדם לנהל שיחת מכירה כלשהי ולנסות למכור בה מוצר כלשהו. וכאן יתבארו השלבים, כיצד לנהל שיחת מכירה בצורה נכונה? וכיצד לנהל משא ומתן בצורה נכונה? או לדוגמא בראיון עבודה, שעל האדם לנסות למכור את הכישורים ואת הזמן של עצמו. ובאופן כללי, כאשר האדם מנהל משא ומתן כלשהו, עליו לנסות לשכנע אנשים ברעיונות שונים. והשאלה היא, איך לנהל משא ומתן ושיחות מכירה בצורה נכונה? ובמקרה של ראיון עבודה, כיצד בעצם למכור את הכישורים שלך בצורה נכונה? תשובה: כאשר האדם רוצה להצליח למכור למישהו משהו, בראש ובראשונה עליו לנסות להסתכל על הדברים, מנקודת מבטו של זה שרוצים ... את הרעיון מוצר. על האדם לנסות להבין, כיצד האדם שמולו חושב? מה חשוב לאדם שמולו? מה האדם השני רוצה? מה באמת הוא רוצה? מהן המטרות של האדם השני? וכולי. על המוכר, לנסות להבין כמה שיותר טוב, את המטרות ואת הרצונות של האדם שאותו הוא רוצה לשכנע, ... ואת הרצונות של האדם שמולך. לאחר מכן ובשלב השני, עליך לנסות למצוא נקודות התאמה, בין הרצונות והצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, לבין הדבר שאותו אתה רוצה למכור לו. עליך לנסות להבין עם עצמך, איך בדיוק המוצר שלך, מסוגל לענות על הצרכים של ... לחשוב, כיצד הוא גורם ללקוח הפוטנציאלי שמולו, להבין ולראות את נקודות החיבור שיש, בין הצרכים והרצונות שלו כלקוח הפוטנציאלי, לבין המוצר שאותו אתה מנסה למכור לו. והעיקר שצריך לשים אליו לב, הוא כיצד לגרום ללקוח הפוטנציאלי, להבין, שהמוצר ... הפוטנציאלי, וגם מצליחים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין שהוא יכול להיעזר במוצר הזה, על ידי זה מגדילים את הסיכוי, לכך שהלקוח הפוטנציאלי יקנה את מה שרוצים למכור לו. ובמקרה של ראיון עבודה. שלב ראשון נסה להבין את הצרכים של המקום שבו אתה רוצה ...
מכירות - מתי משווקים את המוצר? ומתי משווקים את המוכר כדי למכור את המוצר?
מכירות - מתי משווקים את המוצר? ומתי משווקים את המוכר כדי למכור את המוצר? במאמר הזה נעסוק בעניין מכירות באופן כללי. כאשר הנמשל הוא על מכירת רעיונות שונים. וכל רעיון הוא סוג של מוצר. וכל מי שמנסה לשכנע את האחר לקבל את דעתו, הרי שהוא מנסה למכור לו את המוצר שהוא הדעה שלו. ואם נתבונן על עניין המכירות, נראה שמוצר טוב, מדבר בעד עצמו. ומוצר טוב, הוא מוצר שנותן לאדם מענה אמיתי לצרכים ... בעטיפה חיצונית כלשהי, שהיא תגרום ללקוח לקנות את המוצר. ומוצר שהוא באמת טוב, אפשר למכור אותו גם בלי עטיפה חיצונית בכלל. וככל שהמוצר פחות טוב, כך כדי למכור אותו, צריך להשקיע יותר בעטיפה החיצונית שלו. וגם העטיפה של המוצר יש לה משמעות. ... כי העטיפה היפה כאילו אומרת לאדם שהמוצר הזה הוא טוב. אבל אם המוצר הוא מושלם, לא צריך למכור אותו בעטיפה צבעונית. אלא אפשר למכור אותו כפי מה שהוא. מאחר שהוא מספק מענה מדויק, לזה שצריך את המוצר. ולפעמים, המוצר ... כדי למשוך את העין של הקונה, שהוא לא מספיק חכם להבין שהמוצר טוב. אבל מצד האמת, אפשר למכור את המוצר הטוב גם בלי העטיפה שלו. והנמשל של כל הנל הוא, שכאשר רעיון הוא אמיתי ... שהוא באמת עוזר לו ושהוא טוב. אבל, כאשר הרעיון והמוצר הרעיוני הוא לא מספיק טוב, אז כדי למכור את המוצר, לשם כך צריך לעטוף אותו בכל מיני עטיפות. ואיך מוכרי הרעיונות עוטפים את המוצר הרעיוני שלהם? על ידי זה שהם מנסים לפאר ולשבח את המוצר, על ידי זה שהם מספרים בשבחו של המוכר, דהיינו, מנסים לספר כמה הם חכמים וכולי. ומי שאין לו מה למכור, ומי שהמוצר שלו לא ממש טוב, הוא צריך לעטוף את המוצר בהרבה עטיפות יפות. והוא יספר ... שלו לא משהו. אז הוא מנסה ליצור אצל האדם תחושת אמון במוצר שלו, על ידי זה שהוא מנסה למכור את עצמו וכולי. והאדם עושה את זה, גם כדי לחזק את האמון שלו עצמו בדעתו שלו עצמו. כי ... העטיפה שלו תהיה מושלמת. וכמובן שישנם גם מצבים, שבהם הקונה לא מבין את ערך המוצר. ואז המוכר צריך לעטוף את המוצר הזה בהמון עטיפות, כדי שהאדם ידע להעריך את המוצר, וידע להתבונן ...
פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?
... שיווק מכירות - מהו שיווק פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית? כפי שכבר ביארתי, לכל דבר בעולם, יש לו גם משמעות ... נבאר מהו שיווק ופרסום נכון בעולם העסקים. ולאחר מכן נבאר את המשמעות הרוחנית של השיווק הנכון. ואם נתבונן על עניין השיווק, נראה כי השיווק הוא ההקדמה של המכירות. כי המטרה של השיווק, היא לצורך המכירה. והתכלית של השיווק, היא המכירה. והשיווק נועד כדי לגרום ללקוח לקנות בתהליך המכירה. וגם תהליך המכירה עצמו, גם הוא משרת מטרה אחרת, והוא את טובת הלקוח. כי הלקוח קונה את המוצר, כדי להשיג תועלת כלשהי. ... מבצע את הרכישה, היא התועלת שהוא חושב שהמוצר יביא לו. ונמצא אם כן, כי השיווק משרת את הרכישה, שהיא משרתת את טובת הלקוח. ושיווק טוב, הוא שיווק שיוצר מכירות. וכדי ליצור מכירות, לשם כך יש לגרום ללקוח להבין את התועלת שהמוצר יביא לו. וממילא זה אומר, כי שיווק נכון, הוא כזה שבו ... איזה מוצר, אז לפעמים הוא מתמקד בלפרסם את המוצר שלו ולפרט את מה שהמוצר שלו נותן. והאדם מתמקד בטעות בלשווק את הדרך אל התוצאה, במקום את התוצאה עצמה. כי המוכר, מוכר שירות כלשהו ומוצר כלשהי, שאמורה להפיק ללקוח תועלת כלשהי. ומה שמעניין את הלקוח, והסיבה שבגללה הלקוח משלם על המוצר, היא לא בגלל שהמוצר מעניין אותו, אלא בגלל שהוא רוצה את התועלת שהמוצר יביא לו. וכאשר המוכר בא לשווק את המוצר שלו ללקוח, אז לפעמים בטעות הוא מתמקד בלפרט את התכונות של המוצר. והוא בעצם מצפה ... הוא כזה שהוא מותאם עבור הלקוח. כי לכל לקוח יש רמת מודעות אישית כלשהי. וכל לקוח ברמת המודעות שלו, יש לו רמת הבנה כלשהי, מדוע הוא מתעניין במוצר. ועל המוכר להבין , שגם כאשר הלקוח שואל אותו שאלות טכניות על המוצר, הרי שמה שבאמת מעניין את הלקוח, זה לא הפרטים ... יוביל אותו למטרה הסופית הפנימית שאותה הוא רוצה להשיג. ועכשיו נבאר את המשמעות הרוחנית של העניין הזה, והיא, שכל אדם הוא נמצא כל הזמן גם בתפקיד של איש מכירות ומשווק, וגם בתפקיד של צרכן שרוכש דברים שונים. ואנחנו מדברים כאן, על האדם מול עצמו. כי האדם כל הזמן מוכר לעצמו עצות ורעיונות כלשהן. והאדם כל הזמן קונה או לא, את העצות שהוא מייעץ לעצמו. ומי שרוצה להצליח ... הוא רוצה להשיג, ועל הדרך שבה הדבר הזה ישיג לו את המטרה הסופית, שהיא האושר הפנימי. וכאשר האדם לא מתבונן על המטרה הסופית שלו, שהיא האושר, על ידי זה הוא מוכר לעצמו כל מיני שטויות. כי לפעמים האדם מוכר לעצמו כל מיני מוצרים, בלי להתבונן על התוצאה הסופית. והאדם האסקימואי, קונה קרח, למרות שהוא לא צריך ...
רומן עם הבוס, רומן מחוץ לנישואים, לנהל רומן במקום העבודה, אסטרטגיית מכירות, זוגיות, איך לגרום למישהו לאהוב אותך, איך לגרום למישהו להתאהב בך, איך לגרום לגבר לרצות אותך
רומן עם הבוס, רומן מחוץ לנישואים, לנהל רומן במקום העבודה, אסטרטגיית מכירות, זוגיות, איך לגרום למישהו לאהוב אותך, איך לגרום למישהו להתאהב בך, איך לגרום לגבר לרצות אותך
... עם הבוס, רומן מחוץ לנישואים, לנהל רומן במקום העבודה, אסטרטגיית מכירות, זוגיות, איך לגרום למישהו לאהוב אותך, איך לגרום למישהו להתאהב בך, איך לגרום לגבר לרצות אותך איך לגרום לבוס לרצות לנהל איתך רומן? אליעד מסביר לעומק ...
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת
... מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת וכאן תתבאר האמת, לגבי שיטות שכנוע ושיטות מכירה שונות. ויתבאר, האם באמת יש שיטת מכירות מנצחת? והאם באמת יש שיטת שכנוע, שהיא הטובה ביותר? והאם באמת קיימת דרך שהיא הטובה ביותר לשכנע אנשים? ואם כן, מהי הדרך הזו? ועוד. והאמת צריכה להיאמר, והיא, ש לא קיימת שום שיטת מכירות מוגדרת ושום שיטת שכנוע מוגדרת , שנחשבת לשיטה הטובה ביותר שקיימת. ובהחלט כן קיימת שיטה לא מוגדרת, שהיא השיטה המנצחת למכירות ולשכנע אנשים. אבל זאת שיטה לא מוגדרת, כפי שיתבאר להלן. והרעיון הוא, שמי שיתבונן בעין אמיתית על העניין, יראה, כי בכל שיטה ושיטה של מכירות, תמיד יש בה ויהיו בה, גם יתרונות יחסיים וגם חסרונות יחסיים אחרים. כי האדם שאותו רוצים לשכנע, ... וכדי לגרום לאדם להחליף את צורת המחשבה שלו ולאמץ צורת מחשבה אחרת, לשם כך, יש המון אסטרטגיות שכנוע ואסטרטגיות מכירה שונות. ולכל שיטה ולכל אסטרטגיה מכירתית, יש את היתרונות וגם את החסרונות שלה. אבל האמת היא, ... מוגדרת שיכולה להיות השיטה הטובה ביותר שקיימת, כדי להצליח בתחום כלשהו באופן כללי, או כדי לשכנע אנשים ולהגדיל מכירות וכיוב, באופן פרטי. והדבר דומה, לעולם אומנויות הלחימה. שאין בעולם שלנו, שום שיטה ושום תרגיל ... כלשהי, שדרך כלשהי, תוביל תמיד לניצחון על כל יריב שהוא. וכך גם בדיוק, לגבי השיטות לשכנע אנשים ולגבי שיטות מכירה ושיטות הצלחה וכיוב. שאין שום שיטה מוגדרת, שיכולה להתחייב שהיא תמיד תוביל אל הניצחון. ולשכנע ... וכל נקודת מבט, מנסה להכניע את נקודת המבט השנייה. וכל דרך חשיבה, מנסה להתגבר על דרך החשיבה הנגדית. והרצון של המוכר, מנסה להתגבר על הרצון של הלקוח. כי המוכר, רוצה להפיק מקסימום תועלת, שהיא מגיעה על חשבון המשאבים של הלקוח. והאינטרס של הלקוח, הוא מנוגד באופן חלקי, לאינטרס של המוכר. כי למרות שגם המוכר וגם הלקוח יכולים להיות מרוצים מהעסקה (win win situation). הרי שבפועל, אף אחד מהצדדים, לא ... מרוצה ב 100% מהעסקה. כי כל אחד נאלץ לוותר על משאב (כסף מוצר) כלשהו, למען השגת התועלת מהעסקה המשותפת. וכאשר המוכר מנסה למכור את המוצר ללקוח, בעצם מתנהל כאן דו קרב, בין החשיבה של המוכר, לבין החשיבה של הלקוח. כי הלקוח מנסה להקטין את ערך המוצר, כדי להקטין את העלות שלו לרכוש את המוצר. והמוכר מנסה להגדיל את ערך המוצר, כדי להגדיל את התועלת שהוא יקבל מהלקוח, על רכישת המוצר. וכיוב בכל ... שיטה ושיטה, יש את היתרונות היחסיים ואת החסרונות היחסיים שלה, והכל לפי העניין. ואעפכ, כן קיימת שיטת שכנוע ושיטת מכירות שהיא לא מוגדרת, שהיא אכן השיטה הטובה ביותר שיש, כדי להצליח לשכנע אנשים וכדי להצליח במכירות. ובעולם אומנויות הלחימה, השיטה הזאת נקראת, אומנות לחימה משולבת (MMA - Mixed martial arts). ... שונות, בין באופן מודע ובין באופן בלתי מודע. בהקבלה לכך, שהלקוח, גם הוא מכיר ומשתמש בשיטות שכנוע, לשכנע את המוכר. בין באופן מודע, ובין באופן בלתי מודע. וכך גם לגבי העניין של שיטות מכירה ושיטות שכנוע. שמי שרוצה להיות אומן מכירות שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע אנשים, עליו להכיר כמה שיותר שיטות מכירה ושיטות שכנוע שונות. ומי שבאמת רוצה להיות המומחה הטוב ביותר לשכנוע ולמכירות, עליו לשאוף להכיר את כל שיטות המכירה ושיטות המשא ומתן שיש בעולם. וזה לא מספיק שהאדם רק יכיר את שיטות המכירה השונות שיש. אלא האדם גם צריך לדעת, מהם היתרונות והחסרונות של כל שיטת מכירה. ולדעת, לאיזה מצב מתאימה יותר כל שיטת
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
... במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1 וכאן יתבאר, מהו הבסיס היחיד והראשון, שעליו מבוססות כל שיטות המכירה שיטות השכנוע שיטות לניהול משא ומתן וכיוב? ויתבאר, מהי החוקיות של כל תהליכי המכירה והשכנוע שיש בעולם? ויתבאר, כיצד אפשר לשכנע כל אחד בכל דבר? ויתבאר, מהי המהות של תהליך שכנוע ושל תהליך מכירה? ועוד. כי מי שהוא איש מכירות לא מקצועי, הוא חושב בטעות, שיש המון שיטות, איך להצליח במשא ומתן ואיך להצליח למכור ואיך לשכנע אנשים לחשוב ולעשות דברים כלשהם. אבל מי שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע, הוא יודע את האמת, שבסופו של דבר, יש דבר אחד שצריך ... משהו, וכדי לגרום ללקוח לקנות את המוצר. וכל שיטות המכירה ושיטות השכנוע הקיימות, הן רק דרכים שונות, שמנסות לגרום לאותו הדבר ... כדי שהלקוח ישתכנע ויקנה את המוצר. ומי שרוצה להצליח במכירות ומי שרוצה להצליח בעסקים ולהצליח למכור ללקוחות מוצר או רעיון כזה או אחר, הוא צריך לדעת, מהו החוק הבסיסי, שעליו מושתתות כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע השונות. וכאן נבאר את העניין הזה, לעומקו. ונבאר, מהו התהליך הקבוע, שחוזר על עצמו תמיד, בכל תהליך של מכירה ושל שכנוע. ושבכל פעם הוא מופיע בצורה אחרת, אבל תמיד הוא אותו תהליך ... של תהליך רגשי ותהליך נפשי, שקורה בין הלקוח לבין המוכר. כי הלקוח, רוצה לקנות את המוצר, והמוכר, רוצה למכור את המוצר ללקוח, תמורת התועלת שהוא יקבל מהלקוח. והרעיון הוא, שכדי שמכירה ממשית תתבצע, לשם כך צריך לקרות דבר לא ממשי, בעולם הפנימי של המוכר ושל הלקוח. שהוא, ששניהם ירצו לבצע את העסקה. ונמצא אם כן, כי בעצם, מי שרוצה להצליח למכור למישהו משהו, הוא בעצם צריך לגרום לאדם השני לרצות לקנות את המוצר, ושם צריך להיות הדגש של המוכר. איך הוא יכול לגרום ללקוח, לרצות לקנות ממנו את המוצר. ועד כאן ... של הלקוח, רגע אחד לפני שהוא רוצה לקנות את המוצר מהמוכר. ומה קורה בתת המודע של האדם, רגע אחד לפני שהוא רוצה לחשוב ולעשות, את מה שמשכנעים אותו לחשוב ולעשות. כי כנל, מכירה היא תהליך ממשי שקורה בעולם הממשי שלנו. שהוא ביטוי לתהליך נפשי ורגשי שקורה בתת המודע של המוכר ושל הקונה. ששניהם רוצים לבצע את העסקה. וזה רוצה לקנות וזה רוצה למכור את המוצר. והשאלה החשובה ביותר היא, מה בעצם קורה, רגע אחד לפני ששני ... שלנו, הוא ביטוי של תהליך שקורה בתת המודע שלו. וכאשר המוכר והלקוח הפוטנציאלי מדברים, הרי שבעצם, המשא ומתן שהם מנהלים, הוא ... שמתרחש בין כמה רעיונות שונים אפשריים. כי מהי בעצם מכירה? מכירה, היא בעצם כאשר שני בני אדם שונים, מצליחים לשכנע ... אם הם יחליפו את המשאבים שיש ברשותם. כגון לדוגמא, שהמוכר משתכנע, שאם הוא יעביר את המוצר ללקוח, אז המציאות והחיים שלו יהיו טובים עבורו, יותר מאשר אם הוא לא יסכים למכור ללקוח את המוצר. וגם הלקוח משתכנע, שהמציאות ושהחיים שלו יהיו טובים יותר, אם הוא יסכים לתת למוכר את המשאבים הכספיים שלו, ושבתמורה לכך הוא יקבל מה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות של NLP, טעויות של שכנוע, טעויות של מכירות, איך ללמוד NLP? איך ללמוד לשכנע? ממי ללמוד NLP, איפה ללמוד NLP? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד שכנוע? איך ללמוד נכון? לימוד NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: טעויות של nlp, איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: טעויות של nlp, איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מנטור, מאמן אישי, מאמן אישי למתבגרים בתחום טעויות של nlp - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 25_05_2025 השעה 23:23:47 - wesi1