אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה NLP, איך ליצור הסכמה? מחויב לפני אפשרי, אפשרי לפני מחויב, איך לגרום למישהו להסכים איתך? לשכנע את הבוס, איך יוצרים הסכמה? איך משכנעים אנשים? איך לשכנע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, איך ליצור הסכמה? מחויב לפני אפשרי, אפשרי לפני מחויב, איך לגרום למישהו להסכים איתך? לשכנע את הבוס, איך יוצרים הסכמה? איך משכנעים אנשים? איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע
איך לגרום למישהו להסכים איתך? טיפים לשכנוע

ההרצאה עוסקת בשיטות לשכנוע ויצירת הסכמה, תוך הבנת מנגנוני השפעה במוח האנושי, בעיקר בהקשר של NLP (תכנות נוירו - לשוני). אליעד מציע טכניקות לשימוש במצבים של שכנוע, במיוחד כאשר מדובר בעניין של בקשות, כמו בקשה לחופשה בעבודה, ובדוגמאות אחרות.

מהי הדרך הנכונה לבקש חופשה?

אליעד מציין כי השאלה איך לבקש חופשה מהבוס לא תמיד פשוטה. לדוגמה, אם עובד צבר ימי חופשה ומעוניין לצאת לחופשה, עליו לנסח את הבקשה בצורה שתתאים למערכת הדינמיקה בעבודה. הוא נותן דוגמה של עובד שנכנס למשרד ומבקש חופשה בצורה ישירה. אליעד טוען כי הדרך להגיש בקשה כזו היא לא ישירה, ויש לחשוב על אסטרטגיה שנוגעת בנקודות הרגישות של הבוס. תהליך הבקשה לא רק תלוי בשאלה עצמה, אלא גם בהקשר הכללי של יחסי העבודה עם המנהל.

מהם המנגנונים הפסיכולוגיים מאחורי שכנוע?

כשהמוח האנושי מקבל בקשה מסוימת, הוא נוטה להפעיל מנגנונים של סיבתיות. אליעד מסביר את התהליך שבו אדם מציב סיבה אפשרית לשיחה או לבקשה, וכיצד הדבר יכול לשמש לשכנוע. לדוגמה, אם אתה רוצה לשכנע מישהו לתת לך משהו, הצגת סיבה שהיא מקובלת או מתקבלת על הדעת יכולה לשנות את התוצאה.

מהו היתרון של הצגת אפשרויות לפני מחויבות?

המרצה מציין את החשיבות שבהצגת אפשרויות לפני מחויבות. הוא מסביר שכשאתה מציג אפשרות לאדם לפני שאתה מציין מחויבות כלשהי, אתה למעשה נותן לו תחושת שליטה על המצב. דרך זו מפחיתה את ההתנגדות הפנימית ומגדילה את הסיכוי להסכמה. לדוגמה, אם אתה רוצה לבקש חופשה, במקום לשאול אם מגיע לך חופשה, אתה מציין שאתה צברת ימי חופשה ואז שואל אם זה בסדר לצאת.

כיצד נוצרות תחושות של מחויבות?

אליעד מסביר שהמחויבות היא תחושת חובתיות שנוצרת אצל אדם אחרי שהוא מסכים לכמה דברים. ברגע שהמוח כבר קיבל סדרת הסכמות, הוא נוטה להרגיש מחויב להסכים גם לבקשות נוספות. הוא מסביר כיצד ניתן להפעיל מניפולציות על המוח האנושי כדי ליצור הסכמה, באמצעות הצגת דרכי שכנוע שהן יותר גמישות ולא מחייבות. כך לדוגמה, אם אתה מבקש חופשה ומציין שבאת לצבור את החופשה, המוח של הבוס ירגיש יותר מחויב להסכים כי זו תחושת סיבתיות שמובילה להסכמה טבעית.

מהי חשיבות השימוש בהסברים אסוציאטיביים?

בהסברים אסוציאטיביים, המוח האנושי לא תמיד בודק את כל הנתונים המלאים, הוא מקשר בין דברים בצורה חופשית. אליעד מסביר כיצד כאשר אדם מציב הסבר מסוים או גורם אפשרי לתוצאה, הוא לא תמיד מבצע חשיבה סיבתית מדויקת, אלא מקבל את ההסבר על פי האסוציאציות שהמוח בונה. דרך זו של שכנוע לא תמיד עוסקת בעובדות מדויקות, אלא באסוציאציות שגורמות לאדם להסכים או לדחות את הבקשה.

מהי החשיבות של סדר השאלות בעת שכנוע?

המרצה מדבר על טכניקות שכנוע שמבוססות על סדר השאלות. לדוגמה, אם אתה שואל שאלה שתחייב את האדם להסכים איתך על דבר מה בסיסי וקל להסכים לו, תוכל להנחות אותו בהמשך להסכים גם לבקשה...
טיפול בהתנהגות טורדנית שיטות שכנוע אסוציאטיבי נקודות השפעה תכנות שואל שאלות שיטה מה זה nlp להתמודד עם ocd הסכמה nlp איך יוצרים הסכמה איך לגרום לה להסכים איתך איך לגרום לו להסכים איתך איך לגרום למישהו להסכים איך לגרום למישהו להסכים איתך איך ליצור הסכמה איך לשכנע איך לשכנע אנשים איך לשכנע את הבוס איך לשכנע בחורה איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו להסכים איתך איך משכנעים אנשים אפשרי אפשרי לפני מחויב בוס בוסים הסכמה טיפים טיפים לשכנוע כיצד לשכנע אנשים לגרום לגרום לאישה לגרום לאנשים טיפים לגרום לבוס לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה להסכים איתך לגרום לו להסכים איתך לגרום למישהו להסכים לגרום למישהו להסכים איתך להסכים להסכים איתך ליצור ליצור הסכמה לשכנע לשכנע אנשים לשכנע אנשים טיפים לשכנע את הבוס לשכנע מישהו לשכנע מישהו להסכים לשכנע מישהו להסכים איתך מחויב מחויב לפני אפשרי מישהו להסכים איתך משכנע משכנעים אנשים נלפ שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע מה גורם ללקוח להחליט לבצע עסקה? כדי להבין איך לשכנע לקוחות לקנות, אליעד מסביר תחילה מהי עסקה. עסקה היא פעולה של חליפין בין שני אנשים, שבה ... של כל עסקה הוא בשאלה עד כמה תועלת הלקוח חושב שהוא יקבל מהדבר אותו הוא קונה, לעומת העלות שהוא צריך לשלם. איך משכנעים לקוח שיש יתרון ברור בקנייה? לדברי אליעד, אחת הדרכים לגרום ללקוח לסגור עסקה היא להגדיל את ... בחייו. לכן, במקום לתת תשובה טכנית בלבד (הנה טלוויזיית פלזמה מדגם X במחיר Y), יש להחזיר ללקוח את מילותיו שלו וליצור חיבור ברור בין רצונו הברור (טלוויזיה חדשה לסלון החדש) לבין המוצר שהמוכר מציע. מוכר חכם ידגיש ... מהלקוח את המאמץ לדמיין בעצמו את התוצאה של הקנייה, ויוצר חיבור אסוציאטיבי במוח הלקוח. איך משתמשים במניפולציות לשכנוע לקוחות? אליעד מציג מספר טכניקות מניפולציה שמסייעות בשכנוע לקוחות: קודם לומר ללקוח את הדבר המחויב והברור (לסלון החדש שלך), ואז להוסיף את הדבר שהלקוח פחות בטוח לגביו (הטלוויזיה הזאת בדיוק מתאימה). קודם לומר את הדבר הפחות בטוח (הטלוויזיה הזאת תהיה הטלוויזיה החדשה שלך), ואז להוסיף את המחויב (בסלון החדש שלך). לעטוף את האפשרי במחויב: לסלון החדש שלך, הטלוויזיה הזאת היא בדיוק הטלוויזיה החדשה שאתה מחפש. לחזור פעמיים על מה שהלקוח ... דבר שבני הזוג רוצים להאמין שהוא נכון, ואילו האמירה אתה רע היא דבר מוטל בספק. חיבור הדברים יחד יוצר מניפולציה שמשכנעת את הבעל בדבר שהוא ספק. דוגמה נוספת מהפוליטיקה: פוליטיקאי שאומר מי שבעד חיסול הטרור שיתמוך בי ... היא שיש כאן ספק - אולי הקיר הספציפי הזה כן מאפשר מעבר דרכו? גם כאן המוח מדביק ודאות על משהו אפשרי. איך מנגנון השכנוע פועל בתוך האדם עצמו? בסופו של דבר, אליעד מסביר שהמנגנון של מוכר - קונה קיים בתוך האדם עצמו בכל פעולה שהוא עושה. כאשר אדם רוצה לשכנע את עצמו לעשות משהו (למשל, להתחיל לעשות ספורט כדי לרדת במשקל), הוא צריך לשכנע את עצמו שהיתרון עולה על החיסרון ושהיתרון הוא ודאי מספיק. ככל שהאדם יצליח ליצור תחושת ודאות לגבי התועלת שהוא יקבל, כך יוכל יותר בקלות לשכנע את עצמו לפעול. לסיכום, אליעד מציג את טכניקות השכנוע השונות תוך הדגמה רחבה בכל תחומי החיים, ומדגיש את החשיבות של ההבנה המדויקת של הצרכים, השימוש באסוציאציות ובמניפולציות הממוקדות ביצירת ודאות אצל האדם לגבי היתרון שבקנייה. איך לשכנע לקוח לקנות? טכניקות מכירה ושכנוע איך לזהות את צורכי הלקוח? מהן מניפולציות בשיווק? כיצד להשתמש באסוציאציות במכירות? איך להגדיל ... הרע) כדי לשמור על הפער שבו היתרון גדול מהחיסרון. הקונספט הוא להגדיל את היתרון או להקטין את החיסרון, כלומר, ליצור פער בין היתרון לחיסרון (לטובת היתרון כמובן), כדי שהעיסקה תתבצע. הפער הזה תלוי ברמת הודאות של ... מצב של סיכון - חוסר ודאות אם באמת תקבל את היתרון, או כמה באמת זה טוב לך. במקרה כזה, כדי לבצע עיסקה, לא מספיק לשכנע את הלקוח שיש יתרון מעל חיסרון, אלא, יש צורך בפער גדול של יתרון מעל חיסרון. העוצמה של הפער ... את הבית שלו, לפעמים בהימורים, בשביל האופציה להרויח במכה אחת את כל הקזינו (יתרון גדול מאד). על כן, אם רוצים לשכנע מישהו לסגור עיסקה, יש להגדיל את היתרון שהוא חושב שהוא יקבל, וכן, את רמת הודאות שלו לגבי היתרון. והכל עד כדי מוחלטות, כלומר, מחויב שמה שהוא יקבל זה יתרון, ומחויב שהוא יקבל את היתרון. ואיך גורמים לכך שהלקוח יחשוב שמה שהוא מקבל זה יתרון, ואכן בודאות יקבל ... את הצורך שלו (צורכי הלקוח), לשאול אותו מה הוא רוצה ואז להקשיב לו, להקליט במוח ולנתח את מה שהוא אומר ומה הכי מחויב שהוא רוצה. למשל - לקוח: אני רוצה לסלון החדש שלי, טלוויזיה חדשה. ניתוח דברי הלקוח: הלקוח יכול היה לומר זאת אחרת: אני רוצה טלויזיה אני רוצה טלויזיה חדשה אני רוצה לסלון החדש טלויזיה... מה הכי מחויב במשפט של הלקוח? מה הוא הכי רוצה? את החדש? את הטלויזיה? את השלי? כי מאחורי כל מילה מסתתר מסר - ...
איך לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע
איך לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע
... לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע מהי מילת המפתח בשכנוע וכיצד היא עובדת? אליעד כהן מסביר כי אחת ממילות המפתח החשובות ביותר בשכנוע אנשים היא המילה אולי. השימוש במילה זו מאפשר ... הוודאי נחלש והפך למסופק. מהי הטכניקה של שילוב המילה אולי בשכנוע דו - כיווני? אליעד מסביר כי הטכניקה של אולי ... כיצד הדינמיקה הזאת עובדת יכולה לסייע לאדם לשמור על עצמו מפני שכנוע לא מודע. למה חשוב לזהות את המניפולציות הפנימיות שאנחנו עושים לעצמנו? אליעד מציין שגם אנחנו לעיתים משכנעים את עצמנו בדברים שאינם נכונים או אינם טובים ... את עצמנו בפח של רעיונות והחלטות לא רצויים. סיכום הטכניקה: איך לשכנע באמצעות אולי? לסיכום, אליעד מסביר: המילה אולי היא כלי עוצמתי לשכנוע, כי היא יוצרת ספק ומקטינה התנגדויות. אפשר להשתמש באולי כדי להציג רעיונות חדשים בלי ליצור התנגדות ישירה, ולהחליש טענות נגדיות. במקרים ... שמופעלות עלינו וגם על עצמנו, ומאפשרת התנהלות מודעת יותר. איך לשכנע אנשים? מניפולציה תקשורתית הכנסת ספק כטכניקת שכנוע איך לזהות מניפולציות? מהי כוחה של המילה אולי? מהי מילת המפתח שיכולה לשכנע אנשים? שאלה: מהי אותה מילה בשפה העברית שיכולה לעזור לשכנע מישהו במשהו, לגרום לו להסכים יותר בקלות עם הרעיון שמציגים לו? ... אפשרי שזה לא חייב להיות כך. איך בדיוק משתמשים באולי כדי לשכנע? שאלה: נניח מישהו טוען צריך לעשות ככה וככה ואנו לא מסכימים ורוצים לשכנע אותו אחרת. מה עושים? תשובה: הסבר מלא: ראשית, לא ... מתי אנחנו עושים את זה לעצמנו, ומתי זה נעשה על ידי הסביבה כדי לשכנע אותנו במשהו. מדוע ההבנה הזו עוזרת לנו גם מול ... כמו אולי או נראה לי או יכול להיות ש..., אפשר לזהות דפוסי שכנוע פנימיים ולשאול את עצמנו האם זה באמת מה שרצינו ... את העניין בקצרה? תשובה: המילה אולי היא כלי רב עוצמה בתחום השכנוע. כאשר רוצים להכניס רעיון חדש לאדם, אפשר להציגו כאולי כדי לא ליצור חיכוך ישיר מול הרעיון הנוכחי שלו. במקביל, כדי ... לעצמנו או לאחרים באמצעות המילים אולי, אפשרי, נראה לי וכדומה. שכנוע ומניפולציה בתקשורת יומיומית הכנסת ספק כדרך ... לזהות מניפולציות עצמיות מה עכשיו, עכשיו עוד אחד קצר, על דרך לגרום לאנשים להסכים עם מה שאת אומרת. מה הדרך? נגיד יש מישהו שלא חושב משהו ואת רוצה לשכנע אותו שזה נכון. מילת המפתח ב
טיפים להעברת מסרים, לקצר מילים רעות, להאריך מילים טובות, טיפים לשכנוע, העברת מסרים בעייתיים, התחמקות אלגנטית, התחמקות מתשובות, איך להתחמק מתשובות? איך להסתיר מידע? הסתרת מידע בעייתי
טיפים להעברת מסרים, לקצר מילים רעות, להאריך מילים טובות, טיפים לשכנוע, העברת מסרים בעייתיים, התחמקות אלגנטית, התחמקות מתשובות, איך להתחמק מתשובות? איך להסתיר מידע? הסתרת מידע בעייתי
טיפים להעברת מסרים, לקצר מילים רעות, להאריך מילים טובות, טיפים לשכנוע, העברת מסרים בעייתיים, ... לספור אפילו אותיות ומילים כאשר מדובר במידע בעייתי, כדי להבטיח שהמידע עובר במהירות וביעילות, ולהאריך ככל האפשר כשמדובר במידע חיובי. שכנוע ומכירות ניהול שיחות ותקשורת בין אישית דרכים להתמודדות עם ביקורת איך להעביר מסר שלילי? איך להתחמק מתשובות לא רצויות? איך לשכנע לקוחות? איך להתמודד ... חיובי באופן לא רצוי. כאשר מודעים לכל מילה, אפשר לשלוט טוב יותר בהשפעה של הדברים על הצד השני ולהתאים את המסר הנכון בצורה יעילה יותר. שכנוע ומכירות ניהול שיחות ותקשורת ... ולעומת זאת אם אתה מספר משהו טוב ואתה יכול לספר את זה בעשרים שניות למה סיפרת את זה בחמש שניות? מה אתה מתקמצן? אתה בא למכור לו אתה בא לשכנע אותו. תספר, תוסיף, תחזור, ...
לקרוא אנשים, ללמוד לשכנע, אומן פיתוי, החיסרון של אומנות הפיתוי, להתחיל עם בחורות, ניתוח משמעות מילים, ניתוח שפת אם, להשיג בחורות, ללמוד שכנוע, טיפים לשכנוע, כושר שכנוע, שיטות שכנוע
לקרוא אנשים, ללמוד לשכנע, אומן פיתוי, החיסרון של אומנות הפיתוי, להתחיל עם בחורות, ניתוח משמעות מילים, ניתוח שפת אם, להשיג בחורות, ללמוד שכנוע, טיפים לשכנוע, כושר שכנוע, שיטות שכנוע
... אנשים, ללמוד לשכנע, אומן פיתוי, החיסרון של אומנות ... משמעות מילים, ניתוח שפת אם, להשיג בחורות, ללמוד שכנוע, טיפים לשכנוע, כושר שכנוע, שיטות שכנוע האם ניתן לנתח שפה של אנשים ... דיבור של אנשים אחרים באופן לא מודע. מצב זה יכול ליצור תחושת אי - נעימות כאשר האדם ... הייחודי שלך. מהו האתגר הכי גדול של מומחה שכנוע? אליעד מסביר שהאתגר הגדול ביותר של מומחה שכנוע הוא לשכנע את עצמו שטוב לו, דווקא כשהוא מרגיש שרע לו. כאשר אתה כבר יודע איך לשכנע אחרים בכל דבר, האתגר האחרון והקשה ביותר שנותר הוא לשכנע את עצמך. אליעד מציע תרגיל שבו אתה לוקח דבר שאתה בטוח שרע לך איתו ומשכנע את עצמך שהוא טוב. למשל, אם מגרד לך ברגל, תנסה לשכנע את עצמך שזה בסדר ולא לגרד. תרגילים כאלה מפתחים את המיומנות שלך בשכנוע עצמי, מה שבתורו מגביר את היכולת שלך לשכנע אחרים במצבים קשים במיוחד. מהי ... מציג דוגמה ספציפית לתחום אומנות הפיתוי והסבר על שכנוע, ומסביר כי ישנן שיטות רבות ... אחרת, אך אליעד טוען שאם מישהו באמת מומחה בשכנוע, עליו להיות מסוגל לשכנע גם את הבחורה הספציפית הזאת. לפי אליעד, הפתרון לכך הוא לפתח קודם כל את היכולת לשכנע את עצמך לקבל את מה שאתה לא רוצה, ובכך ללמוד כיצד לשכנע אחרים לקבל את מה שהם לא רוצים. מהי המיומנות הגבוהה ביותר בשכנוע שאפשר להגיע אליה? אליעד מסביר שהרמה הגבוהה ביותר בשכנוע היא מצב שבו אתה מסוגל לגרום ... שאתה לחצת לו על הכפתור. השליטה המלאה במיומנות השכנוע, אם כן, היא לדעת מתי ואיך ... את התחושה שהוא החליט בעצמו. איך לקרוא אנשים? טיפים לשכנוע עצמי שיטות שכנוע מתקדמות איך לשכנע בחורה ספציפית? כיצד לנתח שפת גוף? איך לפתח כושר שכנוע? אומנות הפיתוי חסרונות אתה ... אומר את הדברים האלו, אתה צריך להיות מומחה לשכנוע. עכשיו בא נשאל שאלה פשוטה, תתרכזו טוב טוב, אם נגיד היית המומחה לשכנוע הכי גדול בעולם שהיית יכול לשכנע כל אחד בכל דבר, מה היית עושה ...
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות איך להשתמש בטכניקות רטוריקה כדי לנצח בוויכוח? כאשר רוצים לשכנע אנשים או לנצח בוויכוחים, יש מספר טכניקות רטוריות ומניפולציות שניתן להיעזר בהן. אליעד כהן הסביר כיצד ניתן ... לכאורה מעבירה מסר שלילי סמוי. איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות בלי ליצור אנטגוניזם? כאשר לקוח מתלונן ואומר המוצר שקניתי הוא גרוע, לא כדאי לומר לו: אתה היחיד שמתלונן, כל השאר מרוצים, ... הלקוח מרגיש שמבינים אותו, והאחריות עוברת אליו בלי להעליב אותו או ליצור תחושת ניכור. האם להפוך תלונה של לקוח לסובייקטיבית זה מספיק? לפי אליעד, התגובה שהופכת תלונה לסובייקטיבית ... בשלב הבא ניתן לבדוק ביחד איתו מדוע לדעתו המוצר לא טוב, ואולי אפילו לשכנע אותו שבעצם המוצר כן מתאים לו. המטרה העיקרית בהפיכת התלונה לסובייקטיבית היא להפחית את עוצמת ההתנגדות ולהעביר את ... ולא להמתין? אם רוצים לתקוף אמירה של מישהו או למנוע מצב שבו נאלצים להסכים לדבר לא נכון, עדיף להגיד מראש שיש כאן בעיה או סובייקטיביות (בעיניך זה ככה). אם מחכים עד שאותו אדם יסיים את כל ... איך לנצח בוויכוחים? איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות? מהי רטוריקה בשכנוע? איך לזהות מניפולציות בשיחה? כיצד להפוך תלונה לסובייקטיבית? מהן שאלות פרדוקסליות? ש: יש איזו נקודה שאני רוצה ... על הפעם השנייה אז אם אני אסכים איתו על הפעם הראשונה אני אצטרך להסכים איתו גם על הפעם השנייה או החמישית ואני אומר בוא מראש כבר נלך על זה שזה ביקורתי ואז אחר כך כשאתה מתלונן יכול ... רוצה לשים מלכודת למישהו אז מה שאתה צריך לעשות זה להחמיא לו והוא יסכים איתך ואחר כך שתתקוף אותו הוא לא יכול להגיד לך זה בעינייך, תגיד לי וקודם שאמרתי לך שבפעם הראשונה זה נותן boost זה לא ... בעצם מסכים איתו גם על מה שמשתמע ממה שהוא אמר. ש: יהיה לך קשה לא להסכים עם ההמשך. אליעד: לא, מעבר לזה אני עכשיו מעבר לזה נגיד שהוא יגיד לך אתה יודע רציתי להגיד לך סתם הוא יגיד אני לא ... זה פירושו יכול להיות כל מה שאתה אומר זה לא משמעותי, לא מחייב אותי להסכים איתו. ש: לא, אבל אם זה נגיד על דבר מסוים אם בעיניו זה אז חסר גם את הצד שבעיניו, נגיד בעיני הלקוחות זה לא טוב ... להגיד לו זה תמיד חווים boost או אף פעם לא חווים boost, אני יכול גם להסכים איתו אני יכול גם להסביר לו למה אבל זה גם יהיה הסבר למה אבל אני אומר אני לא אמרתי שכשאני אומר לו בעיניו זה פתר ...
הקצנה לצורך שכנוע, טיפים לשכנוע, איך לשכנע? איך לשתול מחשבה? איך לעשות אוטוסוגסטיה? איך לשכנע את עצמך? איך לשמור על הדיאטה? איך ליצור מוטיבציה? איך המוח חושב? שכנוע עצמי
הקצנה לצורך שכנוע, טיפים לשכנוע, איך לשכנע? איך לשתול מחשבה? איך לעשות אוטוסוגסטיה? איך לשכנע את עצמך? איך לשמור על הדיאטה? איך ליצור מוטיבציה? איך המוח חושב? שכנוע עצמי
... לצורך שכנוע, טיפים לשכנוע, איך לשכנע? איך לשתול מחשבה? איך לעשות אוטוסוגסטיה? איך לשכנע את עצמך? איך לשמור על הדיאטה? איך ליצור מוטיבציה? איך המוח חושב? שכנוע עצמי איך לשכנע באמצעות הקצנת ודאות? אליעד כהן מסביר לעומק שיטה פסיכולוגית פשוטה אך יעילה, שמטרתה לשכנע אחרים או אפילו את עצמך, על ידי שימוש בעיקרון של אי - הוודאות הטבעית של המוח האנושי. הבסיס לשיטה הוא ההנחה שהמוח לא מסוגל להיות בטוח בשום דבר במאה אחוז. ... וללא שום אפשרות שיחשוב אחרת בעתיד, התשובה שתתקבל תמיד תהיה אני לא באמת בטוח. כאשר רוצים לשכנע אדם ברעיון מסוים, במיוחד כאשר הוא חושב את ההפך, הדרך שאליעד מציע היא פשוטה: צריך לקחת את הרעיון המנוגד, זה שאותו אדם מאמין בו כרגע, ולשאול אותו: האם אתה ... במאה אחוז שאין שום אפשרות שאתה טועה?. כך למשל, אם יש חבר שלא רוצה לצאת איתנו ואנחנו רוצים לשכנע אותו לבוא, נוכל לשאול אותו: אתה בטוח במאה אחוז שאין לך בכלל חשק לצאת? אתה בטוח שאין שום אפשרות קטנה שאולי בכל זאת בא לך?. מה שקורה במוח האדם ברגע ששואלים ... יותר הגיוני לי לחשוב כך. כלומר, עצם קיום הספק לא מחייב לשנות את הדעה. כיצד להשתמש בשיטה לשכנוע עצמי? השיטה לא מתאימה רק לשכנוע אחרים, אלא גם לשכנוע עצמי. אם למשל מישהו נמצא בדיאטה ורוצה להימנע מאכילת עוגה, אבל הוא מתקשה להתאפק, הוא יכול להשתמש בשיטה הזו על עצמו ולשאול: האם אני בטוח ב - 100% שאני רוצה ... או ההחלטה יהיו נכונות ומוצדקות. בשורה התחתונה, אליעד כהן נותן כאן כלי פסיכולוגי חזק מאוד לשכנוע, ליצירת מוטיבציה עצמית, להתמודדות עם דילמות פנימיות ועם ניסיונות לשכנוע מצד אחרים. הוא ממליץ על מודעות לשיטה ועל שימוש מודע בה, כדי להשיג מטרות וכדי להתגבר על מחסומים פסיכולוגיים. איך לשכנע את עצמי? איך ליצור מוטיבציה פנימית? איך להתמודד עם ספקות? מה זה אוטוסוגסטיה? האם אפשר להיות בטוח במשהו? איך לנטרל מניפולציה? איך לשנות מחשבה של מישהו אחר? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת טיפ בנושא של שכנוע גם בנושא של שכנוע עצמי וגם בנושא של שכנוע של אחרים, גם להסביר איך לשכנע לתת איזו שיטה מאוד מאוד ספציפית וגם להסביר איך להתגונן מהשיטה הזאת להסביר גם איך היא פועלת וגם איך להתגונן מהשיטה הזאת. אז השיטה הולכת ככה, השיטה מבוססת ... כך האדם יהיה פחות בטוח באותו רעיון. מה זה אומר בפרקטיקה זה אומר בפרקטיקה שאם לדוגמה רוצים לשכנע מישהו להסכים לרעיון מסוים ואותו בן אדם כמובן חושב את אותו הדבר ההפך מה שבעצם צריך לעשות זה לשאול אותו האם אתה בטוח ב100% שההפך נכון, לדוגמה שנגיד רוצים ללכת לאיפשהו רוצים לצאת נגיד יש בן אדם שלא רוצה לצאת אז בעצם אנחנו רוצים לשכנע אותו שלצאת זה טוב ואותו בן אדם חושב שלצאת זה לא טוב או אפילו בא נאמר שלאותו בן אדם יש לו ספק אם לצאת זה טוב או לצאת זה לא טוב ואנחנו נגיד רוצים לשכנע אותו לצאת, אוקי אז מה שצריך לעשות במקרה כזה לדוגמה אחת האפשרויות זה לשאול את אותו בן אדם אתה בטוח ב100% שאתה לא רוצה לבוא איתנו, אתה בטוח ב100% שאין לך ... חושב שאין סיכוי שככה וככה אוטומטית בן אדם לא יכול להיות בטוח בשום דבר ולכן זה מקל עלינו לגרום לו לחשוב את ההפך. עכשיו מה השיטה פה שעובדת, הנושא הוא פשוט ברגע ששואלים בן אדם האם אתה בטוח שככה וככה ברגע ששואלים אותו את השאלה הזאת אוטומטית שותלים לו במוח ... מהדבר הזה נגיד שמישהו מה אתה בטוח שאתה ככה וככה, לא אני לא בטוח אוקי אבל אני גם לא חייב להסכים איתו אני יכול להגיד אני לא בטוח אבל עדיין אני לא רוצה את זה כאילו גם אם יש ספק זה עדיין לא אומר שחייבים להסכים עם הצד השני, מישהו שואל אותך אתה בטוח שאחרי שתמות לא תישרף בגיהנום נגיד, לא אני לא בטוח בזה אבל זה עדיין יותר הגיוני לי לדוגמה. אוקי כל מיני רעיונות כאלה ... בטוח בו ונכלל בזה את מה שאני אומר כרגע וכו וזה כבר נושא אחר. אוקי ולכן כאשר רוצים עוד פעם לגרום למישהו לשנות את דעתו פשוט לוקחים את מה שאנחנו רוצים שהוא לא יחשוב ואנחנו שואלים אותו אתה בטוח בזה ב100% תגיד לי אין שום אפשרות שאת טועה, יכול להיות שאולי ...
טיפים לאנשי מכירות, טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, יותר טוב מרע, שכנוע באופן יחסי, שכנוע באופן מוחלט, יתרונות יחסיים, למכור מוצר עם חסרונות, איך להצליח לשכנע? איך להצליח למכור?
טיפים לאנשי מכירות, טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, יותר טוב מרע, שכנוע באופן יחסי, שכנוע באופן מוחלט, יתרונות יחסיים, למכור מוצר עם חסרונות, איך להצליח לשכנע? איך להצליח למכור?
טיפים לאנשי מכירות, טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, יותר טוב מרע, שכנוע באופן יחסי, שכנוע באופן מוחלט, יתרונות יחסיים, למכור מוצר עם חסרונות, איך להצליח לשכנע? איך להצליח למכור? איך להצליח למכור ולשכנע בצורה יעילה? כאשר עוסקים במכירות ושכנוע, השאלה המרכזית היא כיצד לשכנע מישהו לרכוש מוצר או להסכים לרעיון. גישה נפוצה היא להציג רק את היתרונות של המוצר ולנסות להסתיר את חסרונותיו, אולם גישה זו אינה תמיד מצליחה. כל מוצר כולל יתרונות וגם חסרונות, ואין ... רק יתרונות או חסרונות בלבד. לכן, על השואל להבין כיצד להציג את המוצר כך שהלקוח ירגיש שהיתרונות עולים על החסרונות, אפילו אם יש גם חסרונות. מה צריך כדי לשכנע מישהו לבצע פעולה? על מנת לשכנע מישהו לבצע פעולה, לא צריך לגרום לו להאמין שאין שום חיסרון או שהפעולה היא מושלמת, אלא פשוט להראות שהפעולה היא טובה יותר מהאפשרויות האחרות, גם אם רק במעט. כלומר, השכנוע לא צריך להיות מוחלט, אלא יחסי. אם הלקוח מרגיש שהפעולה או המוצר הם טובים יותר מהאפשרויות האחרות, הוא יבחר בהם, גם אם ישנם חסרונות מסוימים. איך להתמודד ... אם למוצר יש חיסרון מסוים, ניתן להציג אותו כחיסרון מינורי בהשוואה ליתרונות המרכזיים של המוצר. איך להציג יתרונות יחסיים ולא מוחלטים? הצלחה במכירה או בשכנוע לא תושג על ידי הצגת המוצר ככזה שאין לו חסרונות, אלא על ידי הצגת המוצר כמשתלם יותר בהשוואה לאופציות אחרות. לקוח שקונה מוצר לא שואל את עצמו אם המוצר הוא ... שלך גוברים על החסרונות. אפשר להקטין את החשיבות של החסרונות ולהעצים את היתרונות, כך שהמאזן הכללי יהיה לטובתך. איך לעזור לעצמך להשתכנע? לפעמים קשה לאנשים לשכנע את עצמם לבצע שינוי, כמו להפסיק לעשן. אנשים נוטים לחשוב שהשינוי חייב להיות מושלם, כלומר, בלי שום חיסרון. אך למעשה, מספיק שהאדם יחשוב שבסך הכל יש יותר יתרונות בהפסקת העישון מאשר בהמשך לעשן, כדי שהוא יסכים לבצע את השינוי. האם תמיד צריך לשכנע ב - 100%? לא תמיד צריך לשכנע מישהו במאה אחוז שהפעולה שהוא עומד לבצע היא נכונה. מספיק לשכנע אותו שהיא עדיפה ביחס לאפשרויות אחרות. זה לא מחייב שהמוצר יהיה מושלם, או שהלקוח יהיה בטוח לחלוטין שהעסקה היא הטובה ביותר. כשמראים שהמוצר טוב יותר מהאלטרנטיבות, העסקה תתבצע בהצלחה. לסיכום הצלחה בשכנוע ובמכירות אינה דורשת שלמות מוחלטת. היא נובעת מיכולת להציג את היתרונות כך שיבלטו ביחס לחסרונות, תוך הצגת המוצר או הרעיון כמשתלם יותר מהאלטרנטיבות. בעזרת הצגת יתרונות באופן ברור ומינימיזציה של חסרונות, ניתן לשכנע את הלקוח לבצע רכישה או להסכים לרעיון בצורה טבעית ומשכנעת. איך לשכנע אנשים לקנות מוצר? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? איך למכור מוצר שיש לו חסרונות? איך להציג יתרונות יחסיים במכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע את עצמך לבצע שינוי? איך להצליח למכור ולשכנע בצורה יעילה? כאשר עוסקים במכירות ושכנוע, אחת השאלות המרכזיות היא כיצד להציג מוצר או רעיון כך שהצד השני ישתכנע להסכים או לרכוש אותו. רבים חושבים שהדרך הטובה ביותר היא להציג רק את היתרונות של המוצר ולנסות להסתיר את חסרונותיו, אך גישה זו אינה תמיד מצליחה. אין מוצר עם רק יתרונות ואין מוצר בלי שום יתרון, ולכן השאלה האמיתית היא כיצד לגרום ללקוח להרגיש שהיתרונות עולים על החסרונות. מה צריך כדי לשכנע מישהו לבצע פעולה? כדי לגרום למישהו לבצע פעולה, אין צורך לגרום לו לחשוב שאין שום חיסרון בכך או שהפעולה היא 100% טובה ונכונה. מה שבאמת צריך לקרות הוא שהאדם יחשוב שהפעולה הזו טובה יותר מרעה, גם אם בפער קטן של 1%. במילים ...
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה
... שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה איך לפתוח שיחת שכנוע באופן מוצלח? אליעד כהן מדגים כיצד פתיחה נכונה של שיחת שכנוע עשויה להשפיע באופן משמעותי על התוצאה שלה. תחילת השיחה צריכה להיות מותאמת לרמת הקרבה ולאופי השיח הרצוי. לדוגמה, השאלה מה נשמע? היא כללית יותר, ואינה ... נדבך של אינטימיות ותחושת יחס אישי. חשוב לבחור בשאלה הנכונה בהתאם למטרה: אם המטרה היא ליצור קשר אישי ותחושה של קירבה ואמון, רצוי לשאול מה שלומך? בשילוב השם הפרטי. אם המטרה היא להימנע מפגיעה בפרטיות או להפחית לחץ בתחילת השיחה, עדיף לשאול מה ... ביטחון בדברים הנאמרים ולהימנע מניסוח עמום שמזמין ספקות. כיצד להימנע מהאשמות בשיחת שכנוע? אליעד כהן הסביר כיצד הבעת ביקורת סמויה או האשמות לא מכוונות במהלך השיחה עלולה לגרום לצד השני להתגונן וליצור קונפליקט מיותר. לדוגמה, אמירה כמו הילד שלך מתנתק יוצרת סיטואציה שבה האימא עשויה להרגיש מותקפת ולהתגונן. במקום זאת, יש לגשת לעניין באופן נייטרלי, לבקש ... ולא ליצירת מתחים או קונפליקטים. מה ההבדל בין שימוש במונח מטרה לבין תועלת בשיחת שכנוע? אליעד מדגיש את ההבדל החשוב בין המונחים מטרה ותועלת. לדבריו, המונח מטרה עשוי ליצור תחושה של משהו פילוסופי או כללי שאינו בהכרח קשור לרווח ישיר וברור. לעומת זאת, השימוש במונח תועלת מאפשר לצד השני להבין מיד מה הוא מרוויח מהפעולה, וכך הוא ... הבין בדיוק מה הוא מקבל ומה הגבולות של השירות. מהן הטעויות הנפוצות בניהול שיחת מכירה ושכנוע? אליעד מדגיש טעויות נפוצות כמו: לא לתת לצד השני לדבר, להשתמש במונולוגים ארוכים מדי, להשתמש בניסוחים מעורפלים וחסרי ביטחון, להשתמש בשאלות סגורות ולא לבדוק במהלך השיחה אם הצד השני הבין והשתכנע. על מנת להצליח בשיחות שכנוע ומכירה, חיוני ליצור שיחה דינמית ופתוחה, שבה כל הצדדים יכולים להביע את עצמם בבירור ולהרגיש בנוח. איך לנהל שיחת מכירה? איך לשכנע הורים בשיעור פרטי? מהן שיטות שכנוע מתקדמות? איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? איך ליצור תחושת אמון בשיחה? ...
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
... למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP מהן הטעויות השכיחות במכירות וכיצד למנוע התנגדות מצד הלקוח? במהלך הרצאה זו, אליעד כהן מתאר את אחת מהטעויות השכיחות שעושים ... לכך שהלקוח יסכים לרכוש אותו. אך קורה לעיתים שהלקוח יגיב בהכחשה או התנגדות, דבר אשר יכול להוביל לקונפליקט מיותר. הטעויות מתרחשות כאשר המוכר מנסה להשיג הסכמה מלאה מהלקוח על כל פרטי העסקה מבלי לשים דגש על הסכמות קטנות שיכולות להוביל להסכמה הכוללת. לדוגמה, אם אדם מעוניין לרכוש דירה, הוא עשוי להסכים לכל פרט של העסקה רק לאחר הסכמות קטנות על דברים בסיסיים כמו סוג הדירה, קומה ומיקום. אם המוכר ינסה להשיג הסכמה על כל הפרטים לפני שהלקוח הסכים להסכמות הקטנות, התוצאה תהיה לרוב התנגדות. מהי הסכמה מלאה והסכמה חלקית? הסכמה מלאה מתארת את מצב שבו הלקוח מסכים לכל פרט בעסקה. לדוגמה, לקוח שמעוניין לרכוש דירה מסוימת יסכים לכל פרט בנוגע לדירה הזו, כמו הקומה, המיקום, מחיר הדירה ועוד. מצד שני, הסכמה חלקית מתארת את הסכמות חלקיות של הלקוח על פרטים ספציפיים בעסקה. למשל, הלקוח עשוי להסכים לרכוש דירה בבניין מסוים, אך עדיין לא להחליט על הקומה או על המיקום המדויק של הדירה בתוך הבניין. המוכר לעיתים מנסה להשיג הסכמה מלאה מיד עם תחילת השיחה, אך זו טעות קריטית. מה שצריך להיעשות הוא להתחיל בהשגת הסכמות חלקיות, כלומר, להתמקד קודם כל בהסכמות על פרטים קטנים כמו סוג הדירה או מיקום הבניין. לאחר מכן, אפשר להתקדם בהדרגה לעבר הסכמה מלאה, כך שהתהליך יוכל להתקדם בצורה טבעית ולמנוע התנגדות מצידו של הלקוח. כיצד למנוע התנגדות בעסקה? כשהלקוח מסכים על פרטים קטנים קודם כל, הדרך להגעה להסכמה מלאה הופכת לפשוטה יותר. אם, לעומת זאת, מתחילים לשאול את הלקוח על כל העסקה או מציעים לו את כל המוצר מיידית, עלול להיווצר קונפליקט ולגרום לו להימנע מלקבל את ההצעה. אם הלקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר, חשוב להבין היכן יש חוסר הסכמה בין המוכר ללקוח. במקום לשאול למה? יש לבדוק אילו הסכמות קטנות הלקוח לא הסכים להן, ולוודא שהלקוח מסכים להן קודם כל. לעיתים, ההסכמות הקטנות והבסיסיות הן אלו שמונעות את ההסכמה הגדולה. אם המוכר מזהה היכן קיימת התנגדות על ההסכמות הקטנות, הוא יכול להתחיל להתמקד בהן ולהפוך את השיחה לפורה יותר. מה עושים כאשר הלקוח לא מסכים? אם הלקוח לא מסכים להסכמה הגדולה, יש לבדוק אם הוא מסכים עם ההסכמות הקטנות ביותר. אם כן, ניתן להתקדם בהסכמות הגדולות. אם לא, חשוב להימנע מלחץ על ... צורך בכך. כשמוכר מנסה למכור מוצר, בסופו של דבר הוא רוצה שהלקוח יסכים לקנות אותו, אך לעיתים נגרם קונפליקט כאשר הלקוח לא מסכים. לעיתים, המוכר מנסה להשיג הסכמה מלאה של הלקוח לפני שהוא מגיע להסכמות קטנות ובסיסיות. טעות זו גורמת להתנגדות של הלקוח, ומובילה לסיבוכים בהמשך. מהי הסכמה מלאה והסכמה חלקית? הסכמה מלאה היא כאשר הלקוח מסכים לכל פרט ופרט בנוגע לעסקה. לדוגמה, כאשר לקוח מעוניין לרכוש דירה, ההסכמה המלאה תהיה כאשר הוא מסכים לכל פרט: סוג הדירה, קומה, מיקום ועוד.
ברטר, איך לשכנע מישהו לעשות איתך עסקת ברטר? איך לגרום למישהו להסכים לברטר? איך להציע שירות מקצועי לעסקת ברטר? איך להציג את הערך הכלכלי בשירות שלך? איך להתכונן להתנגדויות אפשריות בעסקת ברטר? האם להציע שירותים שלא התבקשו? חשיבות המיקום בעסקאות ברטר? הבדל בין שירות חברי לשירות מקצועי? איך לגרום למישהו לרצות לעשות איתך עסקת ברטר?
... איך לשכנע מישהו לעשות איתך עסקת ברטר? איך לגרום למישהו להסכים לברטר? איך להציע שירות מקצועי לעסקת ברטר? איך להציג את הערך הכלכלי בשירות שלך? איך להתכונן להתנגדויות אפשריות בעסקת ברטר? האם להציע שירותים שלא התבקשו? חשיבות המיקום בעסקאות ברטר? הבדל בין שירות חברי לשירות מקצועי? איך לגרום למישהו לרצות לעשות איתך עסקת ברטר? הבהרה: עסקת ברטר דורשת גם שיקולי מיסוי מס הכנסה - וצריכים להוציא בגינה חשבוניות מס כחוק. בתוכן הבא, יש התייחסות רק לעצם הרצון לשכנע מישהו לעשות ברטר של 2 שירותים שונים, בלי קשר לענייני מיסוי. איך לגרום למישהו לרצות לבצע איתך עסקת ברטר מוצלחת? הסיכום הבא מציג תובנות מפורטות מתוך שיחה של אליעד כהן עם איש הייטק (שאינו בעל עסק), שהתייעץ עם אליעד, כיצד הוא יכול לשכנע בעלת עסק לבצע איתו עסקת ברטר. אותו אדם ציין, שהוא יודע שאותה בעלת עסק, הייתה רוצה לעשות שינוי בקריירה שלה. והוא היה רוצה לעשות איתה עסקת ברטר, כלומר, שהוא יציע לה ייעוץ עסקי ... ושירותים בחינם, במקום שהוא ימשיך לשלם על המוצרים שהוא מקבל ממנה כרגע. האדם הבהיר כי מטרתו העיקרית היא לשכנע אותה לבצע איתו עסקת סחר חליפין יעילה ואטרקטיבית עבורה, בלי להציג זאת באופן ישיר מדי. בפרט שבפועל הוא לא מנהל כרגע עסק של שירותי יעוץ כלשהם. ולכן הוא רוצה לדעת, איך לשכנע את בעלת העסק לעשות איתו ברטר מסחרי, על שירות שכרגע בפועל הוא לא מוכר אותו לאנשים בכללי וגם היא עצמה לא יודעת שהוא מספק שירות כזה. מהן הטעויות הנפוצות בביצוע עסקת ברטר ואיך ... הסביר לאדם את החשיבות של להבדיל בין עזרה חברית לבין שירות מקצועי. כאשר אתה עוזר כחבר, הצד השני לא מרגיש מחויבות לתת תמורה, אולם כאשר אתה מציג את זה כשירות מקצועי - הצד השני מבין שיש לכך ערך כלכלי אמיתי ולכן פתוח יותר לעסקת ברטר. מדוע חשוב להבחין בין יחס מקצועי ליחס אישי כשמציעים ... אליעד העיר לו להיזהר בניסוחים כאלו, כי תפיסתו יכולה לנבוע מכך שהיא סיפקה לו שירות מקצועי שנועד לגרום לו להרגיש טוב. אליעד הבהיר שיכול להיות שבסיטואציה אחרת לגמרי (כמו דייט אישי), החוויה הייתה שונה לחלוטין, ולכן חשוב להיזהר לא לערבב בין החוויה האישית לשירות המקצועי. כיצד לגרום ... שאם היא מבינה שהייעוץ העסקי או הקריירה שהאדם מציע שווה כסף משמעותי (לדוגמה, 5000 דולר), יהיה לה קל יותר להסכים לעסקת ברטר משום שהיא תבין את הערך הכלכלי של ההצעה. איך להציג את ההצעה לעסקת ברטר בצורה נכונה? אליעד המליץ לא להציג את ההצעה לעסקת הברטר באופן ישיר מדי בהתחלה. במקום זאת, הוא הציע את השלבים הבאים: תחילה יש ליצור מצב בו הצד השני מכיר בערך המקצועי שלך - לתת ייעוץ ראשוני בעל ערך ברור וממשי, למשל כתיבת קורות חיים. לאחר שהצד השני יראה את הערך של העזרה, יהיה פתוח יותר לרעיון הברטר. להציג ... לברטר ולא תבקש פשוט תשלום כספי?, כמה עולה השירות שלך בדרך כלל בשוק?, מי הלקוחות שלך?, ולהכין מראש תשובות משכנעות . חשיבות המיקום הגיאוגרפי לעסקת הברטר האדם העלה סוגיה שקשורה למיקום גיאוגרפי (הבדל בין דנמרק לאסטוניה), ואליעד הסביר שאין הכרח פיזי שהייעוץ יהיה במדינה מסוימת. אפשר לתת את ... מעבר מדינה מיד בהתחלה. ההצעה צריכה לבוא בטבעיות, כחלק מתהליך הייעוץ. אז איך לבצע עסקת ברטר באופן מוצלח? ליצור ערך מוחשי תחילה, ואז להציע את הברטר. להציג את הייעוץ שלך כשירות מקצועי ולא כמתנה חברית. לא לדחוף שירותים שלא התבקשו במפורש, אלא רק מה שהועלה כנחוץ. להכין מראש מענה ... מכירה כמו שיקוף וסימולציה. טפל מראש בהתנגדויות אפשריות. הבהר לצד השני את הגמישות במיקום וזמינות השירות. איך לגרום למישהו להסכים לברטר? איך להציע שירות מקצועי לעסקת ברטר? איך להציג את הערך הכלכלי בשירות שלך? איך להתכונן להתנגדויות אפשריות בעסקת ברטר? האם להציע שירותים שלא התבקשו? חשיבות המיקום בעסקאות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, איך ליצור הסכמה? מחויב לפני אפשרי, אפשרי לפני מחויב, איך לגרום למישהו להסכים איתך? לשכנע את הבוס, איך יוצרים הסכמה? איך משכנעים אנשים? איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: טיפים ל..., אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: טיפים ל..., איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן זוגי, אימון אישי להפרעות קשב וריכוז, מומחה בתחום טיפים ל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1875 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 17:20:35 - wesi1