אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה חקירות ✔איך להטיל ספק ברצון בצורה נכונה? איך להצליח להשתחרר מכל רצון בוודאות של מאה אחוז? איך לא לטעות בהטלת ספק ברצון? איזה טעויות יש בהטלת ספק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
17:55איך להטיל ספק ברצון בצורה נכונה? איך להצליח להשתחרר מכל רצון בוודאות של מאה אחוז? איך לא לטעות בהטלת ספק ברצון? איזה טעויות יש בהטלת ספק ברצון? איך לשים את נטל ההוכחה על הרצון? איך לחקור את הרצון בצורה נכונה?
איך להטיל ספק ברצון בצורה נכונה?

אליעד כהן מסביר כי הדרך הנכונה להטיל ספק ברצון מתחילה קודם כל בהבנה שלכל רצון שיש לאדם יש סיבה, וכדי להשתחרר מהרצון לחלוטין, על האדם לחקור את הסיבות לרצון שלו עד הסוף. לפי אליעד, חקירת רצון באופן יסודי, שבו האדם ישאל את עצמו שוב ושוב "למה אני רוצה את זה?", תוביל באופן מוחלט לשחרור מהרצון עצמו.

מה הטעות הנפוצה ביותר שאנשים עושים כשהם מטילים ספק ברצון?

הטעות המרכזית שאליעד כהן מציין היא שאנשים ממהרים לספק תשובות ולהגיע למסקנות מהר מדי, בגלל הרצון להרגיש טוב ולהשתחרר מהר מהסבל הכרוך ברצון עצמו. הוא מתאר את התהליך שבו אדם מנסה לשכנע את עצמו במהירות ש"אין הבדל" או "זה לא משנה", למרות שבפועל הוא אינו בטוח בכך במאה אחוז. לטענתו, כל עוד האדם אינו בטוח בתשובותיו לחלוטין, הוא עדיין מאמין או מנחש, ולכן התשובה אינה אמיתית ואינה משחררת באמת מהרצון.

איך המוח מטעה את האדם בזמן חקירת הרצון?

אליעד מסביר שהמוח יוצר אשליה אצל האדם, כאשר הוא כביכול מעניק תשובות מהירות ונוחות לשאלות על הרצון. המוח למעשה מנסה לשכנע את האדם שהנושא לא משנה או שאין הבדל בין מצבים מסוימים, וזאת רק כדי להפסיק את החקירה המעמיקה, כדי להרגיש טוב יותר במהירות. זו הטעות הגדולה ביותר בחקירת הרצון, מפני שבכך האדם נעצר באמצע התהליך ולא מגיע לשחרור אמיתי.

למה חשוב לא להביע דעה אישית בזמן חקירת הרצון?

לפי אליעד, אסור להביע דעה אישית בשום שלב בחקירת הרצון. הסיבה לכך היא שברגע שהאדם מביע דעה, הוא כבר מניח משהו מראש ומפסיק לבדוק את הדברים לעומקם. אליעד מדגיש כי כל דעה אישית שנאמרת באמצע החקירה היא הנחת יסוד לא בדוקה, ולכן האדם נופל מיד לשקר. האדם חייב להמשיך לשאול שאלות בלי שום דעה מוקדמת עד שהוא מגיע לוודאות מוחלטת לגבי מהות הרצון.

מה משמעות "נטל ההוכחה על הרצון"?

אליעד מסביר שהכוונה ב"נטל ההוכחה על הרצון" היא שהאדם צריך לדרוש מהרצון להוכיח את עצמו. במקום שהאדם ינסה להצדיק למה לא לעשות או לא לרצות משהו, עליו לחייב את הרצון עצמו להצדיק למה כן לעשות או לרצות את אותו הדבר. כאשר נטל ההוכחה הוא על הרצון, הרצון חייב להוכיח בוודאות מוחלטת למה הוא מוצדק, אחרת הוא מתבטל.

למה חשוב לבדוק את ההנחות יסוד ברצון?

אליעד מציין כי כל רצון מורכב מהנחות יסוד מסוימות, כמו "בלי בחורה אני בודד" או "עם בחורה אהיה מאושר". הוא ממליץ לבדוק כל אחת מהנחות אלו לעומק. על האדם לשאול האם הוא באמת בטוח ב - 100 אחוז בהנחות האלו, או שמדובר רק באמונה או בתחושה לא מבוססת. רק חקירה יסודית של הנחות יסוד אלו, ללא פשרות, יכולה לשחרר את האדם מהרצון באופן אמיתי.

איך להתמודד עם תחושת הסבל בזמן החקירה?

אליעד ממליץ לאדם להיות מוכן להרגיש רע לחלוטין במהלך חקירת הרצון, ולא לנסות להשתחרר מהתחושה הזו על ידי פתרונות נוחים ומהירים. הוא טוען שרק מי שמוכן להרגיש רע ולא מחפש פתרון מהיר וזמני יוכל לחקור את הרצון באמת, וכך להגיע לשחרור אמיתי. לפי אליעד, אסור לאדם לנסות לשכנע את עצמו שמשהו לא משנה רק כדי להפסיק את התחושה הרעה.

מהי הטעות בלהאמין ש"אין הבדל"?

אליעד מסביר שהמשפט "אין הבדל" הוא מסקנה שגויה אם האדם אינו בטוח בה לחלוטין. לדבריו, האדם אומר "אין הבדל" רק מתוך רצון פנימי להיפטר מהסבל, אך בפועל הוא אינו יודע זאת באמת אלא רק מאמין בכך. לכן זו טעות להסתפק בהכרזה של "אין הבדל" בלי לבדוק ולחקור לעומק עד לנקודה שבה האדם מגיע לוודאות מוחלטת.

למה חשוב להמשיך לשאול שאלות ללא הפסקה?

אליעד מסביר כי על האדם לשאול כל שאלה אפשרית, כולל שאלות שהוא ממציא, דמיוניות או ספקולטיביות, כדי לערער על הרצון. השאלות צריכות להיות יסודיות וחסרות פשרות, ללא קיצורי דרך. האדם חייב לבדוק שוב ושוב כל הנחה, כל רעיון וכל תשובה שעולה במהלך החקירה, כדי לא להישאר עם תשובה חלקית או לא ודאית. רק תהליך כזה מביא לשחרור ודאי.

כיצד מתרחש השחרור הסופי מהרצון?

השחרור הסופי מתרחש כאשר האדם באמת לא יודע דבר בוודאות מוחלטת, אבל לא בגלל שהוא מנסה לשכנע את עצמו בכך. האדם מגיע למצב שבו אין לו שום דעה או אמונה, אלא רק ודאות מוחלטת שהוא אינו יודע, ללא מאמץ או העמדת פנים. במצב זה, השחרור מהרצון קורה באופן טבעי ואמיתי.
מהן המלכודות שהמוח שלך עושה לך כאשר אתה מנסה לחקור רצון? למה המוח מצליח לרמות אותך כאשר אתה מנסה להטיל ספק ברצון? איך המוח שלך מרמה אותך כאשר אתה מנסה להטיל ספק ברצון? למה אסור לך להביע דעה כאשר אתה מטיל ספק ברצון? איך לברר את הסיבה של הרצון? איך לברר מה האמת בלי אינטרס אישי?
איך להצליח מטילים ספק איזה טעויות יש בהטלת ספק ברצון במאה אחוז תשובות אהיה מאושר להביא הוכחות לחקור את הרצון רצון פנימי הוכחות תשובה איזה טעויות יש בהטלת ספק ברצון איך לא לטעות איך לא לטעות בהטלת ספק ברצון איך להטיל איך להטיל ספק איך להטיל ספק ברצון איך להטיל ספק ברצון בצורה נכונה איך להצליח איך להצליח להשתחרר מכל רצון איך לחקור איך לחקור את הרצון איך לחקור את הרצון בצורה נכונה איך לשים את נטל ההוכחה על הרצון בוודאות הוכחה הוכחות החלשת הרצון הטלת ספק הטלת ספק ברצון הצלחה הרצון השתחררות ודאות וודאות של מאה אחוז חוסר ודאות חוסר וודאות חופש חקירות טעויות טעויות יש בהטלת ספק ברצון טעות לא לטעות לא לטעות בהטלת ספק ברצון להביא הוכחות להוכיח להחליש את הרצון להחליש רצון להטיל להטיל ספק להטיל ספק ברצון להטיל ספק ברצון בצורה נכונה להצליח להצליח להשתחרר מכל רצון להשתחרר להשתחרר מהרצון להשתחרר מכל רצון להשתחרר מרצון לחקור לחקור את הרצון לחקור את הרצון בצורה נכונה לטעות לטעות בהטלת ספק ברצון לשים את נטל ההוכחה על הרצון לשנות את הרצון לשנות רצון מאה אחוז נטל ההוכחה נטל ההוכחה על הרצון ספק ספק ברצון ספקות ספקנות רצון שחרור מהרצון שינוי רצון
חקירות, שכל, כפירה או אמונה - מה האמת (ברסלב)
חקירות , שכל, כפירה או אמונה - מה האמת (ברסלב) האם רבי נחמן מברסלב מעודד או מתנגד לחקירת האמת? השאלה המרכזית שאליעד כהן דן בה בהרצאה היא מדוע רבי נחמן מברסלב, מצד אחד, לכאורה מתנגד לחקירות שכליות ופילוסופיות, ומדגיש שוב ושוב את חשיבות האמונה התמימה והפשוטה, ומצד שני, מציין באופן ברור וחד - משמעי שכל אדם חייב להשתמש בשכלו עד קצה גבול היכולת, ולהגיע להבנה המלאה ... הוא מעודד את האדם לחקור בשכל, או מתנגד לחקירה ומדגיש את האמונה הפשוטה? אליעד כהן מסביר לעומק ובצורה מפורטת את העומק שמאחורי דברי רבי נחמן. ראשית, הוא מדגיש שרבי נחמן הבין שרוב תלמידיו לא באמת מחפשים את האמת, אלא עסוקים ... להם להתעורר ולחקור לעומק. מהי משמעות המסר של אמונה בלבד של רבי נחמן? רבי נחמן נהג לומר לחסידיו תאמינו, תאמינו, תאמינו. על פניו, הדבר נשמע כאילו הוא קורא לאמונה פשוטה בלי לחשוב, אבל אליעד כהן ... מחזיקים בתוכם חקירות וכפירה. אפילו ילד קטן שכועס שלקחו לו צעצוע מביע בכך ספק באמונה שהכל לטובה ומושגח על ידי אלוהים, כלומר, גם הילד הוא כופר קטן. לכן רבי נחמן אמר לכולם להתחזק באמונה, כי מי ... שהוא בעצם מלא בחקירות. כיצד רבי נחמן מברסלב התמודד עם החקירות שלו עצמו? אליעד כהן ממשיך ומסביר כי רבי נחמן לא פחד כלל מחקירות, אלא להיפך - הוא היה הראשון שהעלה את החקירה הכי עמוקה וקשה על אלוהים בעצמו. רבי נחמן אמר שיש לו שאלה כל כך חזקה, שלגדולי הרבנים בכל הזמנים, כולל רמחל וארי, אין תשובה לשאלה זו. הוא אפילו אמר שכל מי שחושב שיש לו תשובה ... עודד את האנשים לחקור לעומק, לחפש את האמת עד הסוף, ולהבין שהתשובה נמצאת מעל לשכל הרגיל. רבי נחמן דחף את תלמידיו לאמונה דווקא כדי שיגלו את הכפירה שבתוכם, ומתוך כך יבינו שהאמת היא מעבר לשכל הרגיל ... האם רבי נחמן בעד חקירה או אמונה? מהי תורת ארץ ישראל לפי רבי נחמן? מהי השאלה הכי קשה של רבי נחמן? אמונה או כפירה - מה האמת? איך מגיעים לשכל שמעבר לשכל? חקירות, שכל, כפירה או אמונה - מה האמת ועוד - על ברסלב רבי נחמן מברסלב יהדות ועוד ...
הפליליסטים / חקירות / הפללה עצמית מתוך לחץ נפשי - מה המשמעות הרוחנית?
... חקירות הפללה עצמית מתוך לחץ נפשי - מה המשמעות הרוחנית? אם נתבונן על עניין עולם החקירות ועל עולמם של עורכי הדין הפלילי, נראה משהו מעניין, והוא כי אחת מדרכי ההגנה על חשוד בפלילים שהודה באישום שמיוחס לו, היא על ידי טענת עורך הדין, כי אותו החשוד הודה בהודאה עצמית על הפשע שהוא ביצע, רק מתוך לחץ נפשי וחרדה מהחוקרים שחקרו אותו. וטענת עורך הדין היא, כי ההודאה נגבתה תחת לחץ, וכי אין בה ממש. ומאחר שהחוקרים יודעים שהחשוד ועורך דינו יכולים לחזור בהם ולטעון שההודאה של החשוד נעשתה תחת לחץ, משום כך כאשר החוקרים מנסים לגבות הודאה מהחשוד, הם לא מסתפקים בהודאה שלו באופן כללי, אלא הם רוצים שהוא יביא להם הוכחות נוספות לכך שהוא ביצע ... אותו הנאשם יחליט לכפור באשמה ולומר שהוא הודה רק מתוך לחץ, אז יהיה ניתן לעמת אותו עם ההוכחות הנוספות שהוא סיפק לחוקרים בזמן ההודאה שלו, על כך שהוא ביצע את אותו הפשע. ואותן ההוכחות הן עומדות בפני עצמן, גם בלי קשר להודאה של אותו החשוד. ויש בזה גם עניינים נוספים, כגון כאשר החשוד מודה באשמה, ותוך כדי שהוא מודה באשמה, הוא מספק לחוקרים פרטים על החקירה, פרטים שהוא לא היה יכול לדעת אותם, אם לא הוא עצמו היה קשור לאירוע בצורה כלשהי. ובפרט אם לא הוא עצמו ביצע את דבר הפשע. ... לכאורה לכך שהוא עצמו ביצע את הפשע? במקרה כזה עורכי הדין מנסים לטעון, שאת כל הראיות לכאורה שאותו הנאשם סיפק לחוקרים לגבי המעורבות שלו בפשע, את כל הראיות האלו הוא סיפק לא מתוך ידיעה אישית שלו כמעורב בפשע, אלא משום שאותם החוקרים עשו על הנחקר מניפולציות מסוימות, כדי שהוא כאילו מעצמו יגיד ויעשה כל מיני דברים, למרות שבכלל עשו לו פסיכולוגיה הפוכה כלשהי, והחוקרים גרמו לו להביא ראיות להפללת עצמו, למרות שבאמת הוא חף מפשע. וגם משום כך, כל החקירות של נחקרים, הכל מתועד מצולם ומוסרט, כדי שיהיה ניתן לאחר מכן לבדוק, האם באמת אותו הנאשם הודה באשמה מתוך זה שהוא החליט ... אלא שיש בתוך האדם גם כוחות שונים, שהם מנסים לגרום לאדם לחוש רגשות אשמה ולהרגיש רע עם עצמו. שזה בדיוק כמו אותם החוקרים שמנסים לגרום לאדם להפליל את עצמו, דהיינו, להאשים את עצמו ולחשוב שהוא לא בסדר. ובנוסף, בכל דבר ודבר שיש בעולם, גם בו יש ... בכל דבר, אלא הם מנסים להסתיר מהאדם את הטוב שיש בכל דבר, כדי שהאדם ירגיש רע עם עצמו. וגם זה בדיוק עניין אחד עם החוקרים שמנסים להפליל את האדם, דהיינו, מנסים להוביל את האדם אל גיהנום (בית הכלא), במקום אל גן עדן (העולם החופשי). ואחת מהשיטות של החוקרים לגרום לאדם להפליל את עצמו ולהרשיע את עצמו, היא על ידי הפחדה. כי לפעמים החוקרים מפחידים את האדם בכל מיני שקרים שונים, כדי לגרום לו להודות על משהו שהוא לא עשה. ולפעמים לדוגמה החוקרים יכולים להציג לאדם מצג שווא, ולגרום לו לחשוב שאם הוא לא יודה על מה שהם רוצים שהוא יודה, אז הם יפגעו לו בבני משפחתו ... אחד לא ירשיע את עצמו סתם כך וינסה לגרום לעצמו להרגיש רע, אם לא הופעל עליו איזה לחץ כלשהו. ואחד הלחצים שמפעילים חוקרים על האדם, הוא הלחץ של הפחד. והפחד גורם לאדם להפסיק לחשוב בהיגיון, ועל ידי זה הוא לפעמים מודה גם במה שהוא לא עשה. וכך גם ... ואף על פי כן החרדות האלו משתקות את האדם. ומי שהוא איש אמיץ ואיש חיל, הוא לא מפחד מהמחשבות הרעות שיש לו, אלא הוא חוקר אותן בחזרה. דהיינו, הוא לא מוכן לפחד סתם כך ללא סיבה ברורה, אלא הוא מתעמת עם המחשבות שמציקות לו, והוא חוקר ובודק את האמת, האם באמת הוא צריך לפחד מהמחשבות הרעות או שלא. וכאשר האדם חוקר בחזרה את המחשבות שמציקות לו, ועל ידי זה שהוא מעמת אותן עם האמת, שהוא בכלל חף מפשע, שהוא כולו זכאי, על ידי זה המחשבות ... ידי הפחדה בלבד, למרות שבאמת הכל טוב, על ידי זה האדם ניצול מכך שהוא חשב מחשבות רעות על עצמו ועל העולם. ומאחר שהחוקרים יודעים שהאדם יכול להירגע ולכפור באשמה ובהודאה שלו, לכן הם מנסים לעגן את ההודאה של האדם במציאות, כדי שהוא לא יוכל לטעון ... שלו כדי להפליל את עצמו, הן סופקו על ידי החשוד, רק בגלל שטיפת מוח ולחץ נפשי ומניפולציות רגשיות ומחשבתיות שעשו החוקרים על הלקוח שלו. אך באמת הלקוח שלו חף מפשע בכל זאת. והמשמעות הרוחנית היא, שעל האדם להבין, שלמרות שנראה לו שהוא לא סתם ... בסופו של דבר, או יותר נכון, ומה אמור לקרות בסופו של דבר? תשובה: בסופו של דבר אם השופט הוא איש אמת והוא יודע לחקור את האמת היטב, אז האמת סופה לנצח. וביחס לאדם עצמו, סוף האמת לנצח. כי על האדם לא לפחד מהמחשבות הרעות שלו, אלא לרדת לעומק ...
כתבי בעל הסולם, הרב יהודה לייב אשלג, הקדמה לספר הזוהר, קבלה, לימוד קבלה, מקובלים, תורת הקבלה
... נוצרים חסרונות וזמניות? מהי הסתירה הלוגית בשיטת החקירה של בעל הסולם? אליעד מזהה סתירה לוגית בדברי בעל ... כדי לברר את כל השאלות הללו בשלמות, צריך להקדים חקירות מסוימות, אך לא חקירות אסורות. אליעד אומר שחקירה שמוגבלת מראש על ידי איסורים או הנחות מוקדמות, ... לשלמות אמיתית, משום שכדי להבין משהו באמת יש לחקור אותו מכל הכיוונים, ללא הגבלות מוקדמות. כיצד בעל הסולם מגביל את החקירה? בעל הסולם מדגיש שיש חקירות שאסורות מבחינת התורה, כגון חקירת עצמותו של הבורא, ומנגד יש חקירות שמצווה לחקור, כגון מעשיו של הבורא. אליעד מצביע על הבעייתיות בכך שבעל הסולם מניח מראש שהתורה נכונה, וכך מגביל את החקירה לשאלות מסוימות בלבד, דבר שפוגע בשלמות החקירה וביכולת להבין את הדברים לעומק באמת. מה אליעד אומר ...
קוסמולוגיה, יקומים מקבילים, ריבוי עולמות מקבילים, תורת הקוונטים, תורת היחסות, תורת המיתרים, פירוש העולמות המרובים, החתול של שרדינגר
קוסמולוגיה, יקומים מקבילים, ריבוי עולמות מקבילים, תורת הקוונטים, תורת היחסות, תורת המיתרים, פירוש העולמות המרובים, החתול של שרדינגר
... כל פחד או דאגה שהיו לנו כבר התגשמו באחד מהיקומים המקבילים. מה שעולה מתוך התפיסה הזו הוא הרעיון שכל החלטה מתקיימת כבר איפשהו, ושהכל קורה בו זמנית. חקירות על תפיסת המקום והזמן הסברים על קוונטיקה וחתול שרדינגר משמעות הבחירה החופשית באינסוף יקומים התמודדות עם פחדים דרך הבנת הפוטנציאל האינסופי דרכי חוויה של אחדות ... כי מבין שכל האפשרויות קורות בכל מקרה. זה יכול לצמצם סבל ולהקטין פחד, אך גם להעלות תחושות אחרות. יש הדגשה על כך שחוויה עמוקה של התפיסה הזו דורשת חקירה פנימית: להבין מה זה מקום, מה זה זמן, ומה הקשר ביניהם לבין הפוטנציאל האינסופי. כאשר חוקרים זאת עד הסוף, לכאורה חווים שהזמן והמקום מתבטלים, כי הכל נוכח כל הזמן בכל מקום. האם עדיין חשוב להחליט החלטות כגון האם ללמוד או האם לעבוד? מצד אחד, במבט מהיקום הצר ... האפשרויות הנוספות. מי שמעמיק באותה תפיסה יכול לחיות את החיים עם פחות היצמדות לתוצאה, ביודעו שכל התוצאות מתקיימות ממילא. כיצד הרעיון קשור גם לחקירות מדעיות נוספות? אומרים שפיזיקאים שחוקרים תופעות קוונטיות נתקלים ברעיון שהחלקיק מצוי בכל המצבים האפשריים עד שהצופה מודד אותו, ואז מתקבלת תוצאה אחת. השאלה איפה נמצאות כל התוצאות האחרות, מובילה להנחה על ... זה מקום?, מה זה זמן?, מה זה אומר שהדברים באמת קיימים?, האם אפשר שחומר יהיה קיים רק בצורה אחת או בו - זמנית בכל הצורות?. הסיכום הוא שעבור מי שבוחר לחקור לעומק, הדבר עשוי לשנות את תחושת המציאות מקצה לקצה. אדם יכול לחוות את העולם כמשהו שבו הכל פתוח בכל רגע, ויחד עם זאת לשמור על נקודת המבט הרגילה שבה כל רגע קורה דבר ... יש רק מציאות אחת? ומה המשמעות של כל האפשרויות האינסופיות?, שאלות שנוגעות גם לבחירה חופשית, גם למדע, גם לרוחניות וגם לתפיסת החיים ברמה האישית ביותר. חקירות על תפיסת המקום והזמן הסברים על קוונטיקה וחתול שרדינגר משמעות הבחירה החופשית באינסוף יקומים התמודדות עם פחדים דרך הבנת הפוטנציאל האינסופי דרכי חוויה של אחדות ...
הדרכת הורים, איך לעזור לילד שעובר התעללות? איך לעזור לילד שעבר נידוי? איך לעזור לילד שעובר השפלה? איך לא ליצור טראומה אצל ילדים? איך נוצרת טראומה אצל ילדים? איך לעזור לילד שעבר אונס? איך להתמודד עם פגיעה בילדים? חרם בבית ספר
הדרכת הורים, איך לעזור לילד שעובר התעללות? איך לעזור לילד שעבר נידוי? איך לעזור לילד שעובר השפלה? איך לא ליצור טראומה אצל ילדים? איך נוצרת טראומה אצל ילדים? איך לעזור לילד שעבר אונס? איך להתמודד עם פגיעה בילדים? חרם בבית ספר
... שלכם על הילד - הורה ששומע שילדו עבר חוויה קשה עשוי לדמיין איך היה מרגיש באותו מצב ולגיבוש תגובה שתוסיף לחץ על הילד. לשאול בצורה חודרנית ולחזור על פרטי האירוע - חקירות אגרסיביות עלולות להוביל לכך שהנפגע יחווה שוב ... עבר חוויה קשה מיד משליך על כך את הרגשות האישיים שלו, מדמיין כיצד היה מרגיש באותו מצב, ואז מגיב בצורה שמוסיפה לחץ על הילד. לשאול בצורה חודרנית ולחזור על פרטי האירוע - חקירות אגרסיביות כמו מי עשה לך את זה? איך זה קרה ...
ייאוש - יאוש מהחיים, יאוש פנימי, ייאוש ודיכאון, ייאוש ועצבות, לצאת מהייאוש - מה לעשות עם ייאוש?
ייאוש - יאוש מהחיים, יאוש פנימי, ייאוש ודיכאון, ייאוש ועצבות, לצאת מהייאוש - מה לעשות עם ייאוש?
... באופן כנה ואמיתי, הוא מגלה מה הרצון האמיתי שלו, ויכול להחליט אם הוא רוצה לצאת מהייאוש או להתייאש לגמרי. לפי אליעד, מי שישאל ויחקור באמת ובכנות מוחלטת, ימצא את התשובה, ... שזה טוב וזה רע? האם באמת אני רוצה לצאת מהייאוש? העיקר לנקוט עמדה, עד הסוף. אם זה להתייאש עד הסוף, או לחפש את הפתרון על ידי חקירות ושאלות אבל עד השורש. וכך או כך ...
ניסים, מתן תורה, יציאת מצרים, בריאת העולם - היה או לא היה?
ניסים, מתן תורה, יציאת מצרים, בריאת העולם - היה או לא היה?
... קיומו של כוח עליון. אולם נטען פה שכל חקירה לעומק מובילה למסקנה של אקראיות, שכן גם אם ... התפישה על אלוהים כישות נפרדת מולידה חקירות אינסופיות? כאשר אדם מניח שאלוהים הוא ישות ... היה לעשות זאת בדרכים פשוטות יותר. החקירה מובילה לנקודה שבה, אם אין סיבה ממשית לרצון ... קרה באופן אקראי, חושבים שזה נס. אבל אם נחקור, ונניח שאלוהים רצה לעשות את זה, נשאל את ... זה, וכל שאלה שנשאל למה אלוהים רצה, כל חקירה פנימה, זה בכלל אקראי בסוף. גם אם נגיד ...
מחקר מדעי, מחקר ארכיאולוגי, הוכחות לוגיות, ממצאים מדעיים, ממצאים ארכיאולוגיים, תיאוריה מדעית, הוכחה מדעית, הוכחה לוגית, ממצאים היסטוריים, ארכיאולוגיה, היסטוריה, תצפית מדעית
מחקר מדעי, מחקר ארכיאולוגי, הוכחות לוגיות, ממצאים מדעיים, ממצאים ארכיאולוגיים, תיאוריה מדעית, הוכחה מדעית, הוכחה לוגית, ממצאים היסטוריים, ארכיאולוגיה, היסטוריה, תצפית מדעית
... על פי היגיון לעומת כאלה שנעשים על פי תצפיות? אליעד מציין את ההבדל בין חקירות שעוסקות בשאלות של היגיון לבין אלו שמתבססות על תצפיות חיצוניות. כלומר, המחקרים הארגוניים וההיסטוריים מבוססים יותר על חוקים או רגולציות ...
אינטליגנציה, פיתוח השכל, פיתוח החשיבה, לפתח את השכל, לפתח את החשיבה, יכולת קוגנטיבית, שיפור יכולת שכלית, שיפור יכולת החשיבה, התפתחות קוגניטיבית, קוגניציה, פיתוח אינטליגנציה
אינטליגנציה, פיתוח השכל, פיתוח החשיבה, לפתח את השכל, לפתח את החשיבה, יכולת קוגנטיבית, שיפור יכולת שכלית, שיפור יכולת החשיבה, התפתחות קוגניטיבית, קוגניציה, פיתוח אינטליגנציה
... דוגמה זו ממחישה את החשיבות של חקירה שכלית יסודית ושלמה בכל תחום בחיים. מהו המפתח לוודאות שכלית מוחלטת? אליעד מדגיש כי ... לנצל את מלוא הפוטנציאל השכלי שלו כדי לחקור כל אופציה קיימת. הוא מדגיש שאי אפשר להגיע לוודאות באמצעות רצון בלבד - חייבים שכל שיברר ויחקור כל אפשרות. האם אדם עם שכל קטן יכול להגיע מהר יותר לוודאות? אליעד מציין שלכאורה אדם ... מוחלטת? הדרך לפתח את השכל היא על ידי חקירת כל דבר באופן יסודי. אליעד ממליץ לקחת נושאים פשוטים מהחיים - כמו להבין איך עובד מנוע ... כך? וכדומה. באמצעות תרגול מתמשך של חקירות אלו, האדם משפר את יכולת הניתוח השכלית שלו, כך שביום שבו יעסוק בשאלות גורליות כמו ...
לפתור ספק, לצאת מספק, לגלות את הפתרון, שחזור אירועים, לשחזר אירועים, ניתוח תהליך, חקירה משטרתית, לגלות את האשם
לפתור ספק, לצאת מספק, לגלות את הפתרון, שחזור אירועים, לשחזר אירועים, ניתוח תהליך, חקירה משטרתית, לגלות את האשם
... ניתוח תהליך, חקירה משטרתית, לגלות את האשם איך פתרון ספק קשור לשחזור אירועים וחקירה? בהרצאה, נדונה הדרך בה ניתן לפתור ספק ולצאת ממנו באמצעות שחזור תהליך או אירועים. אליעד דיבר על ... במיוחד בהקשרים של חקירות משטרתיות וניתוחים של תהליכים. הוא הציע את הרעיון של חקירה שנעשית באמצעות שחזור של אירועים ושלבים, כדי למצוא את התשובות לשאלות שנותרו לא פתורות. מהו ... או על פי הציפיות. החקירה יכולה לחשוף גם נקודות בלתי נכונות או חסרות שמובילות את האדם לחשוב מחדש. מה הקשר בין שחזור ... מציע לגשת לתהליך של חקירה ממקום של מחויבות: מה כל אחד יודע, מה כל אחד זוכר ומה כל אחד יכול להעיד עליו. תהליך זה כולל את ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להטיל ספק ברצון בצורה נכונה? איך להצליח להשתחרר מכל רצון בוודאות של מאה אחוז? איך לא לטעות בהטלת ספק ברצון? איזה טעויות יש בהטלת ספק ברצון? איך לשים את נטל ההוכחה על הרצון? איך לחקור את הרצון בצורה נכונה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: חקירות, איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: חקירות, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בטלפון, יועץ טיפולי, אימון אישי לחיים בנושאי חקירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 06:25:38 - wesi1